Kovo 24 d. 9 val. Lietuvos Respublikos Seime įvyko Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarų Eimanto Grakausko, Egidijaus Klumbio ir Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Dėl Lietuvos Respublikos dalyvavimo euro zonoje“.
Signatarai kreipėsi į Lietuvos Respublikos Seimą, Prezidentę, Vyriausybę ir Lietuvos banką dėl Lietuvos integracinių procesų į euro zoną stabdymo, derybų dėl Lietuvos Respublikos išstojimo iš euro zonos pradėjimo.
Esminiai įvykiai euro zonoje ir konkurencinėje geopolitinėje JAV ir Kinijos kovoje dėl pasaulinės rezervinės valiutos, kreipimąsi pasirašiusių signatarų nuomone, patvirtino, kad Lietuvos stojimas į euro zoną buvo klaida ir neatitiko šalies nacionalinių interesų.
Respublikos Prezidentei, Seimo ir Vyriausybės nariams, Lietuvos banko valdybos nariams signatarai priminė jų atsakomybę dėl neapgalvoto ir be Tautos pritarimo įvykdyto Lietuvos stojimo į euro zoną bei jo pasekmes mūsų valstybei ir jos piliečiams, taip pat jų neveikimą pavojaus Lietuvai akivaizdoje.
Tiesioginę renginio transliaciją iš Seimo galima buvo stebėti internetu ČIA arba ČIA.
Spaudos konferencijos dalyviams buvo galimybė klausimus užduoti internetu.
Nuoroda į klausimų uždavimo sistema (veikė spaudos konferencijos metu) ČIA.
Žiūrėkite spaudos konferencijos tiesioginės transliacijos iš Seimo vaizdo įrašą:
httpv://youtu.be/yT9YXVFgAd8
Signatarų kreipimasis „Dėl Lietuvos respublikos dalyvavimo eurozonoje“
2015 m. kovo 24 d. Vilnius
Lietuvos Respublikos Seimui
Lietuvos Respublikos Prezidentei Daliai Grybauskaitei
Lietuvos Respublikos Vyriausybei
Lietuvos banko valdybai
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS DALYVAVIMO EUROZONOJE
Konstatuotina tai, kad po Lietuvos stojimo į Europos Sąjungą ir 2007-12-13 d. pasirašytai Sutarčiai dėl Europos Sąjungos veikimo, 2012-10-26 d. jos pakeitimui dėl Europos Stabilumo Mechanizmo steigimo, bei kitoms euro-integracinėms sutartims, įskaitant ir Protokolą Nr.4 dėl Europos Centrinių Bankų Sistemos ir Europos Centrinio Banko Statuto, sutinkamai su Lietuvos Respublikos Konstitucijos reikalavimais nėra pritarusi Lietuvos Tauta.
Atsižvelgiant į šiais metais euro zonoje įvykusius esminius įvykius:
- paaiškėjo galimas Graikijos išstojimas iš euro zonos (Graikijos skola didesnė nei 175% BVP) ir galimas domino efektas dėl kitų šalių išstojimo (valstybių, kurių skolos didesnės nei 100% BVP – Italija, Portugalija, Airija, Kipras, Belgija, o Ispanijos ir Prancūzijos skolos didesnės nei 92% BVP), o visos euro zonos valstybių skolos pasiekė apie 91% BVP (www.tradingeconomics.com/countries duomenys);
- ruošiamasi euro zonos valstybių skolų nurašymui, įskaitant ir Europos Stabilumo Mechanizmo šioms valstybėms suteiktų lėšų galimą nurašymą;
- parama Graikijai ir kitoms faktiškai bankrutavusioms euro zonos valstybėms naudota šių valstybių strateginių objektų išvalstybinimui pasiekti;
- Lietuvos Respublikos Seimas sprendžia pagalbos Graikijai ir kitoms euro zonos valstybėms sutarčių ratifikavimo ar kitokio joms pritarimo dalykus, kitų Lietuvos tolimesnės integracijos į euro zoną susitarimų reikalus;
- Viršvalstybinis Europos Centrinis Bankas, siekdamas dirbtinai didinti euro zonos valstybių infliaciją perkant iš komercinių bankų euro zonos valstybių skolas, nesuderinęs su euro zonos valstybėmis, o Vokietijai tam ir prieštaraujant, paskelbė bei pradėjo nepadengtą 1,1 trln. EUR emisiją;
- 2014 m. Lietuvos valstybės atsargas, dengusias emituotus litus, nuosavybės teises perdavus Lietuvos bankui, o šiam nuo 2015 m. sausio 1 d. tapus sudėtine ECBS dalimi, šios atsargos valdomos ne Lietuvos valstybės, o ECBS.
Pabrėžiant konkurencinėje geopolitinėje JAV ir Kinijos kovoje dėl pasaulinės rezervinės valiutos (JAV dolerio ar Kinijos juanio-renminbi) šiuos naujausius esminius įvykius:
- 2014 m. Brazilija, Rusija, Indija, Kinija ir Pietų Afrika įsteigė geopolitinį vienetą BRICS ir jo Naująjį Vystymo Banką (NVB) kaip alternatyvą JAV kontroliuojamai JAV doleriu pagrįstai tarptautinei bankų sistemai, Pasaulio Bankui ir Tarptautiniam Valiutos Fondui, o 2015 m. juos ratifikavo;
- 2014 m. Kinija drauge su Bangladešu, Brunėjumi, Filipinais, Kambodža, Indija, Indonezija, Kataru, Kazachstanu, Kuveitu, Laosu, Malaizija, Maldivais, Mongolija, Mianmaru, Nepalu, Omanu, Pakistanu, Singapūru, Šri Lanka, Tailandu, Uzbekistanu ir Vietnamu įsteigė Azijos Infrastruktūros Investicinį Banką (AIIB), kaip alternatyvą JAV drauge su Filipinais ir Japonija įsteigtam Azijos Vystymo Bankui (AVB);
- 2014 m. į AIIB įstojus Naujajai Zelandijai, o 2015 m. – Jordanijai, Saudo Arabijai ir Tadžikistanui, įvyko esminis įvykis – 2015 m. kovo 12 d. paraišką stoti į AIIB pateikė strateginis geopolitinis JAV partneris – Jungtinė Karalystė, ignoruodama JAV spaudimą;
- po Jungtinės Karalystės stojimo į AIIB paraiškas pateikė Australija, paskelbta, kad tam ruošiasi strateginiai geopolitiniai JAV partneriai Japonija, Pietų Korėja, taip pat Taivanis, Honkongas;
- 2015 m. kovo 17 d. paraišką stoti į AIIB suderintai ir drauge pateikė pagrindinės euro zonos valstybės Vokietija, Prancūzija ir Italija, tuo vienareikšmiškai pasirinkdamos ne JAV, o Kinijos geopolitinę strateginę partnerystę, taip pat prioritetu laikydamos ne euro zonos bendrą interesą, o savo valstybių interesus;
- 2015 m. kovo 19 d. paraišką stoti į AIIB pateikė Liuksemburgas, o kovo 20 d. – Šveicarija;
Priimant dėmesin tai, kad:
- a) JAV skola ir įsipareigojimai didesni nei 102% BVP ir 60 mlrd. JAV dolerių didesnė nei visas JAV turtas, kad JAV paruošusi ir atsarginį savo valiutos amero įvedimą;
- b) Kinija šių įvykių pasekoje pareiškė, jog suteiks ekonominę paramą Rusijai, jei toji jos paprašys, o prekybiniai Ukrainos ir Kinijos sandoriai didėja net karo sąlygomis;
- c) euro zonos iširimo ar griuvimo atveju, ar galimo karinio konflikto Europoje išsiplėtimo atveju, Lietuvos Respublika privalo būti pasiruošusi apsaugoti savo ekonomiką ne tik karinėmis priemonėmis, bet ir išsaugodama savo monetarinę politiką;
Įvertinant:
- a) kaimyninės Lenkijos patirtį kryptingai ginant nacionalinius interesus ir palaipsniui 2006 m. pasiektą nacionalinės valiutos zloto atrišimą nuo kitų valiutų ir sėkmingą savarankiškos monetarinės politikos taikymą ekonomikos valdyme bei vienos didžiausių armijų Europos Sąjungoje sukūrimą ir jos šiuolaikišką apginklavimą;
- b) vis spartėjantį euro nuvertėjimą, galintį peraugti ir į euro infliaciją, taip pat ir tai, kad ECB vykdo monetarinę ekonominę politiką, nederinamą su euro zonos valstybėmis;
pareiškiame, kad Lietuvos stojimas į euro zoną buvo klaida ir neatitiko jos nacionalinių interesų.
Todėl įvertinant visas išdėstytas aplinkybes ir tai, kad tik valstybė drauge su NATO gali užtikrinti tinkamą Lietuvos Respublikos saugumą bei Tautos išlikimą, bet pagrindinėms euro zonos šalims vienareikšmiškai ir savo iniciatyva apsisprendus, visų pirma, rūpintis ne euro zonos, o savo interesais, esant tokiai euro zonos situacijai dėl ECB pradėtos euro emisijos galinčios peraugti ir į hiperinfliaciją ir jos faktiniam pasmerkimui žlugti, būtinos neatidėliotinos priemonės apsaugoti Lietuvos Respublikos piliečių pajamas ir santaupas, gaunamas ir saugomas eurais, nuo vis spartėjančio nuvertėjimo.
2014 m. išryškėjusios tendencijos ir paskutinieji 2015 m. įvykiai, rodo, kad Lietuvos Respublikos Prezidentė, Seimo ir Vyriausybės nariai, Lietuvos banko valdybos nariai yra asmeniškai atsakingi už neapgalvotą ir be Tautos pritarimo įvykdytą Lietuvos stojimą į euro zoną ir jo pasekmes mūsų valstybei bei jos piliečiams, taip pat dėl galimo neveikimo akivaizdaus pavojaus akivaizdoje.
Suprasdami bendrą atsakomybę dėl mūsų Tautos likimo ir valstybės išsaugojimo, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos signatarų statuso įstatymo nuostatomis, prašome:
- Sustabdyti naujų euro zonos integracinių sutarčių pasirašymą, jau pasirašytų sutarčių (taip pat ir sutarčių dėl pagalbos Graikijai bei kitoms euro zonos valstybėms) ratifikavimą ar bet kokį kitokį jų aprobavimą Lietuvos Respublikos Seime.
- Sustabdyti Lietuvos mokėjimus į Europos Stabilumo Mechanizmą.
- Seimą skubos tvarka pripažinti netekusiais galios LR Lietuvos banko pakeitimus dėl valstybės atsargų nuosavybės teisių perdavimo Lietuvos bankui ir susigrąžinti šias atsargas iš ECBS.
- Sustabdyti iš apyvartos išimtų litų ir centų naikinimą bei pateikti informaciją, kiek litų ir centų išimta iš apyvartos ir kiek jų sunaikinta, kieno nurodymu ar sprendimu/nutarimu tai daroma, panaikinti šiuos sprendimus/nutarimus, įstatymų nustatyta tvarka nutraukti sutartis dėl litų ir centų naikinimo.
- Pradėti derybas dėl Lietuvos Respublikos išstojimo iš euro zonos.
- Seimo nario P. Gražulio Seime suderintо projektо pagrindu priimti Seimo nutarimą dėl referendumo paskelbimo, keičiant LR Konstituciją dėl referendumo inicijavimo teisės sumažinimo iki 200000 piliečių balsų.
- Dėl įvykdytų euro integracinių sprendimų be Tautos pritarimo visus strateginius sprendimus priiminėti sudaromoje Laikinojoje politinėje konsultacinėje taryboje, į kurią be valdžios atstovų būtų deleguoti/išrinkti visuomenės pasitikėjimą turintys asmenys bei visuomeninės ir politinės organizacijos, negaunančios valstybės ir ES finansavimo.
Lietuvos Nepriklausomybės akto signatarai:
Vilius Baldišis, Eimantas Grakauskas, Egidijus Klumbys, Zigmas Vaišvila
Keturi garbūs vyrai, regis …orūtiškai, kaip sakyta anksčiau (iš išorės), na gal ir viduj dar kas likę, – t.y.
drąsos, ryžto ir noro. Gerais norais pragaras grįstas (pažiūri gūgmolio plaktiny, o ten iš to ir verslą kurpią,
– iš idejos, net kai kurie kiti), tad noras “ant laktos”, – ant viešos laktos tūpt n e e i l i n į syk – pagirtinas.
Tačiau,
kodėl VYRAI, vištidės kudakavimo posovietišuoju užpildu į p i l d y t i ???
Labai, grubiai, dar grubiau, netgi visiškai nuožmiai turime tart, ir užtart, paremt
JUOS, jų g e r u s N O R U S,
tačiau…
be beprasmiškų “”kudakavimų:
>>> “banką dėl Lietuvos integracinių procesų į euro zoną stabdymo”
>>> “derybų dėl Lietuvos Respublikos išstojimo iš euro zonos”
patart būtina,
kad ne tą, ne tai ir NE TAIP
spręst d a l y v a v i m o ZONOJE nusikaltimo padarinius būtina, taip
paprasto, neįprasto, bet.. nusikaltimo: Lietuvos Konstituciją pažeidus,
visiems Seimo nariams be išimties sulaužius savo priesaiką, ir
K o n s t i t u c i j o s nevykdžius !
Žr.
“Dėl Konstitucijos 125 straipsnio pakeitimo įstatymo
Byla Nr. 22/2013
LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCINIS TEISMAS
LIETUVOS RESPUBLIKOS VARDU
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJOS 125 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO, LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO STATUTO 170 STRAIPSNIO (2012 M. KOVO 15 D. REDAKCIJA) ATITIKTIES LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJAI
2014 m. sausio 24 d.
Vilnius
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas, susidedantis iš Konstitucinio Teismo teisėjų Tomos Birmontienės, Prano Kuconio, Gedimino Mesonio, Vyto Miliaus, Ramutės Ruškytės, Egidijaus Šileikio, Algirdo Taminsko, Romualdo Kęstučio Urbaičio, Dainiaus Žalimo,
…>
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Konstitucijos 102, 105 straipsniais, Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo įstatymo 1, 53, 54, 55, 56 straipsniais, Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas
nutaria:
Pripažinti, kad Lietuvos Respublikos Konstitucijos 125 straipsnio pakeitimo įstatymas (2006 m. balandžio 25 d. redakcija; Žin., 2006, Nr. 48-1701) pagal priėmimo tvarką prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 147 straipsnio 1 daliai.
<…
Šis Konstitucinio Teismo nutarimas yra galutinis ir neskundžiamas."
Turime asmeniškai ir iš anksto, ar net po anksto atsiprašyt
Viliaus Baldišio, Eimanto Grakausko, Egidijaus Klumbio ir Zigmo Vaišvilos,
ir tą čia turiu įrašyti, idant jų buvusieji darbai, jų veikla deramą įtaką ir
netgi naudą Lietuvos valstybingumo ūgiui davusi ir įtakojusi šiandienos galias
šiam laisvam naujosios kartos Lietuvos valstybingumo darinių kūrėjų atėjimui;
todėl privalu nuožmiai griežtai ir tvarkingai, Lietuvos Respublikos Konstituciją
vykdyti PATYS, jei jos nei vienas Seimo narys (ir šio Konstitucinio teismo nutarimo,
beje dėl paties nagrinėjimo jau net nuo 2013-11-13, pačiam Seimui pateikus "pasitikrinimui",
Teismo eigai iki paskelbtosios nutarties dėl neatitikimo, t.y. esant negaliojančiu pripažinus
– žr. vėl aukščiau, – s u s t a b d ž i u s i o :naujosios .."nuteistosios redakcijos" 125 str. galią,
grąžinus pažodžiui 1992 m. spalio 25 d. r e f e r e n d u m u priimtos Konstitucijos įrašą:
"Lietuvos Respublikoje centrinis bankas yra Lietuvos bankas, kuris nuosavybės teise priklauso Lietuvos valstybei.
Pinigų emisijos teisę turi tik Lietuvos bankas.
Lietuvos banko organizavimo ir veiklos tvarką, taip pat įgaliojimus nustato įstatymas." )
n e v y k d ę s.
Ar dabar suprantama, kad bankas ir vištidė, tai ne tas pats, ir tuščias kudakavimas čia nepadės,
– kai vien išankstinių Seimo rinkimų klausimas "ant laktos" tėra įmanomas aptarinėt (DĖL PRIESAIKOS)
– ir galbūt teisėto referendumo "dėl euro palikimo" skelbimas, nes po 2015-01-01 Konstitucijos numetimo,
net nežinia kaip visą šią m a r m a l y n ę prisidirbusią Lietuvą suvaldyti teisėtu – konstituciniu būdu, mat
prisidirbome visi, – ir AŠ, ir TU, ir Lietuvos Respublikos centrinis bankas su
Viliumi Baldišiu, Eimantu Grakausku, Egidijumi Klumbiu ir Zigmu Vaišvila, – a p s i ž i o p l i n o.
Todėl nevalia, – atsiprašysiu labai vėlgi …"kudakuot" nuo pat asmeniškumų keliant, gal, kaip nors, kažkiek,
su procesais, dėl derybų pradėjimo…
Derėtis su nusikaltėliais (na dar lyg ir ne teroristais), ar dėl nusikaltimo, – t.y. priesaikos sulaužymo, –
pervardymo .. vargu ar beįmanoma. Bet… Lietuva tiek įdomi šalis, kad ir tokių derybų pažiūrėt galėsim
jei su Viliumi Baldišiu, Eimantu Grakausku, Egidijumi Klumbiu ir Zigmu Vaišvila antikonstitucinės veikos
vykdytojai deramai Seime susitars.
Manykime susitarimas su Viliumi Baldišiu, Eimantu Grakausku, Egidijumi Klumbiu ir Zigmu Vaišvila Seime
lauktinas. nes ko gi eiti ten, ir į tuos namus, kurių šeimininkai net "įvilko" mus "dalyvaut euro zonoje".
Būtent "į v i l k o" ir su labai labai riebiom kabėmis.
Argi ne?
iš LRS.LT
"1.
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas, Pranešimas
2013-11-13, Žin., 2013, Nr. 118-5946 (2013-11-16)
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJOS 125 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO GALIOJIMO SUSTABDYMO
Konstitucinis Teismas praneša, kad nuo šio pranešimo oficialaus paskelbimo „Valstybės žiniose“ dienos (2013-11-16) iki bus paskelbtas Konstitucinio Teismo nutarimas šioje byloje sustabdomas Lietuvos Respublikos Seimo 2006 m. balandžio 25 d. priimto Lietuvos Respublikos Konstitucijos 125 straipsnio pakeitimo įstatymo (Žin., 2006, Nr. 48-1701) galiojimas.
2.
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas, Nutarimas
Nr. KT2-N1/2014, 2014-01-24, paskelbta TAR 2014-01-24, i. k. 2014-00478
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJOS 125 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO, LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO STATUTO 170 STRAIPSNIO (2012 M. KOVO 15 D. REDAKCIJA) ATITIKTIES LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJAI
Pripažinti, kad Lietuvos Respublikos Konstitucijos 125 straipsnio pakeitimo įstatymas (2006 m. balandžio 25 d. redakcija; Žin., 2006, Nr. 48-1701) pagal priėmimo tvarką prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 147 straipsnio 1 daliai.
*** Pabaiga *** "
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=465070
Traukinys jau nuvažiavo.
Gaila, bet rytoj negalėsiu paklausti. Ir kam taip anksti, galėtų spaudos konferencijos būti po pietų.
Spaudos konferencijos laikas pasirinktas toks, kada ją transliuoja Seimo televizija. Vėliau jau transliuoja Seimo plenarinius posėdžius. Taip pat gali transliuoti ir kabelinės TV, Pirmadieniais ir trečiadieniais spaudos konferencijų laikas paskirstytas Seimo frakcijoms.
Manau, kad toks šis “kvarteto” šūkavimas yra ne tik nereikalingas, bet ir šiame labai neramiame bei karštame geopolitiniame laikotarpyje labai pavojingas. Nemanu, kad už viso to slepiasi kilnūs dalykai. Atrodo, priešingai. Arba tai neprotingas savęs susireikšminimas, arba ir dar blogiau. Tik nesinori taip baisiai įtarinėti, kol kas nesinori, nors… laikas daug ką gali parodyti. Rimtesniems Vakarų politikams galime atrodyti kaip nesubrendėliai, o Putino šaikai, tai tikras lobis. Gerai, kad tai tik keletas iš vis dar 100 esančių gyvų signatarų.
Bent jau keturi Lietuvos Nepriklausomybės neišdavė. O pats esate priklausomas nuo to, kaip atrodysime “rimtesniems Vakarų politikams”, taip pat nuo Putino, apskritai – nuo užsienio. Aš galiu pasakyti, ką laikas jau parodė ir kaip atrodote Lietuviams. Taigi, jūs nesate vertas Nepriklausomybės akto signataro vardo, nes tos valstybės jūs neapgynėte, padarėte ją priklausoma, ir pagaliau pražudėte. Tai visiška priešingybė, ką pasirašė VISI signatarai. Todėl valstybės mes nebeturime, esame nevalstybinė tauta. Todėl tokie rezultatai, kad 1990 metais buvo milijonas vaikų iki 18 metų, dabar liko tik pusė, ir taip toliau… Jūs nepadarėte nieko, tik žiūrite kaip padlaižiauti svetimiems, čia jūsų politika. Dabar jūs losite ant sąžiningų signatarų, nesikuklinkite, palokite kartu su visais kitais valstybės išdavikais. Jūs Lietuvos GĖDA, štai toks įvertinimas…
Sutinku su Jusu nuomone .
Menkumas tų lietuvių nesvietiškas, pagatavi Vakarams sulįsti, kad tik Vakarai pagirtų, dėl to ir nėra nepriklausomos valstybės.
„nu“ skaityk:
https://alkas.lt/2015/03/21/j-putinas-kaip-boba-dieda-durnu-padare-i/
Dar žinote kur menkumas, kad niekaip negali iš savo baimių išsivaduoti, pajausti orumą ir savo vertę. O be savęs gerbimo nesugebama gerbti kitų, vis kaimynų akyse krislų ieškoma, savo akyse rąstų nematant. Jūs neįsivaizduojate, kaip nusibodo ta nepagarba, nekultūringumas, nediplomatiškumas, kišimasis į kaimynų reikalus, neteisingumas ir dvigubi standartai. Tai naikina Lietuvą, naikina tautą. Tik gėris, moralumas, dvasingumas, savęs gerbimas išgelbėtų nuo susinaikinimo.
Joo , atrodo , kad Putkinas su panele Grybauskaite derino savo agresija pries Ukraina , dabar ana gali sukalioti ir roditis , kad ir minute , pasaulio ziniose .Kaip patogu viska nurasyti i geopolitinia situacija , anologiska Rusijos pozicijai . Tie patis veikejai prie sovietu represinio rezimo zvalgesi – ka pasakys Kremlius , dabar – ka pasakys Briuselis , Amerika , geda .O kiti signatarai patenkinti tupi , o kam rupintis viesu interesu , svarbu savo pasturgalius siltai itaise .
ziurim
Aciu,Zigmai V.,kad palietet esminius klausimus.konferencija patiko.
2014 m. pabaigoje santaupas pakeičiau į rublius. Ne vien dėl rizikingo žaidimo, bet ir dėl to, kad litų nekeistų į eurus, tai kartu buvo ir savotiškas protestas prieš euro įvedimą. Tikiuosi, kad rudenį žinosiu rezultatą – pralošiau ar laimėjau. Šiaip nerizikuojant, geriausia santaupas keisti į vertę turinčius daiktus, nes šiais laikais valiutos tikriausiai visos rizikingos.
Klumbys nesąmones atsako, apie tai kas jam svarbiausia – tai yra apie patekimą į lovį. Žmogus klausia, kaip galima referendume laimėti, jeigu reikalingo skaičiaus jau rinkėjų jau nėra. Maišo referendumą dėl AE su referendumais, kuriems keliami daug didesni reikalavimai. Ir išvis, jau ir Vaišvilai reikėtų vieną kartą žinoti, kas kaltas, kad seimas nevykdė referendume dėl AE priimto sprendimo, ir nustoti kaltinti seimą. Seimas ir Prezidentūra gal ir kalti, bet nematomai, o kaltininkas yra VRK.
Tas referendumas dėl parašų skaičiaus pakeitimo neturi prasmės, nes nelaimės, kadangi nėra tiek rinkėjų, jeigu nebus pakeistas Referendumo įstatymas dėl dalyvavimo referendume.
Interneto užblokuoti negalima, pasakė Klumbys. Demokratinėje valstybėje neblokuoja, bet užblokuoti nėra jokių problemų. Interneto užblokavimas – tai tik pinigų klausimas ir priemonių blokavimui už juos įrengimas. Prieš 20 metų būtų sakę, kad litų panaikinimas ir svetimų pinigų įvedimas yra neįmanoma, kratos piliečių namuose už pažiūrų skleidimą taip pat neįmanomos.
Klumbiui politikoje jau ne vieta. Reikia protingų žmonių.
dar kartą pasikartosim, pavėluota kova prieš eurą. Labai gaila, klaidingai interpretavot šitą pasakytą mintį. Na taip, prieš metus, ir tik prieš metus, vienas vienišas Vaišvila bandė klausimą pajudint. Bet į jo vieno personą valdžia nereagavo ir nereaguos. Nulis. O kur buvot visi kiti ekonomistai, bankininkai, profesoriai ir kartu nelaužėt melo ledų? Ir ar tik pernai reikėjo imtis to klausimo? Du , trys, penki, dešimt metų jau žinojom, kur einam. Tada ir Vaišvila dar tylėjo- sakė, ateis laikas, spėsim. Kada spėsim, po įvykusių faktų? Referendumininkai Referendumą ima ruošti likus pusmečiui iki naujų metų. Ar nežinot, kad nuo pradžios referendumo organizavimo, parašų rinkimo, perrinkimo, įskaitant pusmetinius karus su VRK, seimu, konstuticinėm dvasiom- apsisuka beveik pilni metai. tai jau prieš 2 metus refendumo reikėjo. Dar valdžia nebuvo “pasimokiusi” nuo žemės referendumo. gal ir lengviau būt klausimas pralindęs. O ką mes dabar turim., kai laukiama iki paskutinių sekundžių (t.y. paskutinių metų), tipo, spėsim, ir viskas daroma kūlversčiais skubant ir klaidas darant.
Mielasis, o kodėl kapituliuoti? Kokia logika, nieko nedaryti? Nesiruošti blogiausiam scenarijui? Manote, kad Graikija, Vokietija, Prancūzija, Italija nesiruošia tam scenarijui? Net JAV tam pasiruošusi. Tad kodėl mes turime užsimerkti ir nieko negalvoti, nedaryti? Situacija gi akivaizdžiai keičiasi. Ir tai mato visi, kas tik nori į tai gilintis.
Puiki spaudos konferencija. Zigmas Vaišvila tampa Lietuvos išsivadavimo nuo Grybauskaitės kosmopolitų diktato Lietuvai pirmeiviu ir šaukliu. 3-kart valio!!!
Labai gera, aktuali ir plačiai aprėpianti spaudos konferencija. Ačiū.
Žinoma, gaila, kad tokiais svarbiais klausimais rūpinasi vos keturi Signatarai. Tačiau visiškai nesutinku su komentarais, kaltinančiai Signatarus neveiklumu. Kodėl jie vieni turi kovoti dėl mūsų visų? Pradėkim nuo to, KĄ patys kritikai nuveikėt šiuo klausimu? Bent jau rinkdami Seimą. Už ką balsuojat? Jei už sistemines biudžetines partines gaujas (kitaip vadinu eurobolševikais) – tai kokio rezultato tikitės? Kas jums visiems neleidžia rinktis patriotinių, tautinių jėgų, sąžiningų, Lietuvai, o ne “Briuseliui” tarnaujančių žmonių? Tinkamai pasirinkite tautos atstovus, kurie sugebės atsilaikyti Briuselio politikai ir nepardavinės valstybės. Galbūt, net nereikėtų ir Signatarų pagalbos… Taigi, kas kaltas?
Juokinga. Nenusibodo dvidešimt metų laipioti ant rinkimų grėblio ir vis tikėtis, kad ateis gelbėtojai? Gal laikas jau suaugti ir tapti politiškai veiksniais, kai ateina supratimas, kad, pirma, Lietuvoje nėra jėgų už ką verta būtų balsuoti, pati sistema nereikalauja kokybės, antra, sukurta sistema ir tiesiogiai ir netiesiogiai neįsileis jai netinkamų jėgų, trečia, prie ko čia rinkimai, jeigu visko esmė demokratijos nebūvimas, o jos nėra, nes piliečiams jos nereikia, nes jie neišmokyti gyventi demokratijoje ir būti atsakingais už savo valstybę, todėl kas ateitų, taptų nauju drakonu, nes nėra piliečių kontrolės.
tamstele, ar ne LKP-LDDP-LSDP , konservų ir liberastų , 20 metų d*****čių Lietuvą, rinkėjai lipa ant tų pačių trijų ir jų satelitinių partijų grėblių? nerinkit partinių. Kelkit savo aplinkos patikimus asmenis. Kas neduoda? Kas neduoda už tuos “mažuosius” balsuot?
O kas kuria demokratiją? Ar ne įstatymai apriboja? Kas juos kuria? Tie patys “grėbliai” rotaciniu būdu. Apmažinsit partijų galias tik per rinkimus. Bet niekam tas neįdomu. Reiškias, piliečių apolitiškumas ir kalčiausias. Nors rėkti kad blogai jie labai
gerai moka. Rėkti ir vėl už tuos pačius balsuoti. Absurdas.
Ir visai “NU” neteisus- ‘kas ateis, tas drakonu taps”. Nejau išrinktas antiglobalistas, tautininkas, antieurofederalistas , op , ir ims Seime klusniai kilnot rankas už prievartinę iš briuselio nuleistą politiką, eurą , lisabonos sutartį ect? Juokinga. Ar 1989metais sąjūdžio atstovai pakliuvę į dar LTSR ir TSRS deputatus, tapo ‘drakonais’? Ne drakonais, o sistemos griovėjais tapo. Viskas įmanoma. Pamiršot istoriją.
Žiūrėkite į išvardintas priežastis, kaip į visumą, o ne į atskiras dalis, tada ir nekils klausimai, tada ir suprasite.
1989 m. nesunku buvo sistemą griauti, kai sistemos griovimas ėjo iš viršaus. Tegul tie patys sistemą būtų pabandę griauti 1988 m. Jie ir nebandė, buvo prisitaikę prie sovietinio režimo.
Žiūrint į Vaišvilos ir antiglobalistų veiklą, pasakyti ar ji gali laimėti, ar bus užgniaužta, galima tik žinant, kas vyksta ES viršuje, kokios bus ten tendencijos ir jėgų išsidėstymas per artimiausius 5 metus
Pasitaisau: “Tegul tie patys sistemą būtų pabandę griauti 1978 m.”
arba 1955 m., kada dar nebuvau gimęs
🙂
Nors 1955 m. režimas buvo sušvelnėjęs, metais sistemos griovimas būtų pasibaigęs kratomis ir straipsniu pasiunčiančiu į kalėjimą. Grybauskaitės ir kitų sovietinių atliekų režimas šiandien mums suteikia galimybę įsivaizduoti dalį to proceso. Kol kas nesodina. Bet dar palaukime ir antrą proceso dalį pamatysime.
Žiūrint šių dienų akimis, sistemos sugriovimas atnešė daugiau žalos nei naudos. Lietuvos tikslas turėjo būti ne griauti sistemą, bet išsivaduoti iš SSRS.
Ne piliečiai rinkimuose kalčiausi, o prastas jūsų nusimanymas. Išvardinsiu paeiliui.
1. Balsuoti neužtenka, tuos balsus panaikina skaičiuotojai. Aš balsavau už mažąsias partijas tris paskutinius rinkimus. Už Centro partiją, po to tautininkų. Balsavau dviejose skirtingose vietose, visus kartus mano balso neįskaitė. Tikrinau pagal pirmumo balsus paskelbtus VRK puslapyje, mano pažymėti tose apylinkėse surinko nulį, kaip visada. Dabar jau žinau penkis žmones, kurie lygiai taip pat surado nulius pirmumo balsų už mažų partijų kandidatus savo apylinkėse. Arba už vieną iš skinų tautinkuose jo apylinkėj balsavo penki, bet buvo tik vienas pirmumo balsas už jį. Pagaliau žinau atvejį Molėtų rajone. Ten vienoj gyvenvietėj už tautininkus balsavo dvidešimt žmonių, bet toj apylinkėj buvo nulis balsų paskelbta VRK puslapyje… Taigi, tie balsai nueina šuniui ant uodegos. Visų aišku neišmeta, bet kai nežinai ar pusę išmeta, ar gal 80 %, tai beviltiška išvis ten balsuot. Kokia prasmė? Balsuodamas už mažą partiją, kuri neturi skaičiuotojų, ar bent stebėtojų, iš tikrųjų balsuoji už valdančias partijas, kurių skaičiuotojai tavo balsą priskaičiuoja sau.
2. Balsuot kitaip neleidžia propaganda žiniasklaidoj. Kas valdo žiniasklaidą, manau nesiginčysit. Vidutinis lietuvis vien TV žiūri apie tris valandas per parą. Ir tas veikia, anksčiau buvo Altorius, dabar Ekranas. Todėl užtenka šūkio “viskas bus gerai” ir laimėsi be sunkumų, jei užsakyta žiniasklaida. Aš balsuodamas matau, ir kiti už ką balsuos, jiems tai ant veidų parašyta. Kad paveikti visuomenę, reikia į juos kreiptis per tas pačias jungtis, prie kurių jie prijungti. O tai kainuoja milijonus, pagaliau įstatymai sukurti tam, kad šito nebūtų.
3. Ar išrinktas tautininkas gali pakeisti požiūrį? Gali, tai įrodė signatarai. 1990 balsavo virš 100, o dabar Nepriklausomybę palaiko gal 4-5 iš jų. Šiaip tie patys tautininkai už briuselio nuleistą politiką. Gi nepalaiko Nepriklausomybės, nes tai reikštų išstojimą iš ES. Kiek suprantu, čia netgi vienas signataras tautininkas atsiliepė, kuris už eurą, ir nepatenkintas pasisakiusiais už litą signatarais. Galiausiai, tautininkai žaidžia bandydami įsiteikti rinkėjams. Jie nupjovė svastiką nuo savo ženklo, išsižadėjo prieškarinių tautininkų palikimo, dėl paprasčiausio prisitaikymo. Gal ir kilnos klusniai rankas, ką tu žinai? Ar jie turi aiškų atsakymą, kas yra Tauta? Lietuviu gimstama iš Tėvų dėl genų, ar galima kitaip lietuvį sukurti? Koks ryšys su Gamta? Pagaliau, tautininkai už Valstybę (Lietuvos), ar čia nuo aplinkybių priklauso? Taigi, aplinkybes galima sukurti ir labai tikėtina, kad kai kurie gali greitai pasikeisti. Čia įtakos klausimas.
Apibendrinant, negalima sakyt, kad kaltas kažkoks “apolitiškumas”. Čia yra neblogai veikianti SISTEMA, kuri apima kiekvieną klausimą. Balsuoti bevilitiška, reikia keisti pačią santvarką.
Iš Lietuvos kilusi Ema Goldman yra pasakiusi, kad jeigu rinkimai ką nors lemtų, tai jie būtų uždrausti. Dėl to beveik ir uždraudė referendumus, nes jie vieninteliai lemia, tik juose rinkėjai tampa valdžia ir priima sprendimus, kuriuos privaloma vykdyti.
Jei pastebėjot, jūsų minimas signataras tautininkas (L.M.) seniai kalba tipiško konservatoriaus mintimis. Nesuprantu, kodėl jis vis dar “tautininkas”… Beje, iš kitos pusės labai keista, kad jis yra aktyvus V-16 einių Kaune šalininkas:)
O dėl rinkimų – vis tik kaltė yra žmonių apolitiškumas, nemąstymas ir aklas pasitikėjimas tuo, ką pateikia valdžios tarnas- žiniasklaida. 1989-1990 metais irgi niekas “ant lėkštutės” nenešė Sąjūdžio žinios. Reikėjo domėtis, ieškoti ir mąstyti patiems. Skaldymo, propagandos irgi pakako. Bet užtat buvo NORAS ir Tikslas. Šiandien to nėra.
1990 metais į AT rinkome mažai (trumpa laiką ) pažįstamus žmones, pasitikėjome kone aklai. Šiandien matom, kiek iš jų liko sąžiningai ištikimi pirminei idėjai, kiek jų nuėjo pigiausiu keliu, parsidavė ir pardavė Lietuvą. Štai jums ir įrodymas, po kiek metų išaiškėja kas yra kas. Todėl visada sakau, kad reikia rinkti patikimus, LAIKO PATIKRINTUS asmenis, o ne užkibti ant naujų “kačių maiše”. Dėl partijų- išsinagrinėkit jų programas, nerinkit kosmopolitų, eurobolševikų ir pan., be to, juk ir ten yra žmonės, kuriuos irgi pažįstam, žinom arba- NE. Žinoma, čia yra kita bėda- nėra reikiamo skaičiaus tų patikimų, laiko patikrintų asmenų. Bet tai jau kita, labai plati tema diskusijoms.
Man irgi kyla klausimas,kur dingo tie likę balsavusieji “UŽ “116 signatarų- negi jie visi prie lovio ir jiems dzin, kas vyksta Lietuvoje. Juk šiaip ar taip galvok, bet prieš 25 metus į Aukščiausiąją tarybą, kuri paskelbė Nepriklausomybę buvo rinkti Tautos šviesuliai, negi jie apsidovanoję sklypais ir rentomis pavirto menkystomis.
O šiaip , šaunuoliai tie 4: Z.Vaišvila,E.Grakauskas, E.Klumbys V.Baldišius.
Likusieji pergyvena dėl savo rentų ir privilegijų, kad tik iš jų neatimtų.
,už Kauno žmonės galėjo matyti įspūdingą reginį: amerikiečių kariai susirikiave savo šarvuočius Statoil degalinėje, ties IX fortu.
Ką jie ruošėsi pulti šitaip apsiginklavę – jie patys matyt težino.
Tankas juk yra puolamasis įrankis.
Visa laimė, jog protestuose ir piketuose išreikšta pilietiškų žmonių nuomonė, jog užsienio kariai be juridinio pagrindo trypia Lietuvos žemę, buvo teisinga.
Lietuvos Seimas iki šios dienos nėra ratifikavęs sutarties dėl tarptautinių vadaviečių steigimo Lietuvoje, nors, pasak Juozo Oleko, Lietuvoje be juridinio pagrindo jau veikia net du NATO centrai, dislokuoti kariai.
Ar amerikonų skubus išėjimas sutapma su tam tikromis nuotaikomis Seime, kuriame svarbesniu klausimu laikomas Rolando Pakso reabilitavimas – o šis Prezidentas atsisakė pasirašyti dokumentus dėl stojimo į NATO ir pasirašyti įstatymą dėl tarptautinių vadaviečių steigimo – ir iki šios dienos dokumentas dėl tų vadaviečių ir neegzistavo – lieka neaišku.
Viena aišku, jog ketvirtadienio pogromai aktyvių piliečių namuose gali būti susiję su amerikonų atsitraukimu: tam, kad blogeriai, tinklaraštininkai negalėtų komentuoti, kaip gėdintai pasaulio nugalėtojai atsitraukia, ir buvo galimai įsilaužta į jų namus, ir paimti visi kompiuteriai.
Nors šiame interneto amžiuje galų gale yra ir bibliotekos…’
, Ž.Razminas aiškiai įvardijo tiesą: NATO kariai Lietuvoje yra ne juridinio pagrindo, savavališkai. Savavališkai NATO nesant tarptautinių susitarimų su Lietuva, net du centrus įsisteigė!
Iš spaudos pareiškimų paaiškėjo, jog jokio dokumento dėl NATO narių buvimo Lietuvoje nebuvo pasirašyta iki 2015 03 19.
NATO generolas transformacijai tik šių metų 2015 03 19 pasirašė popierius dėl NATO vadaviečių Lietuvoje steigimo: nors jos de facto įsteigtos.
Juozo Oleko rašte 2015 02 11 Nurodyta, jog Lietuvoje jau veikia du NATO centrai: tai NATO Energetinio saugumo centras (jam vadovauja jokio aukštojo karinio išsilavinimo neturintis praeityje SSRS represinėms struktūroms tarnavęs asmuo- karininku jį vadinti neapsiverčia liežuvis) bei Trečiojo NATO bataliono perdislokuojamas ryšių ir informacinių sistemų modulis D.
Juozas Olekas savo rašte Vyriausybei pažymi, jog nors šitie NATO centrai jau veikia, jie veikia be jokio juridinio pagrindo, ir būtina juos suteikti.
Juozas Olekas, nors NATO priešininkai labai grubiai persekiojami, rašte pripžįsta, jog Lietuva dar tik integruojasi į NATO.
“Tikėtina, kad ateityje Lietuvos integracija į NATO struktūras ir bendradarbiavimas su NATO kariniais štabais intensyvės”.
Kai Žilvinas Razminas pikete prieš JAV ambasados aiškiai pasakė, jog Lietuvą okupavo okupacinė kariuomenė, tai LNK žurnalistė šokinėjo kaip ant žarijų, kad ne, viskas čia tvarkoj, mes ginami, ir panašiai.’
Taip, įsivaizdavau kaip rytų šalelės mylėtojai nervavosi dėl kelių JAV gražesnių mašinėlių viešnagės Lietuvoje. Gaila, kad jų tiek mažai buvo. Galėtų ir keli šimtai pasivečiuoti, ir truputėlį ilgiau. O jeigu kam ir neišlaikys nervukai, tai tegul dumia saulelės tekėjimo kryptimi.
Jei galėtumėt, tai turbūt dar kokią pusę lietuvių tautos išvaikytumėt, ponas tautininke? O gal geriau žydus pravaikykim? Kacą su Zurofu ir kitus, kuriems čia kažkas nepatiko? Apskritai, man kitataučiai Lietuvoj nepatinka, dauguma lietuvių svetimšalių atėjūnų nemėgsta. Žinoma, kad mūsų požiūris imigrantams labai nepatinka. Tai tegul dumia gal LAUK, bet kuria norima judėjimo kryptimi, pasiūlykim?! Ar jūs tik lietuvius mandras siuntinėti?