Ketvirtadienis, 30 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

J. Panka. Kam priklauso Lietuva? Tautai ar landsbergiams?

Julius Panka, www.delfi.lt
2014-01-28 18:21:17
124
J. Panka. Kam priklauso Lietuva? Tautai ar landsbergiams?
Julius Panka | T.Vinicko, (delfi.lt) nuotr.
Julius Panka | T.Vinicko, (delfi.lt) nuotr.

2014 metų sausio 24 dieną Lietuvos Konstitucinis teismas paskelbė nutarimą „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 125 straipsnio pakeitimo įstatymo, Lietuvos respublikos seimo statuto 170 straipsnio (2012 m. kovo 5 d. redakcija) atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai“.

Iš karto mūsų „elitas“, kuris jau beveik pusmetį kovoja su Tautos iniciatyva paskelbti referendumą, pradėjo vienas per kitą teigti, kad viskas, referendumo rengti negalima, nes jis antikonstitucinis, prieš tai reikia surengti referendumą dėl išstojimo iš Europos Sąjungos ir panašias nesąmones.

Taip, būtent nesąmones. Jei lietuvių Tauta nuspręs išstoti iš Europos Sąjungos, tai taip ir paskelbs, nebus jokių interpretacijų ar priedangų. Tačiau dabar dar tikrai nėra tokia situacija, mes tikrai dabar dar negalvojame apie išstojimą iš ES, tačiau mes skelbiame apie tris esminius dalykus:
Lietuva nebegali keliaklupsčiauti, ji privalo atsistoti ant abiejų kojų, iškelti galvą ir pradėti gerbti save. Mūsų Tauta privalo apginti savo žemę, kalbą, dorą, šeimą, valiutą ir daug kitų dalykų, kurie skiria valstybę nuo valstijos. Supraskime paprastą dalyką – Lietuva ištrūko iš sovietinės blogio imperijos ne tam, kad tarnautų kitiems komisarams, o tam, kad būtų laisva ir savarankiška.

Europos Sąjunga labai sunkiai serga, ji turi ne vieną rimtą problemą, viena sunkiausių jos ligų vadinasi pseudo tolerancijos vėžys. Šis negalavimas labai panašus į vieną baisiausių XX amžiaus antrosios pusės ligų – AIDS.

Naujoji europinė pseudo tolerancija, kaip ir AIDS, sužlugdo natūralią tautų ir valstybių savisaugą – imunitetą. Praradęs imunitetą žmogus, tauta ar valstybė žūna. Senosiose Europos valstybėse matome baimę mieste pasipuošti Kalėdų eglutę, kad neduokdie neįsižeistų atvykę kito tikėjimo imigrantai, iš vienišos sunkiai dirbančios motinos atimamas jos sūnus ir atiduodamas turtingos vienalytės porelės žaidimams. Mes, Rytų ir Vidurio Europos tautos, galime tapti pagrindiniais Senosios Europos vaistais, tomis sveikomis imuninėmis ląstelėmis, kurios sunaikina virusą ir išgydo organizmą. Mūsų natūralus doros ir vertybių pajautimas ir yra tie stebuklingi vaistai – Europos panacėja.

Išstojimas iš Europos Sąjungos būtų per ankstyvas, nepasiruoštas ir skubotas žingsnis. Jei kas nors siūlo išstoti iš ES, privalo pasiūlyti realią alternatyvą. Perspektyvoje tokia alternatyva galėtų būti glaudus Baltijos šalių bendradarbiavimas, peraugantis į Baltoskandijos (Lietuva, Latvija, Estija, Suomija, Švedija), Baltokarpatijos (Lietuva, Latvija, Estija, Baltarusija, Ukraina), o gal ir Baltoskandikarpatijos blokus. Matome, kas dabar darosi Ukrainoje, tačiau visi suprantame, kad Maidane žmonės kovoja ne už Europą, o prieš Rusiją. Dar daugiau – Kijevo gatvėse žmonės kovoja už teisingumą, prieš savų įvestą klanų ir korupcijos nusikalstamą Janukovičiaus režimą. Paprastam ukrainiečiui atsibodo kankintis ir būti vergu savo valstybėje, todėl jie keliasi, jei kovoja. Jų kova ne „prieš“, o „už“, už teisingą valstybę, o Rusijos ir ES faktorius jau antraeilis.

Europos Sąjunga turi realią galimybę tapti laisvų, suverenių, tautinių valstybių bloku, kuris būtų pagrįstas vienos valstybės pagarba kitai ir ekonominiu bendradarbiavimu, nebėkime iš Europos Sąjungos, perkurkime ją. Apie traukimąsi iš ES galėsime kalbėti tik jei ji pasuks federalizmo, vientisos valstybės keliu, toks kelias netiktų daugeliui nacionalinių valstybių ir jis neabejotinai suskaldytų Europos Sąjungą.

Perskaičius DELFI straipsnį „V. Landsbergis džiūgauja: užkirstas kelias pankoms“ pasidarė nuoširdžiai liūdna. Vytautas Landsbergis prarado progą tapti Tautos Patriarchu. Jei jis 2000 metais, konservatoriams pralaimėjus rinkimus, būtų pasitraukęs į užtarnautą poilsį, istorijos vadovėliuose šis mūsų kalbos tėvo Jono Jablonskio anūkas būtų minimas greta Jono Basanavičiaus. Tačiau patriarcho ruduo kvepia idealų išdavyste – vieną akimirka jis vadina Tautą šunauja, kitame etape nemano, kad Valstybės Suverenas, vienintelis valdovas – Tauta būtų rašomas iš didžiosios raidės.
Nejaugi profesorius tikrai nuoširdžiai žygiuoja vienoje gretoje su mūsų valstybės duobkasio Justo Paleckio anūku Algirdu Paleckiu, su kuriuo taip sutartinai dergė Žemės Referendumo idėją?

Pabaigai norėtųsi nuraminti visus Lietuvos piliečius, kuriems brangi mūsų žemė ir demokratija. Mes kovosime iki galo visomis įmanomomis ir neįmanomomis priemonėmis. Tikrai Konstitucinio teismo sprendimas nepanaikina referendumo, tikrai referendumas įvyks ir mums, Lietuvos šeimininkams, pats metas suvokti, kad valstybę kuria Tauta, Konstituciją priima ir keičia Tauta, gal ir teisėjus jau pats laikas būtų pradėti rinkti Tautai…

Autorius yra Tautininkų Sąjungos pirmininkas

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. J. Panka. Mes nenugalimi, mes – nugalėtojų tauta!
  2. J.Panka. Brolių latvių pavyzdys nykstantiems lietuviams
  3. Č. Iškauskas. Kada Lietuvą pasiglemš Baltarusija?
  4. Z.Vaišvila. Su Sąjūdžiu už Lietuvą?
  5. D. Paukštė. Pasaulio veidas ir Lietuva
  6. P. Stonis. LLRA tikslas – lietuvius paversti tautine mažuma savo pačių valstybėje (video)
  7. I. Vasinauskaitė. Neįvarykim Lietuvai infarkto
  8. G. Visockas. Lietuva įtiks tik praradusi lietuviškumą
  9. Č. Iškauskas. Vidurio Lietuva: lenkų okupacijos aidai…
  10. T.Baranauskas. Istorinis faktas: Lietuva turėjo Konstituciją!
  11. V. Žukienė. Lietuvoje vėl formuojama valstybė valstybėje
  12. Z.Šličytė: Lietuvos nepriklausomybė galutinai yra įtvirtinta tautos referendumu
  13. D.Stancikas. Didžiausias pavojus Lietuvai – nebe Rusija
  14. G.Merkys. Lietuva prisikels
  15. R.Kupčinskas. Mūsų likimas – Lietuva

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 124

  1. Lietuvių... says:
    9 metai ago

    o kur
    “Lietuvių tautininkų sąjunga”
    gal dar kas, kam, kaip
    žino.
    Būtų jau metas daugumai į “LETUVIŲ TAUTININKŲ SĄJUNGĄ”
    po vieną – asmeniškai ir tautiškai, – (be šūkaunysčių) telktis 🙂

    Žinoma, taip ir bus. B u v o m, e s a m, b ū s i m!
    Tauta juk yra TAUTA, netgi sakyčiau dar garbingiau, – LIETUVIŲ T A U T A.

    Atsakyti
    • Bronius Kapočius says:
      9 metai ago

      Straipsnis http://alfa.lt/straipsnis/15397656/seimo-pirmininke-referendumas-turi-ivykti#.UuiuMitGbsM pateikia vetsiją, kad tautininkų vadovybė yra valdoma Uspaskicko, vykdo jo nurodymus ir apdairiai mulkina tautą. Beje tautininkų vadai jokiais realiais darbais (apčiuopiamais) tautos labui nuo pat savo veiklos pradžios pasigirti negali, nes jų nėra. Yra tik tuščiažodžiavimo pilna erdvė.

      Atsakyti
      • lyvis says:
        9 metai ago

        Pirmas darbas Pankai būtų iš Lietuvos televizijos programos išguiti lenkišką kanalą ir jos vietoje paleisti Latvišką kanalą. Ar sugebėtu jisai tai padaryti tautai? lyvis

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Kai bus vadu, tada ir klausk. Dabar jis gali ne daugiau nei tu.

          Atsakyti
          • kokas says:
            9 metai ago

            Kai bus vadu, bus vėlu klaust.

      • Ūla says:
        9 metai ago

        Tik nereikia pamiršti, tamsta, kad tautininkai yra jauna partija ir turi ateitį, todėl nereikėtų manyti, kad esate Vanga 🙂

        Atsakyti
        • lyvis says:
          9 metai ago

          Supratau dar jauna nepatyrusi. Va kad būtų Songaila tai kas kita. Kažkaip ta pavardė siejasi su paskutiniu sekretoriumi Lietuvoje. lyvis

          Atsakyti
          • mintis says:
            9 metai ago

            Julius Panka puikus lyderis,imlus informacijai,greit tobulėja ne mikštakūnis,vyras tvirtas dvasia ir kūnu,aiškiai ir sklandžiai dėsto mintis,turi gražų balso tembrą.Tai Lietuvos Ąžuolas-vedlys.Greit tobulėjantis lyderis.Sėkmės jam.Tik dar gal reikia išmokti pirmu,antru sakiniu pasakyti esmę,jokiu būdu ne pabaigoje ar viduryje,nes laidose greičiausiai tau neleis pabaigti laidos vedantysis,ar kitas chamiškai perrėks ar dar kaip.Esmė koncentruota,skvarbi ir pradžioje.Tuo labiau,kad dar sunku greit įvertinti ,kiek tau bus leista kalbėti.Labai tiksliai ir koncentruoti geba kalbėti Puteikis.Ir jei išsižiojo savo pozicijų neužleis.Janutienė tą patį pasakė apie Rolandą Paulauską,kai ten vienas priešreferendunininkas jai sakė Rolandą užčiaupti,ji pasakė:”jis nesustos”:)

        • kokas says:
          9 metai ago

          Ūla, valgyti norisi šiandien o ne neaiškioj ateiti.

          Atsakyti
  2. faustas says:
    9 metai ago

    “Kam priklauso Lietuva? Tautai ar landsbergiams?”
    Manau nei Tautai, nei lansbergiams Lietuva nebepriklauso. Landsbergis yra panaudotas įrankis globalisų rankose,
    gerai atšertas(jam leido susikurti fondą, pasiganyti Briuselyje, įtaisė įv. pensijas, apsaugas, įdarbino vaikus, anūkus), o jis, pasijuto kažkokiu naujuoju šlėkta, kuriam būvę tautiečiai-“runkeliai, gaspromininkai, kurdupeliai, kvailiai, rūsų agentai, šliužai, pankos ir t.t.” -tautiški cholopai, kurie turi klauptis prieš EPponą Landsbergį.
    Šiuo metu Lietuva yra Pax Americana imperijos periferija, kurią metropolija melžia per “skandinaviškus” bankus,
    ir “budriai saugo milžino(JAV) ranka”. Gal tai nebūtų taip blogai, jei globalios imperijos imperatoriai Rotšildai su
    Rokfeleriais nesugalvotų, vergų valdymo supaprastinimo sumetimais, savo vergus padaryti belyčiais, betaučiais,
    neturinčiais religijos, šeimos, valstybės. Mūsų pasirinkimas labai paprastas likti vergais arba kovoti.

    Atsakyti
    • DARIUS says:
      9 metai ago

      Ir jei tik velniai pasipriesins Tautos valiai, sekantis referendumas bus butent del isstojimo is ES. Tegul susikisa.. O ozys su savo anuku ir visa sinagoga gali kraustytis i Briuselanda.

      Atsakyti
      • Dalia says:
        1 metai ago

        Kaip man nusibodo tokie zmones vis tas Landsbergis ,o kodel ne vagis brazauskis slykstus tie lietuviai jie amžinai loja ant tos valdzios,o patys kokie ,pažiūrėkit i ukrainiečius jie galva padės uz Zelenski,o cia amžinai sika ir sika tai ant Simonytes ,tai ant Prezidento,ko jus tokie viskuo nepatenkinti alkoholio mazai, cigarečių,dirbkit ir turesit,nelaukit kol ko duos del to GP nesamoniu dare reke gėda,tikrai gėda buti lietuviu,kad tokiu nevisprociu pilna.

        Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      manai yra ką melžti iš Lietuvos? Optimistas. Čia tik kišt ir kišt pinigus iš šalies, tikintis, kad gal kaip nors lietuviai išmoks dirbti, kurti darbo vietas ir patys išsilaikyt. Bet kol kas lietuviai tik sukčiauja – ima ES išmokas nedirbdami, o po to rėkia, kad “ES moka pinigus, kad nedirbtum”. Deja per rusų okupacija tapom sukčių tauta, tik Vakarai dar to nesuprato tai ir šeria mus.

      Atsakyti
  3. N says:
    9 metai ago

    klausimas jau dabar stovi – iš ES išstoti būtina. Nes vien tik referendumais kiekvienu klausimu prieš ES nepasipriešinsi.

    Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Išstosi, ir kas kitą dieną pagarės tavo ir ir Pankos asmeniniam gyvenime? Gausi geresnį darbą, geresnį atlyginimą? Man rodos pats pirmas išemigruosi, tik tiesa tada jau būsi juodadarbis nelegalas. Galėsi nebemojuoti savo diplomu pas britus.

      Atsakyti
      • gaudy says:
        9 metai ago

        patys britai tuoj išstos iš eurosąjūzo

        Atsakyti
        • kokas says:
          9 metai ago

          Čia Onutės komentarai taiklus. O tau ,Gaudi ,yra sunkus potrauminis sindromas nuo tada kai bestatant Barselonos bažnyčią pertrenkė tramvajus.

          Atsakyti
          • kokas says:
            9 metai ago

            Atsiprašau , ne Onutės o one komentarai.

  4. Žmogus says:
    9 metai ago

    Landsbergis -tai praeitis ,senolis, ko is jo tiketis.; nesinori nei skaityti nei komentuoti, tegu sau geriau groja pianinu

    Atsakyti
    • Lamatas says:
      9 metai ago

      kiek aš suprantu jis gi ne muzikantas o muzikologas . Todėl tikrai gali paaiškinti ,kaip puikiai skamba pianinas. ….Bet visgi muzika kuria muzikantai ,o ne plepiai . Beje ir politikoje jis toks – gali gražiai papasakoti ….netgi tuo ir nebūdamas

      Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Labai primena Sąjūdžio laikus 1990-aisiais. Važiuoju traukiniu ir girdžiu kaip kalbasi turgaus prekeiviai – “tam Landsbergiui bile grot”. Niekaip nesupratau apie ką jie čia, nes žinojau kaip realiai V.Landsbergis iš tiesų dirba, tad anuomet nustebau. Dabar jau nebestebina tokie plepalai, nes išties Lietuvoje pilna yra niekuo nesidominčių žmonių, bet nomonę savo tai jau turi kaip reikiant…

      Atsakyti
      • Sėlis says:
        9 metai ago

        Cia tu esi niekuo nesidomintis. Ka mass media pudruoja, tuo ir tiki.

        Atsakyti
  5. Joana says:
    9 metai ago

    Dėkoju Jums p. Juliau, už drąsą, už ryžtą, kuriuo uždegate ir mus. Jūs primenate tokius pat drąsius, bebaimius didvyrius Lietuvos partizanus. Liūdna, kad tokių iškilių žmonių turime mažai. O gal aš klystu? Būtų gerai, kad klysčiau…

    Atsakyti
    • Bronius Kapočius says:
      9 metai ago

      Partizanai iš Lietuvos nesityčioja, o Julius ne tik tyčiojasi iš Lietuvos piliečių, bet savo veiksmais niekina partizanų veiklą ir atminimą. Partizanai nebuvo ir demagogais.

      Atsakyti
      • Ūla says:
        9 metai ago

        p. Broniau, manau, kad jūs specialiai apsimetate nihilistu ir vadovaujatės neigimo neigimų dėsniu. Apsiraminkite. Diskutuokite konstruktyviai, o ne principu, kad tik įkąsti…..

        Atsakyti
      • Rasa says:
        9 metai ago

        Leiskite paklausti, kur jūs matote tyčiojimąsi? Pateikit pavyzdžius.
        Aš drįstu teigti atvirkščiai: Julius Panka gerbia Tautą, siekia išsaugoti jos vertybes ir, mano akimis, tampa vertu dėmesio politiku, gebančiu pasiaukojamai dirbti bendram labui, gebančiu ramiai, argumentuotai diskutuoti su oponentais. Lenkiu galvą

        Atsakyti
  6. Žiemkentis says:
    9 metai ago

    http://www.landsbergis.lt/articles/view/1854

    Atsakyti
    • Pr says:
      9 metai ago

      Kazkaip netikiu tuo kas ten parasyta.Juk delfi taip reklamavo jo anuka.o dabar pyst ir padare nuskriausta.Cia gi puiki reklama,manipuoliuoja silpnuju jausmais.Visi pulkim balsuot uz L anukus,juk jis nuskriaustas ar ne?

      Atsakyti
      • :) says:
        9 metai ago

        Kvailas tu, kad netiki:) Mokėk pinigus ir delfis tave reklamuos, kaip tai vadini:) Jiems “da lampoški” ką reklamuot – kas pinigus moka, pagal to dūdelę šoka. Atskiri žurnaliūgos žinoma gali turėti savo požiūrį į vienus ar kitus įvykius, į vienus ar kitus politikus. Bet jei Samoškaitė 3 kartus keitė pavadinimą, ir KIEKVIENĄ KARTĄ keisdama stengėsi užpilti pamazgų ant Landsbergio, įstatydama į jo lūpas tai, ko jis nesakė (visose tame straipsnyje pateiktose Landsbergio pasisakymų citatose nebuvo žodžių, kuriuos “prikabino” Landsbergiui prie liežuvio straipsnio autorė), tai akivaizdu kad ji taip elgėsi ne iš įsitikinimų, bet arba iš kažkokio nesveiko keršto, arba, kas kur kas labiau realu, kažkieno gražiai, sakyčiau laaabai gražiai, paprašyta taip elgtis.

        Atsakyti
  7. kokas says:
    9 metai ago

    Kažkada panašiai Ozolas kalbėjo apie lietuviško traktoriaus sukurimą ,o išėjo š…… . Baltoskandija,Baltokarpatija,Baltoskandikarpatija.Gal jau ir su Lukašenka,Janukovičium suderinta tik ir laukia kada pakviesim prisijungt. Kokia kalba kalbėsim, kokiu raštu rašysim.Juliau, Juliau kažką ne taip garodini. Kad europos sąjungoje daug taisytinų įstatymų su tavimi sutinku. Dabartinis blogis vistik yra pats geriausias, geresnio nepajėgus esam sukurt.

    Atsakyti
    • N says:
      9 metai ago

      Koks blogis? Tu mąstyti pradėk. Kelia yra ne du, o trys. Arba su ES, arba su Rusija, arba nepriklausomi, kiek tai įmanoma, t.y. nesusisaistę su jokiom imperijom.

      Atsakyti
      • faustas says:
        9 metai ago

        Mes ne vieniši, prognozuojama (Marija LaPenas, prieš kelias dienas spausdintas interviu slovakams), kad naujame Europarlamente Euroskeptikų bus kelios dešimtys procentų, t.y. tų kurie supranta, kad ES yra “tautų tramdomieji marškiniai ir tautų kalėjimas” plečiasi.
        Kartu bus lengviau išeiti iš to kalėjimo. Lietuva kartoja likusios ES scenarijų -grimsta į skolas. Butkevičiaus skolos sparčiai vejasi Kubiliaus pridarytas valstybės skolas. Kiekvienas, bent kiek išmanantis ekonomiką pasakis, kad gražinti skolas su 8 proc. palūkanų(už tiek skolinosi Debiliaus vyriausybė)-neįmanoma. Nereikės didelių pastangų, nes bankininkų išvogta ES pati sunyks.

        Atsakyti
      • kokas says:
        9 metai ago

        Gerb. N.tarpukari buvom nepriklausomi, nors sovietai mus kaltino, kad esam fašistai, lenkai kaltino, kad su sovietais susidėjom ir Vilnių iš jų atėmėm.Vokiečiai taip pat grojo nepaskutine styga. Galop pasiskelbėm neutralus ( žodžiu nsidėjome į jokias šaikas)šiandienos šaikų atitikmuo butu rusija arba ES ir Amerika .Ir IŠNYKOM.O kas padėjo ATNYKT. Ar ne Amerika ir ES?Ir pokario partizanams pagalba ateidavo ne iš rusijos o iš vakarų.Esu ženkliai prisidėjas prie keliolikos paminklų pastatymo vienam šiaurės Lietuvos rajone ir nemažai pažinau ir pažįstu Didvyrių.Todėl drąsiai tą galiu teigt.Šiandiena net klausimo negali būt, kad butūme nesusisaiste su jokiom imperijom. Šiandiena klausimas, turi but, kiek dabartinėje imperijoje (ES) galime nuveikt savo ir tokių kaip mes mažų valstybėlių labui.Jieškokime ten bendraminčių ir keiskime ją.Svarbiausia SAVO ŠIRDYJE IR SAMONEJE BUT LIETUVIU Pvz. štai Graužinienė keičia teisinius įstatymus, kad išsuktu nusikaltėlį Uspaskį ir niekam tai nerupi, lenkai ir rusai į Seimą papuolė neteisėtai – nerupi ir t.t. o štai Landsbergis tik kažką pavapėje ne visai į temą , tuojau krentam ant žemės spardomės ir šaukiam nesavu balsu.Gal tokia mada daba, nežinau.Pagarbiai.

        Atsakyti
      • Aistis says:
        6 metai ago

        Suomija beveik simtmeti isliko savarankiska ir su niekuo nesusidejusi. Tai ka, ar ir musu lietuviu tauta negali buti savarankiska ir tvirta?

        Atsakyti
  8. jo says:
    9 metai ago

    vieną akimirką jis vadina Tautą šunauja

    Nevadino jis tautos šunauja. Šitaip jis pavadino kelis „Respublikos“ žurnalistus 1992m. rudenį, spaudos konferencijoje, komentuodamas, kad jo kažkokį pasiūlymą kaip visada būtinai aplos šitų žurnaliūgų šunauja. Kitą dieną tas laikraštis išspausdino straipsnį, kuriame išvedžiojo, kad esą pavadinus kelis tuos žurnalistus šunauja reiškia, kad tuo pačiu ir visą laikraščio kolektyvą pavadino šunauja. O jeigu visus laikraščio žurnalistus, tai esą ir visus jų kolegas Lietuvoje iš kitų laikraščių ir kitos žiniasklaidos. O jei taip, tai reiškia ir visus, kurie skaito tų žurnalistų straipsnius. O jei tuos visus skaitytojus, tai reiškia ir jų šeimos narius, ir draugus ir kt. ir t.t. taigi, vadinasi, pavadino – visą tautą… Tokia demagogija tinka jedinstvai-jednosc, komuniagoms ir kitiems mankurtams, bet tautininkai turėtų remtis tiesa ir dora, ir neturėtų skleisti tokio melo.

    Atsakyti
    • gaudy says:
      9 metai ago

      na ir vėl meluojat net išsišiepę. Pasiskaitykit jo intervių ekspertuose ir tiesa.lt, ir paaiškės kas jis per paukštukas. Juk dėl skraidančios žemės irgi giedojot, kad konservo bankės ne prie ko … neapsikentęs suieškojau seimo domenų bazėje įstatymus, kurie žemę padarė stebuklingai skraidančia, kur aiškiai matosi, kad įstatymus priėmė konsevų valdymo metu… ir čia tas pats pats. Šitas šūdžius visiškai mano akyse prarado garbę, o anksčiau laikiau autoritetu, dabar kai tik jį pamatau suima apmaudas…kad tokių išdavikų yra Lietuvoj…

      Atsakyti
      • Bronius Kapočius says:
        9 metai ago

        gaudy, nerašyk netiesos- yra pokalbių įrašai, klausykis jų. Sovietinė kolaborantinė šunauja buvo, yra ir liks. Tik jos veiklos galimybės priklausys nuo tautiečių susivokimo. Panka yra menkysta, sovietinio kirpimo menkysta.

        Atsakyti
        • tu čia apie save says:
          9 metai ago

          Ar čia tamsta, apie save taip rašai? Jei prisipažįsti, tai ir esi didžiausias menkysta bei sovietinis reliktas.

          Atsakyti
          • faustas says:
            9 metai ago

            Pasirodo, kad ne tik konservatorių(“gyvatyno”) “Tautos tėvas”- “kurdupelis”, visokiais užgauliais žodžiais kolioja bendrapiliečius, bet ir jo chalopai kapočiai, iš peties kapoja jo žargonu.
            “Panka yra menkysta, sovietinio kirpimo menkysta.” – kalba sovietiniu
            stiliumi “kurdupelio” torpeda KAPOČIUS.
            Manau, kad “kurdupelininkų” riksmai, tai šitos moraliai bankrutavusios kišenvogių partijos agonijos šauksmas. Niekas nerinks “kurdupelio” anūko ir jo subinlaižių į EP, štai jie ir spjaudosi į visas puses.

        • mintis says:
          9 metai ago

          Pasitikrinkit mąstymo produktyvumą,nes nusišnekat totaliai.Panka vadovavo įvairaus-aktyvaus jaunimo organizacijai ,kuriai per visą laiką policiją neturėjo jokių priekaištų.Reiškia geba susikalbėti,organizuoti ir būti pagarbioje.Turi asmenybės greito augimo potenciją,kurios galima pavydėt.Gebėjimą sutarti.

          Atsakyti
    • :) says:
      9 metai ago

      “Tokia demagogija tinka jedinstvai-jednosc, komuniagoms ir kitiems mankurtams, bet tautininkai turėtų remtis tiesa ir dora, ir neturėtų skleisti tokio melo.”

      Pritariu. Pagarba. Prijaučiu tautininkams, bet tik ne tautininkams – pletkų nešiotojams.

      Atsakyti
      • faustas says:
        9 metai ago

        Negerai kai buvęs Sąjūdžio lyderis Landsbergis varo “demagogiją tinkančią jedinstvai-jednosc, komuniagoms ir kitiems mankurtams’, o partiją pavertė šeimyniniu verslu.

        Atsakyti
        • lyvis says:
          9 metai ago

          Tas faustas stribų viršunėlė. Iš jo pasisakymi matyti kad serga tulžies liga. lyvis

          Atsakyti
          • Sėlis says:
            9 metai ago

            O is tavo pasisakymu sprendziu, kad sergi paranoidine stribu sizofrenija.

          • lyvis says:
            9 metai ago

            Greitu laiku tavimi užsiims Kemblys nes iš pasisakymo nesuprantu ką rašai. Mokykis lietuvių kalbos, kurios labiausiai negerbia stribai, kam jiems lietuvių kalba jeigu yra internacionalinė Puškino kalba. lyvis

  9. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    9 metai ago

    Perkeliu savo komentara is Laisvo laikrascio:

    2014-01-28 01:44
    Man tai taip atrodo, kad zemes pardavimo uzsienieciams klausimas yra VALSTYBES islikimo klausimas siuo laikotarpiu! Todel arteja rinkimai, kad ir i Prezidento posta! Lietuviai privalo NUGRAMDYTI nuo politikos arenos tuos kurie pasisako uz zemes pardavimo uzsienieciams…. cia pirmiausiai turi buti nugramdyta nuo politikos ponia Dalia Grybauskaite!!! Uzteks jai kaitalioti spalvas kaip chameleonui.
    Jei nebus refendumo dabar… tai tada is Lietuvos politikos padanges lietuviai PRIVALO nugramdyti smirdincias seimines partijas, kurios pasisako uz zemes pardavima uzsienieciams, o tuos politikus, kurie remia sia AFERA ivardinti Lietuvos Valstybes ISDAVIKAIS! Kol kas Seimo partijos nusipelno tokiu pavadinimu:
    Skuduriniai, tai tie,kuriu komunistinis vadukas Lietuvos trispalve ivardino SKUDURU!
    Burtininkai, tai tie, kurie preliminariai BURTU keliu i Europarlamenta pirmu sarase pastate Gabrieliu Landsbergi, o galutiniam rezultate liko trecias. Tacia BURTU kelio ivedimas i politika parode… pilna BUKAPROTISKUMA ir amoraluma.
    Tualetininkai, tai tie, kurie sprendimus priiminejo apsivynioje galva tualetiniu, manykime panaudotu, popieriumi.
    Vogdarbai, tai tie, kurie kalba apie vogima, kaip sunku darba Lietuvai…. o is tikro sau.
    Liberastai…. tai iskrypelikos mastysenos personos, kuriu naturaliai gali buti ne daugiau 3 procentu, ir nesuprasi, kaip jie patenka i valdzia?
    Taigi arteja rinkimai ir i Europarlamenta ir labai greitai. Cia lietuvius agituoju nugramdyti nuo politikos tuos partijos sarasus, kurie pamineti auksciau ir kurie pasisako uz Lietuvos Valstybes zemes ispardavima uzsienieciams. Del ten tu kitu uzsienieciu….. tai kaip buvo, kaip nebuvo…. taciau cia pat turime didzialenkius, kurie be jokio naujo Suvalku sutarties sulauzymo…. supirks Lietuvos zeme pasinaudoje Europos parama zemes ukiui. Lenkai laiko okupuota Lietuvos teritorija jau 90 metu ir daugiau ir be karo dabar okupuos supirkdami Lietuvos zeme. O Lietuvos zemgrobiai spekuliantai…. to ir telaukia.
    Teiginys, kad neparduos tie kurie nenores ir SUPUVUSIO skatiko neverta, na nebent Landsbergis tokiais niekais gali patiketi. Tam kas supirkines…. ras priemoniu individus ITIKINTI euro arba kulkos pagalba. SANTAZAS cia neisvengiamas. Gal esame visiskai akli?
    Taigi siulau Prezidento ir Europarlamento artejanciuose rinkimuose NUKRAPSTYTI nuo politikos arenos tas partijas, ir tuos kandidatus i prezidentus, kurios ir kurie pasisako uz zemes pardavima uzsienieciams! Labai geras MOMENTAS.
    Cia taip pat kaip su nepriklausomybes skelbimu….kas buvo pries, tas buvo NEISRINKTAS. Ir joks ten Brazauskas ar Landsbergis neturejo kitos TEISES, kaip tik skelbti NEPRIKLAUSOMYBE! Taip ir dabar padarykime.
    Suprantama, kad didziosioms Europos valstybems Europos Sajungoje yra NAUDINGA zemes pardavinejimas uzsienieciams, nes toms valstybes NEGRESIA joks supirkimas, o pacios turi pakankamai ekonominiu svertu supirkti zeme.
    Turetu butu bet kokiu atveju grieztas reikalavimas lenkams uzdrausti tureti zemes nuosavybes Lietuvoje. Tai Vytauto Didziojo laiku politika, kuri apsaugojo Lietuva nuo sunaikinimo. Tvirtai esu isitikines,kad Europos Sajungos valstybes, iskyrus Lenkija, tikrai neturi tikslo sunaikinti Lietuva ir supras Lietuvos nerima ir sieki.
    Taigi kvieciu NESNAUSTI artejanciuose rinkimuose! Ponai lietuviai ir Lietuvos pilieciai… gyvenkime Lietuvoje, saugokime jos teritorini vientisuma. Taciau is tikro nezinau, kaip iskrapstyti okupacine kariauna uz uzgrobtu Lietuvisku zemiu (Punskas, Seinai, Baltstoge, Vygriai ir t.t. 90 metu sie okupantai laiko uzgrobtas teritorijas ir jas aneksavo. Ar Europarlamente tai zinoma? O gal Lietuvos parlamentarai Europarlamente dirba Lenkijai?
    NUKRAPSTYKIME NUO POLITINES ARENOS LIETUVOS PARDAVEJUS ARTEJANCIUOSE RINKIMUOSE!!!

    Atsakyti
    • dr.vardui gėdos nedaryk! says:
      9 metai ago

      Kas čia per puspr… Daktaras (jei nemeluoji) esi, o nesuvoki, kad absoliti dauguma išsilavinusių žmonių už liberalus balsuoja. Bent jau Vilniuje. O jei mąsto kitaip – tai asmeniškai man kyla daug įtarimų dėl to laispnio tikrumo.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        9 metai ago

        Problemos NERA, mano disertacija yra VIESA ir jos vadovas tikrai nera IVANAS SUSLOVAS, kaip ponios prezidentes. Taigi galite kritikuoti iki pamelynavimo. Palengvinsiu tamstai darba. Mano disertacija yra pagrista 11 moksliniu straipsniu ir 26 isradimais. Kiekvienas straipnis buvo recenzuotas, o isradimai pripazinti pasaulyje naujais ir turi autorinius liudijimus su numeriais. Taip, kad linkiu sekmingai uzsiimineti kritika. Laukiu NEIGIAMU ISVADU, O abejones tikrai yra gerai. Uztikrinu tvirtai, mano disertacija nenusipelno NOBELIO premijos, taigi trukumu YRA! SURASITE! O liberalizmas…. netoli nuo anarchijos…. tai silpnina valstybe, ir matyt esi valstybingumo priesininkas.

        Atsakyti
        • kokas says:
          9 metai ago

          Daug tiesos pas Ramanauską parašyta.Bet vieno jo išradymo nesupratau, tai dėl Vytauto Didžiojo laikų politikos kuri apsaugojo Lietuvą nuo sunaikinimo.Neseniai alke dešiniajame kamputyje buvo parašyta, kad Vytautas parašė sutartį, kad po mirties užrašo visą Lietuvą lenkijai. Vajazau.

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            9 metai ago

            Beje tuos, kurie agituoja parduoti Lietuvos zeme uzsienieciams ivardiju LIETUVOS ISDAVIKAIS AMZIAMS!

      • N says:
        9 metai ago

        meluoji ir neraudonuoji. Balsuoja dauguma už konservus. Nors tie irgi dabar liberoidais tapo, neokonai nelaimingi.

        Atsakyti
      • mintis says:
        9 metai ago

        Meluojat.Absoliuti dauguma inteligentijos už jokias Estrelos rezoliucijas,Genter programas nebalsuoja ir nebalsuos,už vaikų masturbaciją nuo gimimo,keturių metukų vaikams-už tokius iškrypimus nebalsuoja ,reiškia nebalsuoja už liberalus,kurie už minėtus absurdus balsuoja.Tai nemeluokit ponas,kad didžioji dalis inteligentijos už liberalus ,nes inteligentija Lietuvoje dar turi proto ir padorumo.

        Atsakyti
  10. Ūla says:
    9 metai ago

    Viskas labai teisingai

    Atsakyti
  11. Seniai buvo aišku says:
    9 metai ago

    Dar 1997m. M.Tečer laiške, adresuoame tuo metu Vilniuje vykusiai konferencijai dėl būsimo stojimo į ES, kurios centralizuotos biurokratijos tikslas yra sulydyti Europos tautas į federalinę supervalstybę, apie gresiančias pasekmes nacionaliniam identitetui ir suverenei nepriklausomybei:”… Man nereikia jums priminti, kokia brangi yra laisvė. Jūsų laisvė buvo sunkiai iškovota. Ją reikia puoselėti ir saugoti. Nors ir vilioja perspektyva surasti prieglobstį tarp Vakarų tautų, aš jus kviečiu labai kruopščiai apsvarstyti visus prisijungimo prie ES pasekmes, prieš ženginat tokį negrįžtamą žingsnį. Išaiškinkite žmonėms visus faktus ir tegul jie nusprendžia, ar galimi narystės privalumai atsvers tą suverenumo dalį, kurios teks atsisakyti.”

    Atsakyti
  12. Getas says:
    9 metai ago

    Pritariu Jonui Ramanauskui ir manau, kad krapštyti lenkus iš lietuviškų žemių yra teisinis pagrindas, tai ne tik Suvalkų sutartis, bet dar svarbiau yra 1569 m. Liublino sutatis, kurią pasirašė du suverenai Lietuva ir Lenkija ir apibrėžė sienas. Tačiau Juozapas Pilsudskis su lenkų armija sulaužė šią sutartį. Reikėtų kelti tarptautiniame teisme, bet prieš tai užsitikrinti strateginę sutartį su Vokietija.

    Atsakyti
    • N says:
      9 metai ago

      O strateginė sutartis su Vokietija tokiu klausimu galima tik mainais į Mėmelį.

      Atsakyti
      • :) says:
        9 metai ago

        :))) Na dar galėtume Mėnulį vokiečiams už paramą tuo klausimu pažadėt… Jei jie susigundytų tokiu pasiūlymu:)

        Atsakyti
        • kokas says:
          9 metai ago

          Mėmelį galima atiduot, o Klaipėdą pasiliekam.Ane.

          Atsakyti
  13. DARIUS says:
    9 metai ago

    Gal Julius negalvoja apie isstojima is ES, bet didzioji dalis rinkusiu parasus ir nemaza dalis pasirasiusiuju referendumui del zemes jau seniai galvoja apie tai.

    Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Ir ką veiksite su ta žeme išstoję iš ES? Atsakykite realiai prašom.
      Tiesa, dar būtų gerai kad nuluptumėte asfaltą nuo žvyrkelio, kurį paklojo ES iki tavo žemės.

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        tokie kaip tu ir griovė viską, kas buvo iš sovietmečio. Vien tik dėl to, kad tai “sovieeeeeetinis”.

        Atsakyti
    • kovas says:
      9 metai ago

      Matomai Julius dar šiektiek samaloko turi negalvodamas apie išstojimą, ko neberastume pas tave.Ir nekalbėk už didžiąją dalį pasirašusių.

      Atsakyti
  14. Tautos valia says:
    9 metai ago

    Rimto politiko straipsnis.
    Išaugo doras, išmintingas ir garbingas lyderis, kuris jau puse metų kasdien darbais įrodė, kad jam labai svarbu Lietuvos likimas savo protėvių žemėje, o ne sergančioje Europoje.
    Tautos valia aukščiausia

    Atsakyti
  15. Pr says:
    9 metai ago

    Lenk medi kol jaunas,arba nukapok ataugas kol L anukai neuzvalde visko.

    Atsakyti
  16. Liepa says:
    9 metai ago

    Puikus ir Labai reikalingas straipsnis.Pagarba autoriui.

    Atsakyti
  17. Renata Negudinienė says:
    9 metai ago

    Sveika perskaityti kiekvienam.

    Atsakyti
  18. lyvis says:
    9 metai ago

    Abejoju straipsniu ar jis nėra kiršinantis. Labai jau stribų tonų parašytas. O Zuokas šventasis pagal Panką. lyvis

    Atsakyti
    • gaudy says:
      9 metai ago

      tai ir toliau abejok, ir koks skirtumas art u abejoji ar ne…Ir kur tu ten zuoka tam straipsnį matei, matai tą ką matyti ar ne

      Atsakyti
      • lyvis says:
        9 metai ago

        Pagal šį straipsnį Panka jau tampa Lietuvos valdytojų. O kad jam koją kišdavo eitinėms Vilniaus meras Zuokas tai ne bėda pagal jį savas žmogus. Jis dabar spręs Tautos likimą jis gi dabar tautininkų vadas. Laikas jam jau būtų vienytis su Paleckininkais ir Bukime vieningi. Vienų žodžiu stribai vienykitės po svetaine Alkas. lt. lyvis

        Atsakyti
        • tu esi nevykėlis says:
          9 metai ago

          Ar jau pavydi? Kad pats nevykėlis, esi pats kaltas. Nepasiekti tau J.Pankos. Geriau užsičiaupk.

          Atsakyti
        • Ūla says:
          9 metai ago

          Lyvi, pasikeisk slapyvardį ir nespręsk apie kitus pagal save. Ar jau tamstai ir Alkas tapo pavojingas? Tai labai gerai, nes matai, kad tauta šį portalą lanko ir skaito tiesos žodį.

          Atsakyti
          • lyvis says:
            9 metai ago

            Nuuuūūū kokie tautininkai baisesni už stribus. lyvis

          • Sėlis says:
            9 metai ago

            Jau visai nuo senatves suvaikejai, lyvi.

          • lyvis says:
            9 metai ago

            Pats irgi iš stribų gaujos. lyvis

  19. Nojus says:
    9 metai ago

    Skaitykit straipsnį KK internetinį kaip CŽV agentas kirto Lietuvos sieną RUGPJŪTĮ.

    Atsakyti
  20. Leonas says:
    9 metai ago

    Puikus, dalykiškas straipsnis, iškeliantis daug minčių ne tik dėl dabarties, bet ir ateities. Jeigu ES praras jos įkūrimo pagrindinį tikslą ir principus – sudaryti suverenių valstybių sąjungą ekonominiams tikslams siekti, ji žlugs. Ir tikrai, šiuo metu ji, kišdamąsi į atskirų valstybių tautinius, dorovinius dalykus, neturėdama aiškiai ir atsakingiai formuojamos kompetetingos vadovybės, neaiškiai prasitardama apie tautų išnykimo svajones ir virtimą labai centralizuota konfederacine valstybe, mažesnėms valstybėms ir tautoms, jų kalboms, kultūrai atveria dideles grėsmes. ES turi radikaliai pasikeisti ir grįžti tik prie pirminių tikslų, padėti valstybėms bendradarbiauti ekonomikos, prekybos srityse. Juk žemės pardavimas užsieniečiasm toli gražu nėra kažkoks būtinas ekonominis žingsnis, tai Trojos arklys, invazija į tautos širdį, siekiant ją silpninti, atskiesti, pririšti nuosavybės saitais prie didesniųjų, turtingesniųjų. Kas viso to nemato, tikrai, yra arba politiškai aklas, nutautėjęs bestuburis indvidas, arba piktavalis, kuris kažkuo keršija savo tautai, valstybei.
    Sėkmės Juliui Pankai, sėkmės tautininkams, o svarbiausia – gražiam tautiniam jaunimui. Nenuleiskite rankų, nepraskite meilės savo tautai, Lietuvos valstybei ir ateitis bus jūsų bei mūsų visų, kuriems Lietuva yra daugiau negu kai kurių nedorų ES politikų brukamos užmačios. Susidaro tokia nuotaika, kad ką SSSR darė su tautomis tiesmukai, ginklu ir prievarta, dabar lyg tai siekiam panašių tikslų, tik rafinuotai, papirkinėjimu, moralės ir dorovės pricipų nuvertinimu, tautinio jausmo niekinimu. O tai veda į niekur, nei vienų, nei kitų. Atomazga gali būti negraži ir labai pavojinga visiems.
    Artėja rinkimai į Europos Parlamentą ir labai baugu, kad ir dabar bus išrinkti nuolankūs bestuburiai, kuriems svarbiausia – didžiuliai jų asmeniniai pinigai, tūkstančių eurų algos, bet ne Lietuva, jos interesai ir juo labiau ne lietuvių tautos ir Lietuvos valstybės likimas. Tad tautininkų darbas nesibaigia su šiuo referendumu, jų istorinė užduotis yra daug didesnė, dar atsakingesnė.

    Atsakyti
    • faustas says:
      9 metai ago

      Pritariu 100%

      Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Jums referendumas atrodo išsigelbėjimas ar ne? Tuomet tikitės, kad referendume 60 proc nubalsuos dėl uždraudimo?
      Tuomet būkite ramūs ir be referendumo, nes tie 60 proc, Lietuvos gyventojų savo žemės juk ir neparduos užsieniečiams. Tai ko jūs bijot?
      Ir šiaip, ko patys neįsigijot tos žemės? Galėtumėt po to jokiu būdu niekam neparduoti, nes dar paaiškės, kad tai koks latvis ar vokietis išmokęs lietuviškai.

      Atsakyti
  21. Vaidas says:
    9 metai ago

    Nekreipiant dėmesio į viražus apie “Baltokarpatijas/Baltoskandijas”, tikrai geras straipsnis. Kas dėl Europos Sąjungos… Galima iš, pakankamai, ilgalaikės perspektyvos pasižiūrėti ką ji davė Lietuvai gero, o ką blogo. Kaip dažnai būna gyvenime, spalvos ne tik juoda-balta. Sakykim, atviros sienos, atsivėrusi darbo rinka ir ES milijardai pumpuojami per visokius struktūrinius fondus. Na taip, tautiečiai bando užsidirbti pinigų svetur, Lietuvos infrastruktūra atnaujinama už ES pinigus, bet ar čia tikrai pliusai? Jei sienos ir darbo rinkos būtų uždaros, tokie emigracijos mastai būtų negalimi. Vietoj to, kad spjauti į viską ir išvažiuoti, lietuviai būtų priversti kažkaip išgyventi Lietuvoje. Tai reiškia, kad būtų likusi didelė masė žmonių, kurių netenkina vykstantys šalyje procesai. Kurie matytų tiesioginį ryšį, tarp valdžioje įsitvirtinusios korumpuotos nomenklatūros ir savo pačių problemų. Su ES milijardais taip pat yra kita medalio pusė. Juk didelė dalis žmonių, tiesiogiai ar netiesiogiai, legaliai ar nelegaliai, gauna iš to naudą. Didžiuliai pinigai išplaunami per vienadienių strategijų, projektų, apmokymų, konferencijų ir t.t., finansuojamų iš ES fondų, įgyvendinimą. Kai kas iš to gauna pasakiškus pinigus, kai kas tik trupinius, bet gaunančiųjų ratas labai platus, o jeigu viso to nebūtų? Kritinė masė žmonių, kuriems reikia pokyčių, visų pirma, neteisingumo, korupcijos ir vaizduojamosios demokratijos srityse, būtų dar didesnė. Kaip rusai gyvena ant naftos adatos, taip mes ant ES atvirų sienų+milijardų ir ši priklausomybė, mano nuomone, yra didelis blogis.

    Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Na pabandykite įsivaizduoti kas būtų realiai su uždarytomis sienomis. Darbo vietų skaičius tikrai mažesnis nei dabar, nes nevyktų daugybės statybos darbų ir kitų Es finansuojamų projektų.
      Reiškia kažkur reikia padėti tuos nebedirbančius. Taip pat reikia kažkur padėti tą PUSĘ MILIJONO, kurie išemigravo. Kotais turiu įtarimą, kad būtų “Maidanas” visa Lietuva. Darbo neturi, nuvažiuot užsidirbt negali, belieka eiti į aikštę. Tapti ūkininku? Dabar bent gali pasinaudoti įvairiomis paramomis, “jaunojo ūkininko” ir pan., anuo atveju negalėtum. Bet ir būdamas ūkininku negautum išmokos už veiklą, o tai reiškia, kad už Lietuvos ribų būtum visiškai nekonkurencingas. Dabartiniame pasaulyje gyventi būtų neįmanoma, tad tektų kažkaip įtikinti visus Lietuvos žmones, kad jiems reikia gyventi be automobilių, be kuro, be telikų, be indaplovių ir telefonų, be pramogų, apelsinų ir bananų. Daug kas pasakys – ar gi čia tai yra gėris ir tai yra reikalinga? Gal ir nereikalinga tie apelsinai, kompiuteriai ir televizoriai. Bet taip būdinga kalbėti tiems, kurie vis tik naudojasi šiais privalumais. O tie besivystantys, kurie jų neturi – apie tai svajoja. Tad atimkite, uždarykite sienas, ir padarysite ubagų tautą svajojančią ne apie vargo Tėvynę, bet apie bananus 😀

      Atsakyti
  22. Panka says:
    9 metai ago

    Tai tamsta jau ir “tauta” patapot? Manau, kad tauta priklauso ne lansbergiams, bet tikrai ir ne Pankai.

    Atsakyti
  23. Lietuvė says:
    9 metai ago

    Nėra žodžių, kuriais būtų galima padėkoti J.Pankai, iniciatyvinės grupės nariams ir visiems prisidėjusiems prie parašų rinkimo. Iš Lietuvos atimti visi stambiausi pelningi objektai: Mažeikių nafta, Ignalinos atominė, TEO, bankai, sunaikinta pramonė,neliks savų pinigų, žmonės išvažiuoja. Liko atimti žemę (nors niekas nežino, kiek jos jau turi užsieniečiai} ir miškus ir Lietuvos nebebus. Visa Tauta mūru turėtų stoti už mūsų Lietuvą.

    Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Atsikvošekit, tie objektai yra pelningi nes jie nebevalstybiniai. Teo kai buvo valstybinė įmonė pelno nelabai buvo nes buvo šūdą malančių 10 000 darbuotojų. Ignalinos atomine, rėkiate, kad buvo saugi ar ne? bet ji saugi buvo dėl ES sukišto milijardo į saugos sistemas.
      Pramonė sunaikinta? Nu jo, reikia atstatyti pramonę ir vėl pradėt rusiškas magnetofonų kasetes, ir vėl pradėt gamint detales Žiguly automobiliams 😀 😀 😀 Juokdariai.

      Atsakyti
      • Rita says:
        9 metai ago

        Tik tas pelnas išvažiuoja į užsienį. Per metus du skandinavų bankai gavo apie milijardą litų pelno ir išsivežė. Į Lietuvos biudžetą sumokėjo 3000 litų.

        Atsakyti
        • Aistis says:
          6 metai ago

          O kiek is tu skandi banku devidendu gavo banku dalininkas – “vargselis” Landsbergis – kodel niekas nepaviesina jo pajamu? O kiek uz ginklu prekyba tarp Rusjos ir Afrikos landsbergis , kaip tarpininkas jis pasipelnijo? Milijarda ar pusantro.

          Atsakyti
  24. alksnaitis says:
    9 metai ago

    GEROS MINTYS

    Atsakyti
  25. L.O.> says:
    9 metai ago

    na pagaliau Lietuva turi lyderį, nesiblaškantį, santūrų, išmintingą, tvirtą. Profesoriaus fenomenas įstrigo 1992 m. laike. Neseniai viename suvažiavime jis taip džiūgavo, kad nebevergaujame Rusijai, tačiau neaišku ar nenori, ar apsimeta, kad nemato kuo patapo dauguma tautiečių – vergais. Sužvėrėja ir godūs darbdaviai už darbą moka grašius, todėl ir kraunasi lagaminus jaunimas, bepigu profesoriui turint tokias pajamas ir vis dar svarų žodį. Nors ir trečias bet vistiek į EU anūkas Gabrielius, taigi kieno moralė viršesnė. Jei toks patriotas tegul dirba Lietuvai, o gal ir jis nori “prabangesnio karsto”?

    Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Tuo pačiu jums ES nebereikia. Kur tuomet reiks bėgti mūsų tautiečiams, kurie nenorės vergauti??? Ką tada jiems pasiūlysite? Dirbti TIK Lietuvoje, kur tie partsy darbdaviai mokes dar mažesnius grašius be konkurencijos, žinodami kad darbo jėga niekur nebepabėgs.

      Atsakyti
      • L.O.> says:
        9 metai ago

        kur jūs radote mano žodį, kad nebereikia ES? Sutartis palanki tik ES, ją būtina pežūrėti.
        Neturėjome dorų ir protingų valdžios vyrų, visi tik savo poreikiais rūpinosi, todėl ir plika, basa ta mūsų Lietuvėlė. Kiek prašvilpta milijonų, kiek nereikalingų projektų, ar kas nors pasodintas?

        Atsakyti
  26. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    9 metai ago

    Cia pamaciau, kad galima pona Panka pakritikuoti “J.Panka. Kam priklauso Lietuva? Tautai ar landsbergiams”, nes matau, kad Panka yra ipykes and Landsbergio. O pyktis yra negeras patarejas. Taigi mano nuomene klausimas butu logiskesnis, jei butu klausima: Kam priklauso Lietuva? Tautai ar komunistams, kuriuos landsbegiai nuosekliai nenuilstamai gina ir giria…. kaip antai raudonskure burokevicine partskola. Tai toks cia nuomoniu nesutapimas.

    Atsakyti
  27. patriotas says:
    9 metai ago

    Profesoriui patiko geras europinis atlyginimas , tai ir anūkui parūpino 4 metams didelius pinigus.
    Iš kur pinigus gauna, tų ir dūdą gieda.
    Kas ta biedna Lietuva, kurioje liko tik “šunauja” arba “agentai

    Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Aš likau Lietuvoje, bet VL manęs tikrai nevadino šunauja. Tamstą galbūt ir pavadino, matyt to ir nusipelnei.

      Atsakyti
      • Naujas says:
        9 metai ago

        Šunauja visos tautos tikrai nevadino, o tik “Respublikos” ir gal “Lietuvos ryto” žurnalistus. Tai buvo tik frazė vienoje spaudos konferencijoje, kurią paskui pasigavo jo politiniai konkurentai. Aš ją gerai prisimenu. Būkim biedni, bet teisingi. Tačiau tai tik detalė. Visa jo politiinė karjera akivaizdžiai rodo, kad jam egzistuoja tik vadinamoji Europa, o į lietuvių tautą jam visiškai nusispjauti. Žvilgterėjus į praeitį nesunkiai galima įžvelgti, kad dabartinė Lietuvos situacija jau tuo metu buvo suplanuota Landsbergiui vadovavusių, jį supusių, vadinamųjų jo konsultantų galvose. Juk nuo 1990 m. rinkimų į LTSR AT ir kovo 11 visus savo veiksmus Landsbergis kruopščiai derino su tuometiniu Lietuvos atstovu S. Lozoraičiu, o pastarasis su JAV Valstybės departamentu. Viešai buvo kalbama apie Lietuvos nepriklausomybę – ji ir buvo paskelbta – paskui vadinamoji konfrontacija su Gorbačiovu, sausio įvykiai, pučas ir galiausiai “stebuklingas” Lietuvos triumfas – kai Lietuvos nepriklausomybę pripažino visas Vakarų pasaulis, o faktiškai buvo kruopščiai vykdomas iš anksto suplanuotas Lietuvos įjungimo į globalias struktūras planas.Bent man tai akivaizdu iš to, su kokiu užsispyrimu Lansbergis ir konservatoriai gina besąlygišką Lietuvos pajungimą ES, nepaisant katastrofiškų to pasekmių lietuvių tautai.

        Atsakyti
      • Naujas says:
        9 metai ago

        Patikslinsiu: “Juk nuo 1990 m. rinkimų į LTSR AT iki kovo 11 visus savo veiksmus Landsbergis kruopščiai derino su tuometiniu Lietuvos atstovu S. Lozoraičiu […]”.

        Atsakyti
  28. Pasivadinusiam Kapočiumi says:
    9 metai ago

    kapok, nors apsikakok, bet, kad esi samdomas klakeris, neatsikaposi.Neraštingumas ir neapykanta tiesai tave išduoda.

    Atsakyti
  29. Gediminas says:
    9 metai ago

    Vakar buves draugas mane pasmerkė,kad išdrįsau pakritikuoti Landsbergį ir Raudonąją Dalią,pasirodo,taip kaip aš gali kalbėti tik rusų nupirktas Lietuvos priešas. Sutikau tikra fanatiška konservatorių-landsbergieti. Mane paskaitė didžiausiu nusikaltėliu vien dėl to,kad aš kaškurtai abejoju profesoriumi, ir atvirai,viešai skleidžiu abejones,kas kenkia Lietuvai.. Kaip aš jam papasakojau apie laivą ” Luzitanija ” kuris buvo sąmonyngai paaukotas,kad būtu pretekstas JAV isivelti į pirmąjį pasaulini kara,jis atsakė,kad tai rusų propoganda,kad taip nebuvo, kad aš prisidedu prie skleidžiamo melo,aš rusų bendrininkas. Pasirodo,yra Lietuvoje ir tokių fanatiku.

    Atsakyti
    • one says:
      9 metai ago

      Ar Luzitaniją ne fašistai nuskandino? Prie ko čia JAV?

      Atsakyti
      • kovas says:
        9 metai ago

        Kai Jlius sukurs Baltokarpatiją , prie Kiaulės Nugaros nuskes Eurotitanikas.

        Atsakyti
    • Gediminui says:
      9 metai ago

      nesisielok, bro, – mano uosviai riejasi jau kelis menesius, vienas uz referenduma, kitas pries. Vienam (uosvikei) panasu, kad prigimtines pajautos sako, kad Tevynes parduoti nevalia, o uosvis vadovaujasi koncervu ideologija “valdzia zino geriau”. Mudu su zmona irgi vakar susibareme. Meginau aiskinti, kad Tautos valia, isreiksta Konstitucijoje, yra auksciausia valia, prie kurios neturi teises kist nagu anei vaigauskai, anei konstituciniai teismai, anei isvis jokie kiti Tautos tarnai. Puse valandos meginau itikinti, kad nebus ir ziurint is politinio tasko net negali buti jokiu Europos sankciju (mes jiems verkiant reikalingi, kaip buferine zona ruskio pasoneje), kuriomis grasina butent tie paniskai bijantys, kad bus nuginti nuo lovio, kad netures sansu brangiai isparduoti uzprikvatizuotu ir susiskraidintu is pelkiu arciau miestu hektaru, kad gali tekti atsisveikint su vogtais milijonais ir t.t.
      Pasiekeme kompromiso sustoje ties bendru vardikliu “laikas parodys, kuris buvome teisus”. Demonstratyviai puoles plauti indu sypsojaus i usa, – taigi, paziuresim, paziuresim… Nes jau dabar zinau, kad buvau teisus.

      Atsakyti
      • M.Šileika says:
        9 metai ago

        Su savo žmona auginame du vaikus ir ji palaiko referendumo idėją, tačiau moteriška nuojauta jai kužda, kad bręsta revoliucija, todėl tuo pačiu stengiasi apsaugoti šeimos židinį nuo galimų grėsmių, bet visų jūsų klausiu – kokią Lietuvą mes paliksime savo vaikams ?
        Jau 9 metus važinėju po EUROPA ieskodamas uždarbio savo šeimai, tam kad ji galėtų gyventi Lietuvoje ir mūsų vaikai galėtų lankyti lietuvišką mokyklą, o jiems užaugus, aš turėsiu pasakyti, kad dabar jų eilė pardavinėti savo rankų darbo jėgą EU.

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Jei nieko nedarysime, tai taip ir bus. Referendumas svarbu, bet juo neturi viskas baigtis. Reikia veikti ir toliau.

          Atsakyti
  30. one says:
    9 metai ago

    Ech tu Panka, ar kada V.Landsbergis vadino TAUTĄ šunauja? V.Landsbergio vietoje Panką paduočiau į teismą už įžeidimą ir šmeižimą. Bet mūsų gerbiamas patriarchas tiesiog nekreipia dėmesio ir eilinį purvadrabstį.
    Ir negalvok Panka, kad tave už drabstymąsi kas pradėslabiau gerbti už V.Landsbergį.

    Atsakyti
    • Tadas-lietuvis says:
      9 metai ago

      Debile, ar savo sudziuvusiomis smegenelemis nebegali mąstyti ? Neatmeni Landsbergio pasisakymu?

      Atsakyti
      • lyvis says:
        9 metai ago

        Tas pasisakymas buvo skirtas Tau, nes tu jo laukei. Pasirodo gėdos jausmą dar ir turi bet sąžinę seniai pardavei. lyvis

        Atsakyti
    • ei, one says:
      9 metai ago

      o juk va auksciau vienas is tavo “brigados” aiskina, kad “sunauja” prapiesorius isvadino Respublikos zurnalistus. Tai pagal tavo beretine logika jie jau ne tauta? Spinteles redakcijos pastate? Uz kokius smeiztus ka tu ten grasini paduoti, a?

      Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      9 metai ago

      Beje tuos, kurie agituoja parduoti Lietuvos zeme uzsienieciams ivardiju LIETUVOS ISDAVIKAIS AMZIAMS! Ar tarp ju ir V.Landsbergis yra? Laisvas kapitalo judejimas…. o to kapitalo sukaupta viename procente begales. Kapitalo kaupimas – koncetracija AUGA… tai jiems ir naudinga VISKA nusipirkti…. nusipirko ir musu koloborantus politikantus…. is lietuviu valdzioje padare ISDAVIKUS.

      Atsakyti
    • mintis says:
      9 metai ago

      Kad ponas pats nuėjo į lauką ir savo garbę išsijojo.Gal galvojo,kad kas išaugs,bet tik usnės sudygo .Supyko ant Lietuvos žemės,ponas ir dabar sako,kad tuos “usnynus”- Lietuvos žemę reikia užsieniečiams parduoti.
      Lietuvos vaikus rašyta buvo per Švedijos privačią įmonę parduoda ES gal ir kitur su katalogu-nuotraukom ir skirtingom kainom,kas žino gal pagal pageidavimą akių spalvos,ar ko- kainininkas?
      Tai gal ant tų vargšų vaikų irgi kas supyko?.

      Atsakyti
  31. Tadas-lietuvis says:
    9 metai ago

    As negaliu i ta OZI žiūrėti . Cia apie ta , kuris tauta pavadino KIRMELYNU !!

    Atsakyti
  32. Dvasingas says:
    9 metai ago

    Manau, kad Julius Panka, kaip ir Tautininkų sąjunga visumoje, tikrai nėra prieš Lietuvos Respublikos narystę ES. Esu susidūręs, kad dėl to ne gauna kritikos iš radikalesnių piliečių narystės ES atžvilgiu. Tuo labiau rengiamas referendumas tikrai nėra nukreiptas prieš narystę ES. Visų pirma jis nukreiptas link tautos valios atstatymo.
    Tačiau V. Ladspergis vėl supainioja būtus ir nebūtus dalykus taip sukeldamas sumaištį juo pasitikinčių žmonių mintyse.
    Ištraukos iš Vytauto Landsbergio kalbos TS-LKD Tarybos posėdyje, 2014-01-25 http://www.landsbergis.lt/articles/view/1855 :
    “pavojingasis referendumas, kuriame galų gale Konstitucinis Teismas pasakė tai, ką mes bandėm sakyti ir anksčiau,o referendumo šalininkai bandydavo kaip nors išsisukinėti, esą čia ne taip , ne prieš Europos Sąjungą…..”.
    “Bet ar tai tokia fatališka padėtis, kad po to einame į visuotinio populistinio referendumo riziką, kuri atvertų duris neribotiems lengvai skelbiamiems referendumams bet kokiu klausimu, o tada kitos valdžios struktūros darytųsi net mažai reikalingos…..”
    “referendumo klasta yra įvardinta: kad tai referendumas prieš mūsų buvimą Europos Sąjungoje. Ir dabar tegul ten ponas Šliužas su Paleckiu ir Panka ginčijasi su Konstituciniu Teismu, kad jie už Europos Sąjungą. …”

    Atsakyti
    • N says:
      9 metai ago

      Tautininkai yra prieš ES. O Panka kol kas tiesiog nenori eskaluoti tos temos. Ne laikas. Bet jei ateityje jis liks už ES, tai joks jis ne tautininkas, o eilinis europrisitaikėlis.

      Atsakyti
      • kovas says:
        9 metai ago

        Nekalbėk už tautininkus, kalbėk tik už save.

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Tu nematai, kur eina ES ir ką jie mums kiša? Turi vazelino? Pasirūpink, nes greitai tolerastiškai turėsi aptarnauti kiekvieną, kuris tavęs panorės. Ir dar vaikus atiduoti. Italijoje jau skinasi kelią įstatymas, kuris už bet kokį net 13 genderių įžeidimą (tame tarpe ir pedofilų, nekrofilų, zoofilų) leis pasodinti iki 4 metų. O vaikus, kurie išdrįs pasiskųsti kad juos pedofilai dulkino, priverstinai “gydys” psichūškėse. Manai, kad bankrutavusi Italija pati savo nori tokius įstatymus priiminėja???
          Tu manai, kad galima būti sąjungoje su tokiais išsigimėliais?

          Atsakyti
          • Gintaras says:
            9 metai ago

            meluoji, klausiau italų – sakė, nesąmonė, niekas net neketina tokius įstatymus siūlyti.

          • N says:
            9 metai ago

            O tu meluoji, kad klausei italų.

      • mintis says:
        9 metai ago

        Manau kad šią temą reiktų palikti tautininkams ir nenešioti tuščių paskalų,nes ims kas ir jas pradės pildyti prie Jūsų,atleiskite, šį kart nevykusio komentaro lipdydamas savus išmįslus.

        Atsakyti
  33. Gintaras says:
    9 metai ago

    … “Perspektyvoje tokia alternatyva galėtų būti glaudus Baltijos šalių bendradarbiavimas, peraugantis į Baltoskandijos (Lietuva, Latvija, Estija, Suomija, Švedija), Baltokarpatijos (Lietuva, Latvija, Estija, Baltarusija, Ukraina), o gal ir Baltoskandikarpatijos blokus.”- na, kaip? Ką tik šitas veikėjas sapaliojo apie “laisvą ir savarankišką Lietuvą”. Geriau iš karto sakytų – “Litbelas”. Senai įtariau, kad Panka pakeis Paleckiuko “Frontą”. Trumpai tariant, šita Pankos rašliava – šlykštus antilietuvio, markulio principu pasivadinusio “tautininku”, šmeižtas, Maskvos maniera nukreiptas prieš V. Landsbergį ir Lietuvos nepriklausomybę.

    Atsakyti
    • N says:
      9 metai ago

      Tu gal skiri bendradarbiavimą nuo integracijjos, susijungimo ar okupacijos?

      Atsakyti
      • kovas says:
        9 metai ago

        Ei, N o jeigu Baltoskandijoj, Baltokarpatijoj ar Baltoskandikarpatijoj tokie patys tolerastai taves panorės , tad gal vezelino ir tau reiks.Prie ko tada tą Lietuvą jungsi.Žinai ,rašyk tiesiai, kad ruskiui ir be vezelino zvalitum.

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Aš dar kartą pakartosiu klausimą asmeniškai tau: tu skiri bendradarbiavimą nuo integracijos, susijungimo ar okupacijos?

          Atsakyti
  34. L says:
    9 metai ago

    Pasinaudojote Landsbergio garbingu amžiumi, kad jis jau ne tokio guvaus proto, kaip prieš dvidešimt metų, įtraukėte jį į gėdingą Garliavos istoriją – dabar jau blogas ir nereikalingas (beje, kaip ir Grybauskaitė, kuri laiku atsipeikėjo). Žinokite Tamsta, kad mes kitaip mastome, negu keli pseudopatriotai. Iš tiesų, nesugebėjo kagebistai jo apjuodinti, tą padarė savi. Vis vien Landsbergis, nepaisant tos savo klaidos, išliks Lietuvos patriarchu, atvedusiu Lietuvą į nepriklausomybę, o jūs, vargšai mulkiai (manau iš kvailumo tapę kremliaus parankiniais, nes nesinori tikėti, kad sąmoningai tokiais tapote) nueisite į nebūtį.

    Atsakyti
    • Aistis says:
      6 metai ago

      LANDSBERGIAI IR MIRDAMI – LIKS LANDSBERGIAIS – GROBUONIMIS IR LIETUVIU TAUTOS NAIKNTOJAIS, MUSU LIETUVOS ZEMIU ISPADAVINETOJAIS. IR NERA KO JO UZSTOTI – NES JIS NUSIKALTELIS PRIES MUS ISVAIKYTOS TAUTOS DU MILIJONUS, PRIES BETEVIAIS LIKUSIUS VAIKUS, PRIES UZSIENIUOSE VARGSTANCIUS NUTAUTINTUS , SU ATIMTA PRIGIMTINE PILIETYBE LIETUVIUS.

      Atsakyti
  35. arvydas damijonaitis says:
    9 metai ago

    DĖL ŽEMGROBIŲ KETINIMŲ REFERENDUMU MONOPOLIZUOTI ŽEMĖS RINKĄ LIETUVOJE.
    Dėmesio: Kam teko keliauti Lietuvos pažintiniais takais, turistiniais keliais, tam teko susidurti su masiškai gadinamais informaciniais stendais, kuriuose „EUROSKEPTIKAI” naikina ANGLU KALBA įrašus išimtinai už Europos Sąjungos lėšas atkurtose fantastiško grožio Lietuvos vietovėse, galinčios pritraukti turistus. Piktadariai „euroskeptikai” kenkia tarptautinio turizmo plėtotei Lietuvoje. Būtina silpnapročius prorusiškus „euroskeptikus”, svajojančius patekti į Seimą šliužus, zigmus, pankus ir kt. įspėti dėl tokios, palankios žemgrobiams, neva „patriotinės veiklos”. Juos palaiko žemgrobių klanas, kuriam svarbus žemės monopolis Lietuvoje. Atėjo laikas viešai skelbti neteisėtai žemgrobių už dyką prisigrobtą žemę, leisti įsigyti žemę užsieniečiams, kaip tas yra daroma civilizuotose Europos Sąjungos šalyse. Būtini sveiki saugikliai, kurie apsaugos žemės rinką Lietuvoje nuo vietinių ir užsienio oligarchų.

    Atsakyti
  36. Aistis says:
    6 metai ago

    Geriamam J.Pankai, mielas lietuvi, Jus – Tautininku sajungos Tarybos narys, Tautininku sajunga turi kiek nariu? Jusu gi mazytele organizacija, neturinti svaraus zodzio niekur, net nepatenkate i Seima. Ar nematote savo ir visu tautininku kaltes, del savo tingumo ir menkiausio aktyvumo? Kas jei ne Jus- Tautininkai privalote auginti savo organizacija? Kas jei ne Jus privalote istobulinti organizacijos Istatus, programa ligi patrauklios TAUTINES. Ar ne laikas jau dabar paskelbti organizacijos nariu pletros vajus , kaip 1+2 ar 1+3 arba 1+5? Mokyklose vaikams smegenis pudrina visokie turtingesni iskrypeliai, o ka Jus darote? Ne gi su grynai tautinemis programomis negalima nukonkuruoti Skautu? Sakysite truksta lesu. Is tos mazumos – tikrai daug nesukaupsi jokiu fondu, bet penkis kartus papdidinus organizacija, jau butu galima kai ka daugiau nuveikti. Studijuokite JUDEJU ir rabinu veikla cementuojant judeju tauta- jie geriausias pavyzdys musu tautai. Tai jie nustekeno musu tauta, papirkinetais landsbergiais, kubiliokais ir siauruseviciais, valatokonais – isdavikai , isvaikiusiais puse tautos is savosios GIIMTINES, Kad i musu krasta sugriztu judejai susigrazinti “savuju” turtu. Be dideles organizacijos – nebus galimybiu kovoti del lietuviu tautos ISLIKIMO.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      6 metai ago

      O Jūs ką veikiate šiuo klausimu? Patarimus dalinti, matau, mokate.

      Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Ukrainos prezidents V. Zelenskis apkasuose su kariais | president.gov.ua nuotr.

Rusijos biudžetas turi būti – iki trijų dolerių žmogui/dienai

2023 03 29
Ingrida Šimonytė | lrv.lt nuotr.

Dedamos pastangos dezinformacijos užkardymui

2023 03 29
Vydūnas apie 1905 m. | wikipedija.org nuotr.

Vydūnas. Didis darbas

2023 03 29
Konstitucinis Teismas | Alkas.lt, A.Rasakevičiaus nuotr.

Į KT pirmininkus siūlomas Gintaras Goda

2023 03 29
Ukrainos gynėjai | facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.

Aštuoniolika Vokietijos tankų jau Ukrainoje

2023 03 28
Miškas | am.lt nuotr.

Pratęstas terminas vietoj žemės rinktis mišką

2023 03 28
Valdas Vasiliauskas | penki.tv nuotr.

V. Vasiliauskas. Euforijos pabaiga: Eurazija už vartų

2023 03 28
Ukraina - didvyrių tėvynė | facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.

Rusijos branduolinis šantažas yra korta, ant kurios pastatytas Ukrainos likimas

2023 03 27
Prezidentas lankosi LAT | R. Dačkaus nuotr.

Prezidentas pasveikino naują LAT pirmininkę

2023 03 27
Už mieste turėtą žemę galės būti atlyginama mišku | am.lrv.lt nuotr.

Už mieste turėtą žemę galės būti atlyginama mišku

2023 03 27
Rodyti daugiau

Naujienos

Margučiai | Zanavykų muziejaus nuotr.
Kultūra

Zanavykai dalijosi kiaušinių marginimo paslaptimis

2023 03 30
ŠMSM finansuos lituanistikos studijas užsieniečiams ir užsienio lietuviams | ŠMSM nuotr.
Lietuvoje

ŠMSM finansuos lituanistikos studijas užsieniečiams ir užsienio lietuviams

2023 03 30
Vilniuje pagerbtos trėmimų „Bangų mūša“ aukos | voruta.lt nuotr.
Istorija

Vilniuje pagerbtos trėmimų „Bangų mūša“ aukos

2023 03 30
Vilkaviškio krašto muziejus pažymėjo 60-ąjį gimtadienį | R. Kaminsko, LGGRTC nuotr.
Kultūra

Vilkaviškio krašto muziejus pažymėjo 60-ąjį gimtadienį

2023 03 30
Ukrainos prezidents V. Zelenskis apkasuose su kariais | president.gov.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos biudžetas turi būti – iki trijų dolerių žmogui/dienai

2023 03 29
Kristoferis Kavolis ir Gitanas Nausėda | R. Dačkaus nuotr.
Lietuvoje

Prezidentas: didžiuojamės, kad esame NATO nariai

2023 03 29
Aukštojo mokslo studijos šiemet numatomos pagal specialistų poreikį | Švietimo ir mokslo ministerijos nuotr.
Lietuvoje

Pirmakursių studijoms – 14,1 mln. eurų

2023 03 29
Oro tarša | am.lrv.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Į orą išmetama vis dar daug teršalų

2023 03 29
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Zosė apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • kai kurių komentatorių išprusimas apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • Nuoroda apie S. Buškevičius, R. Girinskas, L. Astra. Lukiškių aikštėje turi stovėti paminklas Vytautui Didžiajam
  • Nuoroda apie S. Buškevičius. Mūsų laukia mūšis už lietuvių kalbą

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Zanavykai dalijosi kiaušinių marginimo paslaptimis
  • ŠMSM finansuos lituanistikos studijas užsieniečiams ir užsienio lietuviams
  • Vilniuje pagerbtos trėmimų „Bangų mūša“ aukos
  • Vilkaviškio krašto muziejus pažymėjo 60-ąjį gimtadienį
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Rusijos biudžetas turi būti – iki trijų dolerių žmogui/dienai

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 29
0
Ukrainos prezidents V. Zelenskis apkasuose su kariais | president.gov.ua nuotr.

Rusijai nutarus nesidalinti duomenimis apie savo branduolines pajėgas pagal svarbų branduolinės ginkluotės kontrolės susitarimą, JAV pareiškė, kad jais taip pat...

Skaityti toliau

Dedamos pastangos dezinformacijos užkardymui

by Ditė Česėkaitė
2023 03 29
0
Ingrida Šimonytė | lrv.lt nuotr.

Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė kartu su Moldovos, Čekijos, Slovakijos, Estijos, Latvijos, Lenkijos ir Ukrainos  Vyriausybių vadovais atviru laišku kreipėsi į...

Skaityti toliau

Vydūnas. Didis darbas

by daiva
2023 03 29
1
Vydūnas apie 1905 m. | wikipedija.org nuotr.

Kiekvienas žmogus gali didį darbą atlikti. Didis darbas nevaromas tik „pasaulio valdonų“. Jų darbai labai retai didi. Ir tik didžiais...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Zosė apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • kai kurių komentatorių išprusimas apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • Nuoroda apie S. Buškevičius, R. Girinskas, L. Astra. Lukiškių aikštėje turi stovėti paminklas Vytautui Didžiajam
  • Nuoroda apie S. Buškevičius. Mūsų laukia mūšis už lietuvių kalbą
  • Manau apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
Kitas straipsnis
„Už teisę į referendumą!“ | Alkas.lt koliažas

Nepaisydama 300 000 piliečių parašų, VRK bandys nutraukti referendumo iniciatyvą (tiesioginė transliacija)

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai