Sekmadienis, 8 birželio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Kultūra

L. Milčius. Sąjūdis – tai laikas, kai svajojome, tikėjome, dirbome ir buvome vieningi

Leonas Milčius, www.alkas.lt
2013-05-31 12:24:15
71
Leonas Milčius

Leonas Milčius

Leonas Milčius
Leonas Milčius

Matai skaičius ir jais netiki. Ar tikrai Sąjūdžiui 25-eri? Ar tikrai jau tiek metų prabėgo nuo tautos paties gražiausio žydėjimo, nuo to pavasario, kai jos žiedams buvo lemta atlaikyti visus pragariškų vėjų ir šalnų išbandymus? Ir juos ne tik atlaikyti, išlikti, bet ir užmegzti bei subrandinti taip trokštamą vaisių – vėl atkurti Lietuvos valstybės nepriklausomybę?  Kada dar Nemuno krašto žmogus buvo toks tvirtas ir gražus, supratęs, kad jis yra lietuvių tautos žmogus, atsakingas už savo tautą ir jos likimą. Supratęs, kad atėjo metas, kai jis tik dabar, arba galbūt vėliau jau niekados negalės išsivaduoti iš pasaulį sukrėtusio Antrojo pasaulinio karo nuolaužų – sovietinės okupacijos? Suprato, sugebėjo ir padarė stebuklą – savo rankomis, savo protu, savo meile Tėvynei atnešė jai Laisvę.

Švenčiant Sąjūdžio dešimtmetį,  kėliau sau klausimą: kas yra Sąjūdis? Pats į jį labai paprastai ir atsakiau: Tai metas, tai žmonių, tautos būsena, toks visaapimantis tikėjimas ir pasitikėjimas, kada paliekamas nesuartas laukas, neparašyta knyga, nenutapytas paveikslas, nebaigtas statyti namas ir vykstama šimtus kilometrų pabūti kartu, kartu išreikšti savo valią bei, esant reikalui, krūtine užstoti tai, kas gali būti brangiausią – Tėvynę ir jos Laisvę. Jeigu taip yra, reiškia, žmonėse gyvena Sąjūdžio dvasia. Jai gyventi nepakanka vienos ir netgi tūkstančio krūtinių. Reikia šimtų tūkstančių, reikia milijonų ją priimančių širdžių. Ji niekam negali priklausyti atskirai, nes tai tikroji mūsų Nepriklausomybė.  Sąjūdis yra tik tada, kai  mes visi esame kartu, esame savo tautoje, nors laikas bei likimas ir blaškytų atskiruose pasaulio lopinėliuose.

Lyg ir girdžiu, kai daugelis dabar sako, kad to jau nėra. Mažai kas pamestų savo ūkį, verslą, prabangų namą, malonų poilsį užsienio šalyje ir vyktų į Vilnių pabūti kartu. Juk nebus jau kartu popsinis ar politinis, teisėtvarkos ar valdininkijos elitas su eiliniu tarnautoju, socialinių ir  kultūros barų „artojėliais“, pensininkais. O ir ar rasis darbdavys, kuris jo pinigėlių „kalėjus“, išleistų kažkur tai mitinguoti? Ne, Sąjūdžio laikai jau praėjo.

Galbūt ir taip. Ir tik vaikai kreidelėmis dar prašo „TIESOS“, tik tvirtesni žemaičiai iš Žygaičių kaimo bando apginti neužterštą savo žemę, tik keletas naivuolių bando užstoti merginą, kurią pirma išlaiko suėmę dešimt mėnesių, o vėliau pagal tai teismas sukurpia tos pačios trukmės bausmę. Kaip kam tikrai keista, kai dar atsiranda didelis būrys tautinio jaunimo, kurie Kovo 11-ąją nori švęsti su savo valstybinėmis vėliavomis, savo sostinės pagrindinėje gatvėje, nors už tai apšaukiami nacionalistais, kai tuo tarpu kaimyninės šalies revanšistinių nuotaikų gaidukai marširuoja po Vilnių su svetimomis vėliavomis ir nieko. Sąjūdžio laikais niekas nesuprastų, o ir nebūtų išdrįsę savo tautos folkloro šventei skirti centus, o sovietinių reliktų išsaugojimui – šimtus tūkstančių. Sąjūdžio laikais ir lemtingomis vėlesnėmis dienomis buvome tvirti ir gražūs savo vieningumu, kai kairė ir dešinė atgimstančios valstybės „vežimą“ traukė beveik viena kryptimi. Tada ir išvažiavome, išvažiavome iš pačių klampiausių vietų. Kodėl dabar taip nėra? Kodėl mums valstybės kryptį turi diktuoti įvairiausios mažumos? Lietuviai, kurgi mūsų protas ir savigarba? Argi aklos ambicijos aukščiau visų idealų, aukščiau tautos likimo? Nesuprantamas ir nepateisinamas abejingumas toliau nuo Lietuvos gyvenantiems mūsų tautiečiams. Kodėl taip nuolaidžiaujama, kai uždaromos kitur lietuviškos mokyklos, o savo namuose skiriame milžiniškas lėšas tautinių mažumų švietimui. Kodėl taip greitai ir lengvai atimama Lietuvos pilietybė išvykusiems tautiečiams? Priimant Konstituciją, buvo kalbama apie suvaržymus gauti Lietuvos pilietybę atvykėliams, bet ne ją atimti iš savųjų. Daug sunkių klausimų kyla, labai daug. Gal netgi daugiau negu akmenų atstatytų Valdovų rūmų pamatuose.

Tik Sąjūdžio sąvoka nėra abstrakti. Ji turi tokį tvirtą ir gražų pamatą, tokią istorinę atmintį, kad joks laikas nepajėgus ištrinti, tų darbų ir tų asmenybių bei eilinių Sąjūdžio žmonių rajonuose, miesteliuose, kaimuose, kurie kaip atskiri upeliai sukūrė pačią veržliausią pavasarinę upę.   Ji man asocijuojasi su audringais  virš šešių šimtų Sąjūdžio grupių įgaliotinių susirinkimais Kaune, radijo gamyklos „Šilelio“ salėje, kiekvienu nauju ir drąsiu žodžiu, nauju laikraščiu, Sąjūdžio Seime priimtu dokumentu ir tais tikraisiais Sąjūdžio šaukliais ir riteriais, kaip Sigitu Geda bei Justinu Marcinkevičiumi, pačiais šviesiaisiais mokslo ir kultūros žmonėmis prof. Vytautu Landsbergiu, Regimantu Adomaičiu, Česlovu Kudaba, Alfredu Smailiu, Vaidotu Antanaičiu, Arvydu Juozaičiu, Vytautu Radžvilu, Julium Juzeliūnu, Antanu Buraču, Vaclovu Aliuliu, Gintaru Songaila, Alvydu Medalinsku, tik vėliau pažintais  ir tapusiais kolegomis Bronislovu Genzeliu, Kazimieru Antanavičiumi, Zigmu Vaišvila, Kazimieru Uoka, Sauliumi Griciumi, Kazimieru Motieka, Zita Šličyte, Birute Valionyte, Romu Gudaičiu, Kaziu Saja, Vidmantu Povilioniu, Mečislovu Treiniu  ir daugeliu kitų. Šiandien kiekviena šia pažintimi džiaugiuosi bei didžiuojuosi.

Aš nedrįstu net pradėti vardinti Raudondvario ir Kauno rajono Sąjūdžio žmonių. Jų, išskirtinių, tikrai būtų keli šimtai. Keli šimtai pačių gražiausių žmonių nuoširdžiai atsidavusių savo kaimo, savo miestelio, kaip ir visos Lietuvos atgimimui. Tai jų rankomis buvo atstatomi ir pastatomi nauji paminklai tremtiniams, partizanams, Lietuvos švietėjams, pamirštiems tautinės dvasios gaivintojams. Tai jų pastangomis buvo surengtas pasaulį nustebinęs „Baltijos kelias“ vyko vienas po kito Sąjūdžio kandidatams sėkmingi rinkimai, referendumai, apklausos, lėšų rinkimai, Sitkūnų ir Juragių radijo bei televizijos stočių gynimas. Dėkingumas, pagarba ir susižavėjimais jais turi išlikti visą laiką.

Kas nors gali imti ir pasakyti: taip, gražūs buvo Sąjūdžio laikais, bet tai praeitis ir jokios reikšmės dabarčiai, juo labiau ateičiai neturi. Vyksta nesulaikomi globalizacijos procesai, mažų tautų nykimas (žinoma, ne be didžiųjų tautų pastangų) ir antrą kartą į Sąjūdžio upę neįbristi. Tai nėra teisinga. Sąjūdžio pamokos visados išliks, visados išliks atmintis, ką gali padaryti maža, bet susitelkusi tauta. Ką gali padaryti vieningos Baltijos tautos. Kiek kas beanalizuotų praeitį, prieis vienos išvados – tautinė savastis svarbiausia. Ją reikia saugoti, saugoti savo kalbą, pagal kaimynų užgaidas netampyti savo rašto nei pavardėse, nei gatvių ar vietovių užrašuose. Nepasiduoti nuodingiems ir nuodėmingiems vertybių surogatams, besaikiam liberalėjimui, toms tautos ir valstybės rūdims, kurie lietuvių tautai jau artimoje ateityje gali būti pražūtingos.

Tačiau  šiuos apmąstymus, kaip ir savo sveikinimus visiems Sąjūdžio žmonėm norėčiau užbaigti optimistiškai, šviesiai. Tikiu lietuvių tautos ir Sąjūdžio gyvastimi ir sau bei visiems linkiu,  kad Sąjūdžio šilumos, jo karštų kibirkščių dar ilgai užtektų  Nemuno krašto žmonių širdims,  o atėjus neramiam laikui, jos vėl virstų vieninga liepsna, pačia tikrąja šviesa lietuvių tautos ir Lietuvos valstybės ateičiai.

Autorius yra Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. L.Milčius. Vasario 16-osios Aktas – Lietuvos valstybės kertinis akmuo
  2. L.Milčius. Aukščiausios Tarybos – Atkuriamojo Seimo deputatą profesorių tautininką Mečislovą Treinį prisimenant
  3. M. Kubilius. Netolerantiška Kovo 11-oji?
  4. Ž. Makauskienė. Kovo 11-oji Vilniuje (nuotraukos)
  5. Kovo 11-oji švenčiama visoje Lietuvoje
  6. R. Gudaitis. Tau, mūsų, Tėvyne
  7. P. Stonis. Jaunimo dilema: partijai ar Lietuvai?
  8. Z. Vaišvila. Ar suvokėme Marcelijų Martinaitį arba ką gąsdina Sąjūdžio vardas?
  9. D. Razauskas: Toleruoti neprivalome tik Lietuvos
  10. Dėl tautos ir valstybės atsisakymo
  11. Č. Iškauskas. Lietuviškasis parlamentarizmas: vizijos ir realybė
  12. N. Venckienė. Kovo 11-ąją gims policinė Lietuva?
  13. Č.Iškauskas. Nacionalizmas ar tautiškumas: kokį turime Lietuvoje?
  14. V. Vrubliauskienė. Kokiam teismui atiduodame žmogų, sudrebinusį sistemą?
  15. G. Paviržis. Kam reikalingas mitingas?

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 71

  1. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Sąjūdžio laike derėjo sugalvoti kaip padaryti, kad Lietuva, iššokusi iš TSRS, nepakliūtų pliki į dilgėles, bet to nebuvo padaryta, ko pasekoje Lietuva žūsta.
    Todėl “signatarams” ir sąjūdininkams derėtų ne didžiuotis tuo ką padarė, o atgailauti.
    Sako – svarbiausia yra laisvė.
    Deja, ne – svarbiausia yra gyvybė.
    Jei Lietuva nyksta, tai nyksta ir jos gyvybė.
    Laisvė yra ne tikslas, o priemonė gyvybei palaikyti, jos lygį pakelti iš prastesnės į geresnę ir t.t.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      12 metų ago

      Ką pats darai šiuo klausimu?:
      1. …
      2. …
      3. …

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Jonai,
        kalbame ne apie dabartį (o apie Sąjūdžio, kurio seniai nebėra, laikus).

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          P.S.
          o darau tai ką galiu – kritikuoju blogį, siūlau geresnius sprendimus.
          Tik jūs, TAUTININKAI, NEKLAUSOT IR TODĖL NIEKO NELAIMIT. 🙂

          Atsakyti
          • Jonas Vaiškūnas says:
            12 metų ago

            Ir vis tik:
            „Laisvė yra ne tikslas, o priemonė gyvybei palaikyti, jos lygį pakelti iš prastesnės į geresnę ir t.t.“
            O išgirdau tik tiek:
            1. kritikuoju blogį (komentaruose matyt).
            2. Siūlau geresnius sprendimus.
            3………………………………………. /…./.

            Tiesa sakant kritikai jau skersai gerklę stovi, o siūlytojai- ką ir kaip ir kas turi daryti – baigia ausis išūžti. Kai pakvieti DARYTI – dingsta iš viso.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Jonai,
            taigi sakau: jau š padarytas – apie tai kalba.
            O apie kokį darymą pats kalbi?
            Ką pats, nebūdamas valdžioje, gali padaryti be savo nuomonės išreiškimo ir pan. dalykų?
            Visiškai nieko.

          • Jonas Vaiškūnas says:
            12 metų ago

            Tai nereiktų tada pamokslauti, o įrašyti:
            1. NIEKO
            2. NIEKO
            3. Ir nieko neketinu.

          • Valdas says:
            12 metų ago

            Nebūnant valdžioje, galima daryti ir padaryti.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Pvz. (be mano minėtų)?

          • Valdas says:
            12 metų ago

            Be valdžios galima turėti kelis kartus geresnes žmonių darbinės veiklos ir gyvenimo sąlygas. Tam nereik keisti esamų įstatymų ar išradinėti naujus.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Niekus šneki – jei nesi valdžioje, tai tavo balsas į dangų neina – tu neturi įtakos valstybėje priimamiems sprendimams.

          • Valdas says:
            12 metų ago

            Ateis laikas, pamatysi. O dabar …

            Tyla – gera byla : )

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Nušneki – jau laukia žmonės 23 – is metus ir Lietuva vis smunka.
            Nebešnekėkit nesąmonių.

          • Klausimas says:
            12 metų ago

            Argi tautinės krypties internetinis portalas Alkas.lt yra “visiškai nieko”?!

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Tautininkai, beje, neturi VISIŠKAI JOKIOS ĮTAKOS VALSTYBĖJE.
            Dabar įvertink kas iš tų kalbų – kokia nauda Lietuvai praktiškai?

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            P.S.
            dar prisimink, kad jie, tarsi specialiai, nekreipė dėmesio į patarimus ir rezultatas – nulis.
            Rašom dėl to, kad bent jau paprotinti, betgi jie “patys viską žino” ir tas jų “žinojimas” yra įvertinamas rinkėjų lygiai nuliui.
            Beje, taip bus ir toliau, jei mūsų patarimų neklausysite.

          • Amelija says:
            12 metų ago

            Kas tie MES?

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Ne jūs. 😉

          • Jotvingis says:
            12 metų ago

            Argi internetinių skaitytojų tautinės savimonės formavimas ir palaikymas nėra naudingas dalykas Lietuvai?!

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Tiek pat naudingas kiek buvo naudingas marksizmo dėstymas tarybiniame laike.
            Nes žodžiai ir liks žodžiais, jei nebus nieko padaryta materialiai.
            Ir koks tas formavimas?
            Ne formavimas, o išformavimas: Alkas vietoj to, kad palaikyti per rinkimus tautininkų aljansą, vis kišo straipsnius apie violetinį marą ir rezultatas buvo atitinkamas: violetiniai į seimą pateko, o tautininkai – ne.

  2. medus says:
    12 metų ago

    labai aktualus straipsnis, ačiū autoriui. ypač pritariu minčiai, jog “Vyksta nesulaikomi globalizacijos procesai, mažų tautų nykimas (žinoma, ne be didžiųjų tautų pastangų) ir antrą kartą į Sąjūdžio upę neįbristi. Tai nėra teisinga. Sąjūdžio pamokos visados išliks, visados išliks atmintis, ką gali padaryti maža, bet susitelkusi tauta”.
    manau, kad daugybė (nupirktų arba tiesiog suklaidintų) žmonių dirba tam, kad žmonės nustotų tikėję, kad JIE GALI KĄ NORS PADARYTI. iš dalies – tam ir “globalizacijos procesai”, kurie yra tik priedanga kelyje į globalistų siekį, kad žmogus nebetikėtų ką nors galintis padaryti, būtų “tik bejegė dulkelė”. tokio tikėjimo praradimas būtų didžiulė nelaimė – aš tikiu, kad vis daugiau žmonių supranta ir supras, kad jų laisva dvasia su bejėgiškumu neturi nieko bendra. gali kokius nori dėti pančius kūnui, tačiau dvasios nesupančiosi. o kai susidarys “kritinė masė” tokių laisvos dvasios žmonių (kaip Sąjūdžio laikais) ir pančiai patys nukris.
    AČIŪ UŽ JŪSŲ DARBUS, AČIŪ TIEMS, KURIE NEPARSIDAVĖ IKI ŠIOL. yra kas mato ir vertina, tikrai yra. daugiau drąsos 🙂

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Drąsa yra reikalinga.
      Bet ne visada drąsus yra protingas, t.y. ne visada jis pasirenka optimaliausią sprendimą.
      Kaip tik to visąlaik ir trūksta “nepriklausomoje” Lietuvoje.

      Atsakyti
      • Darijus says:
        12 metų ago

        Sutinku su Tamstos mintimis. Įdomu, o ką daro tas Jonas?

        Atsakyti
  3. Nepolitikas says:
    12 metų ago

    Kažin koks, nesuprantamai prieštaringas rašinys. „Tai metas, tai žmonių, tautos būsena, (…)Jai gyventi nepakanka vienos ir netgi tūkstančio krūtinių. Reikia ŠIMTŲ tūkstančių, reikia MILIJONŲ ją priimančių širdžių.“ Ir : „Ir tik vaikai kreidelėmis dar prašo „TIESOS“, tik tvirtesni žemaičiai iš Žygaičių kaimo bando apginti neužterštą savo žemę, tik keletas naivuolių bando užstoti merginą,(…). Kaip kam tikrai keista, kai dar atsiranda DIDELIS(??) būrys tautinio jaunimo, kurie Kovo 11-ąją nori švęsti su savo valstybinėmis vėliavomis,(…).“ Ar tai ir yra „ŠIMTŲ tūkstančių širdžių“? „Tik Sąjūdžio sąvoka nėra abstrakti. Ji turi tokį tvirtą ir gražų pamatą, tokią istorinę atmintį,(…)“. Tai tokia, kokia jus paišot? Bet iš tikro: Tėvynė nyksta, laisvė parduota Briuseliui(už „paramą“). O tie „upelių lašiukai“ po „nuosavybės teisių atkūrimo“ akimirksnių pasidarė bomžais, bedarbiais, girtuokliais ir t.t…. Žinom, kaip buvo daromi tie „Sąjūdžio kandidatams sėkmingi rinkimai“(balsavo net sunkiai sergantieji ligoniai ir t.t.) Ir aplamai jeigu neturime nepriklausomybės, tai kam dar reikalingi „Nepriklausomybės Akto signatarai“? Kur butu jų vieta? Tik „Europos parke“.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Kokie jie, atsiprašant, signatarai – nepriklausomybė buvo atstatyta dar AMB vadovaujamos Aukščiausiosios Tarybos 1990 02 07, kada ta AT priėmė nutarimą, jog įstojimas į TSRS negalioja nuo pat pradžios momento ir paskelbė derybas dėl išėjimo iš TSRS.

      Atsakyti
  4. "duobėje ir iš duobės besikapstant"" says:
    12 metų ago

    Giliai mūsų kartoms link/po 1988 m.dar
    tekę/likę sovietiškumo.
    Plaut jį padės ir:
    http://baltai.lt/kurono_forumas/viewtopic.php?f=73&t=1062
    ir paėmus Sąjūdžio likučius
    kažką su jais optimistiškai ir nuveiktume (jei į talką sueisim prieš tebekomunistuojančius
    “tikralietuvius” ar netgi “jaunalietuviškąją” Kauno tarybinę šiandienos sudėtį: žymią tiktų sprogdinimų
    kūrybingume); likučių likę – po pasaulį deja plačiai. Tokia bolševikmečio perspaudos tikrovė. Išveski
    sava širdies liepsna Kovo Laisvės signatare.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Probanditinis elemente, ramiai!
      Į kamerą žengte marš! 😉

      Atsakyti
      • tikrai says:
        12 metų ago

        tarpe lietuvių ir tokių – stribais buvę;
        dar pasirodo ir gyvų likę
        (užuojaita “t.l.” šeimai),
        1915 m. Vingio parko sargybinių
        “zakrete” gyvenime daug banditais virtę
        ss-seruose

        Atsakyti
        • Amelija says:
          12 metų ago

          Jau su tuo kuronu tai prajuokinai. Paciento kliedesiai iš palatos be rankenos. Kam tokie paistalai gali daryti įspūdį? Kad apskritai gali reikštis tokie skiedaliai viešojoje erdvėje, rodo, kad Lietuva yra tikrai laisva šalis, kurioje kiekvienas, net ir nušokęs nuo stogo, laisvai gali reikšti savo nuomonę, kokia “egzotiška” ji bebūtų. Žmogelis ilgai triūsė, kol sukurpė pasakų ciklą, tik niekam jo nereikia.

          Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Dar pašnekėk, išsigimėli, ir būsi surastas.
          O tada tau niekas nebepadės. 😉 😉

          Atsakyti
          • Amelija says:
            12 metų ago

            Kur eisi ieškot? Į “šventą” girią, stribuk? Kaip teko patirti iš ankstesnių pasisakymų, stribo mentalitetas tau įgimtas. Pasikviesk porą KGB rezervistų, lengviau bus – bent ant dūšios. O už grasinimus atsakysi, yra tokia institucija e.policija. Taip kad lauk laiškų iš ten.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Policija suranda greitai.
            Tada tokie greitai prideda į kelnes.
            Tau irgi tas pats galioja, išsigimėle, nes žmoniškai diskutuoti neišmokai.
            Kada gausi gerai į kailį, tada suprasi kas ir kaip – yra tokioms kaip tu atskiras kalėjimas. Ruoškis cukorius. 🙂

          • Kemblys says:
            12 metų ago

            Kvaileli, ‘tikras lietuvi’, tu čia kitiems negrasink, nepamiršk, kad aš eilėje pirmas laukiu, kada būsiu surastas ir skaičiuosi mano dantis.

            https://alkas.lt/2013/05/16/patriotinis-jaunimas-pagerbs-vietines-rinktines-kovotoju-atminim/?comments#comments

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Ateis laikas, bus ir vaikas, sovietini šnipe. 🙂
            Skaityk pas Žygeivį. 😉

          • Kemblys says:
            12 metų ago

            Ar tą, kur žygeivis mano vardu atidarė?
            Ten žygeivis rašo kaip kurdavo jaunimo organizacijas sąjunginėse respublikose, kaip kirsdavo tsrs-Irano sieną, kad padaryti Chomeiniui revoliuciją………………..

            Tai, kvaileli, kada tas laikas ateis? Kada grasinimus man vykdysi, jei tu ištisai internete sėdi?

          • Kemblys says:
            12 metų ago

            http://www.lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=107&t=7121

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Apie save pasisakei – pats ir džiaukis, o Žygeivis apie tave rašė – iš ten tave, netikėlį, ir įsidėmėjau. 😉

          • Amelija says:
            12 metų ago

            Policija man negrasink, buvęs milicininke. Aš tau pradžiai prokuratūros funkcijas priminsiu, nors neverta vargti, kai pakvies, pats sužinosi.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Jau gali vykti, išsigimėle ir Lietuvos prieše. 😉

  5. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Niekas nesupranta paprasto dalyko, dėl ko Lietuvos gyvenimas po sovietų buvo iš anksto sugadintas – tai nulėmė pirmojo Sąjūdžio pirmininko rinkimai, kada, esant pagal reitingus pirmuoju Ozolui, per naktį (!!!) skaičiavus balsus (Stalinas: rinkimus laimi ne tie, kurie balsuoja, o tie, kurie balsus skaičiuoja) rinkimus “laimėjo” ir Sąjūdžio pirmininku tapo vos dešimtuoju tada pagal reitingą buvęs V.Landsbergis ( http://www.lsp.w3.lt/Biblioteka/V.Gulbinas%20-%20Dar_vienas_liudininkas.htm ).
    Ne be reikalo Vaišvila kritikuoja V.Landsbergį – kaip tik dėl pastarojo asmenybės ypatumų Sąjūdis prarado savo tikrąjį veidą bei paskirtį, dėl ko Lietuva nuėjo griovimo, o ne statybos, chaoso, o ne geresnės tvarkos įvedimo, žulikų įsigalėjimo, o ne didesnio teisingumo keliu.
    Rezultatas: Lietuva – ant prarajos krašto.
    Kol tai nebus suprasta, todėl vis risimės žemyn ir, gali būti, neužteks to milijono lietuvių, kuriuos praradome per “nepriklausomybės” metus. Nepriklausomybės nuo geresnio gyvenimo, nuo geresnės tvarkos (kurios tikėtąsi išeinant iš TSRS), nuo darbo ir t.t., ir pan.

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      12 metų ago

      Su lig vėlinu Brazausku ir vėlėliau Landsbergiu Lietuvoje ir toliau buvo nuožmiai gaivinama provatikaninė apsėsta krikščionybė. LT propagoniškąjai liaudžiai tai dar kartą suveikė kaip narkotikas – placebo piliulė – pasijusti palalaimingai su toliau atgarsiais istoriniame kryžiuočių prakeiksme – šiandieniniais šalutiniais poveikiais.
      Sunku net spėti, kada kryžių empyrikos apsėstieji “mylėtojai” liausis.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Jo – laikas atsisakyti tų kryžių.
        Betgi jie kitaip negali: 1228 m. atvyko į Konrado I Mazoviečio jiems paskirtą prūsų Kulmo žemę pirmieji riteriai Konradas fon Landsbergas ir Otonas fon Zaleidenas http://www.lietuvos.org/istorija/byla/index.htm ir Landsbergis tą riterio vardą atsiėmė.
        Tai kaip jis galėtų kryžių atsisakyti?

        Atsakyti
        • z says:
          12 metų ago

          Kokį čia abudu alų geriat, gal ” Proletarų” ar ‘Teisybės” o gal ” CCCP GOST STANDART” Apuokai abudu esat. Toks tokį iš kvapo užuodžia.Rodos požiūriai abiejų skirtingi,bet visvien abiejų takai į ruskio rūdąją veda.Vsio zakono.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Eik tu, Krivi, savo baibokų drožti, o tai jau tau visai mazginė susisuko.
            Musėt, jau pradėjai kryžius drožti, todėl savo juodą verslą gini?
            Bus tau. 🙂

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            12 metų ago

            Mažeikių švč. Jėzaus širdies bažnyčia, 1935 m., architektas Vytautas Landsbergis-Žemkalnis.
            ———
            Štai šis, turintis sąsajų su ankstesniais kryžių karų apsėstaisiais kryžininkais, reinkarnacinis (iš kartos į kartą) demofaktas vėl buvo neatsitiktinis, štai kodėl:
            Mažeikių vardas pirmą kartą paminėtas 1332 m. Livonijos kronikoje, kurioje rašoma, kad Livonijos ordino magistro Everhardo vadovaujama kariuomenė „įvykdė karo žygį į netikėlių žemaičių kraštą ir pasiekė Mazeikia (Mažeikių) ir Windeikia dvarus“.
            O tas, žiūrėk, anuometinis krikščionių kryžininkavimas šiandien klastingai siejamas net su Mažeikių “garbingo įkūrimo” data.
            —————
            Tai turėtų būti istoriškai (ir architektūriškai) juokinga, jei nebūtų baisu.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Juokingiausia, kad žemaičiai taip save kelia, taip pučiasi – netgi nori, kad juos tauta vadintų (nors nėra net gentimi buvę, o yra iš kuršių, žiemgalių ir kt. genčių liekanų), taip garbina savo laimętus mūšius prieš kryžeivius ir … opa – mini 600 -ųjų apkrikštijimo metų jubiliejų.
            Taigi didžių didžiausia nesąmonė, nes krikštas yra pavergimo pradžia.
            Vienžo,
            kaip žemaitis, taip ir glušas – ne be reikalo Joniškyje žodis žemaitis yra keiksmažodis.

  6. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Tuomečio sąjūdininko mintys:
    “– Daug ginčijamasi dėl nuopelnų Lietuvos nepriklausomybei. Vieni didžiausius nuopelnus linkę priskirti Vytautui Landsbergiui ir Tėvynės sąjungą įsteigusiems politikams. Kiti sako, kad ne mažiau svarbus buvo ir nuo TSKP atsiskyrusių Lietuvos komunistų vaidmuo, ir V. Landsbergio bendražygiais netapusių Sąjūdžio aktyvistų indėlis. Koks Jūsų požiūris?
    – Su tokiu nuopelno priskyrimu, nors didžia dalimi jis ir teisingas, nesutiktų ir V. Landsbergis. Iš Sąjūdžio Seimo ir tarybos tik nedidelė dalis tapo Tėvynės Sąjungos nariais. Daug iškilių visuomenės žmonių, atlikę savo pareigą ir net nulėmę abejojančių dėl nepriklausomybės skelbimo Lietuvos gyventojų nuomonę, priėmus Lietuvai svarbiausią sprendimą, iš politikos pasitraukė”.
    “Teiginys, nors gal jau ir banaliai skambantis, kad Sąjūdis buvo visų neabejingų ir mąstančių žmonių telkinys, yra teisingiausias. Sąjūdžio taryboje vyravo įsitikinimas, kad be atsiskyrusios Lietuvos komunistų partijs (LKP) nepriklausomybės atkurti nepavyks”.
    http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/m-laurinkus-apie-tai-kas-is-tikruju-atkure-nepriklausomybe.d?id=61526498

    Atsakyti
  7. Algimantas says:
    12 metų ago

    Prasmingas straipsnis. Iš tikro tos Sąjūdžio dvasios stinga. Nuoširdžiai gaila tokių žmonių, kaip “tikras lietuvis” -kuriam tik kritika gyvenimo tikslas. Žinau daug puikių bendraminčių, kurie dirba Lietuvai ne dėl medalių, ne dėl garbės. Taip, jų mažuma, bet jų niekas nesugebės išnaikinti, nei liberalai, nei bambekliai kurie viską žino, bet sėdi “po medžiu”. Dėkui, p. Leonui Milčiui už išsakytas mintis.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Nei tu supranti, nei tu šnekėk – aš šneku apie esmę, o tokie kaip tu tik burbulus visą “nepriklausomybės” laiką tik leidžia, dėl ko Lietuva vis smunka.

      Atsakyti
  8. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Dar apie Sąjūdį:
    http://www.balsas.lt/naujiena/736079/t-baranauskas-pralaimejusio-sajudzio-25-metis

    Atsakyti
    • etatiniam zirzalui says:
      12 metų ago

      nesupratau tamstos – tai čia geras ar blogas straipsnis?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Nebezirsk ir suprasi. 🙂

        Atsakyti
        • A.L. says:
          12 metų ago

          Stribas nerimsta, toks jo darbas – teršti. Tik kuriam galui “tikru lietuviu” pasivadinti, jei sistematikoje tokiam gyviui duotas kitoks vardas- infuzorija.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Сам дурак и мать твоя – контра. 🙂

  9. Auksė says:
    12 metų ago

    Sąjūdis turėjo tikslą ir jį pasiekė, nes to tikslo įgyvendinimui susitelkė didelė Lietuvos tautos dalis. Nebuvo Lietuvos valstybės, bet ši juridiškai neegzistuojanti valstybė turėjo aktyvius piliečius – įvairiatautę tautą, visuomenę, kurie gana vieningai pasiekė savo tiklo.

    Šiandien turime Lietuvos valstybę, bet ar turime piliečius? Turime. Ir tie Lietuvos piliečiai gyvena ne tik Lietuvoje.

    Bet ar pakanka valstybei turėti vien tik statistinius piliečius? Ar užtenka, kad valstybėje gyvenančius žmones jungtų tik bendra kilmė, bendra kalba, bendras žemės plotas, bendra pilietybė? Manau, kad ne. Manau, kad reikia kai ko daugiau, kai ko svarbesnio – mums reikia broliškumo, VIENOS ŠEIMOS jausmo, kad galėtume vienas už kitą (ne už žemės plotą, ne už kalbą, ne už valstybę, o VIENAS UŽ KITĄ) net gyvybę atiduoti. Ar tai galime?

    Deja, ne. Mes galime vienas kitą apkolioti, vienas kitą pasiųsti kuo toliau, vienas kitą pažeminti, net vienas kitą sunaikinti, o gyvybę vienas už kitą atiduoti, deja, ne. Ką ten gyvybę… jei mes vienas kitam gero žodžio, šypsenos gailime…

    Būtume vieni kitiems broliai, seserys, jaustume, kad gyvename savo namuose, savo valstybėje, kurioje esame saugūs, nes kiekvienam parkritusiam, suklydusiams tiesiasi šimtai pagalbos rankų, gyventume Lietuvoje kaip rojuje. Visi. Ar to norime?

    Tie, kas to nori, bent tie, būkime žmonėmis vieni kitiems. Juk reikia tiek nedaug – būti ŽMOGUMI, tai yra nedaryti, nesakyti kitam to, ko nenori, kad tau darytų, sakytų. Gal toks poegis patrauks ir dar vieną kitą, gal keisimės ir keisime savo Tėvynę. Kas iš to, kad bus Lietuvos valstybė, bet negyvens toje valstybėje žmonės, o tik individai, tik piktos, pavydžios, kitų nemylinčios savanaudės žmogaus pavidalą nešiojančios būtybės?

    Atsakyti
    • Teisinga politika says:
      12 metų ago

      Gale komentaro pamiršai pasakyti “Amen”.

      Atsakyti
      • Auksė says:
        12 metų ago

        Jūs tai padarėte. Ačiū už gerumą.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Vilmantai,
          užtikau dar vieną kryžeivių šaiką. 🙂

          Atsakyti
          • Vilmantas Rutkauskas says:
            12 metų ago

            Matai, reinkarnuoti lengvaatlečiai kryžiuočiai tapo LT pilies piliečiais, ir nieko tu jiems, są-jude, teisiškai nepapūsi.

          • z says:
            12 metų ago

            Vilmantai, esi apsimetes pagonim ,bet žinau, kad šnipinėji krikščionių naudai.Esi vienas toks iš savųjų.Visi vėjais išsilakste po krikščionišką europą ar Ameriką.Gal tau praitą kart macų neatvežė, prašyk, kad dabar atvežtu.Gal ir man duosi paskanaut ir tikram lietuviui .O tavo pagoniškas švarkelis skalbtas paskutiniakart gol kokiais 1380 metais.Tuom ir išsiduodi.Butinai apsikirpk.Geros vasaros.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Eik, šūdvabali, kur šūdvabaliai pasilinksmin (pas ibikusus).:)

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            12 metų ago

            Taip, jei švarkeliai aprūkę ir vietomis pradegę nuo šventų Aukurų, tai tuom belieka liekamybė – tik didžiuotis. Tai taryt gan svarbi atlietuvėjimo dalis, vadink.
            ——-

          • z says:
            12 metų ago

            Kai gauni išgert” trejų devynerių” tai ne tik švarkelis gali pradegt, bet ir pats ant švento laužo sudegt gali.Bet greičiausia, kad savo garažėli pripliurpes alus ir plėšdamas kontrabandines cigaretes pradeginai šventą pagonišką kamzelką.

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            12 metų ago

            Bandyk dar – spėt iš trečio karto.
            CHA
            —
            Beje, o kodėl tu Aukurą vadini laužu ?

  10. Leonas M. says:
    12 metų ago

    Ačiū skaičiusiems ir konstruktyviai atsiliepusiems. Na, “tikrus lietuvius” mes jau mokame atpažinti, kaip ir dilgėlių atžalas, nors jos ir pasivadintų “lietuviškomis rūtomis”.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Pats tu -niekam tikęs, pliagorius ir liaudies priešas, kurio vieta kalejime. 😉

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Lietuvos nepriklausomybės “Akto” signatarai, gaudami išmokas, dedasi nusipelnę gyventi geriau. Va čia šiandieninė esmė.

        Atsakyti
        • z says:
          12 metų ago

          Vilmantai,šiandieninė esmė tame ,kad tu vaikystėje buvai užgautas kastuvėliu per galvą todel ir nebegali suprast esmės.Na o nastojaščias lituvis ,kurio tėvas buvo stribitelis o motina kontra, kitaip mąstyti nebegali.Lietuvai nebėra baimes del stribų nes dauguma jau išdvėse ,o su stribvaikiais bėdos.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Mąstai, Krivi, pagal save ir savos patirties požiūriu – gailime mes tavęs, žinome, kad tu gavai su kastuvėliu per galvą.
            Tau tik pas ibikusus rašinėti. 🙂

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            12 metų ago

            Matyt vienas iš landsberginių nykstančiųjų..

          • z says:
            12 metų ago

            Kas tas mes? Kiek suprantu ,kad su savo idejom esi vienišas Alke.Vilmantas atkrenta, jį kastuvėlis padarė nepakaltinamu.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Ukrainos gynėjas
Ukrainos balsas

Žiurkė spąstuose arba kada į orą išlėks putinas?

2025 06 08
Populiariausi vardai 2024 m.
Kalba

VLKK nutarimo „Dėl lietuviškos vardo formos“ paaiškinimas

2025 06 08
Selemonas Paltanavičius | vdu.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Prezidento V. Adamkaus gamtosauginės premijos laimėtojas S. Paltanavičius: patys geriausi darbai atliekami nelaukiant ir nesitikint jokių premijų

2025 06 08
LMA - Lietuvos muziejų asociacija | lma.lt nuotr.
Istorija

Lietuvos muziejų asociacija: kviečiame Valstybės kontrolę dialogui dėl muziejinių vertybių apskaitos

2025 06 07
Susitarimo pasirašymas
Lietuvoje

Ministerijos susitarė dėl bendrų veiksmų ugdant pilietišką jaunimą

2025 06 06
Lėktuvas | sumin.lrv.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

Sukčių taikiklyje – neatidūs keliautojai

2025 06 06
Sveikata | sam.lrv.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

Kada ligoniai siunčiami į kitas šalis ir kas už tai moka?

2025 06 06
Dviračių takas
Lietuvoje

Klaipėdoje atnaujinami dviračių ir pėsčiųjų takai

2025 06 06

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Rimgaudas apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
  • Vilna apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
  • Tššš... apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
  • Vilna apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Kaip naujakuriams apsaugoti įsigytą turtą?
  • Atvirų batų metas: kaip kovoti pėdų bėdomis
  • Dažniausia siuntų pažeidimų priežastis – blogas pakavimas
  • Žiurkė spąstuose arba kada į orą išlėks putinas?

Kiti Straipsniai

Sveikata | sam.lrv.lt nuotr.

Augant vaikui svarbu stebėti ne tik ūgį ir svorį

2025 06 07
Vytautas ir Jogaila kalbasi lietuviškai

A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…

2025 06 07
Ankstyvojo skaitymo erdvė

Sostinės darželiuose – naujos ankstyvojo skaitymo erdvės

2025 06 06
Mokykla, klasė | pixabay.com, Weisanjiang nuotr.

Prasideda pagrindinis priėmimas į sostinės mokyklas

2025 06 05
Prezidentas skaito 2025 m. metinį pranešimą

Lietuva – tvirtovė, kuri žvelgia į ateitį: Prezidentas Gitanas Nausėda metiniame pranešime ragina stiprinti gynybą, puoselėti istorinę atmintį ir atskleidžia valdžios spragas

2025 06 05
Išrinkti Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai iškart po jų išrinkimo Lietuvos TSR Mokslų Akademijos Mažojoje salėje. Iš kairės: Arūnas Žebriūnas, Virgilijus Čepaitis, Artūras Skučas (arčiau langų), Antanas Buračas, Bronislovas Genzelis, Bronislovas Kuzmickas, Vytautas Bubnys, Saulius Pečiulis, Algimantas Nasvytis, Alvidas Medalinskas, Kazimira Danutė Prunskienė, Vytautas Radžvilas, ne narys Giedrius papinigis, Zigmas Vaišvila, Romualdas Ozolas, Arvydas Juozaitis, Gintaras Songaila, ne nariai Jonas Vaiškūnas ir Daiva Prakopimaitė (vėliau Penkauskienė). 1988 m. birželio 3 d.

Ministras pirmininkas pasveikino sąjūdininkus: Tiesos žodis išardė blogio imperiją

2025 06 03
Vitaminai

Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: reikšmė, pasekmės ir sprendimai

2025 06 03
Minint Sąjūdžio atmintiną dieną – diskusija apie Lietuvos atgimimo pradžią

Minint Sąjūdžio atmintiną dieną – diskusija apie Lietuvos atgimimo pradžią

2025 06 03
1988 m. Sąjūdžio mitingas Vingio parke | V. Daraškevičiaus nuotr.

Z. Vaišvila. Kur mus vedate?

2025 06 01
Teismas priėmė nagrinėti skundą dėl VRK

Teismas priėmė nagrinėti skundą dėl VRK atsisakymo registruoti referendumą dėl piliečių nuosavybės apsaugos

2025 05 30

Skaitytojų nuomonės:

  • Rimgaudas apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
  • Vilna apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
  • Tššš... apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
  • Vilna apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
  • Mikabalis apie A. Dubonis. Kai „globali Lietuva“ jau buvo…
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.

P. Gylys. Anoniminio klano taikinyje - Garliavos vaikai

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai