L. Zasimavičius. Minties policija, arba neturėti kito pasirinkimo (atsakymas A. Tapinui) (14)

Linas Zasimavičius | asmeninė nuotr.

Linas Zasimavičius | asmaninė nuotr.

Visai neseniai vienas žinomiausių Lietuvos žurnalistų, laidų vedėjų Andrius Tapinas savo feisbuko paskyroje išreiškė palaikymą savaitgalį įvyksiančioms homoseksualų organizuojamose „Baltic pride 2016“ eitynėms.

Tokį savo apisprendimą A. Tapinas motyvavo, kaip nenorą būti priešingoje barikadų pusėje, kuri, anot jo vaizdžiai apibūdinama taip: „Neturiu pasirinkimo nepalaikyti. Antraip liksiu tamsos, neapykantos ir pagiežos pusėje. O ten, patikėkit manim, ničnieko gero nėra, tik pliktelėję prakaituoti bičai su ne pirmo švarumo marškinėliais „Taip! Aš homofobas“, mėgstantys išmesti į priekį dešinę ranką.“

Taip A. Tapinas ne tik pasakė, ką mano apie likusią visuomenės dalį, kuri nepritaria homoseksualų renginiui, tačiau, teigdamas, jog „neturi kito pasirinkimo“ nejučiomis, galbūt ir nesąmoningai prabilo apie laisvės stygių, su kuriuo jis susiduria, kalbėdamas apie LGBT planuojamus renginius.

LGBT temos jautrumas itin išryškėjo po Lietuvos elektroninės muzikos žvaigždės „Ten Walls“ replikos apie gėjus savo socialinio tinklo paskyroje. Įrašas, po kurio nenukentėjo nė vienas homoseksualus asmuo, vos nekainavo (tačiau labai pakenkė) atlikėjui ilgai ir sunkiu darbu siektos karjeros. Viskas prasidėjo po to, kai vienas mažai žinomas Lietuvos prodiuseris išvertė atlikėjo feisbuke įrašą į anglų kalbą ir išplatino kolegoms užsienyje. Užsienio spauda žaibiškai į tai sureagavo ir privertė įvairių muzikos festivalių organizatorius braukti grupę „Ten walls“ iš pageidaujamų atlikėjų sąrašų. Po ilgos tylos elektronikos muzikos atlikėjas išreiškė gilią užuojautą dėl savo įrašo ant feisbuko sienos ir prisiekė sukurti kūrinių specialiai LGBT bendruomenei. Tai ne vienintelis asmuo, pastaruoju metu sulaukęs milžiniško spaudimo dėl savo nuomonės paskelbimo viešoje erdvėje.

Ilgametis Tautininkų Sąjungos lyderis, Julius Panka, 15 min dienraščio žurnalistų užfiksuotas dirbantis neseniai Lietuvoje atsidariusioje LIDL prekybos tinklo parduotuvėje, sulaukė daugybės pašaipų savo atžvilgiu. Daugelio pašaipų pagrindu tapo užimamos pareigos parduotuvėje ir turimos tautinės politinės pažiūros, kurios kritikuoja didėjančią Europos integraciją, neribojamą imigraciją ir homoseksualų siekį naujų politinių teisių – įsivaikinimo ir santuokų. Europos Žmogaus teisių teismas neseniai išaiškino, jog LGBT siekiamos teisės yra politinės ir nėra prigimtinės žmogaus teisės, todėl gėjų santuokų neįteisinimas, neleidimas įsivaikinti, nelaikytina homoseksualų diskriminacija.

Nepaisant to, socialiniuose tinkluose žinomi dienraščio 15 min žurnalistai neapsiribojo vien tik patyčiomis iš ideologinio oponento, Juliaus Pankos. Vakar internetą sudrebino dar vienas 15 min dienraščio apžvalgininko Dovydo Pancerovo akibrokštas prieš buvusį Tautininkų Sąjungos pirmininką. Pasinaudodamas žurnalistiniu žinonomu ir įtaka, D. Pancerovas socialinėje erdvėje viešai kreipėsi į „LIDL Lietuva“ oficialų feisbuko profilį, provokatyviai bandydamas Juliaus Panko politines pažiūras priskirti visam prekybos tinklui ir klausdamas, ar tokių politinių pažiūrų asmenys gali dirbti jų tinkle. Akivaizdus siekis pažeminti politinį oponentą viešoje erdvėje, paveikti „LIDL Lietuva“, jog iš darbo būtų atleidžiamas J. Panka, tesiekiantis išmaitinti savo jauną šeimą, dirbant sąžiningą darbą, rodo kai kurių visuomenės veikėjų norą susidoroti su politiniais oponentais ne tik diskusijų lauke, tačiau ir sugriauti jų gyvenimus.

A. Tapino išreikštas homoseksualų parado palaikymas žodžiais „neturiu kito pasirinkimo“ gali reikšti ne ką kitą, kaip baimę turėti kitokią nuomonę. „Ten Walls“, Juliaus Pankos pavyzdžiai puikiai iliustruoja, koks pavojingas gali būti savų pažiūrų demonstravimas, o dar blogiau – viešas jų gynimas, jeigu jos neatitinka „liberalios“ minties policijos ideologinių nuostatų.

Kategorijos: Lietuvos kelias, Nuomonių ratas, Visi įrašai | Žymos: , , , , , , , , , , , , .

14 komentarų

  1. Vytautas Ka:

    Skaitykit ”gėjų manifestą”, ten viskas parašyta. Protu nesuvokiama, bet, visuomenė pergudrauta. Arba tu pritari ”mums” arba ”mes” tave patvarkysim. Supurvinta vyriškos draugystės samprata. Kalėjimo antikultūra platinama pagreičiu….

  2. !!!:

    Iš Tapinenės aplinkos teko girdėti kad Andriukas biseksualus.

  3. Aistis:

    Kad lytiniai iškrypėliai – nenormalus reiškinys Lietuvių tautoje – neginčijamas dalykas. Kad jie turi būti gydomi – taip pat neginčijamas dalykas.Kad tai ne tik lytinis, bet harmoninnis nenormalumas,- tai taip pat neginčytinas dalykas. Tik kovos su jais priemonės, ko gero, per daug sureikšmintos ir išpūstos. Nekreipiant į juos dėmesio ir į normaliųjų renginius jų nepriglaudžiant, tikriausiai, naturaliai jų ir nesimatytų. Tik jei mes lietuviai, tad kodėl vartojame svetimžodius – barbarizmus savojoje šnekoje ir net rašliavoje ant reklaminių rūbų? Homofobas???- kuriam kaimiečiui ar miestiečiui be tarptautnių žodžių žodyno suprantamas tas žodis??? Ir daugelis kitų skolinių? Kam jie reikalingi lietuviams, mūsų gražiajai kalbai?

    • Arūnas:

      Homofobas – tikslus vertimas būtų “bijantys žmonių”. Pratęsiant, galima manyti, kad tik pederastai yra žmonės, o kiti – jau nebe. Man tai neaišku, kodėl jie mano, kad mes jų bijome? Nei jie baisūs, nei ką, tiktai turintys psichikos sutrikimų arba – ištvirkėliai.

      • Pikc:

        Ne “žmonių”, o “tokių pačių”, o kadangi nei jie tokie patys, nei jų kas bijo, tas idiotiškas neomarksistų naujadaras dvigubai neteisingas. Tiesą sakant, pagal tokią logiką, tai homikai turėtų vieni nuo kitų bėgioti. 🙂

  4. Aistis:

    O dėl Tapino… BAILYS- AR DAUGIAU KĄ GALIMA PRIDĖTI? Arba dirbant pataikūno o gal ir gėjaus savininko redakcijoje, bijančio keršto už atvirą dorovinę nuomonę? Tuomet – PATAIKŪNAIS – BAILYS. Gaila, bet tokia tampa mūsų žiniasklaida.

  5. Pikc:

    Bolševikinė ideologija – bolševikiniai ir metodai, tad ko stebėtis, kad dabartinis homsomolas elgiasi pagal “geriausias” komsomolo tradicijas? 🙂

  6. LosAngeles:

    Na jei zmogus ‘neturi kitos iseities’, tai gal taip ir yra. Keista tik kad toks ‘apsisvietes ir intelektualus’ zmogus temato pasauli juodai/baltai… Jei pritari, tai esi ‘smart, inteligent, very peacefull gay’, bet jei nepritari, tada… tamsa, neapykanta ir pagieza (na dar plikteleje bicai purvinais marskineliais…). Ponas duobkasys trecio kelio nemato ir negali pasiulyti. Kazin kodel? Truksta intelekto supratimui, kad priestaravimas abejotinos vertes reklaminei viesai eisenai gali tureti ir kitas priezastis nei tik ‘tamsa, neapykanta ir pagieza’? Uzkasti balsavimo biuleteni supratimo uzteko, ‘auksiniame prote’ taip pat uztenka, o cia neuztenka? Jei taip, tai tas protas tikrai ne auksinis 🙂
    Is kitos puses turetume suprasti, kad tas ponaitis yra tam tikros dinastijos palikuonis (alke kazkas buvo parases straipsni apie dinastijas…), tad jo ‘izvalgos’ ir poziuris, ziurint laiko atzvilgiu, gal ir neturetu stebinti

  7. Arūnas:

    O kokio gi kitokio elgesio galima tikėtis iš komjaunuolių? O diktatūra, kokia ji bebūtų, ir yra diktatūra. Anksčiau – “tarybinė”, dabar – europydinė:( . Todėl ir siekia valstybės išeiti iš tos “sąjungos”, vadinamos ES, nors čia lygiateisiškumu ir nekvepia. Visos imperijos subyra.

  8. Niekas nepaminėjo kito dalyko – šis tapinas paskelbė skundžiantis komentatorius.
    O tai jau baustina aukščiausiąja bausme.

  9. Atgalinis pranešimas: V. Mazuronis. LGBT eitynės – sąmoningas visuomenės kiršinimas | Alkas.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: