Amerikoje įprasta tam tikras vertybes pateikti komplektuose su kitomis vertybėmis, kurios savo esme nėra logiškai susijusios.
Jei palaikai prigimtinę šeimą ir patriotizmą, turi laiminti kapitalizmą, o jei esi už socialinę ir ekologinę atsakomybę, prašom paremti gėjų santuokas ir masinę imigraciją.
Lietuva šiuo požiūriu sparčiai amerikonėja. Vieni žmonės, laikantys save patriotais, suvokia Lietuvą išimtinai kaip antitezę Rusijai.
Vadinasi, reikia priimti visa, kas prieštarauja Maskvos politikai. Įskaitant, žinoma, gėjų santuokas.
Kad imigracijos, abortų ir skyrybų mastais Rusija lenktyniauja su Europa, patogiai užmirštama. Čia vykdyti bendrą politiką su Kremliumi galima ir net pageidautina.
Kiti patriotais įsivardijantys veikėjai Lietuvą mato kaip antitezę Vakarams ir todėl mielai puola į Rusijos glėbį.
Vargšė patriotizmo sąvoka. Su kuo ji tik nėra siejama. Esi už tautinę valstybę ir prigimtinę šeimą? Kovok su 5G ryšiu, chemtreilais, koronos testais. Su kuo dar?
Su svirplių miltais. Su raidėmis w, q ir x. Vyniokis galvą folija ir garink actą. Kitaip būsi globalistas, o ne patriotas.
Yra tam tikra žmonių kategorija – bet kokių naujovių priešininkai. Kai kuriais klausimais jie gali būti teisūs. Ne visa, kas nauja – gera. Bet ar visa, kas sena – gera?
Užkalkėjusių tradicionalistų požiūriu, „žolė“ – blogis, o alkoholis – nieko baisaus. Nes lietuviams įprastas.
Nors gausus alkoholio vartojimas, ko gero, toks pat kenksmingas sveikatai, kaip ir piktnaudžiavimas kanapių produktais.
Homoseksualizmą tokie žmonės smerkia taip pat tik dėl to, kad jis nėra įprastas. Su priešingos lyties asmenimis ištvirkauk, kiek tinkamas. Nes tai įprasta. Sava.
Na ir, žinoma, imigrantai baisūs tik tada, kai jų odos spalva – tamsi, ar jų tikėjimas – islamas.
Rusų imigrantai – savi, nes įprasti. Su jais kalbama rusiškai, net jeigu jie čia gyvena jau kelias dešimtis metų. Ir jokio čia tautinių ambicijų įžeidimo.
Pasak kovotojų su globalizmu – visa, kas iškrenta iš įprasto gyvenimo konteksto, yra sąmokslas prieš Lietuvą.
Kažkas baisaus ir galingo tik ir svajoja, kaip sunaikinti jam labai svarbią lietuvių tautą. Chemtreilais, 5G ryšiu, koronos testais, svirplių miltais. Dar „žole“ ir trimis lotyniškos kilmės raidėmis.
Į užkalkėjusių tradicionalistų pateikiamų grėsmių sąrašą patenka ir gamtosauga.
Nuo amžių skandindavome kačiukus ir šuniukus, degindavome sausą žolę, važinėdavomės senais „trantais“, o kanalizacijos nuotėkas leisdavome į upes ir dirvožemį.
O dabar tie šunsnukiai globalistai aiškina, jog turime keisti savo įpročius.
O dar šunis, pasirodo, reikia laikyti namuose, o ne šaltyje pririštus prie būdos, ant trumpos grandinės.
Kas suteikia teisę tokiam baisiam kėsinimuisi į lietuvių nacionalinę tapatybę?
Kas dar? Globalistai išima senas sovietines knygas iš mokymo programų. „Kur dingo Mikė ir Juozapėlis?“ – rauda sena sovietinė patriotė, buvusi mokytoja.
Dar galima paklausti, kur dingo „Vanagai iš anapus“? Ir privalomas Karlo Markso ir Vladimiro Lenino citavimas moksliniuose darbuose.
Šiandien jų besiilginčios bolševikinės iškasenos laiko save Lietuvos patriotais, nes patriotizmas – tai kažkas prieš Vakarus.
O ar būtų patriotizmas tai, kas šioje dvipolėje sistemoje nukreipta prieš Rytus? Vargu.
Bet kokia integracija į tai, kas nėra Lietuva, pastarąją naikina. Ar su negrais ir gėjais, ar su rusais ir buriatais. Buriatų vieta – Buriatijoje, negrų – Afrikoje, rusų – Auksinio žiedo teritorijose.
Gal sunkiausia apibrėžti, kur praktikuojančių gėjų vieta, bet tikrai ne bažnyčiose ar santuokų rūmuose. Yra dalykų, kurie tiesiog blogi. Nė viena tauta nėra bloga, kol ji gyvena savo tėvynėje.
Bet migracija ir genderizmas yra blogis. Šie reiškiniai išties griauna ir žaloja tautas. Bet tikrai ne dėl to, kad yra nauji.
Beje, o ar išties jie – tokie nauji? Lytinės deviacijos buvo paplitusios jau Antikos pasaulyje.
Migracija vyko nuo akmens amžiaus, o istoriškai didžiausia migracija ligšiol vyko kaip Didysis tautų kraustymasis.
Tiek naujovių šlovintojai, tiek jų bijotojai pernelyg dažnai pamiršta istorinius pavyzdžius.
Modernybės aušros metu Vakarų pramoninėse valstybėse kilo luditų judėjimas. Jo dalyviai laužydavo mašinas, atėmusias darbo vietas iš fizinio darbo veteranų.
Dabartiniai luditai kovoja su naujomis technologijomis. Su moderniais maisto pakaitalais. Su žaliuoju kursu.
Nes visa tai – globalistų išmislai, o jei taip – vadinasi, savaiminis blogis.
Ar vis dar įmanoma būti patriotu, atmetant elementarų debilizmą?
Autorius yra politologas
Daug šiaudinių baidyklių, kitaip su kuo ginčysies?. O atsakymas į paskutinį klausimą paprastas: įmanoma.
su savimi, kaip su kitu žmogumi, yra savotiškas dalykas.
Politika pagal V.Putiną
– respublika.lt/lt/naujienos/pasaulis/pasaulio_politika/politika-pagal-vputina/
„Antradienį Lietuvos mokslų akademijos Vrublevskių bibliotekoje pristatyta politologo, žurnalisto, visuomenės veikėjo Mariaus Kundroto jau trečioji knyga „Putinizmas: ideologinė charakteristika”.