Rytą lėtai, bet dar atsiranda šviesa. Dešimt minučių po nelaisvės skambučio apsimesti, kad negirdėjai, paklausyti tylos – ir keliesi būti tokiu, kokiu reikia. Toks mūsų protestas: nupjovęs liežuvį išgirsi lietuvį, prapjovęs lietuvį – atrasi amžinai prieš visą nekaltą pasaulį kaltą baudžiauninką.
Sušildo srovelės į kelnes iš baimės kalbėt ką galvojam: o ką valdžia ar kaimynai pasakys, o ką rusai ar Briuselis pamąstys, o ką gėjai ar žydai atsakys, o jeigu marsiečiams nepatiks? Tik viena lietuviui nerūpi – ką lietuviai pasakys.
Susijaudinę prieš svetimuosius kaip sudrėkę trylikmetės, ištroškę šokiuose visiems bernams patikti, nors mums niekas nenori patikti. O kaip net nepaprašyti mokam atsiprašyti, nors mūsų niekas nei nemano atsiprašinėti! Drąsioji nebylių šalis, tėvų namus pamiršę tūkstantmečio vaikai, viešųjų pirkimų, virtualių pinigų ir orių vėtrungių karta.
Vis pučiamės, kad labai svarbūs, nes mus nukariaus – kam tas vargas, jei galima nebrangiai nusipirkti? Visada alkani nesidera, girti viską užmiršta, tik blaivininkai viską prisimena ir primena. Bet naujieji neužmirštuolių komjaunuoliai nieko neprisimena ir neužmiršta, jie tiesiog viską žino geriau.
Atspausdinti 3D spausdintuvais iš pigios, protui draugiškos portalų laikraštienos, tik viens-du, copy/paste – ir iš jų nebrangiai surenkamos bendruomenės, visuomenės, vertybės ir valstybės. Čia visi viską skolon iki mirties jau nusipirkę, sotūs nebesvajoja apie maistą, tapatybėmis susirūpinę laisvai besiporuojantieji – apie meilę.
Gyvieji numirėliai turi viską, o tiems, kurie dar yra, labiausiai rūpi tai, ko nėra. Laisvieji kalba apie nelaisvę, teisieji – apie neteisybę, tik vergai visada laisvi ir visus su džiaugsmu privers tokiais būti. Ir tai visiškai įmanoma, nes imitaciniame gyvenime svarbu ne būti, o atrodyti.
Atrodymas yra viskas, kreivų veidrodžių ir primityvumo turguje žmonių ir esmių nebėra, čia bendrauja ir grūmiasi įvaizdžiai. Niekas tiek nekalba apie tiesą, kaip melagiai, žurnalistai ir politikai, seksualiausios pupytės lovoje yra absoliutūs nuliai, visi tik skundžiasi dėl pinigų, bet niekas – dėl proto. Geriausias komplimentas – gerai atrodai.
Imituojama viskas: moralumas ir tikėjimas, reformos ir rūpinimasis žmonėmis, ištikimybė sutuoktiniui ir meilė Tėvynei, orgazmai ir marazmai. Kaukes nakčiai nusiima ir pasideda ant spintelės šalia vibratoriaus ir dirbtinių dantų stiklinės, bet vis dažniau su jomis ir užmiega.
Kasdien sunkiau atskirti įvaizdį nuo tikrumo, o asmenukės ir nukopijuoti bunkeriai tapo vyraujančia globalaus meno ir bendrystės forma. Tikrovės likučiai šalinami kasdiene klikasklaidos doze, drąsūs ir tiesą mylintys apžvalgininkai laikina ir vizgindami stimburiukais komentuoja visuomeninio manipuliuotojo šefės įvaizdžius.
Atrodymui skiriamas nebe rytinis moteriškas ritualas, o visas gyvenimas. Keletas dvasios ubagų, galinčių susiskambinę tave viešai apspjaudyti, tampa didžiausiu baubu ir valdžia, su kuria slaptai derasi prezidentai. O kalbantieji visiems iki vieno žinomą tiesą sukelia masinę alergiją.
Sakai ką galvoji – idiotas. Į prabilusįjį kaip nereikia su baime atsisuka kaip per mišias į pagadinusį orą. Mūsų sielas pakeitė įvaizdžiai, kurių praradimas reiškia socialinę, politinę ir finansinę mirtį. Net tam, kad pameluotum, reikia pažinti tikrumą, kurio atrodymų pasaulyje nebeliko.
Čia kasdien, iškilmingai pliurpiant telikams įvyksta didysis, sakralus ir visų pamėgtas pakeitimo stebuklas – žmogus tampa savo atvaizdu. Tikrumas sukelia patyčias, atvirumas atstumiamas, retas pasitiki ir tiki nuoširdumu – juk tai įvaizdis arba kvailumas.
Ir vynas iš kraujo atvirsta į vandenį. Tik vienetai dar ryžtasi mąstymo kančiai ir nepaniekina teisingumo jausmo. Ateina naujieji, nusmuktaklyniai švonderiai su daugiaspalvėmis ir atmintinai iškaltu gerumu gyvūnėliams. Nemeilės prisipildo akys protingųjų, kurie viską parduos. Ir plastmasė užlieja viską.
Lietuviai darbštūs, pareigingi, kuklūs. Į sceną jiems pakilti daug sunkiau nei slavams. Kalbu, suprantama apibendrintai, apie daugumą. Todėl sunku įsivaizduoti Lietuvoje “maidaną”. Jiems būdingiau patylėti, kapstytis savame darže.
Valdžios žmonės, Sistema tuo ir naudojasi, nuo pat nepriklausomybės pradžios. Jie savivaliauja visose gyvenimo srityse, nors pagal konstituciją Lietuva – demokratinė respublika.
Demokratija – tai daugumos (visų piliečių) valdžia.
O gyvenime???
Gyvenime net jų nuomonės nieks neklausia. Jie yra niekas… Belieka emigruoti arba tapti beviltiškai ABEJINGAIS. Ir kas dėl to kaltesnis, jie patys ar Sistema?
Ne be reikalo pasakyta: “Ką pasėsi, tą ir pjausi”. Sistema pjauna šaką…
Bet iš tikrųjų “Gyvenimas su Kelmickaite” toliau nuo Briuselio… – gražus, kaip gražūs vėl liepsnojantys klevo lapai, kaip gražus vėl bus krisiantis baltas baltas sniegas …
Rusteikos straipsnelyje aprašyto šiandiena gyvuojančio lansberginio durnių laivo “tautinio” marazmo akivaizdžiam pademonstravimui, greta šio Rusteikos straipsnio reiktų šalia pridėti “prof” O. Voverienės “patriotinį” straipsnį “Didžiausia nepriklausomos lietuvos bėda: dirbti nenorintys tinginiai” ar straipsnį apie “ateinančius” rusus ar D.Grybauskaitės nueitą “patriotinį” gyvenimo kelią ir t.t.. Reiktų pridėti “prof” Navaičio “mokslinį patriotinį”straipsnį “Kiek kainuoja abejingumas dvasinei gerovei” apie Lietuvoje “statomą, ugdomą, vystomą”- “dvasinės laimės žmogų”,”laimės”ekonomiką, “gerovės” valstybę ir t.t. arba Navaičio karinį-patriotinį straipsnelį apie istorinius Lietuvos priešus rusus”Informacinio karo taikiniai”. Lansberginio durnių laivo “tautinio” marazmo pademonstravimui tiktų ir “tautos patriarcho, inteligento, tautinio mąstytojo,čiurlioniečio, profesoriaus, šiandieninės tautos proto ir sąžinės” V.Lansbergio “genialus ir giliai tautiškai filosofinis” kūrinys Santykis yra viskas.
P.S. Net ir komentaruose lansberginio durnių laivo “intelektualinių” pseudo patriotinių keleivių”tautiškai šviesūs protai”, prabilus apie visus supančią ne kaip atrodančią realybę, pradeda”skraidžioti dar aukščiau tautinėse dausose” iš kur jiems, bet kokioje situacijoje, matosi tik gražūs “liepsnojantys” klevo lapai kaip ir vėl “krisiantis gražus tautinis sniegas”. Taip kad Rusteikos straipsnelio teiginiai:”Atrodymas yra viskas, kreivų veidrodžių ir primityvumo turguje žmonių ir esmių nebėra, čia bendrauja ir grūmiasi įvaizdžiai.Imituojama viskas: moralumas ir tikėjimas, reformos ir rūpinimasis žmonėmis, ištikimybė sutuoktiniui ir meilė Tėvynei, orgazmai ir marazmai. Kaukes nakčiai nusiima ir pasideda ant spintelės šalia vibratoriaus ir dirbtinių dantų stiklinės, bet vis dažniau su jomis ir užmiega.”…yra eilinis realybės patvirtinimas. Kaip į vandenį žiūrėjo realistas ir tikras tautos patriotas a.a. V. Petkevičiaus pavadindamas tai kas vyksta Lietuvoje “Durnių laivas”.
Pasaulio vandenyse lietuviškas “durnių laivas” ne vienintelis. Ir tikrai ne pats didžiausias pagal durnumo talpą…
Svarbiausias klausimas šio “turinio” kilmė, priežastys. Atsakymo į šį klausimą prachadimco propaganda nedavė ir neduos. Jo tikslai kiti…
Kam rūpi atsakymas į šį klausimą galiu pasiūlyti dvi versijas:
1. Tikrai demokratijai žmonija dar nesubrendus.
2. Antra versija vardu ANUNAKAI. Apie tai daug kalba Deividas Aikas anglų rašytojas ir publicistas. Jo paskaitos yra jutubėje, rusų kalba reikia surinkti deivid aik ir pasirinkti “didžiausios paslapties” paskaitą.
Dar daugiau informacijos šia tema yra Barbaros Marciniak knygoje “Nešantys šviesą”. Ši knyga yra ir lietuvių kalba, išleista 2002 metais.
Kaip holivudinį šios versijos (tolimą)atspindį galima laikyti ir filmą “Jūros mūšis”. Tik pabaiga kitokia…
Bičiuli, prachadimcui pasaulyje egzistuojantys didesni ar mažesni durnių laivai yra “įdomūs” tik ta prasme, kad pažiūrėti kaip Lietuvoje neturi būti… Pavyzdys ukrainietiškas daug didesnis už lietuvišką durnių laivas. Prachadimco “propaganda” ir kartu atsakymas yra labai paprastas- daiktus vadinti tikrais ir savais vardais be “tautinių- patriotinių” interpretacijų ir aiškinimų. Ginčytini dalykai tarp normalių ir civilizuotų žmonių turi būti objektyviai aiškinamasi remiantis konkrečiais dalykais ir faktais be tokių šiuolaikinio puskvailio vertų “nenuginčijamų tautinių-patriotinių argumentų pagalbos” kaip: kvailys,vatnykas, eurovatnykas, runkelis, kurdupelis, šunauja, koloradai ir t.t. Paskaitęs Rusteikos straipsnį, neatsistebi, kad, be a.a. V. Petkevičiaus išdrįsusio daiktus pavadinti savo vardu,šiandieniniame brazauskinių komunistų ir lansberginių kGB-istinių sąjūdiečių pastatytame durnių laive po 30 metų dar atsiranda žmonių nebijančių aprašyti kaip yra iš tiesų eurosojūze plaukiojančiame pseudo valstybiniame lansberginiame durnių laive. Bet deja Rusteikos tiesas su kaupu persveria minios tautinių vaizdų kūrėjų,pranašų, mistikuotojų ir psichoterapeutų kaip:voverienė, navaitis, juozaitis, tapinas, saldžiūnas, dapkus, garbačiovaitė, valatka, užubalis, jakelaitis, sinica ir t.t.”proatlantiniai, antiokupaciniai, tautiškai patriotiniai, samprotavimai kas yra kas”…
Minimą “žmonijos brandinimą” aboliučiai demokratijai tegali ištikti toks pat likimas kaip Brežnevo vykdytas socializmo brandinimas komunizmui arba viduramžių alchemikų siekis pasigaminti auksą… Taigi “tikroji” (absoliuti) demokratija objektyviai negalima dėl žmogaus prigimties tokios kokia ji yra. Realiai yra galimas tik didesnis ar mažesnis jos laipsnis lyginant su idealu.
Demokratijos esmė yra tai, kad kiekvienas jam priklausančią šalies valdymo teisės įgyvendinimą per rinkimus perleidžia renkamajam asmeniui. Taigi svarbiausia demokratijos įgyvendinime yra rinkimų organizavimo patikimumo užtikrinimas tiek Rinkimų įstatymu, tiek jų organizavimo praktika. Lietuvoje ko gero jau nuo 1992 metų Seimo rinkimų patikimumas tapo skylėtas tiek Rinkimų įstatymo, tiek jų organizavimo prasme. Dėl to šiandien turime ką turime. Tačiau tai nėra joks beviltiškumas dėl demokratijos, atvirkščiai turime siekti, kad mūsų šalyje demokratijos laipsnis būtų aukštesnis už kitose šalyse pasiektą. Taigi išeitis siekiant demokratijos esmės aukštesnio funkcionavimo yra politinio valdymo proceso tobulinimas būtent Rinkimų įstatymo ir jų organizavimo dalyse.
Kokio laipsnio bebūtų demokratija, absoliuti ar kitokia, ji turi garantuoti visų piliečių kontrolę. Nes žmogus ne angelas…
Tuo labiau tokia kontrolė būtina valdžios žmonėms, pareigūnams, nes jie turi daugiau pagundų ir galimybių nusikalsti. O kaip tik jie ir nekontroliuojami. Kad ir teisėjų ir prokurorų klanas. Jie gali 30 metų imti keliolika kartų didesnius atlyginimus už savo bendra piliečius jų sutikimo net neatsiklausus, (galimai) nusi degraduoti iki pedofilijos ir Sistema nieko negali padaryti. Net prezidentas bejėgis…
Tai aklavietė ir jokie rinkimų tobulinimai čia nepadės, nes žmogus nuodėmingas, jį būtina kontroliuoti. Be atšaukimo teisės (bet kurio valdžios pareigūno) nieko nebus.
Ta visų piliečių valdžios kontrolė pagal paskirtį visų pirma ir yra periodiškai kas keli metai vykstantys rinkimai. Juose daugumą kandidatų į valdžią paprastai kelia jau visuomenei žinomi ilgalaikiai politikų junginiai – partijos. Valdžiose esančios partijos ir jų politikai suinteresuoti, kad ir per kitus rinkimus būtų išrinkti – liktų valdžioje. Akivaizdu, kad partijos, kurių politikai netinkamai valdė šalį neturėtų po rinkimų vėl rastis valdžioje. Tačiau taip nėra, kai 2/3 rinkėjų nedalyvauja rinkimuose, vadinasi, jie valdžių kontrolėje per rinkimų institutą nedalyvauja. Tokiu atveju netinkamai valdžiusi partija vėl gauna galimybę įsitaisyti valdžioje. Demokratija deramai nefunkcionuoja dėl surogatu tapusio rinkimų instituto kaip jos gyvavimo garanto. Taigi prasmės tobulinti rinkimus plačiąja prasme, t.y. tiek partinio atstovavimo, tiek rinkimų organizavimo prasme, būtų, pvz., jeigu rinkimuose dalyvauja mažiau negu 2/3 rinkėjų, jie laikytini neįvykusiais. Taip taptų užkirstas kelias patekti į valdžią tokiems, kuriuos galėtų tekti iš jos atšaukinėti. Taigi nebūtų beprasmis bandymas tobulinti ir rinkimus.
Geras pastebėjimas – 2/3 rinkėjų rinkimuose nedalyvauja. Klausimas kodėl?Todėl, kad jie nemato prasmės. Jie jau ABEJINGI, jie nebetiki Sistema, nes “šuns balsas į dangų neina”.
Bet pabandykim apibendrinti. Romas už Sistemos tobulinimą, už tikrą, o ne surogatinę demokratiją, kuri garantuotų ne tik paprastų piliečių, bet ir valdžios pareigūnų kontrolę (per galimybę juos atstatydinti).
“Kažin” siūlo tobulinti rinkimus, kurių rezultate į valdžią patektų tik tobuli žmonės.
Kurioje versijoje daugiau utopijos?
Gerb. Algimantai, taip buvo visais laikais, visose santvarkose.
Paimkime Sąjūdį, ten irgi ne kažin kiek mąstančiųjų buvo, daugybė išsikalbančiųjų, nieko nenutuokiančių apie ekonomiką, idealistiniais pasakojimais pritraukdavę žmones, nes žmonės išgirsdavo savo pačių viltį iš tokių pačių nieko nesugebančių sukurti.
Puiku skaityti Jūsų straipsnius, suteikia daug kuro permąstymams.
AČIŪ.
Sveiki, įdomi būtų jūsų nuomonė šiuo klausimu – http://www.lksž.lt. (Lietuvių kalbos svetimybių žodynas)
Gerb. Kęstuti, dėkoju už nuorodą, dėkoju už klausimą.
Labai gerai, kad yra daromas toks žodynas. Svarbiausia, nebijoti suklysti, nesunku vieną kitą žodį pataisyti, pakeisti pagal naujai gautas žinias.
Aš pats nesu linkęs kiekvieną žodį keisti, pvz. chemija (gr. chemos – žemė) į pirmapradį ‘žemija’. Dažnai atlietuvinus gaunasi žodis – griozdas, taip pat nešvankybė, pvz. fizika (gr. fizikė) iš pradinio ‘pistinga’.
Noriu pasakyti, kad liaudynų ‘-mentum’ yra tas pats lietuviškas ‘-mantas’, visi ex-, e-, iš-, iz- yra iš pradinio eikša-, dėl šveplavimo atsiradę F ir H, kuriuos nesunku atpažinti supratus virsmų dėsningumus.
Būsiu labai dėkingas, kad užsiėmę tokio ‘Lietuvybių pasauliui žodynas’ sąrankai, atliksite kantriai metų metais, man irgi užteks savajam, svarbiausia – įtraukti kuo daugiau lietuvių, nes tai darbas mokslo institutui su 100 darbuotojų bent 100 metų, duosiu patarimų, pavyzdžių, raktų atpažinti, taip pat turite suprasti, kad klaidą padaryti yra labai lengva.
Noriu duoti pavyzdį pradiniam žodžiui ‘saulė’, kuris nama kalboje yra ‘soris’, o pirminė reikšmė išlikusi vienoje Australijos čiabuvių kalboje kaip ‘savara’. Tas pat yra su žodžiu ‘akis’ – visaapimantis žodis išlikęs Ramiojo vandenyno tautelės kalboje.
Duosiu trumpus atsakymus žodžiams per kelis kartus.
agurkas – atėjo iš turkų ‘augurk’ – v. augti, kurį gavo gal Tocharijoje, gal Sogdoje, o gal Anatolijoje, tai visas tyrimas turi būti dėl vieno žodžio,
aktorius – iš liaudynų ‘actere’ – veikti, labai gražiai turi hrvatai : ‘glumic’, iš ‘glumiti’ – gluminti, labai gražiai būtų ‘glumys’, glumė, teatras – glūma ar …,
accumulator liaud. – at-gumulas, ar verta ? Galima duoti kaip vienareikšmį žodį, bet su panaudojimu ?
ananas – taino kalbos žodis : Bahamai, Kuba, kiti didieji Antilai, kuris savo kilme yra lietuviatarmiškas, ilgas įrodymas turi sekti;
Anglija – nuo lietuviakalbių angulių / anglių, kurie kilę nuo Šventynės (šiandien Schwentine, teka per Kiel miestą), su šalių pavadinimais reikia suvokti, kad labai didelė dalis turi lietuviškus vardus, pvz. Peru < Vara, Brasil ‘mandavis’, kurie kaip kultūriniai buvo auginami Varoje (Peru) prieš 8 tūkst. metų, prieš gerus 4tūkst. metų atsirado Kinijoje, o prieš 4tūkst. metų Indijoje (taivaniečių dėka) ir dravidai šiandien išlaikė ‘mandubi’, o vėliau atėję arijai užraė ‘antapi’, šiandien turkai vadina ‘antep’ pistacijas, taip pat turi Gazi-antep miestą (didvyris antep), mano nuomone labai tiktų ‘MANDAVIS’ vardas,
arbūzas – turkai šį vardą ‘garbuža(s)’ ar ‘garbuza(s)’ gavo Tocharijoje ar Sogdoje,
aršus – liet., iš jo liaudynai turi ‘ursus’ – lokys,
aseksualus, seksualus – liet. paprasta : nekekšus, kekšus,
chemija gr. – gr. chemos – žemė, liet. būtų žemija,
čay turk. arbata – ‘gaiva’, gautas Tocharijoje ar Sogdoje,
kulindros gr. – aiškiai liet. ‘kulė’ (bybis) ir ‘eindras’,
chip ang. – v. skobti, tai ‘skopis’ ar ‘skipis’,
chips ang. – liet. čepsis, nuo v. čepsėti,
circus / tarė iki 5 amž. pabaigos kirkus / liaud., gr. kirkos – liet. kaklas ( gr. kuklos, liaud. cyclos), kirka eikšskrynia > ecrane,
eklipsis gr. – liet. iškleipšis,
oistrogenos gr. – liet. aistragimas, v. gimti ( gr. nuo šio v. kildintinas), aistragenas, v. ginti,
b.d.
dar kartą :
pakartoju iškritusį tarpą :
Anglija – nuo lietuviakalbių angulių / anglių, kurie kilę nuo Šventynės (šiandien Schwentine, teka per Kiel miestą), su šalių pavadinimais reikia suvokti, kad labai didelė dalis turi lietuviškus vardus, pvz. Peru < Vara, Brasil ‘mandavis’, kurie kaip kultūriniai buvo auginami Varoje (Peru) prieš 8 tūkst. metų, prieš gerus 4tūkst. metų atsirado Kinijoje, o prieš 4tūkst. metų Indijoje (taivaniečių dėka) ir dravidai šiandien išlaikė ‘mandubi’, o vėliau atėję arijai užraė ‘antapi’, šiandien turkai vadina ‘antep’ pistacijas, taip pat turi Gazi-antep miestą (didvyris antep), mano nuomone labai tiktų ‘MANDAVIS’ vardas,
nesuprantu, niekaip negaliu dalies išsiųsti
Ačiū už išsamius ir naudingus atsiliepimus, kaip visada…
pakartoju iškritusį tarpą :
Anglija – nuo lietuviakalbių angulių / anglių, kurie kilę nuo Šventynės (šiandien Schwentine, teka per Kiel miestą), su šalių pavadinimais reikia suvokti, kad labai didelė dalis turi lietuviškus vardus, pvz. Peru < Vara, Brasil ‘mandavis’, kurie kaip kultūriniai buvo auginami Varoje (Peru) prieš 8 tūkst. metų, prieš gerus 4tūkst. metų atsirado Kinijoje, o prieš 4tūkst. metų Indijoje (taivaniečių dėka) ir dravidai šiandien išlaikė ‘mandubi’, o vėliau atėję arijai užraė ‘antapi’, šiandien turkai vadina ‘antep’ pistacijas, taip pat turi Gazi-antep miestą (didvyris antep), mano nuomone labai tiktų ‘MANDAVIS’ vardas,
Geras straipsnis. Koncentruotas, tiesiai į tarpuragį. Kelias vienas – stengtis daryti visuomenę sąmoningesne…O tai ilgas ir kovingas procesas, nes visi aplinkui deda pastangas daryti ją durnesne.
Koks iš tiesų yra paprastas, nereikalaujantis “ilgo ir kovingo proceso” bei didelių fizinių, dvasinių, “karinių” ir kitokių žmogiškų pastangų ir pasiekiamas tas “Kelias vienas – stengtis daryti visuomenę sąmoningesne”… Tereikia, kad ne vien Rusteika, bet ir daugiau tautiečių sugebančių suvokti kaip yra iš tiesų, be pseudo patriotizmo,be pseudo tautiškumo, be antirusiškumo, be proamerikoniškumo ir t.t. priedangos, brazauskinių komunistų ir KGB-istinių užsislapstinusių 75 metams sąjūdinių ir jų palikuonių bei šalininkų jau 30 metų vairuojamame lansberginiame durnių laive, daiktus išdrįstų viešai pavadinti tikrais ir savais vardais.
Puikus straipsnis. Pritariu visoms išsakytoms mintims. Ačiū autoriui.
Visokiausi tapinai, rusteikos grinevičiūčios ir dešimtys kitų, greit nuspėjančių iš kur vėjas pučia, apsimesdami mazochistais tyčiojasi iš mūsų.
“Mes šiokie , mes kitokie, mes anokie”, bet visad blogesni už visus kitus. Kažkokie išskirtini nevykėliai.
Melas.
Tas pats melas kaip ir nepasisekusią Lietuvą.
Nėra nė vienos idealios tautos, nėra kažkokio idealaus žmogaus etalono, nėra šalies, kurioje nebūtų problemų ir liaudis būtų viskuo patenkinti, o ypač valdžia.
Jeigu kas nors nekeiktų savo mokesčių sistemos ir valdžios, pamanyčiau, kad nesveikas.
Be Lietuvos gyvenau, Rusijoje, Austrijoje ir Olandijoje. Esu aplankęs 29 šalis, ir ne tik mūsų žemyne.
Ir niekur stebuklų nemačiau. Visur žmonės su dviem rankom, dviem kojom, viena galva. Visur yra gerų yra blogų piliečių.
Mano pažintų tautų skiriasi tik emocijos.
Palyginus prieš kitus, mes tylesni , uždaresni, bet labiau darbštesni ir pareigingi.
Pastarąsias savybes gerai perprato darbdaviai.
Tuo pat metu kai Lietuvoje žiniasklaida visus “emigrantus” maišo su purvais, vakaruose darbinantis mūsų tautybė, didelis privalumas.
Teko naudotis bendra virtuve su keliomis tautybėmis. Pamažu susidraugavau su rytų vokiečiais.
Prie alaus jie įvardino mano “problemą”, kodėl aš visą laiką vienas.
Todėl, kad nesišypsau.
Aš jiems išaiškinau kad tai ne problema. Man nepatinka prieš nieką vieptis ir nepatinka kai prieš mane viepiasi. Toks būdamas jaučiuosi gerai, toks mano gyvenimo būdas.
AŠ ESU TOKS IR KITOKS NEBŪSIU.Jeigu nepatinka koks esu, tai ne mano o kitų bėdos.
Juodaodžio kūno spalva ne problema, nes jis yra TOKS,
Žemaūgis, ar ilgas kaip kartis, verti tokios pat pagarbos kaip ir visi kiti žmonės.
Gimiau lietuviu ir juo numirsiu. Tai duotybė. Ir nesiruošiu žemintis, graužtis ar gailėtis, kad mano emocijos ne tokios kaip italo, nesu toks atlapaširdis kaip amerikonas, neturiu poreikio dideliame būryje rėkaut garsiau už kitus kaip rusas.
O dabartiniai propagandistai lenktyniaujantys kuris giliau paners į mėšlą ir kuris garsiau kriuksės “mes lietuviai tokie anokie….”,”Tik Lietuvoj….., primena dvi paikas poniutes iš oro uosto.
Viena :
– Buvau Egipte.
Kita:
– Piramides matei?
– Mačiau. Ooooo tai bent piramidės. Tai ne Lietuvoj
:):):):):):):):):):)
Puikus straipsnis. Kaip taikliai apibūdinta dabartinė situacija. Ačiū autoriui.
A.Rusteika nenustoja savimi grožėtis .. pavadinčiau žmogų “narcizu” tik jame per daug to aktorinio teksto ..Gal žmogus repetuoja tekstą “Hamletui ” ? .Klausimas aišku ir toliau išliktu retorinis: .. “būti ar ne būti ” Lietuvai demokratine ?? .. ir apsieita be to emocinio verkšlenimo .
Ar tik ne pagal save Stasy sprendi? Melagiui atrodo, kad visi meluoja, ilgapirščiui, kad visi – vagys…
Narcizams tautos likimas neįdomus, jie galvoja tik apie save.
A. Rusteika kelia aktualias problemas, žadina užsnūdusius ar miegančius ir už tai jam – AČIU. O kiek jis pats (dėl to) savimi patenkintas, tai jau dešimtos eilės reikalas. Net gi daugiau. Kas negerbia ir nemyli savęs, negali mylėti ir kitų…
Romui .. tai autoriaus nuomonė . Štai Jums ir kitas požiūris . Tas kas nemato savu problemų negali sąžiningai vertinti svetimas , objektyvumas : tai du priešingi poliai ..tiesa (pliusas) ir melas (minusas) ..jų sąveikoje gimsta objektyvumas – žmogiškas . Jei parodysite man tame tekste abejonės krislą mielai peržiūrėsiu nuomone apie ta žmogų . Kol kas tie tekstai netgi netraukia sovietinės ‚šluotos‘ …kuria pavarčius žmogus ne tik juokdavosi bet ir susimastydavo .
Šiandieniniame išsivaikščiojančiame durnių laive neišsivaikščioję “intelektualiniai stasiai”,narcizų, jurginų, ramunių, barščių, runkelių ir t.t. “žinovai” geriausiai “supranta ir dėsto savo genialias mintis” apie Rusteikos “nenustojimą savim grožėtis”, aktorinį tekstą ir retorinį klausimą- “būti ar ne būti ” Lietuvai demokratine ?? .. ir apsieita be to emocinio verkšlenimo”…. Tik šiandieniniame lansberginiame durnių laive vietinis “intelektulinis” stasys ,paskaitęs bet nesupratęs arba neskaitęs,bet”supratęs” apie ką parašė Rusteika, “išgirsta”, matomai net gi originalo kalba, kurios pats nemoka, Šekspyro Hamletą. Po to aišku “tikro tautinio intelektualo” protas nuo Šekspyro Hamleto girdėjimo gali tramsendentiškai persikelti į
tarybinių laikų Šluotoje rašytus feljetonus.Po tokios “intelektualinės būsenos”pasiekimo “patriotinio”Stasio “tautiniam protui” jau vieni niekai “pamatyti”,kad ” objektyvumas : tai du priešingi poliai ..tiesa (pliusas) ir melas (minusas) ..jų sąveikoje gimsta objektyvumas – žmogiškas”. “Objektyviai su pliuso ženklu” “tautinis” stasys” sugeba kvailai ,bet lansbergiškai a la Santykis yra viskas “tautiškai-moksliškai” regzti apie narcizus, objektyvumo polius ir t.t. Esantis “Hamleto girdėjimo” dvasiniame kaife, Stasiui ką nors adekvataus ir suprantamo eiliniam žmogui suregsti neleidžia, “pakilęs į negirdėtas tautitinių dausų aukštybes”, jo “tautinis”protas.
Rusteikos “nepatriotiškai” straipsnelyje parodyta lansberginio durnių laivo dvasinė realybė, cituoju- “Sušildo srovelės į kelnes iš baimės kalbėt ką galvojam: o ką valdžia ar kaimynai pasakys, o ką rusai ar Briuselis pamąstys, o ką gėjai ar žydai atsakys, o jeigu marsiečiams nepatiks? Tik viena lietuviui nerūpi – ką lietuviai pasakys.Susijaudinę prieš svetimuosius kaip sudrėkę trylikmetės, ištroškę šokiuose visiems bernams patikti, nors mums niekas nenori patikti. O kaip net nepaprašyti mokam atsiprašyti, nors mūsų niekas nei nemano atsiprašinėti! Drąsioji nebylių šalis, tėvų namus pamiršę tūkstantmečio vaikai, viešųjų pirkimų, virtualių pinigų ir orių vėtrungių karta.”… Stasiui suteikia tokią “minties galią”, kad pats,paskaitęs po kiek laiko ką pats parašė”, išgirs ne tik Hamletą , pamatys tarybinį žurnalą šluotą, objektyvumo polius ir t.t., bet išgirs ir prosenelių laikais skambėjusius bažnyčiose varpus ir tik jam “žinomų”objektyvumo polių formavimosi triukšmą….
Ačiu už ilga komentarą Prašalietį ..tamstai naudinga būtu išmokti taupyti žodį, ..jei supranti apie ką aš :)) Galu gale tuo lietuviai ir garsėjo ..senais laikais .
Į sveikatą Stasį, tave labai “suprantu”, todėl telieka tau palinkėti, kad,rašydamas ir taupydamas lietuviškus žodžius negailėtum “tautiniams patriotams” nevertų rusiškų ir lenkiškų žodžių, ir kad tau sektųsi suprasti rytojaus dieną paskaičius tai, ką pats buvai parašęs iš vakaro. Nes “atidundant planetos atšilimui ir pasekoje susimaišius objektyvumo poliams”, gali pasidaryti neįmanomas bet koks mus supančios realybės”tautinis intelektualinis suvokimas”.
Kiek žmonių tiek nuomonių, nes jie skirtingi. Net nebandysiu jūsų atversti į savąją. Nelabai mane domina ir autoriaus (A. Rusteikos) asmuo. O va jo mintys, širdgėla dėl esamos padėties Lietuvoje – tai užkabina. Tai – rezonuoja ir (sprendžiant iš komentarų) ne man vienam. Tai verčia ne tik susimastyti, bet ir ieškoti sprendimo.
Tuščias žodžiu žaismas .. kai tūriniu pasirenkamas viešas popsinis lietuviškos spaudos pirmas puslapis . Jei tamsta tuose puslapiuose gyvena tada viskas suprantama ir aišku . Deja ten niekas nerašoma apie tikra paprasta žmogų ..kuris nebūtinai turėtu snūduriuoti . Jei tekstai pilni žodžiu o žmonės tylį ..darykite pats sau išvadas kiek reikalingas tas būdinimas Romai .
Teisme Lavrinovičius toliau dėl ?arabiško dukters vardo kovoja:
-15min.lt/vardai/naujiena/lietuva/lavrinoviciu-kudikio-likimas-sprendziamas-slaptame-teismo-posedyje-vaiko-tarsi-nera-1050-1212662?comments&copied
Komentaras:
„Mindaugas Levickas prieš 14val.
Bylą nagrinėjanti teisėja Asta Misiūnaitė-Bashir – manau bylos baigtis jau aiški vien teisėjos pavarde sužinojus. ”
O čia skaitytojų liaupsių srautas LLRA dėl bankų apmokestinimo ir siūlymai kažką iš jų į premjerus skirti.
– respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/lietuvos_lenku_rinkimu_akcija_siulo_steigti_valstybini_banka/,coments.1#komentarai
„ Gerove 2019 spalio mėn. 07 d. 15:39:49
Ateina su gerb .lenku frakcija.Ar ne reiketu iš šios lenku frakcijos išsirinkti
šalies Premjiera?”
Apetitas ateina bevalgant? Ir vis didėja?