Antradienis, 19 sausio, 2021
  • Apie Alkas.lt
  • Renginiai
    • Paskaitos
    • Seminarai
    • Konferencijos
    • Šventės
    • Koncertai, vakaronės, pasilinksminimai
    • Parodos
    • Kiti renginiai
  • Skelbimai
    • Ieško
    • Siūlo
    • Konkursai
  • Žaidimai
  • Radijas
  • Nuorodos
    • Pradžia
  • Reklama
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi įrašai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi įrašai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

P. Gylys. Kodėl V.Landsbergis atsisakė Lietuvos pilietybės?

Povilas Gylys, www.alkas.lt
2014 07 01 12:53
58
0
SHARES
Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.

Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.

Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.
Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.

Toks klausimas man kilo stebint referendumui skirtą televizijos laidą, kurioje buvęs Aukščiausiosios Tarybos pirmininkas atvirai ir „kietai“ agitavo žmones jame nedalyvauti. Man nekilo klausimo dėl to, kad jis pats atsisako vykdyti savo, kaip piliečio, pareigą. Negalėjo kilti abejonių ir dėl to, kad jis ir kitus mūsų šalies žmones ragina nedalyvauti pilietinės valios išreiškime. Bet kuriam politiniu gyvenimu besidominčiam žmogui akivaizdu, kad toks kalbėjimas ir veikimas viešojoje erdvėje reiškia de facto pilietybės atsisakymą. Jei asmuo nevykdo savo pilietinės pareigos, jis faktiškai „nusipilietina“. Tokia persona realiai tampa NEPILIEČIU bent jau pagal vieną požymį.  Taigi, kodėl jis taip pasielgė?

Tikras pilietis domisi savo pilies, savo valstybės reikalais, jis pasiruošęs savo pilį ginti ne tik nuo fizinių, taip pat ir karinių pavojų. O juk egzistuoja ir nefizinės, neapčiuopiamos grėsmės – realios padėties,  bendrojo gėrio nesuvokimas, negebėjimas veikti solidariai bendro tikslo labui ir pan.

Bet jei individui pilies, t.y. valstybės reikalai nesvarbūs, jei jis nedalyvauja piliečių sueigose ir pan., jis nusišalina nuo savo pilietinių pareigų. O kas, jei toje sueigoje susirinks tik pilies priešų agentai, svetimų samdyti žmonės ir nubalsuos, kad pilies ginti nereikia, ją reikia atiduoti svetimiems? Nedalyvaudamas piliečių sueigoje pilies gyventojas prisideda prie to, kad pilį perimtų ir ją toliau valdytų svetimi. Akivaizdu, kad savo nedalyvavimu tas gyventojas griauna pilies galias išgyventi, apsiginti.

Tikiuosi, šis sąlyginis pavyzdys įtikino jei ne visus, tai daugumą skaitytojų, kad nedalyvavimas bendrojo, viešojo pasirinkimo procedūroje gali reikšti ne tik „nusipilietinimo“, bet ir bendro reikalo – respublikos išdavystę. Ir kad tai – ne politiko, o antipolitiko bruožas. Turiu galvoje tą atvejį, kai agituojama nedalyvauti piliečių sueigoje. Duotu atveju referendume dėl žemės, dėl pačios referendumo procedūros palengvinimo.

Verta turėti galvoje tai, kad yra skirtumas, kai į referendumą neateina gyvenimu pilyje nusivylę, pilietiškai degradavę pilies gyventojai ir „aukštuomenės“, „bajorų“ atstovai. Jie yra formalūs ar/ir neformalūs pilies gyventojų lyderiai. Nuo jų kalbėjimo ir veikimo būdo dideliu, jei ne lemiamu, mastu priklauso pilies–valstybės išgyvenimo perspektyva. Jeigu lyderiai žmonių netelkia bendram tikslui – valstybės išgyvenimui ir gerovei, jie faktiškai prisideda prie jos griūties. Jie yra antipiliečiai. Ir atvirkščiai – jeigu pilies-valstybės „aristokratija“ (gr. aristos – geriausias, kratos – valdyti)  elgiasi pilietiškai, gina bendrus pilies-valstybės interesus, telkia visus gyventojus bendrojo gėrio – saugumo, gerovės – labui, pilis yra stipri. Vadinasi, pajėgi apsiginti. Apsiginti nuo karinių, energetinių, informacinių ir kitų grėsmių.

Taigi, V.Landsbergis ir jo aplinka savo raginimais nedalyvauti referendume neabejotinai griauna pilietinės visuomenės pamatus Lietuvoje, nes skatina gyventojų pilietinę apatiją.  Kas kita, jeigu jis būtų pats atėjęs ir raginęs kitus ateiti ir balsuoti „prieš“. Taip jis realizuotų savo, kaip piliečio, teisę ir pareigą pareikšti savo nuomonę svarbiais valstybės gyvenimo klausimais, bei paraginti tai daryti kitus. Juk jis nėra eilinis pilies gyventojas – jis politinis „bajoras“.

Šia prasme prezidentė D.Grybauskaitė, Seimo pirmininkė L.Graužinienė ir premjeras A.Butkevičius atliko savo pilietinę pareigą – dalyvavo referendume. Kaip jie balsavo – tai jų asmeninio apsisprendimo klausimas. Tačiau niekas jų negali apkaltinti pilietinio sąmoningumo griovimu.

O V.Landsbergio atveju išlieka klausimas: KODĖL jis de facto atsisakė Lietuvos pilietybės? Gal tai nuoširdus situacijos nesuvokimas? O gal tai – priešiškų mūsų šaliai jėgų įtaka žinomo politiko veiksmams? Manau, atsakyti į šiuos klausimus gali tik pats profesorius.

Susiję straipsniai:

  1. Seimo narys P. Gylys siekia išsiaiškinti kodėl persekiojami referendumo iniciatoriai
  2. P. Gylys. Pedofilijos byla, antipolitika ir 80 seimūnų iš Juodojo Lietuvos sąrašo
  3. P. Gylys. Ar Seimas iš D.Grybauskaitės D.Valį atima?
  4. P. Gylys. Autoritarinė Lietuva – „demokratijos eksportuotoja“
  5. P. Gylys. Euras, Lietuva ir Jungtinės Europos Valstijos
  6. V. Landsbergis. Nelygios mažumos
  7. A.Zolubas. Ką reiškia tautybę stumti į pilietybės šešėlį
  8. Z.Vaišvila: kodėl Seimas neskuba įgyvendinti tautos valios pareikštos referendume dėl VAE (video)
  9. TS-LKD frakcijos nariai siūlo kitaip formuluoti Referendumo dėl dvigubos pilietybės klausimą
  10. P.Gylys. Lietuviai – tauta, kuriai valstybės nereikia?
  11. V. Kaluškaitis. V. Landsbergiui: Kodėl dumiate mano broliams akis?
  12. Seimui bus pateiktas siūlymas rengti referendumą dėl dvigubos pilietybės
  13. V.V.Landsbergis. Šiandien sužinojau, kad Lietuva – ne mano reikalas
  14. Z.Šličytė: Lietuvos nepriklausomybė galutinai yra įtvirtinta tautos referendumu
  15. T. Baranauskas. Sąjūdis kryžkelėje: pareiškimas prieš Lietuvos išpardavimą
  16. D. Paukštė. Migracijos klišių spąstuose
  17. D. Paukštė. Globalizmo dalgis pakliuvo ant akmens?
  18. D.Paukštė. Savęs griovimas: ištirpsime ar išliksime?
  19. J. Panka. Kam priklauso Lietuva? Tautai ar landsbergiams?
  20. Seimo Pirmininkės Irenos Degutienės kalba, pasakyta Seime surengtoje konferencijoje „Lietuvos valstybės atkūrimo darbai“
  21. Referendumas dėl žemės pardavimo – ne emocija, o stiprėjanti Lietuvos pozicija ES
  22. Dėl tautos ir valstybės atsisakymo
  23. Gudiškas paveldas Vilniuje – jungia ar skiria?
  24. J. Jasaitis. Pilietiškumo nuvertinimo iššūkis (II)
  25. I.Vasinauskaitė. Diagnozė – rusofobija
  26. Z. Vaišvila. Antieuropa (atsakymas į V. Landsbergio straipsnį „Antieuropa“)
  27. D. Stancikas. Tautos savisauga
  28. V. Simulikas. Tauta be balso
  29. G. Songaila. Prof. V. Landsbergiui – apie referendumą ir apie panieką (I)
  30. D. Stancikas. Paskutinis Tautos referendumas

Comments 58

  1. Voras says:
    7 m. ago

    Kai gegužės 25-ąją vykusiuose Europos Parlamento rinkimuose kandidatavo V.Landsbergio anūkas Gabrielius Landsbergis, konservatorių patriarchas apie piliečių dalyvavimą demokratiniuose procesuose kalbėjo visiškai priešingai. Tada V.Landsbergis net buvo prakalbęs apie tai, kad privalomas balsavimas su baudomis ignoruojantiems rinkimus esą paskatintų labiau susimąstyti apie pilietinę visuomenę.
    Citata iš “Šiaulių kraštas”.

    Atsakyti
    • Komentaras says:
      7 m. ago

      Bet piliečiai vistiek akli, kurti ir dar nežinau kokie. Renka landsbergius ir landsbergistus nors tu jiems ką.

      Atsakyti
      • Lituanus verus says:
        7 m. ago

        Ir toliau rinksime. O pilietinę pareiga V.Landsbergis (telaimina Viešpats jo darbus) ir mes Jo ištikimieji šalininkai atlikome visu šimtu procentų. Lietuvio pilietinė pareiga, visų pirma — žlugdyti Lietuvai priešiškas užmačias, galinčias susilpninti Lietuvos valstybingumo pagrindus.
        Tas referendumas buvo skirtas išstumti mus iš ES, o tai reiškia — susilpninti mūsų valstybingumo pozicijas. Tokiame referendume tikram piliečiui nevalia, nes tai būtų nebylus pripažinimas, jog silpninti mūsų valstybingumą kažkas išvis turi teisę. Savo boikotu to referendumo, mūsų Valstybės Atkūrėjas ir mes sužlugdėme priešų kėslus ir apsaugojome Valstybę.

        Atsakyti
        • Povilas says:
          7 m. ago

          Pritariu Jums, nes aš panašiai galvoju. Kol pas mus nebėra pilietinės visuomenės, referendumai gali nuvairuoti ir ė rytus.

          Atsakyti
          • LosAngeles says:
            7 m. ago

            Suprantu kad su tokiais kaip tamsta nepadiskutuosi. Tad is karto sakau, kad sis komentaras ne jums… (jis tiems kas skaito ir dar nelabai isigilines kimba ant tokiu kaip tamsta pastebejimu)

            Pilietine visuomene butent ir kuriama leidziant jai dalyvauti valstybes valdyme. Dalyvauti tai reiskia ne tada kada valdzia to nori( kai valdzia organizuoja rinkimus- tai neateje smerkiami, o kai tai iniciatyva is ‘apacios’- patys ragina neiti.!!!..), o kada yra reikalas. Jau vien tas faktas, kad buvo surinkta reikiamas parasu skaicius ir referendumas buvo surengtas iniciatyva is ‘apacios’, rodo klausimo aktualuma. Ir raginimas neiti yra nieksingumo ir bailumo virsune. Jei nepritariate nuostatoms- ne beda. Tam balsavimo lape buvo punktas NE. Bet raginti neiti…. Tai ir yra pilietines visuomenes zlugdymo pavyzdys, kuris byloja tik apie viena: valdzia issigando, laabai issigando. Ir issigando ji tikrai ne keliamu klausimu. Koks jiems skirtumas, jie vistiek ‘gerai gyvens’ Issigasti jie galejo tik vienos galimybes: kad tauta pajus jega dalyvauti politiniame gyvenime ir realiai prades reikalauti priesrinkiminiu pazadu vykdymo. Jei ivyksta sis referendumas (tegu ir pasakys tauta NE, bet jei ivyksta), valdziai savo vadovaujama padeti jau reikes dalintis su tauta… Vat sito jie ir issigando, butent pilietiskos visuomenes. Butent todel ‘profesorius’ ir visa kita sutve agitavo uz boikotavima o ne uz pasakyma NE. Kad referendumas is viso neivyktu, kad tauta neigautu pasitikejimo savo jegomis ir nepradetu realiai dalyvauti valstybes valdyme (kaip Sveicarijoje). O cia kazkas bando skiesti apie pilietine visuomene… kai valdzia jos labiausiai ir bijo
            Pralaimejimas akivaizdus, ir, deja, ji vertinti tik taip ir galima: tauta neislaike egzamino (net nesvarbu kaip butu nubalsave: TAIP ar NE, esme buvo ar yra pakankamai jegos) ir praleido istorine galimybe pradeti realiai dalyvauti savo valstybes valdyme

  2. taiklus says:
    7 m. ago

    profesoriaus pastebėjimas apie nepolitiką.

    Atsakyti
  3. o Landszbergio says:
    7 m. ago

    dalyvavimas agitacijoje i EP, kur bolotiravosi jo anūkas yra akivaizdi nepotizmo apraiška.

    Atsakyti
    • Civis Lituaniae says:
      7 m. ago

      Jokio ten nepotizmo. Nepotizmas būna tada, kai artimas giminaitis skiriamas į nerenkamas pareigas. O čia pareigos renkamos ir tik nuo rinkėjų priklausė, bus ar ne išrinktas. Asmeniškai aš pareitingavau Gabrielių Landsbergį į pirmą sąrašo poziciją iš žemesnės.

      Atsakyti
  4. Tęsėjas says:
    7 m. ago

    Referendumo biuletenyje įrašyta: “2014 m.birželio 29 d. Lietuvos Respublikos privalomasis referendumas”.
    Suprantama, kad kiekvienas sąmoningas Lietuvos Respublikos pilietis privalėjo dalyvauti šiame reginyje. Ir turėtų būti griežtai pasmerktas kiekvienas išdrįsęs viešai agituoti prieš šalyje rengiamą piliečiams PRIVALOMĄ renginį!
    Tad V.Landsbergiui turėtų būti GĖDA!

    Atsakyti
    • Civis Lituaniae says:
      7 m. ago

      Jokios gėdos! Šventvagystė būtų buvusi jame dalyvauti tame Rusijai naudingame referendume. Mes jį sužlugdėme ir tuo didžiuojamės.

      Atsakyti
      • cyviui kocervgyviui teslagalviui says:
        7 m. ago

        patvirtinsi ta ir tyrejui? Na, kad zlugdete, kad trukdete realizuoti pilietines teises.

        Atsakyti
  5. Romas Kaulinis says:
    7 m. ago

    Referendumo įstatymas.2 str., 2 dalis:
    “Referendume nedalyvauja piliečiai, kurie teismo pripažinti neveiksniais”

    Atsakyti
    • aptverta spygliuota viela, Lietuva būtų panaši į koncentracijos stovyklą says:
      7 m. ago

      Piliečiai nedalyvavę referendume, ruoškit teismo pažymas apie neveiksnumą : )

      Atsakyti
    • )..( says:
      7 m. ago

      oho,85% neveiksniu )

      Atsakyti
    • )..( says:
      7 m. ago

      grauzimiene ,,patiko” )pati pasiunte referenduma myriop,o paskui vaidina piliete )

      Atsakyti
      • )..( says:
        7 m. ago

        grauziniene

        Atsakyti
  6. Robke says:
    7 m. ago

    Tiesiog Lansbergis galejo visiems pasakyti eikite balsuoti ir zymekite NE. Taip nebuvo pasakyta. Kodel ?

    Atsakyti
    • N says:
      7 m. ago

      Nes valdžios tikslas buvo kad referendumas neįvyktų dėl mažo aktyvumo. Tai buvo vienintelis jų šiaudas. Jie labiausiai bijojo, kad referendumas visgi įvyks, jei tik ateis dauguma.

      Atsakyti
    • Civis Lituaniae says:
      7 m. ago

      Matai — jei ateisi į referendumą ir tegul pažymėsi kad ir NE, tai reikštų jog toks referendumas toks pat kaip ir kiti anksčiau buvę. Bet gi yra ne taip. Jei ankstesnieji referendumai, šiaip jau, buvo skirti Lietuvos valstybingumui stiprinti, tai šitas atvirkščiai. Dalyvauti jame, reikštų, kad nebyliai pripažįstame, jog visiškai morališkai teisėta kelti iniciatyvas priešiškas mūsų Valstybei ir net teikti jas referendumui. Tai jau ne! Tokias iniciatyvas teikti referendumui yra šventvagystė, paties referendumo instituto išniekinimas ir tikras pilietis tokį privalo tik boikotuoti.

      Atsakyti
      • N says:
        7 m. ago

        Tėvynės išdavystė yra netgi tokius paistalus kaip paties rašyti.

        Atsakyti
        • Catholicus verus says:
          7 m. ago

          Ne. Tėvynės išdavystė yra rengti referendumus, kurie labai mieli Rusijai.

          Atsakyti
          • N says:
            7 m. ago

            Tu katalikas ar lietuvis? Žemės pardavimo užsieniečiams įteisinimas kaip tik ir naudingas Rusijai, nes per ofšorus kur nors Kipre ar Liuksemburge, per perkamas kai kurių ES šalių pilietybes rusai irgi galės nusipirkti žemės. Latvija tam pavyzdys. Taigi, apsilažalinai su savo “argumentais”.

          • Lituanus verus says:
            7 m. ago

            Mūsų žemė Rusijai mažiausiai reikalinga. Rusijai reikia tik mūsų valstybingumą likviduoti, o tam labai tinka ir tokie referendumai vedantys į sutarčių laužymą ir teisinį konfliktą su ES, tai jau mūsų pašalinimo iš ES provokavimas, o tai reiškia, mūsų valstybingumo pozicijų silpninimas. Ko ir reikia rusams.

          • N says:
            7 m. ago

            Aišku, kad Rusija tos žemės nesupirkinės, nors tokia galimybė dabar atsirado, po neįvykusio referendumo. Aišku, kad kai Rusijai prireiks, ji paims visą Lietuvą. Bet esmė tame, kad referendumo priešininkų argumentas, jog žemės pardavimas užsieniečiams sulaikys Rusiją yra nieko vertas.

          • Lituanus verus says:
            7 m. ago

            Tai kad tokio argumento nė vienas priešininkas ir neišsakė, nebent koks paskambinęs radijo klausytojas, argumentai buvo kur kas kvalifikuotesni.

          • N says:
            7 m. ago

            Kaipgi, kaipgi, tai vienas iš pagrindinių referendumo priešininkų “argumentas”. Beje, jokių argumentų priešininkai nepateikė. Tik melą ir demagogiją.

  7. Romas Kaulinis says:
    7 m. ago

    Atsakau Robkei.
    Visuomenės apklausos aiškiai rodė, kad didžioji apklaustųjų dalis pritaria Konstitucijos pataisoms.
    Vadinasi vienintelis būdas sužlugdyti referendumą buvo įžūlus raginimas nedalyvauti jame.
    Jeigu jau kalbėti bokso terminais – jie ėmė smūgiuoti žemiau juostos.

    Atsakyti
    • Perkūno Paukštis says:
      7 m. ago

      Belieka Briuselio bajorui Lenzbergiui išlieti paminklą – ir į Grūto parką !

      Atsakyti
    • Civis Lituaniae says:
      7 m. ago

      Maža ką galima raginti, vien raginimo ne gana, reikia dar įtikinti, įkalbinėti, kaip išsireiškė vienas iš tų referenduminikų. Reiškia referendumo priešininkų įkalbinėjimai pasirodė daug įtikinamesni ir svaresni už tų to šventvagiško referendumo iniciatorių užkalbinėjimus.

      Atsakyti
      • N says:
        7 m. ago

        Jokio įtikinėjimo iš referendumo priešininkų nebuvo. Buvo informacinė blokada, o kai jos nepavykdavo išvengti, tai šmeižtas, melas ir gąsdinimai.

        Atsakyti
        • Lituanus verus says:
          7 m. ago

          Blokada?! Gasdinimai?! Kokie?! Šliužas, Panka, Kuolys ir visa govėda kitokių veikėjų (visų net pavardžių neįmanoma atsiminti) nuolat eteryje šmėžuodavo. Kas jų nematė ir negirdėjo? Čia jau net neklausantis negalėjo neišgirsti. Ko dar reikėjo? O referendumo priešininkai kalbėjo argumentuotai, kvalifikuotai ir dalykiškai. Kas specialiai neužsikimšo ausų tas girdėjo (rezultatai akivaizdžiai byloja, jog tikrai dauguma girdėjo). Kas dėl gąsdinimų tai tai tokių buvo, bet tik iš referendumininkų pusės, konkrečiai iš Šliužo. Tas rekomendavo nušauti žemę užsieniečiams pardavusius, o dar anksčiau siūlė jų kapuose nelaidoti. Ar ką nors panašaus kalbėjo referendumo priešininkai?

          Atsakyti
          • N says:
            7 m. ago

            Gal pasakos, kad išmes iš ES ne gąsdinimas? Gal pasakos, kad atims išmokas ar reikės grąžinti ES lėšas ne gąsdinimas? Melagingi gąsdinimai.
            Nesek pasakų. Informacija apie referendumą buvo blokuojama, pagal įstatymus numatyta galimybė referendumo iniciatoriams pasinaudoti valstybiniu TV ir radijumi buvo ribojama (laidas rengiant nepalankiu laiku) ir netgi neduotas eteris. Nesek pasakų, kad referendumo rengėjai šmėžavo eteryje. Jie ten buvo rodomi tik tam tikrame kontekste – kaip kone valstybės priešai. Pankos čia nekišk, nes jį rodo dažniau ir visai ne referendumo kontekste.
            Dar kartą kartoju, kad referendumo priešininkai jokių pagrįstų argumentų, kodėl reikia parduoti žemę nepateikę, o jų “dalykiškumas” susivedė į “rusai puola” lygio emocijų kaitinimą ir MELĄ, dezinformaciją ir šmeižtą. Taip, Šliužas labai teisingai perfrazavo žodžius iš filmo. Išdavikai turės atsakyti ir netgi savo galva (teismas – mirties bausmė).

          • Atas says:
            7 m. ago

            Visiškai pritariu N.O valdžios vyrai,ypač opozicija,panaudojo visus administracinius resursus blokuoti referendumą.

  8. Arnė says:
    7 m. ago

    vieną metą profesorius buvo priartėjęs prie autoritarinio vaidmens; nereikia stebėtis – kam piliečiai, jei yra protinguoliai politikai. Jis ir jo partija ilgai miegojo dėl žemės reikalų; rasime ir kitų pramiegotų dalykų.

    Atsakyti
  9. pritariu says:
    7 m. ago

    Puikus straipsnis.

    Atsakyti
    • Civis Lituaniae says:
      7 m. ago

      Nieko čia puikaus, tik primityvi demagogija neturinti jokios gilesnės logikos. Profesorius V.Landsbergis yra mūsų Valstybės atkūrėjas (telaimina Viešpats darbus jo) ir Jo įžvalgos visada pasitvirtina.

      Atsakyti
      • Rimas says:
        7 m. ago

        Lietuvio vardo nevertas žmogus siekia išnaikinti Lietuvą, panaikinti Lietuvos pilietybe, pasiekti, kad lietuvių tautybės Lietuvoje būtų ne daugiau 60% ir žemės ūkyje Lietuvoje dominuotų stambūs užsieniečių ūkiai, kuriuose dirbtų lietuviai runkeliai. Pensininkus, kurie stovėjo Baltijos Kelyje bandoma išmarinti badu, jaunimą išvaikyti į užsienį. Tai pagrindiniai fliuxus judėjimo atstovo, demagogo Vytauto Landsbergio siekiai.

        Atsakyti
      • Amelija says:
        7 m. ago

        Na Jūs čia davėt fanatikams malkų, šaunuolis. Dauguma Lietuvos žmonių galvoja taip pat (tai rodo ir niekiniai referendumo rezultatai), tačiau jie net nežino apie tokio portalo egzistavimą, todėl čia ir giedama viena giesmelė… Balsuoti neinant balsuoti – taip pat pozicija.

        Atsakyti
        • N says:
          7 m. ago

          Dauguma iš viso nieko nemano, kaip parodė referendumo aktyvumas. Jie nėjo ne dėl to, kad būtų buvę prieš referendumą, o dėl to, kad buki ir tūpi, nieko nesidomi ir nežino. Kadangi informacija apie referendumą buvo blokuojama ir negatyvi, tai jis ir neįvyko. Lygiai taip pat būtų neįvykęs ir referendumas dėl ES, bet čia valdžia metė visus savo resursus, ir tai be skalbimo miltelių ir alaus jis būtų neįvykęs.

          Atsakyti
        • kaip nekeista, pritariu Amelijai says:
          7 m. ago

          saunuolis, Rimai, davete megztoms beretems, dievinancioms savo totema, malku, ivardydamas daiktus tikrais vardais

          Atsakyti
  10. Miblt Channel says:
    7 m. ago

    Į šiuos klausimus gali atsakyti kiekvienas, kas šiek tiek pasidomės internete, kodėl yra superkamos žemės ir teritorijos., geriausiai viską sustato į vietas (taip pat ir šį klausimą) dokumentinis tyrimas “Valdžios Žiedas”

    Atsakyti
  11. Saulė - Paulė says:
    7 m. ago

    Kokia dar gali būti PILIETINĖ pareiga – Tautos Referendumas ! !!?? – kurį inicijuoja Prorusišios struktūros …!?! Sorry!!! Apsidairykite ponas prof. P. Gily – kokioje visuomenėje ( aplinkoje ) gyvenate … Ir neklaidinkite žmonių – apsimetinėdamas ” nekaltu vaikučiu ” – kuris “NIEKO NEŽINO ” …. Cha! Cha! Cha!

    Atsakyti
  12. penicilinas says:
    7 m. ago

    Tai svieto perejuno bruozas,o ne patriotiskumo.

    Atsakyti
  13. Valius says:
    7 m. ago

    Krito “V.L. veidu į srutas” ir dar tempia paskui save kitus piliečius, kurie gal ir būtų atėję balsuoti, jei ne baisi agitacija “neiti balsuoti”. Tie patys žmonės, eidami balsuoti, išrinko anūkėlį, aprūpino geru atlyginimu, patogia buitimi. Kitą kartą gal jie irgi neis balsuoti ir neišrinks anūkų į gerai apmokamus postus.
    Ačiū prof. Gyliui už tiesos žodį.

    Atsakyti
  14. Vitalis says:
    7 m. ago

    manau,kad konservatoriai paaukojo savo pilietiškumą iš praktinių sumetimų:juk balsuojančius ir boikotuojančius lengva sutikrinti,o kaip patikrinti balsuojančius?

    Atsakyti
  15. Vitalis Jankus says:
    7 m. ago

    manau,kad konservatoriai paaukojo savo pilietiškumą iš praktinių sumetimų:juk balsuojančius ir boikotuojančius lengva sutikrinti,o kaip patikrinti balsuojančius?

    Atsakyti
  16. Kažin says:
    7 m. ago

    Landsbergis dar per žioplai pasirodė, kad sutiko su parašų skaičiaus sumažinimu iki 100000 tūkst. Juk tai ypač pavojingas politinis žingsnis. Taip atsirastų teisinė galimybė (mechanizmas) imtis priešiškoms jėgoms atplėšti Lietuvos teritorijos dalį su visomis nenorimomis parduoti žemėmis…

    Atsakyti
    • N says:
      7 m. ago

      Kiek galima tas pačias nesąmones rašinėti? Parašas tai ne referendumas.Negi manai, kad visos Lietuvos referendume žmonės balsuotų už autonomininkų siūlymą? O jei ir balsuotų už, tai tokia tautos valia.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        7 m. ago

        Jau rašiau apie tai daug sykių, tačiau galiu pakartoti, kad paties galvojimas yra, kaip šachmatininko nematančio toliau vieno ėjimo…
        Žinoma, kad visa Lietuva už autonomininkų siūlymus nebalsuotų, tačiau yra taip, kad galėtų rastis teritorijos dalių, kuriose už juos būtų balsuota. Kokia korta tada referendumu būtų duota į rankas Lietuvos draskytojams, manau, aiškinti nereikia. Taigi, akivaizdu, prie ko vestų pasišovėlių Lietuvą valdyti referendumais trumpas protas… Be to, toks valdymas prieštarautų, o to teisiškai negali būti, Konstitucijos raidei ir dvasiai (!!!).

        Atsakyti
        • LosAngeles says:
          7 m. ago

          Referendumais valdyti nesiuloma, ir negirdejau kad kas butu siules. Kitas dalykas, kad ‘Konstitucijos dvasia’ garantuoja tautai sia teise, ir kartais (svarbiais klausimais) tauta ja gali pasinaudoti (kai valdziai to reikia- ji nesikuklindama ta teise tautai primena 🙂 ).
          O reikalingu parasu skaiciu butina sumazinti, nes barjeras padarytas itin aukstas(kiek zinau nelabai kur toks ir yra) ir situacija gaunasi nejuokinga: praktiskai arklys, bet… nepasikelia. T.y. referenduma surengti ‘is apacios’ itin sudetinga. Gasdinate baubu kurio nera.

          Atsakyti
        • N says:
          7 m. ago

          Taigi užsiciklinęs esi pats. Lietuvoje nėra numatyta jokių teritorinių (savivaldybių lygmens) referendumų. Tik valstybiniai. O jo rezultatai skaičiuojami visos šalies mastu. Jokio teisinio pagrindo NĖRA daliniais (atskirų apylinių) referendumo rezultatais ką nors įrodinėti. Dar kartą sakau, kad jei pribręs reikalas steigti autonomiją, tai ją paskelbs savivaldybės ar lenkų kažkoks tai sudarytas “organas”. Nes tam yra kur kas rimtesnis tarptautinis precedentas Kosove ir berods kažkokio tai tarptautinio teismo išaiškinimas, kad dalies šalies teritorijos nepriklausomybei skelbti nereikia jokio centrinės šalies valdžios pritarimo. Ir ką Krymo atveju Vakarai ignoruoja.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            7 m. ago

            Apie teisinius dalykus galima kalbėti ir susikalbėti tik teisine kalba… Be to, bet kuriuo atveju yra reiklingas ir atitinkamas dalyko, apie kurį kalbama, supratimo lygis. Šiuo atveju pačiam, o taip LosAngeles stinga ir vieno ir kito…
            Taigi, gaunasi tuščias laiko gaišinimas, jei komentarų tikslas nėra žmonių balamūtinimas…

          • N says:
            7 m. ago

            Apie politinius tik politine, apie ekonomiją tik ekonomine ir t.t. Galiausiai niekas su niekuo nesusikalbės. Grįžtant prie 100 tūkst. parašų – parašai tai ne referendumas.

          • Kažin says:
            7 m. ago

            Teisiniu supratimu referendumas prasideda nuo iniciatyvos įregistravimo VRK.

  17. prašalaitis says:
    7 m. ago

    Moralinė panika (angl. Moral panic) — socialinis fenomenas, apibūdinamas kaip masinės isterijos plitimas visuomenėje dėl kažkokio reiškinio, dalyko ar pan. (ideologijos, visuomenės vystymosi tendencijos, žmonių grupės ar vieno žmogaus) neva, grasinančio visuomenės saugumui ar jos moralinėms vertybėms.
    Moralinės panikos esmė yra sukelti nesutarimus ir socialinę įtampą. Svarbiausias ir centrinis nesutarimų klausimas (kodėl būtina parduoti žemes?) yra slepiamas, todėl sprendimas ir sutarimas yra neįmanomi.
    Terminas atsirado anglų kalboje 1830 metais The Quarterly Christian Spectator. Moksliniai šio reiškinio tyrimai prasidėjo 1972.
    Moralinės panikos pavyzdžiai – raganų medžioklė viduramžiais, žydų pogromai, makartizmas, etc. Moralinė panika dėl „griūvančio valstybingumo ir pažeidžiamų įsipareigojimų es“ paveikė referendumo rezultatus.
    Pagrindiniai moralinės panikos bruožai:
    – Visuomenės įtikinimas, kad kažkokios socialinės grupės (šiuo atveju Šliužas, Panka ir kt.) elgesys, neigiamai veikia visuomenę.
    – Minėtos grupės demonizavimas, aiškus skirstymas į „mes“ (teisingieji liberalkonservai) ir „jie“ (prorusiški išdavikai).
    – Reikalavimas „nedelsiant imtis griežtų priemonių“) – kaip taisyklė, neadekvačių savo griežtumu realiai grėsmei, kurią sukelia minėta grupė (jeigu tokia iš viso egzistuoja). Pvz.: referendumo organizatorių persekiojimai, gasdinimai ir bauginimai.
    – Didesnės visuomenės dalies sutikimas, kad ji yra iškilusios grėsmės akivaizdoje (ui, gvalt, išmes iš es!). Nebūtina, kad visi piliečiai taip manytų – pakanka nedidelės, bet organizuotos ir įkyrios propagandistų grupelės, ir panikos aukų nesugebėjimo adekvačiai jiems atsikirsti.
    – Moralinė panika, labai greitai praeina ir pasimiršta, kai žiniasklaida nustoja isterikuoti, arba kai atsiranda nauja populiari tema.

    Atsakyti
  18. Kęstutis says:
    7 m. ago

    Jei ramiai pasižiūrėsime į referendumo rezultatus, tai turėtume paminėti ir nemažus laimėjimus: 1. Priimti žemės pardavimo užsieniečiams saugikliai. Tokie jie ar anokie, bet priimti 2. Pats parašų rinkimas išgąsdino Shevron ir kol kas sustabdė skalūninių dujų gavybą. 3. Sabatauskas per debatus įsipareigojo pateikti įstatymą dėl 300000 parašų, referendumui surengti, sumažinimo iki 200000 4. Sužinojom, kad Lietuvoje pilietiškų žmonių 15 nuošimčių – mažoka, bet dar pakanka… 5. Sužinojom, kad sąmoningų piliečių Lietuvoje – kas dešimtas. Visai neblogai, visuomenė su 10 nuošimčių sąmoningų piliečių – laikoma gyvybinga 6. Sąmoningi piliečiai daugiau mažiau susivienijo, susipažino… 7. Referendumas parodė visų tikrus veidus ir snukius (turiu OMeny – prie valdžios lovio)
    Kitas dalykas, tikėtis, kad toks referendumas prieš kurį buvo – prezidentė, vyriausybė, seimas, VRK, konstitucinis teismas, žiniasklaida – purvasklaida, EU – turėjo kažkokią, bent menkiausią galimybę laimėti…

    Atsakyti
  19. V says:
    4 m. ago

    Alkui pliu§a dedu.

    Atsakyti
  20. Jonas says:
    4 m. ago

    Ko gero jis ,kaip ir panašūs į jį, laiko save pasaulio piliečiu…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Ką jie dabar pasakytų žuvusiųjų artimiesiems?

Ką jie dabar pasakytų žuvusiųjų artimiesiems?

2021 01 15
Kęstutis Masiulis | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

K. Masiulis. Ar Sausio 13-osios žudynių dalyviai saugūs Ukrainoje?

2021 01 13
Sausio 13-oji | Rengėjų nuotr.

Z. Tamakauskas. Sausio 13-osios prisiminimų vainikas

2021 01 13
Apie asmens dokumento galiojimo pabaigą – priminimas ir trumpąja SMS

Daugybinė pilietybė – visiems vaikams, kurie Lietuvos pilietybę įgijo gimdami

2021 01 01
A.Matulevičius. J.Vaiškūno nuotr. (Alkas.lt)

A. Matulevičius. Tarpušvenčio pamąstymai

2020 12 30
Marius Kundrotas | asmeninė nuotr.

M. Kundrotas. Aristokratija ir demokratija: istorija ir šiandiena

2020 12 18
Respublika.lt, I. Sideravičiaus nuotr.

M. Karalius. Valstybinės kalbos atsisakymas – užtikrinta valstybės mirtis

2020 12 04
Viktoras Orbanas | miniszterelnok.hu, K. Silardo nuotr.

Kaimynai gina Europos civilizaciją

2020 11 28
Vytautas Bakas | Penki.lt nuotr.

V. Bakas: Reikia sukurti sistemą, kad žmogus nebijodamas galėtų ginti viešą interesą

2020 11 23
L. Stoliarovienė: Išskirtinis Vėlinių statusas

L. Stoliarovienė: Išskirtinis Vėlinių statusas

2020 11 03
Rodyti daugiau

Naujienos

Nugriauta Salantų užtvanka atlaisvins kelią saugomoms žuvims
Gamta ir ekologija

Nugriauta Salantų užtvanka atlaisvins kelią saugomoms žuvims

2021 01 19
Stop ženklas | sam.lt nuotr.
Lietuvoje

VESK: siūloma parengti etapinį karantino atlaisvinimų planą

2021 01 19
Žurnalo „Heritas“ viršelis | leidėjų nuotr.
Kultūra

Lenkijoje pasirodė Lietuvai skirto žurnalo „Herito“ naujas numeris

2021 01 19
Neįgalus lūšiukas nebus nei užmigdytas, nei paliktas likimo valiai
Gamta ir žmogus

Saugomose teritorijose žiemą vykdoma lūšių stebėsena

2021 01 19
VĮ „Oro navigacija“ logo
Lietuvoje

Susisiekimo ministras atšaukė iš pareigų VĮ „Oro navigacija“ vadovą

2021 01 19
Aplinkosaugininkų reidas | aad.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Aplinkosaugos pareigūnai įspėja: trukdantiems vykdyti aplinkos apsaugos kontrolę gresia bauda

2021 01 19

Nuomonių ratas

Marius Kundrotas | asmeninė nuotr.
Lietuvos kelias

M. Kundrotas. Apeiga, paprotys ir prasmė

2021 01 18
Žemės ūkis | zum.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

A. Miceikienė. Skaitmeninės technologijos drebina tradicinio žemės ūkio pamatus

2021 01 17
Klaipėdos krašto savanorių armijos kariai, 1923 m., Klaipeda | LCVA. P-6603 nuotr.
Istorija

I. Meškauskas. Užmirštieji šaukiasi teisingumo ir atminimo

2021 01 15
M. Puidokas. Kas žlugdo Vakarų civilizaciją ir iškelia komunistinę Kiniją?
Akiračiai

M. Puidokas. Kas žlugdo Vakarų civilizaciją ir iškelia komunistinę Kiniją?

2021 01 15
A. Sabūnas. Lietuvos piliečio kreipimasis į naująją Vyriausybę
Lietuvos kelias

A. Sabūnas. Lietuvos piliečio kreipimasis į naująją Vyriausybę

2021 01 15
Dainius Razauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.
Kalba

D. Razauskas. Arba Lietuva, arba „lotyniško pagrindo“ asmenvardžiai

2021 01 14

Kultūra

Žurnalo „Heritas“ viršelis | leidėjų nuotr.
Kultūra

Lenkijoje pasirodė Lietuvai skirto žurnalo „Herito“ naujas numeris

2021 01 19
Dainavos apygardos ir Pietų Lietuvos (Nemuno) srities partizanų vadai
Istorija

Dainavos apygardos ir Pietų Lietuvos (Nemuno) srities partizanų vadai

2021 01 19
Lietuvos meno kūrėjus suglumino Lietuvos kultūros tarybos parama Rusijos atlikėjams
Kultūra

Lietuvos meno kūrėjus suglumino Lietuvos kultūros tarybos parama Rusijos atlikėjams

2021 01 19
Vilniaus trumpametrazių filmų varžytuvės | rengėjų nuotr.
Kultūra

Paskelbti geriausi Vilniaus tarptautinių trumpųjų filmų varžytuvių filmai

2021 01 18
Kaune paminėtos 98-osios Klaipėdos sukilimo bei J. Zauerveino 190-osios gimimo metinės (nuotraukos)
Istorija

Kaune paminėtos 98-osios Klaipėdos sukilimo bei J. Zauerveino 190-osios gimimo metinės (nuotraukos)

2021 01 17
Krašto apsaugos savanorių pajėgos mini 30-ąsias įkūrimo metines (video)
Kultūra

Krašto apsaugos savanorių pajėgos mini 30-ąsias įkūrimo metines (video)

2021 01 17


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Žemyna apie L. Milčius. Neužmiršti
  • Žemyna apie „Fizika prie kavos“: Ką reikėtų žinoti apie hologramas? (video)
  • Genetiškai modifikuota SSSR? apie Lietuvos meno kūrėjus suglumino Lietuvos kultūros tarybos parama Rusijos atlikėjams
  • Žemyna apie T. Baranauskas. Raudonosios dinastijos: Užkalnių atvejis
  • Albertas apie „Fizika prie kavos“: Ką reikėtų žinoti apie hologramas? (video)
  • Pajūrietis apie Baltų tikėjimo puoselėtojai kviečiami dalyvauti elektroninėje apklausoje (video)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Nugriauta Salantų užtvanka atlaisvins kelią saugomoms žuvims
  • VESK: siūloma parengti etapinį karantino atlaisvinimų planą
  • Lenkijoje pasirodė Lietuvai skirto žurnalo „Herito“ naujas numeris
  • Saugomose teritorijose žiemą vykdoma lūšių stebėsena
  • Susisiekimo ministras atšaukė iš pareigų VĮ „Oro navigacija“ vadovą
  • Aplinkosaugos pareigūnai įspėja: trukdantiems vykdyti aplinkos apsaugos kontrolę gresia bauda

Skaitomiausi straipsniai

  • Baltų tikėjimo puoselėtojai kviečiami dalyvauti elektroninėje apklausoje (video) peržiūrėta: 1996; komentarų: 17
  • D. Razauskas. Arba Lietuva, arba „lotyniško pagrindo“ asmenvardžiai peržiūrėta: 1786; komentarų: 14
  • M. Puidokas. Kas žlugdo Vakarų civilizaciją ir iškelia komunistinę Kiniją? peržiūrėta: 1524; komentarų: 31
  • Lietuvos Prezidento prašoma užtikrinti deramą pagarbą Nacionalinei J.Basanavičiaus premijai peržiūrėta: 1513; komentarų: 11
  • V. Sinica. Interneto cenzūros režimas (video) peržiūrėta: 1408; komentarų: 11
  • S. Vaikutis. Kaip aš likau nenušautas 1991 m. sausio 11 dieną prie Spaudos rūmų… peržiūrėta: 1388; komentarų: 4

Artimiausi renginiai

  1. Lenkijos lietuviai TELEVIZIJOJE ir RADIJUJE

    2021-01-19 19:30 - 19:45

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

Ką jie dabar pasakytų žuvusiųjų artimiesiems?

by Jonas Vaiškūnas
2021 01 15
2
Ką jie dabar pasakytų žuvusiųjų artimiesiems?

Ilgai lauktas Sausio 13-osios 30-metis praėjo taip tyliai, lyg nebūtų, ko ir atsiminti: be didelių valstybinių renginių ir garbės sargybų....

Skaityti toliau

K. Masiulis. Ar Sausio 13-osios žudynių dalyviai saugūs Ukrainoje?

by Kristina Aleknaitė
2021 01 13
3
Kęstutis Masiulis | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Sausio 13-osios žudynių byla yra viena svarbiausių bylų per visą Nepriklausomos valstybės istoriją. Kartu ir viena sudėtingiausių. Beveik 800 tomų...

Skaityti toliau

Z. Tamakauskas. Sausio 13-osios prisiminimų vainikas

by Kristina Aleknaitė
2021 01 13
1
Sausio 13-oji | Rengėjų nuotr.

Netrukus mūsų namų languose sušvis žvakučių liepsnos rytmetiniai žiburėliai,   reiškiantys Lietuvos dvasinės pergalės – sausio 13-ją dieną. Suplevėsuos ir mūsų...

Skaityti toliau

Daugybinė pilietybė – visiems vaikams, kurie Lietuvos pilietybę įgijo gimdami

by Ditė Česėkaitė
2021 01 01
4
Apie asmens dokumento galiojimo pabaigą – priminimas ir trumpąja SMS

Pasas | vrm.lt nuotr. 2021 m. sausio 1 d. įsigalioja Lietuvos Respublikos pilietybės įstatymo pakeitimai. Pagal...

Skaityti toliau

A. Matulevičius. Tarpušvenčio pamąstymai

by daiva
2020 12 30
13
A.Matulevičius. J.Vaiškūno nuotr. (Alkas.lt)

Laikotarpis tarp šv.Kalėdų ir Naujų Metų visada būdavo lyg nesibaigianti šventė. Šv.Kalėdos, bent  Lietuvoje, daugiau šeimos šventė, o Naujieji –...

Skaityti toliau

Naujausi komentarai

  • Žemyna apie L. Milčius. Neužmiršti
  • Žemyna apie „Fizika prie kavos“: Ką reikėtų žinoti apie hologramas? (video)
  • Genetiškai modifikuota SSSR? apie Lietuvos meno kūrėjus suglumino Lietuvos kultūros tarybos parama Rusijos atlikėjams
  • Žemyna apie T. Baranauskas. Raudonosios dinastijos: Užkalnių atvejis
  • Albertas apie „Fizika prie kavos“: Ką reikėtų žinoti apie hologramas? (video)
  • Pajūrietis apie Baltų tikėjimo puoselėtojai kviečiami dalyvauti elektroninėje apklausoje (video)
  • Pajūrietis apie M. Puidokas. Kas žlugdo Vakarų civilizaciją ir iškelia komunistinę Kiniją?
  • Pajūrietis apie Santaros slėnyje bus statomas išskirtinis mokslo centras
  • spoofing ataka apie Prezidentas: Turime stiprinti atsparumą kibernetinėms grėsmėms
  • Žemyna apie K. Leončikas. Jotvingių eldoradas (II)

Tags

Aplinkos ministerija Dalia Grybauskaitė ES Europos sąjunga gamta Gamta ir ekologija istorija JAV Kaunas kelionės kinas Knyga konkursas koronavirusas kultūra Kultūros ministerija kultūros paveldas Latvija lenkai Lenkija Lietuva lietuviai lietuvių kalba menas mokiniai mokslas muzika NATO paroda politika renginiai rinkimai Rusija Seimas sportas studentai sveikata tauta Ukraina vaikai Vilnius Vyriausybė Šventės šventė švietimas
Kitas straipsnis
Iš rinkos surenkami latviški rūkytos silkės konservai

Iš rinkos surenkami latviški rūkytos silkės konservai

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | Visi įrašai

Paskolos internetu | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Apie Alkas.lt
  • Renginiai
  • Skelbimai
  • Žaidimai
  • Radijas
  • Nuorodos
  • Reklama
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi įrašai