Trečiadienis, 1 spalio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Gamta ir žmogus

Siaurose gatvėse – vairuotojų nesutarimai

www.alkas.lt
2023-05-20 12:11:58
0
Avarija | „Autoįvykis.lt“ nuotr.

Avarija | „Autoįvykis.lt“ nuotr.

       

Pagreitį įgavęs gatvių siaurinimas ir atnaujinimas kartais sulaukia vis daugiau vairuotojų pasipiktinimo – dėl projektuotojų priimtų sprendimų ir mažiau gatvėse automobilių statymui paliktos vietos neretai sunku net prasilenkti. O kartais to padaryti nepavyksta, apgadinamos šalia judėjusios ar stovinčios transporto priemonės, nukenčia kelio elementai. Tad kas dažniausiai būna kaltas ir kaip elgtis į jas patekusiems vairuotojams?

Ginčai pasiekia net teismą

Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas primena, kad jei keliaujant automobiliu kelyje važiavimo kryptimi atsiranda kliūtis, pirma privaloma praleisti priešpriešine eismo juosta atvažiuojančias transporto priemones ir tik tada atsiradusią kliūtį apvažiuoti. Tačiau gyvenimo skuba, noras kelyje būti pirmesniam ar kliūčių buvimas abiejose kelio pusėse kartais baigiasi eismo įvykiais bei ginčais, kuris vairuotojas kaltas.

„Nesutarimai tarp dviejų gatvėje neprasilenkusių vairuotojų paprasčiausiai išsprendžiami pasidalinant kaltę perpus. Nepriėmus abi į eismo įvykį patekusias puses tenkinančio sprendimo, tenka ieškoti įvairių įrodymų, pavyzdžiui, nuotraukų ir vaizdo įrašų, kuriuose matytųsi iš savo eismo juostos išlindusi transporto priemonė. Svarbu ir tai, kad tokių nesutarimų sprendimas dažnai užtrunka gana ilgai, pavyzdžiui, dar tęsiamas tyrimas dėl vieno praėjusią žiemą Vilniuje įvykusio incidento, šis ginčas, panašu, gali pasiekti ir teismą“, – pasakoja draudimo ekspertas.

Nukenčia ir priparkuoti automobiliai

Kur kas aiškesnė situacija, kai nukenčia kelio elementai – inžinerinių tinklų įrengimai, apšvietimo stulpai, ženklai, užtvaros ir panašiai, ar gatvėje stovintis automobilis. Jei bandant išsitekti gatvėje nubraukiamas pastarasis, nesvarbu, ar jis pastatytas pagal Kelių eismo taisykles, visada kaltas lieka judėjusios transporto priemonės vairuotojas.

„Netinkamai priparkuoto automobilio vairuotojas ar savininkas tuomet baudžiamas už parkavimo taisyklių pažeidimus, tačiau netampa atsakingu už eismo įvykį. Kitaip sakant, judančios transporto priemonės vairuotojas visada kaltas dėl pastatytiems automobiliams, kelio elementams ir nejudančiam kitam trečiųjų šalių turtui padarytos žalos“, – apibendrina R. Bieliauskas.

Gresia tūkstantinės baudos

Kartais incidentai baigiasi vos matomais įbrėžimais ant kelio elementų, kito pastatyto ar judėjusio automobilio. Tačiau apie eismo įvykį vis tiek būtina pranešti, nespręsti žodiniais ar rašytiniais susitarimais, kuriuos vėliau sunku įrodyti. Į incidentą numojus ranka ar nepaklausius šio patarimo, kaip įspėja R. Bieliauskas, vėliau gali tekti susimokėti nemažą baudą ar net kuriam laikui atsisveikinti su vairuotojo pažymėjimu.

Kaip numato Administracinių nusižengimų kodeksas, kai iš įvykio vietos pasišalinama padarius žalos už mažiau nei 750 eurų, vairuotojui gali būti skiriama nuo 600 iki 850 eurų siekianti bauda. Jei padaryta žala – didesnė, gali tekti susimokėti jau nuo 850 iki 1500 eurų siekiančią baudą. Jei neturima teisės vairuoti, kišenę gali patuštinti net iki 2000 eurų siekianti bauda.

„Norint išvengti nemalonumų, būtina užpildyti eismo įvykio deklaraciją, apie incidentą pranešti apgadinto turto savininkui, o jei nepavyksta jo rasti, iškviesti policijos pareigūnus. Jokiu būdu neatidėliokite šių veiksmų, nes pasitraukus iš įvykio vietos, gali būti skiriama ne tik bauda, bet ir atimta teisė vairuoti transporto priemones nuo 1 iki 3 metų“, – įspėja ERGO atstovas.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Gausūs darbai Kauno gatvėse dar pareikalaus vairuotojų kantrybės
  2. Mažos galios transporto priemonės – nauji pavojai Lietuvos gatvėse
  3. Žvėrys kelią gali pastoti ir didmiesčių gatvėse
  4. Slidžiam kelyje svarbiausi – vairuotojų veiksmai
  5. Daugelį vairuotojų erzina keleivių patarimai
  6. Net ir mažos vairuotojų nuodėmės gali baigtis skaudžia nelaime
  7. Šalta žiema išryškino ir vairuotojų ir automobilių silpnąsias vietas
  8. Vairuotojų prašymas vairuotojams: laikytis saugaus greičio ir leisti persirikiuoti
  9. Vėstant orams po kapotais įsitaisantys graužikai – vairuotojų galvos skausmas
  10. Nuo gruodžio 5 d. – VVT vairuotojų streikas
  11. Degalų taupymas ir vairuotojų rankose
  12. Į avarinę padėtį žiemą patekę 6 iš 10 vairuotojų
  13. Vairuotojų įpročius ruduo pakeitė nežymiai
  14. Nuo lapkričio 1-os bus atidarytas eismas dviejose Vilniaus Senamiesčio gatvėse
  15. Pradeda stigti ne tik vairuotojų, bet ir sunkvežimių

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Prezidentas dalyvauja EVT
Lietuvoje

Prezidentas EVT parėmė Europos gynybos parengties planą

2025 10 01
Eurolygos turas #1
Lietuvoje

Eurolygos startas – ar „Žalgiris“ sugrįš tarp geriausių?

2025 10 01
Virgilijus Alekna
Lietuvoje

Socialdemokratai politizuoja sporto finansavimo valdymą, pastebi liberalai

2025 10 01
Senas automobilis
Lietuvoje

Vairuotojams nebenaudojamo automobilio atsisakyti bus paprasčiau

2025 10 01
Pinigai, biudžetas | pixabay.com, Bru-nO nuotr.
Lietuvoje

Artėjama prie naujosios Nacionalinės kolektyvinės sutarties pasirašymo

2025 10 01
Karvė
Lietuvoje

Ūkių apsaugai nuo užkrečiamųjų ligų grėsmės – pustrečio milijono eurų

2025 10 01
Miškas
Gamta ir ekologija

EK svarsto dar metams nukelti Kovos su miškų naikinimu reglamento pradžią

2025 10 01
Vyriausybė | lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Dėl padėties Zaporižios atominėje elektrinėje Lietuvos gyventojams grėsmės nėra

2025 10 01

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • > Kęstutis K.Urba apie K. Urba. Mezolito baltai (II)
  • Kęstutis K.Urba apie K. Urba. Mezolito baltai (II)
  • >+++ apie R. Armaitis. Bepiločių sistemų pamoka iš Ukrainos: vieno vado sprendimas, pakeitęs karo eigą
  • Budweiser apie NASA ruošiasi istoriniam skrydžiui

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Prezidentas EVT parėmė Europos gynybos parengties planą
  • Nuo vietinės parduotuvės iki pardavimų visoje Europoje: kaip ištrūkau iš 95 % spąstų
  • Eurolygos startas – ar „Žalgiris“ sugrįš tarp geriausių?
  • Socialdemokratai politizuoja sporto finansavimo valdymą, pastebi liberalai

Kiti Straipsniai

Senas automobilis

Vairuotojams nebenaudojamo automobilio atsisakyti bus paprasčiau

2025 10 01
Informacinis stendas

Magistraliniuose keliuose – nauji stendai

2025 09 30
Akcija „Garažiukas“

Bus tikrinama eksploatuoti netinkamo transporto tvarkytojų veikla

2025 09 29
Paspirtukas

Ir žinodami eismo taisykles, vaikai jų nesilaiko. Kodėl?

2025 09 28
Automobilis

5 patarimai renkantis nuomojamą automobilį kelionei

2025 09 27
Automobilių statymas

Kiek kainuoja automobilių statymas Baltijos šalių sostinėse?

2025 09 27
Kelias prie Gariūnų

Bus platinamas kelias prie Gariūnų

2025 09 26
Elektriniai autobusai

Trakų rajone – 4 nauji elektrobusai

2025 09 26
Česlovo Radzinausko tiltas

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

2025 09 24
Autobusas

Vilniaus kelionių bilietai pirkti iki liepos 1 d. nuo spalio negalios

2025 09 23

Skaitytojų nuomonės:

  • > Kęstutis K.Urba apie K. Urba. Mezolito baltai (II)
  • Kęstutis K.Urba apie K. Urba. Mezolito baltai (II)
  • >+++ apie R. Armaitis. Bepiločių sistemų pamoka iš Ukrainos: vieno vado sprendimas, pakeitęs karo eigą
  • Budweiser apie NASA ruošiasi istoriniam skrydžiui
  • Budweiser apie R. Armaitis. Bepiločių sistemų pamoka iš Ukrainos: vieno vado sprendimas, pakeitęs karo eigą
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Rabarbarai | pixabay.com nuotr.

Rabarbarai: kaip išsirinkti ir kada nebevalgyti

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai