Kovo 19 d. Lietuvių tautininkų sąjungos pirmininkas, Nepriklausomybės akto signataras dr. Audrius Rudys pasirašė deklaraciją „Laisva Tauta ir klestinti Valstybė“. Šioje deklaracijoje įvardyti siekiai – dorovinis atgimimas, veiksminga šeimos politika, tautos ir valstybės suverenumas, dalyvaujamoji ir tiesioginė demokratija, savivaldos ir bendruomenių stiprinimas. Deklaracijos iniciatorė – „Tvarkos ir teisingumo“ partija, kartu ją pasirašė Respublikonų ir Žemaitijos partijos ir gausus būrys visuomeninių organizacijų.
Išsyk po to internete ir kitur pasipylė gausūs ir pikti pareiškimai: ką – tautininkai su paksistais? Gėda. Moralinis žlugimas. Išdavystė. Bet perskaitykime deklaracijos tekstą. Joje išdėstyti siekiai, tautininkų deklaruoti ir konkrečiais veiksmais atstovaujami daugelį metų. Lieka tik džiaugtis, kad šiuos siekius – bent jau deklaracijos lygiu – perima kitos partijos ir visuomeninės organizacijos. Galima klausti apie santykį tarp žodžių ir darbų, tačiau vargu, ar šį klausimą derėtų užduoti tautininkams. Ir tautininkų uždavinys, kad žodžiai virstų darbais.
Jei panašią deklaraciją pasirašyti būtų pasiūliusi Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionys demokratai, Valstiečių ir žaliųjų sąjunga ar kita bent iš dalies priimtina politinė jėga, tautininkai veikiausiai būtų ją pasirašę lygiai taip pat. Deja, kai kurioms politinėms organizacijoms tautininkų pozicijų daugiasluoksniškumas ir tvirtumas atrodo pavojingi. Daug patogiau šias pozicijas atskiesti kitomis, kartais – viena kitai prieštaraujančiomis pozicijomis, arba tiesiog – viena šnekėti, kita veikti. Šiose organizacijose esama dorų, tautiškų ir demokratiškų žmonių. Bet esama ir kitokių. Panašu, kad šias organizacijas vienija pagrindinė vertybė – tai buvimas valdžioje, visa kita – skęsta.
Lietuviai tautininkai aiškiai suvokia grėsmes tiek iš Rusijos imperialistų, tiek iš Europos kosmopolitų, tiek iš įvairaus plauko liberalų. Būtent tuo LTS skiriasi tiek nuo vienos, tiek nuo kitos pusės daltonikų, mąstančių dvišalėmis kategorijomis: jei A – blogis, tai B – gėris. Juokinga iki graudumo, kai vienos partijos šalininkai aiškina kitai partijai, kaip jai elgtis su trečia partija. Taip, LTS svarsto įvairius variantus dalyvavimui artėjančiuose Lietuvos Seimo rinkimuose. Nuo dalyvavimo vieniems iki plačios koalicijos, kurioje dalyvautų vienos arba kitos politinės jėgos. Nesvarstoma tik viena – jungimasis su viena ar kita sistemine partija, kas skelbiama žiniasklaidoje.
Nejučia atmintyje iškyla garbaus atminimo Lietuvos etmonas, kunigaikštis Jonušas Radvila. Daugelis lenkų istorikų jį smerkia už tai, kad Lietuvos vardu nutraukė uniją su Lenkija (tikroji priežastis), pasirašydamas unijos aktą su Švedija (pretekstas). Užmiršdami, kiek laiko ligtol Lenkija siekė paversti Lietuvą iš sąjunginės valstybės savo provincija. Užmiršdami, jog tuo metu Švedijai jau buvo pasidavęs Lenkijos maršalas Stefanas Čarneckis, įvardytas didvyriu Dambrovskio marše, tapusiame Lenkijos himnu. Užmiršdami, jog tuo metu Lietuvoje jau siautėjo maskolių ordos.
Leiskite paklausti – o ką Radvila turėjo daryti? Jam buvo svarbiausia, kad išliktų Lietuva.
Tai svarbiausia ir šiandienos tautininkams. Kad išliktų tauta ir valstybė. Dora ir šeima. Kad būtų stiprinami dalyvaujamoji demokratija ir socialinis teisingumas. Tam reikia, jog šioms vertybėms atstovaujantys žmonės būtų atstovaujami Lietuvos valdžios įstaigose. Turite planą, kaip to pasiekti? Pateikite jį. O dar geriau – stokite į tautininkų gretas, atsiveskite dar po dešimtį narių, įsteikite skyrių, lai kiekvienas atsivestasis dar atsiveda bent po dvidešimt rinkėjų. Tiems, kurie tai daro – pagarba. Tik vargu, ar turi teisę purkštauti asmenys, remiantys kitas jėgas, tarp jų – abejotinas.
O pabaigai – anekdotas. Užsidegė Petro namas. Petras stovi šalia. Tyli. Pribėga kaimynas Jonas. Gaisrininkas. Su vandens žarna. Siūlosi į pagalbą. O Petras išdidžiai atsisako, argumentuodamas: Jonai, tu mano mergą prieš dešimt metų nuviliojai.
Ar juokinga?
Ir kaip ne gėda tautininkams vienoj krūvoj su putinistais paksistais sėdėt ir bedrininkavimus pasirašinėt? Vatnikai, čemodan- vokzal- Moskva.
Jo – paksistai yra maskolių partija.
…tai kaip vadinti prezidentę, jei ji mokėsi vienoj mokykloj su Putinu ?
Kiek Jūs atrasite , seime ar vyriausybėje, nebuvusių kompartijos narių ar jų palikonių ? Ir ne tik narių , bet ir cekašnikų, partorgų ir komsorgų….tai ką daryti ?
Man atrodo, kad “vatinukus” klijuoja kaip tik buvę Maskvos mylėtojai, o dabar pakeitę kripti. Taigi gerbiamieji, geriau pasirūpinkite Tautos išlikimu, kol dar Lietuvoje yra lietuvių, o neieškokite priešų tarp tų, kurie nors kažką dar nori gero padaryti Lietuvai.
Nesuk iš kelio dėl takelio.
“vatnikai” yra tie,kurie skaldo lietuvius ir kursto tarp jų nesantaiką,pravardžiuoja lietuvių Tautos žmones.
Lietuvos šviesuoliai Šilingas,Vydūnas tuo niekad neužsiimė,tautiečių peikimu ir piktybėmis,jie telkė lietuvius,švietė,ugdė tarpusavio pagarbą,tautiškumą ir orumą.Žmogaus gyvenimas labai ribotas,tai kam ji eikvoti piktybėms ir dar tarp tautiečių.
Todėl ir propagandistai,kažkokie kalbandys apie”neteisingą mąstymą”…ir bijo garbaus amžiaus žmonių,gal ir gėda prieš juos,nes tie žmonės sukaupę išminties,patirties ir greičiau atsisijoja kur tiesa ir melas..
Telkti galima tuos, kurie yra už Lietuvą.
Bet ne tuos, kurie yra maskolių tarnai.
Toks jausmas, kad straipsnį Kundrotas rašė apsivyniojęs tuoletiniu popierium. “Daugiasluoksniškumas ir tvirtumas atrodo pavojingi” – bėda ta, kad negalima būti vienu metu tvirtu ir slidžiai daugiasluosniu, kad vardan taip geidžiamos vietos Seime susidedama su Paksu ir jo strekoza planais.
Jeigu lietuviams tautininkams pagal autorių Lenkijos “kresiniai” reikalavimai dėl pavardžių, vietovių pavadinimo rašymo lenkiškai ir pan. nėra grėsmės, tai tada jie ne Lietuvos, o žespospolitiniai tautininkai. Tad kas už juos tokius prolenkinius gali balsuoti, nebent tomaševskininkai, bet to naivu tikėtis…
Pakso partija balsuoja už Lenkijos reikalaujamą lenkišką rašybą, o vadinamoji “žemaitijos partija” mano supratimu nuo pat pradžių buvo kremliaus projektas siekiant kurti Lietuvoje autonomijas, itin šlykštus atvejis, nes tam stengiamasi panaudoti dalį lietuvių tautos, sukuriant tai daliai separatistiškai nusiteikusių kitataučių tapatybę. Net ir gerą tekstą pasirašant reikia reikalauti, kad jo nekompromituotų kartu dedami visokių atmatų parašai.
Lieka tik pritarti šiam tautininkų žingsniui. Nebėra kada svaidytis priekaištais, įtarimais ir kaltinimais. Reikia jungtis į kuo platesnes koalicijas ir gelbėt valstybę. Emigracija milžiniška, Europos sąjungos politika kartais atrodo beviltiška, kas nutiks su Lietuva, kai vieną dieną ES sugrius? Reikia apie tai kuo garsiau kalbėti, ieškoti bendraminčių ir galvoti kokios turėtų būti išeitys.
Tai, ką bando rašyti jau dabar komentuojantys, parodo koks gilus provincinis mąstymas, prasivardžiavimai ir nieko naujo. Su tokia taktika mes nieko nepakeisim ir tai yra kelias į niekur – į susinaikinimą. Nekurkime baubų ten, kur jų nėra. Tikrasis baubas – mumyse.
Taip taip – jūsyse. 🙂
su kuo … sutapsi, –
tuo
tik belieka atviras (ir gan skausmingas tiesiog) klausimas,
negi Kundrotas su Rudžiu durni?
Atviras klausimas, – mat nuo durnumo nėra apsaugaus nei vienam, nei man, nei Tau, bet … POLITIKA
reikalauja kiek daugiau, giliau ir pl ačiau a t s a k y t i. Durnystės ne išsyk matomos, dangstomos ir
pataisomos; dabar gaunasi, kad p. Rudys su p. Kundrotu būsimojoje Seimo daugumos koalicijoje BE
išdavikiškai-kenkėjiškai Priesaikas sulaužiusių daugumiečių, postbolševik”socdemų”, darbiečių su
tvarkiečiais (vadinčiau visiškais “kvarkiečias” – gražulietiškai už.. už.. už, mes UŽ, bele ką, – tik ant laktos
– ANT LAKTOS mus!).
Taigi tapt gretoj visų prieš Lietuvą jos Konstituciją ėjusių, ir N U Ė J U S I Ų, – kvaila, net negėda;
bet… nuo laikinos durnystės nėr apsaugotas nei vienas, – nei Kundrotas, nei Rudys, nei aš, nei
šiuo klausimu irgi kebliai keistokai p o ž i o p l i s Alkas (dėl apkaltos PRIESAIKAS po 2014-01-24
sulaužiusių tebetūnančių seime atžvilgiu). Taip taip, ir Alkas, ir Delfi, ir Alfa, ir BNS, ir net Lrytas
su visomis žurnalistų Gildijomis 2014-01-24 Lietuvos Respublikos Komstitucinio Teismo nutarties
p o v e i k į SLAPSTO!
Tuo save, mane, ir šiuo atveju A.Rudį su M.Kundrotu pavertę gryn gryniausiais durniais-grynuoliais
laukiančiais Jos Prakilnybės Lietuvos Prezidentės malonės.
Labai atidžiai viską pasiskaityk su Lietuvos Respublikos Konstitucijos 125 straipsnio IŠNAIKINIMO
veika Konstitucinio Teismo nutarime (ir iki jo 2006-2013 m.) bei rast deramą vietą Jos Prakilnybės
(ne kažkokios tai pravardu “ekscelebrencija”, o PRAKILNYBĖS, nes skirta visų) Lietuvos Prezidentės
deramai veikai padėk …Ir Alkui, ir ponams Rudžiui su Kundrotu, ir aišku sau.
DORAI VEIKSMINGO ATGIMIMO… bent pradžiai
(ką čia apie stiprinimą “d e klar u o t”, kai nei vieno Prisiekus Lietuvai, atsakomybė net ją sulaužius
viešai aptarinėt nepradėta).
Tad Alko, A.Rudį su M.Kundrotu pakvietus, tavo su manim garbės klausimas (iki reikalo kažkaip toooli
dar). – atstatyti LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJĄ
– tuo pat atsakymui, paklausus (dėl tos pat Garbės)
gal tos pačios Jos Prakilnybės, rast kas ir kaip
Priesaiką praradusius apkals?
Ir nustos su tais klar.. klar.. kler.. kledarizmais “de-klar…”
kas nori – tegu REIŠKIASI
kas gali, – lai SKELBIA,
kas pajėgus, – lai PRANEŠA
pranešimu-žinia
„Laisva Tauta ir klestinti Valstybė“.
Sunku,
žinia.
Bet – metas!
//o Jonušo Radvilos jau nėra, kaip ir Jono Basanavičiaus,
– lygiai nesant Jo ir Valstybės istorijoje, niekur, nei viename
iš V a d o v ė l i ų, kaip pirmojo Valstybingumą atkūrusios
Valstybės Vadovo, vadovavimą Valstybei LIETUVA
Vasario 16-tą 1918 m. perdavusio antram jau Vadovui
Antanui Smetonai…//
Tamstos nusikliedėjimas, nusipliurpimas iki begalybės. Bet ar tai ką nors išsprendžia? Tik garo nuleidimas. Rimti vyrai apie valstybės ateitį taip nemąsto. Nesąmonių prirašyti galime visi, bet reikia galvoti kaip gelbėti šalį. Tariamas Lietuvos priešas R. Paksas ne blogesnis už dabartinius valdančiuosius ir nežinia kas daugiau nusikalto Lietuvai – R. Paksas ar V. Landsbergis, ar dabartinė?
deja, mano visgi pernelyg pavėlinta
(vos spėjame dalyvaut laidotuvėse,
visgi 27-ti metai jau Valstybei vėl…)
todėl toks p o p u l i z m a v i m a s
kaip Kundroto, Rudžio, Pankos,
mano paties ar bent kurio iš KOVO
11-osios Signatarų (kaip Vaišvilos pro
šalį), ir sukūrė šią klestinčią posovietikų
terpę. KOVO ir 11-osios tyčiom nukėliau,
nes ne Signatarų, ne Sąjūdžio ar bent kurios
party, pradedanat pirmąją Demokratų, nuopelnas
dabar – V A L S T Y B Ė,
o visos, išlikusios ir nedalomos TAUTOS,
su sava, gyva, tvirta ir veiksnia Konstitucija,
jei gerb. Rudys,
ne mažiau gerb. Kundrotas
ir pati gerbiamiausia Jos Prakilnybė
Konstitucijos … Tautos … ir Valstybės v i e n t i s a i
nesuimą ir nesuvokią: neveikimu už Konstitucijos atstatymą,
ta bet koks santykis,
su Priesaikas savas mums sulau-iusiąja daugumiečiu dauguma
(ęia “de facto” Lietuvos Vyriausybė palaikoma Jos Prakilnybės,
kurios sąstate apstu Konstituciją paniekinusių, suspardžiusių
ir visiškai iš galios (galiojimo) ją IŠMETUSIŲ,
seimo narių..
Taigi, nors ir vėliau, bet vis aštriau ir griežčiau, tikėtina pirmiausiai
patys pažangieji Tautininkai p r i v a l ą iš Jos Prakilnybės pareikalauti
Galios atstatymo …Konstitucijos;
o ne susidėdinėti
“veiksmingai politikai, suverenumui de-klarklar-uotistiškai indulgencijai”
Priesaikas mums
– tautai ir Valstybei sulaužiusiųjų politinių Tarybų vadovybų (pa)dalai,
t.y. daugumiečių padaliniui “Tvakiai teisiam”.
Parašyta aiškiai
– “Taip taip, ir Alkas, ir Delfi, ir Alfa, ir BNS, ir net Lrytas su visomis žurnalistų Gildijomis”
Taigi begalinis p o s o v i e t i s t i n i s nutylėjimas, nutyldymas ir graudi TYLA (nesant
pilna apimtim veikiančios Lietuvos
Konstitucijois))
..tęsiasi.
LRT, buv LTV net neminiu čia, – po Sausio 13-osios Pergalės ir net iki šiol jos nesant
V I S U O M E N E I, – tai tik laikinoji (nebegalinė) daugumietiškosios atstovybės su
pokeisčia “prezidentinio” atstovavymo TYLA, ar-telė.
Tiek nesąmonęs ir lygiaverčia “siaurovizualizacijai” ant smegenyno kliedesio.
Veik, gilinkis, keik ir piktinkis kiek tik telpa į… nuo kompiuterio mygtukyno, bet
– TIK LIETUVIŠKAI 🙂
Nei čia kas Jus smerkia,nei priekaištauja.Gal pavieniai asmenys,bet tai natūralu.Vienijimas ne skaldymasis visada duoda daug gero ir tai žmonės supranta.Jie Lietuvoje ne kvailiai,nors norinčių atsiranda,kad būtų kitaip.
Gal graičiau nusibodo,nes iš Tautininkų buvo tikimasi kur kas daugiau,tamstų tik šnekėjimas ir šnekėjimas išlaikant atstumą nuo problemų Lietuvoje -nusibosti jau pradeda.Kažkada būsit…..-kam tai įdomu.”Tik šnekant ir paskutinės kelnės nusmunka”-Tautos išmintis.
Ar taip nevyksta?
Prisimenu kaip du durniai Stalinas ir Hitleris vienijosi. Tada tikrai daug gero davė gretimoms valstybėms ir žmonėm.
Kad,mes šnekam apie Lietuvą ir lietuvą-lietuvius,tautiečius jų bendravimą ir susikalbėjimą.Tamstos pavyzdys “nei į tvorą nei į mietą”-Tautos išmintis.
pridirbta dar ilgam eilinių diktat-žudikų anuomet:
Stalin (iš po Lenin, Gorbačiovui tęsiant…) milijonais holodomoro ir kt. aukų,
kaip ir Hitler “gerbūvį” kūrus, ant kurio autobahnų likučiuose Rytų atbėgėlių antplūdis
dabar net, – bet,
šiandien (ne anuomet???) kažkodėl tokių aktyvysčių kaip Merkel garbinamas
stalinizmo kultas, – tarsi atvirąja politine skeltaprotyste “de facto”… prekėmis
“Stalin…”. “Putin…” “Gorbatschov…” SCHOW savotišką niekinantį visus, –
Ukrainos holodomor ir kitus užpilant, nugirdant – UŽ EURĄ Į IŽDĄ ES
nugirdant, tad
politika, ir esant MUMS ES, – visuomet bus ne vien apie tautą, Valstybę savo,
bet ir apie pusemilijardinio atstovavimo atsakomybę, kai pagrečiui šio žioplio
iš Tautininkų, ir Stalin (Hitler) pakto padarinių garbinimu, su Merkel, ir vengrai
u ž s i k r ė t ė
Žr. licenziją, ES biudžetą ir vengrų-vokiečių-rumunų (jau net meksikiečių !!!) gėdą
“Stalin…”. “Putin…” “Gorbatschov…” pasaulinį prekženklių SCHOW
už vieną a u k s i n į
“naudos”
klestėjimui visos… ES
(ir mūsų Tautos,
– prie šios ES gėdos)
Gerbiamas Giedriau,su visa pagarba Jums nesutinku.Nesutiktų ir Jūsų taip gerbiamas Šilingas.Ne peikti vieniems kitus reikia,bet bendrauti ir kartu
prisiimti atsakomybę dėl Lietuvos nykimo.Tas blogas,tas blogai daro.Aš klausiau ir klausiu ką darote Jūs pats ar tik visų kritika užsiimat.Ir visi blogai ką nors daro-skelbiat?Jei nieko ar turit teisę smerkti darančius ir gal suklystančius?
Deja turiu padėkot už gan dalykišką atsiliepimą,
klausimų beveik tiek kiek atsakymų prisirinkę,
o atsakymų kaip sykis vis daugiau… Su kiekvienomis
l a i d o t u v ė m i s.
Vis daugiau ir daugiau, paliekančių šiuo metu mus Laisvės
kovų bendražygių; tad čia dar aštriau, dar skausmingiau apie
…1943 ir 1944 m. laidotuves atsakymu ir įrašysiu,
kad atsikelti (po tų 1943-44 m. ir ankstesnės/vėlesnės
lenin-stalininės ir gorbačiovinės naikinamosios bjaurasties)
užgožus, užvožus net neteisėtai ne vien Konstituciją,
ne vien Joną Basanavičių (išmestą irgi iš istorijos visai),
bet net 1944 m. i š l i k u s i ą laidotuvių nuotrauką, –
Šilingo dukros, jau po jo žmonos mirties=žūties Sibire
nuotrauką, …neteisėtai – prieš a.a. vyriausios dukros valią,
s l e p i a m ą …beviltiškų pareigūnų, mūsų Valstybės
a r c h y v e (perduotą į jį atviram supažindinimui su genocidu),
bet
įslaptintą prieš šeimos valią!
Tuo ir už kritiką, ir už pagarbą šiuo atvirai teisingai smerkiančiu žodžiu (mano atžvilgiu) dėkoju. Ką darau, mėginu rast, kas ir kaip šį posovietiškąjį banditiškosios “daugumietiškosios’ politikos
bjaurastis (gorbačiovistinių klikų) tęsiančiosios gaujukės, – Priesaikų laužytojų išvalstybintojų “ėmėjų” zachvatą perimt
pajėgos dar/jau turi.
Todėl ir pasiplakt verta, – kad PATYS TAUTININKAI, ar ir kiti
tapačiai visiškai nepamatuotai durnai savęs neapvaginėtų.
Aiškintis jau kiek vėlu, rašiau, – v ė l u o j u, vėluojam;
ir atsakas sprogimų bangų, ar iš Briuselio, ar Berlyno-Stokholmo
ar Londono-Niujorko, visai arti Maskvos-Kijevo-Tilžės linijos,
taip …Vydūno-Šilingo Rambyno-Tilžės,
kurioje dar durniau nei tautininkai ar kiti, naujasis Kubos
prietelius-kaimynas (kaimynas tai nuo seno) Obama su
Kameronu laiko administratoriumi …
ogi tą patį SSSR prezidentą M.Gorbačiovą.
Taip viskas perpinta ir supainiota, ypač DE JURE tarpt.
teisėje, kad draudžiamą ES dalyje teisėtai stalinizmo
garbinimą (ir Lietuvoje teisine atsakomybe persekiojamą)
…kitoje dalyje galima ant prekystalio išstatyt “vystavkai”
ir imt pinigus už nusikaltėlio žudiko (stalinskaya) reklamą…
Atleiskit, bet tikrovė lyg ir galėtų būti
š v i e s e s n ė,
kai išmėžt smarvių-smarviausią politmėšlyną gebėsim
(o tautininkai akivaizdžiai to nenori, ir su “kokybiškai
sertifikuotu” ..už Priesaikos sulaužymą pripažintu iš
deramos politinio atstovavimo (a t l i e k a m u =nenaudingu)
veiklos nušalintu smaradu susidėję šiuo… Žinau.
neskanu, nesolidu – veik beprasmiška tiesa, jei žvelgt
prie gausios “tieSOS” užmėšlinimo į… šią kadenciją
bet,
bet
koks gi derlius rudenį, be geros – KOKYBIŠKOS TRĄŠOS.
Paverst tai būtina – ūgio tautos, ir valstybinio atgaivimo tikslui
n a u d o t i n a priemone.
Bet
ji (jie) turi būti įvardyti. Visi.
Mintie, mintį reikėjo pritempt prie straipsnio ir savo kometare parašyto sakinio apie vienijimasi ir turėjo buti aišku apie kokius durnius eina šnekta. Ten gi apie jokius stalinus ir hitlerius nerašoma. Mano komentarus trina, užtat ir teko rašyti nei į tvorą…….
Lietuva po J. Radvilos staigios mirties 1655 m. gruodžio 31 d. (vos po 2 mėn. po Lietuvos didikų pasirašytos sutarties) vėl liko bajoriško užkrato negandos sukaustyta. Latvijoje gi po unijos su Švedija – aukso amžius, suklestėjo mokslas, kultūra, pramonė. Lietuva smarkiai atsiliko. Betgi ir baltų vienybė dabar tik minėtina data, o apie vienos baltų valstybės Latuvos idėją nė išsižiot.
Tai, kad tą bendradarbiavimą pasirašė ne su viena TT, yra ir daugiau tų pavadinimų ir pavardžių.Viena vertus, atrodo geras žingsnis. Kita vertus, ar tai nebus veltui (manau, didelė tikimybė) kaip dėl jungimosi deklaracijos su jaunalietuviais. Suprasčiau, jei iš pradžių LTS pasirašytų kokį bendradarbiavimą arba apsijungtų su jaunalietuviais ir centristais. Jei jungsitės su TT, laukia, manau, jūsų prapultis. Bendradarbiauti, jei sutampa požiūriai kai kur, yra gerai. Bus matyt, kokia nauda (?) bus iš to pasirašymo.
Patirtis parodė, kad viena tautininkų partija rinkimuose ne daug ką gali laimėti, tad jungimasis su kitomis politinėmis jėgomis gal atvertų jiems duris į parlamentą. Pasikeistų bent kiek seimo sudėtis, be to tautininkai turi gerų idėjų, kurias galėtų realizuoti. Dabartinė politinė partijų švytuoklė kairė – dešinė jau nuvedė mus į aklavietę.
Būtent, susijungus su panašiomis politinėmis jėgomis, tautininkai (plačiąja prasme, ne vien LTS) galėtų daugiau nuveikti. Kai mažos gimininos partijos yra susiskaldžiusios, mažai žinomos ir dalis visuomenės yra įtikinta, kad tautiškumas – blogai arba nepažangu, kuriai labiausiai rūpi minimalios mėnesinės algos pakėlimas (aišku, tai irgi yra labai svarbu kaip ir lietuvybė), tai toliau bus užburtas ratas. Tokiu atveju, didžiosios partijos Lietuvoje gali nesijaudinti bei toliau svajoti apie tolimesnį „darbą“ Seime.
Paradoksas – kai europarlamente žymiai padaugėjo “tautininkų”, mūsiškiai gi patapo marginalais.
Net nesusikalba su “jaunuoju” Buškevičium.
Man ne naujiena, kad tautininkai Lietuvoje yra daugumos nežinomi arba nemėgiami. Nors yra visokių tautininkų. Negali sakyti, kad VISI yra kažkokie „blogiečiai“, „priešai“, „agentai“ ir t.t., kaip mėgsta juos įvardinti didelių partijų, ypač konservatorių, šalininkai.
Patys kalti. Visą garą nuleidžia balvonų kovose su balvonais ir su W.
Apmaudu.
Na, bent bandė/bando kažką daryti. Aišku, visi klysta ir savaip mato kokias nors problemas ir skirtingus sprendimo būdus. Pagyvensim, pamatysim, kas čia toliau dėsis…
Nemaniau,kad Kundrotas toks nesusivokiantis. Ir Alkas tokių straipsnius publikuodamas nekaip atrodo.
Jūs tik pagalvokit – lygina Rudį su Radvila, susitarimą su Švedija su Maskvos plano strikoza vykdytoju Paksu. Kažkokia kempinligė į smegenis įsimetė, o tiksliau – čia ir yra minėto plano dalis: kuo daugiau painiavos, sumaišties,kuo daugiau žmonėms protus sujaukt. Vienijasi tauta? O juk tauta nuo seno sako: NEIK SU VELNIU OBUOLIAUT.
Pritariu!!!
Teisingai.
“tautininkai” ir paksistai – kokteilis, nuo kurio galima apsivemti.
Seniai nebuvau Alke, bet šįsyk esu tiesiog sužavėta jūsų džiaugsmo dėl Tautininkų jungimosi su tapšnotojais. Vyrukai, užsisakykit vainikus politinėms laidotuvėms, jūs vienareikšmiai įsirašėte į Kremliaus projektą – ir anksčiau buvo galima tuo įtarti, bet dabar abejonių neliko. Įtakinga prieškario politinė jėga nuėjo šuniui ant uodegos, užsigeidusi pigaus bilieto į Seimą. Belieka laukti, kad pradės garbinti J. Borisovą…
Amelija, netapatink prieškario Tautininkų su šitais, kurie ‘atsikūrė’ dar prie ‘ruso’.
Ištrauka iš Vkipedijos:
,,1989 m. kovo 14 d. Lietuvių tautininkų sąjungą liaudies dainų klube „Raskila“ atkūrė Rimantas Matulis, o 1990 m. gruodžio 29 d. Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos – Atkuriamojo Seimo narių-sąjūdinininkų grupė susibūrė į Tautininkų frakciją.”
Visas ‘politines jėgas’ paliko mums, kaip sukaltas lentynas. Eik kur nori – visur būsi sužlugdytas.
Na, p. J.Vaiškūnai, kokių jums dar reikia įrodymų apie šituos?
Gal partiją kursi su Kembliu? Norėčiau antras but sarašuos.Bet man vis M. Kundroto straipsnis neišein iš galvos. Ir parašyk man šitep. Kas jam če pasidare.
Galėsi būti su kembliais, amelijom ir “vilniečiu”. 🙂
Užsidegė Petro namas. Petras stovi šalia. Tyli. Pribėga kaimynas Jonas. Gaisrininkas. Su vandens žarna. Siūlosi į pagalbą. O Petras išdidžiai atsisako, argumentuodamas: Jonai, tu mano mergą prieš dešimt metų nuviliojai.
O jeigu Jonas ir sukėlė tą gaisrą bei vietoje vandens pils benziną? Ar verta eiti gelbėti Lietuvos su tais, kurie ją tiek metų naikino?
Visiškai nejuokinga.
Šitie tautininkai atstovauja tikrai ne lietuviams. Jeigu prasidėjo su pačiais agresyviausiais kremlinais panašu, kad jie rusų tautininkai.
Kad bučiuos kerzus, buvo aišku iškarto, kai tik jie išsirinko vadu komunistą.
Būtų labai gerai ir, manau, nebūtų tūkstančiai pabėgę iš Lietuvos, jei mus būtų valdę tokie kremliniai, kaip čia vadina tautininkus ar paksistus. Patarimas: nesinervuokite, per rinkimus balsuokite už tuos pačius už ką balsavote iki šiol ir visi pirmyn…į visišką išnykimą. Liberalai, konservatoriai ir dar socialdemokratai, tai tos nekremlinės jėgos už kurias linkiu sėkmingai pabalsuoti.
Ponas “patarime”. Tai kas ,anot jūsų pasaruosius metus buvo valdžioje, kas suorganizavo Astravo atominės statybą, tuo perleisdami rusams milijoninius pelnus ir tūkstančius darbo vietų.? Kas pastaruosius metus rūpinosi tik turtuolių privatizuotojų reikalais? Ar ne komunistai? ar ne Paksistai ir Uspaskicho chebra? Ar ne kremliaus padlaižiai?Jie ir dabar valdžioje turi daugumą, ir iš visų jėgų stengiasi, kad Lietuva nyktų. Kodėl dėl Lietuvos žmonių nieko nedaro nūnai, kai turi realias galimybes, o žada kažką keisti tik po rinkimų?
Tai nėra partijų jungimasis, tik išreiškiamas siekis bendradarbiauti, man pačiam toks tautininkų žingsnis atrodo rizikingas ir avantiuristinis, bet A.Rudžiui ir M.Kundrotui iš aukščiau tikriausiai geriau matyti.
Prie sovietų plačiai buvo naudojamas posakis, Načalstvu vidnieje – viršininkams matomiau.
Grįžkime į 10 m senumo įvykius. Pakso apkalta . Gal kas atsimenate dėl ko? Pamynė Lietuvos konstituciją – suteikė Borisovui pilietybę – tam , kuris ir taip čia jau ilgą laiką gyveno, turėjo savo verslą. Gal ir nebuvo vertas tos pilietybės už savo negražų šantažą, tačiau , kiek žinom, pilietybė suteikta ne vienam žmogui, apie kurį jokių žinių mes neturime ir nežinome, kodėl jis nusipelnė tokios malonės. Įtariu, pasigilinus rastume įdomių dalykų. Šiaip visas tas skandalas su Lolišvili, garsiąja stomatologe ir kitais personažais buvo labai stipriai išpūstas. Nuvalius tas putas, kurias suputojo žiniasklaida, ne kažkas ir lieka – tik pilietybės suteikimas. Labai neatitinkanti nusikaltimą bausmė – apkalta ir išmetimas iš prezidento posto (žmonių rinkto prezidento, šiuo atveju atliktas visiškai nedemokratiškas veiksmas), negalėjimas balotiruotis net į seimą. Gerai pagalvokite prieš vadindami Paksą kremliniu. Tai kas tada prezidentė – iki paskutinės dienos dirbusi su Burokevičiumi?
Palyginus R. Pakso klaidas su dabartinės prezidentės nusikaltimais, kuriuos padarė ir dar padarys per dešimt metų, tai juokinga kalbėti apie Paksą, kaip nusikaltėlį, kremlinį ir dirbantį Rusijai. Tai kam tada dirba ši prezidentė? Manau, visi žinom jos neužslėptas biografijos detales. Nors šventų šioje žemėje nėra, bet taip nesugebėti pažinti žmones, nemokėti pasverti savo žodžių, neieškoti kompromisų, o pliurpti nesvarbu ką… tiesiog stebina daugelio tokia mąstysena. Todėl per visus rinkimus balsuojama už tuos pačius, paskui keikiamasi, paskui per kitus rinkimus vėl už tuos pačius…Ir pasaka be galo per dvidešimt šešis metus. Sėkmės likti sau ištikimiems, kuriuos galima ir toliau mulkinti.
Ką tu mulki paistai apie prezidentę – ji vienintelė, kuri atvirai (be užuolankų) pasisakė prieš autonomininkus ir penktakoloninkus skerslenkius apgindama mūsų kalbą, mūsų uniklaius asmenvardžius ir vietovardžius
Vienoje vietoje pasisakė už, kitoje prieš. Prieš prezidento rinkimus kalbėjo prieš atominės statybą. Tik išrinko, nuomonė pasikeitė 180 laipsnių. Politiko nuomonė yra labai lankstus dalykas.
Dabar gi vėl keliama isterija dėl Rusijos. Susidaro įspūdis, kad visi tik ir svajoja apie rusų įsiveržimą. Svarstoma, kaip puls , kokia taktika ir strategija. Neduok dieve, pasakysi, kad nepuls. Būsi nesuprastas, gal net vatnikas. Kokie poligonai kuriami Lietuvoje NATO manevrams! Tuoj visa Lietuva bus tiek prikimšta ginklų, kad bijosim nusičiaudėti. Suprantu, apsauga reikalinga, bet ne iki tokio lygio. Sėdėsim ant parako statinės ir džiaugsimės. Prezidentė turėtų nubrėžti ribas tokiam pertekliniam jėgos kaupimuisi.
Pakol kas prezidentė dar neapgynė nei kalbos nei vietovardžių. Per anksti džiaugtis ir dėkoti prezidentei. Jei taip pasielgs – tada tikrai dėkosiu prezidentei.
Gal koks nors tautininkas Kundrotas ar kas nors kitas kada nors paviešins kurie nesipriešino Rusijos ultimatumui? lyvis
Bumbliauskas rodos irgi pritarė Rusijos ultimatumui. lyvis
Po tokių vatnikinių skersvėjų savo galvose, ponai tautininkai, pirmiausiai privalot klauptis ir atsiprašyt Z.Vaišvilos ir visų B3 grupės narių bei rėmėjų už ilgalaikius vatninius šmeižtus ir siuntimus Maskvon. Tie garbingi žmonės konkrečiais darbais daro viską, kad pagelbėtų Lietuvai apsiginti nuo valdžios antivalstybinių atakų ir visa kita. Jūs, ponai, be tuščių mitingėlių ir šūkavimų gatvėse nedarot nieko. Dar labiau nieko teigiamo Lietuvai ir konstituciniam suvereniteto išsaugojimui nėra padarę Seimo valdantieji paksistai. Kur link pasirengę eiti su tokiais “Lietuvos gelbėjimo” manifesto bendražygiais (bendraparašiais), ponai tautininkai? Ar įtikėjot priešrinkiminiu TT atsivertimu? O Dieve! Kiek jums metukų, lopšelinukai jūs?
Mariau, Putinas yra už taiką Pasaulyje, Jūs irgi už taiką (neabejoju), bet ar sėstumėte su juo pasirašyti bendros deklaracijos?
🙂
Dauguma komentatorių (ir aš) pergyvena dėl Lietuvos tautininkų, dėl tautininkų vadų Rudžio ir Kundroto akibrokšto. Ir kas juos pasiuntė į tą galerą? Kvailumas ar siekis vėl likti prie suskilusio geldos? Nesistemininkai su rėžimo partijomis, o jų penkios, neturėtų pasirašinėti jokių bendrų deklaracijų, tipo „Laisva Tauta ir klestinti Valstybė“. Jie tą klestinčią valstybę jau kuria 27-ti metai. Reikia žiūrėti į šaknis – Lietuvos Respublikos Konstituciją. Konstitucijos nepaiso net Jos Prakilnybė, ką pastebėjo ir Giedrius. Konstitucija turi būti Laisvos Tautos ginklas.
Sėkmės! Nekreipkite dėmesio ir negaiškite laiko skaitydami tokių giedrių paistalų. Nieko nesiūlo ir neveikia tik rašinėja niekus.