Antradienis, 29 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

„Rail Baltica“ „pajudėjo“ Latvijos link

www.alkas.lt
2022-07-21 13:00:33
11
„Rail Baltica“ „pajudėjo“ Latvijos link

„Rail Baltica“ projektas | ltg.lt nuotr.

Pagreitį jau netrukus įgaus „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį projektas – šiandien, liepos 21 d., pakrantėje prie Jonavos įkastas simbolinis ženklas, žymintis šio tilto statybų pradžią. Sudėtingas inžinerinis statinys, kuris, saugant „Natura 2000“ teritoriją, neturės atramų vandenyje, bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse. Tiltas per Nerį itin svarbus tiesiant geležinkelio liniją Latvijos link, planuojama, kad jo statyba truks 2,5 metų.

Netoli Jonavos surengtame renginyje dalyvavo ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė, susisiekimo ministras Marius Skuodis, „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, „RB Rail AS“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Agnis Driksna, kiti projektą „Rail Baltica“ įgyvendinančių institucijų bei organizacijų atstovai, partneriai bei svečiai.

„Šiandien simboliškai skelbiame išskirtinio objekto „Rail Baltica“ geležinkelio ruože nuo Kauno Latvijos sienos link statybų pradžią. Mūsų uždavinys – iki 2024 m. pabaigos nutiesti pagrindinę „Rail Baltica“ liniją nuo Kauno iki Panevėžio, o iki 2026 m. – iki pat Latvijos sienos – pereina į konkrečių statybos darbų etapą. Šiandienos geopolitiniame kontekste Lietuvos ir visų Baltijos šalių geležinkelio tinklo integracija su Vakarų susisiekimo tinklu yra ypatingos svarbos strateginis prioritetas, kurį privalome įgyvendinti kuo skubiau“, – oficialiame tilto per Nerį statybų pradžios renginyje sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Už „Rail Baltica“ projekto Lietuvoje įgyvendinimą atsakingos bendrovės „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski pažymėjo, kad geležinkelio tiltas per Nerį prie Jonavos – vienas didžiausių techninių ir inžinerinių iššūkių įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą. Net 1,51 km tiltas drieksis apie 40 metrų aukštyje virš Neries bei upės slėnio. Per beveik 14 metrų pločio tiltą bus nutiestas europinio standarto vėžės geležinkelio dvikelis.

„Visas „Rail Baltica“ ruožas tarp Kauno ir Lietuvos-Latvijos sienos yra nemenkas iššūkis, nes tai pirmasis visiškai naujas geležinkelio ruožas, statomas Nepriklausomoje Lietuvoje. Geležinkelio tiltas per Nerį sudėtingiausia, bet strategiškai itin svarbi infrastruktūra tiesiant geležinkelį tarp Kauno ir Rygos“, – sakė K. Sankovski.

Statant tiltą – ypatingas dėmesys aplinkosaugai

Tilto statybos rangovo konkursą laimėjusi Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ taip pat turės pasirūpinti visa tilto bei šalia esančia infrastruktūra. Bus rekonstruojama melioracijos sistema, elektros, telekomunikacijų, vandentiekio tinklai, remontuojamas šalia einantis rajoninis kelias bei įrengiama nuovaža, taip pat tvarkomas landšaftas.

Tiltas bus statomas netoli miesto, todėl bus įrengiamos triukšmą slopinančios sienutės bei kiti triukšmą padėsiantys valdyti sprendimai.

Kadangi tiltas pateks į Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, ypatingas dėmesys skiriamas aplinkosaugai. Siekiant išvengti poveikio Neries biologinei įvairovei, darbai Neries upės apsaugos zonoje nebus vykdomi žuvų migracijos ir neršto metu. Projektuojant tiltą atsisakyta invazinių sprendimų upės vagoje: tilto atramos nebus statomos vandenyje, tad virš upės tarp atramų bus išlaikytas net 150 metrų atstumas, kad žuvys galėtų laisvai migruoti, o vandens augmenija – vešėti.

Geležinkelio tiltą per Nerį statysianti Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ yra įgyvendinusi sudėtingus infrastruktūros projektus JAV, Kanadoje, Jungtinėje Karalystėje, Turkijoje, įvairiose centrinės Amerikos, Azijos bei Afrikos valstybėse.

Sutarties vertė – 64 mln. eurų be PVM. Projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą finansuoja jame dalyvaujančios valstybės – Estija, Latvija ir Lietuva, iki 85 % visų tinkamų išlaidų dengia Europos Sąjunga iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) fondo. Tiltą pagal sutartį numatoma pastatyti per 2,5 metų. „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos techninės priežiūros paslaugas teiks bendrovė „Viamatika”.

Projekto progresas – visose Baltijos šalyse

„Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį statybos pradžios ceremonijoje dalyvavęs „RB Rail AS“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Agnis Driksna akcentavo, kad globalaus projekto įgyvendinimas yra atidžiai stebimas visose trijose Baltijos šalyse ir rodo matomą pažangą.

„Atsižvelgiant į paskirtį, apimtį ir tarpvalstybinį sudėtingumą, „Rail Baltica“ yra unikalus infrastruktūros projektas, turintis daug ikoniškų infrastruktūros objektų, vienas iš jų – tiltas per Nerį. Noriu pabrėžti, kad „Rail Baltica“ yra ilgalaikis partnerystės projektas, todėl ypač vertiname bendradarbiavimą su mūsų tiekėjais ir strateginiais partneriais ES, nacionaliniu ir savivaldybių lygiu, kurie užtikrina nuolatinę paramą projektui. Šiandien pasikeitė geopolitinis kontekstas, atsiranda poreikis kryptingesniam ir spartesniam projekto įgyvendinimui ir taip įrengiant naują strateginį transporto ir gynybos koridorių, jungiantį Baltijos šalis su likusia Europa, todėl esame pasiryžę pradėti pirmuosius važiavimus „Rail Baltica“ geležinkelio linija prioritetinėse atkarpose iki 2027 m.”

Šiuo metu Lietuvoje taip pat pradėti „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūros – vietinės reikšmės privažiuojamųjų kelių – tiesimo darbai Jonavos rajone, aktyviai derinami geležinkelio ruožų tarp Kauno ir Vilniaus bei Kauno (Jiesios) ir Lietuvos-Lenkijos valstybių sienos patvirtintų optimalių alternatyvų specialieji planai.

„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ geležinkelio trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės dvikelė geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai
  2. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  3. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  4. „Rail Baltica“: Panevėžio lūkesčiai ir poreikiai
  5. „Rail Baltica“: kas svarbu Marijampolės regionui?
  6. „Rail Baltica“ Kaunui atveria naujų galimybių
  7. Pasirašyta „Rail Baltica“ rangos darbų sutartis
  8. „Rail Baltica“ projektas augins Baltijos šalių ekonomikas
  9. P. Auštrevičius ragina Vyriausybę imtis skubių sprendimų dėl „Rail Baltica“
  10. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  11. Lietuva prašo paramos „Rail Balticos“ statyboms
  12. Siekia išnaudoti visas „Rail Balticos“ galimybes
  13. Pristatyti dar vieno „Rail Balticos“ ruožo pasiūlymai
  14. Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu
  15. Traukinys sujungė Baltijos sostines

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 11

  1. Kažin says:
    3 metai ago

    Tas tiltas “pajudėjo”, bet ar ne protingiau būtų kol dar “neįsibėgėjo” jį sustabdyti. Juk 249 km/val “Rail Baltica” paskirtis yra keleivinis susisiekimas Baltijos šalyse, o jis pagal keleivių srauto dydį yra tiesus susisiekimas tarp šalių sostinių. Akivaizdu, kad šiuo atveju keleivių srautas nuo Rygos į Vilnių ir iš jo link Rygos sudarytų pagrindinę jo dalį. Iš Baltijos ar kitų šalių per Lenkiją 1000 km. “Rail Baltica” traukiniu į Vakarus niekas nesibels, juolab, kad Lenkijoje jo greitis žada būti tik 160 km/val. Tam yra lėktuvai. Tokiu atveju kroviniams pervežti, jų tranzitui per Lietuvą nuo Panevėžio link Kauno ir toliau link Lenkijos pakanka 160 km/val. greičio vėžės. Tad “Rail Baltica” vėžės tiltas tokiam greičiui būtų paprastesnis ir kroviniams gabenti galėtų būti statytinas ne per Nerį, ne Natūra 2000 zonoje, o kiek žemiau, t.y. jau per Nemuną arba pasitenkinti dabar per Nerį esančiu tiltu. Taip būtų ne tik pigiau, bet ir nauda iš to būtų 10 kartų didesnė.
    Atsižvelgiant į tai, akivaizdu, kad tiesiausiam keleiviniam susisiekimui 249 km/val. greičiu tarp Baltijos šalių “Rail Baltica” traukiniu tiltą per Nerį visais atžvilgiais derėtų turėti prie Vilniaus, kurį tiesiai nuo Panevėžio (pro Ukmergę ar pan.) jungtų greitoji keleivinė “Rail Baltica” atšaka.
    Taigi išmintis: 9 kartus pamatuok, dešimtą kirpk – praverstų ir šiuo atžvilgiu.
    Be to, apskritai ar ne logiškiau būtų pirmiau turėti vėžę, o paskui statyti jai sujungti reikalingą tiltą. Dabar kroviniams gabenti Baltijos šalyse dar visiškai pakanka rusiškos vėžės, todėl pirmiau tikslinga imtis 249 km/val greičio vėžės Vilnius – Panevėžys – Ryga statybos, o ne kurpti dar nežinia kam tokioje vietoje reikalingą tiltą.
    Kur vieši specialistų, visuomenės vieši pasvarstymai, jų nėra…

    Atsakyti
    • dar says:
      3 metai ago

      Manau, sprendimas strategiškai teisingas šalies saugumo prasme -pavojinga viską – valdžią,infrastruktūrą, ekonomiką, finansus,žmones,kultūrą etc. sukoncentruoti tik Vilniuje.Manau,tai parodė ir 1991 m. sausio įvykiai. Tamstos nusiraminimui, Rail Baltica atšaka numatoma ir į Vilnių.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        3 metai ago

        Kas – valstybės pajėgumų sukoncentravimas ar išsklaidymas teritorijoje dabartiniame pasaulyje yra strategiškiau saugumo prasme sunku pasakyti. Manyčiau, kad Sąjūdis, 1991 m. įvykiai bylotų, kad susitelkimas Tautos, lietuvybės Vilniuje, būtent, ir buvo vienu iš svarbiausių Lietuvos pergalės faktorių atkuriant Nepriklausomybę. Galima sakyti, kad tą patį teigiamą sukoncentravimo strateginį vaidmenį matome ir dabar Kijevo pavyzdyje kovojant prieš Rusiją. Kolaboravimui su Rusija centro lygaus su sostine Kijevu neatsiranda.
        Beje, įvairiais atžvilgiais valstybiškai sprendžiant, derėtų, kad “Rail Baltica” maršrutas per Vilnių eitų tiesiai nuo Panevėžio, o ne per Kauną.
        “Rail Baltica” atšaka į Vilnių nuo Kauno “nusiraminimo” kelti negali, nes Panevėžiui, Šiaurės ir Šiaurės Rytų Lietuvai važiavimas į sostinę Vilnių, o šiam į Rygą, per Kauną 21-ame amžiuje yra pasityčiojimas. Taigi valdžios sprendime dėl “Rail Baltica” maršruto ne per Vilnių matyčiau svetimos valstybės strateginius interesus. Tai savo valstybės sostinės pažeminimas…

        Atsakyti
        • dar says:
          3 metai ago

          Kai okupantai 1991 m.užėmė televiziją Vilniuje, pasauliui naujienas apie įvykius Lietuvoje ėmė transliuoti valstybinės televizijos padalinys Kaune ( dabar berods panaikintas-“neapsimoka”…). Lietuvos valdžia nesugebėjo perkelti nei vienos ministerijos iš Vilniaus, sugebėjo iškelti tik kalėjimus. Estijos Švietimo ir mokslo ministerija yra Tartu mieste, 186 km nuo sostinės Talino. Nemaža dalis Vokietijos ministerijų yra Bonoje, centrinis Vokietijos bankas- Frankfurte prie Maino, o ne sostinėje Berlyne. Lietuvos atveju,manau, ministras,reziduojantis ne sostinėje, sostinės okupacijos
          ( neduok Dieve) atveju kelioms valandoms galėtų perimti vadovavimą Vyriausybei,kol ateis NATO pagalba.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            3 metai ago

            Gal nemaišytumėte, kaip sakoma “Dievo dovanos su kiaušiniene”.
            Ministerijos pagal Konstituciją yra valstybės valdymo institucijos. Šalies Konstitucija nustato, kad Lietuvos valstybė turi sostinę ir ja yra Vilniaus miestas. Priimti sostinės įstatymą regis dar 1998 m. atsisakė ar ne 80 mandatų turėdamas konservatorių valdytas Seimas. Nesant įstatymo ministerijų (ministrų) kėlimas iš Vilniaus prieštarautų Konstitucijai. Be to, kokia prasmė valstybinius lietuvybės židinius kelti iš Vilniaus, kieno strategijų tai būtų vykdymas. Kaunui tiek dydžio, tiek lietuvybės pakako ir pakanka. Iki dabartinio Kauno dydžio pirmiausiai su valstybės parama yra vystytini Šiauliai, Alytus, Utena, kiti pakraštiniai traukos centrai. Tačiau, kaip nebūtų keista, didžiausius LEZ.us ir kitą paramą valstybės valdžia suteikia Kaunui. Tai va tokie yra regionų vystymo politikos sprendimai…
            Na o dėl tos minties, kad saugumo sumetimais derėtų vieną ministrą laikyti ne Vilniuje, manau, kad tai dėmesio nevertas paistalėlis ne daugiau…

          • dar says:
            3 metai ago

            > Kažin. Ministerijų kėlimas iš Vilniaus prieštarauja Konstitucijai ? Gal nurodysite straipsnį ? Ar tai tik “paistalėlis”? Estijos Konstitucijoje taip pat parašyta,kad Estijos Respublikos sostinė- Talinas, bet Švietimo ir mokslo ministerija yra iškelta į Tartu miestą. Ar Estija tamstai ne pavyzdys-geriau sekti kai kurių valstybių į rytus nuo Lietuvos pavyzdžiu,kur beveik viskas sukoncentruodama tik sostinėje? O lietuviškumu reikia rūpintis Viniaus rajone,kur,kaip teko skaityti , savivaldybė galimai nesteigia mokyklų ,kuriose mokoma valstybine lietuvių kalba, ir daugeliui tėvų tenka vežioti vaikus į Vilniaus mokyklas.

          • Kažin says:
            3 metai ago

            > dar. Derėtų žinoti, kad Talino ir Vilniaus kaip sostinių geopolitinės situacijos yra visiškai skirtingos. Tai viena. Antra, Estijoje mokslo šventove nuo seno yra Tartu, o ne sostinė Talinas, skirtingai negu Lietuvoje ja yra sostinė Vilnius. Taigi skirtingumą šalyse dėl ministerijos vietos galėjo lemti istorinės tradicijos.
            Be to, tai, kad Švietimo ministerijos vieta Estijoje yra Tartu, gali būti išspręsta Sostinės įstatymu. Lietuva, kaip minėjau, Sostinės įstatymo nėra priėmusi. Tokiu atveju Lietuvoje šiuo atveju yra vadovaujamasi Konstitucija tiesiogiai. O jos 17 str. pasakyta, kad Lietuvos valstybės sostine yra Vilniaus miestas. Atkreipčiau dar dėmesį į tai, kad Lietuvos Konstitucijoje kalbama ne apie Respublikos, o apie valstybės sostinę. Teisiškai tai gali būti suprantami kaip skirtingi dalykai.
            O gaivinti lietuvybę Vilniaus rajone, matyt, yra ir paties pareiga…
            Tai tiek trumpai tų klausimų paaiškinimo…

        • dar says:
          3 metai ago

          Negi Jūs pritariate Lietuvos regionų degradacijai,kur uždaromos mokyklos, ligoninių skyriai, bankai berods neskiria paskolų naujų pastatų statybai? Pasižiūrėkite į Suomiją-ten universitetai veikia net prie poliarinio rato ( Rovaniemi), o ne tik Helsinkyje- Suomijos valstybė užtikrina kultūrinio,ekonominio socialinio gyvenimo standartą kiekvienam Suomijos piliečiui,kur jis begyventų-sostinėje ar miestelyje prie poliarinio rato.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            3 metai ago

            Čia išeitis ne Kauno, o pakraštinių traukos centrų – Alytus, Šiauliai, Utena, Tauragė ir t.t. vystymas. Sumažinti LEZ,us Kaune, o juos suteikti regioniniams traukos centrams.

  2. dar says:
    3 metai ago

    Negi Jūs pritariate Lietuvos regionų degradacijai,kur uždaromos mokyklos, ligoninių skyriai, bankai berods neskiria paskolų naujų pastatų statybai? Pasižiūrėkite į Suomiją-ten universitetai veikia net prie poliarinio rato ( Rovaniemi), o ne tik Helsinkyje- Suomijos valstybė užtikrina kultūrinio,ekonominio socialinio gyvenimo standartą kiekvienam Suomijos piliečiui,kur jis begyventų-sostinėje ar miestelyje prie poliarinio rato.

    Atsakyti
  3. Kažin says:
    3 metai ago

    > dar. Derėtų žinoti, kad Talino ir Vilniaus kaip sostinių geopolitinės situacijos yra visiškai skirtingos. Tai viena. Antra, Estijoje mokslo šventove nuo seno yra Tartu, o ne sostinė Talinas, skirtingai negu Lietuvoje ja yra sostinė Vilnius. Taigi skirtingumą šalyse dėl ministerijos vietos galėjo lemti istorinės tradicijos.
    Be to, tai, kad Švietimo ministerijos vieta Estijoje yra Tartu, gali būti išspręsta Sostinės įstatymu. Lietuva, kaip minėjau, Sostinės įstatymo nėra priėmusi. Tokiu atveju Lietuvoje šiuo atveju yra vadovaujamasi Konstitucija tiesiogiai. O jos 17 str. pasakyta, kad Lietuvos valstybės sostine yra Vilniaus miestas. Atkreipčiau dar dėmesį į tai, kad Lietuvos Konstitucijoje kalbama ne apie Respublikos, o apie valstybės sostinę. Teisiškai tai gali būti suprantami kaip skirtingi dalykai.
    O gaivinti lietuvybę Vilniaus rajone, matyt, yra ir paties pareiga…
    Tai tiek trumpai tų klausimų paaiškinimo…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Santaros klinikos | lsveikata.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

Santaros klinikose įdiegta išmanioji pagalbos iškvietimo sistema

2025 07 29
Simonas Gentvilas | lrs.lt nuotr.
Lietuvoje

Dėl galimo piktnaudžiavimo šaukiamas Seimo komiteto posėdis

2025 07 29
Sudaryta darbo grupė naujai Kūno kultūros ir sporto rėmimo fondo įstatymo redakcijai parengti
Lietuvoje

Rudenį Seimas žada grįžti prie gyvūnų gerovės klausimo

2025 07 29
Larsas Klingbeilas ir Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas susitiko su Vokietijos vicekancleriu

2025 07 29
Vyriausybė
Lietuvoje

Tartasi, kaip geriau reaguoti į bepiločių keliamas grėsmes

2025 07 29
Žirmūnų skveras
Lietuvoje

Sostinėje tęsiamas viešųjų erdvių atnaujinimas

2025 07 29
Liutauras Šinkūnas
Lietuvoje

BPC viršininku paskirtas Liutauras Šinkūnas

2025 07 29
Šilumos siurbliai
Energetika

Beveik 7 000 gyventojų jau turi naujus šildymo įrenginius

2025 07 29

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • benas apie R. Armaitis. Dar vienas dronas virš Vilniaus. Ir dar viena nieko nedarymo pergalė
  • Naivus klausimas apie J. Vaiškūnas. Trampo ultimatumas Putinui: artėja sprendimo valanda?
  • Mikabalis apie V. Sinica. Sporto rūmų žydams vis tik neatiduos
  • Rimvydas apie V. Sinica. Sporto rūmų žydams vis tik neatiduos

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Lietuvos Laisvės Kovos Sąjūdis ragina ginti lietuvių kalbos statusą
  • Santaros klinikose įdiegta išmanioji pagalbos iškvietimo sistema
  • Dėl galimo piktnaudžiavimo šaukiamas Seimo komiteto posėdis
  • Rudenį Seimas žada grįžti prie gyvūnų gerovės klausimo

Kiti Straipsniai

Emocijos, kompiuteris

Programišiai atakuoja 1,5 karto aktyviau nei pernai

2025 07 15
Baltijos šalių žemės ūkio ministrai

Baltijos šalių minisrai aptarė svarbiausius žemės ūkio klausimus

2025 07 09
Baltijos šalių gynybos viceministrų susitikimas

Baltijos šalys stiprina bendradarbiavimą gynybos srityje

2025 07 07
Baltijos šalių Prezidentai

Baltijos šalių Prezidentai aptarė saugumo klausimus

2025 07 04
„Rail Baltica“

„Rail Baltica“ projektui – papildomos ES lėšos

2025 07 04
Latviai, lietuviai ir estai šią vasarą teiks pirmenybę vietiniam turizmui | I. Samkov nuotr.

Latviai, lietuviai ir estai šią vasarą teiks pirmenybę vietiniam turizmui

2025 06 21
Degalinė | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuot.

Artėjant Joninėms: kada ir kiek degalų įsipila vairuotojai

2025 06 21
Eugenijus Sabutis

E. Sabutis: Vilnius – neatsiejama „Rail Baltica“ projekto dalis

2025 06 19
Ukrainos kariai | facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.

Prasidėjo blogio ašies ardymas

2025 06 15
Geležinkelis

Kertant geležinkelį svarbiausia – budrumas

2025 06 14

Skaitytojų nuomonės:

  • benas apie R. Armaitis. Dar vienas dronas virš Vilniaus. Ir dar viena nieko nedarymo pergalė
  • Naivus klausimas apie J. Vaiškūnas. Trampo ultimatumas Putinui: artėja sprendimo valanda?
  • Mikabalis apie V. Sinica. Sporto rūmų žydams vis tik neatiduos
  • Rimvydas apie V. Sinica. Sporto rūmų žydams vis tik neatiduos
  • Mikabalis apie Pasaulinio lygio architektai tęs Kauno „Nemunaičių“ kvartalo plėtrą
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Medicina | sam.lrv.lt nuotr.

Sveikatai pasitikrinti – apmokamas laisvadienis

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai