Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

M. Kundrotas. Putinas – iškrypėlis. Teiskite ir mane

Marius Kundrotas, www.alkas.lt
2016-03-26 07:00:59
115
Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.
Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Perkūnas iš giedro pavasario dangaus. Kaunietis Arūnas Gaudžiūnas nuteistas už tai, kad Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną ir jo šalininkus pavadino iškrypėliais. Skundą pateikė Lietuvos lenkų rinkimų akcijos (LLRA) gretutinės organizacijos – Europos žmogaus teisių fondo teisininkas. Ką nors stebina? Jau įpratome, kad kritikuoti homoseksualizmą, imigraciją ir kitus visuomenėje prieštaringai vertinamus reiškinius draudžiama. Bet palaukite – Putinas? Po to, kai pati Rusijos valstybė įvardyta teroristine mūsų prezidentės?

Lietuvos teismai dirba Rusijai? Hipotezė ar akivaizdus faktas? Žinia, iš kur atėjo pirmoji Lietuvos teisininkų karta, savo ruožtu išauginusi antrąją ir trečiąją. Bet ką reiškia ši byla?Atsiskleidimą ar lemtingą Lietuvos politikos kaitą? Kad teisė ir politika sudaro vientisą visumą, abejoti gali tiktai aklas žmogus. Taip yra visose valstybėse – nuo autoritarinių iki demokratinių. Kas bus kitas nuteistasis – valstybės vadovė Dalia Grybauskaitė? O gal visa tai vyksta jai pritarus?

Kalbant iš esmės – kaip pavadinti politiką, kurstantį grobiamuosius karus, persekiojantį už alternatyvią nuomonę, politiką, kurio dėka žūsta niekuo dėti žmonės ir net maži vaikai? Žodis „iškrypėlis“ – galbūt švelniausias iš galimų. Galbūt reiktų įvardyti griežčiau: nusikaltėlis. Ai, kauniečio tekste pavartotos užuominos į lytinius iškrypimus? O kas nėra matęs vaizdo įrašo, kuriame V. Putinas griebia vaiką, apnuogina jo pilvuką ir intensyviai jį laižo? Čia kas? Tėviška meilė? Odnako… – numyktų Kysa Vorobjaninovas.

V. Putinas – iškrypėlis. Jo rėmėjai – taip pat. O dabar iškrypėliais tapo ir Lietuvos prokurorai su teisėjais, nuteisę Lietuvos pilietį už poziciją, daugybę kartų išsakytą Lietuvos vadovų ir žiniasklaidos. Žinoma, kam rūpi eilinis pilietis? Pamėgink paliesti vadovus ar žiniasklaidą. Kas galima vieniems, kitiems – draudžiama. O žmogus nuteistas. Kas nors stos jo ginti?

Nekritikuotinų sąrašas pildomas. Ne dienomis, o valandomis. Galbūt rytoj kas nors bus nuteistas, jei pavadins iškrypėliais ar nusikaltėliais ISIS teroristus. Arba degradus, skandinančius savo vaikus šuliniuose. Nes kiekvieną žmogų juk reikia gerbti – išskyrus tuos, kurie leidžia sau vertinti. Kaip rašė Gintaras Beresnevičius, postmodernioje visuomenėje vertinimas – nuodėmė.

Lietuvos teisėsauga gali šuns būdoje uždusinti pasaulinio garso mokslininką. Kojomis į priekį išnešti iš namų klykiančią mergaitę. Mirtinai uždaužyti futbolo sirgalių. Prieš vaikus ir senelius atsukti akustinę patranką, nuo kurios plyšta ausų būgneliai ir žmogus visam gyvenimui lieka invalidas. O dabar ji gali nuteisti ir žmogų, išsakiusį savo nuomonę apie amžiaus nusikaltėlį ir jo bendrininkus. Ir štai šios teisėsaugos vadovas – vienas populiariausių politikų. Balsuosite už jį?

Jeigu teisiate A. Gaudžiūną – teiskite ir mane. Aš kur kas dažniau ir griežčiau pasisakau prieš V. Putiną, jo režimą, jo sukurstytus karus. Dar daugiau – aš noriu būti už tai nuteistas. Nes būti nuteistam už tiesą – garbė. Kaip ir sovietų laikais, taip ir dabartinėje Lietuvos valstybėje, kuri – sprendžiant iš teismų praktikos – tebėra gili Rusijos provincija.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. M. Kundrotas. Patriotai, kosmopolitai ir vatnikai: kas yra kas?
  2. V. Sinica. Neutraliuosius istorijos politikos geriausiai išmokys Putinas
  3. D. Tymčiukas: Netrukus sužinosime, ar Putinas pasirengęs naujam pasauliniam karui
  4. L. Zasimavičius. Putinas – Vakarai: 2:1
  5. J. Putinas. Žodžio (ne)laisvė
  6. V. Rubavičius. Putinas pradeda ir kol kas laimi
  7. Č. Iškauskas. V. Putinas grasina nesustoti
  8. Č. Iškauskas. Paryžiuje laimėjo V.Putinas?
  9. M. Kundrotas. Meluoti – sarmata
  10. A. Aleksandravičius. Kaip mirs Vladimiras Putinas?
  11. Č. Iškauskas. Rusija nepribrendo, kad V. Putinas pasitrauktų
  12. Č. Iškauskas. V. Putinas pralenkė net savo mokytoją
  13. Č. Iškauskas. Stalinas nukarūnuotas, tegyvuoja Putinas!
  14. Č. Iškauskas. V. Putinas nevengia pasimokyti iš baisiausiųjų
  15. M. Kundrotas. Ar susivienys tautinės jėgos?

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 115

  1. mociute says:
    9 metai ago

    Aciu autoriui.
    Teisi buvo N.Venckiene ivertinusi Lietuvos teisesauga.
    Kazkaip nesigirdi, kad kas nors butu nuteistas uz begalini mela,izeidinejimus garbiems Lietuvos zmonems,prezidentei? Juk melas ir smeistas bei izeidinejimai “pavaroma” nerenkant zodziu?
    Stebina ir tvarka,kuomet komentaruose liejamas melas,smeiztas,nepagrysti kaltinimai o jo valdytojai tyli – lyg “niekur nieko”?
    Zoologine neapykanta Lietuvos Nepriklausomybei ir musu valstybei liejama be jokiu suvarzymu paciais slyksciausiais budais o portalu savininkai ir ju paskirti valdytojai neretai is tribunu dar ir dziaugiasi “karsciausiomis diskusijomis” ju portaluose???
    Melas,deja ir dezinformacija neretai sklinda ir is Lietuvos mokesciu moketoju islaikomos LTV, kuri net igrisiais sovietiniu kadru veidais nuo breznevines eros ,deja, netoli pazengusi.
    Jokios kulturos komentaruose,jokios pagarbos o apie savigarba , panasu, 5-tos kolonos kadrai net supratimo neturi.
    Kaip ir tas lenku “teisininkas” &Co

    Atsakyti
  2. Diedas says:
    9 metai ago

    Ašriai parašyta. Bet ar viena kita publikacija Alke apie iš kremliaus valdomą žiniasklaidą, gali ką nors pakeisti.
    Kol visu garsu mušami būgnai apie teroristus, Lietuva tyliai praranda nepriklausomybę. Žiniasklaida užvaldyta, teisėsauga taip pat. Tarp oligarchų, nė vieno nesusijusio su Maskva. Kur bepasisuk, visur viršų ima kremliaus pašluostės ir Putino garbintojai.

    Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      9 metai ago

      Kvailiuk, jeigu Putinas būtų Lietuvos prezidentas, tai dabar atsiėmę turėtumėm Karaliaučių ir dalį “Lenkijos” ligi Baltstogės.
      Gerbiamam Putinui reikia pasiūlyti Lietuvos pilietybę ir išrinkti Prezidentu vietoj grybauskienės.

      Atsakyti
  3. Diedas says:
    9 metai ago

    Kremlinų valdomose televizijose, kiekviena diena, kartais rafinuotai, kartais nelabai menkinama Lietuva.Internetiniuose portaluose, Straipsniuose ir komentaruose, kas tik netingi, paskutiniais žodžiais dergia Lietuvą ir lietuvius.
    Atsiranda sumenkintų žmonių karta, kuri žodžio kaisvę supranta, kaip srutų pylimą ant jų galvų. Įsijungus televiziją ar atsivertus internet, jei tik tema liečia Lietuvą visada būsi apspjaudytas.
    Kas liečia Putiną, tai jo šlovinimas peržengė visas ribas.

    Atsakyti
  4. Leonas says:
    9 metai ago

    Stiprybės Mariau, tiesą ginti sunku, bet reikia. Kas gi daugiau, jeigu ne Lietuvos jaumimas to imsis. Gaila, labai gaila, kad savu laiku Sąjūdžiui nepavyko nusausinti visų sovietinės teisėsaugos pelkės likučių.

    Atsakyti
    • Bartas says:
      9 metai ago

      Taip, taip Leonai. Mes, sąjūdiečiai, pralaimėjom kovą už Tautos protus. Reikia pripažinti . Nepavyko kremliaus tarnų ištrenkti iš visų valstybinio valdymo sričių. Vien tik prisiminus, kad LR “prezidentas” išniekinęs Valstybės vėliavą , vėliau, pasipūtęs stovėjo po “skuduru”, lyg niekur nieko , gal dar ir Tautinės giesmės nemokėdamas. Gerai prisimenu K. Uokos siūlymą pasiųsti į vakarus kelis šimtus jaunų lietuviukų, kurie pasimokę ir grįžę namo, statytų naują Lietuvos Valstybę. Taip , taip “tovariščiai “labai išsigando , bet tai juos dar kartą sutelkė , juk “za nami moskva”. Kol kas jų viršus.

      Atsakyti
      • Pakirkšnutė says:
        9 metai ago

        Ar Tarybų Sąjunga, ar EU sąjunga – tas pats b. tik kitoj rankoj.

        Atsakyti
        • Bartas says:
          9 metai ago

          Eik tu sau. Negali būti!? Gal dar žinai kitų būdų , kaip pasitikrinti panašumus . Nes “mylima tarybų sąjunga” seniai nugaišo.

          Atsakyti
          • Tiesakalbis says:
            9 metai ago

            Jusų “mylimos europos sąjungos” laukia tas pats.
            Vladimiras Bukovskis
            “TSRS buvo valdoma 15-kos nerenkamų žmonių kurie pasiskirdavo vienas kitą ir prieš nieką nebuvo atskaitingi. ES valdoma keleto tuzino žmonių, kurie skiria vienas kitą, renkasi slaptai ir neatsiskaito prieš nieką, ir mes jų negalime atšaukti iš pareigų. Galima prieštarauti, kad ES yra renkamas parlamentas. Tiesa bet TSRS taip pat turėjo kaip ir parlamentą, Aukščiausiąją Tarybą, kuri tik klusniai patvirtindavo Politbiuro sprendimus. Tą pati daro dabar ES parlamentas kur pasisakymai kiekvienai grupei yra ribojami ir pranešėjų kalbos dažnai tetrunka vieną minutę. ES knibžda šimtai tūkstančių eurokratų su riebiomis algomis, krūvomis padėjėjų, premijomis ir privilegijomis, imunitetu teisiniam persekiojimui, kaitaliojant tarnybas vienas kitomis nesvarbu, ką jie daro ar ko nesugeba daryti. Argi tai ne Tarybinis režimas? TSRS buvo sukurta per prievartą ir dažniausiai okupuojant šalis. ES nėra kuriama ginkluota jėga, bet ekonominio gąsdinimo bei prievartos pagalba. Tam, kad išliktų. TSRS plėtėsi vis labiau. Sustojus plėtrai, iškart prasidėjo griūtis. Ir įtariu, kad tas pats laukia ir ES. Buvo teigiama, kad TSRS tikslas – sukurti naują istorinę būtį, Tarybinę liaudi, ir kad mes turime pamiršti savo tautybes, savo etnines tradicijas ir papročius. Tą patį galima pasakyti ir apie ES. Jie nenori, kad Jūs būtumėte Britas ar Prancūzas, jie nori, kad Jūs visi taptumėte nauja istorine realybe – europiečiais. Nuslopinti visus Jūsų tautinius jausmus ir palikti tik kaip daugiatautę bendruomenę. TSRS buvusi 73 metus ta pati sistema sukūrė tiek etninių konfliktų, kiek nebuvo niekur kitur pasaulyje. TSRS vienas pagrindinių tikslų buvo tautinės valstybės sunaikinimas. Lygiai tą patį mes stebime nūdienos ES. Briuselis ketina absorbuoti tautines valstybes, taip, kad jos išnyktų. Korupcija tarybinėje sistemoje buvo sukurta iš viršaus į apačią, lygiai taip pat, kaip ir ES. Endeminė korupcija veikia, kokią matėme senoje TSRS, subujojo ir klesti ES. Prieštaraujantys arba atskleidžiantys tai yra nutildomi arba uždraudžiami. Niekas nesikeičia. TSRS mes turėjome gulagą. Manau, kad ES turi savo gulagą – intelektualinį gulagą, žinomą kaip “politkorektiškumas”. Kiekvienas, bandantis pasisakyti rasiniais klausimais ar turinti skirtingus požiūrius nuo patvirtintų, yra ujamas. Tai gulago pradžia – jūsų Laisvės praradimo pradžia. TSRS jie sakė mums – kad išvengtume karo, būtina federacinė valstybė. ES jie šneka Jums lygiai tą patį. Trumpai tariant, ta pati ideologija palaiko abi sistemas, ES yra senosios TSRS modelis, paslėptas po vakarietiška kauke..”
            P.S -Aš nemyliu Sąjungų.

          • erkė says:
            9 metai ago

            Nėra ką atsakyti, viskas ką sako Tiesiakalbis yra absoliučiai teisinga. Nekenčiu visokių Sojuzų tiek Sovietų tiek Evro-Evrejų.

  5. Diedas says:
    9 metai ago

    Putino kerzų laižytojai, gauna pinigų gint savo stabo garbei. Už kažkokį bereikšmį komentarą, už svetimos , visa šalies istoriją priešiškos mums valstybės caro įžeidimą, nubaudžiamas lietuvis. Nieko kito nebelieka galvot, tik kad teisėsauga dirba ne Lietuvai.
    Kiekviena diena internetiniuose portaluose publikuojami iš piršto laužti mus menkinantys straipsniai, šimtais publikuojami nešvankūs komentarai žeminantys mūsų valstybės vadovus, ir aplamai lietuvius. Ir neatsiranda nė viena partija, nė viena visuomeninė organizacija, kad paduotų į teismą nors vieną šmeižiką.
    Ir kiekviena, net dorai lietuviškai rašyti nemokanti šiukšlė, savo neigiamas emocijas išliejanti mums ant galvų, tvirtai tiki, kad už tai atsakyt nereikės, nes lietuvis baudžiauninkas jau priprato būti spardomas.

    Atsakyti
  6. Diedas says:
    9 metai ago

    PUTINAS TEISUS
    Bet ne tas apie kurį pagalvojote.
    Ne rusų caras, o Jonas Putinas, kurio straipsnis apie lietuvišą žiniasklaidą kažkodėl pavadintas “Cenzūra” publikuojamas nuomonių rate.

    Atsakyti
  7. Kaunietis says:
    9 metai ago

    Nu jo… Be komentarų…

    Atsakyti
    • Kaunietis says:
      9 metai ago

      P.S. Gal reikėtų visus estus, latvius ir lietuvius ištremti į Sibirą ar Tolimuosius Rytus, o Pabaltijį prijungti prie Rusijos ir pavadinti Severo-zapadnyj kraj (Šiaurės-vakarų kraštas)? Kaip sakė draugas Josifas Stalinas – nėra žmogaus, nėra problemų… Tiems, kas nesuprato, aiškinu – čia buvo angliškas humoras.

      Atsakyti
      • A.j. says:
        9 metai ago

        Kaunieti,vladas turi dabar kitu priemoniu-josifo yra pasene… itin jautri reakcija i bet kokia kritika “dideliu”atzvilgiu byloja apie pastaruju menkavertiskumo kompleksa ir ne tik apie ji…

        Atsakyti
  8. Diedas says:
    9 metai ago

    Kai Putino stabmeldžiai dėl savo caro garbės užmušė kompozitorių Dobrovolskį,kam tarnauja žiniasklaida pasimatė iškarto. Pasipylė absurdiški straipsniai su dar absurdiškesniais komentarais. Buvo formuojama nuomonė, kad tai ne rusų nacių, o lietuvių darbas. “Savi šaudė į savus”.
    Paskui viskas nutilo.
    Labai įdomu būtų sužinot kuo ta byla baigėsi. Ar nors vienas galvažudys nubaustas realia bausme. Ar teisėsauga pasidarbavo taip pat kaip ir žiniasklaida.

    Atsakyti
    • Dronas says:
      9 metai ago

      Kiek zinau nieko jiem nebuvo.

      Atsakyti
  9. Na , o jei rimtai? says:
    9 metai ago

    Kokie dar įrodymai yra , kad Putinas – pedofilas. Tas video, kur pabučiuoja vaikui pilvuką? Viskas?

    Atsakyti
    • Kaunietis says:
      9 metai ago

      Atleisk man, Tamsta, už mano neišprusimą, bet norėčiau žinoti, kaip vadinami vyrai, bučiuojantys svetimiems vaikams pilvukus? Ačiū.

      Atsakyti
      • Na , o jei rimtai? says:
        9 metai ago

        Na taip , čia “geležinis argumentas” 🙂 Kas dar turi kokių įrodymų?

        Atsakyti
        • Pakirkšnutė says:
          9 metai ago

          Bučiuoja popams rankas.

          Atsakyti
          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            Bučiuoja kryžius.

          • teisėjas says:
            9 metai ago

            Įrodymų nerasta. Putinas išteisinamas.

          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            Aik tu sau, tau nieks netinka ?

          • Dronas says:
            9 metai ago

            Na nezinau, jeigu nepazystamas vyrukas, stvers mano vaika ir prades jam laizyti pilva, gaus i nosi, gali buti net kojomis.

          • Kaunietis says:
            9 metai ago

            Teisingai! Aš pasielgčiau taip pat. Be jokio tardymo ir teismo. Iš kojos į nosį – ir būtų tam “pedro gomesui” pamoka visam gyvenimui…

    • Gustavas says:
      9 metai ago

      Pasidomėk ata Litvinenkos straipsniais.

      Atsakyti
  10. Algirdas says:
    9 metai ago

    “dura lex, sed lex” (lot.).
    Lietuviška teisena “Dūra” (rus.): skiria pasimatymus su pasauliniais teroristais, šis nuosprendis, ir t.t. ir pan. 😉

    Atsakyti
  11. Kažin says:
    9 metai ago

    Tai ką čia – panašu, kad Kundrotas “išdūrinėja” su balandžio 1-ąja…

    Atsakyti
    • Juozas says:
      9 metai ago

      Deja, ne. Ir aš taip pagalvojau. Pagooglinau to nuteistojo pavardę … Pasirodo, tik delfi prieš 3 dienas įdėjo straipsnį. Ir šis straipsnis… Kiti portalai nei žodžio. TV irgi nutylėjo.
      Pasirodo, toks skandalingas atvejis nevertas dėmesio. Apgailėtina.

      Atsakyti
  12. Vytenis (Airija) says:
    9 metai ago

    …tai aišku, jog iškrypėlis ir putleris ir jo šalininkai. nejau reiktų surinkti dešimtis tūkstančių parašų jog jis – putleris Putinas, Rusijos diktatorius yra iškrypėlis? o gal tokia akcija būtų įdomi ir reikalinga? ir tas teisėjas iškrypėlis. O kaip kitaip vadinti iškrypėlių rėmėją?

    Atsakyti
  13. Vytenis (Airija) says:
    9 metai ago

    yra ir dar vienas toks svarbus momentas jog tai – veikia. Dabar kiekvienu kartu medijose reikia tai kartoti jog putinas yra iškrypėlis. Kol presides masiniai teismai ir Seimas neišleis atskiro įstatymo teigiančio jog Putinas – neiškrypėlis, o okupacija – near nusikaltimas, karas ir žudymai – taip pat melas – taip pat near nusikaltimas. mes laukiam iš Seimo mūsų gyvenimo pataisų.

    Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      9 metai ago

      Ilgai laukęs dar palauk (žodžiai iš dainos).
      CHA

      Atsakyti
  14. Vaidas says:
    9 metai ago

    Kundrotai, o Hitleris?

    Atsakyti
    • Bartas says:
      9 metai ago

      Adolfo jau nėra – sudegintas, o caras , gražia lietuviška pavarde, dar lygina senatvės raukšles. Apie gyvus, tik apie gyvus kalbame.
      Ar atsakiau už Kundrotą?

      Atsakyti
  15. jo says:
    9 metai ago

    Vis manydavau, kad jedinstvininkai trolina Lietuvos teisėsaugą, o teismai tam kvailam trolinimui niekada nepasiduos, bet Seime atsiradus politiniam pritarimui jedinstvininkų reikalavimams dėl lenkiškos rašybos, štai vienas teisėjas jau į teismo sprendimą perrašė tų tomašefskininkų kliedesius apie pavardės rašybą, kitas jau nuteisė už nepagarbą Putinui ir Rusijai…

    Čia įdėsiu du vaizdelius iš Charkovo. Jedinstvininkai su šitais teisėjais, gal norėtumėte susidoroti ir su tais “banderovcais” ? O gal mane nuteiskite, nes aš irgi šiuo komentaru dainuoju “Putin – chuilo, la, la, la, la, la…”

    youtube.com/watch?v=_Eg_pDMDqac

    youtube.com/watch?v=Pnt_9B48b7U

    Atsakyti
  16. vilnietis 63 m. says:
    9 metai ago

    Perskaičius komentarus, matai, kad tarp Alke juos rašančių praktiškai nėra sveikos nuovokos žmonių.. Tai jiems Prezidentė negera, tai Lietuvos valdžia raudona, tai dar bele kas… Kažkoks jovalas, daug pasakantis apie portalo vietą gyvenime.. Mariaus straipsnis geras, kvaila buvo nuteist už putino kritiką.. Putiną idiotu laiko trys ketvirtadaliai Lietuvos. Ir nieko. Aš nežinau detalių, kas ten ką nuteisė, bet matyt yra tam tikras juridinis kampas konkrečiams asmeniui. Kažką perlenkė… Yra tokia FB grupė “Lietuvos solidarumo su Ukraina pilietinė misija” . Ten nuo 2011 metų visi (2500 nariu) į šuns dienas dedam tą huilo, kurs tyčiojasi iš normalaus pasaulio. Ten visi savo pavardėm. O ko verti protestai prie ruskelių ambasados Vilniui. Ten visiems aišku apie kremliaus cara.. Ir nieko. Nuomones reiškiam. O jau apie Prezidente tai patylėkit. Jai lygiui nera.. Jos pozicija putino ir rusų atžvilgiu, jos drąsa statant į vietą pasimetusios Europos lyderius yra nepakartojama.. Yra didelė bėda Lietuvai, kad negalime šiai neeiliniai moteriai suteikt dar vienos Prezidentavimo kadencijos. Jai lygių vyrų — nei su žiburiu… NORS ! — yra vienas. Kariuomenės vadas JONAS – VYTAUTAS ŽUKAS. Šis vyras vertas būt prezidentu.. Tai žinom daug daug kas…

    Atsakyti
    • laukvystya says:
      9 metai ago

      Sakai niekas nenuteisė. Tai nieko dar ne vakaras. Lukterk. Pasidomės ėdynsvamat teisyyynyyynkai ir edynstva mat sabotažo meistrų korporacijos teisėjai solidariai nuteis nespėsi ir mirktelėt. O tada galėsi giedoti kaip gaidys ant skiedryno. Ar tau maža pavyzdžių. Pvz. tampė nepilnamečius už komunistinės vėliavos išniekinimą.. Na tik man keista, kad Arūnas Gaudžiūnas nesugebėjo apsigint. Matyt labai prigązdino. Šiaip tai teismui turėjo užtekti vien publikacijų kur prezidentė rusija pavadina teroristine valstybe. O be to 15 min buvo paskelbtas str,. kuriame šiaulių sąjungos vadas instruktuoja kaip naikinti kolaborantus. O tai taikos metu traktuotina kaip karo kurstymas. Taigi galėjo pareikalauti, kad juos atsakomybėn patrauktų kartu su juo.. Vargu ar tada teisėjai būtų išdrįsę priimti tokį nuosprendį.

      Atsakyti
      • vilnietis 63 m. says:
        9 metai ago

        Jūs rašote apie tai, ko nežinote. Niekada to nedarykite. Nebūkite diletantas. Domėkitės, skaitykite, atidžiai skaitykite, tik tada rašykite – tai, ką tikrai žinote.. Dabar informacijos daug, tai nelengva, bet arba žinot, arba…. Taigi… Aš esu šaulys, Lietuvos Šaulių Sąjungos narys. Tai ką jūs skaitėte 15 min apie “kolaborantus” – rašė ne LŠS vadas, o tik etatinis mokymo instruktorius. Jis išsakė tik savo nuomonę, po savaitės iš Šaulių Sąjungos štabo (etato) — išėjo. Šaulų Sąjungos nariai viešoj erdvėj negali taip elgtis. Bet toliau jis labai šauniai mokina šaulius, yra puikus instruktorius pagal sutartį, jam niekas nedraudžia nekęsti kolaborantų ir turėti savo šventa nuomonę apie kovą su jais. Nėra reikalo šūkaut ant ruskiu ar putino garsiai ir kasdien. Pakanka turėt savo nusiskatymą, būt pasiruošus gynybai kai reikės darbais, o ne žodziais statyt kolaborantus į vietą.. Žygiai o ne tuščiais žodžiais mes tėvynę mylim.. Gana čia tuščiai kalbėt. Nedidelis čia nuostolis kad nuteisė už pašūkavimus į erdves. Tikri vyrai – tyliai kumščius raudonskūriams paruošę laiko. Ateis laikas – maža nepasirodys. Tėvynės labui !

        Atsakyti
        • Alko konservatnikams says:
          9 metai ago

          Ir tikrai už Tėvynę, o ne už valdžiagyvius.

          Atsakyti
        • laukvystya says:
          9 metai ago

          Bet to tavo instruktoriaus nenuteisė… Tai kaip taip . O jo (to ale instruktoriaus) rašliavą matau kaip visišką edinstva mat provokaciją. Sakai daug informacijos? Daug, be abejo. Ir sakai reikia žinoti. Tai rašau tavo žiniai tikrą patikrintą ir viešai paskelbtą informaciją… Pvz. sausio 13 byloj tokiam signatarui Zigmui Vaišvilai, toks, ale teisėjas mano nuomone sulaužęs priesaiką, nelojalus Lietuvai priėmė tokį įdomų išteisinamąjį nuosprendį okupacinės kariuomenės atžvilgiu. Kuriame nurodė, kad toks Zigmas su savo draugeliais gindamas spaustuvę elgėsi netinkamai ir teisėtai gavo į kuprą nuo okupacinės kariuomenės kareivių. Tuo tarpu Žmogaus teisių teismas Burokevičiaus i Jarmalavičiaus byloje prieš Lietuvą pasisakė, kad rusijos kariuomenė po 1990 kovo 11 Lietuvoje “tvarką darė” ir buvo neteisėtai pagal tarptautinės teisės normas ir principus. Todėl toks edinstvamat teisėjas lemežys ir dar du jo tovarščiai priėmę tokį nuosprendį sulaužė priesaiką ir tuoj pat turėjo būti pašalinti iš teisėjų korpuso kaip sulaužę priesaiką ir kaip nelojalūs Lietuvos valstybei. Tai parodo net tarptautinio lygmens teismas… O jūs čia pasakėles pasakojat.

          Atsakyti
        • laukvystya says:
          9 metai ago

          Ir dar reikia būt visiškai beraščiu, kad tokius dalykus skelbti spaudoj. Arba provokatoriumi. Tos dalykus prieš juos pačius ir panaudos. Pusgalvis tas instruktorius ne daugiau.

          Atsakyti
          • Dronas says:
            9 metai ago

            Instruktorius viska gerai parase, dar pries 30 metu, toje pacio europoje, tokia straipsniai nieko nestebintu ir neglumintu, butu keletas meteriskiu ir geliu uostytoju, kurie paklykautu, bet tuo viskas ir pasigaigtu. Velgi, gal to zmogaus straipsnis nebuvo labai jau toks geras, bet nematau jame nieko siaubingo. Tiesiog, zmogus issake nuomone. Mane tiesa sakant nustebino ne pats straipsnis, o kaip nesveikai i ji reagavo ziniasklaida, visuomene, valstybines institucijos ir pati sauliu sajunga. Nieko tame straipsnyje baisaus nera, paskaiciau ir nelikau sukrestas. Man zinios is pasaulio kur kas baisesnes nei toks straipsnis, kriminaline suvestine siurpina labiau. Todel stebina toks nesveikas, apsimestinis susirupinimas zmogaus viesai issaakyta nuomone, ar jau konstitucijos laisvo zodzio ir nuomones nuostatos jau negalioja? Todel maziau sikit i bata, nieko baisaus nenutiko, palyginus su tuo kaip mus piesia kremliaus trintukai, zmogelis viska issake labai paprastai ir nebaisiai.

        • Dronas says:
          9 metai ago

          Nesutikciau, kad nereikia sukauti. Gal reiketu tai daryti be emociju, kryptingai ir maziau izeidinejimu, daugiau faktu, aiskinimo, pirstu badyti i Lietuvos priesu mela, taciau tylet jokiu budu negalima. Lietuva puolama, puolama informacineje erdveje, kryptingai, metodiskai, nesibodint net slyksciausiu priemoniu ir budu. Tai vyksta be pertraukos, masiskai ir jau daug metu. Tylet tokiu atveju, tolygu savizudybei. Tai tas pats kas stovet vietoje ir nieko nedaryt, kada tave puola priesas. Kada griauna tavo namus, degina tavo zeme. Cia priesa degina TAVO zmoniu, TAVO tautieciu prota, ju samone, ju galimybe mastyti, galvoti. Cia negalima tyleti, negalima manyti, jog tau kaip sauliui “nedera”. Tau, kaip tik tau, kaip sauliui ir PRIVALU, kalbeti, ivardinti ir kovoti ne tik ginklu, bet ir zodziu. Nes jei tylesi tu, uz tave kalbes priesas, kalbes visokios kalbancios desros, pas kuriuos savi sumetimai ir valstybes reikalai mazai rupi, kalbes kremliui istikimi sunes, kuriu pas mus valdzioje nemazai. Jie kalbes, meluos, pils pamazgas, o tu tylesi. Tai kaip tu ginsi tevyne, ginklu, kada tylejai kai puole zodziu? Zinoma, reiketu panagrineti to zmogaus komentaru turini, gali but, jog jie perzengia tam tikras ribas kuriu negalima perzengti, kaip, kad Kundroto “akustine patranka. Tai akis badanti kvailyste, taip negalima, tai kenkia reikalui. Propaganda visada buvo, yra ir bus, dzinas paleistas ir atgal i buteli negrys. Niekam tikes propagandistas, meluos kaip, kad kremliaus sunes. Bet geram propagandistui meluot negalima, isvis negalima. Galima nutylet, galima kalbet tik apie tai kas naudinga, bet meluot, niekada. Tai didziausia zala kuria jis gali padaryti savo saliai. Ypac, kada meluoja taip atvirai ir kvailai kaip, kad daro kremliaus trizniai. Jie kenkia savo saliai, nes kitaip nesugeba, o gal ir nenori sugebet, parsidave, buki netiksos. Stai ir Kundrotas, kalbedamas apie “akustines patrankas”, kuriu nebuvo, lygiai taip pat kenkia. Suprantu, norisi uzlipt ant patogaus arkliuko, sunku pripazint klydus, ypac viesai, bet reikia. Zmogus turi but saziningas visu pirma pats us svimi, blogiausias melas, melas paciam sau. Melo ir saviapgaules arklys, kreivom kojom ir nuo jo skaudziai krenta. Kundrotai, as pasikartosiu, bet tai sakau butent tau, ziurek ka, kam ir kada sneki. Netylek, bet visada pagalvot apie ka kalbi, pasidomek apie esme, ar nepasidavei bereikalingiem jausmam, o tada kalbek. Patikek, del “akustines patrankos”, as situose reikaluose siek tiek nusimanau ir patariu nekalbet veju, nes rimti zmones po tokiu dalyku, taves nustos klausyti. O pas mus ir taip labai mazai kas kalba uz Lietuva. Straipsnis geras, bet yra dalyku, del kuriu tenka kraipyti galva ir sakyt, jog blogas pavyzdys uzkreciamas, nenusileisk iki Lietuva dergianciu kremliniu menkystu lygio, jie labai blogas pavyzdys, to kaip reikia nest savo minti zmonem. Straipsnis patiko, bet siokios tokios kritikos pazersiu, tikiuosi bus i nauda.

          Atsakyti
          • laukvystya says:
            9 metai ago

            Viskas teisingai sudėdliota. Tik va kenkėjai ir sabotažnikai yra visai kitur. Kovojama su nuomone, o atviras kenkimas ir sabotažas vyksta valdžioje. O ypač teismuose. Atvira diskreditacija, Konstitucijos, Tautos ir valstybės. Pvz.: teisėjo Lemežio ir co priimtas išteisinamasis nuosprendis sausio 13 byloje, kur jis su savo sėbrais nustatė, kad okupacinė kariuomenė elgėsi teisėtai kai sumušė savanorius spaustuvėje kartu su signataru Z. Vaišvila. Tuo tarpu žmogaus teisių teismas Burokevičiaus byloje prieš Lietuvą nustatė, kad okupacinė kariuomenė ir yra okupacinė, ir kad ji Lietuvoje tvarką darė neteisėtai. Tai va tau tikroji propaganda. Kitas atvejis Pieš eilę metų buvo nuteistas toks Pabaralius. Nuteisė tokis ale teisėjas kondratjevas iš uspaskio valdų. Pasirodo Pabaralius vykdė Lietuvos saugumo operatyvinę užduotį – sekė uspaskį. Visa to pasekoj Pabaraliui teko bėkt į JAV. O teisėjas kondraškinas iš uspaskio valdų paprašė JAV išduoti. JAV teismas nustatė, kad Pabaralius persekiojamas be pagrindo ir suteikė prieglobstį. Ir iki šiol Pabaralius yra įtrauktas į policaikų tinklapį kaip paieškomas pavojingas nusikaltėlis. Tai ar tai valstybės diskredituoja valstybę arne? O dar visa govėda teisėjų ir prokurorų, vsdė pareigūnų persekiojusių Gatajavus, kurie oficialiai dėl tokių veiksų gavo politinį prieglobstį Suomijoje. Tai mano akimis visi šitie asabos ale teisėjai prokurorai, policaikos, yra sulaužę priesaiką ir nelojalūs valstybei ir turėjo būti po tokių tarptautinių skandalų pašalinti iš tarnybos ir patraukti baudžiamon atsakomybėn už sąmoningą kenkimą valstybei, visuomenei ir Tautai. Tai kur yra rezultatai institucijų kovojančių su šiais nusikaltimais? Jų nėra, nes dažnai jos pačios dalyvauja tokiose sabotažo aktuose. O žiūrėk kokį superstą komentarą parašo kas nors.. vai, vai, kad jau dirba išsijuosę…. Baisesnės ir stipresnės propagandos prieš mūsų valstybę niekas nepadarė, kaip mano paminėti valstybės tarnautojų veiksmai sukėlę tarptautines pasekmes ir pažeminę Lietuvą… Čia paminėjau tik mažą dalelytę padarytų nusikaltimų sukėlusių tarptautines pasekmes. O kur dar vietinės reikšmės… Tam ir jaučio odos neužtektų.

          • Dronas says:
            9 metai ago

            Tame tarpe. Bet pamazu valstybe valosi nuo sito gaivalo. Nelengvai ir letai einasi, bet taip jau yra.

  17. Kovotojas says:
    9 metai ago

    Mariau – esi kovotojas!

    Atsakyti
    • vilnietis 63 m. says:
      9 metai ago

      Tai tikra tiesa.

      Atsakyti
      • Pakirkšnutė says:
        9 metai ago

        Kovotojas – tai tas, kuris kovoja su ginklu, o ne liežiuviu (liežuvauja).

        Atsakyti
        • Dronas says:
          9 metai ago

          Netiesa, zodis yra labai galingas ginklas, ta zinojo kryziuociai, ta zinojo nacistai, zinojo raudonojo maro garbintojai, zino islamistai ir kremliaus vagiu gauja ta taip pat zino. O tu meluoji. As tau sakiau, kad tu meluoji? Berods jau buvo kazkas tokio. Taigi, dar kart sakau. Duriu i tave pirstu ir sakau, tu meluoji.

          Atsakyti
          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            Sutinku, kad meluoju (galima sakyt, trolinu).
            Tačiau sutikit, pagal rytietišką pamąstymą “IN-JAN”: kiekvienoje tiesoje yra dalis melo ir kiekviename mele yra dalis (šiek tiek) tiesos.
            Vadinasi, ir šitame straipsnyje yra dalis melo, tik reikia netingėt paieškot…

          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            Yra dar toks gan sexualus posakis:
            Įkišai liežuvį kur nereikia !
            CHA

  18. Kovotojas says:
    9 metai ago

    Patiko Mariaus ryžtas pagaliau kautis dėl teisybės. Palaikau.

    Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      9 metai ago

      Nebent už liežuvio palaikot.

      Atsakyti
  19. alksnaitis says:
    9 metai ago

    ekspertai, susipažinę su A. Gaudžiūno parašytais komentarais, konstatavo, kad juose buvo viešai tyčiojamasi, niekinama, skatinama neapykanta, kurstoma diskriminuoti žmonių grupę dėl jų tautybės, be to, buvo kurstoma smurtauti, fiziškai susidoroti. Baudžiamojo kodekso 170 straipsnis numato, kad tas, kas viešais pareiškimais žodžiu, raštu ar panaudodamas visuomenės informavimo priemonę tyčiojosi, niekino, skatino neapykantą ar kurstė diskriminuoti žmonių grupę ar jai priklausantį asmenį dėl lyties, seksualinės orientacijos, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų. Tas, kas viešai kurstė smurtauti, fiziškai susidoroti su žmonių grupe ar jai priklausančiu asmeniu dėl lyties, seksualinės orientacijos, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų arba finansavo ar kitaip materialiai rėmė tokią veiklą, gali būti baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų.

    Atsakyti
    • Diedas says:
      9 metai ago

      Aš pilnai suprantu nuteistajį. Jo komentarus galima traktuoti kaip nesąmoningą savigyną. Jeigu suskaičiavus kiek par dieną publikuojama Lietuvą ir lietuvis įžeidžiančių straipsnių, kiek parašoma kiauliškų komentarų, nuteistojo reakcija visai suprantama. Jis savotiškai gynėsi nuo įžeidinėjimų.
      Ir tai darė gana garbingai. neapsimetinėjo , neslėpė savo nuomonės.
      Jeigu jau teisiamas šitas žmogus, tai turėtų būti teisiami ir tie, kas sukėlė savo įžūlumu sukėlė tokį atoveiksmį.
      O gal apsimetus lietuviu paistyti apie prezidentę lesbą, grasinti užmušti Lanzbergį, šimtus kartų rašinėti “mes letuvei durnialei” ‘kaip gaila kad as ne rusas” “mes esam vagiu tauta” “mes visi letuvei girtoklei” “visos letuves prostitutes ir paleistuves” ir panašias durnystes yra normalu ir už tai nebaudžiama?

      Atsakyti
      • Dronas says:
        9 metai ago

        Beda tame, kad tie kremliaus sunes, sunkiau sugaunami, kai kuriu isvis nesigaus rigauti, o cia zmogelis vietoje, atnesei lapuka su saukimu i komisariata ir baigtas kriukis.

        Atsakyti
    • laukvystya says:
      9 metai ago

      O tu paskaityk šitą publikaciją, ne komentarą, – straipsnį: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/karo-zona/sauliu-patarimai-kaip-neutralizuoti-kolaborantus-784-559353. Čiašita instrukcija turėtų būti taikoma didelei daliai teisėjų ir policaikų. Tokių teisėjų kaip lemežys ir co ir kiti. Pvz. tas teisėjūkštis iš kėdainių nuteisęs pabaralių, ir t.t. Tik kažkodėl šito veikėjo ir žurnalisto nenuteisė. Todėl darau išvadą, kad jie yra edinsva mat atstovai. O tai tuoj nuteistų. Nespėtų net žaktelti.

      Atsakyti
  20. alksnaitis says:
    9 metai ago

    rusai buvo tapę pagrindiniu A. Gaudžiūno taikiniu – viešoje erdvėje rašydamas komentarus vyras juos ne tik niekino, skatino neapykantą, bet ir kurstė diskriminuoti, smurtauti bei fiziškai susidoroti. Ir tik dėl to, kad jie rusų tautybės ir turi kitokius įsitikinimus ar pažiūras. Internete rašyti komentarai A. Gaudžiūnui užtraukė baudžiamąją atsakomybę – ikiteisminį tyrimą atlikusi policija nustatė, kad kaunietis įvairiuose naujienų portaluose parašė net penkiolika baudžiamąją atsakomybę užtraukiančių komentarų

    Atsakyti
    • Diedas says:
      9 metai ago

      A Gaudžiūno pagrindiniu taikiniu buvo tape rusai.
      O didžiųjų potralų ir televizijų pagrindiniu taikiniu seniai tapę lietuviai.
      Už psichologinį terorą ir informacinį genocidą nenubaustas niekas.

      Atsakyti
  21. alksnaitis says:
    9 metai ago

    Dėl komentarų rašymo nuteistas A. Gaudžiūnas sako, kad daugiau savo pozicijos neišsakys internete – baudžiamoji byla jam buvo didelė pamoka. Bylos duomenimis buvo nustatyta, kad A. Gaudžiūnas komentarus, kurie jam užtraukė baudžiamąją atsakomybę, rašė nuo 2015 m. balandžio iki rugpjūčio, kol savo namuose sulaukė policijos pareigūnų vizito.

    Atsakyti
  22. alksnaitis says:
    9 metai ago

    Gal Marius Kundrotas ne viską žinojo, dėl ko ir kodėl?

    Atsakyti
    • Alko konservatnikams says:
      9 metai ago

      Jam ir neįdomu žinoti. Tai tokio sukurpimo žmogysta, kuris ieško sliekų ruso subinėj. Ir rusas jam bus visada kaltas visur ir visada. Kaip pasakė Lavrovas – Дебилы, блядь…

      Atsakyti
      • mociute says:
        9 metai ago

        labia taikliai nusipiesiai savo autoportreta.
        Negi dar nesuvoki iki siol,kad tokie kaip tu vimdo ne tik Lietuvius bet ir taviskius?
        O kad Putinas bus teisiamas Hago tribunole – faktas.
        Viena ano bendramintis praejusia savaite isgirdo nuosprendi uz gerokai mazesnio kalibro nusikaltimus……
        Jei iki to laiko ano nenugalabys kaip kad dare Stalinas su savo sebrais o tie ir su juo.
        Stalinas nudejo Lenina, Stalina nudejo kiti – ant milijonu kraujo ir kaulu pastayta slyksti imperija negali juk neprigerti nuosavam mesle

        Atsakyti
        • Mintis says:
          9 metai ago

          sakoma,Dievas(Dievai) vieną kart būsimų senolių gyvenime išmintį dalina, kuri,kaip dovana lieka jų visam gyvenimui.Kur tuomet buvot,kad gal negavot: ir vietoje dovanos-išminties čia net 03 27 dieną prieš Vėlykas neapykantą skleidžiat?
          Nemalonu.

          Atsakyti
  23. Bartas says:
    9 metai ago

    Tas “nusikaltėlis” kvietė , kvietė . 15- lika kartų kurstė lietuvius smurtauti, “fiziškai” (kas per žodis) susidoroti su svetimtaučiais ir niekas jo nepaklausė , o į kvietimą atsiliepė tik policija. Jau ir pilvą pradėjo skaudėti nuo juoko . Tokią “operacija” atliko teisėsauga .

    Atsakyti
    • Alko konservatnikams says:
      9 metai ago

      Dėl to realios bausmės ir negavo.
      O šiaip aš tam tipeliui dedu riebų pliusą už tai, kad jis neįsižadėjo savo žodžių teisme. Tikras vyras.
      Pakeitęs savo mąstymą ir vietoj to, kad ieškotų priešų svetur, apsižvalgytų savo kieme, būtų tikras savo šalies patriotas.

      Atsakyti
  24. Artojas says:
    9 metai ago

    Gaila tautininkų. Vienas lygis , ir autoriaus ir komentatorių. Gal tai tautininkų antireklama ?

    Atsakyti
    • Mintis says:
      9 metai ago

      Kai nešiojamasi labai daug neapykantos savyje,tai vis tik vienaip ar kitaip ji išsilienja.Bet gali ji išsiliedama atnešti ir naudos pačiam, jei pataikai į taktą ir kryptį:)

      Atsakyti
    • Mintis says:
      9 metai ago

      Čia Jums ,bet ne apie Jus:)

      Atsakyti
      • Pakirkšnutė says:
        9 metai ago

        Baikit trolinti Artoją iš neturėjimo ką veikt.

        Atsakyti
  25. Alko konservatnikams says:
    9 metai ago

    Toks įdomus klausimas man kilo.
    Kodėl Estijoje ir Latvijoje buvo suformuotos SS divizijos kovai prieš bolševikus, o Lietuva gali pasigirti tik 16-ąja Raudonosios Armijos Šaulių divizija?
    Aš netikiu, kad latviai ir estai kovojo už nacių ideologiją, tikiu, kad jie norėjo savo šalių nepriklausomybės nuo bolševikų. Ir nuo nacių, be abejo.
    Bet kodėl lietuviai priėmė tą bolševikinį burbulą? Gal todėl, kad ir prie Smetonos lietuviai buvo lyderiai emigracijoje kaip ir dabar? Gal todėl, kad buvo dedamas skersa ant eilinio Lietuvos piliečio kaip ir dabar?

    Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      9 metai ago

      Va čia jau pradedat mąstyti. Prie Smetonos žmonėms gyvenimas buvo, švelniai tariamt, nepavydėtinas.
      Gerai gyveno tik karininkai ir valstybybės tarnautojai.

      Atsakyti
      • laukvystya says:
        9 metai ago

        Baik čia piršti į tautiečius visų tautų valkatas. Kaip tik koks valkata nusikaltėlis pusčigonis, taip būtinai privalomai, apskelbia lietuviu. O paaiškėja, kad jis koks lenkas, žydas ar gudas. O šiuo atveju jis lenkas … tai ir atiduok Lenkams tokį gėrį. Gi negražu vogti kitų tautų didvyrių. Dar tuoj sugalvosi, kad ir hitleris ir stalinas lietuviais buvo. O gal net leninas. Kai kurie jau lietuvius kaltina ir antro pasaulinio karo sukėlimu ir žydų bei kitų tautybių direktyvinį naikinimą organizavus, t. y. pagal lietuvos valdžios potvarkius ir įsakymus buvo vykdomi atskirų tautų genocidai. Tik va lietuviai tiek klastingi buvo, kad net sugebėjo vargšus vokiečius su hitleriu apkaltint…

        Atsakyti
        • Alko konservatnikams says:
          9 metai ago

          Labai teisinga replika. Bele koks valkata negali visai tautai priklijuoti kažkokią etiketę.
          Tarp kitko, siūlyčiau panagrinėti Съезды Советов. Kokių tautybių ten buvo deputatai. Pradėkim nuo pat pradžių 1922 metų.
          Ir ką pamatysim? O, Dieve, kad ten rusų minimumas, o susirinkęs visas šiukšlynas ir banditai.
          Bet tai jūs viską žinote. Nes paprasčiausiai geriau viską suversti rusui.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Nėra tokios tautos rusai: žodis русский išvertus į lietuvių kalbą reiškia surusintas, aprusėjęs.
            Taip, kad geriau jau nepūsk arabų.

          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            Baikit kiaušiniais mėtytis šviontą dieną. Aikit dažyti.
            CHA

          • Alko konservatnikams says:
            9 metai ago

            🙂

          • Alko konservatnikams says:
            9 metai ago

            Yra tokia religija “sbrodas” pavadinimu konservatnikai.

          • Diedas says:
            9 metai ago

            Taip pat yra ir nevykėliių trolių religija, kuriems Alke visiškai nesiseka.

      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Dzeržinskis, ką visai nesunku suprasti iš pavardės, niekaip negali būti lietuvių kilmės.
        Gal baik meluoti?

        Atsakyti
        • jo says:
          9 metai ago

          Pavardė Dzeržinskis gal yra suslavinta iš pavardės Diržinis.

          Atsakyti
          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            Ir gali būt, kad dar-ŽIN-skis parėjo iš ŽIN’iuonis, kuris DAR kažką žino.

    • laukvystya says:
      9 metai ago

      16-oj divizijoj lietuvių buvo vos keli procentai. Kaip tik reikia didžiuotis, kad lietuviai nenuėjo į SS. Vokiečiai taip ir nesugebėjo sukurt lietuviškos SS divizijos ir dėl to turim būti dėkingi generolui Plechavičiui. O lietuviškoj 16 divizijoj buvo beveik vieni žydai.

      Atsakyti
  26. Diedas says:
    9 metai ago

    Tamsta esat gerokai atitolęs nuo Lietuvos istorijos ir paistot bolševikų štampais.
    SS divijų Lietuvoje nebuvo todėl, kad lietuvis iš prigimties nemėgsta tarnauti svetimoje armijoje ir tarp lietuvių tais laikais buvo mažai parsidavėlių.
    16 divizija tik vadinosi lietuviška, nes joje tik iš pradžių tarnavo per jėgą sugaudyti keli šimtai tautiečių. Pačiuose pirmuosiuose mūšiuose rusų vadai juos siūsdavo į pačius beviltiškiausius mūšius “puskai niemcy niemcov bjut”
    ir greit iš tos “lietuviškos” divizijos liko tik pavadinimas. Mokykloje par susitikimus su veteranais buvęs tos divizijos karys savo nesveikas fantazijas pasakodavo rusiškai.
    Nuo caro laikų iki sovietmečio buvo gajus posakis”Lietuvos bajorai rusų armijoj netarnauja”
    Prie Smetonos Lietuva buvo lygiavertė Europos vastybė su atviromis sienomis. daug kas važiuodavo į Ameriką praturtėt, kad vėliau namuose įsigytų žemės ir pan. Tarp kitko daug turtingesnė už Suomiją.
    Ir dabar tas pats. Dirbu ne Lietuvoje, bet neturiu nė vieno tautiečio bendradarbio, ar pažystamo, kuris savo ateitį sietų ne su Lietuva. Visi kuria planus namuose.
    Aišku tuos planus gali sugriaut rusai. Jeigu vėl užeis, gali tekti tapt tikrais emigrantais.

    Atsakyti
    • Alko konservatnikams says:
      9 metai ago

      Gerb., Diedai. Pas mus nebėra elito. Elitas tai tas kur emigravęs. Jie suprato, kad prieš vėją nepapūsi. Liko tik tas kur pučia pavėjui ir tas kur sėdi užuovėjuoje

      Atsakyti
      • Alko konservatnikams says:
        9 metai ago

        Ne taip išsireiškiau. Greičiau pasyvumo pavėsyje

        Atsakyti
        • Alko konservatnikams says:
          9 metai ago

          likęs elites

          Atsakyti
      • mociute says:
        9 metai ago

        o kas tas tavo “vejas”? Dvesianti meska rytuose?Smarves,aisku, daugoka taciau neilgam.
        Priesingai,emigrave pamato ko Lietuva neteko per okupacijas,ypatingai per paskutine trukusia 50 metu.
        Todel ir bijoma leisti (sudaryti salygas) rinkimuose balsuoti emigrantams internetu, nors estai ta sekmingai daro jau 10-meti.
        Todel ir visi TV kanalai Lietuvoje uzversti idiotiskomis muilo operomis visokiu “rutu” knaisiojimais po svetimus apatinius o uz vis virsiausia LTV islaikoma is tu paciu Lietuvos zmoniu sunestu mokesciu – tikras breznevines eros muziejus!

        Atsakyti
  27. Tam Putinui says:
    9 metai ago

    nuo jusu raslevos, keiksmu, prasivardžiavimu nei silta nei salta. O va kad esat nesveiki ir nenormalus tai aiskiai matos. O uz nesantaikos tarp tautu kurstyma reikia bausti ir negailestingai.

    Atsakyti
  28. Kaunietis says:
    9 metai ago

    Su Šventom Velykom, tautiečiai!!!

    Atsakyti
  29. tikras lietuvis says:
    9 metai ago

    Manau, kad ši byla išgalvota:
    1. jei jau 15 atvejų iš karto, tai pasiimsi advokatą;
    2. o tas patars – nesakyk, kad tie komentarai tavo, nes neturi komentarų, kuriuos rašei, kopijų;
    3. o patarlė sako: prisipažinsi – mažiau gausi, neprisipažinsi – nieko negausi;
    4. rusų tautos nėra, nes žodis русский reiškia surusintą, surusėjusį (ne tautą), o Rasiejos gyventojų kaip piliečių pavadinimas yra ne русский, o россиянин, dėl ko, jei komentaruose parašyta rusai, tai rodo neaiškią grupę, kurios apibūdinti nėra įmanoma – gal tai blogiečių pavadinimas, kuris atitiktų okupantų ir pan. pavadinimą, nes komentaruose minimas tik kaip apie blogiečius?
    Ir t.t.
    Kažkaip labai jau kvailas atrodo tas delfistų aprašytas Gaudžiūnas, o tokios pavardės nesu sutikęs ir manau, kad ji – išgalvota.

    Atsakyti
    • laukvystya says:
      9 metai ago

      Pasiguglink pagal pavardę ir pamatysi, kad neišgalvota. Turi jis feisaknygės paskyrą ir ten buvo pasiskelbęs apie šį įvykį. Yra įmonės direktorius. Taip, kad nieko čia įspūdingo. Matyt per verslą ir prigriebė. prigrasino neturėjo kur dėtis. O verslą sužlugdyti valstybinių institucijų rankomis jei yra nurodymas vienas juokas.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Jei dar ir verslininkas, tuomet dar juokingiau atrodo, kad neranda patarėjų.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Apie “prigrasinimus” dėl verslo visai nusišnekėjai.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Pagūglinau – visi cituoja Delfį, o tas Delfio straipsnis yra visai nerimtas: NĖRA NEI VIENO JO KOMENTARO, o kur tai radau įrašą, kad tokio atvejo nenurodo netgi tas “žmogaus” teisių centras.

          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Pasižiūrėkim – http://lt.efhr.eu/category/musu-intervencijos/laimetos-bylos/ – tikrai tokio atvejo nėra, nors jie ten krykštauja dėl kiekvieno komentatoriaus nubaudimo.

          • laukvystya says:
            9 metai ago

            O kodėl jis turėtų komentuoti jei pažadėjo nebekomentuoti. Pažadėjo tai ir tesi.

          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Iš kur ištraukei, kad laukiam jo komentaro?

          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Straipsnyje nėra nurodyta nei vieno jo komentaro.

          • laukvystya says:
            9 metai ago

            Vadovaujuosi savo patirtimi -žinojimu, o ne anot tavęs išmislais. Todėl rašau ką žinau iš patirties.

          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Pvz.? 🙂

          • laukvystya says:
            9 metai ago

            Dirbau vienoj valst institucijoj. Tiesiogiai žinau atvejus kai buvo veikiama kažkam iš viršaus nurodžius. Arba neveikiama, užraukiama irgi su įtakingų asmenų nurodymu. Viešintis nenoriu.

          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Teoriškai įmanoma, bet praktiškai ar toks įvykis buvo reikia įrodymų, kurių tu nepateiki.

  30. tikras lietuvis says:
    9 metai ago

    Kundroto straipsnis irgi nerimtas: prie ko čia tie putinai, jei ne putinai baudžia už teisingą kritiką?

    Atsakyti
  31. tikras lietuvis says:
    9 metai ago

    Mane tai stebina toks komentatorių nenoras ir nemokėjimas gintis.

    Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      9 metai ago

      Tikr. lietuvi,
      pats gi sakei: Jei iškviestų policijon “pasiaiškinti”, tai SVARBIAUSIA – niekur jokiu būdu ant jokių popierių NEPASIRAŠINĖTI (nedėti parašo).
      Šitas Tavo patarimas man labai padėjo prieš keletą metų. Nors man subėgę net keli policininkai “įrodinėjo”, kad turiu būtinai pasirašyti – lai kad ir su savo paaiškinimu, kad nesutinku, čia ne mano komentaras, neatsimenu…, bet BŪTINAI PASIRAŠYK !
      CHA
      O ten anuomet kažkokiuose neaiškiuose komentaruose kažkoks neaiškus komentatorius man lyg parašė, kad degsiu krikščionių pragare. O aš neva atrašiau, kad degsi Perkūno Ugnyje.
      O tai jau krikščioniui grasinimas !
      CHA

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Na, va – nors vienas paėmė domėn.
        Bet ir dėl komentarų: jei neturi savo komentarų kopijų, tai niekaip negali tvirtinti, kad komentarai tavo.
        Todėl sakyk: neturėjau tikslo … diskriminuoti ir pan.,, mano tikslas buvo pasakyti tiesą, kad, pvz., tie “rusai”, kurie kariauja prieš Ukrainą ar tai palaiko, yra velniai, dėl ko jų laukia pragaras. 🙂

        Atsakyti
        • Pakirkšnutė says:
          9 metai ago

          Nežinau, tai kad, kaip svarstydama sako mano kaimynka: vietiniai krikš. čionys didesni “velniai” nei ten Ukrainos separatistai, nes šieji grasina amžinais KANKINIMAIS !?
          CHA

          Atsakyti
          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            (pragaru).

  32. Tiesakalbis says:
    9 metai ago

    Putin huilo!
    Dabar mane teiskite.

    Atsakyti
  33. Apuokiukas says:
    9 metai ago

    Tai va, tautininkai. Kai su jūsų Rimantu Matuliu šnektelėjau apie 2012.05.17, buvau apkaltintas, kad pasisakau už Linčo teismus. Dabar turime ne Linčo teismą, galėtume džiaugtis. Nors, tiesa sakant, nesu visiškai įsitikinęs, už ką buvo nuteistas A. Gaudžiūnas, ar už savo pilietinės pozicijos išsakymą, ar už kvietimą smurtui. Beje už savo internetinius komentarus neseniai nuteistas ir Vaidas Želvys ( ar tik ne tas pats komentatorius ,,Želvys” ar ,,Zelvys”, kurio komentarų buvo pilna internete, diskutuojant tautinėmis bei religinėmis temomis ), nors tas atrodo, neaiškus tipas – bendradarbiauja su dabartiniais jedinstvennikais ( ,,būkime vieningi” ). Neseniai ,,Apžvalgoje” perskaičiau Algirdo Saudargo straipsnį, apie tai, kad pagrindinė Sąjūdžio žinia buvo – ,,neberysime kasdieninio baimės vitamino”. Panašu, kad dabar teismai bando mus priversti vėl valgyti tąjį baimės vitaminą. Tad ką darysime? Lauksime, kol tapsime dar viena Baltarusija?

    Atsakyti
  34. skaitytojas says:
    9 metai ago

    . Kundrotai, laikykitės Lietuvos Konstitucijos, teisės aktų, neskatinkite smurtauti prieš kitos tautybės asmenis, kaip darė jūsų ginamasis pilietis ir neteks atsakyti prieš įstatymą. Negi tiek sunku suprasti? Manau, kad suprantate, tačiau kvailumas verčia leisti putas ne į temą.

    Atsakyti
  35. Šaunuolis says:
    9 metai ago

    Drąsūs ir teisingi Kundroto žodžiai, kažin kas dar išdrįstų?
    Lenkų akcija dar kartą įrodė, kad eina išvien su prorusiškomis jėgiomis. Nieko naujo. Paprastam žmogui tai matosi plika akimi, tik Seimas to nemato – J. Narkevič vis dar vicepirmininkas.

    Atsakyti
  36. )..( says:
    9 metai ago

    paskutines dienos pasirasyti,dalinkimes: Iniciatyvos aiškinamasis raštas: http://interesas.lt/parasu-rinkimas-del-netinkamo-imigraci…/
    Koordinatorių tinklas : http://b3g.lt/kontaktai/
    Galimybė pasirašyti internetu: http://b3g.lt/e-balsavimas/
    Iniciatyvos renginys facebook’e https://www.facebook.com/events/828444620617852/

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Švietimo ir mokslo ministerija
Lietuvoje

Liberalą stebina ŠMSM kadrų politika

2025 07 01
Policija
Naujienos

Policija paskelbė liepą eismo dalyvių laukiančias patikras

2025 07 01
Vaikai skaito | Ben White nuotr., unsplash.com
Lietuvoje

Prasidėjo Vaikų globos savaitės renginiai

2025 07 01
Sodų bendrija | am.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Vilniaus rajono sodininkų bendrijos – politikų kovų įkaitės

2025 07 01
Daugiabutis
Lietuvoje

Daugiabučių gyventojams teks plačiau atverti pinigines

2025 07 01
Sukčiavimas internete
Gamta ir žmogus

Sukčiai kuria netikras draudimo svetainės

2025 07 01
Šilumos siurblys
Energetika

Nuo liepos – kvietimas paramai už šiuolaikinius šildymo įrenginius

2025 07 01
„Wizz Air“ lėktuvas
Lietuvoje

Atnaujinami skrydžiai tarp Vilniaus ir Bilundo

2025 07 01

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Mikas apie Seime – apskritojo stalo diskusija „Tauta ir Konstitucinis Teismas: kaip atkurti pasitikėjimą?“
  • Tomas Jakutis apie Seime – apskritojo stalo diskusija „Tauta ir Konstitucinis Teismas: kaip atkurti pasitikėjimą?“
  • >+++ apie K. Urba. Kultūros kongreso jubiliejaus pamokos
  • P.Skutas apie Juodonyse – XXIV prigimtinės kultūros seminaras „Prigimtinė kultūra ir šiuolaikinis dvasingumas“

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Liberalą stebina ŠMSM kadrų politika
  • G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija Signtaro A. Patacko atminimui – prasidėjo (I)
  • Policija paskelbė liepą eismo dalyvių laukiančias patikras
  • Prasidėjo Vaikų globos savaitės renginiai

Kiti Straipsniai

ICBM vilkikas ir T-72 tankai priešais Šv. Vasilijaus soborą Maskvoje dienos šviesoje

Ar tikrai Rusija mažina karines išlaidas?

2025 06 29
Seimas

Seimas reglamentavo sankcijas Rusijai ir Baltarusija

2025 06 25
Prezidentas dalyvauja NATO viršūnių susitikime

Prezidentas: NATO privalo didinti investicijas į gynybą

2025 06 25
Marius Kundrotas

M. Kundrotas. Politinis pragaras ir jo scenarijai

2025 06 24
Kęstutis Budrys

K. Budrys Briuselyje ragina Iraną rinktis diplomatinį kelią

2025 06 23
JAV smogė Iranui 2025-06-22

Nokdaunas Kremliui Irane

2025 06 22
Užsienio reikalų ministerija

Rusijos ambasados atstovui pareikštas protestas dėl atakų prieš civilius

2025 06 18
Seimas

Seimas svarstys siūlymą dėl galimybės įvesti nacionalines sankcijas

2025 06 16
LK analitikai

Propagandistų akiratyje –Vokietijos brigada ir karinės pratybos

2025 06 16
Ukrainos kariai | facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.

Prasidėjo blogio ašies ardymas

2025 06 15

Skaitytojų nuomonės:

  • Mikas apie Seime – apskritojo stalo diskusija „Tauta ir Konstitucinis Teismas: kaip atkurti pasitikėjimą?“
  • Tomas Jakutis apie Seime – apskritojo stalo diskusija „Tauta ir Konstitucinis Teismas: kaip atkurti pasitikėjimą?“
  • >+++ apie K. Urba. Kultūros kongreso jubiliejaus pamokos
  • P.Skutas apie Juodonyse – XXIV prigimtinės kultūros seminaras „Prigimtinė kultūra ir šiuolaikinis dvasingumas“
  • +++ apie M. Navys, M. Sėjūnas. JAV pralaimėjimas. Ar pergalė Irane?
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Saulius Skvernelis | Alkas.lt nuotr.

„Savaitės pjūvis“ apie ramybę ir vidaus reikalų ministro norą šlietis prie valstiečių ir žaliųjų (video)

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai