Didžiausiai Baltijos šalyse geležinkelių grupei „Lietuvos geležinkeliai“ priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“ praėjusiais metais vežė rekordinį skaičių keleivių – net 5,5 mln. Tai yra 6,7 proc. geresnis rezultatas, lyginant su praėjusiais metai. Augimas buvo stebimas visuose maršrutuose, o bendrovės vežimo pajamos preliminariais duomenimis didėjo 5 proc.
„Mūsų tikslas – kurti naują keliavimo kultūrą ir tapti pirmuoju pasirinkimu keliaujantiems, vertinamu dėl tvaraus, aplinką tausojančio ir atsakingo požiūrio bei aukšto lygio paslaugų. Džiaugiuosi pasiektais bendrovės rezultatais praėjusiais metais, jie buvo kupini iššūkių: išgryninome keleivių vežimo veiklą ir suformavome naują bendrovę, vykdėme eilę veiklos efektyvinimo projektų, pasiūlėme keliaujantiems naujų maršrutų“, – sako „LG Keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.
Moderniausius traukinius turinčio maršruto Vilnius–Klaipėda populiarumas pernai metais išaugo dar 11 proc. Šiandien tarp sostinės ir uostamiesčio kursuoja net dvylika traukinių per dieną – po 6 reisus į abi puses. Net pusė traukinių – ekspresai. „LG Keleiviams“ prognozuoja, kad šiemet tarp sostinės ir Klaipėdos keliaus dar dešimtadaliu daugiau žmonių nei 2019-aisiais.
Kaip ir kasmet, vasarą didelio populiarumo sulaukė „Pajūrio ekspresas“, kuomet kelionė traukiniu iš Vilniaus nuo Klaipėdos geležinkelio stoties toliau tęsiama užsakytais autobusais į Palangą ir Nidą. Šią kryptį rinkosi 14 proc. daugiau keleivių nei 2018 m.
Šiltuoju metų laiku itin mėgstamu maršrutu Vilnius–Trakai pernai keliavo trečdaliu daugiau keleivių nei 2018 m. Šiemet, Trakams tapus Lietuvos kultūros sostine, progų juos aplankyti traukiniu bus dar daugiau.
Nors didžioji dalis keleivių renkasi traukinius asmeninėms ar laisvalaikio kelionėms, sparčiausią augimą 2019 m. turėjo maršrutai, kuriais žmonės vyko į darbus ar verslo reikalais kituose miestuose, pavyzdžiui, maršrutu Kaunas–Kazlų Rūda–Marijampolė keliavo 44 proc., o Vilnius–Oro uostas–Jašiūnai – beveik 40 proc. daugiau keleivių nei 2018 m. Tokį ženklų šuolį lėmė pokyčiai tvarkaraščiuose – padažnintas reisų skaičius su Oro uostu bei užtikrintas susisiekimas su sostine čia dirbantiems Jašiūnų gyventojams.
Kelionė traukiniu iš Vilniaus geležinkelio stoties iki oro uosto tetrunka 7 minutes, o traukiniai nuo 2019 m. gruodžio pradžios čia kursuoja net penkiasdešimt kartų per dieną, po 25 reisus į abi puses.
Kelionėms traukinį pasirinkusių keleivių šiais metais laukia reikšmingos permainos: daugumoje traukinių bus įdiegta nauja belaidžio interneto ryšio įranga. Taip pat, šių metų antroje pusėje keleiviai savo keliones galės planuotis dar patogiau – keliaujantys bilietus į traukinius galės įsigyti šiuolaikiškoje mobiliojoje programėlėje, naujame tinklalapyje ar bilietų pardavimo automatuose stotyse.
Gerai būtų ,kad kupė vagonai į vakarus būtų tokie kaip buvo sovietmečiu. Vakare sėdi į traukinį, vagone permiegi, paturistavai po Maskvą, kitą vakarą vėl sėdi į traukinį (gal kitą ), permiegi, o ryte jau gali apžiurinėti kito miesto įžymybes ir t.t. Kaip manote ar tai nebūtų patogu kelionių mėgėjams ?
Į Vakarus kaip sovietmečiu?
Kame fintas slypi?