Į darbą be pietų dėžutės: kaip mieste pavalgyti sveikai? (0)

pixabay.org nuotr.

pixabay.org nuotr.

Kiekvienais metais ruduo mus pasitinka ne tik naujais iššūkiais ar idėjomis, bet ir vis labiau didėjančiu tempu. Šiltojo meto džiaugsmą keičiant tikslų ir darbų lavinai norime atsigręžti ir į sveiką gyvenimo ritmą bei mitybą.

Deja, dėl laiko stokos tai tampa nelengva užduotimi. Nors pietūs šiuo periodu – itin svarbus dienos valgis, dažnai pietaudami mieste šiuos pasirenkame nevisaverčius, valgome paskubomis, o tai kenkia mūsų darbingumui ir gerai savijautai.

Mitybos specialistai pataria pietus į biurą neštis iš namų, tačiau juk laiką po darbo mieliau leistume su šeima, draugais ar knyga, nei ruošdami kitos dienos pietus, tiesa? O ir pietų dėžučių nešiojimas malonumą teikia retam iš mūsų. Tad kaip jas palikti namie ir mieste valgyti sveikai?

Iš anksto peržiūrėkite dienos pietų pasiūlymus

Dažnai mūsų sumažėjusio darbingumo ar popietinio pogulio noro pagrindu tampa neteisingi dienos pietų pasirinkimai. Sunkus maistas, per didelės porcijos veda link snūduriavimo, atima mūsų žvalumą, o prasta patiekalų maistinė vertė bei skurdi įvairovė – atveria kelią vakariniams saldumynų protrūkiams.

Norėdami to išvengti ir būti tikri, kad pietaudami mieste ne tik taupote savo laiką, bet ir gaunate naudos atnešantį maistą, iš anksto peržvelkite aplink darbo vietą esančių maitinimo įstaigų dienos pietų pasiūlymus. Taip galėsite išsirinkti patraukliausią bei sveikiausią pietų opciją ir pietų alkiui imant viršų nedarysite klaidingų ir skubotų pietų pasirinkimų.

Rinkitės lengvesnį, daugiau daržovių ir augalinės kilmės produktų turintį maistą

Pietūs – dienos valgymas, tarsi pažymintis darbo dienos vidurį. Dažnai pamiršdami, kad dar laukia antra dienos pusė, reikalausianti mūsų minčių bei darbingumo renkamės pernelyg sunkų, riebų ar kitaip mums nepadedantį maistą. Nedarykite šios klaidos. Atvirkščiai – pietums rinkitės lengvesnį bei augalinės kilmės produktais paremtą maistą, nevenkite sveikų angliavandenių, ieškokite sveikesnių garnyrų opcijų. Žinoma, didelę dalį lėkštės užleiskite daržovėms.

Toks maistas neapsunkina skrandžio, virškinamas lengvai, tačiau palaipsniui, todėl alkio jausmas vėliau neužgrius lyg iš dangaus. Po pietų išliksite žvalūs, kūrybingi ir darbingi, todėl faktas, kad prieš akis dar liko pusė dienos darbo negąsdins, o grįžus į biurą netiesite rankos į dar vieną kavos puodelį.

Valgykite vietoje

Dažnai užgriuvus krūvai dienos atsakomybių ir darbų šiems atiduodame net ir pietų laiką. Paskubomis patys ar paprašę kolegų ką nors prigriebti išsinešti, galiausiai tai sukramsnojame prie darbo stalo ar atsineštą maistą vėliau šildome dar kartą. Tai viena esminių mitybos pietų metu klaidų. Stenkitės skirti laiko pietums, kad ir labai minimaliai. Valgant labai svarbu būti „čia ir dabar“. Tinkamas dėmesys maistui valgymo metu net padeda išvengti įvairių skrandžio negalavimų.

Jei vis tik pietus tenka išsinešti, rinkitės vietas, kurios tokį maistą tiekia gamtai bei žmogui draugiškose organinėse pakuotėse. Taip tausosite gamtą, savo organizmą ir valgydami vėliau išvengsite „suprakaitavusio“ maisto efekto, nes maistas tokiuose induose kvėpuoja.

Kategorijos: Gamta ir žmogus, Sveikata, Visi įrašai | Žymos: , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: