Antradienis, 18 lapkričio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu

www.alkas.lt
2021-09-18 13:00:48
2
Artėjant vasarai – atmintinė traukinių keleiviams
       

Jau nuo 2022 m. vidurio iš Vilniaus, kaip tikimasi, patogiai galėsime nuvykti į Varšuvą, o kaimynai lenkai rimtai svarsto Lietuvos kvietimą padėti Baltijos šalims kurti efektyvų „Rail Balticos“ infrastruktūros valdymą.

Su tokiomis žiniomis susisiekimo ministras Marius Skuodis grįžto iš kaimyninės šalies sostinės, kur šie klausimai buvo aptarti abiejų šalių tarpvyriausybiniame susitikime bei dvišaliame ministro susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru Andžejumi Adamčiku.

„Džiaugiuosi, kad jau kitąmet, tikėtina, patogiai galėsime keliauti traukiniu tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių su vienu persėdimu Kaune. Geležinkelių bendrovės dirba ties traukinio tvarkaraščiu, kainodara, o šiandien abiejų Vyriausybių lygmeniu dar kartą patvirtintas įsipareigojimas traukinį paleisti kitąmet.

Maloniai nuteikia ir žinia, kad kaimynai lenkai nusiteikę sparčiai įgyvendinti „Rail Balticos“ statybas ir apsvarstys mūsų kvietimą prisidėti prie Baltijos šalių kuriamo „Rail Balticos“ infrastruktūros valdymo modelio įgyvendinimo“, – po Varšuvoje vykusio susitikimo su  Lenkijos infrastruktūros ministru A. Adamczyku sakė  M. Skuodis.

Dvišaliame ministrų susitikime aptartos keleivinio traukinio maršruto Vilnius–Varšuva atidarymo galimybės nuo 2022 m. vidurio. Traukinys galėtų kursuoti 2 kartus per dieną, būtų numatytas vienas persėdimas Kaune ir galiotų vienas bilietas.

Ši paslauga, kurią teikti leidžia jau nutiesta  „Rail Balticos“ vėžė iki Kauno,  pratęstų darbus, kurie buvo padaryti atkuriant susisiekimą geležinkeliu tarp Lietuvos ir Lenkijos, paleidus keleivinį traukinį Balstogė–Kaunas.

Siekiant, kad „Rail Balticos“ geležinkelių infrastruktūra būtų valdoma efektyviai, o rinkos dalyviai ja galėtų patogiai naudotis, Lietuva, Latvija ir Estija yra sutarusios, kad turėtų būti taikomas integruotas sprendimų priėmimo mechanizmas, paremtas vieno langelio principu: geležinkelių vežėjams norint naudotis geležinkelio linija, užtektų kreiptis į bet kurį iš trijų valdytojų. Svarbu užtikrinti, kad toks vieno langelio principas veiktų tarp kuo daugiau šalių, dalyvaujančių kuriant šį koridorių.

Lenkija taip pat kviečiama jungtis prie geležinkelio infrastruktūros valdytojų bendradarbiavimo formato ir jų vykdomo „Rail Balticos“ geležinkelio infrastruktūros valdymo modelio kūrimo bei įgyvendinimo proceso.

„Rail Balticos“ projektas integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą, sudarys galimybę keleiviams ir kroviniams be kliūčių judėti nuo Varšuvos iki Talino.

Susitikimo metu buvo aptarta ir tarptautinio projekto – greitkelio „Via Baltica“, sujungsiančio šalis nuo Varšuvos iki Talino, – įgyvendinimo eiga. Lietuva neseniai paskelbė pradedanti „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos tiesimą. Šis kiek daugiau nei 40 km ruožas turėtų būti nutiestas iki 2024 m. pabaigos.

Bendras „Via Balticos“ ilgis Lietuvoje – 268 km, jį sudaro penki magistraliniai keliai. Iki 2030 m. visas „Via Balticos“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį
  2. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  3. Lenkijoje traukinių tragedija
  4. Siekia išnaudoti visas „Rail Balticos“ galimybes
  5. Nuo Vilniaus iki Kauno per 38 min. Įmanoma?
  6. „Rail Baltica“ Kaunui atveria naujų galimybių
  7. „Rail Baltica“: kas svarbu Marijampolės regionui?
  8. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  9. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  10. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  11. Kauniečiai marias galės pasiekti nauju pėsčiųjų tuneliu po geležinkeliu
  12. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  13. „Rail Baltica“: Panevėžio lūkesčiai ir poreikiai
  14. M. Skuodis pristatė „Laisvė judėti“ planą
  15. Panevėžyje aptarta būsima kelių pertvarka

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 2

  1. Kažin says:
    4 metai ago

    Tai kad, ministre, galimybė keliauti traukiniu iš Lietuvos į Varšuvą su vienu persėdimu – nieko naujo. Ji jau buvo dar prieš kokį dešimtmetį. Tik tas persėdimas tada buvo ne Kaune, o Šeštokuose. Tačiau ta galimybė neišsilaikė, kadangi keleivių nyko nyko ir sunyko, tad tuščio traukinio varinėjimą teko nutraukti. Vargu, ar per tą laiką kas pasikeitė keleivių prasme. Tai, kad persėsti teks ne Šeštokuose, o Kaune mažai ką keičia. Na, gal lenkams kiek mandriau skamba. Mat, galbūt Lenkijos žmonėms vis dar menasi, kad tarpukariu jos viršininkas Pilsudskis Lietuvos sostine buvo “pakrikštijęs” Kauną…
    Rimtai kalbant dėl prideramo susisiekimo tarp Vilniaus ir Varšuvos, tai tikslinga būtų europinės vėžės bėgius paklotus nuo Kauno iki Šeštokų perkelti ant esamo geležinkelio pylimo tarp Vilniaus ir Druskininkų ir šiuos europine vėže kartu su Lenkija pro Kapčiamiestį sujungti su Augustavu. Taip iki Augustavo susikurtume 240 km/val greičio europinę vėžę. O Varšuva tada taptų pasiekiama per 2,5 valandos, kai dabar iš Kauno tik iki Balstogės kelionė trunka virš 5 valandų.

    Atsakyti
  2. Adomas says:
    4 metai ago

    Lapkričio 3 d. lenkai pranešė, kad traukinio Varšuva – Kaunas – (persėdimas) – Vilnius artimiausiu metu nepamatysime. Dyzelinių lokomotyvų Lietuvos pusėje trūksta ir tokį dyzelinį agregatą jie turės tik 2023 metų birželį. Tad geriausiu atveju toks traukinys galėtų atsirasti 2023 metų viduryje.

    Pažymėtina, kad toks traukinys turėtų vykti maršrutu Vroclavas – Varšuva – Kaunas su persėdimu Kaune į traukinį į Vilnių.

    Pasak Lenkijos infrastruktūros viceministro Andrzejaus Bittelio, šis susisiekimas priklauso nuo to, ar Lietuvos pusė turės laisvą dyzelinį lokomotyvą, kuris traukinį temptų neelektrifikuota linija į Kauną.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Simonas Kairys
Lietuvoje

Seimas pritarė paveldo reformai

2025 11 18
Kibernetinis saugumas | lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Steigiami 44 saugumo operacijų centrai

2025 11 18
Kad nepasikartotų Medininkų tragedija
Lietuvoje

Laisvės premija skirta Medininkų žudynes išgyvenusiam Tomui Šernui

2025 11 18
A. Rusteika. Balionų isterija – priedanga politinei aferai
Lietuvoje

VGT – siūlymai dėl oro erdvės gynybos

2025 11 18
Kelio darbai
Lietuvoje

Pradedamas tvarkyti tiltas per Šyšą Šilutėje

2025 11 18
Antanas Nedzinskas
Lietuvoje

Generalinė prokurorė kreipėsi į Seimą dėl A. Nedzinsko neliečiamybės

2025 11 18
Lietuvoje

Atnaujinti traukinių tvarkaraščiai

2025 11 18
Lotomatai
Gamta ir žmogus

Naujovė Baltijos šalyse – lotomatai

2025 11 18

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Rimgaudas apie K. K. Urba. Kultūros politikos štrichai: maištavimo gaivalo primityvumas
  • Budweiser apie J. Vaiškūnas. Dainių tauta prisikelia dainuodama
  • Budweiser apie P. Toinbi. Prarasta socialdemokratijos kibirkštis: kai Trečias kelias niekur neveda
  • Saulės Vilna apie Pristatoma A. Gudelio knyga „Vėlino kalnas, Vėlinas ir Vilniaus kosmogonija“

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Seimas pritarė paveldo reformai
  • Bėgimo takeliai: ką verta rinktis 2026 m.?
  • Steigiami 44 saugumo operacijų centrai
  • Laisvės premija skirta Medininkų žudynes išgyvenusiam Tomui Šernui

Kiti Straipsniai

Atnaujinti traukinių tvarkaraščiai

2025 11 18
Elektrrinis traukinys

Sostinės geležinkelio stotyje pristatytas naujasis elektrinis traukinys

2025 10 28
„Rail Baltica“

„Rail Baltica“ projektui skirtas papildomas finansavimas

2025 10 23
Traukinys

Daugės reisų ir greitės kelionės į Lenkiją

2025 10 15
Elektrinis traukinys

Lietuvą pasiekė naujas elektrinis traukinys

2025 10 14
Bėgių tiesimas Jonavos rajone

„Rail Baltica“ atkarpoje pradėta tiesti pirmuosius europinius bėgius

2025 10 07
Traukinys

Penkiose stotyse riedės greitesni keleiviniai traukiniai

2025 10 03
Geležinkelio bėgiai

Atnaujinamos geležinkelių pervažos

2025 09 08
„Rail Baltica“ traukinys | panevezys.lt nuotr.

„Rail Baltica“ liniją Lenkija–Kaunas projektuos Vokietijos bendrovė

2025 08 11
Vilniaus geležinkelio stotis

Vilniaus geležinkelio stotis žada tapti nauju traukos centru

2025 08 08

Skaitytojų nuomonės:

  • Rimgaudas apie K. K. Urba. Kultūros politikos štrichai: maištavimo gaivalo primityvumas
  • Budweiser apie J. Vaiškūnas. Dainių tauta prisikelia dainuodama
  • Budweiser apie P. Toinbi. Prarasta socialdemokratijos kibirkštis: kai Trečias kelias niekur neveda
  • Saulės Vilna apie Pristatoma A. Gudelio knyga „Vėlino kalnas, Vėlinas ir Vilniaus kosmogonija“
  • skt. apie K. K. Urba. Kultūros politikos štrichai: maištavimo gaivalo primityvumas
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Eismas

Didieji oro teršėjai – dyzeliniai automobiliai

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai