Pirmadienis, 25 rugpjūčio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

M. Kundrotas. Nemeilė kitokiems ir pakanta gyvybės naikinimui

Marius Kundrotas, www.alkas.lt
2018-05-27 10:27:31
3
Šeima | lrv.lt nuotr.

Šeima | lrv.lt nuotr.

Šeima | lrv.lt nuotr.
Šeima | lrv.lt nuotr.

Dalyvaujant kontrakcijoje prieš pirmą Lietuvoje homoseksualistų propagandinę demonstraciją teko išvysti plakatą su užrašu: „Kodėl mano meilė sukelia tau neapykantą?“ Puikus propagandinis teiginys, vertas pagyrimo už profesionalumą. Akcentai sudėlioti taip, kad priešinga pozicija privedama iki absurdo. Bet apmąsčius klausimą į jį atsakyti gana lengva. Todėl, kad tai nėra meilė.

Vienas gražiausių vyriškos draugystės aprašymų – Aleksandro Diuma tėvo keturių muškietininkų trilogija. Šie keturi vyrai išties mylėjo vienas kitą, jų draugystė buvo tvaresnė už trumpalaikius santykius su moterimis, su kuriomis jiems – deja – sekėsi kur kas prasčiau. Bet jie būtų stipriai įsižeidę įtarti tarpusavio lytiniais santykiais ar pavadinti šeima. Nebent šeimos sąvoka būtų vartojama perkeltine prasme. Lietuvių tautininkų ideologas, prezidentas Antanas Smetona tautą vadino šeimų šeima, kartais šeima vadinama religinė ar kitokia bendruomenė.

Kitas gražus pavyzdys aprašytas Biblijoje. Tai – Dovydo ir Jonatano draugystė. Rašoma, kad, žuvus Jonatanui, Dovydas apdainavęs jų tarpusavio santykius, kaip brangesnius už moterų meilę. Šiuolaikinėse kairuoliškose interpretacijose be jokių apeliacijų kalbama, jog šiedu vyrai buvę meilužiai, bet tai tik darsyk parodo, kokia iškrypusi gali būti žmonių vaizduotė. Nėra jokių aprašytų ženklų, kad jie būtų buvę kas nors kito, nei artimi draugai.

Prieš trejetą metų katalikiška laikyta šalis – Airija – referendumu pritarė vienos lyties asmenų santuokoms. Šiemet ji referendumu įtvirtino abortus. Negimusių kūdikių žudymą. Tai sukelia įvairių minčių. Nors Airija – gana toli nuo mūsų, jos piliečių sprendimas parodo natūralią sąsają tarp požiūrio į žmogišką gyvybę ir požiūrio į žmogaus lytį.

Liberalumo riba dažniausiai pirmiau eina ties abortų klausimu ir tik po to – ties požiūriu į homoseksualizmą. Kitaip tariant, abortai toleruojami pirmiau. Airijoje atsitiktinai susiklostė priešinga sprendimų seka, bet po pirmojo referendumo rezultatų antrojo rezultatus buvo galima numatyti iš anksto.

Nors lytiniai santykiai tarp tos pačios lyties asmenų išties pasibjaurėtini, jais bjaurimasi dėl labai skirtingų priežasčių. Moralistiniu požiūriu lytis yra skirta santuokai, šeimai ir giminės pratęsimui. Taigi, homoseksualizmas tėra kur kas platesnio klausimo modalumas. Šis klausimas taip pat apima bet kokius lytinius santykius, atsietus nuo vyro ir moters santuokos bei šeimos. Moralistas bjaurisi bet kokia paleistuvyste ir būtent dėl to – homoseksualizmu.

Atskira tema būtų klausimas, kam homoseksualistams santuoka ir šeimos imitacija. Nesinori leistis į sąmokslų teorijas, bet vienintelė besiperšanti išvada – siekis išniekinti ir pažeminti klasikinę šeimą. Juk tie patys liberalūs kairuoliai, remiantys homoseksualias santuokas ir šeimos imitacijas, drauge pasisako už vyro ir moters šeimos išardymą, santuokos keitimą partneryste, poliamorines komunas ir tiesiog gyvenimą susimetus. Jiems šeima klasikine prasme visiškai nėra reikalinga. Bet kartu jie remia homoseksualias „šeimas“. Kur nuoseklumas? Vienintelis galimas nuoseklumas – šeimos sunaikinimas, kuriam tinka visos galimos priemonės, o patys homoseksualistai čia – veikiau įrankis, nei tikslas.

Vis dėlto galimas ir kitas motyvas bjaurėtis homoseksualizmu. Tai nėra pasibjaurėjimas paleistuvyste kaip tokia. Tai – pasibjaurėjimas, kad kai kurie asmenys „tai“ daro kitaip. Šią veidmainystę puikiai aprašė jaunesnis kolega Edmundas Girskis: homoseksualizmas – šlykštu, o „papų“ duokite kuo daugiau. Žinoma, čia kalbama apie vyrus. Nutylėsime, ko daugiau reikia atitinkamai galvojančioms moterims.

Toks pasibjaurėjimas kyla iš nusiteikimo prieš visus kitokius. Tai – irgi didesnio komplekto dalis, bet visai kito komplekto. Jis sudaromas visai kitokiu pagrindu, nei moralė. Tokiems žmonėms šlykštūs žydai, šlykštūs arabai, šlykštūs afrikiečiai. Ir tame kontekste šlykštūs homoseksualistai. Maža to. Jei moralistinė pozicija smerkia homoseksualų aktą, tai pastaroji pozicija smerkia bet kokį vyrą, išeinantį už stereotipinės vyriškumo sampratos ribų, ir atitinkamai – bet kokią moterį. Vyras turi būti stiprus, dominuojantis patinas plaukuotomis rankomis, kiek atsiduodantis prakaitu, šiurkštokas. Moteris – manieringa, aikštinga, verksnė, pasiryžusi pasyviam vaidmeniui šeimoje ir visuomenėje.

Jei vyras ar moteris išeina už šių ribų, jie automatiškai nurašomi į iškrypėlių gretas. Nepriklausomai, ką ir su kuo veikia lovoje ir ar išvis ten ką nors veikia. Dėsninga ir tai, kad moteriškais laikomi vyrai abiejų lyčių prietaringų asmenų smerkiami labiau ir dažniau, nei vyriškomis laikomos moterys. Jei vyras domisi menais labiau, nei sportu, karu ar medžiokle, kur klesti tikros „vyriškos“ savybės, arba dar – o, siaube – šoka baletą, jis – jau užtikrintas pederastas. Jį reikia išromyti arba net sunaikinti.

Šį požiūrį su tam tikromis išlygomis galima pavadinti zoologiniu. Normaliais pripažįstami tik savos rūšies, savo būrio, savos gaujos atstovai. O visus kitus – še lauk.

Nemeilė kitokiems puikiai dera su laisvu požiūriu į kūdikių žudymą. Jei moralisto poziciją įkvepia meilės idealai, kuriuos išpažįstantis žmogus natūraliai piktinasi viskuo, kas tą meilę iškreipia ar bjauroja, tai zoologinio žmogaus poziciją įkvepia visai kiti motyvai. Moralistas myli žmogų, įskaitant laikotarpį prieš jo gimimą. Zoologinio žmogaus požiūryje meilės nėra. Todėl jam visiškai natūralu sunaikinti žmogaus gemalą, jei į šį pasaulį pasibeldęs kūdikis trukdo patogiai gyventi. Mažų mažiausiai jam visvien. Daug svarbiau kovoti su kitokiais – žydais, negrais ir šiame kontekste – homoseksualistais.

Ne visi zoologiniai žmonės vienodai nutolę nuo meilės idealo. Kai kurie jų sugeba mylėti savo sutuoktinius, partnerius, vaikus, draugus arba net gyvūnus. Dar vienas paradoksas, jog tarp didžiausių gyvūnų mylėtojų gausu didžiausių abortų ir homoseksualistų šalininkų. Dėl homoseksualistų jų poziciją dar galima suprasti – jie taip supranta meilę, užmiršdami, jog didžiausia meilė žmogui glūdi tiesoje. Normos ir iškrypimo atskyrimas yra esminė meilės žmogui dalis. O štai dėl abortų jų pozicija vidujai prieštaringa. Mylimi šunys ir katinai, o potencialus žmogus draskomas į gabalus motinos įsčiose.

Iš tiesų meilė įvairioms gyvybės formoms yra daugiau, nei meilė tiktai žmogui. Bet į šią meilę natūraliai įeina meilė pradėtam žmogučiui. Netgi tame etape, kai jam dar trūksta žmogui būdingų bruožų visumos. Galima klausti, kokie tie bruožai ir kada galima kalbėti apie jų visumą. Kai kurie filosofai teigia, jog ir jau gimęs vaikas dar nėra žmogus, o tiktai žmogaus galimybė. Taip galima nueiti labai toli.

Vis dėlto daugeliui zoologinių žmonių meilė apskritai – gana svetimas ar bent jau – siauras reiškinys. Savo būrio atstovai dar mylimi, nors klausimas, kiek tai – tikra meilė, o kiek – paprastas zoologinis saugumo, namų, išlikimo instinktas. Sutuoktinis, partneris, draugas mylimas dėl to, kad jo aplinkoje galima pasijusti saugiau, su savu, namų aplinkoje. Gimęs vaikas mylimas, nes jame įžvelgiama galimybė pratęsti savo paties būtį – vėlgi lieka klausimas, kodėl ši galimybė datuojama išėjimu iš motinos įsčių. O štai visi kiti, išeinantys už savųjų būrio ribų, geriausiu atveju, pasitinkami abejingumu. Blogiausiu atveju – priešiškumu.

Nuosekliausi zoologiniai žmonės apskritai myli tik save. Jiems paspirti benamį kačiuką ar sunaikinti kūdikį prenatalinėje fazėje – tiek pat natūralūs veiksmai. Kitas žmogus jiems, geriausiu atveju, tėra priemonė, vidutiniu atveju santykis – neutralus, blogiausiu atveju jiems tai – kliūtis arba priešas.

Italų filosofas Džovanis Piko de la Mirandola taikliai aprašė žmogaus būtį: žmogus gali pakilti iki angelų arba smukti žemiau gyvūnų. Kaip taikliai interpretavo lietuvių intelektualas Vytautas Radžvilas, smukti iki gyvūnų žmogui galimybės nėra. Jis gali smukti tiktai žemiau jų, vien jau dėl to, kad pačia prigimtimi jam skirta būti aukščiau. Dėl to katinas, papjovęs savo konkurento palikuonis, gali kelti pasipiktinimą, tačiau toks jo elgesys yra natūralus, išplaukiantis iš jam duotos prigimties. Žmogus, smukęs iki zoologinio lygio, lieka žemiau bet kokio kito gyvūno.

Priešingai, dvasinis, kitaip tariant – moralinis žmogus kyla iki angelų tada, kai rūpinasi visa gyvybe Žemėje, ar tai būtų kitas moralinis žmogus, ar tik žmogaus galimybė, ar kitas jaučiantis gyvis. Gyvybės kultūra yra sudėtinė moralistinės pasaulėžiūros dalis. O būti už – svarbiau, nei būti prieš.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. M. Kundrotas. Sustabdykime liberalųjį satanizmą
  2. M. Kundrotas. Vidurys tautininkų politikoje (I): Dešinė ir kairė
  3. M. Kundrotas. Edmundo Berko konservatizmas ir šiuolaikiniai lietuviškieji konservatoriai (IV)
  4. M. Kundrotas. Kas yra žmogus?
  5. M. Kundrotas. Aš irgi svajoju
  6. M. Kundrotas. Apkaltą hipokritams!
  7. M. Kundrotas. „Atsakingasis“ Zuoko liberalizmas
  8. M. Kundrotas. Vilniaus atgavimas. Kas už? Kas prieš?
  9. M. Kundrotas. Homoseksualistai ir jų rėmėjai – už Putiną
  10. M. Kundrotas. Darsyk apie autoritetus
  11. M. Kundrotas. Žemės ir kalbos tauta
  12. M. Kundrotas. Kas iš tiesų kiršina lenkus su lietuviais?
  13. M. Kundrotas. Ar apginsime savo didvyrius? (video)
  14. M. Kundrotas. Nubudęs patriotizmas ar nauja komanda?
  15. M. Kundrotas. Lietuvių tautinės organizacijos šiandienos Lietuvoje

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 3

  1. Kemblys says:
    7 metai ago

    Marius Kundrotas visaip stengiasi įrodyti, kad jis ne DALTONIKAS – mato tas šešias vaivorykštės spalvas…

    Atsakyti
  2. tikras lietuvis says:
    7 metai ago

    Autorius suplaka viską į vieną krūvą, bet taip vadinamame “gyvybės” naikinime nemato gimdyvės – tai jai ar leistina nemirti gimdymo ar kitokių komplikacijų metu, ar ji jau nurašoma?

    Atsakyti
  3. Tomas says:
    7 metai ago

    Kažkada, per Pūko radiją, teko išgirsti dainą – šoko du gėjeliai, susikibę už rankelių, per rūtų darželį. Pasakysiu atvirai – buvau lengvai šokiruotas. Tai tiek.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Tauro apygardos vadovybė | Genocido aukų muziejaus fondų nuotr.
Istorija

Vilniuje – diskusija, skirta Tauro apygardos 80-mečiui paminėti

2025 08 25
Mokiniai | smsm.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Išsaugotos 42 miestelių gimnazijos, kurioms grėsė pertvarka dėl per mažo mokinių skaičiaus

2025 08 23
Žemės ūkis
Lietuvoje

Ministerija ramina ūkinkus dėl galimo įsipareigojimų nevykdymo

2025 08 22
Piniginė
Lietuvoje

Ką svarbu žinoti skolininkui, susidūrusiam su sunkumais?

2025 08 22
Vaistinė
Gamta ir žmogus

Atnaujinama vaistų išrašymo ir išdavimo tvarka

2025 08 22
J. Basanavičiaus gatvė
Lietuvoje

Dėl archeologinių tyrimų keičiasi eismas J. Basanavičiaus gatvėje

2025 08 22
Klaipėdos daugiabučiai
Lietuvoje

Klaipėdoje toliau didinamas statymo vietų skaičius

2025 08 22
„Vytis“
Lietuvoje

Steigiamas gynybos ir saugumo inovacijų kūrimo centras

2025 08 22

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Denisas Jelisievičius apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • Aleksandras Dubinskis apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • O 2025 m., apie Pratybų „Zapad“ nebus: rusai neturi tam pajėgumų
  • Jau seniena? apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Vilniuje – diskusija, skirta Tauro apygardos 80-mečiui paminėti
  • Maistiniai dažai: koks jų poveikis sveikatai
  • Antifrogen N – patikima apsauga nuo užšalimo ir korozijos
  • Kolekciniai automobiliai: kaip išvengti klaidų perkant?

Kiti Straipsniai

Marius Kundrotas

M. Kundrotas. Buvusio politikėlio išpažintis

2025 08 22
Anelė Zikarienė su Kauno inteligentais

Atostogų mados tarpukariu: nuo Aukštosios Panemunės iki Alpių

2025 07 28
Michaelas Martinas ir Gitanas Nausėda

Prezidentas susitiko su Airijos Ministru Pirmininku

2025 07 11
Gitanas Nausėda ir Michaelas Higinsas

Prezidentas ragina pasimokyti iš Airijos, kaip saugoti tautinę tapatybę

2025 07 10
Būstas

Būsto paskola planuojant šeimą ar verslą: ką svarbu žinoti?

2025 07 01
Klaipėdos krašto prijungimo prie Lietuvos valstybės iškilmingas minėjimas Kaune, Valstybės teatre 1938 m. sausio 15 d. | Istorinės Lietuvos Respublikos Prezidentūros Kaune archyvo nuotr.

I. Jakubavičienė. Prezidento Antano Smetonos dėmesys kultūros laukui

2025 06 28
Marius Kundrotas

M. Kundrotas. Politinis pragaras ir jo scenarijai

2025 06 24
Kelionės į Egiptą

Kelionės į Egiptą su vaikais – ką būtina žinoti planuojant šeimos atostogas?

2025 05 30
V. Apžvalgininkas. Valdantieji jau sugalvojo kur išvaistyti pinigus už pakeltus mokesčius

V. Apžvalgininkas. Valdantieji jau sugalvojo kur išvaistyti pinigus už pakeltus mokesčius

2025 05 18
Halo formos sužadėtuvių žiedai

Ką rinktis: klasikinį ar halo sužadėtuvių žiedą su deimantais?

2025 05 16

Skaitytojų nuomonės:

  • Denisas Jelisievičius apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • Aleksandras Dubinskis apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • O 2025 m., apie Pratybų „Zapad“ nebus: rusai neturi tam pajėgumų
  • Jau seniena? apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.
  • Alfa.lt apklausa: apie S. Buškevičius. Šiandienos Vilnius: lietuviškai kalbantis vaikas išvadintas „labusu“
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Arvydas Juozaitis | Asmeninė nuotr.

Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys Arvydas Juozaitis: Laisvė turėjo savo kainą, kurios nenorėjome mokėti

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai