Penktadienis, 5 kovo, 2021
  • Apie Alkas.lt
  • Saulės arkliukai
    • Naujienos
    • Diskusijos
    • Kultūros teorijų labirintai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Gamta ir žmogus

Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį

www.alkas.lt
2020 10 17 20:08
5
„Lietuvos geležinkeliai“ perka kelius skenuosiantį savaeigį traukinį

sumin.lt nuotr.

sumin.lt nuotr.
sumin.lt nuotr.

Šiuo metu geležinkelio maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno yra populiariausias Lietuvoje, kuriuo pervežamas beveik 1 mln. keleivių. Užbaigus įgyvendinti projektą „Rail Baltica“ kelionė tarp didmiesčių sutrumpės dvigubai, tad tai bus greičiausias susisiekimo būdas šių miestų gyventojams ir jų svečiams. Tiksli būsimos kelionės trukmė paaiškės kitais metais, pasirinkus vieną iš keturių svarstomų „Rail Baltica“ geležinkelio Kaunas–Vilnius alternatyvų.

„Jau dabar nemažai keliautojų vykdami tarp Kauno ir Vilniaus renkasi traukinį dėl greitesnio susisiekimo ir patogumo – išvengiama spūsčių, nereikia ieškoti kur pastatyti automobilį ir tai tik keli privalumai. Įrengus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ tarp Kauno ir Vilniaus, susisiekimas pagreitės beveik dvigubai, tad neabejojame, kad keleivių traukiniais vežėjai sulauks dar daugiau keleivių“, – sako AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Šiuo metu tarp Vilniaus ir Kauno esančiame geležinkelyje keleiviniai traukiniai gali važiuoti iki 140 km/h greičiu. Pagal „Rail Baltica“ projekto parametrus keleivinių traukinių projektinis greitis sieks net 249 km/h.

Tiesa, tiksliai įvardinti būsimos kelionės trukmės „LTG Infra“ specialistai dar negali, nes kol kas nėra žinoma, kur tiksliai bus tiesiamas europinės vėžės geležinkelis. Planuojama, kad užbaigus „Rail Baltica“ projektą kelionė sieks iki 35 minučių.

„Šiuo metu vystymui atrinktos keturios alternatyvos, kur galėtų būti tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno. Specialistai rengia alternatyvų sprendinius ir kitais metais bus pasirinktas konkretus projektas, tada galėsime tiksliau kalbėti apie ateities kelionių laiką“, – sako K. Sankovskis.

Kur tiksliai drieksis „Rail Baltica“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno turėtų paaiškėti 2021 m. vasario pabaigoje.

Pagal vieną atrinktą geležinkelio alternatyvą „Rail Baltica“ apjungtų Vievį, Lentvarį ir Kaišiadoris. Taip pat ieškoma variantų, kaip geležinkelio trasą prijungti prie galimos naujojo oro uosto statybos vietos netoli Žąslių.

Planuojama, kad iš Vilniaus į Taliną bus galima nuvykti per 3 val. 38 min., į Rygą – per 1 val. 54 min., į Rygos oro uostą – per 1 val. 44 min, į Panevėžį – per 57 min., į Kauną – per 38 min.

Kelionė iš Kauno į Taliną truks 3 val. 18 min., į Rygą – 1 val. 34 min., į Rygos oro uostą – 1 val. 24 min., į Panevėžį – 37 min.

Varšuvą iš Vilniaus pasieksime per 4 val. 7 min., o iš Kauno – per 3 val. 27 min.

Šiuo metu planuojama, kad pradžioje visomis kryptimis keleiviniai traukiniai vyks keturis kartus per dieną. Vėliau, išaugus poreikiui, maršrutų gali daugėti.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  2. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  3. Lenkijoje traukinių tragedija
  4. Ieškoma būdų, kaip pagreitinti keliones taip Vilniaus ir Varšuvos
  5. Su šeimos kortele kelionės traukiniais kainuos 20% pigiau
  6. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  7. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  8. Kaip apsaugoti Neveronis nuo geležinkelio plėtros padarinių?
  9. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  10. „Kelionių kompasas“: „Kelionė į niekur“ (video)
  11. Atstatytu geležinkelio ruožu pajudėjo pirmasis traukinys į Latviją

ALKO TURINYS

Pastabos 5

  1. Pajūrietis says:
    5 mėn. ago

    Bus, paaiškės, gali, ateityje, planuojama… Kiek metų apie tai pilstoma? Nei juoktis, nei verkti…

    Atsakyti
    • Bartas says:
      5 mėn. ago

      Kantrybės.

      Atsakyti
      • Pajūrietis says:
        5 mėn. ago

        Įdomu, kiek studijų buvo parengta nuo 2004 metų ir kiek jos kainavo?

        Atsakyti
        • Kažin says:
          5 mėn. ago

          Vien ekspertizė dėl maršruto per Lietuvą kiek kainavo, – viešai nesigirdėjo ir nesigirdi iki šiol, nors valdžios rinkimų buvo pakankamai. Kiek prisimenu ją atliko Britanijos ekspertai. Akivaizdu, kad ši paslauga privalėjo būti pirkta viešųjų pirkimų būdu. Taigi STT galėtų paklibinti šį viešąjį pirkimą. Juolab, kaip galėjo būti patvirtintas toks maršrutas, kai jis vestas kuo toliau nuo svarbiausių valstybei miestų Vilniaus ir Klaipėdos, kai iš Lietuvos į Lenkijos pasienį vestas kažkodėl ne Balstogės (tarkim nuo Šeštokų per Lazdijus ar net Kapčiamiestį), o kone priešinga Elko kryptimi, kad nuo grįžus į tik apie 60 km nuo Lietuvos esančią Balstogę. Taigi kas čia per viražai “Rail Baltica” maršrute, kieno interesais jie yra, kodėl to nematė Lietuvos tuometė valdžia ir nepanoro matyti vėliau valdžioje buvę bei dabar joje esantys?!…
          Beje, per rinkimus to nekelia ir vadinamosios nesisteminės partijos. Nors spręsdamos naudingiau Lietuvai vien šį klausimą galėtų laimėti rinkimus. Taigi išmanymo trūksta ar kaip?…

          Atsakyti
  2. Kažin says:
    5 mėn. ago

    Ir vėl pasakėlės vaikučiams raitomos ir tiek. Nejaugi esame tokie žiopli…
    Tiesti 249 km/val greičio vidaus susisiekimo liniją tarp Vilniaus – Kauno kaip “Rail Baltica” maršruto dalį už ES lėšas būtų didžiulė nuolatinė pačių daroma ekonominė skrauda Lietuvos valstybei, nes tokiu atveju pajamas gautas iš šios infrastruktūros dalies tektų dalintis su Latvija ir Estija po lygiai pagal tai, kad akcijų bendroje šalių įmonėje “RB Rail” turima po lygiai. Vaizdžiai sakant, tai Lietuvai ekonomiškai taptų tuo pačiu, kuo dabar yra jos gyventojų apsipirkimai Suvalkuose tik šiuo atveju mastas būtų nepalyginamai didesnis ir jų vykdytojais būtų infrastruktūros tarp Vilniaus ir Kauno naudotojai (keleiviai, krovinių pervežėjai), o tie “Suvalkai” Latvijai ir Estijai rastųsi pačioje Lietuvoje…
    Ekonominiais sumetimais tokio keleivių ir krovinių intensyvumo geležinkelio dalį, kokia yra tarp Vilniaus ir Kauno yra būtina išlaikyti pačios Lietuvos priklausomybėje, nedarant jos “Rail Baltica” maršruto dalimi. Taigi ji tiestina 249 km/val greičio, bet tik už valstybės lėšas ir tokiu atveju neįjungiant jos į “Rail Baltica” maršrutą, t.y. nekuriant pagrindo iš šios dalies infrastruktūros gautomis pajamomis dalintis su Latvija ir Estija.
    Be to tokiu atveju, kadangi finansavimas kaip maršrutinei “Rail Baltica” atšakai į Vilnių jau yra ES numatytas, šią atšaką į Vilnių kaip “Rail Baltica” dalį tikslinga tiesti ne nuo Kauno, o nuo Panevėžio. Tokiu atveju papildomai Baltijos šalys sukurtume tiesiausią itin pelningą keleivinę liniją Vilnius- Ryga-Talinas.
    Kur vieši specialistų pasvarstymai tuo klausimu demokratinėje šalyje, – nėra… Lauktinas čia ir Prezidento pagrįstesnis žodis… Kiek galima neaiškių interesų viešai skleidžiamomis pasakėlėms “pasikliauti” tokiu svarbiu valstybei ekonominiu ir politiniu klausimu?!

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Elektriniu traukiniu nuo Lietuvos ir Baltarusijos sienos iki Klaipėdos bus galima pasiekti jau nuo 2022 m.

Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja

2021 03 02
Geležinkelis | klaipėda.lt nuotr.

Septyniuose prie geležinkelio esančiuose miestuose triukšmo bus mažiau

2021 02 27
Keltas | dfds.com

Plaukiantiems į Švediją ir Vokietiją – koronaviruso testo atsakymas greičiau nei per valandą

2021 02 21
Keičiasi lėšų vietinės reikšmės keliams skyrimo tvarka

Prasidedantis atlydys – dar vienas išbandymas vairuotojams

2021 02 20
Vienas iš šešių šalies gyventojų nėra nė karto iškėlęs kojos iš Lietuvos

Gido diena: kokios naujovės laukia keliautojų?

2021 02 20
Keltas | dfds.com

Lietuvos keliautojų nuotaikos – geriausios Baltijos šalyse

2021 02 06
Lietuva įvertinta tarptautinėse varžytuvėse už turizmo skatinimo kūrybiškumą! (video)

Lietuva įvertinta tarptautinėse varžytuvėse už turizmo skatinimo kūrybiškumą! (video)

2021 02 03
Su gyvūnais augintiniais keliaukime saugiai

Kelionės be gyvūnų tampa neįsivaizduojamos

2021 02 01
Šiauliai siekia kuo greičiau pradėti svarbios geležinkelio vėžės įrengimą

Šiauliai siekia kuo greičiau pradėti svarbios geležinkelio vėžės įrengimą

2021 01 29
Kelionės | sam.lt nuotr.

Grąžinama ankstesnė pinigų grąžinimo už neįvykusias keliones tvarka

2021 01 14
Rodyti daugiau

Naujienos

Sapiegų parko architektūriniam konkursui pateiktas vienas projektas
Lietuvoje

Sapiegų parko architektūriniam konkursui pateiktas vienas projektas

2021 03 05
Egzaminų baimė. Kaip ją įveikti?
Lietuvoje

Ministrės ir mokyklų vadovų susitikimuose – pasiruošimas brandos egzaminams

2021 03 05
Lietuvos Respublikos Vyriausybė | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Seimo nariai, Kauno ir Alytaus regionų merai kreipėsi į Vyriausybę dėl kelio Kaunas–Alytus) rekonstrukcijos

2021 03 05
Susisiekimo ministerija | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Gamta ir ekologija

Aplinkosaugininkų pagalbininkams siūloma suteikti daugiau įgaliojimų

2021 03 05
Kiek kainuoja maisto gaminiai prekybos tinklų parduotuvėse?
Lietuvoje

Rengiami siūlymai dėl švietimo pagalbos specialistų atlyginimų didinimo

2021 03 05
Gitanas Nausėda | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Prezidentas: vystomojo bendradarbiavimo politikai Lietuvoje reikalingi pokyčiai

2021 03 05
„Kino pavasaris“ savivaldybėje
Kultūra

„Kino pavasaris“ mėnesiui įsikūrė savivaldybėje

2021 03 05
Vasarį daugiausia pranešimų aplinkosaugininkai gavo apie įvykius su laukiniais gyvūnais
Gamta ir ekologija

Vasarį daugiausia pranešimų aplinkosaugininkai gavo apie įvykius su laukiniais gyvūnais

2021 03 05


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Pajūrietis apie Prezidentas: vystomojo bendradarbiavimo politikai Lietuvoje reikalingi pokyčiai
  • Svajonė apie Prezidentas: vystomojo bendradarbiavimo politikai Lietuvoje reikalingi pokyčiai
  • Pajūrietis apie M. Tamošiūnas. Gražūs priesaikos žodžiai, o darbai?
  • Violeta Židonytė apie O. Voverienė. Tautotyros pradininkas Lietuvos respublikoje Tadas Daugirdas (1852-1919)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Sapiegų parko architektūriniam konkursui pateiktas vienas projektas
  • Ministrės ir mokyklų vadovų susitikimuose – pasiruošimas brandos egzaminams
  • Seimo nariai, Kauno ir Alytaus regionų merai kreipėsi į Vyriausybę dėl kelio Kaunas–Alytus) rekonstrukcijos
  • Aplinkosaugininkų pagalbininkams siūloma suteikti daugiau įgaliojimų

Skaitomiausi straipsniai

  • Č. Iškauskas. Žydai – bolševikų tarnyboje peržiūrėta: 1267; komentarų: 14
  • Grupė visuomenininkų reikalauja stabdyti propagandinius išpuolius priešinančius tautines mažumas ir lietuvius peržiūrėta: 1183; komentarų: 17
  • R. Karbauskis. Ar tradicinės šeimos gynimas bus pripažintas nusikaltimu? (video) peržiūrėta: 914; komentarų: 49
  • M. Kundrotas. Nužmoginimas ir nužmogėjimas. Ką pasakė Artūras Žukauskas? peržiūrėta: Array; komentarų: 24
  • M. Kundrotas. Nužmoginimas ir nužmogėjimas. Ką pasakė Artūras Žukauskas? peržiūrėta: Array; komentarų: 24
  • V. Valiušaitis. Išdrįsti atsistoti prieš Legioną peržiūrėta: 487; komentarų: 6

Artimiausi renginiai

  1. Rasos

    2021-06-23 08:00 - 2021-06-24 17:00

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja

by Ditė Česėkaitė
2021 03 02
0
Elektriniu traukiniu nuo Lietuvos ir Baltarusijos sienos iki Klaipėdos bus galima pasiekti jau nuo 2022 m.

Kaune ties Ugniakuro gatve baigti požeminio tunelio pėstiesiems po geležinkeliu įrengimo darbai. Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovskio, nuo...

Skaityti toliau

Septyniuose prie geležinkelio esančiuose miestuose triukšmo bus mažiau

by Ditė Česėkaitė
2021 02 27
0
Geležinkelis | klaipėda.lt nuotr.

Lietuvos geležinkelio infrastruktūrą valdanti AB „LTG Infra“, įgyvendindama programą „Triukšmą mažinančių priemonių įrengimas geležinkeliuose“, šiemet septynių miestų triukšmingiausiose vietose pastatys...

Skaityti toliau

Plaukiantiems į Švediją ir Vokietiją – koronaviruso testo atsakymas greičiau nei per valandą

by Ditė Česėkaitė
2021 02 21
0
Keltas | dfds.com

Jau nuo kitos savaitės DFDS keltais į Švediją ir Vokietiją iš Klaipėdos plaukiantys keleiviai turės galimybę prieš kelionę atlikti koronaviruso...

Skaityti toliau

Naujausios pastabos

  • Pajūrietis apie Prezidentas: vystomojo bendradarbiavimo politikai Lietuvoje reikalingi pokyčiai
  • Svajonė apie Prezidentas: vystomojo bendradarbiavimo politikai Lietuvoje reikalingi pokyčiai
  • Pajūrietis apie M. Tamošiūnas. Gražūs priesaikos žodžiai, o darbai?
  • Violeta Židonytė apie O. Voverienė. Tautotyros pradininkas Lietuvos respublikoje Tadas Daugirdas (1852-1919)
  • Pajūrietis apie Prezidentas: vystomojo bendradarbiavimo politikai Lietuvoje reikalingi pokyčiai
Kitas straipsnis
Koronavirusas, tyrimai | sam.lt nuotr.

Tyrimai dėl koronaviruso Vilniuje gali vėluoti

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | Visi rašiniai
Pradžia

 

Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Apie Alkas.lt
  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai