Ketvirtadienis, 30 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Visuomenė Politika ir ekonomika

Tauta mano kitaip nei valdantieji

www.alkas.lt
2014-04-04 01:06:34
Tai įrodo „Vilmorus“ atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa
97
„Už teisę į referendumą!“ | Alkas.lt koliažas

„Už teisę į referendumą!“ | Alkas.lt koliažas

„Už teisę į referendumą!“ | Alkas.lt koliažas
„Už teisę į referendumą!“ | Alkas.lt koliažas

Piliečių nuomonė, kurią valdantieji stengiasi nutylėti

Nusistebėjimą kelia valdančiųjų (tiek pozicijos, tiek opozicijos) isteriška reakcija į Lietuvos Respublikos piliečių inicijuojamus referendumus. Kai kurie politikai ir politikos apžvalgininkai šią konstitucinę piliečių teisę lygina su Krymo „referendumu“, netgi kaltina referendumo šalininkus, kad jie esą tarnauja Rusijai. Kodėl valdantieji bijo referendumų, nors čia žalieji žmogelikai niekuo dėti? Atsakymas į šį klausimą gana paprastas: valdantieji turi sociologinių tyrimų duomenis, kad tautos dauguma turi kitą nuomonę negu „elitas“.

Šių metų kovo viduryje sociologinių tyrimų įmonė „Vilmorus“ atliko reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą, kurioje buvo užduoti ir du klausimai, susiję su referendumais dėl žemės ir dėl lito išsaugojimo.  „Alkas.lt“ gavo leidimą publikuoti šios apklausos rezultatus. Pateikiame plačiajai auditorijai abu klausimus ir atsakymus į juos.

Klausimas: Ar referendume pritartumėte, jog būtų sugrąžinta iki 2003 metų galiojusi  Lietuvos Respublikos Konstitucijos 47-ojo straipsnio nuostata, kad: „Žemė, vidaus vandenys, miškai, parkai Lietuvos Respublikoje nuosavybės teise gali priklausyti tik Lietuvos Respublikos piliečiams ir valstybei.“?

Atsakymas:

Pritarčiau – 56,0%
Nepritarčiau – 24,3%
Referendume nedalyvaučiau – 18,3%
Neatsakė – 1,4%

Klausimas: Ar pritariate, kad dėl lito atsisakymo ir euro įvedimo turėtų būti surengtas referendumas?

Atsakymas:

Pritariu 58,1%
Nepritariu 39,7%
Neatsakė 2,2%

Taigi, viešas konfliktas kyla ne vien dėl žemės nuosavybės ar dėl lito išsaugojimo, bet dėl valdančiųjų teisės valdyti, nepaisant tautos valios.  Valdantieji yra įsitikinę, kad jie „žino geriau“, o piliečiai esą yra „suklaidinti“. Kodėl valdantieji nebeturi įtakos piliečių nuomonei? Ar tai iš tiesų yra Rusijos minkštųjų galių poveikis? Ar greičiau tai yra paties „politikos elito“ atotrūkis nuo piliečių?

„Valdančiųjų pretenzija priimti visai tautai ir valstybei svarbius sprendimus be tautos mandato yra agresija prieš valstybę, prieš jos konstitucinius pagrindus. Tai ne ką mažesnis pavojus, negu galimas išorinių jėgų puolimas. Be to, pasitikėjimo valstybe naikinimas, piliečių atsakomybės menkinimas yra naudingas galimam agresoriui“, – taip  šią padėtį pakomentavo Tautininkų sąjungos Strateginio komiteto pirmininkas Gintaras Songaila.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. A. Paulauskas: Dėl referendumo turi spręsti tauta
  2. Z.Vaišvila. Po tarpinės pergalės reikia ruoštis ilgai kovai už Tautą
  3. V. Kaluškaitis. V. Landsbergiui: Kodėl dumiate mano broliams akis?
  4. Lietuvos žemės gynėjų suvažiavimas: Mes nenugalimi. Mes – nugalėtojų tauta! (tiesioginė transliacija, video)
  5. Lietuvos žemės nepardavimo užsieniečiams referendumo rengėjai šaukia Tautą susitelkti (video)
  6. A. Patackas. Tauta ir žemė
  7. G.Songaila. Mūsų protėvių prakaitu ir krauju aplaistyta žemė atsidūrė pavojuje (audio)
  8. „Savaitės pjūvis“ apie euro įvedimą ir parašų rinkimą referendumui (video)
  9. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Lietuvа parduodama. Ginamės referendumu (tiesioginė transliacija, video)
  10. Z. Vaišvila. Tautos teisė gintis (video)
  11. Z. Vaišvila. Seimo, Prezidentės ir Vyriausybės volas prieš referendumus (video)
  12. I.Vasinauskaitė. Diagnozė – rusofobija
  13. Z.Vaišvila. Valstybės ir Tautos apsisprendimo metas (tiesioginė transliacija, video)
  14. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Dėl žemės pardavimo stabdymo ir referendumo likimo (tiesioginė transliacija, video)
  15. 77 Seimo nariai pamynė 320 000 Lietuvos piliečių valią (Seimo narių sąrašas, video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 97

  1. Skalvė says:
    9 metai ago

    Dėl to valdantiesiems ir kyla ta paranojiška tryda, kai tik kalba pasisuka referendumų link.

    Atsakyti
    • menesis says:
      9 metai ago

      Primenu, kad ne kas kitas, o dabartiniai valdantieji surengė paskutinį referendumą dėl atominės elektrinės statybų.

      Atsakyti
      • kuku says:
        9 metai ago

        būtent , butkevičius ir socdemų Co prasibrovė į seimo valdančiuosius ant AE referendumo arkliuko

        Atsakyti
        • Algis, Dievų siūstas says:
          9 metai ago

          Tai, kad atominę Adamkaus dėka uždarė, ten dirba viena tolima giminaitė, ji pasakojo , kad suleidome naujus strypus, o kitą dieną parėjo įsakymas gesinti, tai kaip manot ar įmanoma užgesinti staigiai tuos strypus kai kai skilimų reakcija vyksta… Va taip mūsų valdantieji švaisto ne tik žaliavas ,bet ir finansus, nes aniem parėjo atkatas pinigų iš mūsų konkurentinių valstybių…

          Atsakyti
    • Bronius says:
      9 metai ago

      Netolimi rinkimai parodys kokiam tautos kiekiui svarbi sava valstybė, o kokia dalis yra homosovietikai ir destrukcijos šalininkai.

      Atsakyti
  2. Virgilijus says:
    9 metai ago

    Valdžia praradusi visuomenės pasitikėjimą ir nepaisanti jos valios-yra neteisėta ir veikianti prieš valstybės interesus. Tokių įgaliojimų-veikti prieš visuomenės valią, jiems niekas nesuteikė. Todėl reikalinga skubi chirurginė operacija, kad kuo greičiau pašalinti šitą supiktybėjusį auglį, besikėsinantį pražudyti visą organizmą.

    Atsakyti
    • lyvis says:
      9 metai ago

      Virgilijau iš kur tu ištraukei kad valdžia praradusi pasitikėjimą, juk tam nebuvo referendumo čia jau stribų spekuliacija. lyvis

      Atsakyti
    • menesis says:
      9 metai ago

      Valdžia yra išrinkta tautos laisvuose ir demokratiniuose rinkimuose ne taip seniai, ir pasitikėjimo turi daugiau, nei prieš tai buvusi valdžia. Ne kas kitas, bet visuomenė suteikė jiems įgaliojimus veikti. Ne apklausomis išsiaiškinama, kas yra valstybės interesas, bet atliekant skaičiavimus, analizes, derantis su interesų grupėmis šalies viduje ir partneriais užsienyje.

      Atsakyti
      • Getautas says:
        9 metai ago

        Priimant iš partnerių užsienyje piniginę paramą. Dažniausiai tai daroma slaptai, bet kartais ir viešai – tomaševskininkų baudas juk apmokėjo Lenkija.

        Atsakyti
      • Kęstutis says:
        9 metai ago

        Kaip rinkimai gali būti laisvi ir demokratiški, jei LLRA į seimą pateko pažeisdama rinkimų įstatymą?… O visi valdantieji ir “opozija” – tyli?…

        Atsakyti
      • to menesis says:
        9 metai ago

        Lietuvos valdzia pareme kitos tokiuose pat rinkimuose isrinktos valdzios nuvertimui. Lietuvos valdzia pamyne dideles dalies zmoniu nora organizuoti referenduma del zemes, taip pat trukdo referendumo del lito organizavimui. Butent referendumu ir aiskinamasi kas yra valstybes interesas, o ne kokios tai grupes uzsakymu padarytos analizes ir skaiciavimai. Kaip grupes veikia tik savo, o ne tautos interesams mes akivaizdziai matome.

        Atsakyti
  3. Eee says:
    9 metai ago

    Gyvenantis SAVO valstybėje tos šalies pilietis turi jaustis jos šeimininku, dalyvauti jos valdyme, bent jau nebūti ignoruojamas.
    Daug kas sutiktų su tokia kompensacija net gaudamas mažesnį atlyginimą ar sunkiau dirbdamas. Jei tokių sąlygų nėra, o galimybė pakeisti esamą situaciją nereali, dažnai žmogus įvertina galimybes ir vyksta ten geriau – jei neturi savo valstybės, koks skirtumas? O jei ne, jei lieka gyventi savo šalyje, įtampoje ir žeminamas?
    Maidanas buvo pavyzdžiu, kai piliečiai negalėjo ar nenorėjo savo tėvynės palikti, o esanti nedemokratinė tvarka neleido būti šalies šeimininkas. Pasekmes matome. Išorinės jėgos nepaliko neišnaudotos galimybės.
    Vis pagalvoju apie tai, ar prezidentė ir premjerai, statantys atomines prieš piliečių valią, daro tai sąmoningai, įvertindami kad griauna mūsų valstybę?

    Atsakyti
  4. lyvis says:
    9 metai ago

    Bėda tą kad vieni kitų nenori girdėti. Viršunėlės sako kad davėm žodį. Šaknelės to negirdi ir kniaukia kad žemės neparduosim o stribai trina rankomis bus referendumas šliužas nugalėjo. Belieka paklausti ar songailininkai yra sąžiningi, lietuviški. lyvis

    Atsakyti
    • Eee says:
      9 metai ago

      Lyvi, ar didelė problema jei Lietuvoje atsirastų tradicija pasiklausti Tavo nuomonės referendume sprendžiant svarbiausius valstybės klausimus? Juk ne visada Tavo nuomonė sutaps su valdžios norais?

      Atsakyti
      • lyvis says:
        9 metai ago

        Maloniai atsaskyk Eee kaip gali nuspręsti dėl atominės elektrinės runkelis, jug jis paprasčiausiai apie tai nieko neišmano.Dabar stribai didžiuojasi liaudis viską išmano kaip tarybiniais laikais. lyvis

        Atsakyti
        • Voras says:
          9 metai ago

          O išrinktieji tai patys išmaniausi, nes nemokėdami anglų kalbos vieningai balsuoja už Europos konstituciją, kuri parašyta tik angliškai?

          Atsakyti
          • lyvis says:
            9 metai ago

            Dar vienas stribų spekuliantas.Rėkia apie savo teiginius užmiršdamas laikmety. Dėl to stribai ir mulkina runkelius bolševikiniais šūkiais. Visi pinigai lietuviams t y lito nekeisime į eurą. lyvis

          • Gražina says:
            9 metai ago

            O kas jūs toks būsite, Lyvi? Atrodo suprantate ko nori viršūnėlės ir ko reikia šaknelėms… O gal pasakysite, kas augalui svarbiau viršūnėlės ar šaknelės? Tai va! Be šaknelių, nebus ir viršūnėlių!
            Tai todėl ir reikia svarbiais momentais atsiklausti šaknelių.
            Jau tada, atsiklausiant žmonių dėl stojimo į EU, privalėjo valdantieji žmonių atsiklausti, ar galima iš Lietuvos Respublikos Konstitucijos išbraukti 47-ojo straipsnio nuostatą dėl Žemės, vidaus vandenų, miškų, parkų ir t.t. Tai reikėjo referandume išsakyti labai aiškiai, kad kiekvienas suprastų ko atsisako ir to atsisakymo pasekmes.
            Tam ir yra išrinkta valdžia, kuriai suteikiama didelė valdžia, bet ne absoliuti, o pagal Konstituciją!
            O referendumas privalo būti ir dėl LR Konstitucijos 47 str.nuostatos atstatymo ir dėl Lito!
            O gal valdantieji nori kolektyviai šiurkščiai pažeiati Lietuvos Respublikos Konstituciją?!

          • Getautas says:
            9 metai ago

            Pats tu laikmetyje nesigaudai. Kokie stribai. XX amžius baigėsi, turbūt pražiopsojai.

          • kuku says:
            9 metai ago

            kokie stribai ? kokie runkeliai?
            lyvi , esi apmokamas komunistų komentatorius …

        • Eee says:
          9 metai ago

          Manau norėjai pasakyti, kad liaudis nekompetentinga spręsti valstybės klausimus. Bet man labiau įstrigo tas “runkelis”. “Bėda tą kad vieni kitų nenori girdėti”- pats sakei. Ką norės girdėti žmogus, pavadintas runkeliu? Atominės atveju dauguma tiesiog išreiškė nepasitikėjimą projekto autoriais. Nėra pagarbos – nėra pasitikėjimo.
          Kai viršūnėlės negirdi šaknelių, reiškia neatlieka savo funkcijos – atstovauti šaknelėms, kurios išrinko viršūnėles. Tuomet kaip minimum neturi palaikymo.
          Jei nepatinka demokratija, galima žvalgyti į kitokias valstybes. Kai kurios sistemos gali būti ir labai geros, kol valdo geras karalius.

          Atsakyti
          • lyvis says:
            9 metai ago

            Aš irgi už karalystę. Visokie nepasitikėjimai valdžia tai stribų pučiami burbulai jug reikia kažkaip kelti nepasitikėjimą kad stribas vėl atsidurtų valdžioje. lyvis

          • Eee says:
            9 metai ago

            Vieną tokią karalystę neseniai sugriovė Maidanas. Nori būti geras karalius – nelaikyk žmonių runkeliais, nes sugriaus karalystę.

          • lyvis - beviltiškas reikalas says:
            9 metai ago

            beprasmiškas susirašinėjimas. Ji, lyvis, yra kurčias ir aklas ir žino tik vienintelį žodį – stribas ir kartoja be paliovos. Matyt, yra stribo anūkas

          • lyvis says:
            9 metai ago

            Kaip tie stribai nemėgsta šio žodžio. Nėra kur jiems dingti nei pas klebona atgailauti, nei pas politruką išsikalbėti. Šis žodis degina jų sielas net partiniai medaliai nepalengvina likimo, karmos. lyvis

        • Barbora Saulė says:
          9 metai ago

          Juokingi asmenys, kurie Lietuvos piliečius runkeliais vadina. Nors pagal tos pačios ES statistnius duomenis lietuviai yra vieni labiausiai išsilavinusių žmonių Europos Sąjungoje.
          Daugiau nei 90 proc. 25-64 amžiaus žmonių turi vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą (ES-27 vidurkis yra apie 74 proc.). Kadangi 49% (25-34 metų) gyventojų yra įgiję aukštąjį išsilavinimą, Lietuvos darbo jėga yra viena geriausiai išsilavinusių visoje Europos Sąjungoje. Kiekvienais metais darbo rinką papildo daugiau nei 40 000 kelias užsienio kalbas mokančių absolventų. Dar 160 000 studentų rengiami 23 šalies universitetuose ir 24 kolegijose. 1579 m. įkurtas Vilniaus universitetas yra viena seniausių Rytų ir Vidurio Europos aukštųjų mokyklų.

          Lietuva pirmauja pasaulyje pagal žmonių raštingumą2
          Lietuva užima 4-ą vietą Europos Sąjungoje pagal aukštąjį mokslą baigusių žmonių dalį amžiaus grupėje 24-35 m.
          Lietuva užima 5-ą vietą Europos Sąjungoje pagal užsienio kalbų žinojimą
          Lietuva užima 7-ą vietą Europos Sąjungoje pagal žmonių gebėjimą kalbėti bent dvejomis užsienio kalbomis
          Informacijos šaltiniai:
          1: Lietuvos statistikos departamentas
          2: IMD, World Competitiveness Rankings, 2013

          BET TEISINGAI PASIRINKTI REFENDUME NESUGEBĖSIM?

          Atsakyti
          • Eee says:
            9 metai ago

            Tokius pozityvius duomenis bent jau valstybinės informacijos priemonės turėtų skelbti kuo dažniau.
            Sunku suprasti, ar tai daugiau išorinių, ar vidinių kenkėjų darbas, kad Lietuvoje tautos ir valstybės menkinimas ir problemų sprendimas spjaudant ant kitaip manančių, tuo pačiu skaldant visuomenę, tapo norma.

    • Voras says:
      9 metai ago

      Jei viršūnėlės davė žodį, tai tegu pačios jo ir laikosi. Tauta žodžio nedavė. Referendume dėl stojimo į ES nebuvo nė žodžio apie stojimo į ES sutartį. Būti ir negalėjo, nes stojimo į ES sutartis prieštarauja Konstitucijos 1 straipsniui, kurį pakeisti gali tik 75 procentai visų piliečių. Už stojimą į ES pasisakė tik 56 procentai piliečių.

      Atsakyti
  5. LosAngeles says:
    9 metai ago

    Na va, stai ir aisku kodel taip bijoma referendumo. Tai galimybe tautai pasakyti ko ji noretu is isrinktuju, kaip ji pageidautu kad butu ‘vairuojamas laivas’. Bet isrinktieji to girdeti joku budu nenori, nes tai reikstu ju galiu apribojima. Ko dar paskui uzsimanys tauta?… O juk per paskutinius metus taip gerai susitvarkytas gyvenimelis, ir dabar ‘paleisti vadzias’ is ranku? Isrinktieji taip paprastai nepasiduos ir tautai pajusti savo jegos neleis, vienintelis ju tikslas kad ji ir toliau klupetu (pageidautina nuledusi galva). Todel referendumas bus ivairiais budais menkinamas, juodinamas, bus ivairiais budais trukdoma, dezinformuojama, meluojama… Ant kortos pastatyta pakankamai daug (ypac tai supranta valdzia, nes ji zino ka gali prarasti, tuo tarpu visuomene gal nelabai ir suvokia ka gali igyti- galimybe bent is dalies grazinti valstybe tautai, galimybe grazinti sau svarbiausiu klausimu sprendimo teise), todel jie nesitrauks. Ir aciu Vaisvilai ir pan. dar turintiems sarmatos zmonems, kad dalinasi informacija ir viesina valdzios besarmatiskus poelgius

    Atsakyti
  6. Gintautas says:
    9 metai ago

    Jai ignoruos musu valia, bus paprasyti apleisti seima.

    Atsakyti
    • Amelija says:
      9 metai ago

      Prašysi raštu ar žodžiu? Nedurninkit Lietuvos, pas mus niekada nebus toleruojami perversmai jėga, o kvaili prašymai tegul lieka kaimo krautuvės patvorio kalbomis.

      Atsakyti
  7. menesis says:
    9 metai ago

    Konstitucija buvo pakeista 2003 metais tam, kad būtų galima įstoti į ES. Be to, iki tų metų galiojusioje Konstitucijoje buvo ir antrasis straipsnis, suteikęs galimybę savivaldybėms, įmonėms ir organizacijoms įsigyti žemės nuosavybės teisėmis, kuris nebūtų atstatomas „žemės vardu“ referendumu. Taigi, įvykus referendumui, būtų uždrausta žemę turėti tiems, kurie ją teisėtai galėjo turėti nuo 1996 metų. Tautininkai ir jų bendražygiai nesiūlo sprendimo, kuris būtų teisiškai įmanomas ir įgyvendintų tautos norus. Tad kuo jie geresni už blogą valdžią?

    Dėl euro niekas net nesiruošia daryti referendumo. Ozolas atnešė prašymą rengti referendumą dėl Konstitucijos pakeitimo, kad „Sprendimas pakeisti nacionalinį piniginį vienetą kitais pinigais gali būti priimtas tik privalomuoju referendumu“. Taigi, referendumas dėl referendumo būtinumo. Kadangi Konstitucijoje nėra nė žodžio apie litą, o referendumas ir po jo sekantys Konstitucijos keitimai Seime užtruks mažiausiai pusę metų, per tą laiką euras bus įvestas. Taip Konstitucija saugos ne litą, o eurą.

    Pasisamdykit teisininką, tada darykite referendumus. Nes dabar tik keliate triukšmą ir nepasitikėjimą tiek valstybe, tiek tautininkais.

    Atsakyti
    • Amelija says:
      9 metai ago

      O apskritai kas pasitiki tautininkais? Peržvelkime praėjusių rinkimų rezultatus – jie nykūs. Nejau tautininkų reitingus pakėlė šizofreniškai spaudos konferencijas rengiantis Vaišvila, pabijojęs eiti į prezidentus, kad nebūtų išviešinta jo veikla LSSR ir po nepriklausomybės atkūrimo, arba vargšas mažytis leninas Panka, niekada nesuformulavęs jokios pozityvios minties ekonominės plėtros, energetinės nepriklausomybės arba politinių santykių prioriteto klausimais? Kur tautininkų vadai? Puteikis, girtas verkiantis Klaipėdos areštinėje ir iš ten išvaduotas tuomet valdančiosios konservatorių partijos, nuo kurios dabar tariamai nusisuko? Ne tautininkai, o ašarų pakalnė. Kur jų intelektualioji veikla ŠIANDIEN, 2014 m. vasario, kovo, balandžio mėnesiais? Ne bačkinė, o pozityvi intelektuali veikla? Kaip sakydavo mano močiutė, verkit, aniuolai… Verkit, tautininkai. Ant jūsų partijos kapo nebus kam nė žvakę uždegt.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        9 metai ago

        Parašyk kuo pasitikėti. Kas ten tas ‘pozityvias’ mintis ‘formuluoja’?

        Atsakyti
        • Amelija says:
          9 metai ago

          Mirk juokais, Kembly – aš. Pozityvių (atsiprašau, geravališkų) minčių kol kas nesuformullavo (aiškiai neišdėstė) niekas, bet mąstyti reikia, vyrai mieli, galvoti reikia… Nesu jokia pranašė, bet geriau laikyti Grybauskaitę, pakabintą ant trumpos jos praeities virvutės, vis truktelint, kad nenuklystų, negu pasiimti naują kumeliuką, kuris bijo ir botago, ir artojo, ir varnos, tupinčios ant jau išartos vagos… Apie jokius kitus nekalbu, tik apie Puteikį, kuriam žmonės duoda didelį avansą nežinodami nieko.

          Ačiū, mano prieteliau, kad pirmas mane užklupai – jau pasiilgau.

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Mūsų visų, čia rašomos, nuomonės nedaro jokios įtakos rinkimams – lemia neskaitantys, nesidomintys, nesuprantantys ir nemąstantys rinkimuose.
            Reikia ieškoti, ieškoti kaip viską suvaldyti. Jau nematau prasmės rašinėti.

          • Amelija says:
            9 metai ago

            Sutinku, bet kodėl tie nemąstantys urmu deda pliusus prie Puteikio Lryte, Delfyje? Kembly, esi kritinio mąstymo žmogus – ir valei į krūmus? Dovanok, aš taip lengvai nenutilsiu. Nieko Alke į tokius š…us nemalė, kaip manęs, bet tegu nelaukia, kad tylėsiu. Žinoma, jei neužtildys prievarta…

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Man atrodo, kad Tu ,,alke” pasirodei žemiau savo galimybių. Tie nemąstantys nekalti. Kalta protingoji visuomenės dalis. Gentinėje visuomenėje protingesni, gabesni yra atrama mažiau Dievo apdovanotiems. Lietuvoje niekšai dabar net laidojasi atskirose kapinėse. Vidūnas guli Bitėnuose – vietiniai didžiuojasi. Negalima mažulius palikti likimo valiai.

          • bartas says:
            9 metai ago

            Teisingai pasakei ‘Kembli’ . Negalima mažulių palikti. Mes mažučiai daugiau jaučiam , nei žinom, ką daryti. Reikia vesti mus , bet ne iki kryžkelės. O dabartiniai niekšai mus pametė , net nežinau kurioje vietoje.

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Valstybinėje visuomenėje žmones sieja išoriniai ryšiai: įstatymai ir pinigai. Gentinėje visuomenėje – vidiniai santykiai šeimoje, o tarp šeimų žmonės bendraudami atstovauja savo šeimai (nors užmušk, norėjau rašyti ,,atstovauja šeimą”). Manau, mus pametė visuomenės lūžio metu gal prieš kokius 500 metų. Dabartiniai ,,protingieji” yra neužtikrinti ateitimi, todėl kaupia turtus, varžosi dėl pareigų – niekas jiems daugiau nerūpi. Dar kartą nuobodžiai primenu – gyvybiškai svarbu peržiūrėti visuomenės mokslų pamatus. Susiburkim nebodami dabartinių mūsų nuomonių skirtumo.

      • slenkstis says:
        9 metai ago

        tau nykūs, kitiems ne.Neprimesk savo kitiems.Kiti turi savo ir iš tavęs nieko neprašė.)
        Savo turėkis ir saugok .Tai tavo “turtai” ir daugiau nei kieno:)

        Atsakyti
      • kuku says:
        9 metai ago

        Atleiskit , kas gali balsuoti už moteriškę , kuri nori būti išrinkta antrai kadensijai ir nesugeba ar neišdrįsta pateikti piliečiams savo biografijos?

        Atsakyti
  8. Doc (Vilniaus universitetas) says:
    9 metai ago

    Esu UŽ REFERENDUMĄ. Va, jis ir iliustruos, kiek iš teisų žemgrobių rėmėjų yra 🙂
    Manau, kad bus verta jums džiaugtis, jei į referendumą ateis bent 10% balso teisę turinčių Lietuvos piliečių.

    Atsakyti
    • kuku says:
      9 metai ago

      jeigu surengtų prezidento rinkimus vidurvasaryje – ateitų lygiai tiek pat.
      -miestiečiai atostogauja
      -kaimiečiams darbymetis
      -jaunimas kažkur uždarbiauja

      valdžiažmogiai darys nuasikaltimą , jeigu rengs referendumą vidurvasaryje.
      geriausia data būtų rugpjūčio 31

      Atsakyti
  9. Skalvis says:
    9 metai ago

    Būtų labai juokinga, nei visa tai ne atsiduotų po-revoliucine Rusija: Leninas, bolševikams triuškinančiai pralaimėjus demokratinius rinkimus, apkaltino liaudį neracionalumu ir įvedė diktatūrą. Taip: liaudis ne visada teisi ir stabdo progresą. Bet: …

    Atsakyti
  10. Doc (Vilniaus universitetas) says:
    9 metai ago

    Be to, staiga su klausimu užklupti naivūs piliečiai (o tokių Lietuvoje iš tiesų daug) tiesiog nesugeba adekvačiai įvertinti pasekmių, tad atsako visai nemąstydami, vadovaudaiesi tik primityviomis emocijomis. jau ir man yra tekę susidurti pvz. su EURO įvedimo priešininkais. Jų vienintelis argumentas “viskas branKs”… Tačiau pakanka labai trumapai įverdinti tas grėsmes, kurias kalia EURO įvedimo atidėliojimas – užsienio investicijų praradimas, šalies nepatrauklumas, jaunimo emigracija ir t.t. – kaip taisyklė visi “viskas branKs” tipo piliečiai susivokia ir iš EURO priešininkų tampa jo šalininkais. Labai nesunku žmonės įtikinti EURO įsivedimo svarba.
    Įveikti tokį paprastą žmonių primityvistinį mąstymą nėra sudėtinga. Tad valstybė turėtų dažnaiu aiškinti žemės nepardavimo užsieniečiams, savailaikio EURO neįsivedimo pasekmes Lietuvai. Pagyvenę žmonės, vien išgirdę apie tai, kad tokiu atveju vargu ar gali tikėtis pensijų didėjimo, iš karto savo požiūrį pakeičia 🙂

    Atsakyti
    • kuku says:
      9 metai ago

      nusišnekėjote docente – kas investuos į pensininkų valstybę?

      be to visos investicijos plaukia į Aziją-Kiniją – kur EURU NET NEKVEPIA

      Atsakyti
    • 77.210.98.24 says:
      9 metai ago

      Kaip dabar matau, kaip tūlas “Doc (Vilniaus universitetas):” paaiškina “viskas branKs” tipo piliečiui” kas tai yra pinigas, bei, kad savas pinigas suteikia galimybę įtakoti savo ekonomiką ir kaip strimgalviais pastarieji puola purtytis Lito. Bet manau jog klausimas dėl lito išsaugojimo statomas neteisingai. Visai kitaip tokie “Doc” čiulbėtų jei klausimas būtų keliamas dėl Euro įvedimo, tada jau tamstoms tektų paplušėti skatinant visuomenės aktyvumą.

      Atsakyti
  11. Doc (Vilniaus universitetas) says:
    9 metai ago

    Neverkšlenkit – bus tas jūsų referendumas. O ten ir pamatysim, kokios “tankios” jūsų gretos 🙂
    Aš UŽ – REFERENDUMAS TURI ĮVYKTI. Vieną kart šitie išsišokėliai turi patys išvyst, kiek žmonių juos remia ir iš tiesų ko jie verti 🙂

    Atsakyti
    • lyvis says:
      9 metai ago

      O kam tas referendumas reikalingas. Kad stribai galėtu kas savaite skelbti referendumą įsiteisinė 100 000 tūkst parašų ribą. Šiandien ne referendumas turi rūpėti o Kirkilo ir Šudienės ar kaip ten parsidavimas lenkams bet songailininkų stribai juos dangsto. lyvis

      Atsakyti
  12. Skalvis says:
    9 metai ago

    Beje, dėl Euro: ne kainos svarbu ( jos Lietuvoje normalios ir jas palikim reguliuoti laisvai rinkai ) – ar bus Lietuvoje Euro atlyginimai ? Ar bus už tą patį darbą atlyginama taip pat, kaip Europoje ? ! ?

    Atsakyti
    • Kęstutis says:
      9 metai ago

      … svarbu tai, kad įvesdami euro iš mūsų, be mūsų žinios, nusavina 38000000000 Lt. (LB – 8,5 tonos aukso ir sukauptos valiutų atsargos pereina centrinio europos banko žinion) ir dar užkrauną 24 mlrd. litų įsipareigojimą euro stabilizavimo fondui…. Jei dar tarpukario Lietuvos sukauptas turtas liktų Lietuvoje ar Lietuvai, tada bala nematė, mes savo litą galėtume įsivesti, bet kurią kitą dieną, kai tik to prireiks. O dabar nori mus paliekti plikus, basus ir dar išprievartauti… iškreiptu būdu…

      Atsakyti
      • kuku says:
        9 metai ago

        BŪTENT

        Atsakyti
  13. Liepa-Bartui-Kembliui says:
    9 metai ago

    Vyrai, nei Jūs “mažučiai”, nei ką : kritinį mąstymą dievinančios anemiškos ameliutės ir adekvačiai neadekvatūs do-centėliai Jus sudorotų be pomidorų padažo, nes išpažįsta tik džiunglių įstatymus ..O štai dabar tie džiunglių šakaliukai strykinėja, stengiasi ir vapalioja apie kažkokius įtikinėjimus, pasekmes ? Kokį gėrį siūlo čia besitrinantys agentėliai? Jie nori įtikinti, kad pvz.,klevas yra bambukas , kad užusienio investicijos yra visų laikų Lietuvių Tautos siekis, o žodis “euro” gydo primityvistinio čiabuvio sielą labiau nei tūkstantis “Tėve mūsų”… Klausykit, kad darosi su Lietuvos žmonėmis, ką? Tiek prisigeria stačiamalkėse nekokybiško alaus, kad rašo tokias nesąmones? Tai aišku, kad nuo tokių suvartojamų kiekių ne pensijos, bet kepenys didėja, ponai “su argumentais”… Valančiaus blaivystės sąjudin jus, gal tada suprasit, ko ta žemelė po kojom agentėliam taip spurda, linguoja ir taip “prašosi parduodama”…
    😉

    Atsakyti
    • Amelija says:
      9 metai ago

      Poezija? Šizofrenija? Paranoja? Ponia Liepa, ar jums kaip vienai VRK narei nesusitrejino pasaulis, kai ji pareiškė neskaičiavusi visų balsų, todėl… Nekvailiokite, ponia ir garbieji jos šalininkai, straipsnio antraštė gaus atsakymą referendumo dieną, ir kol kas tegalime spėlioti, kiek piliečių jame dalyvaus, kiek pasisakys už ar prieš. Kadangi organizatoriai pasirodė kas esą ir kieno remiami, manau, kad kaikarendumas kabo ant plauko, o visi kiti tiesiog nebus organizuojami – gana senuką Vaigauską gąsdint, kad rytą kalbėtų viena, po pietų – kita, o vakare bėgtų pas Uspaskio atstovę Lietuvos reikalams Larietą ir galutinai apsispręstų turįs du balsus.

      Labai sveika, kad pastarieji keli mėnesiai parodė esant dvi Lietuvas: kuriančią ir griaunančią, nusivylusią ir savimi pasitikinčią, apimtą baimių ir sveikai mąstančią. Džiaugiuosi, kad vyresniems namiškiams nereikia aiškinti, ką daryti su referendumo biuleteniu, jei jį pakiš per kitus rinkimus… Jau nebepakiš. Galėsim tą jūsų išsvajotą balsavimo dieną ravėti runkelius, gulėti paežerėje ar kepti vištų šlauneles prie piliakalnio – turėsim prezidentą(ę), europarlamentarus, o balsuoti teeinie tie 320 tūkstančių su viršum. Jų reikalas, kam parduos SAVO žemę, jei tokios apskritai turi. Juoko dėlei – į tokį referendumą reikėtų atsinešti ne tik asmens dokumentą, bet ir registrų centro pažymą, kiek žemės balsuotojas turi. Juk mirtinai juokinga, kai bežemis balsuoja už žemės nepardavimą: tarsi aklasis draustų šaudyklų egzistavimą ar bekojis pasisakytų už avalynės fabriko uždarymą.

      Taip kad blaivioji Liepa ne ten šalininkų ieškai: Uspaskis seniai suvokė, kokia “valiuta” balsavimuose laimi, tad ir šiam kaikarendumui teks susimesti “ant alaus”, kaip ponia begarbintum Valančiaus sąjūdį.

      Atsakyti
    • Kemblys says:
      9 metai ago

      Ačiū, Liepa, už perspėjimą. Man neramu dėl ‘barto’, kad jo nesuvalgytų ,,be pomidorų padažo”. Įsivaizduoju koks neskanus jis būtų.
      Atsiprašau, negaliu aš į tą Valančiaus ,,blaivystės” sąjūdį. Negeriu, tai asmeninė kvailystė.
      Bandysiu klausytis kas ,,darosi su Lietuvos žmonėmis”, jei ką.

      Atsakyti
      • bartas says:
        9 metai ago

        Taip , taip aš labai neskanus. Labai jau seniai, keletas dešimtmečių, kai netinkamas nei vakarietiškam ,nei rusiškam stalui. O kas darosi mūsų “mažučiams” , tas pat , kas “didučiams”. Stuburas tai perlaužtas ir šimtmečius negyja. Diduomenė, dėl vienadienės medžiaginės naudos, parduoda savo šalį, tai varguomenei kas belieka.
        Kada rusų tankai įsiveržė į Lietuva , tai Anupras savo kaimyną paprotino: veizėk Kazi, kiek maskolis tur gelažies ,kad tiek tankų pridare. (Pilnos pakelės subyrėjusių riogsojo.) Gal ir mums bus lengviau; plūgai , akėčios atpigs.
        Ar mes pasikeitėm nuo to laiko.? Nedaugelis. Gal reikėjo paklausyti Pakšto . Susidėti mantą ir visai Tautai varyti į Madagaskarą.
        Užsisvajojau. Aplink vanduo, nei rusų, nei vokiečių. Šilta, žalia , nuogi vaikštinėjam. Rojus .Ach!

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          9 metai ago

          Tu nori, kad stuburas savaime sugytų? Taip nebus. Jei gydys kiti mums vėl nepatiks. Lieka vienintelėišeitis gydyti patiems. Pasikeitė visuomenė ir dabartinei dar nesukurta pasaulėžiūra. Padėtį geriausiai atspindi visuomenės mokslų būklė – tai tik mokslo iškamša. Keičiantvisuomenės galima įtakoti pasaulėžiūrą.

          Atsakyti
          • bartas says:
            9 metai ago

            Teisingai, savaime stuburas negyja. Kas imsis gydytojo vaidmens.

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Ieškau, ne vienus su kuo galėčiau. Viskas yra ir aplinkybės labai palankios – pats ‘gensekas’ atsisakė to ‘mokslinio komunizmo’. Tuštumą lengva užpildyti.

  14. ruta says:
    9 metai ago

    Dauguma politiku , kaip ir valdzios atstovai , gyvena vakuume , ir nenori suprasti , kad neuztenka TIK jiems ‘ ..gyventi gerai’ , ju partijos biciuliams , ar proteguotiems anukams .
    Politikai prichvatizavo visos Tautos teise spresti svarbius valstybei , klausimus . Ar liks pas Lietuvos pilieciu motivacija palaikyti tokia uzurpatoriu valstybe ? Ar politikams tas pats , svarbu siendien jie virsuje ir reguliuoja finansinius sriautus ir tarnauja kapitalui , neuzmirsdami ir savu , placiu kiseniu ? Svarbu pinigai , o valstybe , Tauta , tik priemone gauti auksta posta , padaryti karjera ir prikaupti kuo daugiau pinigu , tik tiek matome is politiku ‘darbu’ .
    Kaip prie sovietu tarnavo Maskvai , taip dabar tarnauja Briuseliui .
    Lietuva jau turi penkiasdesimt keturius milijardus skolos , bet ne , tuo negana , reikia dar pasiskolinti kokiam politiniam projektui , nesvarbu , kad Atomine nerentabili , nesvarbu , kad stateme , stateme Butinges naftos terminala ir atidaveme ‘Willjams ‘ aferistams ir dar Birzu naftoteki dadejome plius nulini svartavimo tarifa , na o kam ‘kure’ LEO , teisingai , kad politikai su krautuvininkais paturetu naudos .
    Dabar , manau statysime , statysime Duju terminala , kad atiduoti Amerikos korporacijai ‘Chevron’ , kad patogiau butu isvezti skalunu dujas .

    Atsakyti
    • Kažin says:
      9 metai ago

      Taip, “prichvatizavo visas Tautos teises” ir tai padarė ir daro per prisitaikytus išlikti valdžioje rinkimų, politinių organizacijų, kitus įstatymus.
      Tačiau, kaip nebūtų keista, nė tautininkai, nė kitos partijos, politinės jėgos, pagaliau nė Vaišvila, šių įstatymų neklibina, matyt, dėl to, kad atėjusios į valdžia jos taip pat galėtų jais naudotis…

      Atsakyti
  15. Klemas Jankūnas says:
    9 metai ago

    Blokuojamas video įrašas.

    Atsakyti
  16. h says:
    9 metai ago

    ir vel sita tolerestine davatka spygauja, dabar jau jau ant kandidati į LR Prezidentus gerb. Puteikio. Pamatysi tu dar mezgeja-melzeja kiek LT ir emigravusiu zmoniu uz ji balsuos, nespesi pampersus keisti iš baimes…

    Atsakyti
    • Liepa-h says:
      9 metai ago

      Jūs kaip pirštu į akį… 😉 Tas agentėlių trolinimasis šiame portale pakankamai brutualus ir “neskanus”.. Tačiau kuo labiau stengiamasi “argumentuotai’ įtikinėti, tuo labiau supranti, kad eini teisingu keliu.

      Atsakyti
  17. Bartui ir kitiems says:
    9 metai ago

    Jemeljanova ir ,,doc” – tipiniai alko troliai, kurie palaiko laikas nuo laiko smarvę, pridergdami ant tautinio aukuro. Geriausia juos ignoruoti arba ciniškai pašiepti, nes jų užkonservuotos smegenėlės nelabai ką sugeba naujo išgeneruoti..

    Atsakyti
    • Amelija says:
      9 metai ago

      Sakai, troliai? Vadinasi, teigi, kad negali būti žmonių, turinčių kitokią nuomonę, įtikinamiau ar nelabai argumentuotai ją įrodinėjančių? Nejaugi viešoje diskusijoje, žiūrėdamas oponentui į akis, irgi tokio lygio polemiką parodytum? Gėda būtų pačiam, patylėtum kaip šeškas, o čia, kur dauguma slapstosi po slapyvardžiais, vaizduoji kovotoją nežinia už ką… Taip, aš pasisakau už ES, už integraciją, už krikščioniškas vertybes, kurias turėtų vieningai ginti (beje, kartu su katalikais lenkais) į Europos Parlamentą išrinkti mūsų atstovai. Jokių genderizmų, jokių gėjų santuokų, jokių tautinių mažumų niekinimų. Bet bendra rinka, laisvas kapitalo judėjimas, daugiakultūriškumas – ES ateitis.

      Beje, kaip atrodytų šiandien Lietuva, jei ne milijardiniai ES projektai infrastruktūrai, bendruomenėms, medicinai, kultūrai, žemės ūkiui? Kiek paties šeima turi automobilių – du, tris, keturis? Ir vistiek prie ruso buvo geriau?

      Atsakyti
      • bartas says:
        9 metai ago

        Tautinių Valstybių neliks , o ES “daugiakultūriškumas” bujos. Įdomu kaip.
        Gal kas žino, kaip galima viename katile išvirti skirtingų skonių sriubą .
        Amelija – kaip?
        O lenkas katalikas “draugas” bus tik tada , kai ant kelių atsiklaupęs bučiuosi ranką.
        O “milijardiniai ES projektai infrastruktūrai” ugdo išmaldos prašančių valdžiažmogių šaika.
        Galvotų , kaip valstybė turėtų užsidirbti pinigų , o ne kaip “prasisukti nachaliavu”- (pienas žydų vaikams veltui ).

        Atsakyti
  18. Kažin says:
    9 metai ago

    Atsakymai į taip pateiktą klausimą nereiškia, kad tie 56% yra už tai, jog piliečiams ir valstybei priklausanti žemė negalėtų būti jų perleidžiama ne piliečiams. Klausimas apklausiamųjų galėjo būti suprastas nevienareikšmiškai.
    Pritarti referendumui nereiškia, kad tie 58% pritariantys jame dalyvautų ir pasisakytų prieš euro įvedimą. Be to, taip klausiant buvo būtina nurodyti 15 milijonų valstybei kainuosiantį referendumą.
    Klausimai sudaryti pagal principą, kaip pamiškėje šauksi, taip iš miško atsilieps…
    Žodžiu, tyrimo instrumentarius sudarytas mėgėjiškai. O tai, kad Tauta mano kitaip negu valdža, tapo aišku jau 1992 metais. Gi suprasti, kas iš tikrųjų galėjo būti ištirta, kai taip mėgėjiškai formuluoti klausimai, nėra galimybių. Tyrimo duomenys beverčiai…, tinka tik politikavimui.

    Atsakyti
    • 77.210.98.24 says:
      9 metai ago

      Tai surenkite referendumą Euro švedimui ir žemės perleidimui.

      Atsakyti
  19. h says:
    9 metai ago

    amelyte varguole tu mūsų, ar tu tetulyte supranti, kad tavo mylimieji ES biurokratai jokių kompromisų nepripazins ir anksčiau ar vėliau visiems reikės rinktis ar tu su genderistai ir iškrypėliai ar dar turi sveiko proto…
    Čia skaitantys portale apie sovietus tik blogos ir labai blogos nuomonės, jei nepastebėjai, todėl rusui nostalgija nesergu. Tautininkai už Europos Sąjungą, bet be nesergančią socialiberalizmu.
    O ant Puteikio nevaryk, jis vienintelis nesisteminis, kuris bent jau nori permainų O beje zinai, ką palaiko rinkimuose šiknaplėšys Simonko? Ar tau nieko nesako tai?

    Atsakyti
  20. Delis says:
    9 metai ago

    Su..das tas tavo puteikis.Veidmainis savanaudis su dunduku buriu

    Atsakyti
  21. Robertas says:
    9 metai ago

    Lietuvos Landsbergija ir Grybauskaitija mus uzkniso, grazinkite mums demokratija. Grazinkite Tautai konstitucines teises. Jus melagiai ir sukciai, pardavete Lietuva, jus nusispjovete ant Tautos

    Atsakyti
  22. Vytautas Januševičius says:
    9 metai ago

    Robertėli, nusispjovė ne ant tautos, o ant taves Robertai. lyvis

    Atsakyti
  23. nepartinis says:
    9 metai ago

    Gal tauta ir nežino visų pardavimo minusų, niuansų, galimos Es reakcijos, tačiau ji gerai žino valdžioje sėdinčius tuos pačius veidus ir jų darbo rezultatus. Lietuva, nors kartais valdančiųjų ir bandoma vaizduoti kaip pavyzdinė, sugebanti, nusipelnusi, pažangi šalis – tikras “Baltijos tigras”. Tačiau žmonės mato tikrąją padėtį: skurdą, socialinę neteisybę, emigracijos mastus, nusivilimą, biurokratų gausėjimą, korupciją, “elito” nebaudžiamumą. Lietuva pagal daugelį gerovės rodiklių randasi paskutinėse ES vietose, tačiau pirmauja pagal “gėdos” rodiklius. Kol nepakvipo referendumu, valdžia apie jokius saugiklius net nekalbėjo. Žmonių nusivilimas valdžios darbais ir jos pasiektais rezultatais tiesiog skatina elgtis priešingai tam, kaip “pataria” elgtis valdiažmogiai

    Atsakyti
  24. Amelija says:
    9 metai ago

    O kas ta tauta? Keliasdešimt rėksnių ir nieko nesuvokiantys senukai bei pašalpininkai, nenorintys nė pakelių tvarkyt? Ot tai tauta – nuogais užpakaliais ir neplautais bliūdais.

    Vadinasi, mes, gyvenantys tvarkinguose namuose, valgantys ne iš konteinerių, apsirengę ne iš labdaros ir išmokslinę vaikus – ne tauta? Mes gyvename pasiturinčiai, valgome sveikai, mūsų automobiliai jaunesni negu dešimt metų – tai mus iššaudyt? Mūsų vaikai studijuoja prestižinėse specialybėse ir naktimis dirba viešbučių budėtojais, kad turėtų kelis šimtus litų kišenpinigių – tai jie ne tauta? Kažkodėl mes, senoliai, mūsų vaikai ir anūkai esame už Europos Sąjungą, už laisvą kapitalo judėjimą ir gilią mūsų valstybių integraciją. Ir niekas mūsų nepapirko, niekas neagitavo…

    Dirbk – ir turėsi. Džiaukis, ir įgysi draugų. Niekada Lietuva nebuvo tokia laisva kaip dabar. Fantastika, kaip puikiai gyvename. Jei mano jaunystėje kas būtų pasakęs, kad atostogausiu Vienoje, būčiau apsiverkusi… man dabar pasirinkimas – Austrija, Izraelis, Bavarija. Tai tik pasiūlymai, nes galiu rinktis ir Islandiją… O jūs?

    Atsakyti
    • S says:
      9 metai ago

      Kad keli Lietuvos išdavikai geriau gyvena, tai ne rodiklis, reikia žiūrėt kaip visai tautai sekasi. Aš gyvenu neblogai, bet gyvensiu žymiai geriau, kai Tėvynės išdavikų valdžia bus nušalinta, o tokie kolaborantai kaip jūs – perauklėti. 🙂 Iki dabartinės nepavydėtinos padėties Tautą nuvarė ES ir tokie jos pakalikai, kurie ir prie ruso gerai gyveno, gaudavo LTSR nusipelniusių veikėjų premijas ir t.t. (juk nesiskundėt Amelija ir rusų laikais, keiksnojot nesuprantančius šviesaus rytojaus, ar ne taip?).

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        9 metai ago

        ,,S”, prisiminiau, kaip ten tavo draugeliai laikosi, kurie mezgė ryšius su užsienio jėgomis. Netikėjai manimi, kad TEN su išdavikais nesiskaitys, o Lietuvoje jūs neturite balso. Turėtumėte, nereikėtų šunyčiais po pasaulį landžioti.

        Atsakyti
    • Sėlis says:
      9 metai ago

      Oi oi, koks pagyru maisas… Kiek ten jusu tokiu “mes” yra? Tai tik apsivoge, is jevrosajuzo fondu pralobe aferistai, valdziai rura plaunantys kolaborantai, mankurtai, homoseksualistai. Tokiu mazuma… Ir ta mazuma diktuoja daugumai, kaip jai gyventi, kad mazumai butu vis geriau…

      Atsakyti
    • nagi says:
      9 metai ago

      O kas jus igaliojo visus prakutusisius atstovauti? Man jus labiau i prisivogusia valdininkele panasi…

      Beje – jeigu geriausius sprendimus zino tik valdzios “genijai” – kur galima ju IQ testu rezultatus rasti?

      Atsakyti
  25. Eee says:
    9 metai ago

    Labai keistai gerb. Amelija bando atskirti tautą ir geriau gyvenančius. Tarsi pragyvenimo lygis tori su tuo kažką bendro, o lietuvių tautos vaikai nesimoko prestižinėse mokyklose? Puikiai suprantate kad logikos čia nėra.
    Atsargiau su tokiomis paralelėmis kaip “Ot tai tauta – nuogais užpakaliais ir neplautais bliūdais”. “Pan ir cham” paralelių kūrėjai ir ideologai iš kapo atsikeltų pabučiuoti p. Amelijos ranką už tokią frazę.

    Atsakyti
    • Amelija says:
      9 metai ago

      Būtent “pan i cham”… Kaip bebūtų gaila, daug Lietuvos žmonių savanoriškai įsirašo į “cham” turinį, keikdami savo valstybę, demonstruodami, esą neturi ko valgyti, kuo apsirengti. Tai gili netiesa. Niekada iki šiol – netgi įskaitant prieškario Nepriklausomybės metus – nebuvome tokie pasiturintys, laisvi reikšti savo nuomonę (pavyzdys – kad ir Alko komentarai), niekada mūsų jaunimas neturėjo tokių galimybių reikštis užsienio mokslo, verslo ir kt. srityse. Nejaugi nesuprantame, kad dauguma mūsų (išskyrus prigimtinius nevykėlius ir šiaip alkoholikus) tapome PAN? Pragyvenimo lygis tėra vienas rodiklių, lemiančių, kad ir žmogaus mąstymas yra laisvas. Jei ne pavydas, godumas ir savęs lyginimas, tarkim, su EP nariu, daugelis mūsų suprastume, kad gyvenimas yra nuostabus. Aš pati nesu milijonierė, bet labai džiaugiuosi, kad Lietuvoje yra turtingų žmonių, kad jie generuoja verslą, puošia aplinką, kelia vartojimo kultūrą. Zyzti, kniaukti ir norėti sovietinės lygybės jau per vėlu. To nebus – arba vėl atsiras stribų, priešų ieškančių drabužių spintose. Nelinkiu tokių permainų nė vienam vadinamosios Tautos Valios vykdytojui.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        9 metai ago

        Esmė ne turtuose, o vidiniuose Tautos santykiuose. Turtai rodo nepasitikėjimą rytdiena. Beprasmiškai išeikvojami Gamtos ištekliai dėl kažkokių užgaidų. Dabar visuomenė primena vėžinį auglį – augina gražius didelius gumbus, kurie nejaučia skausmo ir nualina kūną. Visi vienvaldžiai (pvz., PolPotas, MaoDzedongas, Leninas, Stalinas, Hitleris) priversti naikinti ištisus visuomenės sluoksnius, tik deja nesukuria tinkamos pasaulėžiūros, kuri pažabotų godumą. Pasidomėk kas labiausiai nukenčia nuo vienvaldžių.
        Parašyk, Amelija, koks žmogaus gyvenimo tikslas. Ar tik skaniau valgyti, blaškytis po pasaulį, vergauti savo paties susikurtiems daiktams, savo įgeidžiams įkinkyti kitus? Nesuvokdama savęs, nesuvoksi nei poreikių, nei gyvenimo tikslo.

        Atsakyti
        • Dalė says:
          9 metai ago

          Nepakartojamas Kembly 🙂
          dabar jau aš jumis žaviuosi:)
          Iš tiesų – valstybės problema tame, kad stiprieji nesudaro tinkamų sąlygų silpniesiems augti.
          Ne visi vienodai gabūs, ne visi vienodai darbštūs – tas tiesa. Bet kai tie gabesni ir darbštesni tyčiojasi iš menkesnių už save, verkti norisi.

          Jei vadini save krikščionimi, ir būdamas stipresnis nesirūpini, kaip sustiprinti silpnąjį – nieko verta “krikščionio” etiketė, kurią sau kabini

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            9 metai ago

            ,,Nepakartojamas” vienaskaitoje, privaloma kreiptis TU.

            Dar, beje, aš savęs nevadinau, nevadinu ir niekada nevadinsiu ,,krikščioniu” – aš suvokiu Dievą, man tikėti nereikia.

            Silpnieji ar ten stiprieji turi sudaryti visumą, kaip gentinėje visuomenėje. Vidiniai visuomenės prieštaravimai prasiveržia nežmonišku žiaurumu. Pasaulėžiūra turi palaikyti visuomenę (ir atskirą žmogų) vidinėje pusiausvyroje. Nerandu žmonių, kurie padėtų kurti ir skleisti pasaulėžiūrą, pamatai yra.

          • Dalė says:
            9 metai ago

            Atleiskite, Frazė apie krikščionį buvo skirta Amelijai:)

          • Dalė says:
            9 metai ago

            Mielas Kembly, žmonijos istorijoje jau tiek pasaulėžiūrų prikurta, jog dar vieną kurti vargu ar verta – tereikia peržiūrėti tai, ką turime ir atsirinkti geriausia.

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Pasaulėžiūra kuriama atsižvelgiant į esamas sąlygas. Kitokia neturi prasmės. Jei religijos nuostabiai panašios į senų mašinų kapinyną – kažkada išsprendė kažkokios visuomenės klausimus, bet visai netinka šiandienai (nors ten galima knaisiotis ir rasti dar naudingų dalykų), tai ,,filosofijos” atitiktų niekada nevažiavusių mašinų kapinyną. ,,Gnsekas” atsisakė marksizmo-leninizmo et neišsiaiškinęs esminės klaidos, pasaulėžiūra laikėsi tik prievarta.

          • Dalė says:
            9 metai ago

            Tai ant kokio pamato jūs norite statyti savo pasaulėžiūrą? Sakote, jog religinis – atgyvenęs, filosofinis – kaip suprantu, jūsų nuomone, nesubrandintas…

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Mokslo. Mokslai apie visuomenę liko viduramžių lygyje – gentinis visuomenės suvokimas prarastas, o valstybinis dar nesukurtas. Kiekvieno mokslo pamatas yra sąvokų apibrėžimai. Tokie žodžiai, kaip: šeima, valstybė, bendruomenė, tauta, gentis, žmogus yra neįkandami ,,mokslininkams” sociologams, net kalbininkai rašo geresnius šių žodžių apibrėžimus, negu jie. Parašyk kokį nori man ,,mokslinį” apibrėžimą (su nuoroda) šių žodžių, mielai sulaužysiu, priedo jie nesuderinti tarpusavyje. Pvz., fizikoje, chemijoje ir t.t. apibrėžimai, kaip stogo čerpės dengia vienas kitą – vieno neištrauksi, tik visus arba nieko. Socialinių mokslų atstovai savęs nevargino kruopštumu ir mąstymu. Mums proga pasireikšti.

          • Dalė says:
            9 metai ago

            Nelabai suprantu, kaip šių sąvokų apibrėžimas gali priversti keisti žmonių socialinius-ekonominius santykius.
            Koks mokslas gali priversti žmogų mylėti ir gerbti vienas kitą?

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Apibrėžimai keičia suvokimą. Jei suvokia šeimą, t.y. kokiais ryšiais svetimi žmonės siejami šeimoje, žino kokią žalą daro skyrybos ir kaip reikia elgtis šeimoje. Kitas suvokimas, kiti poreikiai. Atsiranda galimybė atskirti poreikius nuo įgeidžių. Anksčiau žmonės nepalyginamai sunkiau tenkino poreikius, bet mums paliko apie 10000 dainų – buvo poreikis kurti. Dabar net girti nedainuoja.

          • Dalė says:
            9 metai ago

            Manau, kad apibrėžimo nepakaks, kad pakeisti suvokimą. Juk šeimą riša ne baimė patirti žalą. Kas riša šeimą?

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Vieno apibrėžimo nepakaks. Pakaktų apie 40 suderintų apibrėžimų. Tie apibrėžimai pakirstų dabartinę pasaulėžiūrą. Rašiau, kad ,,mokslininkai” nesuvokia šeimos, o tu klausi manęs kas riša šeimą. Negi man pradėti čia atsiliepimuose aiškinti keliasdešimt sąvokų? Kokia iš to nauda?

      • Dalė says:
        9 metai ago

        “Pragyvenimo lygis tėra vienas rodiklių, lemiančių, kad ir žmogaus mąstymas yra laisvas.”
        Amelija, nuo ko laisvas žmogaus mąstymas? Nuo atjautos kenčiančiam? Nuo užuojautos skurstančiam? Nuo gailesčio tam prigimtiniam nevykėliui ir šiaip alkoholikui? Jie irgi žmonės, kaip ir jūs, tik kažkuriame gyvenimo etape suklupę. Jei vadinate save krikščione, nepateisinama jūsų nuostata “Man gerai, o skęstančiųjų gelbėjimas – pačių skęstančiųjų reikalas”

        Atsakyti
  26. prašalaitis says:
    9 metai ago

    Gyveno kartą burtininkas, kuris turėjo didelę bandą avių. Kiekvieną dieną jis suvalgydavo po vieną avį. Kadangi banda buvo didelė, jam buvo sunku ją suvaldyti, o dar sunkiau pagauti vieną avį. Žinoma, avis, kurią jis ruošėsi pjauti, tą jausdavo ir imdavo įnirtingai priešintis. Jos bliovimas gąsdindavo kitas.
    Ir tada burtininkas sugalvojo gudrybę – jis pakalbėjo su kiekviena avimi atskirai ir kiekvienai kažką įteigė. Vienai jis pasakė: „Tu ne avis, tu toks pats žmogus, kaip ir aš. Nieko nebijok, nes užmušu ir suvalgau tik avis. Tu esi vienintelis žmogus šitoje avių bandoje“.
    Kitai jis pasakė: „Kodėl bijai manęs? Juk tu liūtė, aš tavęs nežudysiu, tu mano draugė“.
    Trečiai įteigė: „Tu ne avis, tu vilkė, o vilkus aš gerbiu“.
    Ketvirtai jis pašnibždėjo: „Na kokia tu avis? Tu amelija. Tu esi kitokia, tavo kailis gražesnis ir tankesnis, tavo kanopėlės auksinės, tu gudri ir integruota. Tu esi geriausia mano draugė“.
    O tvirtam, bet negudriam avinui jis pasakė: „Tu ne avinas, tu lyvis, kurio bijo visi stribai. Ir tu esi mano draugas“.
    Taip jis pakalbėjo su visomis avimis ir įtikino jas, kad kiekviena yra kažkoks kitas gudrus, drąsus, grėsmingas gyvūnas. Po tokio pokalbio avių elgesys visiškai pasikeitė – jos laisvai ganėsi pievoje ir nebėgo slėptis. Ir kai burtininkas pribaigdavo eilinę avį, visos kitos galvojo: „Na štai vėl užmušė kvailą avį, o man – liūtui, vilkui, žmogui, amelijai, lyviui, geriausiam burtininko draugui nėra ko bijoti“.
    Nustojo priešintis net tos avys, kurias jis pjovė. Jis tiesiog prieidavo prie vienos ir pasakydavo: „Mano drauge, eime pasikalbėti į mano kiemą apie kitas bandos avis ir jų integracijos galimybes“. Ir išdidi avis sekdavo paskui. Ir pasakodavo apie bandos reikalus. Mirtis ją ištikdavo staiga ir netikėtai.
    Burtininkas buvo neišpasakytai patenkintas – jis pakėlė visų avių savivertę, išgarbino jų individualumą, išaukštino jų pasiekimus, užliuliavo gražaus gyvenimo iliuzijomis. Avys tapo ne tokios neurotiškos, mėgavosi gyvenimu, savo lėtine sociopatija ir žalia žole. Jų mėsa dėl to tapo skanesnė ir sultingesnė. Ilgus metus burtininkas be vargo ganė avių bandą. Dar daugiau – avys ėmė jam padėti – jeigu kuri nors imdavo suvokti tikrąją reikalų esmę, kitos avys…t.y. liūtai, amelijos lyviai ir tigrai – geriausi burtininko draugai perspėdavo jį apie neteisingą avies elgesį. Ir kitą dieną jis su malonumu ją suvalgydavo.

    Atsakyti
    • Dalė says:
      9 metai ago

      Gana taikli alegorija 🙂

      Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

2023 03 20
Konteineris | Pixabay nuotr.

Kaip atskirti, ar atliekų tvarkytojas dirba legaliai?

2023 03 08
Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

2023 02 21
Pakartotinis daiktų vartojimas įgauna pagreitį | lrv.lt nuotr.

Pakartotinis daiktų vartojimas įgauna pagreitį

2023 01 20
Saulius Vadišis | Alkas.lt ekrano nuotr.

Kernavės Rasos šventės ištakos (IV)

2022 12 31
rengėjų nuotr.

Bus pristatyta politologo Mariaus Kundroto knyga apie putinizmą

2022 12 30
Robertas Šarknickas | lrs.lt nuotr.

R. Šarknickas. Lietuvių kalbos naikinimas tęsiasi

2022 12 16
Konstitucija | genocid.lt nuotr.

Geriausiai Konstituciją išmano pasaulio lietuvis Pavel Kirjanas iš JK

2022 11 08
Valstybinės lietuvių kalbos komisijos pirmininkas Audrys Antanaitis | alkas.lt nuotr.

V. Sinica. „Likviduoja“ Antanaitį, likviduos ir Kalbos komisiją?

2022 10 31
Diskusija Prezidentūroje | R. Dačkaus nuotr.

Prezidentas susitiko su KT teisėjais

2022 10 28
Rodyti daugiau

Naujienos

Memorandumo pasirašymas | sumin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Lietuva ir Ukraina plėtos naujus maršrutus

2023 03 30
VMI nuotr.
Lietuvoje

Būtina deklaruoti ir užsienyje gautas pajamas

2023 03 30
ltou.lt vizualizacija
Lietuvoje

Kauno oro uosto laukia pokyčiai

2023 03 30
Sporto aikštynai | vilnius.lt nuotr.
Lietuvoje

Vilniuje bus atnaujintas 21 stadionas

2023 03 30
Morgana Danielė | lrs.lt nuotr.
Lietuvoje

Morgana Danielė išsaugojo kėdę Seime

2023 03 30
Seimas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Griežtinama atsakomybė už sankcijų pažeidimus

2023 03 30
Moksleiviai įprato plauti rankas, bet neramina pavojingos bakterijos ant kompiuterio klaviatūros
Lietuvoje

Pataisos padės kovoti su internetiniais sukčiais

2023 03 30
Autobusas | sumin.lt nuotr.
Lietuvoje

Prezidentas patvirtino pakyčius keleivių vežėjams

2023 03 30
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Pajūrietis apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
  • Pala - apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
  • Pajūrietis apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
  • Klausimėlis apie Siūloma riboti LRT direktoriaus kadencijas

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • M. Kundrotas. Skirtingų kartų dešinieji: sąjunga įmanoma?
  • „Aktualioji istorija“: Dainava prieš 770 metų ir dabar – ar galima tapatinti?
  • Lietuva ir Ukraina plėtos naujus maršrutus
  • Būtina deklaruoti ir užsienyje gautas pajamas
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 20
3
Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti? Apie tai laidoje „Atspindžiai“ kalbasi prof. Rasa Čepaitienė ir asociacijos „Talka kalbai ir tautai“ tarybos...

Skaityti toliau

Kaip atskirti, ar atliekų tvarkytojas dirba legaliai?

by Kristina Aleknaitė
2023 03 08
0
Konteineris | Pixabay nuotr.

Aplinkos apsaugos instituto užsakymu „Vilmorus“ atlikta apklausa parodė, kad 75 proc. gyventojų teigia žinantys jų savivaldybėje legaliai veikiančius atliekų tvarkytojus,...

Skaityti toliau

Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

by Jonas Vaiškūnas
2023 02 21
14
Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

Vasario 21 d. 15 val.  Seime vyksiančioje spaudos konferencijoje „Lietuvos ir Tautos išlikimas“ Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarai Eimanatas Grakauskas ir...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Pajūrietis apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
  • Pala - apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
  • Pajūrietis apie Kai kurie vaikai nėra buvę miške
  • Klausimėlis apie Siūloma riboti LRT direktoriaus kadencijas
  • Rimgaudas apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
Kitas straipsnis
Senovinio margučių marginimo žavesys

Lietuvos nacionalinis muziejus kviečia susipažinti su Velykų tradicijomis

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai