Pirmadienis, 27 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Lietuvos valdžios melas dėl euro (tiesioginė transliacija, video)

www.alkas.lt
2014-01-22 13:06:49
Paskelbtas pranešimo tekstas
90
Z.Vaišvila: Teismas pasuko paprasčiausiu keliu – nieko nespręsti
Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.
Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

Sausio 23 d. Seimo spaudos konferencijų salėje įvyko Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataro Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Lietuvos valdžios melas dėl euro“ skirta Lietuvos Prezidentės ir Vyriausybės, didžiųjų politinių partijų tikslų, siekiant įvesti Lietuvoje eurą, aptarimui.

Signataras šioje spaudos konferencijoje atskleidė šio eksperimento priežastis ir kieno nurodymu tai daroma. Taip pat aptarė šio eksperimento kainą valstybei ir Lietuvos žmonėms.

Tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją iš Seimo galima buvo stebėti ČIA arba ČIA.

Vykstant spaudos konferencijai jos dalyviams galima buvo internetu pateikti klausimus.

Nuoroda į klausimų uždavimo sistema (veikė spaudos konferencijos metu) ČIA.

Žiūrėkite spaudos konferencijos vaizdo įrašą:

Z.Vaišvilos spaudos konferencijoje perskaitytas pranešimas

Z.Vaišvila. Lietuvos valdžios melas dėl euro

Lietuvos valdžia forsuoja euro įvedimą. Argumentai – tik populistiniai: privalom, nes stojimo į ES sutartyje numatėme; taupysime keitimo išlaidas; litas jau susietas su euru; pasipils investicijos; o ir šiaip gėda kad be euro. Be ES neišgyvensime. Visa tai jau girdėta. „Pamirštama“, kad nuo 1990 m. kovo 11 d. iki 2004 m. gegužės 1 d. ne tik išgyvenome, bet ir ekonomiką vystėme, o ne neuždarinėjome. Po stojimo į ES mus pratina elgetauti – priimti pašalpas, kad neaugintume, nežvejotume, negamintume… Pratina būti išlaikytiniais – jau apie 60 proc. mūsų lėšų leidžiame socialiniams poreikiams.

Vėl gyvename lozungais. Dėl vieno jų – ES paramos, kuri netruks baigtis, pasakysiu valdžiai nepatogią tiesą, kurią nuo mūsų ji ir ES slepia. Narių įnašai sudaro tik mažesnę pusę ES biudžeto. Didžioji jo dalis – cukraus akcizas ir importo mokesčiai. Šių savo mokesčių mes nebegauname, o „europinių pinigų“ prašome. Šių mokesčių nebegalime naudoti ir savo rinkos apsaugai (pvz. ES sprendžia, kokius muitus taikyti pigiai Kinijos lengvosios pramonės produkcijai, kas šiai Lietuvos pramonės šakai baigėsi liūdnai). Centrinių mokesčių bazė plečiama (pvz., finansinių sandorių mokesčiai). Jau pristatyta bendra ES PVM deklaracijos sistema. Tačiau tam, kad pasinaudoti šia ES „parama“, dar turime pridurti savo dėl importo mokesčių praradimo sumažėjusio biudžeto lėšų, t.y. dar sumažinti Lietuvos ir savivaldybių biudžetus. Jei finansuojame strateginius projektus, tai vienai. Jei paremiame dalį verslo, o kitus jo konkurentus „užmirštame“, tai tik ugdome atvirai korupcinę visuomenę. Tokie eurobiurokratų sukurtos atvirai korupcinės sistemos pagrindai, darantys visus nuolankiais centro ir jo valios vykdytojų valstybėse-nariuose malonės prašytojais. Tokiu būdu didžioji mūsų savivaldybių dalis tapo skolininkais.

Paskutinieji metai tapo ES federalizavimo, nenumatyto mūsų stojimo į ES sutartyje, beatodairišku forsavimu. Mūsų valdžia, nebeatstovaujanti ją rinkusios tautos, tai klusniai vykdo. Be tautos pritarimo centrui atiduotas mūsų biudžeto aprobavimas, sukurta bankų sąjunga, net formaliai nepritarus dalyvaujame europrokuratūros kūrime. Simboliškai forsavimą vainikuoja E. Estrelos rezoliucija Europarlamente. Todėl šiandien vėl atsidūrėme kryžkelėje. Vėl išdrįsome viešai ir ne po vieną prašnekti apie valstybingumo ir tautos išlikimą, klausti, kur einame? Todėl šiandien tauta ir mūsų valstybė atsidūrė kryžkelėje, kurioje mūsų rinkta valdžia ir naujas centras mums neleidžia pasirinkti kelio ir net jų paklausti, kur taip sparčiai einame? ES prezidentas H. Van Rumpėjus lapkrityje Vilniuje viešai paskelbė, kad Europos Sąjungoje tautų ir valstybių neturi likti. M. Martinaitis dar 1996 m. perspėjo, kad “Europos žmonėmis” mes galime tapti tik kaip lietuviai. Kitokių mūsų Europai nereikės: mūsų vieta ten bus patiltės, pigūs turgūs, blogiausias maistas, priemiestis, ubago vieta prie stalo.”, ir klausė: “Štai prūsai pirmieji iš baltų “ėjo į Europą” ir iš jos negrįžo. O mes kaip eisime: su terbom ar su savo protu?”

Kadangi Briuselyje Lietuvos interesai tinkamai neginami ir ten mūsų, Lietuvos piliečių, niekas nesiklauso, vadovaudamiesi protu, o ne emocijomis ir lozungais, paklauskime savęs ir valdžios, kodėl įvedamas ir dar taip forsuotai euras? Kodėl valdžia nekalba apie tai, kad tokiu žingsniu atsisakome ne tik valstybingumo simbolio, bet ir paskutinio esminio savo ekonomikos reguliavimo sverto – savos valiutos ir jos emitavimo pagal mūsų valstybės poreikius ir ekonomikos vystymąsi? Kodėl aklai žengiame į nestabilią eurozoną, kuriai pačiai gręsia subyrėjimas? Kodėl nesakoma, kad stojimo į ES sutartyje nenumatyta jokia euro įvedimo data, kad joje nėra aptartas 2012 m. pradėjęs veikti Europos stabilizavimo mechanizmo fondas, kuriam eurozonos šalys moka įnašus? Kodėl euro neįsiveda ne tik ES senbuvės Jungtinė Karalystė, Švedija, Danija (Danijos užsienio reikalų ministras H. Nielsen: “…mes privalome lakytis atokiau nuo euro. Tai ne visai patikimas projektas.”), bet ir Lenkija, Čekija, Vengrija, Rumunija, Bulgarija, Kroatija? Kodėl Lietuvos valdžia nutyli, kad 2011 m. eurą įsivedusi Estija padvigubino savo valstybės skolą, o pagal „Eurostat“ duomenis 2013 m. turėjo didžiausią metinę infliaciją (+2,1 proc.) iš visų eurozonos narių ir didžiulį kainų augimą iki 25 proc.? Beje, kitų ES šalių metinė infliacija nesiekė 1 proc.

Atsakant į klausimą dėl euro įvedimo, neturėtume vadovautis Lietuvoje veikiančių bankų darbuotojų, mums pristatomų ekspertais, nuomone, nes jie yra tik savo darbdavių verslo produktų pardavėjai. Jie niekada nepasakys to, ko neleis jų darbdavys. Tačiau tik šiuos valstybės „ekspertus“ mums nuolat rodo TV ekranuose, juos girdime radijo laidose ir didžiojoje žiniasklaidoje. Juos net siūlo į Respublikos Prezidentus, jie kuria valstybės išėjimo iš krizės programas. Kadangi didžioji žiniasklaida yra arba valdžios finansuojama visuomeninė, arba skandinaviško kapitalo, suprantama, kodėl tik šių „ekspertų“ nuomonę visur ir tegirdime, kodėl norima uždrausti legalius atsiskaitymus grynaisiais.

Tačiau verta palyginti šių „ekspertų“ nuomonę, pvz. su nepriklausomo finansų analitiko signataro V. Katkaus nuomone, kad Lietuva neturėtų įsivesti euro, nes tai bus nuostolinga. SEB banko prezidento patarėjas G. Nausėda nurodo, kad euras yra logiškas žingsnis integruojantis į ES. Dėkui jam už šį patvirtinimą, kad tai yra svarbus Lietuvos žingsnis atsisakant valstybingumo. Pvz., Danija jos stojimo į ES sutartyje numačiusi euro įvedimą, to nedaro, nes tam nepritarė tautos referendumas.

V. Katkaus skaičiavimais, mūsų rinkoje dominuojantys 5 skandinavų bankai, siekiantys skolinti tik mūsų valstybei, bet ne verslui, nuo 2008 m. prasidėjusios krizės pradžios iš Lietuvos išpompavo net 17 mlrd. Lt. Todėl mūsų ekonomika ir buvo praktiškai paralyžiuota. Tuo tarpu mūsų valdžia daugiausia skolinosi iš užsienio ir šių bankų, bet ne iš mūsų žmonių. V. Katkus atkreipė dėmesį, kad šiuo metu Lietuvos taip vadinamas CDS indeksas, vertinantis valstybės skolos grąžinimą, yra 107 baziniai punktai, o euro zonos narių Slovėnijos, Ispanijos ir Italijos gerokai prastesnis -258 CDS indekso punktai. Tai patvirtina, kad litą turinti Lietuva vertinama kaip 2,5 karto atsparesnė bankrotui nei šios euro zonos šalys.

Nenustatyta, kad į eurą įsivedusią Suomiją plūstelėjo investicijos. Ji pati audringai diskutuoja, kodėl jos pinigai išvežami ir jais remiamos Europos pietų valstybės. Danai ir švedai neatsisakė savo kronų, bet negyvena blogiau negu suomiai su euru. Kodėl Ispanijos valstybės prasiskolinimo, bankų blogų paskolų lygio ir kt. finansiniai rodikliai gerokai geresni negu Jungtinės Karalystės, tačiau ne ji, o Ispanija yra gelbėtina valstybė? Specialistų nuomone, atsakymo reikia ieškoti ir dėl to, kad Ispanija yra euro zonoje.

Beje, šiuo metu nė viena ES šalis nesilaiko Mastrichto kriterijų, todėl euro zonos donorų reikia.

Ar pagalvojote, kodėl Ministro Pirmininko A. Brazausko Vyriausybė nepasistengė įvesti euro? Manau, sąmoningai. Prisimenu tuomečio Europos parlamento finansų komiteto vadovo viešą pasisakymą – pagalvokite, ar tikrai jums blogai nutiko, kad neįsivedėte euro, nes lito ir euro santykį keitimo metu būtume nustatę ne mes, o Europos centrinis bankas. Pagal nuo tautos slėptas prognozes buvo numatoma už eurą mokėti ženkliai daugiau, nei pagal Lietuvos banko fiskuotą euro ir lito santykį.

Tad kodėl dabar ES ir mūsų valdžia forsuoja euro įvedimą, net žadėdama, kad lito keitimo į eurą dabartinis santykis nesikeis? Kodėl ES tapo tokia geranoriška? Lietuvos banko vadovas V. Vasiliauskas patvirtino, kad euro projektas nuo pat pradžių yra propagandinis, prasidėjęs nuo to, kad nebuvo jokio skaičiavimo. Vadinkime tai tikraisiais vardais – tai politinis eurozonos gelbėjimo ir ES federalizavimo įrankis, neturintis nieko bendro su nauda mūsų valstybei, esminis valstybingumo atsisakymas.

Pereikime prie skaičių. Lietuvai euro įvedimas be organizacinių išlaidų kainuos didžiulius pinigus – apie 800 mln. eurų (apie 2,76 mlrd. litų) pirminį įnašą bei 5 mlrd. eurų (apie 17,2 mlrd. litų) vertės vekselį, skirtą euro stabilizavimo mechanizmų fondui. Šiuos 5 mlrd. eurų ES turės teisę pareikauti apmokėjimui bet kuriuo metu. Ar turime šias lėšas? Vėl skolinsimės?

Kas svarbiau – ar grąžinti pensininkams apie 1 mlrd. per krizę sumažintų pensijų dalį, padidinti kultūros ir bibliotekininkų atlyginimus (pasižadėtus, bet netesėtus surasti 40 mln. Lt), spręsti pažadus vidaus reikalų sistemos darbuotojams, ar įsivesti eurą? Ar Lietuvos žmonių nuomonė ir šiuo atveju nebūtina?

Manau, kad euro įvedimas yra naudingas tik klusniai ir tylomis, greituoju būdu ir nemastant vykdyti tolimesnį ir esminį ES federalizavimą bei Lietuvos išvalstybinimą, gelbėti euro zoną, kuri bet kuriuo metu gali žlugti. Kodėl neaiškinama tautai, kad euras emituojamas be ralaus jo padengimo? Ar kas nors mūsų valdžioje mąsto, ką reikės daryti ir kaip ginti Lietuvos bei jos piliečių interesus, jei po euro zonos sugriuvimo vėl teks įsivesti litą? Turiu omenyje ne tik išimtų iš apyvartos litų nesunaikinimą ir išsaugojimą, bet ir tai, kaip reikės apsisaugoti nuo kitų šalių gyventojų turimų eurų keitimo į litus. Ar užmiršome labai neseną patirtį, kaip atsiskyrinėjome nuo rublio zonos, pereinamuoju laikotarpiu už dalį prekių mokant dvigubais pinigais – rubliais ir „vagnorkomis”? Ar visa tai numatyta, planuota, skaičiuota? Kokia to nauda?

Manau, kad paklusniai ir vengiančiai prisiimti atsakomybę dėl savarankiškų sprendimų Lietuvos valdžiai paprasčiau aklai ir nesvarstant vykdyti nurodymus iš aukščiau. Taip mūsų valdžia mūsų visų sąskaita siekia nusimesti nuo savo pečių visus sunkiausius darbus ir valstybės valdymą galutinai perduoti Briuseliui ir Frankfurtui. Negi jie tiki, kad tokiu atveju galvos jiems neskaudės?

Skaudės. Todėl būtina nustoti meluoti sau ir tautai, atsigręžti į ją, bet ne į Briuselį.

Lietuvos valdžia paklūsta Briuselio nurodymui įvesti eurą, neatsižvelgiant net į tai, kad neturime tam būtinų 5,8 mlrd. eurų (apie 20 mlrd. litų). Turėdama sukaupusi dalį šių lėšų, valdžia nusprendė jas naudoti ne krizės metu nurėžtų pensijų kompensavimui, pažadėtam kultūros ir bibliotekininkų atlyginimų padidinimui, vidaus reikalų sistemos finansavimo atstatymui, bet Briuselio nurodymo dėl euro įvykdymui.

Š.m. sausio 17 d. Anykščių L. ir S. Didžiulių viešosios bibliotekos salėje vykusiame signatarų Irenos Andrukaitienės ir Zigmo Vaišvilos susitikime su visuomene ir diskusijoje apie mūsų valstybę pasisakė finansų viceministras Vytautas Galvonas. Jis patvirtino, kad Vyriausybė yra sukaupusi per 1,29 mlrd. litų, kuriuos gali panaudoti pensijų grąžinimui ir kultūros bei bibliotekininkų atlyginimų padidinimui, vidaus reikalų sistemos sumažinto finansavimo atstatymui, tačiau tai daryti neleidžia Briuselis, reikalaujantis įsivesti eurą. Todėl labai veidmainiškai atrodo vakarykštis valdančios daugumos pasitarimas dėl pensijų kompensavimo, opozicijos pritarimas euro įvedimui ir nemotyvuoti Prezidentės lozungai, kad reikia įvesti eurą.

Mielieji pensininkai, bibliotekininkai, kultūros ir vidaus reikalų sistemos darbuotojai, valdžia Jums ir visiems Lietuvos žmonėms meluoja! Ar ilgai apsimesime, kad nesuprantame, kas vyksta, ir tik neužmirštuolių atvirukais mandagiai priminsime valdžiai, kad jie yra melagiai? Ir vis rinksime tuos pačius, pasiguosdami, kad atseit neturime pasirinkimo?

Todėl šiandien kreipiuosi į Lietuvos Respublikos Seimą ir Vyriausybę (nesitikiu, kad buvusi eurokomisarė ir Respublikos Prezidentė D. Grybauskaitė nevykdytų ES euro biurokratų valios), prašydamas sustabdyti įstatymo dėl euro įvedimo svarstymą ir priimti Seimo nutarimą dėl privalomojo referendumo paskelbimo dėl euro įvedimo, o euro įvedimui sukauptas lėšas (1,29 mlrd. Litų ar daugiau) skirti per krizę nesumokėtų pensijų kompensavimui, kultūros darbuotojų ir bibliotekininkų darbo užmokesčio padidinimui, vidaus reikalų sistemos sumažinto finansavimo atstatymui.

Kodėl ES vadovybė taip pyksta dėl Vengrijos? Todėl, kad Vengrija nestoja į euro zoną, neleidžia Europos centriniam bankui valdyti Vengrijos centrinį banką. Todėl kad Vengrijos valdžia ir didžioji dalis tautos vieningi, kaip ir islandai, suvokę, kad patys turi spręsti savo klausimus. Vengrijos Ministro Pirmininko Viktoro Orbano nuomonė: „Kuo vyresnis darausi, tuo tampu skeptiškesnis. Vertybės yra svarbiau negu pinigai. Šalies suverenitetas man darosi vis svarbesnis ir svarbesnis. Esminis klausimas yra: kas mus valdo?“. V. Orbanas nebijo viešai pasakyti, kad remia Deivido Kamerono pastangas pakeisti Europos valdymą: „Galiausiai mums reikės naujo pagrindinio susitarimo.“ Jis remia Jungtinę Karalystę, besipriešinančią „šliaužiančiam, į nacionalinius suverenitetus besikėsinančiam Briuselio judėjimui“.

Ar mūsų valdžia bent diskutuoja šiais klausimais su Vengrijos, Jungtinės Karalystės, Danijos, Švedijos Čekijos, Lenkijos ir kitų valstybių – ES narių valdžia? Ar tik pasiklauso tokiose „ereziškose” valstybėse dirbančių mūsų ambasadorių pokalbių?

Z.Vaišvilos kreipimasis į Seimą ir Vyriausybę

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kodėl norima keisti Atgimimo istoriją? (tiesioginė transliacija, video)
  2. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Dėl naujų VRK manevrų referendumo paskelbimo klausimu (tiesioginė transliacija, video)
  3. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar turime teisę tikėti Prezidente Dalia Grybauskaite? (tiesioginė transliacija, video)
  4. Seime Z.Vaišvilos spaudos konferencija dėl AE referendumo sprendimo įgyvendinimo (tiesioginė transliacija)
  5. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Europos Sąjungos kelias nuo V.Havelo iki D.Grybauskaitės (tiesioginė transliacija)
  6. Seime Z.Vaišvilos spaudos konferencija dėl A.Paleckio spekuliacijų Sausio 13-osios tema (tiesioginė transliacija)
  7. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kas svarbiau – Tautos valia, ar valdžios verslo projektas Visagino AE? (video)
  8. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Sausio 13-osios byla ir kodėl toleruojama A.Paleckio antivalstybinė veikla? (tiesioginė transliacija)
  9. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Visa Lietuvos valdžia kapituliavo prieš Lietuvos gėjų lygą (video)
  10. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Ar susigrąžinsime valstybę? (video)
  11. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ką dar aukosime ant Lietuvos pardavimo aukuro? (video)
  12. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar Lietuvos valdžia jau tapo homoseksualizacijos įrankiu? (video)
  13. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą? (video)
  14. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas? (video)
  15. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kviečiu Prezidentę prisiimti atsakomybę ne tik dėl generalinio prokuroro, bet ir dėl melo Lietuvos rinkėjams (video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 90

  1. Tautos valia says:
    9 metai ago

    ir yra Valia,
    arba nėra Tautos
    – kai bailiapareigūnai
    net paklaust anei vieno nesiteikia,
    dėl Vyčio galios ant Valstybinių
    ………………………………….atsiskaitymų ženklų, pinigų savų
    (Gedimino pr. kažkodėl nuo “Lietuvos banko” iškabos Vytis ištrintas)

    Atsakyti
    • Vilna says:
      9 metai ago

      Reikalinga periti prie Vyties su Lietuvos stulpais, kurie buvo Lietuvos Vytimi nuo svastikos ženklo atsirasimo laikų.

      Atsakyti
  2. pensininkas says:
    9 metai ago

    Zigmai, kandidatuok. Kitaip teks balsuoti už Balsį.

    Atsakyti
    • mintis says:
      9 metai ago

      Nebalsuočiau už Balsį.Vieno klausimo žmogus.Dėl Šefrono- taip,dėl kitų aktualių klausimų Lietuvai,žmogiškųjų, balsuoja keistai.Ką jis darytų pvz patekęs į EP,kai EP žaliųjų partiją galimai iš tikro remia pedofilai?IKaip elgtųsi jis? balsuodamas žmogiškaisiais klausimais?.Matau jame globalizmo užkrato.Būtų gerai, kad klysčiau.

      Atsakyti
    • atsargiai!!! says:
      9 metai ago

      mielas žmogau, sakei kažkada, kad balsavai už grybą, dabar gailiesi. O juk sakėm, kad negalima už ją balsuot. Ką tu čia dabar svaigsti apie Balsį? Tas žmogus absoliučiai angažuotas europistas, jis tęs Lietuvos pardavimą.
      Nedarykit žmonės tokių žiaurių klaidų!!!! Nedrįskit dar kartą pakenkt Lietuvai. Išsiaiškinkit pirmiau, už kokį suvereniteto priešą ruošiatės balsuot. Balsys- Briuselio žmogus. Nepamirškit šito!!!!!!!!

      Atsakyti
      • pensininkas says:
        9 metai ago

        Pagal jus, jei Zigmas nekandidatuotų, kas geriau būtų Balsys ar Ropė?

        Atsakyti
        • mama says:
          9 metai ago

          Kiek stebėjau pasisakymus ir atliktus darbus, manau, kad Ropė yra geriau nei Balsys.

          Atsakyti
          • pensininkas says:
            9 metai ago

            Ačiū už patarimą

          • Nepolitikas says:
            9 metai ago

            Pensininkas o tu paleistuvis. … Svarbu atsiduoti..bet kam.

      • pritariu says:
        9 metai ago

        pritariu “atsargiai” dėl Balsio. Deja, šis žmogus, ne mažiau nei Grybauskaitė, pavojingas Lietuvai dėl savo viešai reiškiamo nuolankumo Briuseliui.

        Atsakyti
  3. ugnė says:
    9 metai ago

    O kodel Vaišvila nedaro spaudos konferencijų kasdien? Ar temų maža, ar minčių pritrūko? Juk šitik žurnalistų prisirenka pasiklausyti, visos televizijos rodo, laikraščiai cituoja. Mums net politikos mokslų dėstytojas sakė, kad tai dažniausiai Seime konferencuojantis politikas – ar negalėtų dar labiau sutankinti pasisakymų? Jau už jį į prezidentus tai iškart balsuos du trečdaliai Lietuvos, nereikės nei antro turo. Ir aš balsuosiu, nes labai mėgstu spaudos konferencijas, o tapęs prezidentu jis jų tikriausia darytų po dvi ar tris per dieną.

    Atsakyti
    • pensininkas says:
      9 metai ago

      Ugne, žurnalistai neateina, nes bijo. Galėtumėte jūs pabandyti nueiti, gal pasisektų. Jūsų naivumas begalinis, o gal mėgstate tyčiotis. kažkaip neskanu.

      Atsakyti
      • tampax'as says:
        9 metai ago

        aš irgi už dažnesnes sp. konf.Nors dukart per dieną, jei tik yra tribūna, o tai Lietuvoj kartosis situacija kaip Ukrainoje, pirmyn, Zigmai…

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Lietuvoje nebus nieko panašaus, kas vyksta Ukrainoje. O savo cinišką ironiją pasilik sau.

          Atsakyti
      • Amelija says:
        9 metai ago

        Ko bijo tie žurnalistai – Vaišvila ne koks išsišokėlis, akių neišdraskys. Gal tiesiog neįdomu sėdėti ir klausytis iš lapo skaitomų pranešimų, kuriuos būtų galima platinti ir kitu būdu: išsiuntinėjant redakcijoms, skelbiant laikraščiuose išsipirkus plotą. Taip daro ne vienas politikas, ypač pretenduojantis į prezidentus. Dabar vaizdelis apgailėtinas, nes vaizdo įrašai geriausiu atveju pasiekia pora šimtų žmonių. Ir pranešėjas galėtų būti ne vienas, o su pora bendraminčių. Taip pat ir temos labai asmeniško padažo turi: kas jam bylas kėlė, kas kieno pabroliu buvo, geriau jau susikoncentruotų ties problema ir išdėstytų ją be beletristikos.

        Atsakyti
        • medus says:
          9 metai ago

          P.S. žurnalistų konferencijoje nebus, nes jie jau yra valdomi pinigais arba baime. Ir ne, ne signataro jie bijo, kaip išradingoji kojinių mezgėja “amelija” teikėsi slidžiai interpretuoti, o sistemos, kuri susidoros su bet kuo, kas drįs jai priešintis. Arba bent ji (sistema) galvoja, kad tai padaryti gali – ir gali, kol mes tuo tikėsime. O žurnalistai, deja, yra silpniausioji grandis, jau seniai atsisakiusi net minties priešintis. Žinoma, išskyrus kai kuriuos laisvos minties poralus (kaip ekspertai ir pan.).

          Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          9 metai ago

          Amelija tu irgi kaip „žurnalistė“. Rašai komentarus nesusigaudydama. Klausimas yra vienas: ar yra tikra tą žodžio prasme žurnalistai? Reikia konstatuoti jų nėra. Yra apgailėtinos būtybės be proto ir suvokimo. Kas jiems yra euras, suverenitetas ir t.t.? Taip sau popieriukas, o gal ir koks „tampax’as” visose šlapiose vietose. Nesuvokimas dalykas, todėl nesuprantamas, o jeigu taip – tai neįdomus bei ir pavojingas. Jog nuo saves nieko negali „pridurti“ – žinių ir mąstymo nėra. Tai galima tiek „prirašyti“, kad „šefas“ pamatys – durnas(durna) esi. Va jeigu apie kas su kuo, ir kokiu būdu (o jeigu dar ir kiek kartu) – tai čia jau TEMA. Buvo nesenai per BTV apie eurą „šou“ laida – išėjo toks „neišmanėlių“ pasilinksminimas su Panką prieš akį, bet ten nors „žiūrovų“ skambučiai pralinksmino… bei reklama pinigėlių uždirbo. Todėl spaudos konferencijoje idiotams nėra ką veikti.

          Atsakyti
    • NoName says:
      9 metai ago

      ugnė yra amelijos dukra. Kurioje vietoje šitame pupulių sociume styro tampax’as, šito aš nežinau…

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        Abiejų jų vienoje vietoje.:)

        Atsakyti
        • negaliu nustoti says:
          9 metai ago

          Juokiuosi, negaliu nustot.

          Atsakyti
      • faustas says:
        9 metai ago

        Labai taiklu, į dešimtuką!

        Atsakyti
    • LosAngeles says:
      9 metai ago

      Teisingai Amelija sako, nebijo zurnalistai, nes nelabai yra ko bijoti. Cia reikia teisingai suprasti (is jusu komentaro panasu kad nelabai norite suprasti? nors gal klystu) kad zurnalistai turi darbdavi, kaip ir visi kiti dirbantys zmones. O ju darbdavys turi savo interesus, kaip ir kiekvienas darbdavys. Ir jei darbdavio interesas yra nenusviesti gerb. Vaisvilos spaudos konferencijos, tai jis to ir nedaro… Paprasta.
      Kiekviena diena po n kartu per visus kanalus pranesa apie ‘nezmoniskus salcius Amerikoje’, ‘potvynius Indonezijoje’, ‘Berluskonio haremo nuotykius’ ir pan. ‘itin svarbias’ Lietuvai ir jos pilieciams ‘zinias’. Galima daryti isvada kad sios ‘zinios’, darbdaviu nuomone, gerokai svarbesnes uz, kad ir objektyvu informavima apie parasu rinkima del referendumo. Darbdavio suinteresuotuma darbai isduoda. Kad ir kiek jis pliurptu apie ‘nepriklausoma spauda’, kryptingas darbas matantiems abejoniu nekelia…

      Atsakyti
    • Ūla says:
      9 metai ago

      Ugne, tikriausiai galvojate, kad esate labai išmintinga? Jums iki Vaišvilos, kaip iki Mėnulio. Pasilaikykite sau savo sarkazmą, jeigu jau nieko protingesnio negalite pasakyti. Sėkmės

      Atsakyti
  4. medus says:
    9 metai ago

    Kas domisi šiek tiek giliau, nei norėtų Lietuvoje veikianti globalistinė – monarchinė santvarka, žino, jog euro įvedimas yra tik viena iš priemonių stiprinti globalistinę populiacijos kontrolę.

    Prisidengiant ekonominiais tikslais ir sąjungomis, siekiama įvesti eurą visose (ar bent tose, kurios turi išnykti) ES valstybėse-narėse, kad tokiu būdu būtų pasiekta maksimali ES “piliečių” kontrolė.
    Nacionalinės valiutos sunaikinimas vardan euro yra tiesioginis suvereniteto atsisakymas, t.y. suvereniteto atidavimas, kuriam valdžia neturi Tautos įgaliojimų. Jeigu jiems pavyks, įvedus eurą, tolimesnis žingsnis bus euro sunaikinimas pačios ES rankomis, kad tokiu būdu turtas ne tik būtų koncentruojamas vis maženio globalistų rato rankose, bet ir įvedama nuotoliniu būdu visiškai kontroliuojama elektroninė valiuta, kuri bus tiesioginis įrankis naikinti tuos, kurie yra prieš sistemą: valgsi-nevalgysi, pirksi-nepirksi, spręs globalistų kontroliuojama elektroninių pinigų kortelė. Sakysite, fantastika? Manau, nereikės ir 10 metų šiems pokyčiams, nes jų link dirbama labai kryptingai – pasitelkiant sufabrikuotas krizes, bankų problemas ir kitokias priemones. Kas galite, pasidomėkite nestandarine užsienio žiniasklaida ir pamatysite, kiek žmonių tai mato ir supranta. Taigi reikalas nėra toks vienpusis ir beviltiškas kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

    Atsakyti
  5. Šviesulys says:
    9 metai ago

    Melas tai melas, bet ką daryti, kad išlaikyti savo valiutą?

    Atsakyti
    • lyvis says:
      9 metai ago

      Mielas Šviesuly pasidomėk Iranu. Nemaža valstybė gyvendama uždarą politinį gyvenimą ir pasijuto kad jinai bankrutuoja ir dabar prašosi į tarptautinį šeimą. lyvis

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        Lyvi, tai tu pasidomėk, kodėl jis gyvena uždarą gyvenimą. Tai, kad stabdo Vakarų “vertybių” skverbimąsi yra vienareikšmiškai ir nediskutuotinai gerai. O ekonomiškai Iranas nenori būti uždaras, tačiau JAV su savo pakalikais sankcijas įvedę yra. Iranas visiškai nebankrutuoja, priešingai nei daugelis Vakarų valstybių, įskaitant ir pačias JAV.

        Atsakyti
    • ką daryti? says:
      9 metai ago

      Nieko ypatingo nedaryti, t.y. neįvesti euro ir atsikovoti neteisėtai centrui atiduotas suvereniteto dalis.

      Atsakyti
  6. znakorius says:
    9 metai ago

    Žmonės turėtų spręsti-reikia, ar ne, bet, deja, dabar sprendžia mūsų išrinktieji..
    P.S.taip nepasikuklinai “tikras lietuvi”šviesuliu pasivadindamas..

    Atsakyti
    • Šviesulys says:
      9 metai ago

      Ar žmonės turi kompetenciją spręsti?

      Atsakyti
      • medus says:
        9 metai ago

        žinoma, ne – argi žmogus gali turėti kokias nors teises globalistų užgrobtame pasaulyje? Pilietis reikalingas tik mokesčiams ir rinkimų parodijai – viskam kitam jis yra tik kvailas “runkelis”, ar ne? “Kompetenciją spręsti” turi tik oligarchinė nusikalstama globalistų tarnų gauja, pati sau tą “kompetenciją” suteikusi. Iš tiesų tai reiškia tik globalistų įsakymų vykdymą – žinoma, už tam tikrą kainą, tik sumokėti ją turės tie “be kompetencijos”. Tai apie ką kalbam?

        Atsakyti
      • mintis says:
        9 metai ago

        Kaip žmonės turėjo kompentenciją saugodami savo išrinktųjų gyvybes gyva juosta apsupę seimo pastatą ir patys rizikuodami savo gyvybėmis, taip jie ir dabar turi kompentenciją spręsti ,nes yra Tauta- darbdavys tų ,kurie valdžioje sėdi.

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Juk kaziolas Barozo, kaip jį pavadino Lukašenka :), yra pasakęs, kad svarbiausi klausimai referendumais nesprendžiami.

          Atsakyti
      • Albas says:
        9 metai ago

        O kokią kompetenciją spręsti turi pavyzdžiui Vareikis? Turbūt nuo ko geriau kilbasina ir ryte mažiau galvą skauda.

        Atsakyti
  7. Kvaišvila says:
    9 metai ago

    Noriu būti jūsų prezidentu. Man nesvarbu niekas aš prisitaikysiu. Norit kad kandidatuočiau “prieš Eurą” – gerai. Padarysiu viską kad Jums mieloji liaudie įtikčiau. Ir nieko daugiau.

    Atsakyti
    • mintis says:
      9 metai ago

      Nei penki,nei dešimt.
      Nesolidu,apgailėtina.

      Atsakyti
      • re mintis says:
        9 metai ago

        The bilderberg meetinge turi būti solidus. Solidus būk kai segiesi masonišką broškę į žydišką kostimą. Solidus turi būti masonų valdomam banke. O vertinimas tiktai 10

        Atsakyti
        • mintis says:
          9 metai ago

          Apie tas žvaigždėtas”broškes” ,žydram penkialapyje gal su Rasele ir jos grupe pabendraukite.Mes čia “ne prie ko”:)

          Atsakyti
  8. Veisiejai says:
    9 metai ago

    kodėl yra blokuojama???

    Atsakyti
  9. pensininkas says:
    9 metai ago

    Pritariu Z.Vaišvilai, kad dabar auro, kaip eurą vadina Butke, nereikia. Po auro įvedimo reikėtų skolintis skaičiuojant litais dar 20 milijardų ir Lietuvos skola sudarytų jau 80 milijardų. Dabar sukauptus auro įvedimo tikslui 1,9 milijardo litų reikia nedelsiant panaudoti atimtų pensijų kompensavimui, kultūros darbuotojų, policininkų ir kt. darbuotojų algų pakėlimui.
    Lauksim vasario 9 d. Tautiškų visuomeninių judėjimų ir atskirų piliečių susivenijimo bendram valstybės susigrąžinimo darbui. UŽ LIETUVĄ LIETUVOJE!!!!!!

    Atsakyti
  10. vėl says:
    9 metai ago

    problemos su video?

    Atsakyti
  11. prašalaitis says:
    9 metai ago

    Kai valdžiažmogiai gyvena pagal poreikius, atitinkančius visuomenės lygį, tuomet viskas valstybėje yra tvarkoje. Kai tik valdžiažmogių kakliukai pasisuko ESRS pusėn, jie staiga užsimanė gyventi pagal jų manierą, t.y. siekia Briuselio partiečių pajamų lygio ir sotaus gyvenimo. Jiems eurorublis labai reikalingas, nes dėl savo tuštybės ir durnumo, jiems atrodo, kad jie susilygins su vokiečiu ar prancūzu. Todėl dėl to eurorublio jie padidino išnaudojimą, t.y. atėmė pensijas, sumažino atlyginimą, išvarė žmones, galutinai užsmaugė smulkų verslą, etc. Ir tie buki liberalbolševikai dėl savo politinės impotencijos įstūmė valstybę ir visuomenę į pato situaciją, iš kurios jie stengiasi išeiti įžūlumu – dėl savo tuščiagarbiškos svajonės būti lygiais su briuseliniais, jie nusispjauna ant visuomenės, kurią išnaudoja, nuomonės.

    Atsakyti
    • Taigi says:
      9 metai ago

      Spėju, kad garbė ir chrestomatinė valdžiagyvių tuštybė bei pinigo garbinimas su euru mažai turi reikalų, Prašalaiti. Lietuvą užgrobusi valdžios imitacija yra tik Briuselio kopūstų už virvučių valdoma marionetė. Vienintelis kelias – referendumai, kurių gali nepavykti ignoruoti taip lengvai, kaip tai pavyko dėl AE.

      Atsakyti
  12. Rasa says:
    9 metai ago

    Tiek, kiek yra pasakyta gerbiamo Signataro pranešime ir atsakymuose į klausimus, jau nieko daugiau pridėti nėra ką. Visi akivaizdžiai matome ir suprantame, kad Lietuvos valdžia- europadlaižių gauja- tendencingai pataikauja savo Centro Šeimininkams ir tikėtis iš jų, kad savanoriškai leis Tautai priimti sprendimą- nerealu. Mums belieka vadovautis Konstitucijos 3-iuoju straipsniu:
    “Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių.
    Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.”
    Kokiu būdu priešintis- Konstitucija nenumato. Tai leidžia mums visiems tuos būdus apmąstyti ir aptarti visus įmanomus (ir sunkiai įmanomus) variantus . Linkėčiau diskusiją pakreipti ta linkme. Beje, referendumo variantą priskirčiau prie mažiausiai įmanomų- bent jau kol kas…

    Atsakyti
    • video says:
      9 metai ago

      kol nėra video Alke.lt, galima žiūrėti čia
      http://www.youtube.com/watch?v=HEgNM_kqp_0&list=PLA2P52oGyYC8tHTWCTBXxuaXGik9D1M0I

      Atsakyti
      • ir čia says:
        9 metai ago

        http://www.youtube.com/watch?v=IYrwRyT6hVQ&list=PLA2P52oGyYC8tHTWCTBXxuaXGik9D1M0I

        Atsakyti
      • Istorija says:
        9 metai ago

        Ačiū už nuorodas.

        Atsakyti
    • gal says:
      9 metai ago

      variantas – Maidanas?

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        Ne variantas. Maidaną organizuoja ir remia Vakarai, o Lietuvos režimo nei ES, nei JAV nėra jokio reikalo versti. Jis jiems gerai tarnauja.

        Atsakyti
        • tada says:
          9 metai ago

          ala 1863m?

          Atsakyti
          • N says:
            9 metai ago

            Bet kokiems sukilimams malšinti yra NATO kariuomenė, kuri bus panaudota, jei vietine policija ir spec. pajėgos nesusitvarkys. Ir niekas Vakaruose netries apie smurtą iš valdžios pusės, kaip kad dabar Ukrainos atveju.

          • Nepolitikas says:
            9 metai ago

            Tai tiesa. Sutarties 4 str. numato konsultacijos tarp NATO šalių kada manoma – “. … Teritoriniam vientisumui, politinei nepriklausomybei ar saugumui yra grėsmė”. Šiame straipsnyje siekiama “pagristi”, esant reikalui, NATO įsikišimas į savo narių vidaus reikalus (pavyzdžiui, kaip iškilo revoliucinę situaciją konkrečioje šalyje, neramumams atsirasti ir kitais atvejais. 1966 liepos mėn. Prancūzija pasitraukė iš NATO karinės organizacijos, Prancūzijos vyriausybė tai pagrindė noro “atstatyti Prancūzijos teritorijoje visiška savo suverenitetą.” 1974 rugpjūčio mėn. NATO paliko ir Graikiją.

      • Nepolitikas says:
        9 metai ago

        Manau galima išbandyti visos Lietuvos streiką. Bet tam reikalinga vienybę, o jos NĖRA.

        Atsakyti
  13. medus says:
    9 metai ago

    Esminis signataro pastebėjimas: “Po stojimo į ES mus pratina elgetauti – priimti pašalpas, kad neaugintume, nežvejotume, negamintume… Pratina būti išlaikytiniais – jau apie 60 proc. mūsų lėšų leidžiame socialiniams poreikiams.”
    Labai įžvalgu ir bene svarbiausia. Kai “vietinė” valdžia arba sąjunga, arba bet kokia kita valdymo forma darosi tiek parazitinė, kad sveiko proto ribose žmonėms gyventi darosi nebeįmanoma, vienintelė tokios valdžios, sąjungos ar kitokio teroristinio vieneto išlikimo sąlyga yra rasti priežastį, kuri būtų jos išlikimo ir gyvavimo garantas. Viena pagrindinių tokių priežasčių yra didžiąją visuomenės dalį padaryti absoliučiai priklausoma nuo valdžio malonės, kad parazitinės valdžios baigtis atrodytų didesnė blogybė nei išgyvenimui reikalingų įprastų socialinių išmokų praradinimas. Būtent tai yra daroma su Lietuva nuo pat įstojimo į ES, tai daroma ir kitose ES narėse.

    Efektyviausias vergo valdymo būdas yra iliuzija, kad valdžia-parazitas yra jo gelbėtojas, o ne naikintojas. Kai yra tik naikintojas. Lietuvos valdžia jau seniai parazitinė ir viską daro, kad tai paslėptų kuo ilgesnį laiką – bent jau kol bus sukurta parazitams tinkama “įstatiminė” bazė, leidžianti “teisiškai” brutualiai susidoroti su bet kuo, kas tai supranta ir nepaklus jokiomis sąlygomis. Pabudęs pilietis yra didžiausias sistemos priešas, jie tai puikiai žino.

    Atsakyti
    • Kęstutis says:
      9 metai ago

      Ir dar vienas nepastebėjimas, kad Lietuvos banką su visu jam priklausančiu auksu ir turtu pasiims EU centrinis bankas – Apiplėšimas… Išvertus į žmonių kalbą – visų Lietuvos žmonių turto nusavinimas be jų žinios…

      Atsakyti
      • medus says:
        9 metai ago

        Būtent. Tik tai daroma tyliai, nekeliant bangų – a la “teisėtai” ir “teisiškai”:
        mūsų valstybės turtą “teisėtai” perima ES grobuonys, “teisėtai” atsisakome savo Tautos žemės, “teisėtai” atiduodame savo valiutą, “teisėtai” atiduodame savo teismus ir visą kitą suverenitetą. Ciniškesnio ir AKIVAIZDESNIO valstybės naikinimo dar neteko matyti. Kodėl ne visi mato? Tiesą sakė vienas žmogus: kai nematai, tai nematai, bet kai pamatai – daryk ką nori – matai taip aiškiai, kad šiurpas ima nuo kitų aklumo. Vis dėl to, yra didelė tikimybė, kad matančiųjų daugėja – kitaip neįmanoma paaiškinti valdžią užgrobusių hienų desperacijos – vos ne kas valandą vis idiotiškesnė “naujiena”.

        Atsakyti
  14. Nustebimas says:
    9 metai ago

    Video alke buvo įdėtas (2 dalys: 21min. ir 17min.), bet dėl nežinomų priežasčių spėta išimti. Kažin kodėl? O labai vertėtų jį visiems pamatyti, ir abi dalis.

    Atsakyti
    • mintis says:
      9 metai ago

      ekspertuose žiūrėkit.Kokia problema?Kokias čia sąmokslo teorijas vis kuriat???????

      Atsakyti
  15. Zigmai Vaisvila says:
    9 metai ago

    Jus turite kandidatuoti.Puse tiesos-ne tiesa.Pasaket ,,A” reikia sakyti ir ,,B”.

    Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      9 metai ago

      O aš sakau „C“ – Gerb. Z. Vaišvila viskas gerai, manau 80% Lietuvos piliečių žino, kad euras yra valstybės žlugimas. Bet realiai – ką tai reiškia ? N I E K O . Euras bus! Galim pūtuoti, protestuoti… Kodėl taip tvirtinu? Todėl kad visa valdžia parsidavė ES, dėl savo asmeninės naudos. Net KT išlanksto užbėgo įvykiams: „Kaip antai pagal Konstituciją negali būti daromos tokios Konstitucijos pataisos, kuriomis būtų paneigta bent viena iš Lietuvos valstybės pamatą sudarančių konstitucinių vertybių –
      valstybės nepriklausomybė, demokratija, respublika, prigimtinis
      žmogaus teisių ir laisvių pobūdis; referendumu nepanaikinus
      konstitucinių Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje
      pagrindų negali būti daromos tokios Konstitucijos pataisos,
      kuriomis būtų paneigti narystės Europos Sąjungoje
      įsipareigojimai; taip pat negali būti daromos Konstitucijos
      pataisos, kuriomis būtų paneigti Lietuvos Respublikos
      tarptautiniai įsipareigojimai, jeigu jų neatsisakoma
      vadovaujantis tarptautinės teisės normomis. Visateisė narystė Europos Sąjungoje lemia konstitucinį Lietuvos Respublikos įsipareigojimą dalyvauti ekonominės ir pinigų sąjungos valstybių integracijoje įsivedant bendrą šios sąjungos valiutą eurą, patikint išimtinę kompetenciją pinigų politikos srityje Europos Sąjungai. Įgyvendinant šį Lietuvos Respublikos įsipareigojimą Lietuvos banko kompetencija pinigų emisijos srityje turi būti patikėta Europos centriniam bankui.“( 2014 m. sausio 24 d.)…Taigi realiai turim skelbti referendumus ir jokiu būdu neeiti į rinkimus. Tai dabar reikia aiškinti visiems ir visur.

      Atsakyti
      • medus says:
        9 metai ago

        “euras BUS” – niekada nereikėtų to sakyti, ypač, jeigu tai nėra trokštamas rezultatas. Primenu, nors gal ir netikite, kad mūsų mintys nėra bereikšmės.
        NEBUS —–
        ir tegu hienos vartosi kaip nori.

        Atsakyti
  16. ir vėl Kvaišvila says:
    9 metai ago

    Noriu būti jūsų prezidentu. Man nesvarbu niekas aš prisitaikysiu. Norit kad kandidatuočiau “prieš Eurą” – gerai. Padarysiu viską kad Jums mieloji liaudie įtikčiau. Ir nieko daugiau.

    Atsakyti
    • bartas says:
      9 metai ago

      Garukas. Ne daugiau.

      Atsakyti
    • Barbora Saulė says:
      9 metai ago

      Čia esi niekam neįdomus. Kandidatuok kur nors kitur

      Atsakyti
  17. atskleistas melas says:
    9 metai ago

    Zigmas Vaišvila spaudos konferencijoje atskelidė visišką valdžios melą ir tyčiojimąsi iš pensininkų, kultūros darbuotojų ir visų mūsų, nes valdžia sukaupusi 1,29 mlrd. litų vaidina, kad ieško pinigų pensijoms grąžinti ir kultūros darbuotojams surasti tuos apgailėtinus valstybės mastu 40 mln. litų.
    Iškart po šios spaudos konferencijos Z. Vaišvilos pateiktą informaciją Seime patvirtino finansų ministras, atsakydamas į Seimo narės R. Baškienės klausimą – jis patvirtino, kad negali šių pinigų liesti, nes neleidžia Briuselis. O Briuselis reikalauja įsivesti eurą. O tam reikia net 20 mlrd. litų!
    Žmonės, ar suprantate, kas vyskta!?
    Tuo pat metu Seime jau forsuotai pradėtas priiminėti Euro įvedimo įstatymas.
    Seimo narė patvirtino, kad net Seimui Vyriausybė neteikia šios informacijos.

    Atsakyti
    • taip, cia ir says:
      9 metai ago

      Vaisvila kalbedamas apie Euro ivedimo kaina pasake netikslaii- jis sako, kad neva Lietuva turi inesti 5 milijonus i Stabilizavimo fonda. Tai netiesa- Lietuva turi inesti 5 MILIJARDUS EURU i Stabilizavimo fonda!!!

      Atsakyti
      • skaityk Vaišvilos tekstą says:
        9 metai ago

        ten viskas tiksliai surašyta – 0,8 mlrd EUR ir 5 mlrd. EUR, viso apie 20 mlrd. litų. Plius įvedimo, propagandos ir pan. išlaidos. Skolinsimės, pensijų negrąžinsime, kultūros ir vidaus reikalų sistemos darbuotojai – visiškame užribyje. ABSOLIUTUS valdžios melas ir tyčiojimasis išmūsų visų.

        Atsakyti
        • medus says:
          9 metai ago

          Ir visa tai susiję su viskuo kitu, kas, keliaklupsčiaujant Briuselio ponams, piktybiškai nukreipta prieš Lietuvos Tautą, kuri globalistų duomenų bazėje jau neegzistuoja. Vienintelis šiuo metu realus kelias tokios savivalės užkirtimui būtų referendumas, bet matome kokios jėgos mestos jo sunaikinimui. Ir ką daryti?

          Atsakyti
    • Sąmokslo teorija says:
      9 metai ago

      Daug paprastų žmonių nesiorientuoja skaičiuose… Tai baisu ir pražūtinga. Kai valdžia paleis tokio lygio propogandą, kaip prieš stojimo į ES referendumą, bijau, kad sugebės pavaizduoti taip, kad iš 20mlrd. “minuso” pripaišys 20mlrd.”pliusą”…

      Atsakyti
    • manau says:
      9 metai ago

      gal ne tiek briuseliui reikia mūsų euro, kiek mūsų Vadų noras nemuilintiems sulįst į briuselio subine

      Atsakyti
      • medus says:
        9 metai ago

        Nesutinku. “Vietinė valdžia” jau senia yra tik dėl vaizdo, tiksliau, Briuselio įsakymų vykdymui, tuo galite neabejoti.

        Atsakyti
  18. Vidas says:
    9 metai ago

    Mano manymu, jei prie valstybės biudžeto deficito pridėti Sodros deficitą mastrichto kriterijus nutolsta. Kodėl šios temos nepagvildena niekas? Jei Sodra formaliai ir atskirta nuo biužeto tai iš esmės vistiek tai bendras deficitas šaliai.
    O gal tai padaryta specialiai kad dirbtinai pagerinti rodiklius Eurui įvesti? Na kas atsakys į klausimą?

    Atsakyti
    • teisingai pastebėjote says:
      9 metai ago

      todėl Sodros ir neprideda, nors jos deficitą Sodra dengia, skolindamasi iš valstybės.

      Atsakyti
  19. referendumas ir naujausi posūkiai VRK says:
    9 metai ago

    Kaip jums “patinka” naujienos?
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/referendumas-del-zemes-pardavimo-virs-referendumu-del-isstojimo-is-es-56-400911?cf=df

    … Penktadienį Konstitucinis Teismas paskelbė, kad Lietuvoje negali būti tokių Konstitucijos pataisų, kuriomis būtų paneigti Lietuvos narystės Europos Sąjungoje (ES) įsipareigojimai. Tai reiškia, kad referendumas dėl draudimo žemę parduoti užsieniečiams būtų antikonstitucinis…

    …Seimas gali suformuluoti tą trūkstamą klausimą, ar išstojame iš ES. Tai būtų teoriškai paprasčiausias sprendimas. Jei pritariame išstojimui iš ES, tada automatiškai įsigalioja ir draudimas parduoti žemę“, – pareiškė Z.Vaigauskas…

    …Tuo tarpu VRK narys konservatorius Valdas Benkunskas įsitikinęs, kad referendumo organizavimą laikas stabdyti nieko nelaukiant…

    Kokių dar “naujienų” sulauksim?

    Atsakyti
    • N says:
      9 metai ago

      KT viršijo savo įgaliojimus eilinį kartą ir priėmė sprendimą prieštaraujantį pačiai Konstitucijai, tiksliau 2 str.
      O Panka ir kiti tautininkai, užuot mykę už ES, turi pagaliau tvirtai pasakyti, kas referendumą dabar reikia rengti dėl išstojimo iš ES.

      Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      9 metai ago

      Ne visai taip, kaip sako Vaigauskas: „MATERIALINIAI (ar gali suvokti?) apribojimai yra Konstitucijoje įtvirtinti apribojimai priimti tam tikro turinio Konstitucijos pataisas. Kaip antai pagal Konstituciją negali būti daromos tokios Konstitucijos pataisos, kuriomis būtų paneigta bent viena iš Lietuvos valstybės pamatą sudarančių konstitucinių vertybių – valstybės nepriklausomybė, demokratija, respublika, prigimtinis žmogaus teisių ir laisvių pobūdis; REFERENDUMU nepanaikinus konstitucinių Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje pagrindų negali būti daromos tokios Konstitucijos pataisos, kuriomis būtų paneigti narystės Europos Sąjungoje įsipareigojimai; taip pat negali būti daromos Konstitucijos pataisos, kuriomis būtų paneigti Lietuvos Respublikos tarptautiniai įsipareigojimai, jeigu jų neatsisakoma vadovaujantis tarptautinės teisės normomis.“ O kas yra „materialiniai“ KT įvardijo: „Lietuvos Respublikos įsipareigojimą dalyvauti ekonominės ir pinigų sąjungos valstybių integracijoje įsivedant bendrą šios sąjungos valiutą eurą, patikint išimtinę kompetenciją pinigų politikos srityje Europos Sąjungai.“ Tai nėra „teritorialiniai“ įsipareigojimai. „Lietuvos valstybės teritorija yra vientisa ir nedalijama į jokius valstybinius darinius. Lietuvos valstybės teritorijos administracinius vienetus ir jų ribas nustato įstatymas.“

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        Konstitucijoje apie tai NĖRA nieko. Taip kad čia jų fantazijos.

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          9 metai ago

          Tai yra materialinė Dvasia, kuri gali apsireikšti bet kur(Konstitucijoje). Ar aišku? 🙂 )) ….Tačiau noriu atkreipti dėmesį į tai, kad čia kalbama apie Seimo galias(Seimo pakeista 125 str.) ir tvirtina kad tik referendumas gali atlikti „tą operaciją“, taigi bet koks referendumas yra teisėtas. Referendumas negali prieštarauti referendumui: paskutinis referendumas visada įgijo Tautos galia.

          Atsakyti
          • N says:
            9 metai ago

            KT pokalbiai su dvasiomis (materialinėmis) 🙂 Dėl 125 straipsnio KT irgi peza – NĖRA jokių apribojimų keisti Konstitucijos straipsnį Seimui. Kurie straipsnių keitimai galimi tik referendumu nurodyta pačioje Konstitucijoje.

          • Nepolitikas says:
            9 metai ago

            Na, nevisai taip: „NĖRA jokių apribojimų keisti Konstitucijos straipsnį Seimui”. Reikia įsąmoninti pagrindinius principus: „Valdžios galias riboja Konstitucija.” Tai jau pirmas apribojimas. Ir “Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms.” Taigi, kaip gali riboti, jeigu ją galima keisti? Riboja- pakeičiam ir neriboja? Pagalvok laisvalaikio …, o atsakymas yra pačioje konstitucijoje.

          • N says:
            9 metai ago

            Jeigu pačioje Konstitucijoje nurodyta, kad gali keisti seimas, tai vadinasi gali. Kitas klausimas, kam tas pakeitimas naudingas.

          • Nepolitikas says:
            9 metai ago

            Dar karta: susilaikyk nuo voliuntarizmo – Ką gali „Seimas“ : „67 straipsnis
            Seimas: 1) svarsto ir priima Konstitucijos pataisas;(…)” Ir taškas. Taigi pataisyti- reiškia : „Nutarime pažymėta, kad Konstitucija yra vientisas aktas, todėl ją keičiant negali būti sukurtas toks naujas konstitucinis reguliavimas, kad viena Konstitucijos nuostata paneigtų kitą ar jai prieštarautų ir šių nuostatų būtų neįmanoma aiškinti kaip tarpusavyje derančių, t. y. Konstitucijos pataisomis negali būti pažeista joje įtvirtintų vertybių darna. Seime balsavimui buvo pateiktas toks šio įstatymo projektas, kuris iš esmės skyrėsi nuo didesnės kaip 1/4 Seimo narių grupės pateikto įstatymo projekto; tokį iš esmės pakeistą projektą Seimui pateikė Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkas šiam komitetui pritarus. Todėl Konstitucinis Teismas pripažino, kad priimant minėtą Konstitucijos pakeitimo įstatymą pažeista Konstitucijos 147 straipsnio 1 dalis. tačiau gali būti daromi
            tik neesminiai, t. y. iš esmės nekeičiantys pateikto projekto
            turinio, pakeitimai, kuriais siekiama projekto tekstą geriau
            suredaguoti lietuvių kalbos ir teisinės technikos požiūriu,
            nekeičiant siūlomo konstitucinio reguliavimo apimties patikslinti
            ar sukonkretinti siūlomas formuluotes.“ Be tuo: „pataisà sf. (3b), pãtaisa (1)
            1. SD167,276 pataisymas (sugedusio, pagadinto), pagerinimas; 2. pataisomasis papildymas, patikslinimas, patobulinimas:”(LKŽ).

          • N says:
            9 metai ago

            KT iš viso neturi teisės aiškinti pačios Konstitucijos. Todėl jo išaiškinimai yra neteisėti. Deja, nėra jokio teisinio mechanizmo, kaip juos anuliuoti, nes jie galutiniai ir neskundžiami, jų net pats KT negali atšaukti. Nėra jokio tiesioginio teisinio mechanizmo, kaip KT atimti jo uzurpuotas funkcijas, nubausti KT už antikonstitucinę veiklą.

    • medus says:
      9 metai ago

      KT sprendimas – ne daugiau nei sistemai tarnaujančios dvesiančios hienos traukuliai.
      Nei KT, nei kitas valdininkėlis, kad ir koks reikšmingas pat sau jis manytųsi esąs, tokių sprendimų priimti negali – jie yra NIEKINIAI. Ir štai kodėl. Cituoju LR Konstituciją: „3 straipsnis: Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. /Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.“; „4 straipsnis: Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.“; „7 straipsnis: Negalioja joks įstatymas ar kitas aktas priešingas Konstitucijai.“ Ir taip toliau. Lygiai taip Konstitucinis teismas galėtų burti apie rytojaus orus iš kavos tirščių – tai nieko nereiškia. Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9 straipsnis, be kitų, nurodo: “Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu.”

      Klausimas – ką sistema yra pasiruošusi padaryti, kad jos svaičiojimai taptų „tiesa“. Manau, bet ką. Va bank žaidimas, nieko kito nelieka.

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        Būtent.

        Atsakyti
  20. Rinkėjas says:
    9 metai ago

    o.Dieve,kaip jie bijo referendumo… neria “stačia galva į dilgėles”,taip kažkada yra pasakęs -akademikas E.Vilkas…

    Atsakyti
  21. pensininkas says:
    9 metai ago

    Geras V.Valkiūno straipsnis KK. Pateikiu ištrauką:
    Beje, jūs žinote, kodėl eurą reikia įvesti būtent dabar?
    -O todėl, kad mūsų skola negali viršyti 60 proc. BVP. Jeigu bendras BVP kažkur apie 100 mlrd., tai 60 proc. – 60 mlrd. Todėl greitai, greitai ir nori įsivesti eurą, nes įsiskolinamas auga dienomis ir greitai gali pasiekti 60 proc. Jeigu nutemps iki rudens, tai jau neatitiks kriterijų.
    Štai dėl to taip ir skubama. Pensininkai neatgaus neišmokėtų pensijų, mokytojai, bibiliotekininkai ir kiti, gaunantys vargingiausius atlyginimus, – didesnių atlyginimų, nes bus manipuliuojama skaičiais, kad tik nebūtų pasiekti tie 60 proc.
    O Briuselis irgi į tai pažiūrės pro pirštus. Juk Lietuva – naujas sponsorius. Ten kaip klube – klubo nariai sumoka nario mokestį, duoklę. Ir kuo klube tokių narių daugiau, tuo klubui geriau. Briuseliui svarbu, kad tie rodikliai būtų „daugmaž“ – ir priims. Na, o Lietuva bus „pakabinta“.

    Atsakyti
  22. bartas says:
    9 metai ago

    labai daug gerų minčių . Perskaičiau ir už ir prieš, Valdžiukė parsidavusi, mums nedirba, neklauso . Ką darom? Kaip šitą “šaiką” bausim?

    Atsakyti
  23. turbo says:
    9 metai ago

    visai neblogas ES berazumių liberalų kritikavimas, tačiau remtis vien Katkum negalima. Apyvartinių lėšų 2008 m. pabaigoje švedams atitraukus kapitalą trūko, tačiau įmones subankrutino ne tiek apyvartinių lėšų,stoka, kiek padidintas PVM mokestis – A,Kubiliaus “reforma”. Išeitis ES yra vienintelė – arba jie kelia mokesčius vienu metu didiesiems bankams, kuriuose “pūna ir pelyja” iš mūsų sugrobtas kapitalas – didieji investuotojai jo “neperka” net už mažas palūkanas arba eina po velnių, toliau emituodami eurus Vokeitijos ir Kipro bankų “rusiškoms skylėms” užtaisinėti. Tad mąstykite už ką balsuoti

    Atsakyti
  24. Atgalinis pranešimas: Z.Vaišvila. Kodėl mus stumia į euro zoną? (tiesioginė transliacija) | Alkas.lt

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Raimundas Lopata | lrs.lt nuotr.

Siūloma, kad žvalgyba praneštų apie sekimą

2023 03 24
Miškas | am.lt nuotr.

Pratęstas laikas žemę miestuose keisti mišku

2023 03 24
Aplinkos tarša nuotekomis | lrv.lt nuotr.

Seimas imasi aplinkosaugos pataisų

2023 03 24
Seimo kanceliarijos archyvo nuotr.

Opozicija blokavo pilietybės atėmino pataisas

2023 03 23
Ūkininkų mitingas prie Seimo | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuotr.

Prie Seimo – ūkininkų protestas (nuotraukos)

2023 03 23
Autobusas | sumin.lt nuotr.

Pritarta keleivių vežimo autobusais pertvarkai

2023 03 23
Aplinkos tarša | am.lrv.lt nuotr.

Patikslinta mažos taršos zonų nustatymo tvarka

2023 03 23
| Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Griežtinama strateginių prekių kontrolė

2023 03 23
Petras Gražulis | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Seimas užsiėmė komisijų sadarymu

2023 03 21
Rasa. Petrauskienė | lrs.lt, O. Posaškovos nuotr.

Prisiekė Seimo narė Rasa Petrauskienė

2023 03 21
Rodyti daugiau

Naujienos

Ukrainos gynėjai | https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo

2023 03 26
Renginio akimirka | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuotr
Lietuvoje

D. Paužuolis – pasaulio čempionas! (nuotraukos)

2023 03 26
Medžių sodinimas | S. Žiūros nuotr.
Gamta ir žmogus

Vilnius sužaliuos naujais medžiais ir krūmais

2023 03 26
Automobilis | pixabay.com, Jackson David nuotr.
Gamta ir žmogus

Daugelį vairuotojų erzina keleivių patarimai

2023 03 26
Lėktuvas | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuot.
Lietuvoje

Oro uostai siūlys daugiau nei 80 krypčių

2023 03 26
Burbiškio dvaras ruošiasi Tulpių žydėjimo šventei | Rengėjų nuotr.
Gamta ir ekologija

Burbiškio dvaras ruošiasi Tulpių žydėjimo šventei

2023 03 26
Suoliukai | vilnius.lt nuotr.
Lietuvoje

Vilniuje atsiras tūkstantis naujų suoliukų

2023 03 25
Dariaus ir Girėno stadiono futbolo stadionas | kaunas.lt nuotr.
Lietuvoje

Dariaus ir Girėno stadionas „žadins“ veją

2023 03 25
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Užčiaupta tauta apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Rusijoje nerimas dėl laukiamo Ukrainos kontrpuolimo
  • Atgaiva akims ir sielai apie Prof. G. Navaitis: Išmokime gyventi be streso (III)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • S. Buškevičius. Mūsų laukia mūšis už lietuvių kalbą
  • Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Veido kremai: ką daryti pavasarį?
  • Žalumynais reikėtų mėgautis kasdien
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Siūloma, kad žvalgyba praneštų apie sekimą

by Ditė Česėkaitė
2023 03 24
1
Raimundas Lopata | lrs.lt nuotr.

Pasibaigus kriminalinės žvalgybos tyrimui, žvalgybos institucijos per mėnesį privalės pranešti asmeniui, kad jis buvo sekamas arba tikrinamas. Tokį pasiūlymą, panašų...

Skaityti toliau

Pratęstas laikas žemę miestuose keisti mišku

by Ditė Česėkaitė
2023 03 24
0
Miškas | am.lt nuotr.

Seime priimti piliečių nuosavybės teisių į išlikusį nekilnojamąjį turtą atkūrimo įstatymo 21 straipsnio pakeitimai, kuriais pratęsiamas laikas už miestuose turėtą...

Skaityti toliau

Seimas imasi aplinkosaugos pataisų

by Ditė Česėkaitė
2023 03 24
0
Aplinkos tarša nuotekomis | lrv.lt nuotr.

Seimas pradėjo svarstyti Prezidento Gitano Nausėdos inicijuotas Baudžiamojo kodekso pataisas, kuriomis siekiama aiškiai įtvirtinti, kas yra laikoma didele žala aplinkai,...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Užčiaupta tauta apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Rusijoje nerimas dėl laukiamo Ukrainos kontrpuolimo
  • Atgaiva akims ir sielai apie Prof. G. Navaitis: Išmokime gyventi be streso (III)
  • man apie Oro uostai siūlys daugiau nei 80 krypčių
Kitas straipsnis
Susisiekimo ministerijos nuotr.

Lietuvos interneto naudotojai nepakankamai vertina saugumo grėsmes internete

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai