Ketvirtadienis, 30 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Dėl dvigubos pilietybės įteisinimo reikalaujama dvigubų standartų? (video)

www.alkas.lt
2016-05-20 15:40:45
88
Pasaulio lietuvių bendruomenės (PLB) valdybos pirmininkė Regina Narušienė | lrs.lt, O. Posaškovos nuotr.

Pasaulio lietuvių bendruomenės (PLB) valdybos pirmininkė Regina Narušienė | lrs.lt, O. Posaškovos nuotr.

Pasaulio lietuvių bendruomenės (PLB) valdybos pirmininkė Regina Narušienė | lrs.lt, O. Posaškovos nuotr.
Pasaulio lietuvių bendruomenės (PLB) valdybos pirmininkė Regina Narušienė | lrs.lt, O. Posaškovos nuotr.

Gegužės 20 d. Lietuvos Respublikos Seime įvyko Seimo ir Pasaulio lietuvių bendruomenės komisijos spaudos konferencija, kurioje buvo pristatyti Komisijos darbo vaisiai.

Gegužės 17–20 d. Seime posėdžiavusi Seimo ir Pasaulio lietuvių bendruomenės komisija priėmė keturias rezoliucijas: „Dėl Lietuvos Respublikos pilietybės ir referendumo dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimo bei Lietuvos Respublikos referendumo įstatymo pakeitimo“, „Dėl patriotinio ugdymo mokyklose ir ikimokyklinio ugdymo įstaigose“, „Dėl 2018 m. Dainų šventės“, „Dėl informacinio karo“.

Pasisakydami dėl dvigubos pilietybės emigrantų atstovai  pareiškė, kad sutiks, jog Lietuvoje būtų rengiamas referendumas dėl dvigubos pilietybės tik tuo atveju, jei bus pakeistas dabar galiojantis Referendumo įstatymas sumažinant šiam referendumo klausimui priimti būtiną surinkti balsų skaičių.

Socialdemokratai yra parengę Referendumo įstatymo pataisą, kad Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimas būtų laikomas priimtu, jeigu tam pritartų du trečdaliai piliečių, dalyvavusių referendume. Šiuo metu Referendumo įstatymas numato, kad Konstitucijos pirmojo skirsnio pakeitimui reikia, kad už tai balsuotų daugiau nei pusė piliečių, turinčių rinkimų teisę ir įrašytų į rinkėjų sąrašus.

Šią savaitę Seime posėdžiavusi Seimo ir Pasaulio lietuvių bendruomenės (PLB) komisija pasisakė prieš anksčiau politikų svarstytus ketinimus referendumą dėl dvigubos pilietybės įteisinimo rengti su Seimo rinkimais šių metų spalį kol nėra pakeista Referendumo įstatymo nuostata, mažinant dalyvavimo referendume ir pritarimo jam reikalavimus.

Konstitucinis Teismas yra išaiškinęs, kad iš esmės plačiau leisti dvigubą pilietybę galima tik pakeitus Konstituciją. Reikalingas Konstitucijos straipsnis keičiamas tik referendumu.

Šiuo metu dviguba pilietybė leidžiama tik tiems kitos šalies pilietybę įgijusiems piliečiams, kurie išvyko iš Lietuvos iki nepriklausomybės atkūrimo ir jų palikuonims, tačiau nėra suteikiama tiems, kurie kitos šalies pilietybę įgijo emigravę nepriklausomybės metu.

Konstitucijos 12 straipsnis sako, kad išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos ir kitos valstybės pilietis.

Jonas Vaiškūnas | Alkas.lt nuotr.
Jonas Vaiškūnas | Alkas.lt nuotr.

Pasak Lietuvių etninės kultūros draugijos pirmininko pavaduotojo, Etninės kultūros globos tarybos nario, Alkas.lt vyr. redaktoriaus Jono Vaiškūno, keisdami Referendumo įstatymą ir nuleisdami referendumo sprendimo priėmimo kartelę  šiam konkrečiam klausimui, kurtumėme dvigubų standartų politiką.

J. Vaiškūno nuomone, dvigubos pilietybės reikalaujantys emigrantai painioja tautybės ir pilietybės sąvokas.

„Pilietybė kyla iš valstybės piliečio nuolatinio įsipareigojimo valstybei ją ginti, mokėti jai mokesčius ir būti jos patriotu. Savaime suprantama, kad emigrantas pasirinkęs gyventi, dirbti, mokėti mokesčius ir ginti kitą valstybę – savaime netenka pilietybės – savo pasirinkimu pats jos atsisakydamas. Tačiau jo ryšį su Tauta ir toliau liudija ne pilietybė, o prigimtine teise grindžiama – tautybė“.

Pasak J. Vaiškūno, reiktų atsisakyti siekių silpninti pilietybės instituciją darant ja likvidžia su įsipareigojimais valstybei nesusijusia kategorija ir vertėtų grįžti prie jau anksčiau viešoje erdvėje išsakytų siūlymų įstatymiškai įteisinti „Lietuvio pasą – dokumentą, liudijanti ir stiprinantį pasaulio lietuvių tapatybės ryšį su Tauta ir tautiečiais, kur jie begyventų ir kokios pasaulio valstybės piliečiais bebūtų“.

Rezoliucija „Dėl patriotinio ugdymo mokyklose ir ikimokyklinio ugdymo įstaigose“ Seimo ir Pasaulio lietuvių bendruomenės komisija paprašė Švietimo ir mokslo ministeriją rekomenduoti Lietuvos mokymo ir ugdymo įstaigoms mokyti vaikus Lietuvos valstybės himno – Vinco Kudirkos „Tautiškos giesmės“ ir kuo dažniau jį giedoti, taip pat skatinti vaikus mokytis tautinių dainų ir šokių. Komisija mano, kad būtina išlaikyti tautinį tapatumą ir savimonę, ugdyti brandžią, savo tautinį tapatumą suvokiančią asmenybę, populiarinti lietuvių liaudies tradicijas,

Pažymėdama Dainų šventės svarbą kultūros ir tradicijų puoselėjimui, tautinio tapatumo ir bendrumo išsaugojimui rezoliucijoje „Dėl 2018 m. Dainų šventės“ komisija paprašė Seimo ir Vyriausybės skirti daugiau lėšų Dainų šventės, vyksiančios 2018 m., infrastruktūrai įrengti ir pagerinti. Ji taip pat ragina Valstybinį turizmo departamentą prie Ūkio ministerijos aktyviau skleisti informaciją apie 2018 metų Dainų šventę Lietuvoje ir pasaulyje.

Rezoliucijoje „Dėl informacinio karo“ pažymįta, kad kultūra yra vienas iš pagrindinių virtualaus pasaulio taikinių ir galimybių propagandai skleisti. Komisija, atkreipdama dėmesį į tai, kad jaunimas yra Lietuvos ateitis, todėl ypač svarbu formuoti jo teisingą gyvenimo pasaulėžiūrą, ugdyti patriotiškumą, siūlo Krašto apsaugos ministerijai skatinti patriotiškumą Lietuvos mokyklose, periodiškai organizuojant mokymus apie mūsų šaliai nedraugiškų valstybių skleidžiamą propagandą, siunčiant Lietuvos karius į mokyklas, kad jie vyresniųjų klasių mokiniams aiškintų apie priešiškos informacijos skleidimą interneto erdvėje, įvairių abejotinų informacijos šaltinių daromą neigiamą įtaką kultūrai. Seimui ir Vyriausybei komisija siūlo skirti Lietuvos kariuomenei papildomų lėšų pasiūlymams įgyvendinti ir užtikrinti jų finansavimą, siekiant tinkamai vykdyti neigiamos informacijos poveikio stebėseną.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Pasaulio lietuvių bendruomenė nori balsuoti internetu ir dvigubos pilietybės
  2. Seimo ir Pasaulio lietuvių bendruomenės komisija paragino Seimą neskelbti referendumo dėl dvigubos pilietybės
  3. Vyriausybė pritaria siūlymui rengti referendumą dėl dvigubos pilietybės
  4. Seimas dar neapsisprendė dėl dvigubos pilietybės
  5. Seimui bus pateiktas siūlymas rengti referendumą dėl dvigubos pilietybės
  6. Referendumo dėl dvigubos pilietybės klausimo svarstymas Seime atidėtas
  7. Seimas po pateikimo pritarė siūlymui surengti referendumą dėl dvigubos pilietybės
  8. TS-LKD frakcijos nariai siūlo kitaip formuluoti Referendumo dėl dvigubos pilietybės klausimą
  9. Seimas balsavo už referendumą dėl dvigubos pilietybės
  10. Liberalai ragina rengti referendumą dėl dvigubos pilietybės
  11. Konferencijoje bus aptarti dvigubos pilietybės klausimai (tiesioginė transliacija)
  12. Seime vyks diskusija „Referendumas dėl dvigubos pilietybės Lietuvoje“
  13. Seimas raginamas nepritarti masiniam dvigubos pilietybės įteisinimui
  14. Seimo Konstitucijos komisija pritaria referendumui dėl dvigubos pilietybės
  15. JK lietuvių bendruomenės pirmininkės R.Retkutės pareiškimas dėl dvigubos pilietybės

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 88

  1. dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    7 metai ago

    Dėl LR ir kitų šalių pilietybių. Kaip žinia, valdžia rinkimų metu sieks ar nesieks (visokių kalbų yra) “prastumti” referendumą dėl LR ir kitos valstybės pilietybių, t.y. dėl teisės LR piliečiui turėti LR ir kitos valstybės pilietybes. Tai čia tuo klausimu yra tokia padėtis. Šitas klausimas dėl LR ir kitos valstybės pilietybės turėjimo yra jau senas ir pražilęs ir su ūsais ir dar su ko tik nori. Bandys Lietuvos valdžia šitą klausimą atgaivinti?! Jau senai esu padaręs išvadą, kad Lietuvos valdžia yra NEPAJĖGI šio elementaraus klausimo išspręsti ir taip yra todėl, kad Lietuvą valdo antikonstitucinė suokalbininkų valdžia. O kaip gi šitas klausimas atrodo iš LR Konstitucijos pusės, kuri PRIVALO veikti tiesiogiai, kaip joje ir parašyta ir visų Lietuvos gyventojų priimta. Taigi LR Konstitucija aiškiai sako, kad ” Išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis..” Kas lietuviškai aiškiai ir logiškai sako, kad ATSKIRAIS atvejais LR pilietis GALI būti ir kitos valstybės piliečiu. Taigi aiškiau ir negali būti pasakyta, o pasakyta yra lietuviškai, nepriklausomai nuo to, kokia bebūtų Landsbergio, Patacko, Ozolo ar kokio Rudžio ar Konstitucinio Teismo nuomonė. Nuomonė yra nuomonė, išaiškinimas yra tik tiems kurie nesugeba suprasti lietuviškai, o pasirodo, kad Konstitucinis teismas ir yra toji institucija, kuri nesupranta LIETUVIŠKAI parašyto teisinio teksto! Taigi KT įsipaišo į koloborantinę sistemą, nes nesugeba suprasti lietuviškai parašyto Konstitucijos tekto. Čia tai bent problemėlė! Ir kas juos ir kaip išmokė? Gal kokią kgbistinę mokyklą Minske ar Maskvoje baigė, kad nesugeba suprasti lietuviškai parašyto teksto? O tekste aiškiai, paskutiniam asilui turi buti aišku….. atskirais avejais LR pilietis GALI būti ir kitos valstybės piliečiu. Taigi GALI, o ne taip kaip išaiškinta. KT teisėjams PRIVALU lietuviškai surašytą tekstą suprasti LIETUVIŠKAI, o ne koloborantiškai, iškraipytai išaiškinant tekstą ir iš esmės pakeičiant Konstituciją, kas neleidžiama daryti Konstituciniam teismui! Sąvoka “atskiri atvejai” Konstitucijoje reiškia, kad tokia sąvoka apibrėžia APLINKYBES, o aplinkybės teisėje yra labai svarbu. Taigi konkretizuokime tuos atskirus atvejus. Pirmas: LR pilietis teisėtai įgijęs kitos valstybės pilietybę GALI būti ir LR piliečiu. Aišku, kas teisėtai įgyta, o LR pilietybė įgyta teisėtai taip pat, NEGALI BŪTI ATIMTA! Kai atiminėjama, tai jau čia ir yra bolševikų, koloborantų ideologija, kova prieš Lietuvos VALSTYBĘ, Konstitucinę jos sąrangą, taigi atiminėdami įrodo, kad Lietuvą valdo KOLOBORANTAI! Kad ir Ilgausko atvejis…. iš jo ATIMA, o va iš to nusikaltėlio žudiko, kaip ten jo pavardė…. Zamolskis ar kaip, kuri pagavo Rusijoje…. NEATIMA! Myli Lietuvos valdžia NUSIKALTĖLIUS, nes negali pati savęs nemylėti. Na ką dar sako toji LR Konstitucija? Ogi sako labai aiškiai Europai suprantamus dalykus: “Lietuvos valstybę kuria Tauta.”. Konstituciniam teismui toks tektas yra protu nesuvokiamas, nes jam atrodo, kad Tauta, tai LR piliečiai. Tai kosmopolitinis išaiškinimas, kad kita kokia nors tauta galėtų užgrobti valdžią ir vadovauti titulinei tautai. Tai baisu prie ko tai priveda, faktus žinome iš istorijos. Europoje yra tautinės valstybės ir ta ĮRODO istorija. Tai visiškai nereiškia, kad prie Lietuvos valstybės kūrimo negali prisidėti kitataučiai gyvenantys ar net negyvenantys Lietuvoje. Tokiems turi būti pritaikytas ATVEJIS, kai LR pilietybė yra suteikiama LR prezidento institucijos pagal įstatymą, tokį ATVEJĮ pavadinčiau TREČIU! O ką apie antrą atvejį? O tai, kad pasaulyje yra daug išsibarsčiusių lietuvių…. Lietuvos valstybė tokių užmiršti neturi teisės! Taigi antram atvejui štai ką priskirčiau: Lietuvių kilmės asmuo, tai įrodęs, be jokių apribojimų GALI tapti ir LR piliečiu. Taigi kaip matome nereikia jokių 9 dabar esamų atvejų, užtenka TRIJŲ atvejų, kurie pilnai juridiškai atitinka LR konstituciją ir yra teisėti. KT juridinį terminą “atskiri atvejai” pakeitė “retomis išmtimis” ir veikė sąmoningai prieš Lietuvos valstybę, lietuvių tautą, veikė prieš protą, sąžinę, teisingumą ir tie vadinamieji yra KT teisėjai, o kartu ir tie, kurie lietuviškai parašyto LR Konstitucijos teksto niekaip negalėjo suprasti ir prašėsi, kad KT teisėjai jiems tai išaiškintų. Kaip žinia tuo laiku KT pirmininku buvo E.Kūris, kuris vėliau pasižymėjo straipsniuose, kaip aktyvus pedofilijos gynėjas, kas reiškia jo iškreiptą dvasinę būseną, kuri ir atsispindėjo LR Konstitucijos išaiškinime. Tai kuo pagaliau reikia teisėje vadovautis? Ar iškreiptu išaiškinimu nesuprantantiems kvailiams, ar reikia vadovautis tiesiogiai veikiančiu LR Konstitucijos tekstu? Kaip matau Lietuvos valdžia, įskaitant LR prezidentę ir visus prezidentus, vadovaujasi iškreiptu išaiškinimu ir pamina, paniekina LR Konstitucijos tekstą! Ar kokio nors kitokio požiūrio galima tikėtis iš antikonstitucinės valdžios? Nuomonę galime turėti kiekvienas, tačiau LR Konstitucija kalba KITAIP, kaip mano aukščiau paminėti ponai. Kaip besamprotaučiau, o visgi išvada, kurią padariau yra išvada, kuri sako…. Lietuvos valdžia yra NEPAJĖGI išspręsti šio klausimo LR Konstitucijos rėmuose. Paminėsiu, kad Konstitucijoje žodžiai “atskirais atvejais” niekaip negali būti teisėtai transformuoti į žodžius “retos išimtys”, nes žodis atskiras Lietuvių kalbos žodyne apibrėžiamas taip: “1. atskirtas, atsiskyręs nuo kitų, pavienis: Draugės jis neieško, jis ãtskiras gyvena. atskiraĩ Jo vieno atskiraĩ paklausk. Atskiraĩ padėk kepurę, kad nesusimaišytų.” Štai ir viskas, žodis atskiras niekaip nepavirsta žodžiu retas. Tai tie kurie atskirai, ne Lietuvoje gyvena, gali turėti ir kitos valstybės pilietybę. Nėra nieko Konstitucijoje, kas apribotų žmonių skaičių ar laikotarpį kada Lietuvos pilietis išvyko iš Lietuvos ir niekur nėra Konstitucijoje apribojimų dėl išvažiavimo priežasties ar laiko. Tik antikonstitucinė suokalbininkų prieš tautą valdžia suformavusi antikonstitucinį Konstitucinį Teismą gali tokių iškraipymų besivadovaudamasi dvasiomis ir doktrinomis prigalvoti.

    Atsakyti
  2. dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    7 metai ago

    “Pasak J. Vaiškūno, reiktų atsisakyti siekių silpninti pilietybės instituciją darant ja likvidžia su įsipareigojimais valstybei nesusijusia kategorija ir vertėtų grįžti prie jau anksčiau viešoje erdvėje išsakytų siūlymų įstatymiškai įteisinti „Lietuvio pasą – dokumentą liūdijanti ir stiprinantį pasaulio lietuvių tapatybės ryšį su Tauta ir tautiečiais, kur jie begyventų ir kokios pasaulio valstybės piliečiais bebūtų“.”
    Ponas Jonas Vaiskunas turi savo nuomone ir tai yra gerai. Taciau problema tame, kad ne pono Vaiskuno nuomone Lietuvoje turi galioti, o PRIVALO galioti LR Konstitucija ir sitai pamirsta ne tik Jonas Vaiskunas, tai pamirsta ir Konstitucnis Teismas, prezidentai, vyriauybes….. mat turi NUOMONE! Ponai, lietuviu tautos nuomone kaip reikia tvarkytis valstybeje yra isreiksta jos KONSTITUCIJOJE! Geda klausytis taip vadinamu inteligentu nuomones, kuria persa kaip istatyma. “J. Vaiškūno nuomone dvigubos pilietybės reikalaujantys emigrantai painioja tautybės ir pilietybės sąvokas.” Emigrantai nieko nepainioja, ponas Jonas Vaiskunas painiojasi savo nuomoneje. Negaliu patiketi, inteligentiskas zmogus, vejai galvoje plaisktosi. Vejai jau todel, kad lietuvisko supratimo neturi net del savokos, kgbistines savokos “dviguba pilietybe”. Nera tokios savokos, tik ji yra ismardinta i viesa erdve, nes nera valstybes, kuri suteiktu dviguba pilietybe. Tarkim Lietuva negali duoti Lietuvos ir Airijos pilietybes, tada tai butu dviguba. Ir nera pasaulyje salies, kuri suteiktu is karto dvi pilietybes, o tada ir butu dviguba. Atrodo smulkmena? Ne, tai irodo, kad turime reikala su propagandos sujauktu protu ir nesugebejimu lietuviskai perskaityti, kas parasyta Konstitucijoje. Jei nepatinka Konstitucija, keiskime. Nematau jokiu priezasciu keisti Konstitucija. Matau rimta priezasti isvaikyti KT teisejus, nes jie parinkti nelegitymios valdzios jau 24 metus.

    Atsakyti
  3. dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    7 metai ago

    Pasiklausiau tos konferencijos ir matau, kad Joana Kuraite is Kanados aiskiai jau supranta lietuviskai, ko negalima pasakyti apie Lietuvos valdzia, kad savoka “dviguba pilietybe’ yra nenaudotina ir apie tai as kalbu gal jau 10 metu. Gerai, kad ir pasaulio lietuviu bendruomene tai supranta, pritariu. Pritariu taip pat pasaulio lietuviu bendruomenei tame, kad nereikia jokio referendumo. Reikia padaryti legitymia Lietuvos valdzia ir tik tada spresti visus kitus klausimus legitymiai taip pat. Oi kaip toli ponas Jonas Vaiskunas nuo pasaulio lietuviu supratimo, jam patogi iskreipta valdzios mastysena.

    Atsakyti
    • Kažin says:
      7 metai ago

      Dvi pilietybes turintys asmenys turėtų būti vadinami dvipiliečiais, o tas dalykas – dvipilietyste. Tačiau čia nei iš šio,nei iš to išdygsta “dvigubos” pilietybės sąvoka. Taigi, matome, kad nesuprantama yra ne tik žodžių “atskiri atvejai”, bet ir žodžio “dvigubas” reikšmės. Tas pats yra su “dvigubi standartai” vartojimu, užuot sakius “nevienodi standartai”. Ir taip ištisai yra politikų šnekama žodžiais ne jų reikšmėmis arba pasigriebiamas koks tarptautinis žodis gerai nesuvokus jo prasmės ir taip nuzyziama partiniuose sąrašuose į Seimą, o paskui juos suzyzia tokie patys kalbočiai ir į KT. O ar ne iš tos pačios kalbos reikšmių miglos politikoje buvo trauktas ir parašų rinkimo talkos dėl pavardžių rašymo pavadinimas…

      Atsakyti
      • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        7 metai ago

        Taip.

        Atsakyti
  4. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Dvigubas pilietis Lietuvai – ne pilietis, o parazitas.

    Atsakyti
    • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      7 metai ago

      Na kaip zinome, “tikras lietuvis” yra Lietuvos rusas, kas nera blogai. Blogai yra, kad yra parazitas ir stai kodel. Emigracijoje gyvenantys lietuviai, kaip zinai, atsiuncia i Lietuva tokia parama, kuri virsija ES parama. Tai jei emigrazijoje gyvenantys lietuviai yra pagal sita rusiska zmogeli yra parazitai, tai ir ES yra parazitai, o dar didesni parazitai yra tie, kurie panaudoja ta parama KORUPCISKAI. Cia sito ruskelio politika yra senai zinoma ir yra pilnai AFERISTINE o jis pats yra AFERISTAS, nes rusas pasivadina tikru lietuviu. Gal uz tai gauna nebloga atlygi?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Nežinau kas ją gauna tą jūsų paramą, bet ir taip aišku, kad reikia patiems užsidirbti, o ne laukti labdaros iš frank krukų.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          P.S. pats nesi lietuvis, nes net rašyti lietuviškai nemoki.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            P.P.S.
            VDU profesorius Aleksandravičius sakė, kad pats pridarei visokių šuher muher, dėl ko ir buvai išspirtas kaip šuo.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            P.P.P.S. jokių rusų nėra ir niekada nebuvo, nes rasiejiniai save vadina русский, kas, išvertus į lietuvių kalbą, reiškia surusintą ar aprusėjusį.
            Koks tu daktaras, jei tokių elementarių dalykų nežinai? 🙂

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            Tamsta neteisingai vartoji savokas. Zemgrobys E.Alesandravicius gaujoje su kompartijos sekretoriumi Vytautu Kaminsku uzgrobe dali Kauno botanikos sodo zemes, toje gaujoje dalyvavo ir kiti… tame skaiciuje ir dabartinis rektorius. Tai viena to klausimo puse. Niekas manes NEISPYRE, teismo sprendimu turejau buti atstatytas i darba, taciau sprendimas neivykdytas. Galiu palaukti, daugiau pinigeliu gal prisikaups uz dirbtines pravaikstas. O kur cia skubeti? Yra didelis malonumas jausti, kai tavimi aferistai nepatenkinti.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Jei būtumei laimėjęs, tai ir toks teismo sprendimas būtų buvęs įvykdytas.

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            Esi is dangaus nukrites. Lietuvoje iki 2012 metu geguzės 17d. buvo neivykdyta 17000 teismo sprendimu. Tai tamstai kaip teisininkui, lietuviu tardytojui, turetu buti tai zinoma. Lietuvos valdzia pirmenybe suteike neteisetai pagrobti nuskriausta Klonio mergaite.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Dėl mergaitės gali nebepergyventi – kaip tik ten įvykdė teismo sprendimą ir atėmė ją iš nesąmonių mokytojų – tai yra fiksuota policijos darytuose jų namuose darytuose įrašuose. Paties atveju irgi netikiu, kad būtų palikta – garantuotai nesakai visko kaip buvo.

  5. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Lietuviai yra tik tie, kurie gyvena Lietuvoje, nes jie dirba Lietuvai = lietuvių tautai.

    Atsakyti
    • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      7 metai ago

      Esi nesamoniu rinkinys, nes Lietuvoje gyvena ivairiu tautu zmones per amzius ir tegu gyvena. Taciau tarp ju pasitaiko, kaip ir lietuviu tarpe, ivaraus plauko parazitu, kaip antai “tikras lietuvis”.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Tavęs nebeįleisim į Lietuvą ir paskelbsim persona non grata.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Be to.
          Lietuvoje nėra ir niekada nebuvo jokių kitų tautybių, nes čia niekada jokių kitų tautybių, išskyrus lietuvius, žemių.
          Dar paistai stalinistinius paistalus.

          Atsakyti
  6. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Lietuvio pasas padėtų atsakingoms institucijoms išsiaiškinti ar asmuo turi lietuvišką kilmę, ar ne.
    Jokių lengvatų jiems negali būti – Lietuva nėra turtinga.

    Atsakyti
  7. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Dėmesio!
    Čia rašinėjantis ypata, besivadinantis Ramanauckiu, nėra joks daktaras – nebent karvių apsėklinimo. 🙂

    Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      7 metai ago

      Gyvenimas yra be galo vertingas, o su galu – ypatingai vertingas.

      Atsakyti
  8. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Citata: “J. Vaiškūno nuomone, dvigubos pilietybės reikalaujantys emigrantai painioja tautybės ir pilietybės sąvokas”.

    Silpnindami valstybę, jie tuo pačiu smaugia ir lietuvių tautą, kuri tą Lietuvą, kaip lietuvių įsčias, kuria, saugo, puoselėja.

    Atsakyti
  9. getas says:
    7 metai ago

    Dvigubos pilietybes iteisinimas yra butinas, tai atristu rankas,simtams tukstanciu lietuviu emigrantu . Daug kas nori investuoti Lietuvoje,statyti namus ir panasiai,bet daug ka stabdo tai,kad jiems priiman kitos salies pilietybe ,Lietuvos pilietybe yra atimama.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      7 metai ago

      Priimdami kitos šalies PILETYBĘ jie patys atsisako LIETUVOS PILIETYBĖS, taip kaip vesdamas kitą žmoną atsisakai pirmosios.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Pritariu ir pridedu lietuvių liaudies patarlę:
        viena subine dviejų šybų neužkiši. 🙂

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          P.S. o investavimui pilietybė nėra reikalinga.

          Atsakyti
          • Pakirkšnutė says:
            7 metai ago

            Žodžiu, gudručiai anapiliečiai.

      • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        7 metai ago

        Ponas Jonai Vaiskunai, gaila jusu nesubrendusiu palyginimu. Negaliu patiketi, kad taip graziai inteligentiskai atrodantis intelektualas taip rasytu? Negaliu patiketi. Ir is kur ta nesamone istraukete? Ar negeda taip kalbeti? Turbut niekada nesat mate LR Konstitucijos. Valstybeje konstitucija privalo galioti, o ne tamstos nuomone. Atleisk, sunku suvokti…. inteligentiskas zmogus, mokslininkas, geru darbu Lietuvai padares, o se tau, kaip is kokios … tiesiog nera zodziu. Patarsiu, kai sakai nuomone, pasitikrink, ar tai atitinka LR Konstitucija, nes tamsta skatini teisingi nihilizma, ko istroske ir nori valdzia uzgrobusieji sukalbininkai. Okupantas iseidamas pasiliko. Stai kas baisiausia.

        Atsakyti
        • Jonas Vaiškūnas says:
          7 metai ago

          Konstitucijoje aiškiai parašyta: …niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis. Taigi, skaitykite Konstituciją iš kokio norite galo – vistiek perskaitysite tą patį.

          Atsakyti
          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            Jonai, Jonai, negaliu atsistebeti, kas per NESAMONES rasai, leidi sau iskeipti KONSTITUCIJA, elgiesi kaip koks Konstitucinis teismas. Tai va pagelbesiu Jums ir kitiems. LR Konstitucijos 12 str. yra taip tiksliai parasyta: “Išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis.” Taigi ATSKIRAIS ATVEJAIS LR pilietis GALI buti ir kitos valstybes pilieciu. Matote, esate mokslu daktaras, turetumet suprasti ir lietuviskai ir logiskai mastyti. O nesuprantate. Kai nesuprantate, tai dar karta skaitykite, atskirais atvejais LR pilietis GALI buti ir kitos valstybes pilieciu, o isskyrus tuos atskirus atvejus, NEGALI. Taigi viskas kas telpa i atskirus atvejus yra LEGITYMU. O apie tai skaitykite pirma mano komentara. Mane apgauti ne taip lengva, Lietuva apgauti lengva…. as skaitau Konstitucija ir jos neiskraipau ir manau, kad Lietuvos pilieciai ir valdzia PRIVALOMAI turi laikytis Konstitucijos, nes tai pagrindinis musu istatymas ir jokie kiti istatymai negali jai priestarauti. Esu nuosirdziai nustebes ir tikrai niekaip negaliu atsistebeti, kad toksai kulturingas zmogus, toksai issilavines zmogus, taip israiskingai mokantis kalbeti ir pasakoti labai idomius dalykus…. va ima ir suklumpa praktiskai lygioje vietoje, kaip koks Konstitucinis Teismas, kuris yra beje NELEGITYMUS, nes ji suformavo nelegitymi valdzia. Taigi visi jo nutarimai grieztai ziurint yra neteiseti. Gyvename nepaprasto teisinio bardako valstybeje. Nepaparasto bardako valstybeje, todel valdzia negali pralementi ne zodelio, kai jiems viesiems be isimties, beje alkui taip pat, nusiunciau isaiskinima. O juk galetu paasikinti…. bet negali paaiskinti, nes supranta, kad negalima irodyti, kad 141=71. Jeigu Jus, ponas Jonai, sugebate mane dalykiskai sukritikuoti, tai busiu nepaprastai dekingas, nes tada sutaupysite man begales laiko, kuri dabar leidziau informuodamas Lietuva apie nelegitymia antikonstitucine valdzia, kuri einia i eilinius nekonstitucinius rinkimus, nors yra labai padoriai laiko viska pataisyti ir zingsniuoti teisines valstybes link. O tas tycinis tylejimas IRODO auksciausio laipsnio nepadoruma, nusikaltimus pries valstybe, stagnacija ir pasislykstejimo verta korupcija su jos sitmatukstantininkais.

          • Jonas Vaiškūnas says:
            7 metai ago

            Atskiri – reti – atvejai – jau apibrėžti Konstitucijoje ir visi norintys turėti dvigubą arba daug pilietybių į šiuos atvejus taikyti teisės neturi. Jei bus paskelbtas referendumas dėl šių retų atvejų pavertimo – neretais atvejais – Tauta pareikš savo nuomonę referendume. Bet aš balsuosiu – PRIEŠ ir kviesiu kitus Lietuvos patriotus – nepritarti Pilietybės nuvertinimui. Pilietybė – turi būti VIENA, kaip Tėvynė, kaip Motina ir Žmona. Pasiskaitykite, ponai prisitaikėliai, štai šitą rašinį:
            https://alkas.lt/2012/08/27/l-medelis-neatsisakau-istikimybesunes-babickaites-patriotizmo-pasaka/

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Pritariu – nereikia parazitų ant Lietuvos kūno.

          • Ei says:
            7 metai ago

            Įdomu, o senovėj baltų kraštuose nebuvo galimybės kelias žmonas turėt? Musulmonai stipriai viršija mus gimstamumu ir skverbsis čia, kažką reikia daryt. Esant išnykimo pavojui viską galima pradėt svarstyt… 🙂

          • Jonas Vaiškūnas says:
            7 metai ago

            Svarstykite.

          • Pakirkšnutė says:
            7 metai ago

            Smagiausia Tėvynę “mylėti” liežuviu.

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            Labai apgailestau ponas Jonai Vaiskunai, kad niekaip nesuprantate lietuvisko zodzio atskirai, atskiri, atskiras, tai atsiverskite lkz.lt ir issiaiskinkite, bet jokiu budu neaiskinkite, kad “Atskiri – reti – atvejai – jau apibrėžti Konstitucijoje….”. Taigi diskusija pavirsta nepadoria, nes tamstai ir nei kokiai KT yra neleista pakeisti Konsitucijos lietuviskus zodzius i kitos reiksmes zodziais. Nepaprasta GEDA Jums, ponas Vaiskunai. Nepaprasta geda, kaip inteligentui. Gal Jus net nesuprantate, kad KEISTI Konstitucija yra ne tamstos prerogatyva. Galite uz ka norite agituoti, taciau teises pakeisti Konstitucijos pagal savo proto negalia NEGALITE! Atleiskite siurksciai pasakyta, taciau, tai ka tamsta darote yra nusikaltimas pries Valstybe. Konstitcija turi galioti, o ne tamstos sapaliojimai.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Žodis atskiras yra teisininkų, todėl jų klausk ką jie norėjo tuo žodžiu pasakyti, pvz., Egidijaus Jarašiūno.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            O n kartų sakė, kad tai – išimtis.

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            Negaliu patvirtinti ka tas E.Jarasiunas porino, taciau labiau pasitikiu kalbininkais, kurie raso lietuviu kalbos zodynus ir isaiskina lietuviu kalbos zodziu reiksmes. Ne jerasiunai, ar kokie tai ramanauskai…. ziurek lkz.lt zodi “atskiras”.Jeigu kiekvienam butu leisti aiskinti zodziu reiksmes, tai tada juodas pasidarytu baltas, o katinas pavirstu kiaule. Privalome laikytis zodziu reiksmes, kuri yra nustatyta kalbininku. Cia ne teisininku reikalas.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Žiūrim lkz lt:
            1. pavienis;
            2. specialus, vien tam skirtas.
            Dabartinės lkz:
            1. atsiskyręs, pavienis
            2. tam tikras, vien tam skirtas.
            Kur čia įžiūri ką nors kitą, jei ne išimtį?
            O E.Jarašiūnas yra šios Konstitucijos kūrėjas
            https://lt.wikipedia.org/wiki/Egidijus_Jarašiūnas

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            ETT teisme dirba teisėjas iš Lietuvos – Egidijus Jarašiūnas
            https://lt.wikipedia.org/wiki/Europos_Sąjungos_Teisingumo_Teismas

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            Matau, kad sukcius sukciauja toliau. Tada pabandykime prie klausimo prieiti kitaip. Na neteko girdeti ir zinoti tokio istatymo, kuris sakytu, kad sitas istatymas yra taikytinas tik 1, 3, 5 ar 7 ar 9 zmonems. Taigi tokia isvada, istatymai nenusako zmoniu skaiciaus, kuriems tas istatymas taikomas. Taip yra todel, kad atveju, atskiru atveju, na tegul buna pavieniu atveju…. tegu buna kaip nori, o visiskai pakankan VIENO atvejo, kad ir tokio: LR pilietis teisetai igijes kitos valstybes pilietybe gali buti ir LR pilieciu. Ir po situo vienu atveju, gali buti milijonas pilieciu. Taip negali buti, kad 5 zmonems vienas istatymas, o 25 zmonems jau kitas istatymas. Kaip beziuresi, o Konstitucinis teismas atliko AFERA pries Valstybe ir Tauta.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Pats esi sukčius, nes jau iš Konstitucijos sakinio aišku, kad tai negali būti masinis dalykas, nes kitaip piliečio kaip tokio buvimas taptų visiškai niekuo neparemtu ir tiesiog nebeegzistuojančiu.
            Stok prie sienos!

  10. Liutauras says:
    7 metai ago

    Pilietybė ne dovana ar tik pasas. Pilietybė-įsipareigojimas tarnauti savo Tėvynei ar valstybei, kurioje gyveni.Taip pat savo veikla privalai ją stiprinti. Jei pripažinsim dvigubą pilietybę, išvykusiems po Lietuvos nepriklausomybės lietuvių tautybės asmenims, privalėsim ją pripažinti ir kitų tautybių buvusiems Lietuvos gyventojams. Ją turėtų gauti visi. Antra išvykusiųjų reikalavimas keisti referendumo įstatymą, suteikiant mažesniam skaičiui reikalauti referendumo surengimo. Kaip pvz. Rusijoje gyvenantys dvigubą pilietybę turintys Lietuvos piliečiai su keliais šimtais Lietuvoje gyvenančiais sugalvoja referendumą apie Klaipėdos krašto prijungimą prie RF. Ir ką. Surinko tokių 100 tūkst. parašų ir referendumas paskelbiamas. Gal šito norim. Ir nereikia čia pilstyt iš tuščio į kiaurą. Nei tie vadinami šimtai tūkstančių lietuvių ruošiasi investuoti Lietuvoje nei ką. Kas investuoja, žiūri naudos. Ar sugrįš jam pinigai. Mano nuomonė viena: pilietybė gali būti tik viena. Negali tarnauti dviem

    Atsakyti
    • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      7 metai ago

      Ponas Liutaurai, cia gal paskaitinesi mano diskusija su gerb. Jonu Vaiskunu, kuris yra tikrai inteletualus zmogus ir turi savo nuomone, o as jos neturiu, nes matai, kai kalbame apie pilietybes, tai ne savo nuomone persu, o taip kaip parasyta LR Konstitucijoje, kurios mes individualiai pakeisti negalime, nebent tik tautos referendumu. Taciau kaip matau, gerb. Vaiskunas isispyres is paskutiniuju reiskia savo nuomone, ir ta nuomone tokia, kad atrodo jis yra pats istikimiausias is visu istikimiausiu Lietuvos pilieciu, kitiems iki jo labai toli. Taigi apie tai ir pasvarstykime, kurioje vertybiu skales vietoje yra toji pilietybe. Tai va. As, o taip pat manau ir ponas Jonas Vaiskunas buvome TSRS pilieciai ir pagal ta vaiskuniska istikimybes tsrs pilietybes doktrina privaletume kautis uz tsrs iki paskutinio kraujo laso, ko Vaiskunas ir As NEDAROME, na prezidente tai dare, na tai kitas klausimas. To cia nelieskime. Kaip cia taip atsitiko, kad ememe ir nusispjoveme i ta tsrs pilietybe ir pasiskelbeme nepriklausomi nuo tsrs, prisiememe LR Konstitucija ir jos pagrindu tapome LR pilieciais! O tapome todel, kad buvome TAUTA, lietuviu tauta! Tai reiskia vienareiksmiska dalyka, kad vertybiniu poziuriu tautiskumas, tauta yra auksciau uz pilietybe. Gerokai auksciau. Kas mus beokupavo, kieno mes pilieciais bebuvome, o visgi is tu pelenu, is tu karo degesiu vis kelemes kaip TAUTA, ne kaip tsrs pilieciai. Taip, kad pasaku sekti apie sekuliarine sventaja pilietybe nereiketu sekti, nes gerokai auksciau vertybiu skaleje yra tauta. Na pasiziurekime yra zydu tauta. 2000 metu be valstybes, turejo paciu ivairiausiu pilietybiu, kuriu net butu ir sunku suskaiciuoti, o va kaip tauta, atsikele, atsistojo ir sukure galinga valstybe Izraeli. Suprato, kas yra tauta, ir kas yra pilietybe, ir net savo senaja kalba atgaivino! Taigi kai LR pilietis tampa kitos valstybes pilieciu, jis niekaip nepasidaro nelietuviu, jeigu juo buvo. Todel tas pavyzdelis, kur buvo nurodytas J.Vaiskuno nera tinkamas, nes ten aiskiai sumaisyta viskas ir pilietybes institutas yra iskeltas auskciau TAUTOS, reiskia drasi puiki mergaite susimaise vertybese. Tauta yra auksciausia vertybe, kas ir pasakyta LR Konstitucijos “Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.”
      Taigi dabar pasvarstykime ar Jonas Vaiskunas yra Lietuvos pilietis is didziosios raides. Is didziosios raides reiskia, kad sventai prisilaiko LR Konstitucijos, kuri yra priimta visuotiniu referendumu. Idomus klausimelis, kuris pilietybe iskele auksciau nei tautybe ir pagatavas visus tautiecius suesti gyvus, kad tik jie neturetu teisetai igytos LR pilietybes, kai teisetu budu igijo ir kitos valtybes pilietybe. Sakesti net agituos, kad ir kiti estu savo tautiecius, kuriuos jau cia vietoje suede ir teko jiems sprukti neatsigreziant.
      Tai va nusiunciau Jonui Vaiskunui, alkui.lt straipsneli ir irodziau, kad dabar Lietuvoje valdzia yra nelegitymi, tai yra suformuota ne pagal LR Konstitucijos 55 str. o suformuota partiniu gauju suokalbio budu isivedant pusiau sarasiniu rinkimu istatyma. O juk aiskiai LR Konstitucijoje parasyta, kad ne 71, o 141 Seimo narys turi buti renkamas tiesiogiai ir lygia teise ir jokiu netiesioginiu ir nelygia teise sarasiniu rinkimu NEGALI BUTI. Kaip LR pilietis Jonas Vaiskunas privelejo kautis kaip liutas uz tai, kad Lietuvoje butu legitymi valdzia, suformuota taip, kaip nurodo LR Konstitucija. O ponas J.Vaiskunas ne tik kad nesikauna, pirmai progai pasitaikius, iskraipo LR Konstitucija, straipnsio kuri nusiunciau NESPAUSDINA, kas reiskia, kad is visu jegu gina nelegitymia valdzia, stagnacine valdzia, neteiseta valdzia ir save ivardina PILIECIU!? Tai koks jis pilietis, jei nenori laisva valia paklusti LR Konstitucijai ir laukia BIZUNO, kad ji priverstu kas nors laikytis LR Konstitucijos, taip kaip sita korumpuota iki dantu vagiu vadzia, simtatukstantininku valdzia nori, kaip nelegitymus KT nori. Tai paprasciausias tarnas pagal veikima, o jau zodziai, tai liejasi kaip didziausio patrioto. Tas pats atsitiko su tai pacia Talka uz Lietuvos kalba, kur pavadinimas buvo vienoks, o turinys kitos, kas reiskia inteligentams samininga AFERIZMA. Imkime kitu poziuriu ta laikotarpi, kai Lietuva sieke nepriklausomybes, tai pasalio lietuviu organizacijos gelbejo kaip galejo is patriotiniu paskatu ir NEBUDAMI LR pilieciais, o budami kitu valstybiu pilieciais, nes jie suprasto savo siela, kas yra vertybe, kad tauta yra vertybe, o va J.Vaiskunui.. pilietybe auksciausia vertybe,tai del to jis turetu kautis iki mirties uz sovetiska savo pilietybe, o ne jis isdave sovietine pilietybe. Kazin kodel, juk jam taip svarbu…
      Tai stai kaip gaunasi, kai smegenelese vertybes susimaiso. Taciau kaip nori ponas Jonas Vaiskunas taip tegu vartosi, taciau uz Konstitucijos esmes ir zodziu kaitaliojima laisvanoriskai, ponas Vaiskunas praradnda labai daug pagarbos, ir jei dar agituos uz tai, kad lietuviai pasaulyje negaletu tureti savo salies pilietybes, tai toki tiktai ant sausos sakos….. tiek to tegu gyvena, visgi lietuvis, tegu turi ir kita nuomone.
      Vaiskunas kaunasi uz neteiseta ir nelegitymia Lietuvos valdzia nepaskelbdamas mano straipsnio, kuriame tai irodyta ir todel nera joks istikimas Lietuvos pilietis, netgi tautietis, tik deklaracijos.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        7 metai ago

        Tiesioginė rinkimų teisė (Konstitucijos 55 str.) teisiškai reiškia, kad rinkėjas gali balsuoti tik pats, rinkėjas įgalioti balsuoti kitą asmenį negali. Renkant Seimą ši teisė visuotinai nėra pažeidžiama – Rinkimų įstatyme balsuoti už kitą nėra leista.
        Kalba gali būti dėl lygios rinkimų teisės nustatytos 55 str. pažeidimo. Mat rinkimų teisė apima ne tik teisę rinkti, bet ir būti išrinktam. Pagal rinkimų įstatymą nepartinė rinkimų teisę turinti piliečių dalis tegali kandidatuoti tik į 71 Seimo vietą, t. y. pusę Seimo, kai partiniai asmenys turi galimybę kandidatuoti į 141 Seimo vietą, t.y. į visą Seimą. Taigi rinkimų teisė nurodyta prasme, renkant Seimą, yra nelygi partiniams ir nepartiniams piliečiams. Tad akivaizdu, kad ši tvarka, o ji yra nustatyta dabartiniame Seimo rinkimų įstatyme, pagal ją yra organizuojami ir vykdomi rinkimai, išrenkamas Seimas, prieštarauja Konstitucijos 55 str. nustatytai lygiai rinkimų teisei. Taigi dėl Konstitucijoje nustatytos lygios rinkimų teisės pažeidimo, renkant Seimą, galima kalbėti tik šia prasme.

        Atsakyti
        • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          7 metai ago

          Komentatorius “kazin” pazvelge i ta tiesiogine rinkimu teise siek tiek kitokiu aspektu ir uz tai aciu. Taciau su gerb. “kazin” nuomone linkes nesutikti ir stai kodel. Taip tiesiogine teise galima suprasti, kad pats eini ir tiesiogiai balsuoji. Taciau toji tiesiogine teise nera taip paprasta, kaip atrodo, nes kai balsuoji vienmandateje, tai tiesiogiai ir balsuoji uz kandidata i Seimo nari, kuri nori isrinkti. Taciau kai ateina eile pazymeti sarasus, tai cia nera jau tiesioginio balsavimo uz Seimo nari, o yra tik balsavimas uz sarasa ir dar 5 reigingavimo balsai jau tiesiogiai uz norimus 5 seimo narius, beje ne lygia teise, nes saraso vieta suponuoja nelygia teise. Taigi is esmes kaip bekalbetume, taciau “kazin” isreiksta nuomone yra ta, kuri parodo LR Konstitucijos pazeidima, nors sis zodis cia niekaip netinka, nes tinka zodziai, kad Konstitucija yra GRUBIAI sulauzoma, nes is esmes pakeiciamas rinkimo i valdzia budas. Manau diskusijoje rastume bendra kalba. Aciu uz kita poziuri.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            7 metai ago

            Teisė nėra filosofija, todėl teisinės nuostatos filosofavimais neaiškinamos.
            Tai, kad sąvokoje “atskiri atvejai” žodžio “išimtis” reikšmės atspalvio nėra, manau esate teisus. Čia “išimties” reikšmė taip pat būtų išfilosofuota, taigi neteisinga.
            Manau, kad tokiu atveju KT turėtų kreiptis į Kalbos komisiją dėl pasakymo “atskiri atvejai” prasmės išaiškinimo ir tuo pagrindu patikslinti savo ankstesnę doktriną dėl pilietybės.

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            KT negali niekur kreiptis, nes tas LR Konstitucijos iskraipymo veiksmas yra SAMONINGAS aktas. Jie specialiai Lietuvos skaldymo ir naikinimo tikslu tai atliko. Ir jie puikiai zino, kad Lietuva valdo nelegitymi valdzia, o is cia seka, kad ir KT teisejai yra paskirti nelegitymios valdzios, tai jie soka pagal tokios valdzios dudele ir nieko daugiau. Tai asmenys be pagarbos Lietuvos Konstitucijai, kuriai prisiekia. Jau buvo daugybe laiko, jei tai butu klaida, ja istaisyti, taciau to nedaro. LR Seimas vel formuojamas priestaraujant LR Konstitucijai, taigi vel valdzia bus nelegitymi. Kai tai tesiasi viena diena, viena menesi, vienus metus, na 4 metus, be kai tai tesiasi 24 metus, tai aiskiai parodo, kad Lietuvos valdzioje yra uzkieteje, principingi Lietuvos priesai, Lietuvos isdavikai, Lietuvos naikintojai, Lietuvos plesikai, Lietuvos banditai, Lietuvos dvasiniai iskrypeliai…. Atrodo baisoka? Nieko nepadarysi, gi rusu okupacijoje 50 metu gyvenome…. O dabar dar ir tebegyvename. Okupantas iseidamas pasiliko. Todel kiek mes cia bekalbetume…. ju ausys tiesai yra uzkimstos. Viskas uzblokuota.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Žiūrėk kalbos žodynus (aukščiau yra duota), niekų neplepėjęs.

          • Kažin says:
            7 metai ago

            Tai, kad žodynas, kaip tik ir nerodo, kad atskiras ir išimtinis būtų sinonimai. Taigi ne tik teisinėje kalboje jie turi skirtingas prasmes, bet ir bendrinėje. Paties kalbos jausena šlubuoja…

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Neskaitai:
            tikras lietuvis:
            2016 05 21 18:12 | IP adresas: 78.58.72.44
            Žiūrim lkz lt:
            1. pavienis;
            2. specialus, vien tam skirtas.
            Dabartinės lkz:
            1. atsiskyręs, pavienis
            2. tam tikras, vien tam skirtas.
            Kur čia įžiūri ką nors kitą, jei ne išimtį?
            O E.Jarašiūnas yra šios Konstitucijos kūrėjas
            https://lt.wikipedia.org/wiki/Egidijus_Jarašiūnas
            Nebekurk dviračio.

          • Kažin says:
            7 metai ago

            Atskiri atvejai nustatomi įstatymu, akivaizdu, jų gali būti tiek, kiek Seimas mato reikalinga. Seimas gali manyti, kad dvipiliečių šalis neturėtų apskritai. KT doktriną dėl dvipilietystės gali patikslinti. Dėl jos patikslinimo į KT gali kreiptis Prezidentė. KT doktriną atitinkamai patikslinus referendumai taptų nereikalingi, viską būtų galima išspręsti įstatymu.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Jau dabar tų atvejų skaičius, nustatytas įstatymu, aiškiai prieštarauja Konstitucijai, nes jau yra masinis, o ne visiškai retas.

          • Saulės vilna says:
            7 metai ago

            Atskirų atviejų skaičius neribojamas, klausimas kiek pagal juos dvipiliečių galėtume turėti. Gal jų, pvz., gali būti penktadalis, t.y. apie 500 tūkst. Tai spręsti Seimui atsižvelgiant į aplinkybes, o KT aiškinti ar nėra prieštaravimų Konstitucijai ir įstatymams.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Jų, pagal Konstituciją, gali būti tik vienetai.
            O ne milijonai, kaip yra dabar.
            Dėl ko ir nebėra kas dirba Lietuvai: visi tik ir žiūri kaip iš jos ką pasičiupus.

          • Saulės vilna says:
            7 metai ago

            Čia jau nuomonė, o ne konstitucinė nuostata.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Ne, tai – Konstitucinė nuostata:
            12 straipsnis
            Išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis.
            Tokiais tegali būti tik Lietuvos šnipai ir pan.
            Nes Lietuvos pilietis PRIVALO DIRBTI LIETUVAI, o kas nedirba – tas nevalgo.
            Kitaip: tam vietos nėra.
            PARAZITŲ ANT LIETUVOS SPRANDO NEREIKIA.
            Kas už parazitų veisimą, tuos – prie sienos: kitaip ir čia bus tas pats, kas yra Ukrainoj.

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            7 metai ago

            “Tikras lietuvis” yra tikras sukcius ir stai kodel. Analizuojame zodi “atskiras”, o jis stai ima ir pakeicia i zodi “pavienis”. Tai sukciu darbas. Ta pati padare ir Jonas Vaiskunas…. jam atskiras pavirto retu ir dar remiasi Konstitucija, kurioje taip nera.
            Kas mokino tamstas galvoti?

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Pats toks: aš duodu reikšmes žodžio atskiras, kurias duoda lkz lt ir dabartinės lkz lt.

    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Pritariu.
      Papildau.
      Pilietybė yra narystė – tai supras visi krepšinio šalies žmonės: įsivaizduokim, kad kas tai nori kartu būti ir žalgiriečiu, ir lryto komandos nariu, o ką jis darys, kada tos dvi komandos kovos tarpusavyje?
      Taip, kad dvigubas pilietiškumas yra tas pats pederastizmas.
      Tik kitoj saujoj, taip sakant.

      Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      7 metai ago

      Kiek pažįstu išvažiavusiųjų migrantų, tai jie net “nesiteikia” sugrįžti čion nė numirt.
      Matai, dar tie migrantai čia rypauja, kad Lietuva neva jų atsisako.

      Atsakyti
  11. getas says:
    7 metai ago

    Manau pati didziausia problema yra ta,kad siandieniniai Lietuvos gyventojai,patys nebezino,kas jie tokie yra. Yra ir tokiu ,kurie samoningai uzsispyre nebenori to zinoti. Lietuvis siandien jums yra piletybe ,bet daugumai tenka rimtai pagalvoti ir rinktis ,kada pilvas kelis metus is eiles gurgia,o uzpakali dengia deveti drabuziai is labdaros siuntu.. Salis – realiai ziurint, save vadinanti savarankiska,nors is salies ziurint, kai kam atrodo kolektyviai kolonizuota.Taip pat stebint is salies, salies zmoniu isrinktuju valdininku veikimas salies pilieciu labui,yra daugiau nei ribotas . Manau vykusiais rinkimais ,labiausiai dziaugiasi tie,kurie i juos labai daug investuoja – tikedamiesi dar daugiau,o ne tie ,kurie pazadu kalnus prisiklause,tikisi gausiantys nors kiek geriau ir lengviau ir taip vel iki sekanciu rinkimu… Zmogus yra keistas sutverimas – lipa i lektuva,nors puikiai zino,kad lektuvas gali nukristi – ruko,nors puikiai zino ,kad rukymas yra viena is pagrindiniu daugelio mirtimi pasibaigianciu ligu priezastis,ir dar daug kitu palyginimu galeciau ivardinti… Zmogus daugiau nei keistas sutverimas,cia jis protingas ,o uz akimirkos visiskas kvailys… Pilietybe – kas tai ? Ar ik ne patys sau susikureme siuos biurokratinius pancius ? Man yra svarbu tauta ir tautybe,nes to i jokius biurokratinius popiergalius irasyti nebutina,tai yra kiekvienam veide parasyta. Zmogus siekia gyventi geriau ir lengviau, o jeigu jis del kazko aukojasi ,tada ir atsakas turi buti adekvatus… 25 metai praejo ,kas pasikeite lietuviui i gera puse ? Manau tik tai,kad siandien jis jau gali pabegti nuo viso to,gali kurti savo laime ten ,kur jo jau niekas neapgaus,kur pilvas negurgia ir nereikia nesioti drabuziu is labdaros siuntos. Tiek tos pilietybes…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Pilietybė ateina iš tautybės, o ta – iš genčių, kadaise susibėgusių į tautą tikslu išlikti.
      Kam svarbu škurliai, tiems Lietuva – buvus nebuvus.
      Kas augintas lietuviu, tas laikysis Lietuvos ir tik pastarųjų dėka lietuvių lizdas – Lietuva gyvuoja, be kurio nebuvo ir nebus lietuvių, nes pirma atsirado Lietuva, o jos gyventojai buvo pavadinti lietuviais.
      Nebus pabėgusių, ateis kiti ir taps lietuviais.
      Lietuva nežus – vis tiek bus jos viršus!
      Kadaise pabėgusius iš mūšio lauko bausdavo aukščiausiąją bausme, dabar jie patys taip save nusibaudžia, nes praranda tai, ką turėjo iki tol.

      Atsakyti
      • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        7 metai ago

        “Pilietybė ateina iš tautybės, o ta – iš genčių, kadaise susibėgusių į tautą tikslu išlikti.”
        Klaida cia yra tokia. Pilietybe ateina is atkurtos ar sukurtos valstybes. Tai valstybe su savo pagrindiniu istatymu – Konstitucija- ir apibrezia pilietybe. Tauta yra auksciausia vertybe, aukstesne vertybe yra zmonija. Tai kad pilietybe neateina is tautybes galima paneigti taip. Zydai turejo simtus ivairiu pilietybiu, o tauta viena. Lietuviai gali tureti paciu ivairiausiu pilietybiu, o tauta yra viena, lietuviu tauta, kuri atkure savo valstybe. Taip, kad tas Jono Vaiskuno “draskymasis” del dvieju ar daugiau pilietybiu yra paprasciausiai nesusigaudymas vertybese. Jie del tos pilietybes pagatavi sunaikinti tauta, padaryti ja atskira, lietuvius atskirti nuo ju Tevynes. Kai pasiklausau tu taip save ivardinanciu inteligentais, vaiskunu, ozolu, radzvilu, rudziu, landsbergiu, patacku ir kt….. pagatavi suesti lietuviu tauta, ja suskaldyti visokiais niekais, didelis cia ivykdyto genocido pries lietuviu tauta rezultatas. Nesugeba suprasti lietuviskai parasyto Konstitucijos VIENO sakinio. O jeigu jiems butu uzduotis suprasti du sakinius… tikras galvos skausmas.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Suki kaip koks žydas: mes kalbam apie Lietuvą ir lietuvius (o žydai nėra tauta ir nebešnekėk daugiau nesąmonių – klajokliai nėra tautos, nes tauta – tik savo teritoriją nuo amžių amžinųjų turinti bendruomenė).
          Pilietis – senas žodis, reiškiantis pilies gyventoją.
          Tai ir dabar to žodžio reikšmė yra ta pati: valkatos nėra pilies gyventojai (=jos gynėjai, jai dirbantys ir pan.).
          Pilietybė ateina iš tautybės, nes kaip tik tautietis, t.y. lietuvis, ir tegyvena pilyje – kitaip jos žemėje.

          Atsakyti
  12. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Manau, kad n pilietininkų propagandistą Ramanauckį laikas suimti.

    Atsakyti
    • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      7 metai ago

      Rusiskas lietuviu tardytojas tik tokia minti ir gali isgeneruoti. Okupante, lauk is Lietuvos.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        🙂
        Išsigandai?
        Ir teisingai.
        Turi bijoti ir nesąmonių nepaistyti.
        O aš, matai, tūkstančius metų su savo gimine čia, Lietuvoje, gyvenu ir netraidalioju po pasaulį kaip ne kurie.

        Atsakyti
  13. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Be to.
    Rašo: Regina Narušienė.
    Betgi to asmens pavardė yra Narušis.
    Tai kokios lyties asmuo čia lenda lietuviams savo “tiesų” dėstyti?

    Atsakyti
  14. dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    7 metai ago

    Cia mes truputi pasipesiojome, manau diskusija buvo naudinga. Aciu visiems.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Nėra čia jokios diskusijos: pabėgai, palikai Lietuvą likimo valiai ir viso gero.
      Apsieisim ir be jūsų.

      Atsakyti
      • velinas says:
        7 metai ago

        Maciau Lietuvoje, aibes senyvu zmoniu,kuiciasi siuksliu konteineriuose – jie niekur nebega,jie jau negali begti,jie jau prisiaukojo del visu tu,kurie zadejo kad bus geriau…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Nei jokia čia ne auka: gal tai tiesiog tinginys, kur ieško lengvų centų?
          Nes kažko vertingo, kas leistų normaliai pragyventi, ten dar nei vienas nerado.

          Atsakyti
  15. as says:
    7 metai ago

    Balsuoju atsakingai-tai grupė skirta apšviesti žmones ko reikia norint išsirinkti geresnę valdžią-https://www.facebook.com/groups/1188852074488423/?fref=ts

    Atsakyti
  16. lietuvis says:
    7 metai ago

    Del zodzio “tinginys” – jus nueikite pas tuos senus ,siuksliu konteineriuose besikuiciancius Lietuvos zmones,ir pasakykite jiems i akis ,kad jie tinginiai. Manau neisnesite sveiko kailio… Yra ir tokiu ir kitokiu, bet trumpas protas ,dazniausiai visus kisa i viena maisa,nes del rimtu sveikatos sutrikimu ,nedarbingu,socialiai remtinu zmonu,jiems nebuna… 30-40 metu ,sunkiai dirbe zmones,susirge yra paliekami ant ledo – tokia realybe.Jusu sanariai,stuburas,sirdies ir kitos ligos,jusu darbdaviui ,darbo birzai,ar socialiniams darbuotojams,dazniausiai yra neidomios… Gydymo istaigos jums pades,bet taip pat tik tol ,kol jus tam uztektinai lesu turesite. Jeigu dar ir jusu vaikams i jus nusispjauti,jeigu tokiu isvis turite,pas ka jus tada eisite ?

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Nepasakok: aš turiu sodą, jame užsiauginu daržovių tiek, kad nereikia nieko pirkti tam, kad išgyventum.
      Kodėl jie to negali?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Ir galiu pasakyti ką jie ten randa: pvz., bonkas, kurias mes, nes nedaug būna, tiesiog išmetam, o jiems – kapeika.
        Iš konteinerių niekas nepragyvena.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Ir ne seni, o, kaip taisyklė, jauni ir prasigėrę.
          Nuolatiniai, kurių tėra vienas kitas.

          Atsakyti
          • neziniukas says:
            7 metai ago

            Manau kol jus neiseisite is tunelio,antro maiso jums niekas neduos…Jus turite ta ir kita,o jie juk daznai nieko neturi.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Reikia mažiau gerti, daugiau dirbti ir turės tiek kiek reikia.

  17. LosAngeles says:
    7 metai ago

    dviguba pilietybe tai kazkoks nesusipratimas… Kaip gali tarnauti vienu metu dviem ponams? Kazkurio atzvilgiu busi… kaip tai vadinama nepaslaptis.

    Atsakyti
    • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      7 metai ago

      “Dviguba piletybe” NEEGZITUOJA, nes nera salies kuri isduotu tokia pilietybe. Taigi gali ir nesinervinti.

      Atsakyti
      • LosAngeles says:
        7 metai ago

        Hm… Taigi kad tamstele galite nesinervinti, tik skaityti kas rasoma pravartu butu. Butent apie ‘dviguba pilietybe’ straipsnyje ir kalbama. Turbut ne ten pataikete 🙂

        Atsakyti
        • Pakirkšnutė says:
          7 metai ago

          Emi grantams buvusi Lietuva – tai lyg Pirmoji Meilė (kuri nerūdija).
          ————————————————————————–
          CHA

          Atsakyti
  18. atskrai retai pavienis išskirtinis says:
    7 metai ago

    bet nesu, –
    t.y.
    “dviguba pilietybė neįmanoma”
    “dvigubos pilietybės nebūna”
    “dviguba pilietybė – pramanas”
    …
    o prie ko čia ta egz, – egze, — egzek… egzistencija (-tavimas, -tuoja)??
    Kaip ir dvigubo kranto nebuvimą, kad vienusyk abipus
    upės įsirėmint (atsiremt), sugalvota tiltai, iš…
    angl(ui) brydės, vok brukt, o rus. mostu mesti.
    Nesibarbenkim, jei tik galim, dėkui.

    Atsakyti
  19. dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    7 metai ago

    Kiekviena komentatoriu prasau man atsiusti savo emaila ir as Jums atsiusiu straipsni apie antikonstitucinius artejancius rinkimus. Spauda pilnai blokuoja, taigi noriu Jus pasiekti per emailus visai Lietuvai. Sutarta!

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

2023 03 20
Sveikina Zigmo Žemaičio gimnazijos direktorė Rima Razmienė ir buvęs astronomijos mokytojas Albertas Dinda | A. Jakšto nuotr.

J. Vaiškūnas. Mes – švenčionys

2023 03 03
Joną Vaiškūną sveikina Švenčionių meras Rimantas Klipčius | A.Jakšto nuotr.

D. Červokienė. Aukštaitijos metų atidaryme – apie savasties ženklus, kalbą ir žemės šventumą

2023 02 28
Rasa Čepaitienė, Jonas Vaiškūnas, Dalia Urbanavičienė | Alkas.lt ekrano nuotr.

„Atspindžiai“: Kaip atkurti ir grąžinti tautinę savigarbą ir galią?

2023 02 28
Jonas Vaiškūnas | Alkas.lt ekrano nuotr.

Ar po kelių dešimtmečių Lietuvoje tebekalbėsime lietuviškai?

2023 02 27
Dr. Jonas Basanavičius | wikipedija.org nuotr.

OpTV: Ne tas Jonas: kas jam drįso skirti Nacionalinę Basanavičiaus premiją?

2023 02 25
Česlovas Iškauskas | Prienų viešosios bibliotekos nuotr.

Č. Iškauskas. Ką darysime su plintančia rusų kalba?

2023 02 23
Aukštaitijos metų atidarymas ir Nacionalinės Jono Basanavičiaus laureato pagerbimas | Rengėjų nuotr.

Švenčionyse – Aukštaitijos metų atidarymo ir Nacionalinės J. Basanavičiaus premijos laureato pagerbimo iškilmės

2023 02 22
Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

2023 02 21
Įteiktos Nacionalinės premijos | Alkas.lt nuotr.

Įteiktos Nacionalinės kultūros ir meno bei Nacionalinė Jono Basanavičiaus premijos

2023 02 14
Rodyti daugiau

Naujienos

Vilkaviškio krašto muziejus pažymėjo 60-ąjį gimtadienį | R. Kaminsko, LGGRTC nuotr.
Kultūra

Vilkaviškio krašto muziejus pažymėjo 60-ąjį gimtadienį

2023 03 30
Ukrainos prezidents V. Zelenskis apkasuose su kariais | president.gov.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos biudžetas turi būti – iki trijų dolerių žmogui/dienai

2023 03 29
Kristoferis Kavolis ir Gitanas Nausėda | R. Dačkaus nuotr.
Lietuvoje

Prezidentas: didžiuojamės, kad esame NATO nariai

2023 03 29
Aukštojo mokslo studijos šiemet numatomos pagal specialistų poreikį | Švietimo ir mokslo ministerijos nuotr.
Lietuvoje

Pirmakursių studijoms – 14,1 mln. eurų

2023 03 29
Oro tarša | am.lrv.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Į orą išmetama vis dar daug teršalų

2023 03 29
Mokslas | lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Suaugusiems siekti mokslų bus paprasčiau

2023 03 29
Pinigai | zum.lt nuotr.
Lietuvoje

Verslo paskoloms – papildomas milijardas

2023 03 29
Sveikata | sam.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Apsilankant pas gydytoją – daugiau paslaugų

2023 03 29
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • kai kurių komentatorių išprusimas apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • Nuoroda apie S. Buškevičius, R. Girinskas, L. Astra. Lukiškių aikštėje turi stovėti paminklas Vytautui Didžiajam
  • Nuoroda apie S. Buškevičius. Mūsų laukia mūšis už lietuvių kalbą
  • Manau apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Vilkaviškio krašto muziejus pažymėjo 60-ąjį gimtadienį
  • Rusijos biudžetas turi būti – iki trijų dolerių žmogui/dienai
  • Prezidentas: didžiuojamės, kad esame NATO nariai
  • Pirmakursių studijoms – 14,1 mln. eurų
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 20
3
Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti? Apie tai laidoje „Atspindžiai“ kalbasi prof. Rasa Čepaitienė ir asociacijos „Talka kalbai ir tautai“ tarybos...

Skaityti toliau

J. Vaiškūnas. Mes – švenčionys

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 03
3
Sveikina Zigmo Žemaičio gimnazijos direktorė Rima Razmienė ir buvęs astronomijos mokytojas Albertas Dinda | A. Jakšto nuotr.

Gimiau Švenčionių rajone, Papiškės kaime, už kurio, palei Gojalio giraitę, sruvena iš Švento ežero ištekantis Šventelės upelis, o Šventame ežere...

Skaityti toliau

D. Červokienė. Aukštaitijos metų atidaryme – apie savasties ženklus, kalbą ir žemės šventumą

by daiva
2023 02 28
2
Joną Vaiškūną sveikina Švenčionių meras Rimantas Klipčius | A.Jakšto nuotr.

Vasario 24 d. Švenčionių miesto kultūros centre įvyko Aukštaitijos atmintinų metų atidarymo iškilmės, kurias pradėjo Biržų „Saulės“ gimnazijos folkloro ansamblio...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • kai kurių komentatorių išprusimas apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • Nuoroda apie S. Buškevičius, R. Girinskas, L. Astra. Lukiškių aikštėje turi stovėti paminklas Vytautui Didžiajam
  • Nuoroda apie S. Buškevičius. Mūsų laukia mūšis už lietuvių kalbą
  • Manau apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • Žemyna apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
Kitas straipsnis
Yra kuo didžiuotis – Santariškėse pradėti taikyti sudėtingiausi inkstų transplantacijos metodai

Nuo liepos 1 dienos sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojams keliami atlyginimai

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai