Penktadienis, 31 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Pasirašyta „Rail Baltica“ rangos darbų sutartis

www.alkas.lt
2022-02-10 15:54:07
1
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Paaiškėjo rangovas, kuris nuties vietinės reikšmės kelius naujame „Rail Baltica“ geležinkelio ruože Šveicarija – Žeimiai, Jonavos rajone. Už „Rail Baltica” projekto Lietuvoje įgyvendinimą atsakingos įmonės „LTG Infra“ paskelbtą konkursą laimėjo „Eurovia Lietuva“, kuri pasiūlė darbus atlikti už 6,6 mln. eurų be PVM.

„Šiandien žengtas dar vienas svarbus žingsnis „Rail Baltica“ projekte – pasirašyta pirmoji rangos darbų sutartis. Taigi jau netrukus prasidės faktiniai visiškai naujos geležinkelio linijos statybos darbai Latvijos sienos link“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Konkursą laimėjusi bendrovė „Eurovia Lietuva“ prie būsimo geležinkelio  pastatys naujų 16 vietinės reikšmės privažiuojamųjų automobilių kelių, kuriais nekilnojamo turto savininkai, pastačius geležinkelį, galės patekti į savo sklypus. Bendras naujų vietinės reikšmės kelių ilgis sudarys apie 20,3 km.

Taip pat, siekiant užtikrinti geležinkelio linijos priežiūrą, bus nutiesti 2 aptarnavimo keliai. Ten, kur geležinkelio infrastruktūros elementų priežiūrai nėra galimybės įrengti atskirų kelių, nuo privažiuojamųjų kelių turės būti įrengiamos nuovažos.

Pagal sutartį konkurso laimėtojas taip pat turės įrengti paviršinių nuotekų tinklus, atlikti melioracijos statinių rekonstrukciją, pajungti siurblinę.

Sutartyje numatyta, kad  darbai bus atlikti per ne daugiau nei 420 dienų nuo darbų pradžios.

Šiuo metu taip pat vyksta procedūros, kurioms pasibaigus rangos darbų sutartis bus pasirašoma su geležinkelio tilto per Neries upę Jonavos raj. konkurso laimėtoju.

Taip pat yra paskelbti viešųjų pirkimų konkursai naujos geležinkelio sankasos bei inžinerinių statinių įrengimui atkarpose Šveicarija-Žeimiai bei Žeimiai-Šėta. Artimiausiu metu planuojama skelbti ir kitus rangos darbų konkursus.

„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica” trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.

Bendras „Rail Baltica” geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km..Projekto statybos, kurių numatoma vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiausia investicija, skirta pagerinti mobilumą ir kelionių galimybes, plėtoti verslą, turizmą ir prekių mainus regione.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  2. „Rail Baltica“: Panevėžio lūkesčiai ir poreikiai
  3. „Rail Baltica“: kas svarbu Marijampolės regionui?
  4. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  5. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  6. Siekia išnaudoti visas „Rail Balticos“ galimybes
  7. Lietuva prašo paramos „Rail Balticos“ statyboms
  8. Geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas
  9. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  10. Elektriniais traukiniais – nuo Vilniaus iki Klaipėdos: ryškėja naujos vėžės kontūrai
  11. Kauniečiai marias galės pasiekti nauju pėsčiųjų tuneliu po geležinkeliu
  12. Nuo Vilniaus iki Kauno per 38 min. Įmanoma?
  13. Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu
  14. Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja
  15. Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 1

  1. Kažin says:
    1 metai ago

    Tai, kad Vilnius, kaip galima būtų sakyti, dešimtimis kartų didesnis už Kauną pasaulio turistų traukos centras yra paliktas už “Rail Baltica” maršruto borto (už 100 km. nuo jo), viską pasako, jog ne valstybės interesai tokiu Lietuvos valdžių sprendimu dėl greitosios vėžės maršruto yra išreikšti. Taigi akivaizdu, kad maksimalaus mobilumo, kelionių galimybių gerinimo, turizmo plėtojimo logikos tokiame sprendime nėra, juolab, kad norint pasiekti Vakarus tektų apie 1000 km. belstis per Lenkiją su persėdimu, kai joje maksimalus greitis tėra tik apie 160 km/val. Tad veikiauValdžios sprendime dėl maršruto turime svetimos valstybiškos ir tautinės Vilniaus kaip sostinės izoliavimo strategijos apraiškas. Kada tuo susidomės STT ir bus pareikalauta atitinkamų valdžios ar partijų asmenų atsakomybės!
    Taigi ne vietinės reikšmės kelius Jonavos rajone “Rail Baltica” geležinkelio ruože imtis įrenginėti derėtų, o visų pirma už ES finansavimą nusitiesti tiesiausią 249 km/val greičio liniją iš Vilniaus ( pro Ukmergę ar Molėtus, Panevėžį ) į Rygą, Taliną ir šią dalį su didžiule nauda trims šalims eksploatuoti. O kroviniams vežti geležinkelių Lietuvoje pakanka, be to, jau yra išleista arti 1/2 milijardo europinei vėžei kroviniams nuo Kauno į Lenkiją vežti bei krovinių terminalui Palemone įsirengti. Tačiau apie šių prieš kelis metus valstybės padarytų išlaidų duodamą naudą nei LG, nei Susisiekimo ministerija viešai nekomunikuoja. LRT žulnalistinų tyrėjų, kaip matyti, šie faktai taipogi nedomina. Tai bent – demokratiją, nepriklausomą žiniasklaidą šalyje turime!? LRT deramai misijos nevykdo, tačiau valstybė finansavimo nemažina.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Pasirašyta sutartis dėl NATO pajėgoms skirtos infrastruktūros statybų | kam.lt nuotr.

Pasirašyta sutartis dėl NATO pajėgoms skirtos infrastruktūros statybų

2023 02 21
Traukinys | sumin.lrv.lt

Tikslinamas „Rail Baltica“ vieno ruožo planas

2023 02 01
Transporto ministrų susitikimas | sumin.lrv.lt

Ministrai sutarė spartinti „Rail Balticos“ jungtį

2023 01 24
Artėjant Vilniaus gimtadieniui vaikai iš visos Lietuvos kurs Vilniaus judumo ateitį

Dėl „Rail Baltica“ vėžės – Vilniaus pasiūlymai

2023 01 18
Traukinys | sumin.lt nuotr.

Raginama spartinti „Rail Baltica“ įgyvendinimą

2023 01 13
Traukinys | litrail.lt nuotr.

Gerės sąlygos keliaujantiems traukiniais

2023 01 05
Traukinys | sumin.lrv.lt nuotr.

Laikinai stabdoma dalis traukinių reisų

2022 12 19
Vilniaus šilumos tinklai | S. Žiūros nuotr.

Sostinės šildymui mazuto užteks

2022 11 23
Naujas metinis traukinių tvarkaraštis: patogesnės jungtys tarp miestų. Lietuvos geležinkeliai | sumin.lt nuotr.

Naujas metinis traukinių tvarkaraštis: patogesnės jungtys tarp miestų

2022 11 23
Traukinys | litrail.lt nuotr.

Žinoma „Rail Balticos“ ruožo Kaunas–Vilnius vieta

2022 10 18
Rodyti daugiau

Naujienos

Memorandumo pasirašymas | sumin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Lietuva ir Ukraina plėtos naujus maršrutus

2023 03 30
VMI nuotr.
Lietuvoje

Būtina deklaruoti ir užsienyje gautas pajamas

2023 03 30
ltou.lt vizualizacija
Lietuvoje

Kauno oro uosto laukia pokyčiai

2023 03 30
Sporto aikštynai | vilnius.lt nuotr.
Lietuvoje

Vilniuje bus atnaujintas 21 stadionas

2023 03 30
Morgana Danielė | lrs.lt nuotr.
Lietuvoje

Morgana Danielė išsaugojo kėdę Seime

2023 03 30
Seimas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Griežtinama atsakomybė už sankcijų pažeidimus

2023 03 30
Moksleiviai įprato plauti rankas, bet neramina pavojingos bakterijos ant kompiuterio klaviatūros
Lietuvoje

Pataisos padės kovoti su internetiniais sukčiais

2023 03 30
Autobusas | sumin.lt nuotr.
Lietuvoje

Prezidentas patvirtino pakyčius keleivių vežėjams

2023 03 30
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Vajetau apie Kauno oro uosto laukia pokyčiai
  • Jonas Vaiškūnas apie Kauno oro uosto laukia pokyčiai
  • Herbicidas apie Kauno oro uosto laukia pokyčiai
  • Pajūrietis apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • R. Šarknickas: Ginsime valstybinę kalbą kaip gina save gerbiančios valstybės
  • M. Kundrotas. Skirtingų kartų dešinieji: sąjunga įmanoma?
  • „Aktualioji istorija“: Dainava prieš 770 metų ir dabar – ar galima tapatinti?
  • Lietuva ir Ukraina plėtos naujus maršrutus
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Pasirašyta sutartis dėl NATO pajėgoms skirtos infrastruktūros statybų

by Kristina Aleknaitė
2023 02 21
0
Pasirašyta sutartis dėl NATO pajėgoms skirtos infrastruktūros statybų | kam.lt nuotr.

Krašto apsaugos ministerija įgyvendina projektą, kuris padės sukurti infrastruktūrą, reikalingą NATO ypač aukštos parengties greitojo reagavimo pajėgoms (angl. VJTF) priimti....

Skaityti toliau

Tikslinamas „Rail Baltica“ vieno ruožo planas

by Ditė Česėkaitė
2023 02 01
1
Traukinys | sumin.lrv.lt

Pristačius visuomenei „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Vilnius specialųjį planą, numatantį konkrečias teritorijas, žemės sklypus ir jų dalis, per kurias eis geležinkelio...

Skaityti toliau

Ministrai sutarė spartinti „Rail Balticos“ jungtį

by Ditė Česėkaitė
2023 01 24
12
Transporto ministrų susitikimas | sumin.lrv.lt

Baltijos šalių transporto ministrai, pirmadienį susitikę Taline, sutarė stiprinti bendradarbiavimą siekiant gerinti tarpusavio ir tarptautines logistikos jungtis, tarėsi ir svarstė...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Vajetau apie Kauno oro uosto laukia pokyčiai
  • Jonas Vaiškūnas apie Kauno oro uosto laukia pokyčiai
  • Herbicidas apie Kauno oro uosto laukia pokyčiai
  • Pajūrietis apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
  • Pala - apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
Kitas straipsnis
rapsai Peachandthistle.com nuotr.

Ūkininkai sėja mažiau javų, bet daugiau – rapsų

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai