Ketvirtadienis, 30 birželio, 2022
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Naujienos Lietuvoje

Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu

www.alkas.lt
2021 09 18 13:00
2
Artėjant vasarai – atmintinė traukinių keleiviams

Jau nuo 2022 m. vidurio iš Vilniaus, kaip tikimasi, patogiai galėsime nuvykti į Varšuvą, o kaimynai lenkai rimtai svarsto Lietuvos kvietimą padėti Baltijos šalims kurti efektyvų „Rail Balticos“ infrastruktūros valdymą.

Su tokiomis žiniomis susisiekimo ministras Marius Skuodis grįžto iš kaimyninės šalies sostinės, kur šie klausimai buvo aptarti abiejų šalių tarpvyriausybiniame susitikime bei dvišaliame ministro susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru Andžejumi Adamčiku.

„Džiaugiuosi, kad jau kitąmet, tikėtina, patogiai galėsime keliauti traukiniu tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių su vienu persėdimu Kaune. Geležinkelių bendrovės dirba ties traukinio tvarkaraščiu, kainodara, o šiandien abiejų Vyriausybių lygmeniu dar kartą patvirtintas įsipareigojimas traukinį paleisti kitąmet.

Maloniai nuteikia ir žinia, kad kaimynai lenkai nusiteikę sparčiai įgyvendinti „Rail Balticos“ statybas ir apsvarstys mūsų kvietimą prisidėti prie Baltijos šalių kuriamo „Rail Balticos“ infrastruktūros valdymo modelio įgyvendinimo“, – po Varšuvoje vykusio susitikimo su  Lenkijos infrastruktūros ministru A. Adamczyku sakė  M. Skuodis.

Dvišaliame ministrų susitikime aptartos keleivinio traukinio maršruto Vilnius–Varšuva atidarymo galimybės nuo 2022 m. vidurio. Traukinys galėtų kursuoti 2 kartus per dieną, būtų numatytas vienas persėdimas Kaune ir galiotų vienas bilietas.

Ši paslauga, kurią teikti leidžia jau nutiesta  „Rail Balticos“ vėžė iki Kauno,  pratęstų darbus, kurie buvo padaryti atkuriant susisiekimą geležinkeliu tarp Lietuvos ir Lenkijos, paleidus keleivinį traukinį Balstogė–Kaunas.

Siekiant, kad „Rail Balticos“ geležinkelių infrastruktūra būtų valdoma efektyviai, o rinkos dalyviai ja galėtų patogiai naudotis, Lietuva, Latvija ir Estija yra sutarusios, kad turėtų būti taikomas integruotas sprendimų priėmimo mechanizmas, paremtas vieno langelio principu: geležinkelių vežėjams norint naudotis geležinkelio linija, užtektų kreiptis į bet kurį iš trijų valdytojų. Svarbu užtikrinti, kad toks vieno langelio principas veiktų tarp kuo daugiau šalių, dalyvaujančių kuriant šį koridorių.

Lenkija taip pat kviečiama jungtis prie geležinkelio infrastruktūros valdytojų bendradarbiavimo formato ir jų vykdomo „Rail Balticos“ geležinkelio infrastruktūros valdymo modelio kūrimo bei įgyvendinimo proceso.

„Rail Balticos“ projektas integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą, sudarys galimybę keleiviams ir kroviniams be kliūčių judėti nuo Varšuvos iki Talino.

Susitikimo metu buvo aptarta ir tarptautinio projekto – greitkelio „Via Baltica“, sujungsiančio šalis nuo Varšuvos iki Talino, – įgyvendinimo eiga. Lietuva neseniai paskelbė pradedanti „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos tiesimą. Šis kiek daugiau nei 40 km ruožas turėtų būti nutiestas iki 2024 m. pabaigos.

Bendras „Via Balticos“ ilgis Lietuvoje – 268 km, jį sudaro penki magistraliniai keliai. Iki 2030 m. visas „Via Balticos“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį
  2. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  3. Lenkijoje traukinių tragedija
  4. Siekia išnaudoti visas „Rail Balticos“ galimybes
  5. Nuo Vilniaus iki Kauno per 38 min. Įmanoma?
  6. „Rail Baltica“ Kaunui atveria naujų galimybių
  7. „Rail Baltica“: kas svarbu Marijampolės regionui?
  8. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  9. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  10. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  11. Atstatytu geležinkelio ruožu pajudėjo pirmasis traukinys į Latviją
  12. Kauniečiai marias galės pasiekti nauju pėsčiųjų tuneliu po geležinkeliu
  13. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  14. „Rail Baltica“: Panevėžio lūkesčiai ir poreikiai
  15. M. Skuodis pristatė „Laisvė judėti“ planą
  16. Panevėžyje aptarta būsima kelių pertvarka
  17. Su šeimos kortele kelionės traukiniais kainuos 20% pigiau
  18. Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja
  19. Populiarėja kelionės traukiniais, šiemet žadama ir naujovių
  20. Traukiniai judės pagal naujus metinius tvarkaraščius

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 2

  1. Kažin says:
    10 mėnesių ago

    Tai kad, ministre, galimybė keliauti traukiniu iš Lietuvos į Varšuvą su vienu persėdimu – nieko naujo. Ji jau buvo dar prieš kokį dešimtmetį. Tik tas persėdimas tada buvo ne Kaune, o Šeštokuose. Tačiau ta galimybė neišsilaikė, kadangi keleivių nyko nyko ir sunyko, tad tuščio traukinio varinėjimą teko nutraukti. Vargu, ar per tą laiką kas pasikeitė keleivių prasme. Tai, kad persėsti teks ne Šeštokuose, o Kaune mažai ką keičia. Na, gal lenkams kiek mandriau skamba. Mat, galbūt Lenkijos žmonėms vis dar menasi, kad tarpukariu jos viršininkas Pilsudskis Lietuvos sostine buvo “pakrikštijęs” Kauną…
    Rimtai kalbant dėl prideramo susisiekimo tarp Vilniaus ir Varšuvos, tai tikslinga būtų europinės vėžės bėgius paklotus nuo Kauno iki Šeštokų perkelti ant esamo geležinkelio pylimo tarp Vilniaus ir Druskininkų ir šiuos europine vėže kartu su Lenkija pro Kapčiamiestį sujungti su Augustavu. Taip iki Augustavo susikurtume 240 km/val greičio europinę vėžę. O Varšuva tada taptų pasiekiama per 2,5 valandos, kai dabar iš Kauno tik iki Balstogės kelionė trunka virš 5 valandų.

    Atsakyti
  2. Adomas says:
    7 mėnesiai ago

    Lapkričio 3 d. lenkai pranešė, kad traukinio Varšuva – Kaunas – (persėdimas) – Vilnius artimiausiu metu nepamatysime. Dyzelinių lokomotyvų Lietuvos pusėje trūksta ir tokį dyzelinį agregatą jie turės tik 2023 metų birželį. Tad geriausiu atveju toks traukinys galėtų atsirasti 2023 metų viduryje.

    Pažymėtina, kad toks traukinys turėtų vykti maršrutu Vroclavas – Varšuva – Kaunas su persėdimu Kaune į traukinį į Vilnių.

    Pasak Lenkijos infrastruktūros viceministro Andrzejaus Bittelio, šis susisiekimas priklauso nuo to, ar Lietuvos pusė turės laisvą dyzelinį lokomotyvą, kuris traukinį temptų neelektrifikuota linija į Kauną.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Lietuva ir Kazachstanas stiprina ryšius

Lietuva ir Kazachstanas stiprina ryšius

2022 06 16
Lietuvai – svarbus saugaus eismo apdovanojimas

Lietuvai – svarbus saugaus eismo apdovanojimas

2022 06 15
Lietuvos paštui – nauji tikslai

Lietuvos paštui – nauji tikslai

2022 06 13
Automobiliai į Vilniaus oro uostą 15-ai minučių nemokamai galės užsukti neribotai

Iš pareigų traukiasi Lietuvos oro uostų vadovas

2022 06 07
Sutvarkyta viena pavojingiausių sankryžų

Sutvarkyta viena pavojingiausių sankryžų

2022 06 07
Laukiama pasiūlymų kelio Molėtai–Utena remontui

Laukiama pasiūlymų kelio Molėtai–Utena remontui

2022 06 06
vyriausybė

Vyriausybė pritarė valstybės įmonių Vidaus vandens kelių direkcijos ir Lietuvos oro uostų pertvarkai į akcines bendroves

2022 06 04
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Į Lenkiją bus galima nukeliauti ir traukiniu

2022 06 02
Šiauliai | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Šiaulių meras prašo Vyriausybės pagalbos

2022 05 27
Nuolaida važiuoti autobusais ir traukiniais turi galioti visiems moksleiviams | Lietuvos keleivių vežimo asociacijos nuotr.

Nuolaida važiuoti autobusais ir traukiniais turi galioti visiems moksleiviams

2022 05 26
Rodyti daugiau

Naujienos

Kernavėje – 55-oji Rasos šventė | M. Datenio nuotr.
Etninė kultūra

Kernavėje atšvęsta 55-oji Rasos šventė

2022 06 30
Rusijos invazija. Volodymyras Zelenskis ir Borisas Džonsonas | Alkas.lt ekrano nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 06 30 12:02

2022 06 30
Giežtėja paviršinio vandens naudojimo tvarka
Lietuvoje

Giežtėja paviršinio vandens naudojimo tvarka

2022 06 30
Seimas leido kurti Elektros energijos kaupimo įrenginių sistemą
Lietuvoje

Kas nuo liepos keisis mokant už elektrą?

2022 06 30
Prasidėjo Nacionalinio miškų susitarimo darbai
Lietuvoje

Prašoma apsaugoti Pakarklės mišką

2022 06 30
NATO investuos į inovacijų kūrimą
Lietuvoje

NATO investuos į inovacijų kūrimą

2022 06 30
Maisto kokybei – du nauji ženklai
Lietuvoje

Maisto kokybei – du nauji ženklai

2022 06 30
Greitoji pagalba | lsveikata.lt nuotr.
Lietuvoje

Seimas palaimino sveikatos reformą

2022 06 30


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Gallinago gallinago apie M. Kundrotas. Suprasti Rusiją
  • Valdas apie Tyrėjui, žurnalistui Vytautui Šilui – 85-eri
  • Global-Kapitalistas apie Kvietimas išsakyti nuomonę apie GMO
  • Global-Kapitalistas apie M. Kundrotas. Suprasti Rusiją

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Kernavėje atšvęsta 55-oji Rasos šventė
  • Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 06 30 12:02
  • M. Kundrotas. Suprasti Rusiją
  • Giežtėja paviršinio vandens naudojimo tvarka

Skaitomiausi straipsniai

  • T. Baranauskas. Ar Rusijai gali būti naudinga pulti Lietuvą? peržiūrėta: 1953; komentarų: 49
  • Klaipėdoje lauks išskirtinės Lauksnos ir Joninės peržiūrėta: 1036; komentarų: 0
  • Mirė Lietuviško kino ir teatro legenda, Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys – Regimantas Adomaitis Papildyta

    peržiūrėta: 897; komentarų: 1
  • M. Kundrotas. A. Rudomanskis įrodinėja Z. Šličytės teisumą? peržiūrėta: 801; komentarų: 7
  • Kviečiama paminėti Birželio sukilimą: Kai valdžia griauna istorinę atmintį, tik pati visuomenė gali ją atkurti! peržiūrėta: 609; komentarų: 9
  • D. Gaižauskas: Rusija grasina karu Lietuvai, valdantieji tyli… peržiūrėta: 602; komentarų: 30

Artimiausi renginiai

  1. Tradicinių šokių stovykla ŠAKIŲ r.

    2022-08-03 08:00 - 2022-08-07 17:00

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

Lietuva ir Kazachstanas stiprina ryšius

by Ditė Česėkaitė
2022 06 16
0
Lietuva ir Kazachstanas stiprina ryšius

Lietuva ir Kazachstanas kelia tikslą didinti dvišalės prekybos apimtį, daug glaudžiau bendradarbiaujant transporto ir logistikos srityse, teigia Kazachstane viešintis susisiekimo...

Skaityti toliau

Lietuvai – svarbus saugaus eismo apdovanojimas

by Ditė Česėkaitė
2022 06 15
1
Lietuvai – svarbus saugaus eismo apdovanojimas

Šiandien Lietuva įvertinta svarbiausiu Europos apdovanojimu saugaus eismo srityje – už pastarojo dešimtmečio pasiekimus gerinant eismo saugą mūsų šaliai skirtas...

Skaityti toliau

Lietuvos paštui – nauji tikslai

by Ditė Česėkaitė
2022 06 13
0
Lietuvos paštui – nauji tikslai

Susisiekimo ministerija pateikė Lietuvos paštui atnaujintą lūkesčių raštą, kuriame nubrėžti valstybės keliami tikslai dėl svarbiausių akcinės bendrovės veiklos krypčių ir...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Gallinago gallinago apie M. Kundrotas. Suprasti Rusiją
  • Valdas apie Tyrėjui, žurnalistui Vytautui Šilui – 85-eri
  • Global-Kapitalistas apie Kvietimas išsakyti nuomonę apie GMO
  • Global-Kapitalistas apie M. Kundrotas. Suprasti Rusiją
  • Gallinago gallinago apie M. Kundrotas. Suprasti Rusiją

Kitas straipsnis
Pirmasis vairuotojo pažymėjimas bus išduodamas trejiems metams

Didieji oro teršėjai – dyzeliniai automobiliai

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

rašto darbai | Greitos skyrybos internetu – skyrybų advokatai | Siuskpigiau.lt siuntos Lietuvoje | Pramogų, grožio, sveikatingumo pasiūlymai | irigatorius | vitamino c serumas | oro drekintuvas | HiMountains | iddo.lt modernūs stalai | kūno kremai | August.lt - valymo įrenginiai | fs22 mods | https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | Automobilių nuoma | drogas.lt | CBD aliejus Lietuvoje | Mažoji Indija | Pakavimo prekės | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai