Šeštadienis, 21 gegužės, 2022
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Gamta ir žmogus

Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį

www.alkas.lt
2020 10 17 20:08
5
„Lietuvos geležinkeliai“ perka kelius skenuosiantį savaeigį traukinį

sumin.lt nuotr.

sumin.lt nuotr.
sumin.lt nuotr.

Šiuo metu geležinkelio maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno yra populiariausias Lietuvoje, kuriuo pervežamas beveik 1 mln. keleivių. Užbaigus įgyvendinti projektą „Rail Baltica“ kelionė tarp didmiesčių sutrumpės dvigubai, tad tai bus greičiausias susisiekimo būdas šių miestų gyventojams ir jų svečiams. Tiksli būsimos kelionės trukmė paaiškės kitais metais, pasirinkus vieną iš keturių svarstomų „Rail Baltica“ geležinkelio Kaunas–Vilnius alternatyvų.

„Jau dabar nemažai keliautojų vykdami tarp Kauno ir Vilniaus renkasi traukinį dėl greitesnio susisiekimo ir patogumo – išvengiama spūsčių, nereikia ieškoti kur pastatyti automobilį ir tai tik keli privalumai. Įrengus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ tarp Kauno ir Vilniaus, susisiekimas pagreitės beveik dvigubai, tad neabejojame, kad keleivių traukiniais vežėjai sulauks dar daugiau keleivių“, – sako AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Šiuo metu tarp Vilniaus ir Kauno esančiame geležinkelyje keleiviniai traukiniai gali važiuoti iki 140 km/h greičiu. Pagal „Rail Baltica“ projekto parametrus keleivinių traukinių projektinis greitis sieks net 249 km/h.

Tiesa, tiksliai įvardinti būsimos kelionės trukmės „LTG Infra“ specialistai dar negali, nes kol kas nėra žinoma, kur tiksliai bus tiesiamas europinės vėžės geležinkelis. Planuojama, kad užbaigus „Rail Baltica“ projektą kelionė sieks iki 35 minučių.

„Šiuo metu vystymui atrinktos keturios alternatyvos, kur galėtų būti tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno. Specialistai rengia alternatyvų sprendinius ir kitais metais bus pasirinktas konkretus projektas, tada galėsime tiksliau kalbėti apie ateities kelionių laiką“, – sako K. Sankovskis.

Kur tiksliai drieksis „Rail Baltica“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno turėtų paaiškėti 2021 m. vasario pabaigoje.

Pagal vieną atrinktą geležinkelio alternatyvą „Rail Baltica“ apjungtų Vievį, Lentvarį ir Kaišiadoris. Taip pat ieškoma variantų, kaip geležinkelio trasą prijungti prie galimos naujojo oro uosto statybos vietos netoli Žąslių.

Planuojama, kad iš Vilniaus į Taliną bus galima nuvykti per 3 val. 38 min., į Rygą – per 1 val. 54 min., į Rygos oro uostą – per 1 val. 44 min, į Panevėžį – per 57 min., į Kauną – per 38 min.

Kelionė iš Kauno į Taliną truks 3 val. 18 min., į Rygą – 1 val. 34 min., į Rygos oro uostą – 1 val. 24 min., į Panevėžį – 37 min.

Varšuvą iš Vilniaus pasieksime per 4 val. 7 min., o iš Kauno – per 3 val. 27 min.

Šiuo metu planuojama, kad pradžioje visomis kryptimis keleiviniai traukiniai vyks keturis kartus per dieną. Vėliau, išaugus poreikiui, maršrutų gali daugėti.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  2. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  3. Lenkijoje traukinių tragedija
  4. Ieškoma būdų, kaip pagreitinti keliones taip Vilniaus ir Varšuvos
  5. Su šeimos kortele kelionės traukiniais kainuos 20% pigiau
  6. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  7. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  8. Kaip apsaugoti Neveronis nuo geležinkelio plėtros padarinių?
  9. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  10. „Kelionių kompasas“: „Kelionė į niekur“ (video)
  11. Atstatytu geležinkelio ruožu pajudėjo pirmasis traukinys į Latviją

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 5

  1. Pajūrietis says:
    2 m. ago

    Bus, paaiškės, gali, ateityje, planuojama… Kiek metų apie tai pilstoma? Nei juoktis, nei verkti…

    Atsakyti
    • Bartas says:
      2 m. ago

      Kantrybės.

      Atsakyti
      • Pajūrietis says:
        2 m. ago

        Įdomu, kiek studijų buvo parengta nuo 2004 metų ir kiek jos kainavo?

        Atsakyti
        • Kažin says:
          2 m. ago

          Vien ekspertizė dėl maršruto per Lietuvą kiek kainavo, – viešai nesigirdėjo ir nesigirdi iki šiol, nors valdžios rinkimų buvo pakankamai. Kiek prisimenu ją atliko Britanijos ekspertai. Akivaizdu, kad ši paslauga privalėjo būti pirkta viešųjų pirkimų būdu. Taigi STT galėtų paklibinti šį viešąjį pirkimą. Juolab, kaip galėjo būti patvirtintas toks maršrutas, kai jis vestas kuo toliau nuo svarbiausių valstybei miestų Vilniaus ir Klaipėdos, kai iš Lietuvos į Lenkijos pasienį vestas kažkodėl ne Balstogės (tarkim nuo Šeštokų per Lazdijus ar net Kapčiamiestį), o kone priešinga Elko kryptimi, kad nuo grįžus į tik apie 60 km nuo Lietuvos esančią Balstogę. Taigi kas čia per viražai “Rail Baltica” maršrute, kieno interesais jie yra, kodėl to nematė Lietuvos tuometė valdžia ir nepanoro matyti vėliau valdžioje buvę bei dabar joje esantys?!…
          Beje, per rinkimus to nekelia ir vadinamosios nesisteminės partijos. Nors spręsdamos naudingiau Lietuvai vien šį klausimą galėtų laimėti rinkimus. Taigi išmanymo trūksta ar kaip?…

          Atsakyti
  2. Kažin says:
    2 m. ago

    Ir vėl pasakėlės vaikučiams raitomos ir tiek. Nejaugi esame tokie žiopli…
    Tiesti 249 km/val greičio vidaus susisiekimo liniją tarp Vilniaus – Kauno kaip “Rail Baltica” maršruto dalį už ES lėšas būtų didžiulė nuolatinė pačių daroma ekonominė skrauda Lietuvos valstybei, nes tokiu atveju pajamas gautas iš šios infrastruktūros dalies tektų dalintis su Latvija ir Estija po lygiai pagal tai, kad akcijų bendroje šalių įmonėje “RB Rail” turima po lygiai. Vaizdžiai sakant, tai Lietuvai ekonomiškai taptų tuo pačiu, kuo dabar yra jos gyventojų apsipirkimai Suvalkuose tik šiuo atveju mastas būtų nepalyginamai didesnis ir jų vykdytojais būtų infrastruktūros tarp Vilniaus ir Kauno naudotojai (keleiviai, krovinių pervežėjai), o tie “Suvalkai” Latvijai ir Estijai rastųsi pačioje Lietuvoje…
    Ekonominiais sumetimais tokio keleivių ir krovinių intensyvumo geležinkelio dalį, kokia yra tarp Vilniaus ir Kauno yra būtina išlaikyti pačios Lietuvos priklausomybėje, nedarant jos “Rail Baltica” maršruto dalimi. Taigi ji tiestina 249 km/val greičio, bet tik už valstybės lėšas ir tokiu atveju neįjungiant jos į “Rail Baltica” maršrutą, t.y. nekuriant pagrindo iš šios dalies infrastruktūros gautomis pajamomis dalintis su Latvija ir Estija.
    Be to tokiu atveju, kadangi finansavimas kaip maršrutinei “Rail Baltica” atšakai į Vilnių jau yra ES numatytas, šią atšaką į Vilnių kaip “Rail Baltica” dalį tikslinga tiesti ne nuo Kauno, o nuo Panevėžio. Tokiu atveju papildomai Baltijos šalys sukurtume tiesiausią itin pelningą keleivinę liniją Vilnius- Ryga-Talinas.
    Kur vieši specialistų pasvarstymai tuo klausimu demokratinėje šalyje, – nėra… Lauktinas čia ir Prezidento pagrįstesnis žodis… Kiek galima neaiškių interesų viešai skleidžiamomis pasakėlėms “pasikliauti” tokiu svarbiu valstybei ekonominiu ir politiniu klausimu?!

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Siaurukas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Siaurukas kviečia keliauti po Anykščius

2022 05 21
Geras pasiruošimas – sklandi kelionė į užsienį

Geras pasiruošimas – sklandi kelionė į užsienį

2022 05 09
Airbaltic | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

„airBaltic“ jau perskraidino 62 tūkst. Lietuvos keleivių

2022 05 08
Autobusai dar vyksta į Baltarusiją, vežėjai stebi padėtį

Tarpmiestinės kelionės tampa prabanga

2022 05 06
Siaurukas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Siaurukas vėl kviečia kelionėms

2022 05 04
Asmens tapatybės kortelė | vrm.lt nuotr.

Kur galima vykti su asmens tapatybės kortele?

2022 04 24
„Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai

Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai

2022 04 20
Gaublys | sam.lt nuotr.

Gaubliai, atlasai ir žemėlapiai – ar skaitmeniniame amžiuje jiems dar yra vietos?

2022 04 18
Jau rytoj Susisiekimo ministerija kviečia keliaujant į darbą pavežti kaimyną

Per šventes keliaukime saugiai

2022 04 15
Dalies valstybei svarbių ekonominių projektų nauda abejotina

Pristatyti dar vieno „Rail Balticos“ ruožo pasiūlymai

2022 04 15
Rodyti daugiau

Naujienos

Studentai | smm.lt nuotr.
Lietuvoje

Sukčiavimas aukštosiose mokyklose

2022 05 21
Vilniuje nemokamai važinės ir slaugos darbuotojai
Lietuvoje

Vilniuje nemokamai važinės ir slaugos darbuotojai

2022 05 21
Austrijoje vyks ministrų pasitarimas dėl sprendimo ES šalyse nebekeisti sezoninio laiko
Įvairenybės

Geram kepsniui svarbus ir laikas

2022 05 21
Siaurukas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Įvairenybės

Siaurukas kviečia keliauti po Anykščius

2022 05 21
Vaisiai, persikai | pixabay.com nuotr.
Įvairenybės

Vaisiai ir sūris puikiai dera kartu

2022 05 21
Pavasario saule rėikėtų mėgautis atsargiai
Įvairenybės

Pavasario saule rėikėtų mėgautis atsargiai

2022 05 21
Kibernetinis saugumas | lrv.lt nuotr.
Įvairenybės

Lietuvai – aukštas kibernetinio saugumo įvertinimas

2022 05 21
Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 20 12:42
Ukrainos balsas

Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 20 12:42

2022 05 21


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Pelnytas antausis apie „Eurovizijos“ finalas
  • Rimtuolis apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 20 12:42
  • Žemyna apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 20 12:42
  • Global-Kapitalistas apie Kaip Lietuva atrodys 2050-aisiais: išryškėjo keturi galimi ateities vaizdai

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Sukčiavimas aukštosiose mokyklose
  • Vilniuje nemokamai važinės ir slaugos darbuotojai
  • Geram kepsniui svarbus ir laikas
  • Siaurukas kviečia keliauti po Anykščius

Skaitomiausi straipsniai

  • Didysis šeimos gynimo maršas 2022 TIESIOGIAI peržiūrėta: 597; komentarų: 26
  • „Eurovizijos“ nugalėtoja tapo Ukraina! peržiūrėta: 560; komentarų: 9
  • M. Kundrotas. Kaip išsilaisvinti nuo Laisvės partijų? peržiūrėta: 470; komentarų: 13
  • A. Gelžinis, R. Kaminskas. Žygdarbis pažadinęs Lietuvą peržiūrėta: 465; komentarų: 4
  • Antrasis „Eurovizijos“ pusfinalis peržiūrėta: 430; komentarų: 2
  • Sprendžiama dėl Lietuvos rusų dramos teatro pavadinimo peržiūrėta: 398; komentarų: 26

Kiti Straipsniai

Siaurukas kviečia keliauti po Anykščius

by Ditė Česėkaitė
2022 05 21
0
Siaurukas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Kaip ir kasmet VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ kviečia keliauti Siauruku dviračiais, paspirtukais ar riedučiais ir aplankyti Anykščius, kurie turtingi išskirtinėmis...

Skaityti toliau

Geras pasiruošimas – sklandi kelionė į užsienį

by Ditė Česėkaitė
2022 05 09
1
Geras pasiruošimas – sklandi kelionė į užsienį

Vasara jau visai ne už kalnų, o su ja – ir atostogų metas. Kol vieni lietuviai dairosi lėktuvo bilietų į...

Skaityti toliau

„airBaltic“ jau perskraidino 62 tūkst. Lietuvos keleivių

by Ditė Česėkaitė
2022 05 08
0
Airbaltic | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ praneša, kad kad per pirmuosius tris šių metų mėnesius iš Lietuvos ir į ją perskraidino...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Pelnytas antausis apie „Eurovizijos“ finalas
  • Rimtuolis apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 20 12:42
  • Žemyna apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 20 12:42
  • Global-Kapitalistas apie Kaip Lietuva atrodys 2050-aisiais: išryškėjo keturi galimi ateities vaizdai
  • Global-Kapitalistas apie Sukčiavimas aukštosiose mokyklose

Kitas straipsnis
Koronavirusas, tyrimai | sam.lt nuotr.

Tyrimai dėl koronaviruso Vilniuje gali vėluoti

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

rašto darbai | Greitos skyrybos internetu – skyrybų advokatai | Siuskpigiau.lt siuntos Lietuvoje | Pramogų, grožio, sveikatingumo pasiūlymai | irigatorius | vitamino c serumas | oro drekintuvas | HiMountains | iddo.lt modernūs stalai | kūno kremai | August.lt - valymo įrenginiai | Veido kremai | fs22 mods | https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | Automobilių nuoma | drogas.lt | CBD aliejus Lietuvoje

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai