Tautininkai Molėtų rajone vyksiančiame sąskrydyje sudegins Lietuvos negeroves (24)

Tautininkų sąskrydis | Alkas.lt, J.Vaiškūno nuotr.

Tautininkų sąskrydis | Alkas.lt, J.Vaiškūno nuotr.

Rugpjūčio mėn. 17-18 dienomis netoli Molėtų raj. netoli Alantos esančiame Svobiškėlio kaime vyks Tautininkų sąjungos (TS) sąskrydis.

Sąskrydyje laukiama apie 200 Tautininkų sąjungos narių su šeimomis, tautininkus sveikins svečiai iš kitų partijų ir visuomeninių organizacijų.

Sąskrydyje bus surengtos diskusijos apie Lietuvos ateitį Europos sąjungoje, Baltijos šalių nacionalistų glaudesnio bendradarbiavimo perspektyvas, baltiškas tradicijas ir tautišką mąstymą bei gyvenimo būdą.

Sąskrydis prasidės partijos TS pirmininko Gintaro Songailos sveikinimo kalba. Sugiedoję Tautinę giesmę sąskrydžio dalyviai ketina sudeginti mūsų šalies negerovės: 9 paveikslus kuriuose bus pavaizduoti politikos ir visuomenės veikėjai, pasak tautininkų įkūnijantys šias negeroves. Pasak tautininkų vieni iš jų kenkia Lietuvos valstybei, kiti – lietuvių tautai, dar kiti – šeimai, dorovei, kultūrai.

„Mes linkėsime Lietuvai apsivalyti nuo šių žmonių skleidžiamo blogio, o pirmiausiai – apsivalyti jiems patiems. Tikimės, kad šventa lietuviška ugnis sudegins negeroves ir paskatins tautą apsivalyti“, – aiškino Tautininkų sąjungos pirmininkopavaduotojas Julius Panka, pasak kurio šių atvaizdų deginimas „nėra siejamas su jokiais politikos ir viešaisiais veikėjais kaip fiziniais asmenimis ir neskatina jokio smurto prieš juos“.

Sąskrydžio dalyviai galės pasirungti šachmatų turnyre, seniausio lietuviško žaidimo „Ripka“ varžybose, šaudymo lanku varžybose. Vėliau visi bus pakviesti iš didžiulio šventinio katilo paragauti tautinės sriubos.

Sąskrydžio dalyviai aplankys netoli stovyklavietės ąžuolų giraitėje dunksantį vieną garsiausių Lietuvos mitologinių-sakralinių paminklų – Valiulio akmenį su ženklais. Apie šio akmens mokslininkams užmintas mįsles sąskrydžio dalyviams papasakos etnokosmologas Jonas Vaiškūnas.  Paskaitas sąskrydyje skaitys įžymūs lietuvių etninės kultūros tyrinėtojai ir žinovai – mitologas dr. Dainius Razauskas bei etninės kultūros puoselėtojas, vaidila Valdas Rutkūnas.

Sąskrydžio dalyvius įkvėps folkloro grupės „Karužė“ ir žymiausios Lietuvoje patriotinio roko grupės „Diktatūra“ koncertas.

****

Tautininkų sąjungos sąskrydžio dienotvarkė:

Rugpjūčio 17 d.

11.00 – 12.00 Dalyvių registracija (registruojame skyriais, nepamirškite šeimų).

12.00  Sąskrydžio atidarymas. Lietuvos Himnas. Pirmininko žodis. Svečių pasisakymai.

12.40 Lietuvos negerovių sudeginimas.

13.00  Registracija žaidimams: (keli mažesni skyriai gali apsijungti)

1.  Komandomis į tinklinio žaidimą (komanda sudaro 5 žmonės, žaisim skyriais).
2. Šachmatų turnyras. (Koordinuoja Andrius Šimas).
3. Šaudymo iš lanko rungtys (po vieną). (Koordinuojas Edmundas Girskis).
4. Virvės traukimo (Koordinuoja Vaidotas Jakubonis).
5. Ripka. Koordinuoja (Mindaugas Sidaravičius ir Tomas Bedulskis).

Labiau mėgstantiems meną, piešinių konkursas: „Lietuva po 10 metų: ,,be žydrų, juodų, raudonų ir be imigracijos balvonų“ (registruotis prie to paties staliuko) (Koordinuoja Rima Laimikienė).

13.30 – 16.30 Žaidimai, rungtys, dažasvydis, pasibendravimas su kitų skyrių atstovais, tarybos ir valdybos nariais.

16.30 Užkandame savo arba bendražygio riestainio ir judam toliau.

17.00 Diskusija apie Lietuvos ateitį: „Tautininkai ir Europos sąjunga“..

19.00 Skyrių prisistatymas (galimas muzikinis variantas arba kas kaip moka, tas taip šoka).

20.00 Vakarinės vaišės, tautinės sriubos valgymas, nugalėtojų apdovanojimai, koncertas, šokiai iki pat gaidžių (grupės: ,,Karužė“, ,,Diktatūra“ ir dar kas nors (jokių „čiornyj voran“ ir „golubaja  luna“, tik lietuvių liaudies dainos)).

„Diktatūra“ – „Daina apie Tėvynę“:

Nuo 21.00 iki 00.00 jaukiai šildys šonus pirtis.

Rugpjūčio 18 d.

9.00 Turistinis žygis (vietoj mankštos) prie pagoniško aukojimo akmens (IX ar X amžiaus) per ąžuolų giraitę (tiems galiūnams apie 300 ar net 500 metų). Atstumas maždaug 1 km.

Valiulio akmuo – D.Stalauskienės piešinys ant stiklo

Valiulio akmuo – D.Stalauskienės piešinys ant stiklo

10.00 Suneštiniai pusryčiai, šviežia kava su vakarykščiu sumuštiniu

10.30 Valdo Rutkūno paskaita.

11.30 Dainiaus Razausko paskaita.

12.30 Žaidimai, rungtys, dažasvydis (?), diskusijos apie partijos ir Lietuvos problemas

15.00 Uždarymas.

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , .

24 komentarai

  1. S:

    Matyt reiks sudalyvaut. Nesu Tautininkų narys, bet labai šauni programa, nesinori praleist tokios… Anksti pajudėsim, reikia spėt vidurdieniui, tikiuosi niekas neužpyks – nors ne partijos narys, bet dūšioj tautininkas (kaip prie Smetonos)… 🙂

  2. Kemblys:

    M.Kundrotas neblogai nusimano apie TAUTININKYSTĘ 🙂

    • mitas:

      Nuo žodžio misti
      🙂
      (ne apie a.a. Vėlių ar kt. mintim užvarde)
      taigi – tautosaka:
      “kebabas” Panka, naktinių šlamštynių pas turkus mėgėjas, su Son-gaila
      kurio tikrai nei už Čepaitį, nei už Matulį ar Intą negaila, kažką kažko kažkaip kūrens…
      Gal verčiau tautinį atliekų polit-fabrikėlį apšildytų, užuot NE LAIKU ir NE VIETOJE
      klaidint visuomenę klaidinant ir užleidžiant Tautinės politikos poziciją Kundrot_Gražuliniu
      stiliumi. Piemenys ir tai, anuomet, naudos daugiau duodavę: ganyti buvę ką.
      O dabar.
      be proto naudojimasis Dainiaus išmintim bei garbe ir
      “koordinavimas”

      Nėr, – pradangino Son-gaila, bet ne-gaila.
      Tautos nepa(si)vogsi, gvieši ar gvelbsi;
      klausk Dainiaus,
      – o atsakyk pati-pats
      “kebabinės’ čia tos “tradicijos ir perspektyvos” anų
      ar bent “šašlykinės”? Užuot kepus ir dirbus!
      Tuščios liepsnos nebūna, ji arba arba…
      pragaikštinga pačiam L I E P I A N Č I J A M.
      Griežtai – lietuviškai; išlikti savimi Lik, atsiribok. Būk!

      …gaila
      A L K O

      • Kam čia” pavydas bambą graužia”?

        • Donatas Golubevas:

          Matyt, kad neužaugusiems vaikams, kurie savo atvaizdo prieš veidrodį gėdijas. Kažkokie veltiniai, apipinti šizofreniniu tvaiku. Prie ko čia Julius Panka ir turkų kebabai?

          • mito rauda:

            antrašas skaituomas “KUO”
            jei pastaba dėl įvardo ir vardo tvirta, ir pasitvirtinusi;
            tai iš Gruzijos grįžus nuostabu: kaip netgi aukšč.
            paminėtam nevykėliui (nevykėliui be pykčio ir pavydo,
            o su užuojauta “tautiškumą” kebabiška–vartotojiškai
            suvokiančiam) tikrą guzinišką, chačiapuri, chinkalį ar
            čiachochbilį po kebabo lenta Kalvarijų g. nauj. “turgui”
            10-16 val švediško stalo būdu siūlo-prekiauja,

            Tą, po Gruzijos įspūdžių, verta įrašyti:
            pilnas Vilnius puikių ir skanių chačiapurių, kepsnių,
            šašlykų kaukazietiškų, o net priemiesčiai užvaldomi
            “KEBAB” raidynu, 5-raidės, pigu ir viliojančiai.

            Čia labai jau grubiai akivaizdus atsakas apie aukšč.
            paminėtąjį mėg. Rėkia: mES taurininkai, aŠ Tautininkas,
            o vidujinis suvokimas, nuostatos jojo, tai ryškai NE-
            tautiškąją gaida iprasimušinėja… NE LAIKU ir NE VIETOJE
            (be pavydo, o su užuo…) kaip jau rašyta.
            Tad… švediškojo stalo užrašo vilionė,
            kebabinės antrašu, greta pizza į namus,
            kaukazietiškųjų patiekalų gausoje,
            lietuviškosios pilietybės savininkės
            iš kaimyninės Baltarusijos kilme,
            gaminama-prekiaujama
            (štai Tau ir puikus, tikras chačiapuri Vilniuje…???)

            Atleiskit, kad ne lietuviškuosius
            “zeppelinus” pareklamavau, kaip
            pavyzdį “tautininkiškosios” sumaišties
            užuot
            kokį Algirdą (Patacką) pagyręs ar papeikęs,
            kai Kaukazo tautas, jotvingius ir tibetiečius
            bendra kilme ginąs ir kitus puoląs, o Tautos, –
            tautinės atramos matymo be.. (vien gryn gryn
            įvairiaprasme krikščioninimo orto’ ar kata’ marška
            jame, nuo jo, per jį).
            Be, tai be; apmaudu.
            tačiau juk ne kiekvienas
            vydūniškai-romuvietišku
            turiniu yra gyvas ir kažkiek
            u ž p i l d y t a s nuo
            prigimimo.
            Juk
            taip.

  3. klausiu:

    O ponas J.Panka ar eis prie ŠV. UGNIES , ką KRIKŠČIONYS veiks ?

  4. Donatas Golubevas:

    O tai kur dėsis Julius Panka? Žinoma, kad eis ir prie šventos ugnies ir prie švento akmens. Visi iš ten pat kilome, tai pagarba protėviams bei jų išminčiai, kultūrai – mažiausia duoklė, ką galime atiduoti jiems šiandien už tą pačią kalbą, kultūra, žemę ir genofondą. O krikščionys, kaip aš juokauju, tai tik kol kas nesusipratę pagonys 🙂 Laiko klausimas, kada jie atsivers į prigimtinę Lietuvišką pasaulėžiūrą 😀 Tik prašymas būtų ne Tautininkų sąjungos nariams užsiregistruoti pas Julių Panką prieš atvykstant. Iki susimatymo sąskrydyje! http://www.tautininkusajunga.lt/lt/aktualijos/renginiai/renginys-68.html

  5. Etiškai pateiktas sąskrydžio ir dienos renginių aprašymas.Perduota dvasinga,pakili energetika ir užkrečiančiai gera,sveika nuotaika.Šaunuoliai.
    Kas nebus šaliai,vis tiek bus kartu:).
    Sėkmės,mielieji.

  6. antanas:

    Sveikinu tautininkus, sąskrydžio dalyvius.Visiems linkiu geros nuotaikos, puikiai pasilinksminti vardan tos Lietuvos. Apgailestauju, kad dėl sveikatos negaliu dalyvauti.

  7. labai labai patinka šis D.Stalauskienės piešinys ant stiklo “Valiulio akmuo”.Gal kas žino kur įsigyti.Autorės darbų galerijoje jo nėra.
    Ačiū.

  8. Amelija:

    Tikrai “graži” šventė, ypač paskaičius komentarus Lryto portale. Kas neįžvelgia grėsmės pačiai tautininkijos idėjai, rengdamas tokius išpuolius – arba nesveikas, arba svetimų tarnybų agentas.

  9. Jotvingis:

    Paveikslų su politikų atvaizdais deginimas labai jau primena įtūžusių musulmonų elgiasį.Manau, kad vietoje to yra daug geriau (ir efektyviau) Lietuvai kenkmingų politikų griežta argumentuota kritika.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *