Šeštadienis, 28 birželio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Kultūra

Sekmadienio sakmė. Dievas Senelis numato žmonių ateitį

www.alkas.lt
2015-01-25 18:07:14
18
legacy.pitchengine.com nuotr.

Automobilis žiemą | legacy.pitchengine.com nuotr.

automobilis ziema_legacy.pitchengine.com
legacy.pitchengine.com nuotr.

Jonas Trinkūnas (1939–2014) sukaupė lietuvių sakmių ir pasakojimų rinkinį, kuriame atsispindi mūsų tautos išmintis, jos pasaulio samprata, dorovės pagrindas, taigi senovės žynių palikti pamokymai. Susidarė ištisa knyga tokių „filosofinių“ kūrinių, kuriuos, palydėtus J. Trinkūno pastabomis ir įžvalgomis ruošiamasi šiemet išleisti.  „Lietuvių išminties knyga“  žadama pristatyti Vilniaus Knygų mugėje. Knyga spaudai parengė Vaclovas Mikailionis.

Tęsdami „Sekmadienio sakmių“ skiltį skelbiame keletą sakmių iš būsimos „Lietuvių išminties knygos“  bei Jono Vaiškūno mintis įkvėptas šių sakmių.  

Dievas Senelis numato žmonių ateitį

Vienas žmogus ėjo namo. Priėjo kryžkelę, atsisėdo nusiminęs ant akmens ir nebežino kur eiti. Prieina prie jo kažin koks senelis ir klausia, kodėl jis taip nusiminęs.

– Kaipgi, – sako tas žmogus, – nebūsiu nusiminęs? Priėjau kryžkelę – ir nebežinau kur eiti!

– Eik su manim! Aš tau parodysiu kelią! – tarė senelis, kuris buvo Dievas.

Nuėję jie abu, užėjo pas vieną ūkininką, kuris maloniai juos priėmė, sušildė ir pavalgydino. Žmogus pamatė, kad Senelis išeidamas paėmė auksinį puodą. Paskui užėjo jie pas kitą ūkininką. Tas buvo nedoras žmogus. Jis jų ne tik nepriėmė, bet iškoliojo ir išvarė. Senelis, iš to ūkininko išeidamas, paliko jo priemenėje tą auksinį puodą.

Kitą dieną užėjo jie pas trečią ūkininką. Tas vėl buvo geras žmogus ir juos maloniai priėmė. Senelis, iš jo išeidamas, uždegė jo namus. Paskum jie sutiko gražų jaunikaitį, ir ėjo visi trys kartu. Beeidami priėjo tiltą. Senelis nustūmė tą jaunikaitį nuo tilto – ir šis prigėrė. Tada sako žmogus tam Seneliui:

– Eik kur nori! Aš su tokiais galvažudžiais nenoriu susidėti!

– Išklausyk mane. Tas auksinis puodas buvo užnuodytas, ir aš išgelbėjau gerą žmogų, o nubaudžiau nedorėlį. Po tų namų, kuriuos aš sudeginau, pamatu buvo užkastas didelis turtas. Dabar tas žmogus jį surado ir pasistatys ne tokią lūšnelę. O vaikinas, kurį upėn įstūmiau, būtų užmušęs savo tėvą.

Taip pasakęs, Senelis parodė žmogui kelią, ir jiedu išsiskyrė.

Mūsų tautosaka, IX t., 1935 m., 208–209 psl.

Jonas Trinkūnas: Daugelyje pasakų ir pasakojimų gana dažnas veikėjas yra senelis. Tai šventas senelis, žinantis gyvųjų ir mirusiųjų paslaptis. Jis papročių sergėtojas, keliaujantis vaidila, žmonėms pasirodantis seneliu – elgeta. Jis galįs keisti savo išvaizdą. Žmonės jį kartais vadino Dievu Seneliu. Jis įkūnijo tas antgamtines galias, kuriomis pasižymėjo ir šventieji Protėviai arba dzūkų Dziedai, ateinantys į žmonių pasaulį iš anapus.

***

Jonas Vaiškūnas: Dažnai klausiame – kodėl Dievas yra toks negailestingas, kad už gerus ketinimus ir gerus darbus atsilygina ne sėkme, ne džiaugsmu o, regis, dar didesniais ir žiauresniais išbandymais. Šioje sakmėje Dievas senelio pavidalu atskleidžia savo poelgių prasmę. Žmogus nesugeba aprėpti visumos ir sukasi tik čia ir dabar besirutuliuojančių reiškinių ir įvykių sūkuryje. Iš dieviškų aukštybių atsiveriantis viso pasaulio erdvės ir laiko paveikslas rodo mūsų kelius ir jais ėjimo vaisius. Dievas turi galią kištis ir keisti vyksmus. Gal mums nesuprantamais įvykiais ir veiksmais jis nori pagerinti, patobulinti savo gyvą visuminį kūrinį? Kad pasaulis būtų gražesnis, darnesnis? Iš kur mums žinoti, kai matome aplink save žiaurumą ir blogį, kada veikia darnos link kreipianti Dievo ranka, o kada nelabojo galvažudžiai?

Atsakyti į šį klausimą nelengva.

Tačiau yra atvejų kai tai būna akivaizdu. Vienas toks įvyko visai neseniai.

Vieną gruodžio popietę mano pažįstama kaunietė išėjusi iš parduotuvės prie savo automobilio pamatė jauną žmogų, kuris priekaištingai į ją žiūrėdamas tarė: „Kur jūs taip ilgai buvote, laukiu jūsų jau visą valandą. Bandydamas išvažiuoti iš stovėjimo aikštelės aš netyčia kliudžiau jūsų automobilį ir likau čia Jūsų laukti, kad išsiaiškintumėme viską iki galo…“

Apžiūrėjusi automobilį ir įsitikinusi, kad nubrozdinimas yra netoks ir žymus, moteris pasigailėjo sąžiningo jaunuolio ir pasakė, kad jis jai nieko neskolingas. Jaunuolis labai apsidžiaugė ir padėkojęs išvažiavo.

Po kelių dienų mano pažįstama važiuodama slidžiu keliu Vilniaus priemiestyje užsikalbėjo su vežamu pakeleiviu, ir pavėlavusi nuspausti stabdžius, slysdama prilietė prieš tai sustojusio automobilio taukšą (buferį). Nors tas automobilis nė kiek nenukentėjo, tačiau jį vairavusi moteris buvo labai pikta ir neperkalbama. Ji nenorėjo klausyti jokių paaiškinimų. Policininkai dėl tokios smulkmenos važiuoti atsisakė. Tuomet „nukentėjusioji“ išsikvietė pažįstamus policininkus. Buvo surašytas protokolas ir sugaišta labai daug laiko…

Mano pažįstama ilgai negalėjo suvokti šio likimo akibrokšto, kuomet jai visiškai prikišamai buvo parodyta, kad už gerą gali būti tuoj pat atsilyginta blogiu. Kai išgirdau šį pasakojimą, iškarto prisiminiau sakmes apie Dievą senelį. Tuomet mes kartu susimąstėme, kad šis įvykis priemiestyje galėjo padėti išvengti daug rimtesnės nelaimės, kuri laukė slidžiame kelyje įsijautusiųjų į pokalbį, o ne į vairavimo aplinkybes, mieste.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Sekmadienio sakmė. Elgeta, Dievas ir Mirtis
  2. Sekmadienio sakmė. Apie karalių ir varną
  3. Sekmadienio sakmė. Trys velyjimai
  4. Sekmadienio sakmė. Sukietėjusi širdis
  5. Sekmadienio sakmė. Zuikelia rašybas
  6. Sekmadienio sakmė. Apie brangius žodžius
  7. Sekmadienio sakmė. Žodžiai Žemės Motei
  8. Sekmadienio sakmė. Apie Teisybę ir Neteisybę
  9. Sekmadienio sakmė. Du karaliaus vaikai (apė sapno galią)
  10. Sekmadienio sakmė. Apė poną ir mužiką
  11. Sekmadienio sakmė. Dirbantis pilvas
  12. Sekmadienio sakmė. Apė stebėtiną kiaušinį
  13. Sekmadienio sakmė. Apie razumą ir dalį
  14. Sekmadienio sakmė. Bičiuliai
  15. Sekmadienio sakmė. Apė pačėdą

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 18

  1. Skalvė says:
    10 metų ago

    Laukiu “Lietuvių išminties knygos”…

    Atsakyti
  2. Kemblys says:
    10 metų ago

    O, taip…………….
    ,,…važiuodama slidžiu keliu Vilniaus priemiestyje užsikalbėjo su vežamu pakeleiviu, ir pavėlavusi nuspausti stabdžius, slysdama prilietė…”

    Atsakyti
  3. Kemblys says:
    10 metų ago

    Nežinau, vėl kažko nesuprantu….
    ,,Jonas Trinkūnas (1939 – 2014) sukaupė lietuvių sakmių ir pasakojimų rinkinį ………… Mūsų tautosaka, IX t., 1935 m., 208–209 psl.” – SUKAUPĖ dar negimęs.

    ,,Tęsdami „Sekmadienio sakmių“ skiltį skelbiame keletą sakmių iš būsimos „Lietuvių išminties knygos“.
    Dievas Senelis numato žmonių ateitį” – čia PASAKA, o ne SAKMĖ!!! (beje, turbūt, pati kvailiausia pasaka)

    Mano nuomone, ‘krivis’ ir ‘vaidilų ratas’ turėtų aiškinti, kas yra Dievas, kad LIETUVIS, priėjęs kryžkelę, nesėdėtų nusiminęs ant akmens, bet ŽINOTŲ kur eiti. Pačio aiškiausio dalyko nesugebate paaiškinti – Dievo!!!

    Atsakyti
    • Perkūno Paukštis says:
      10 metų ago

      Kembliau, būtų puikumėlis, jei trumpai paaiškintum dalyką Dievą.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        10 metų ago

        Paaiškinčiau, bet pasičiuptų romuviai, pasičiuptų krikščionys ir nuvalkiotų. Jei atsiras 3-5 mąstantys, kurie norės kurti pasaulėžiūrą, kuri remtųsi protėvių, aiškinsiu JIEMS, o ne visiems. Neatsiras, ne bėda, paaiškins koks nors lenkas, ispanas ar mongolas – mintys nėra slaptos.

        Atsakyti
        • Perkūno Paukštis says:
          10 metų ago

          Gerai. Vadinasi belieka laukti tavo minėtojo pranašo Mongolo.

          Atsakyti
    • lyvis says:
      10 metų ago

      Norėčiau kažkiek patikslinti: ‘Priėjo kryžkelę, atsisėdo nusiminęs ant akmens ir nebežino kur eiti.’ Sakinyje kryžkelė reiškia septintą runą futarke -X- t y pirmas čakrinis taškas karališkas avino zodiakas. Tą pačią prasmę reiškia ir akmuo tai matome kada Perkūnas laiko kairėje rankoje iškėlęs akmenį ties galva. Galva, kūno dalis kuria valdo avino zodiakas. Taigi mokykimės skaityti pasakas jos nėra skirtos tik vaikams tai žynių slėpiniai skirtos žmogaus gyvenimo tikslui. lyvis

      Atsakyti
  4. Perkūno Paukštis says:
    10 metų ago

    „Lietuvių išminties knyga“.
    Nuotabus knygos pavadinimas ir Dievai, kuriuos pagoniškai mylime.

    Atsakyti
    • Perkūno Paukštis says:
      10 metų ago

      Nuostabus.

      Atsakyti
  5. vabalas says:
    10 metų ago

    Pasakojimo esmė- ne visada viskas taip paprasta, kaip atrodo. Tik nesuprantu, kam čia tą dievą kaišioti? Juk čia yra tik gyvenimo patirtis. Tarp kitko, R. Akutagawa yra parašes žymiai geriau, kur tą patį įvyki perpasakoja septyni žmonės, ir jų versijos stulbinančiai skirtingos. Universali, žmonijos sukaupta išmintis- va kas turėtų būti minima kalbant apie Trinkūno “surinktą” pasaką, ar sakmę. Nei dievas, nei dievai čia ne prie ko.

    “Tačiau yra atvejų kai tai būna akivaizdu”
    Akivaizdu kas? Kad jūsų sapnuojamas dievas suorganizuoja eismo įvykius, kad pamokytų mus kažko?! Mhm, nu jo… matau, kad jūsų tikėjimas jau paženges, tckant.

    Atsakyti
    • Perkūno Paukštis says:
      10 metų ago

      Man Dievai – ne pamokslautojai, ir ne mokytojai. Jie mano tiesiog draugai, įnamiai.

      Atsakyti
  6. Bartas says:
    10 metų ago

    O man visos pasakos gražios.

    Atsakyti
  7. Keista says:
    10 metų ago

    Pasakos palyginimas su pažįstamos sukelta avarija visai netinka ir neatitinka esmės. Aš manau, kad ta moteris, kuriai buvo padaryta žala avarijos metu, buvo teisi, kad iš Vaiškūno pažįstamos kaunietės pareikalavo būti atsakingai už autoįvykį ir atlyginti jai padarytus nuostolius. O ta pažįstama, jei jau save laiko tokia save geriete, turėjo pati pasisiūlyti atlyginti vairuotojai už padarytą žalą, atsiprašyti jos ir netrukdyti brangaus laiko . Ir tikrai nereikia mums sekti dar antros pasakos, kad atvažiavusi policija surašė protokolą, kad buferis sveikas ir nepažeistas…. ?

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      10 metų ago

      Vaiškūno pažįstama viską pasiūlė nors nebuvo padaryta VISIŠKAI jokios žalos, bet ta „nukentėjusi“ moteris nenorėjo nieko klausytis ir kai policininkai dėl tokių niekų atvažiuoti atsisakė, tai tada išsikvietė pažįstamus policininkus, bet net vienas ir iš tų gūžčiojo pečiais ir šypsojosi.

      Atsakyti
  8. Keista says:
    10 metų ago

    Gerb. Jonai, ar tikrai galite “galvą guldyti” už pažįstamos žodžius? Ir ar tikrai manote, kad policininkai surašė, kad mašina nepažeista, t.y. buferis neįlenktas, nesubraižytas ir pan. Norėjimas išsisukti nuo atsakomybės irgi yra nuodėmė ir kas gali pasverti kuri iš jų didesnė… ? Kiek žinau, tai draudimas skaičiuoja padarytą žalą, kai nuostoliai viršija 100 litų.
    Kažkada ir aš buvau atsidūrusi panašioje situacijoje, kai lengvai slystelėjau ir trinktelėjau į kitos mašinos buferį. Greitis ties posūkiu buvo gal 30 km/val ir buferis tik lengvai įlinko, bet išlipusi vairuotoja pasakė, kad veža mažamečius vaikus ir šie išsigando, nors pažvelgusi pro langą pati mačiau tuos vaikus – jie sėdėjo abu ramiai ir net nesuprato kas vyksta… Vairuotoja manęs paprašė 100 litų ir aš net nesiginčijusi atsiskaičiau su ja už sutrukdytą ir sugadintą jai dieną.

    Atsakyti
  9. Žaltys says:
    10 metų ago

    Iki šiol nemoku iššifruoti: ką reiškia “duok durniui kelią”? Kadangi artėja savivaldybių rinkimai, apie TAI verta kalbėti, o ne apie pasivažinėjimus su pažįstamomis moterimis ir kas joms nutinka kai jos užsiplepa su pažįstamu pakeleiviu. Juk yra pasakyta: “valdžia nuo Dievo”, bet tie, kurie eina link valdžios dažnai net rankose nėra turėję nė Švento rašto, nei tautosakos knygų. Kuomet apžavėti rinkėjai išrenka valdžios ORGANUS, galiausiai paaiškėja jog jie nėra savarankiški, pakankamai kvalifikuoti kad galėtų vykdyti savo duotus įžadus žmonėms. Dažnai nutinka, kad jie, (organai) patekę į aukštus postus pradeda globoti savo buvusias ir esamas meilužes, klasiokus, kursiokus, visaip tenkinti jų įgeidžius. Neseniai išmintinga Lietuvos moteris I. Seliukaitė kalbėdama TV laidoje paragino žmones etninių regijonų kultūros vyksmą padaryti šiuolaikišką, mums suprantamai, o ne koncervatyviai pamėgdžioti ir kartoti kažkada kažką kažkaip buvus. Tai gal ir pabandom: kaip atpažinti politinius nevispročius ir kaip jiems parodyti kurlink jie turėtų eiti? Juk kiekvienuose rinkimuose ta klaida vis kartojasi.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

baltoji banga.lt
Lietuvoje

„Baltoji banga“ ragina Seimą pirmadienį nemažinti atsakomybės už piktnaudžiavimą pareigomis

2025 06 28
Vilniuje pirmąkart istorijoje vyks Europos šalių geografijos olimpiada | linesa.lt nuotr.
Lietuvoje

Vilniuje pirmąkart istorijoje vyks Europos šalių geografijos olimpiada

2025 06 28
Sargėnų estakada
Lietuvoje

Atidaromas eismas Sargėnų estakada

2025 06 28
Klaipėdos kamerinis orkestras
Kultūra

Kintų muzikos šventėje – pasaulinio lygio pasirodymo lydimos Anatolijaus Šenderovo ir Ugnės Karvelis sukaktys

2025 06 28
Policija
Lietuvoje

Savaitgalį – pareigūnų dėmesys motociklininkų saugumui

2025 06 27
Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas pasirašė mokesčių, pensijų ir Gynybos fondo įstatymus

2025 06 27
Smūgio slopintuvas
Lietuvoje

Didesniam saugumui keliuose – mobilūs smūgio slopintuvai

2025 06 27
Šuo, katė
Gamta ir žmogus

EP žengia į priekį užtikrinant naminių gyvūnų gerovę

2025 06 27

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Rimvydas apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
  • Vilna apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
  • Rimvydas apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
  • >Vilna apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Rotavirusas vasarą neatostogauja
  • M. Navys, M. Sėjūnas. JAV pralaimėjimas. Ar pergalė Irane?
  • Skirtingiems patiekalams – skirtingi pomidorai
  • Nemokamas „Wi-Fi“ – tik mėgstantiems riziką

Kiti Straipsniai

Visuomenininkai ragina pasirašyti už NT mokesčio įstatymo pataisas, kad gyventojų būstai būtų neapmokestinami

Visuomenininkai ragina pasirašyti už NT mokesčio įstatymo pataisas, kad gyventojų būstai būtų neapmokestinami

2025 06 08
Homoseksualizacija | Alkas.lt koliažas

J. Vaiškūnas. R. Jankūnas: Kas kalba Lietuvos vardu?

2025 06 02
Zigmas Vaišvila | alkas.lt koliažas

Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui

2025 05 29
Derybos?

J. Vaiškūnas. Stambulo derybos: politiniai burtažodžiai plėšrūnų elgesio nekeičia

2025 05 17
Jonas Vaiškūnas | Alkas.lt nuotr.

J. Vaiškūnas. Gegužės danguje – Jupiteris, Aušrinė bei… nelaukti reginiai

2025 05 12
Jonas Vaiškūnas | Alkas.lt koliažas

J. Vaiškūnas. Kam naudingas KGB bendradarbių sąrašų įslaptinimas: Lietuvos valstybei ar Kremliui?

2025 05 11
Jorė 2025

Nuvilnijo pavasario žalumos ir baltiškos dvasios atgimimo banga: 29-oji Jorė Kulionyse

2025 05 07
Marius Kundrotas

M. Kundrotas. Ar prigimtinės teisės dar turi prasmės?

2025 05 07
Jorė

Jorė – pavasarinė malda mūsų dievams

2025 04 22
Signataro A. Patacko diskusijų klubo iškaba Kauno įgulos karininkų ramovėje

Prisimintas signataras Algirdas Patackas: praėjo 10 metų nuo jo netekties

2025 04 07

Skaitytojų nuomonės:

  • Rimvydas apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
  • Vilna apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
  • Rimvydas apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
  • >Vilna apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
  • +++ apie Lietuvos kultūros kongresui – 100: nuo Čiurlionio link ateities kultūros politikos
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Sergejus Lavrovas | Rusijos URM nuotr.

Rusija apkaltino Ukrainą dėl taikių žmonių žūties

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai