Grafikos dizaineriai turi daug ką pasakyti apie prekės ženklo kūrimą. Čia pateikiame sąrašą grafikos dizaino knygų apie prekės ženklo kūrimą. Nuo grafikos logotipams iki paaiškinimų apie prekės ženklo kūrimą ir įgyvendinimą.
Designing Brand Identity, autorius Alina Uiler (Alina Wheeler)
„Designing Brand Identity“ yra praktinis vadovas prekės ženklo kūrimui, nuo tyrimo iki strategijos ir dizaino įgyvendinimo. Ši knyga aprašo 50 tyrimų ir daugiau nei 700 iliustracijų apie prekės ženklo kūrima. Šioje knygoje rasite daugiau nei 100 prekės ženklinimo temų, sąrašų, įrankių ir schemų.
Logo autorius Maiklas Evami (Michael Evamy)
„Logo“ yra prekės ženklo biblija, kurioje yra daugiau nei 1 600 simbolių ir logotipų. Peržiūrėkite logotipus iš įvairių įmonių, įskaitant žinomus prekės ženklus, tokius kaip „Disney”, „Apple” ir „Starbucks”, taip pat dizaino meistrų Paulo Rando ir Saulo Baso darbus. Tyrinėkite identiteto dizaino formas, kaip jos vystosi.
Branding: In Five and a Half Steps
autorius Michaelis Džonsonas (Michael Johnson)
„Branding: In Five and a Half Steps“ yra vizualinis žingsnis po žingsnio vadovas prekės ženklo kūrimui – tyrinėjant prekės ženklo kūrimo strategijas ir dizaino komponentus. Michaelis Džonsonas išanalizavo prekės ženklą iki pagrindų, siekdamas suprasti, kodėl renkamės vieną gaminį vietoje kito.
Knygoje nurodomas pirmasis klausimas, į kurį atsako prekės ženklas, ir tyrinėjami paslėpti elementai, kurie padeda sukurti sėkmingą prekės ženklą.
Thinking with Type
autorius Elena Lupton (Ellen Lupton)
„Thinking with Type” tai vadovas, skirtas logotipo apipavidalinimui, apimančiam visas esmines sritis, įskaitant šriftus ir šriftų šeimas ir tarpus. Sužinokite, kaip išlyginti ir formuoti raides, žodžius ir pastraipas.
The Graphic Design Idea Book: Inspiration from 50 Masters
autorius Stivenas Heleris (Steven Heller) ir Geilas Andersonas (Gail Anderson)
„The Graphic Design Idea Book: Inspiration from 50 Masters“ yra įvadas į pagrindinius grafinio dizaino elementus ir profesionalias technikas. Peržiūrėkite pripažintų dizainerių darbus, kad suprastumėte formas, pasakojimus, spalvas, šriftus, vaizdus, ornamentus, paprastumą ir humorą.