Pirmadienis, 30 sausio, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
Advertisement
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

M. Kundrotas. Nemeilė kitokiems ir pakanta gyvybės naikinimui

Marius Kundrotas, www.alkas.lt
2018 05 27 10:27
3
Šeima | lrv.lt nuotr.

Šeima | lrv.lt nuotr.

Šeima | lrv.lt nuotr.
Šeima | lrv.lt nuotr.

Dalyvaujant kontrakcijoje prieš pirmą Lietuvoje homoseksualistų propagandinę demonstraciją teko išvysti plakatą su užrašu: „Kodėl mano meilė sukelia tau neapykantą?“ Puikus propagandinis teiginys, vertas pagyrimo už profesionalumą. Akcentai sudėlioti taip, kad priešinga pozicija privedama iki absurdo. Bet apmąsčius klausimą į jį atsakyti gana lengva. Todėl, kad tai nėra meilė.

Vienas gražiausių vyriškos draugystės aprašymų – Aleksandro Diuma tėvo keturių muškietininkų trilogija. Šie keturi vyrai išties mylėjo vienas kitą, jų draugystė buvo tvaresnė už trumpalaikius santykius su moterimis, su kuriomis jiems – deja – sekėsi kur kas prasčiau. Bet jie būtų stipriai įsižeidę įtarti tarpusavio lytiniais santykiais ar pavadinti šeima. Nebent šeimos sąvoka būtų vartojama perkeltine prasme. Lietuvių tautininkų ideologas, prezidentas Antanas Smetona tautą vadino šeimų šeima, kartais šeima vadinama religinė ar kitokia bendruomenė.

Kitas gražus pavyzdys aprašytas Biblijoje. Tai – Dovydo ir Jonatano draugystė. Rašoma, kad, žuvus Jonatanui, Dovydas apdainavęs jų tarpusavio santykius, kaip brangesnius už moterų meilę. Šiuolaikinėse kairuoliškose interpretacijose be jokių apeliacijų kalbama, jog šiedu vyrai buvę meilužiai, bet tai tik darsyk parodo, kokia iškrypusi gali būti žmonių vaizduotė. Nėra jokių aprašytų ženklų, kad jie būtų buvę kas nors kito, nei artimi draugai.

Prieš trejetą metų katalikiška laikyta šalis – Airija – referendumu pritarė vienos lyties asmenų santuokoms. Šiemet ji referendumu įtvirtino abortus. Negimusių kūdikių žudymą. Tai sukelia įvairių minčių. Nors Airija – gana toli nuo mūsų, jos piliečių sprendimas parodo natūralią sąsają tarp požiūrio į žmogišką gyvybę ir požiūrio į žmogaus lytį.

Liberalumo riba dažniausiai pirmiau eina ties abortų klausimu ir tik po to – ties požiūriu į homoseksualizmą. Kitaip tariant, abortai toleruojami pirmiau. Airijoje atsitiktinai susiklostė priešinga sprendimų seka, bet po pirmojo referendumo rezultatų antrojo rezultatus buvo galima numatyti iš anksto.

Nors lytiniai santykiai tarp tos pačios lyties asmenų išties pasibjaurėtini, jais bjaurimasi dėl labai skirtingų priežasčių. Moralistiniu požiūriu lytis yra skirta santuokai, šeimai ir giminės pratęsimui. Taigi, homoseksualizmas tėra kur kas platesnio klausimo modalumas. Šis klausimas taip pat apima bet kokius lytinius santykius, atsietus nuo vyro ir moters santuokos bei šeimos. Moralistas bjaurisi bet kokia paleistuvyste ir būtent dėl to – homoseksualizmu.

Atskira tema būtų klausimas, kam homoseksualistams santuoka ir šeimos imitacija. Nesinori leistis į sąmokslų teorijas, bet vienintelė besiperšanti išvada – siekis išniekinti ir pažeminti klasikinę šeimą. Juk tie patys liberalūs kairuoliai, remiantys homoseksualias santuokas ir šeimos imitacijas, drauge pasisako už vyro ir moters šeimos išardymą, santuokos keitimą partneryste, poliamorines komunas ir tiesiog gyvenimą susimetus. Jiems šeima klasikine prasme visiškai nėra reikalinga. Bet kartu jie remia homoseksualias „šeimas“. Kur nuoseklumas? Vienintelis galimas nuoseklumas – šeimos sunaikinimas, kuriam tinka visos galimos priemonės, o patys homoseksualistai čia – veikiau įrankis, nei tikslas.

Vis dėlto galimas ir kitas motyvas bjaurėtis homoseksualizmu. Tai nėra pasibjaurėjimas paleistuvyste kaip tokia. Tai – pasibjaurėjimas, kad kai kurie asmenys „tai“ daro kitaip. Šią veidmainystę puikiai aprašė jaunesnis kolega Edmundas Girskis: homoseksualizmas – šlykštu, o „papų“ duokite kuo daugiau. Žinoma, čia kalbama apie vyrus. Nutylėsime, ko daugiau reikia atitinkamai galvojančioms moterims.

Toks pasibjaurėjimas kyla iš nusiteikimo prieš visus kitokius. Tai – irgi didesnio komplekto dalis, bet visai kito komplekto. Jis sudaromas visai kitokiu pagrindu, nei moralė. Tokiems žmonėms šlykštūs žydai, šlykštūs arabai, šlykštūs afrikiečiai. Ir tame kontekste šlykštūs homoseksualistai. Maža to. Jei moralistinė pozicija smerkia homoseksualų aktą, tai pastaroji pozicija smerkia bet kokį vyrą, išeinantį už stereotipinės vyriškumo sampratos ribų, ir atitinkamai – bet kokią moterį. Vyras turi būti stiprus, dominuojantis patinas plaukuotomis rankomis, kiek atsiduodantis prakaitu, šiurkštokas. Moteris – manieringa, aikštinga, verksnė, pasiryžusi pasyviam vaidmeniui šeimoje ir visuomenėje.

Jei vyras ar moteris išeina už šių ribų, jie automatiškai nurašomi į iškrypėlių gretas. Nepriklausomai, ką ir su kuo veikia lovoje ir ar išvis ten ką nors veikia. Dėsninga ir tai, kad moteriškais laikomi vyrai abiejų lyčių prietaringų asmenų smerkiami labiau ir dažniau, nei vyriškomis laikomos moterys. Jei vyras domisi menais labiau, nei sportu, karu ar medžiokle, kur klesti tikros „vyriškos“ savybės, arba dar – o, siaube – šoka baletą, jis – jau užtikrintas pederastas. Jį reikia išromyti arba net sunaikinti.

Šį požiūrį su tam tikromis išlygomis galima pavadinti zoologiniu. Normaliais pripažįstami tik savos rūšies, savo būrio, savos gaujos atstovai. O visus kitus – še lauk.

Nemeilė kitokiems puikiai dera su laisvu požiūriu į kūdikių žudymą. Jei moralisto poziciją įkvepia meilės idealai, kuriuos išpažįstantis žmogus natūraliai piktinasi viskuo, kas tą meilę iškreipia ar bjauroja, tai zoologinio žmogaus poziciją įkvepia visai kiti motyvai. Moralistas myli žmogų, įskaitant laikotarpį prieš jo gimimą. Zoologinio žmogaus požiūryje meilės nėra. Todėl jam visiškai natūralu sunaikinti žmogaus gemalą, jei į šį pasaulį pasibeldęs kūdikis trukdo patogiai gyventi. Mažų mažiausiai jam visvien. Daug svarbiau kovoti su kitokiais – žydais, negrais ir šiame kontekste – homoseksualistais.

Ne visi zoologiniai žmonės vienodai nutolę nuo meilės idealo. Kai kurie jų sugeba mylėti savo sutuoktinius, partnerius, vaikus, draugus arba net gyvūnus. Dar vienas paradoksas, jog tarp didžiausių gyvūnų mylėtojų gausu didžiausių abortų ir homoseksualistų šalininkų. Dėl homoseksualistų jų poziciją dar galima suprasti – jie taip supranta meilę, užmiršdami, jog didžiausia meilė žmogui glūdi tiesoje. Normos ir iškrypimo atskyrimas yra esminė meilės žmogui dalis. O štai dėl abortų jų pozicija vidujai prieštaringa. Mylimi šunys ir katinai, o potencialus žmogus draskomas į gabalus motinos įsčiose.

Iš tiesų meilė įvairioms gyvybės formoms yra daugiau, nei meilė tiktai žmogui. Bet į šią meilę natūraliai įeina meilė pradėtam žmogučiui. Netgi tame etape, kai jam dar trūksta žmogui būdingų bruožų visumos. Galima klausti, kokie tie bruožai ir kada galima kalbėti apie jų visumą. Kai kurie filosofai teigia, jog ir jau gimęs vaikas dar nėra žmogus, o tiktai žmogaus galimybė. Taip galima nueiti labai toli.

Vis dėlto daugeliui zoologinių žmonių meilė apskritai – gana svetimas ar bent jau – siauras reiškinys. Savo būrio atstovai dar mylimi, nors klausimas, kiek tai – tikra meilė, o kiek – paprastas zoologinis saugumo, namų, išlikimo instinktas. Sutuoktinis, partneris, draugas mylimas dėl to, kad jo aplinkoje galima pasijusti saugiau, su savu, namų aplinkoje. Gimęs vaikas mylimas, nes jame įžvelgiama galimybė pratęsti savo paties būtį – vėlgi lieka klausimas, kodėl ši galimybė datuojama išėjimu iš motinos įsčių. O štai visi kiti, išeinantys už savųjų būrio ribų, geriausiu atveju, pasitinkami abejingumu. Blogiausiu atveju – priešiškumu.

Nuosekliausi zoologiniai žmonės apskritai myli tik save. Jiems paspirti benamį kačiuką ar sunaikinti kūdikį prenatalinėje fazėje – tiek pat natūralūs veiksmai. Kitas žmogus jiems, geriausiu atveju, tėra priemonė, vidutiniu atveju santykis – neutralus, blogiausiu atveju jiems tai – kliūtis arba priešas.

Italų filosofas Džovanis Piko de la Mirandola taikliai aprašė žmogaus būtį: žmogus gali pakilti iki angelų arba smukti žemiau gyvūnų. Kaip taikliai interpretavo lietuvių intelektualas Vytautas Radžvilas, smukti iki gyvūnų žmogui galimybės nėra. Jis gali smukti tiktai žemiau jų, vien jau dėl to, kad pačia prigimtimi jam skirta būti aukščiau. Dėl to katinas, papjovęs savo konkurento palikuonis, gali kelti pasipiktinimą, tačiau toks jo elgesys yra natūralus, išplaukiantis iš jam duotos prigimties. Žmogus, smukęs iki zoologinio lygio, lieka žemiau bet kokio kito gyvūno.

Priešingai, dvasinis, kitaip tariant – moralinis žmogus kyla iki angelų tada, kai rūpinasi visa gyvybe Žemėje, ar tai būtų kitas moralinis žmogus, ar tik žmogaus galimybė, ar kitas jaučiantis gyvis. Gyvybės kultūra yra sudėtinė moralistinės pasaulėžiūros dalis. O būti už – svarbiau, nei būti prieš.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. M. Kundrotas. Sustabdykime liberalųjį satanizmą
  2. M. Kundrotas. Vidurys tautininkų politikoje (I): Dešinė ir kairė
  3. M. Kundrotas. Edmundo Berko konservatizmas ir šiuolaikiniai lietuviškieji konservatoriai (IV)
  4. M. Kundrotas. Kas yra žmogus?
  5. M. Kundrotas. Aš irgi svajoju
  6. M. Kundrotas. Apkaltą hipokritams!
  7. M. Kundrotas. „Atsakingasis“ Zuoko liberalizmas
  8. M. Kundrotas. Vilniaus atgavimas. Kas už? Kas prieš?
  9. M. Kundrotas. Homoseksualistai ir jų rėmėjai – už Putiną
  10. M. Kundrotas. Darsyk apie autoritetus
  11. M. Kundrotas. Žemės ir kalbos tauta
  12. M. Kundrotas. Kas iš tiesų kiršina lenkus su lietuviais?
  13. M. Kundrotas. Ar apginsime savo didvyrius? (video)
  14. M. Kundrotas. Nubudęs patriotizmas ar nauja komanda?
  15. M. Kundrotas. Socialinis konservatizmas – geriausia apsauga nuo Rusijos
  16. M. Kundrotas. Lietuvių tautinės organizacijos šiandienos Lietuvoje
  17. M. Kundrotas. Edmundo Berko konservatizmas ir šiuolaikiniai lietuviškieji konservatoriai (VI)
  18. M. Kundrotas. Edmundo Berko konservatizmas ir šiuolaikiniai lietuviškieji konservatoriai (IX)
  19. M. Kundrotas. Lietuvos teismai sako: vieni – lygūs, kiti – lygesni
  20. M. Kundrotas. Privatumo ribos

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 3

  1. Kemblys says:
    5 metai ago

    Marius Kundrotas visaip stengiasi įrodyti, kad jis ne DALTONIKAS – mato tas šešias vaivorykštės spalvas…

    Atsakyti
  2. tikras lietuvis says:
    5 metai ago

    Autorius suplaka viską į vieną krūvą, bet taip vadinamame “gyvybės” naikinime nemato gimdyvės – tai jai ar leistina nemirti gimdymo ar kitokių komplikacijų metu, ar ji jau nurašoma?

    Atsakyti
  3. Tomas says:
    5 metai ago

    Kažkada, per Pūko radiją, teko išgirsti dainą – šoko du gėjeliai, susikibę už rankelių, per rūtų darželį. Pasakysiu atvirai – buvau lengvai šokiruotas. Tai tiek.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Marius Kundrotas | Respublika.lt, I. Sidarevičiaus nuotr.

M. Kundrotas. Ar dar ilgai duosime kelią kvailiams?

2023 01 22
Alkas.lt ir pixabay.com koliažas

M. Kundrotas: Putinizmo esmė – itališkasis fašizmas

2023 01 16
Ramūnas Karbauskis | LVŽS nuotr.

R. Karbauskis. Paminklus Tautai ir jos kovoms už laisvę valdžia keis į vaivorykštės spalvų vėliavą Gedimino bokšte?

2023 01 13
Marius Kundrotas | asmeninė nuotr.

M. Kundrotas. Konspirologija patriotizmo pakuotėje

2023 01 13
Jeruzalė | koliažas pagal pixabay.com

M. Kundrotas. LRT – antisemitų irštva?

2023 01 05
M. Kundrotas. Du Vaidai. Du teisėjų veidai

M. Kundrotas. Du Vaidai. Du teisėjų veidai

2023 01 01
rengėjų nuotr.

Bus pristatyta politologo Mariaus Kundroto knyga apie putinizmą

2022 12 30
Marius Kundrotas | asmeninė nuotr.

M. Kundrotas. Ar triumfuos antipolitika?

2022 12 24
A. Smetona su šeima: žmona S. Smetonienė, sūnus Julius, dukra M. Smetonaitė-Valušienė ir žentas pulkininkas A. Valušis.| LCVA nuotr.

Č. Iškauskas. Apginant Antaną Smetoną

2022 12 23
Marius Kundrotas | asmeninė nuotr.

M. Kundrotas. Radžvilistai – putinistų sekėjai?

2022 12 21
Rodyti daugiau

Naujienos

Policija | policija.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Daliai vairuotojų saugumas vis dar nerūpi

2023 01 30
„Palangos stinta“ | palanga.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

„Palangos stinta“ stebins naujais skoniais

2023 01 30
Vilniaus istorinis statinys | Igno Nefo nuotr.
Lietuvoje

Vilnius kviečia dalyvauti tyrėjų varžytuvėse

2023 01 30
Elektrinis autobusas | sumin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Lietuvos regionuose daugėja elektrinių autobusų

2023 01 30
Vėjo jėgainės | lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Aptarti galimi vėjo energetikos iššūkiai

2023 01 30
Maskoliai bus sutriuškinti | www.facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Šolco pagaliai į NATO ratus

2023 01 30
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Ribojant traukinių eismą daugės autobusų

2023 01 30
NATO pagaliau supranta, kad Rusijos „ambicijos“ peržengia Ukrainos ribas ir yra pasirengęs karui
Ukrainos balsas

NATO pagaliau supranta, kad Rusijos „ambicijos“ peržengia Ukrainos ribas ir yra pasirengęs karui

2023 01 29
Baltiški papuošalai Baltiški papuošalai Baltiški papuošalai
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Žemyna apie A. Bajor. Asmenvardis – tautinės tapatybės atspindys
  • jausminė įtampa apie Atsikratykite jausmų, kurie kenkia regai!
  • Povilas apie Šolco pagaliai į NATO ratus
  • nuomonė apie A. Bajor. Asmenvardis – tautinės tapatybės atspindys

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Daliai vairuotojų saugumas vis dar nerūpi
  • „Palangos stinta“ stebins naujais skoniais
  • Vilnius kviečia dalyvauti tyrėjų varžytuvėse
  • Atsikratykite jausmų, kurie kenkia regai!
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

M. Kundrotas. Ar dar ilgai duosime kelią kvailiams?

by Jonas Vaiškūnas
2023 01 22
19
Marius Kundrotas | Respublika.lt, I. Sidarevičiaus nuotr.

Kvailys – baisesnis už niekšą. Niekšai patys iš savęs – bejėgiai, bet kvailių dėka jie valdo pasaulį. Kas nors paprieštaraus:...

Skaityti toliau

M. Kundrotas: Putinizmo esmė – itališkasis fašizmas

by Jonas Vaiškūnas
2023 01 16
3
Alkas.lt ir pixabay.com koliažas

Alkas.lt vyriausiasis redaktorius Jonas Vaiškūnas kalbina politologą Marių Kundrotą apie jo ką tik pasirodžiusią knygą „Putinizmas: ideologinė charakteristika".

Skaityti toliau

R. Karbauskis. Paminklus Tautai ir jos kovoms už laisvę valdžia keis į vaivorykštės spalvų vėliavą Gedimino bokšte?

by Jonas Vaiškūnas
2023 01 13
21
Ramūnas Karbauskis | LVŽS nuotr.

Nespėjo prasidėti nauji metai, o viešojoje erdvėje vyksta nauja diskusija, ar reikia paminklo Lietuvos Prezidentui Antanui Smetonai. Mes neidealizuojame šios...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Žemyna apie A. Bajor. Asmenvardis – tautinės tapatybės atspindys
  • jausminė įtampa apie Atsikratykite jausmų, kurie kenkia regai!
  • Povilas apie Šolco pagaliai į NATO ratus
  • nuomonė apie A. Bajor. Asmenvardis – tautinės tapatybės atspindys
  • Kažin apie A. Bajor. Asmenvardis – tautinės tapatybės atspindys

Kitas straipsnis
Arvydas Juozaitis | Asmeninė nuotr.

Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys Arvydas Juozaitis: Laisvė turėjo savo kainą, kurios nenorėjome mokėti

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | CBD aliejus Lietuvoje | Mažoji Indija | Pakavimo prekės | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | Žūklės reikmenys internetu | Darbo skelbimai | kemi.lt | Šalikai | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai