Šeštadienis, 8 lapkričio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Jonavos rajone ryškėja „Rail Baltica“ kontūrai

www.alkas.lt
2024-02-29 12:55:41
1
„Rail Baltica“ statybos | sumin.lrv.lt nuotr.

„Rail Baltica“ statybos | sumin.lrv.lt nuotr.

       

Jonavos rajone ryškėja pagrindinės geležinkelio linijos kontūrai – beveik 30-ies kilometrų atkarpoje statoma geležinkelio sankasa ir inžineriniai statiniai. Dalis inžinerinių statinių, tokių kaip gyvūnų praginos, vienas iš tunelių, yra beveik baigti.

Statybų darbai vyksta dvejose ruožo atkarpose Latvijos sienos link – 10 km atkarpoje Šveicarija–Žeimiai ir 17,7 km atkarpoje Žeimiai–Šėta. Didžiausias progresas pasiektas pirmojoje – čia baigiamos įrengti dvi gyvūnų praginos, baigiamas statyti tunelis šalia Čiūdų gyvenvietės, įpusėjo ir tilto per Lankesos upę statybos ir kiti sankasos įrengimui reikalingi darbai. Tuo tarpu atkarpoje Žeimiai–Šėta beveik užbaigti visi paruošiamieji darbai geležinkelio sankasos ir inžinerinių statinių statyboms.

„Strateginis Lietuvai ir visai Europai „Rail Baltica“ projektas šiandien yra aktyvių statybų etape. Dirbame su unikalaus masto projektu, reikalaujančių nestandartinių sprendimų. Tad nuolatinis bendradarbiavimas su darbus atliekančiais rangovais yra neatsiejama kasdienio darbo dalis“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

Skaičiuojama, kad vien atkarpoje nuo Šveicarijos iki Žeimių inžineriniams statiniams  prireiks papildomai iškasti apie 1,5 mln. kubinių metrų grunto, o statiniams reikės apie 2,5 tūkst. tonų armatūros bei 25 tūkst. kubinių metrų betono.

Anot Gedimino Gribulio, „Fegda grupės“ generalinio direktoriaus,  iššūkiai šiame ruože – gilios iškasos, aukšti pylimai, aukštas gruntinio vandens lygis: „Darbų metu iškasami išties dideli grunto kiekiai, kurio logistika nėra standartinė lyginant su įprastais projektais. Šiuo metu statybose dirba apie 300 žmonių. Darbų apimtims didėjant darbuotojų skaičius statybvietėse augs iki 450.“

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Tarptautinė „Rail Baltica“ stotis bus Panevėžyje
  2. Baltijos šalis „Rail Baltica“ sujungs greičiau
  3. „Rail Baltica“: Panevėžio lūkesčiai ir poreikiai
  4. „Rail Baltica“: kas svarbu Marijampolės regionui?
  5. „Rail Baltica“ Kaunui atveria naujų galimybių
  6. Pasirašyta „Rail Baltica“ rangos darbų sutartis
  7. Patvirtintas „Rail Baltica“ Kauno mazgo planas
  8. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  9. Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai
  10. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  11. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  12. Dėl „Rail Baltica“ vėžės – Vilniaus pasiūlymai
  13. Tikslinamas „Rail Baltica“ vieno ruožo planas
  14. Su „Rail Baltica“ planais supažindinama visuomenė
  15. „Rail Baltica“ „pajudėjo“ Latvijos link

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 1

  1. Mikas says:
    2 metai ago

    Kam per tokias sunkias vietas prireikė vesti vėžės maršrutą. Kam tai kelias į dangų? Kieno čia ne lietuviškos galvos kyšo? Kam toks gamtos, derlingos žemės industralizavimas yra reikalingas, kai turime vėžę Vilnius- Šiauliai, einančią per Jonavą. Taigi patobulintume, rekonstruotume ją iki europinės, greitosios – 249 km/val, prasitęstume nuo Šiaulių iki Klaipėdos už savo lėšas, privačias investicijas ir nusišautume vienu šūviu du zuikius – įsirengtume žmonių patogumui puikiausią susisiekimą su pajūriu bei – “Rail Baltica”, jungiančią Baltijos šalių sostines. Tai ne mažiau nacionalinis dalykas negu nacionalinio stadiono statyba, bet nė vienas žurnalistas tai viešumon nekelia. Kur jų žurnalistinės pareigos vykdymas?!… Nejaugi demokratijoje pats vienas už visų pinigus ką nori tą darai?!…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Vandens gręžinys
Gamta ir žmogus

Privačių gręžinių ir šulinių vandens kokybė daug geresnė nei pernai

2025 11 07
Elektros kaupimo įrenginiai
Energetika

Gyventojų kaupikliams – papildomi 7,8 mln. eurų

2025 11 07
Santaros klinikos
Lietuvoje

Santaros klinikų Neurochirurgijos centre – stipri komanda ir užtikrinta pagalba

2025 11 07
Daugiabučiai
Lietuvoje

Bendrijoms steigti – daugiau galimybių

2025 11 07
Pinigai
Lietuvoje

Lietuva užsitikrino 300 mln. eurų paskolą ES rytinei sienai stiprinti

2025 11 07
Policija
Lietuvoje

Liberalai ragina valdančiuosius didinti pareigūnams atlyginimus

2025 11 07
Linas Kojala
Akiračiai

L. Kojala. Tai nebuvo pati geriausia Trampo savaitė

2025 11 07
Glūko miškas Varėnos r.
Gamta ir žmogus

Lietuvos miškai plečiasi sparčiausiai Baltijos regione

2025 11 07

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Naivus klausimas apie V. Žeimantas. Vladas Terleckas – pilietiškos dvasios publicistas
  • Douglas Murray (JewishUncensored) apie Seime įregistruotas siūlymas riboti imigrantų šeimų atsikėlimą į Lietuvą
  • Naivus klausimas apie Lietuva užsitikrino 300 mln. eurų paskolą ES rytinei sienai stiprinti
  • Rimgaudas apie L. Kojala. Tai nebuvo pati geriausia Trampo savaitė

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Privačių gręžinių ir šulinių vandens kokybė daug geresnė nei pernai
  • Gyventojų kaupikliams – papildomi 7,8 mln. eurų
  • Santaros klinikų Neurochirurgijos centre – stipri komanda ir užtikrinta pagalba
  • Bendrijoms steigti – daugiau galimybių

Kiti Straipsniai

Elektrrinis traukinys

Sostinės geležinkelio stotyje pristatytas naujasis elektrinis traukinys

2025 10 28
„Rail Baltica“

„Rail Baltica“ projektui skirtas papildomas finansavimas

2025 10 23
Traukinys

Daugės reisų ir greitės kelionės į Lenkiją

2025 10 15
Elektrinis traukinys

Lietuvą pasiekė naujas elektrinis traukinys

2025 10 14
Ričardas Garuolis

R. Garuolis. Trūksta ne darbuotojų, o darbo vietų!

2025 10 11
Patikimas statybinių medžiagų partneris

Patikimas statybinių medžiagų partneris efektyviems projektams

2025 10 09
Bėgių tiesimas Jonavos rajone

„Rail Baltica“ atkarpoje pradėta tiesti pirmuosius europinius bėgius

2025 10 07
Art Vilnius | Alkas.lt A. Sartanavičiaus nuotr.

„Litexpo“ – tarptautinės meno mugė ir architektūros naujienos (nuotraukos)

2025 10 03
Traukinys

Penkiose stotyse riedės greitesni keleiviniai traukiniai

2025 10 03
Kelias

Parengtas Jonavos aplinkkelio projektas

2025 09 11

Skaitytojų nuomonės:

  • Naivus klausimas apie V. Žeimantas. Vladas Terleckas – pilietiškos dvasios publicistas
  • Douglas Murray (JewishUncensored) apie Seime įregistruotas siūlymas riboti imigrantų šeimų atsikėlimą į Lietuvą
  • Naivus klausimas apie Lietuva užsitikrino 300 mln. eurų paskolą ES rytinei sienai stiprinti
  • Rimgaudas apie L. Kojala. Tai nebuvo pati geriausia Trampo savaitė
  • Elon Musk (Warren Smith - Secret Scholar Society) apie Seime įregistruotas siūlymas riboti imigrantų šeimų atsikėlimą į Lietuvą
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Darbas | sodra.lt nuotr.

„Sodra“: darbo rinkoje pokyčių nedaug

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai