Liepos 22 ir 24 dienomis referendumo dėl žemės nepardavimo užsieniečiams iniciatyvinė grupė kviečia visus tautiečius burtis: liepos 22 d. 18 val. rengiamas referendumo savanorių susitikimas Klaipėdoje, S.Dacho namuose (Jūros 7), o liepos 24 d. 19 val. vyks Vilniaus referendumo grupės susirinkimas Vingio parko estradoje.
A.Šliužas: Okupuotą teritoriją visada turėjome moralinę teisę atsiimti, o parduotos nesusigrąžinsime niekada
„Žemės pardavimas ar kitoks perdavimas užsienio šalių piliečiams ar įmonėms, išskyrus nuomą, pažeidžia valstybės teritorijos vientisumą ir gali būti vertinamas tik kaip Tėvynės išsižadėjimas ir net išdavimas”, – rašoma referendumo dėl žemės nepardavimo užsieniečiams iniciatorių kreipimesi į Lietuvos žmones. Būsimu referendumu siekiama išsiaiškinti, ar Lietuvos piliečiai nori, kad jų žemė atitektų svetimšaliams.
„Tik tuo referendumu išreikšta nuomonė galės tapti įstatymu. Visus Lietuvos piliečius telkiame šiam svarbiausiam sprendimui”, – sako iniciatyvinės grupės koordinatorius, ūkininkas ir žurnalistas Pranciškus Šliužas.
Referendumo dėl žemės nepardavimo užsieniečiams rengėjai primena, kad Lietuvos žemė – tautos gyvenimo vieta ir valstybės teritorija nuosavybės teise gali priklausyti tik Lietuvos valstybei ar jos piliečiams. „Dabar veikiančios Konstitucijos pataisos ir tarptautiniai įsipareigojimai dėl žemės pardavimo yra abejotini, nes tam nebuvo tautos valios“, – teigia iniciatyvinė grupė, susibūrusi ginti Lietuvos žemę nuo pardavimo užsieniečiams.
Būsimajame referendume ketinama iškelti šiuos klausimus:
- Dėl parašų reikalingų referendumui surengti skaičiaus sumažinimas iki realios įmanomos surinkti ribos.
- Dėl Lietuvos žemės nepardavimo užsieniečiams.
- Dėl teisės Tautai pačiai spręsti ką daryti su savo šalies gamtos turtais, ištekliais, gelmėmis, vandenimis ir oro erdve.
„Buvimas Europos Sąjungoje nepalieka mūsų valstybei jokio savarankiškumo ir gresia visiškas Lietuvos išnykimas, nes jau po metų bus įteisinami žemės, miškų, vandenų pardavimo svetimšaliams sandoriai. Todėl privalome imtis neatidėliotinų veiksmų, iš kurių svarbiausias – visuotinas referendumas“, – sako iniciatyvinės grupės koordinatorius Pranciškus Alfredas Šliužas.
Jis perspėja, kad žemės nuosavybės praradimas pakirs bet kokias galimybes gyvuoti savarankiškai valstybei, nes, pasak jo, okupuotą teritoriją mes visada turėjome moralinę teisę atsiimti, o parduotos nesusigrąžinsime niekada.
„Prisiminkite anuo metu rusų parduotą Aliaską ir suprasite, kad tas turtingas kraštas jau visiems amžiams JAV. Šiuo metu labai sparčiai mažėja kaimynų latvių tvarkomos žemės plotai, nes pardavimai svetimšaliams ten jau įteisinami. Juk neišvežė niekas lietuviškos žemės iš Gardino, Tilžės, Karaliaučiaus, tačiau mes ten laisvai kojos neįkeliame. Jei mažėja teritorija, neturėsime galimybių pasigaminti maisto, naudotis vandenimis, netgi protėvių išsaugoti miškai bus mums neprieinami. Nė viename iki šiol išlikusiame Lietuvos valstybės istorijos dokumente niekada nebuvo leidžiama parduoti žemės svetimšaliams. Tikriausiai kiekviena mūsų krašto vieta aplaistyta praeities kartų kovotojų krauju, tad ar turime teisę spjauti į visa tai?!“, – klausia A.Šliužas.
Referendumo sumanytojai pabrėžia, kad yra būtina sužinoti visų Lietuvos piliečių nuomonę šiais svarbiais visai Tautai klausimais, nes tik tuomet bus galima priimti tinkamus sprendimus.
„Visi tarptautiniai įsipareigojimai turi būti suderinti su Tautos valia, kurią reiškia ji pati, o ne partinių grupių atrinkti asmenys“, – teigia referendumo rengėjai ir kviečia visus skirtingų pažiūrų bei įsitikinimų asmenims telktis ir jungtis į bendrą Lietuvos žmonių būrį, kuris bandys surinkti reikiamą parašų skaičių ir pareikalaus valdžių vykdyti nurodytą Tautos valią.
Kvietimas, atvykti į žemės gynėjų suvažiavimą:
httpv://youtu.be/vzekp0nimr8
Gytis Paškevičius „Mano Kraštas“ (Nuotraukos iš albumo „Neregėta Lietuva“. Žodžių autorė: Erika Drungytė):
httpv://youtu.be/MnleclPfnqQ
Pasiteiravimui ir registravimuisi referendumo savanoriais:
http://www.referendumailietuvos.info
Šliužas Pranciškus 869802118 pranciskus.sliuzas@kaisiadorys.lt Kaišiadorys
Stasiūnaitė Elona 864669511 eloniux@gmail.com Panevėžys
Kaulinis Romas 868527278 romaskaulinis@gmail.com Kaunas
Streckis Vilius 867838892 vilius@rmsc.lt Vilnius
A.Patackas: Ar ir toliau „savanoriškai“ atsisakinėsime savo protėvių žemės?
Seimo Narys Algirdas Patackas: „Mūsų santykis su žeme yra ypatingas, ne visai toks kaip daugumos kitų tautų, nes mes esame labai sėsli tauta, galbūt pati sėsliausia Europoje, gyvename ten, kur gimėme – panašiai pasakyti galėtų nebent kokie nors baskai. Vadinamųjų didžiųjų nacijų, kaip ir klajoklių tautų, santykis su žeme yra visai kitoks. Jų etninė sudėtis yra neaiški, ją atstoja „nacijos“ terminas, o teritorijos įgytos per karus ar kitais būdais. Mūsų ypatingą santykį su žeme rodo pati lietuvių kalba. Pavyzdžiui, dabar mes sakome „žmogus“, o senovėje buvo sakoma „žmuo“, o šitas žodis, kaip ir žodžiai „žemė“ ir „augmuo“, yra iš to paties semantinio krūmo. Vadinasi, žemė, augmenija ir žmogus mūsų tautoje suvokiama kaip vientisa ir nedaloma esamybė. Gyvenamoji baltų teritorija kadaise buvo nepalyginti didesnė. Dabar mes turime vos 1/7 kadaise turėtos teritorijos: mūsų protėvių baltų „didžiojo ovalo“ ilgasis skersmuo buvo 2000 kilometrų, o trumpasis – apie 900 kilometrų, nuo Elbės vakaruose iki Volgos ir Okos santakos rytuose. O dabar kartu su latviais mums liko tik septintadalis tos teritorijos. Šitą gyvenamą erdvę mes praradome dažniausiai ne per karus, o patys, atidavėme beveik „savanoriškai“, kaip rodo Liublino unijos istorinis pavyzdys. Netgi įgytas valstybingumas, atkurta valstybė nesugeba sustabdyti tolesnio praradimo. Jeigu svetimšaliams parduodame žemę, tai iš esmės jos netenkame – nors juridiškai ji vis dar priklauso Lietuvai. Juk privati nuosavybė yra neliečiama, vadinasi, Lietuvos tose parduodamose žemėse jau nebus. Pavyzdžiui, ispanai de facto prarado visą Maljorkos salą, kuri praktiškai tapo privačia vokiečių nuosavybe. Tas pats gresia ir mums. Tokius dalykus gali sustabdyti arba Seimas, arba tauta. Seimas bandys tai daryti, nors jokių garantijų, žinoma, čia nėra. O jeigu tai nepavyks, tuomet belieka tauta, o tai reiškia – referendumas“.
A.Juozaitis, R.Ozolas ir kt.: Lietuvos žemės pardavimas gali būti vertinamas tik kaip Tėvynės išsižadėjimas ir net išdavimas
Šių metų birželio 20 d. grupė Lietuvos žinomų žmonių dėl Lietuvos žemės nepardavimo užsieniečiams išplatino šį kreipimąsi:
„Lietuvos žemė – tautos gyvenimo vieta ir valstybės teritorija – nuosavybės teise gali priklausyti tik Lietuvos valstybei ar jos piliečiams. Tokia yra amžiais susiklosčiusi ir krauju patvirtinta tiesa, nes lietuviai ilgiausiai Europoje išsaugojo žemės, o ne ideologijos valstybę. Žemė – tai mūsų šventas raštas. Todėl mes, čia pasirašiusieji, teigiame, kad žemės pardavimas ar kitoks perdavimas užsienio šalių piliečiams bei įmonėms, išskyrus nuomą, pažeidžia valstybės teritorijos vientisumą ir gali būti vertinamas tik kaip Tėvynės išsižadėjimas ir net išdavimas.
Dabar veikiančios Konstitucijos pataisos bei tarptautiniai įsipareigojimai dėl žemės pardavimo abejotini, nes tam nebuvo tautos valios. Todėl skelbiame aktualiausią šio laiko klausimą – ar Lietuvos piliečiai nori, kad jų žemė atitektų svetimšaliams?! Tik doro referendumo būdu išreikšta nuomonė galės tapti įstatymu. Visus Lietuvos piliečius telkiame šiam svarbiausiam sprendimui“.
2013 birželio 20 d.
Arvydas Juozaitis, Romualdas Ozolas, Jonas Vaitkus, Filomena Taunytė, Pranas Aleknavičius, Algirdas Patackas, Bronislovas Genzelis, Aloyzas Stasiulevičius, Žydrūnas Savickas, Pranciškus Alfredas Šliužas.
sekime Vengrijos pavyzdžiu. Tai labai garbinga tauta dėl to turi garbingą, išsilavinusią valdžią. Kuri gina savo žemes.
Vienykimės . Jau kelintą kartą, ateina didelis pavojus. Jei neatstovėsim, ateities kartos prakeiks.
Mes jau per daug leidžiame “kažkam gudresniam” už mus nuspręsti mūsų likimą. Mums tarsi skiepijama mintis, kad žemės pardavimą užsieniečiams forsuoja ES. Bet ar tikrai taip? Tereikia pasižiūrėti kokius saugiklius yra įsivedę kitos šalys. Norim pritraukti investitorius į žemės ūkį? Darykim taip, kaip daro Anglija ar kokios kitos, ypač mažos šalys. Parduokim žemę tik investavimo laikotarpiui, naudotis ribotam laikui, bizniui, kokiems 99 metams, be paveldėjimo teisės. Pasibaigus šiam laikotarpiui ar nevykdant biznio plano, žemės nuosavybės teisė grįžta valstybei arba kitam savininkui, kuris tą žemę pardavė. Anglijoj yra keletas NT nuosavybės formų – freeholder, copyholder, leaseholder ir t.t. O ir įdarbinti tokiuose ūkiuose turi būti vietiniai gyventojai, ne atvežtiniai. Bet ar mūsų seime yra tokių, kurie moka paskityti angliškai, vokiškai ? Ar bent pasižvalgo po kitų šalių įstatymus?
Be to reiktų įstatymu suvaržyti, kad žemę pirkti galėtų tik ES piliečiai, išgyvenę ES ne mažiau nei 10 metų ir taip toliau. Tik griežtai apsidraudę galėtume parduoti žemę. Galima šitokio apsidraudimo pasimokyti ir iš Naujosos Zelandijos, kai juos dar 20 a pradžioje Britanija spaudė parduoti savo žemes… pavyzdžių daug.
O sektiniausias pavyzdys – Izraelis. Jis puikiai žino, kad nuo žemės pirkimo, nuo tada kai Rotschilfdai nupirko iš palestiniečių pirmuosius sklypus, prasidėjo nesugrįžtama Izraelio Palestinos okupacija ir jie tokio žemės įstatymo, kuris leistų turtingiems arabams nupirkti jų žemę niekada neleis. Man sunku patikėti, kad Europa norėtų sukurti tokią chaotišką ir pilną neapykantos situaciją, kokią turi susikūręs aplink save Izraelis. Pauksčiai turi lizdus, lapės turi urvus, o žmogaus sūnus nebeturės kur galvos priglausti?
kol tamsta šventai tikėsite „šventa ES karve“ ir jos geriausiais ketinimais, tol nieko iš tiesų ir nesuprasite (nors išsilavinimo galbūt netrūksta – deja, tai neprideda išminties), tol ir puldinėsite kitus geros valios tautiečius kaltindama kiekvieną parsidavimu Rusijai, jeigu kažkas drįsta teigti, kad blogio šaknys šiuo metu pareina iš ES. kodėl? todėl, kad ten jos yra suplanuotos ir nuosekliai vykdomos kiekvienoje ES šalyje, beatodairiškai planuojant priimti vis naujų narių. nes siekis – belytė-bevaikė-beteisė-besmegenė Europa (o galiausiai ir pasaulis), suskirstyta regionais, kurių kiekvienam paskirta tik tam tikra funkcija, o Lietuvai skirta būti ne daugiau kaip pigių vergų ir ES atmatų baze. link to kryptingai einama viską vertinga naikinant. o jūs pamatote kokį akivaizdžiausią faktą (sakykim, kad žemės pardavimas), bet programavimas vis tiek stipresnis, tad sakote sau: „hmm..negali būti! juk negali būti, kad tai mano geroji ES (su prezidente priešakyje) – ne ne – tai Rusija, ne kitaip. o visi, kas išdrįs manyti kitaip, yra parsidavę priešai“. juokas ima ir liūdna. žinoma, yra grėsmių ir iš Rusijos, ir iš Lenkijos, bet mankurtiškai užmerkti akis prieš ES sistemingą Lietuvos naikinimą yra absoliutus blogis. ar Rusija veržiasi draskyti Lietuvos žemės gelmes (kas jums atrodo iš tiesų visai puiku), atimti iš tėvų (be teismų) vaikus, naikinti miškus (jau priimtas įstatymas), diegti gmo (taip palaipsniui atimant galimybę žmonėms prasimaitinti neturint „teisėtos“ sėklos – pasidomėkite ką išdarinėja Monsanto pasaulyje su neturtingų šalių žemdirbiais), naikinti geriamo vandens atsargas ir t.t. nuo jūsų aklumo – baisu.
tačiau vienas jūsų pavyzdys tikrai teisingas – Izraelis. šios šalies nelaikau jokiu pavyzdžiu jokiais atžvilgiais, tad geriau plačiau nediskutuosiu šiuo klausimu, tačiau jie labai aiškiai veiksmu parodo kur yra esmė – ŽEMĖJE – ir jos niekam neparduos – pabandyk prieiti ir pamatysi pasekmes. tad nebekurkite fantazijų kokiomis sąlygomis galėtume parduoti mums dar likusį ir tautai priklausiantį mažytį žemės lopinėlį – PARDUOTI NEGALIME NIEKO. tauta be žemės yra klajoklė pasmerkta išnykimui tauta – tik tas, kam nerūpi tautos išlikimas, gali „protingai diskutuoti“ žemės pardavimo klausimais, lyg tai būtų diskutuotinas klausimas. nediskutuotinas.
Ar jau ES neturi protingesnių AGENTŲ, kad samdo tokius nevykėlius kaip tu „maratas be kelnių“?
Taip galima svarstyti, jei kita pusė būtų geranoriška. Bet, tarkim, jei kita pusė turi išankstinį planą išnaikinti populiaciją ir pasiglemžti jos teritoriją, tai ką tada padės nuorodos į protingus pavyzdžius?
Karstaskomentaras.lt yra išspausdinęs seimo Nacionalinio saugumo komiteto pirmininko A.Paulausko straipsnį apie Rusijos “soft power” įtaką Lietuvai. Negali nesutikti su ten išryškintais pavojais, nors, panašu, kad tos mintys galimai nukopijuotos nuo dabartinės VSD ataskaitos. Žinant, kad Paulauskas visgi Uspaskicho komandos narys, straipsnio pabaiga, kur Artūras kalba apie būtinumą įsileisti “paprastus Rusijos piliečius”, tarsi patvirtina, kad ir žemės pardavimo klausimas labiausiai rūpi Rusijai ir kad jį iš EP galimai forsuoja tik Rusijos agentai, tokie kaip Tomaševskis su Uspaskichu ar tokie federalistai, kaip Joškė Fišeris su savo Spinelli grupe.
Jei federalizmas ir įsitvirtino tokiose emigrantų šalyse kaip JAV, Knada, Brazilija, Australija ar Rusija, kuri nuo Ivano Žiauriojo laikų užgrobė tautas, nesukūrusias savo valstybės, tai jis netinka Europai nuo seno turėjusiai savo valstybes. Todėl gerai, kad federalizmui kairiųjų sukurtoj Europos konstitucijoj pasipriešino Anglija, Prancūzija, Švedija ir kitos šalys..
Įdomu, kas mūsų seime yra federalizmo šalininkai?
Ar nesigirdi P. Auštrevičiaus ir kt. liberalų balsų, o konservatoriai manote šventesni? Apie kitas partijas, išskyrus Drąsos kelią, vieną kitą Tvarkos ir teisingumo narį, manau, neverta ir kalbėti. Jie viską išparduos, ar už dyką atiduos – tik nedrumskite runkeliai jų šventos ramybės.
Pritariu, jog okupuotą, atimtą žemę galima susigrąžinti, bet parduotą – ne. Bet mūsų išrinkta valdžia, pozicija ir opozicija mano kitaip. Esant tokiai padėčiai surinkimas 300000 parašų būtų stebūklas. Nepaisant to, refererendumą remiu ir tikiuosiu prisidėti surenkant keliasdešimt parašų.
radau. Lietuvos federalistų (feodo) lyderis yra Petras Austrevičius (prezidntas ) ir sekretorius Rokas Grajauskas. Tai reiškia, kad jie priklauso Spineli grupei. Kadangi pagrindinėj Spineli grupėj susibūrę pagrinde žydochazarai, nesunku atspėti, kodėl jiems toks patogus federalizmas (neofeodalizmas). O jų sukurta legenda apie “pasaulio atšilimą” su “moksliškai” pagrįsta propaganda, turėtų padėti jiems sukurti pasaulinį federalizmą.
Kažkodėl net Lenkiją mes esame pralenkę – ji dar netruri tokių aktyvių federalistų, nei federalistų sąjungos.
www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=618&p_d=134896&p_k=1
Europos federalistų sąjunga Lietuvoje (EFSL), kuriai vadovauja Seimo Pirmininko pavaduotojo pareigas einantis Petras Auštrevičius, į EFS buvo priimta vienbalsiai. P. Auštrevičius sakė, kad teigiamas EFS sprendimas buvo lauktas.
„Tuo džiaugiamės ir tai bus įkvėpimas tęsti pradėtus darbus. Europos federalistų sąjunga Lietuvoje veikia jau beveik pusantrų metų – per tą laiką pagyvinome diskusiją apie tai, kad dabar mums ypač aktualu užtikrintai žengti vieningesnės ir stipresnės Europos link“, – teigė EFSL prezidentas P. Auštrevičius.
Seimo vicepirmininko teigimu, artėjantis Lietuvos pirmininkavimo Europos Tarybai pusmetis bus itin svarbus – jeigu jo metu Lietuva priartės prie Europos Sąjungos (ES) branduolio ir taps labiau integruota bei pastebima valstybe Europoje, pagrindinį tikslą būsime pasiekę.
Senosiose ES šalyse glaudesnės Europos integracijos siekiančios organizacijos veikia jau daugelį metų ir vienija nuo kelių šimtų iki keliasdešimties tūkstančių narių. EFSL yra pirma tokio pobūdžio organizacija Baltijos šalyse.
EFSL vienija įvairių politinių partijų atstovus, tarp organizacijos steigėjų yra dabartinės Vyriausybės ministrai Vytenis Povilas Andriukaitis ir Juozas Olekas, taip pat – Seimo nariai Egidijus Vareikis, Emanuelis Zingeris. Organizacijai priklauso ir daugiau visuomenei žinomų politikų, politologų, teisininkų.
P. Auštrevičius yra Europos federalistų sąjungos Lietuvoje (EFSL) prezidentas. EFSL – tai visuomeninė nevyriausybinė organizacija-judėjimas už stiprią ir suvienytą Europą. Organizacija Lietuvoje įsteigta 2012 m. sausio mėnesį.
Daugiau informacijos:
Petras Auštrevičius, Seimo Pirmininko pavaduotojas, Europos federalistų sąjungos Lietuvoje (EFSL) prezidentas
Tel. 869842671
Įtariu, kad trečiadienį ateisiu Vilniuj tų lapų paimt. MES NESIKLAUPSIM! 🙂
niekur nerandu pilno seimo federalistų sąrašo. Radau tik kad alkas jau seniau rašė apie šią sąjungą. Man tai naujiena. Nesistebiu, kad socialistas, Dovido Katzo taip mylimas Vytenis Andriukaitis priklauso tai federalistų sąjungai. Juk ne taip jau senai jis balsas.lt dėstė apie būsimą Europą “nuo Lisabonos iki Vladivostoko”, tai greičiausiai ir yra Spineli gupės siekis – tiek “stiprinti” ES federaciją, kad ją imtų ginti iki dantų ginkluota Ruysija. 🙂
Stebina Vareikio su E.Zingeriu dalyvavimas. Gerbiau Zingerį už Prahos deklaraciją, bet keistokai atrodo jo noras kuo skubiau ES integruoti į Rusijos valdomą Euraziją. Suveikė kraujas?
Girdėjau ne kartą Prezidentę pasisakant prieš federalizmą, už tautų lygiavertę sąjungą. Dabar jau darosi aišku, kas jos priešai platesniu masteliu. Taip pat aišku ir kodėl Cameronas taip atsargiai žiūri į ES ateitį. O Kubilius lygiuojsi į Cameroną. Kova vyksta. Turime ir mes joje sudalyvauti.
tai gal glaustai priminkite konkrečius prezidentės žingsnius, atliktus siekiant, kad Lietuva būtų “lygiavertė tautų sąjungoje” ir faktus, rodančius, jog ES nesireiškia kaip federacinė sąjunga ir nediktuoja savo valios Lietuvai. ačiū.
Spinelli grupė – dar ne Europos Sąjunga. Spineli grupė – antieuropinė, jei ką. Reikia įrodymų?
Grįžęs iš federalistų pasitarimo Lenkijoje Austrevičius jau kalba apie naujos sutarties su ES sudarymą ir kad ta sutartis būtų tvirtinama REFERENDUMU. Mat kažkam nepatinka išlaidų ES biudžetui karpymas ir kitos pažangios ES reformos, net TVF atėmus iš chazarų vienvaldystės. . geras laikas. Liaudis jau nuteikta prieš ES, belieka referendumu nubalsuoti už išstojimą? Ką gi, pirmyn. Apiplėšę moderniu būdu Europą, galim sukt vėl link Rosiejos. 🙂
O gal aš ką ne taip supratau? Prašom paskaityti čia: ekonomika.lt/naujiena/p-austrevicius-es-reikia-naujos-konstitucines-sutarties-32985.html
Niekas labiau nebuvo apiplėšęs Lietuvos, kaip ES per paskutinius 20 Lietuvos Respublikos gyvavimo metų. Buvimo Europos Sąjungoje pasekmėms gali prilygti nebent maras, Žečpospolita ir sovietų teroras. O tos kalbos “arba ES, arba Rusija” yra tik Lietuvos IŠDAVIKŲ demagogija, tai visi pradeda suprasti, nepersistenkit.
ar tikrai mes ES jau 20 metų?
Į ES įstojom 2004 metais. Ar iki to laiko niekas jūsų nebuvo apiplėšęs? Klestėjote?
beje, paguosiu. Auštrevičius savo bloge rašo, kad Rusija jau nebenori būt Europos sąjungoj. Sako – per daug ten socializmo.
Tačiau tai nesutrukdė kapitalistinei Rusijai semt iš bendro visuomenės iždo milijardus ir bert į RusinvestBank.
O pamenat kai Austrevičius, Glaveckas ir Prunskiennė kūrė leningradiečiui Lentjavui privatų biznį – Laisvos Rinkos Institutą? Institutą, kuris padėjo įsitvirtinti stambioms privačioms monopolijoms Lietuvoje, nes iš jų kyšių (tai dar vadinama “rėmimu” ir laikėsi? Uspaskio Vikonda – pirmoji dujų tarpininkė- buvo viena iš didžiausių rėmėjų.
Et, ką aš čia itikinsiu. Ne ta publika. Einu von.
Taip, nuo 1993, tada buvo priimtas BK su ES standartais (homikų teisės ir kt) ir pradėta integracija. 2003-2004 buvo tik formalus aktas, įteisinęs procesą. 1 milijono gyventojų praradimo Lietuva niekad nėra patyrusi. O išsireiškimas apie Lietuvą sakant “jūsų” reiškia, kad savęs jai nepriskiriate, esate “europos pilietė”? Įtariu, kad NATO jums nepatinka, nes neišeina gąsdinti Rusija, tiesa? 🙂
Jus visiškai teisus : 1993 m. gegužė 11 d. Lietuva tapo Europos Tarybos nare. O jau 2003 m. balandžio 16 Atėnuose Ministras Pirmininkas Algirdas Brazauskas ir Užsienio reikalų ministras Antanas Valionis pasirašė stojimo į Europos Sąjungą sutartį. …. Visa ES istorija – melas, klastotės ir aferizmas.
Strasburo Žmogaus teisių Europos taryba skiriasi nuo Briuselio Europos tarybos, jei ką… tūkstantį kartų jau apie tai rašau.
Jeigu katinas baltas, o uodega juoda, tai turima du katinus, ar ne…. debilė?
RUSIJA PASTATĖ CERKVĘ PARYŽIUJE, PRIE EIFELIO BOKŠTO, ar ir ji yra ES priklausanti institucija, gerbiamasis?:)
O ar apie Tarptautinį Valiutos fondą esate ką nors girdėję? Kada į jį įstojom ir ėmėm skolintis? O jis, pasirodo, toks geras dėdulė:)
Va, ką rašo Nobelistas Štirlicas:
Posocialistinėms šalims Tarptautinis valiutos fondas rekomendavo greitą, investiciniais čekiais pagrįstą privatizaciją, „šoko terapiją“ bei griežtą monetarinę politiką. Kuomet užsibaigus pereinamiesiems procesams buvo atlikta ekonominių pokyčių analizė, jos rezultatai (įvertinti tiek pagal BVP pokyčius, tiek ir pagal bendrą skurdo lygį) pasirodė prastesni už pačias pesimiškiausias tokio privatizavimo kelio prognozes. Sėkmingesnė skirtingą strategiją pasirinkusių šalių privatizacija rodo, jog egzistavo ir kiti, alternatyvūs kapitalistinės visuomenės sukūrimo keliai
Kol TVF vadovavo iki 2011 metų Amerikos žydai, jie tvarkėsi šalyse kaip ekonominiai kileriai. Dabar, kai žydų bankininkų atstovas susimovė su juoduke viešbučio kambarine, atsirado puiki proga pakeisti visą TVF valdybą bei politiką.
Gaila, kad Lietuva buvo priversta skolintis su didesnėm palūkanom, kol pirmoji moteris, pirmoji europietė ir pirmoji nežydė, bet Pranūzė pateko į TVF vadovo postą. Kol ji vadovaus, skolintis galima. Bet anksčiau skolintis buvo pražūtinga. Kubiliui nepasisekė, kad Christina Lagarde atėjo į postą tik 2011 metais. Mums nepasisekė. Bet tai vis tiek geriau, nes išvengėme bjaurių įsipareigojimų.
Ar jūs apie tai pamastote?
„Martai“: čia nereikia jokių Spinelli.. jūs „ne taip“ jūs suprantate labai daug ką ir norisi tikėti, kad iš naivumo, o ne iš piktos valios.. kai nuoširdžiai atsakysite sau, ko ES dar nenori iš Lietuvos atimti, į ką dar nepretenduoja ir palieka spręsti tautai, tai bus pirmas žingsnis. jūs teisi, Rusija yra baisi grėsmė, reikia ieškoti būdų neleisti jai daryti politinės įtakos mūsų valstybėje, tačiau ES šiuo metu yra nepalyginamai didesnė – greitai nebeturėsime dėl ko bijoti Rusijos, nes nebeegzistuosime kaip tauta. o Auštrevičiaus plepalai veikiau neramina, tik ne tokiu pat aspektu kaip jus. kaip ir reikėjo tikėtis, ES įsteigimas „ekonominių“ interesų pagrindu buvo tik gerai užmestas masalas- pretekstas vištas atvilioti pas lapę. o dabar laputė jau nebijo parodyti ir dantukus – neišdegus ES konstitucijos priėmimui, o Lisabonos sutarties sąlygoms esant nepakankamoms galutinai atimti tautų suverenitetą, dar kartą grįžtama prie „ES konstitucinės sutarties“. o kam jos reikia? nepagalvojote? kodėl svarbūs ir „gelbėjantys Europą“ susiarimai negali būti priimami tarpvalstybiniu laisvų valstybių lygiu? atsakau: todėl, kad tokiu būdu bus kiekvienas klausimas keliamas atskirai ir visų šalių narių piliečių aiškiai matomas bei kontroliuojamas – tad ne, jiems būtina turėti instrumentą, kuris leistų daryti ką nori – slaptai ir nevaržomai – t.y. „ES konstituciją“. ir balsuojama „referendumuose“ bus tiek, kiek reikės ar ne? užsienyje jau turime Airijos precedentą, Lietuvoje AE „farsą“. kaip tik nepavadinsi, kai rezultatas nepatinka…
p.s. pora šiurpinančių pastebėjimų iš jūsų rekomenduoto straipsnio:
1) „EFS Federalinis komitetas numatė, kad 2013 m. kovo mėnesį bus įtvirtinta visateisė Europos federalistų sąjungos Lietuvoje narystė Europos federalistų sąjungoje“. NUMATĖ? ĮTVIRTINTA? mes dar laisvi patys numatyti ir tvirtinti arba ne, o Europos federalistų sąjunga gali eiti… kur nori:) – tik tolyn nuo Lietuvos;
2) „Europos piliečių pritarimas yra būtina sąlyga“- EURPOPOS PILIEČIŲ?? na ES – kol kas ne federacinė sąjunga ir „Europos piliečiai“ neegzistuoja, mes esame Lietuvos piliečiai.
todėl nuoširdžiai sakau: jei nesate piktavalė parsidavusi persona, kuriai visa ko matas yra pinigas, o mintis ir veiksmus reguliuoja reiklus šeimininkas, atsibuskite pagaliau – Lietuvai reikalingas kiekvienas geros valios tautos žmogus.
jūs visiškai teisi. Esu parsidavusi, piktavalė ir naivi persona. Rašau čia tik už- pinigus. Labai gerus pinigus. Už juos pirksiu žemės Graikijoj arba Kretoj. O gal kokią mažą salą nusipirksiu. Galiu net su jumis pasidalinti. Juk jūs, vargšele, rašote iš pasiaukojimo, iš didelės meilės tėvynei, ar ne?
Ir prie ko čia ta Spineli grupė, kai yra Prezidentė? Kai yra ant ko versti visas bėdas?
teisi? teisus? teisiausias?:) labai nesaugi asmeniškumo erdvė:)
taip, aš rašau iš susirūpinimo Tėvynės likumu ir labai keista, jeigu kas rašo ne dėl tos pašios priežasties.
parsidavimu jūsų nekaltinau (tai buvo mąstymas), tik apeliuoju į jūsų gerą valią. o dėl pinigų maišų žiūrėkite mano atsakymą „Kažin“, atsibodo.
p.s. dar neatsakėte į mano vakarykštį klausimą“ „tai gal glaustai priminkite konkrečius prezidentės žingsnius, atliktus siekiant, kad Lietuva būtų “lygiavertė tautų sąjungoje” ir faktus, rodančius, jog ES nesireiškia kaip federacinė sąjunga ir nediktuoja savo valios Lietuvai. ačiū.“
Dažniau klausykitės ką kalba pati Prezidentė, o ne ką kalba jos priešai apie ją. Ji savo žodžių į vatą nevynioja.
Dažniausiai savo baimes perkeliame iš praeities į ateitį. Nesakau, kad to neturiu, nes kaip ir Radžvila, labiausiai bijau totalitarinės diktatūros.
Europos komisija kol kas (sakau “kol kas”, nes jei laimėtų Spineli grupė, gali būti ir kitaip) siūlo, pataria, o ne įsakinėja. Todėl Ir aš siūlau dažniau skaityti tiesiog jų portalą, //ec.europa.eu/ o ne mūsų vietinius gąsdinančius straipsnius.
Atvykęs į Lietuvą ES Prezidentas H.Van Rompuy pats paneigė apie jį paskleistus pletkus, kad neva jis sakęs, jog Europoje neliks tautinių valstybių. Ir paprašė jam tokį klausimą uždavusį žurnalistą pateikti šaltinius. Visgi šis nepateikė… nors gal ir buvo kur nors tokia žinutė paskleista.
kaip tik prezidentės ir klausausi – labai atidžiai – vien ko metinis pranešimas vertas:) jums irgi rekomenduoju tai daryti – klausyti sakomą tekstą (ir lyginti su faktais), o ne „pakilią tarybinę intonaciją“. bet apie tai jau daug kalbėta, nebejaučiu poreikio gilintis.
Iškart po teismo V. Uspaskichas televizijoje žegnojosi niekaip nesusijęs su kažkokia „Jangila“. Nestebina, kad valstybėje, kur populiarusis premjeras ryte sako „kukū“, o vakare – „kakariekū“, nėra jokio pavojaus užsitraukti nemalonę meluojant.
Priminkime.
1995 m. dujotiekio suvirintojo iš Kėdainių (nuo 1987 m.) Uspaskicho įmonė „Vikonda“ tapo „Gazprom“ dujų tarpininke ir iškart tą verslą perleido Britų Mergelių salose registruotai kompanijai „Jangila“. Nustatyta, kad ši per dvejus metus gavo 271 mln. litų pajamų, bet mokesčių nemokėjo. Medžiagą apie jos veiklą rinko ir Valstybės kontrolė, ir Finansų ministerija, kuriai tuo metu vadovavo Dalia Grybauskaitė. Prokurorai pagal tą medžiagą kvalifikavo baudžiamąją atsakomybę. Nuosprendžio baimė buvo postūmis Uspaskichui žengti į valdžią. Buvęs pirmasis Lietuvos gen prokuroras Artūras Paulauskas susitraukė iki finansinio rėmėjo ramsčio, į kurį dosnia ranka atsirėmęs Uspaskichas 2000 m. su Naująja Sąjunga įžengė po Seimo stogu ir sėdo į Ekonomikos komiteto pirmininko kėdę. Taip buvo sulaukta senaties, ir „Jangilos“ byla buvo uždaryta.
Jei valstybinės institucijos dengia galimai nusikalstamus veiksmus, o pavieniai nepakantūs piliečiai sudorojami, nelieka kliūčių tokį korupcinį modelį įgyvendinti ir šalies mastu.
2004 m. rinkimuose V. Uspaskichas pasirodo kaip sutrikusių žmonių gelbėtojas su nauja Darbo partija. Jam dirvą išpureno ištisa armija kyšininkų ir kapitalizmo tarp draugų puoselėtojų, o balsus sunešė visi, pasijutę nustumti nuo gyvenimo puotos stalo…
Pažiūrėjus kas daugiausiai remia korupcijos židinį – LRI, pirmoje ar antroje vietoje po Philips Moris aptiksite “Vikondą”.
Prezidentė tiesiai šviesiai rekomendavo nebalsuot už sukčių partijas, betgi “nuskriaustiesiems” “skriaudžiamas” Viktoras atrodė toks savas, toks savas:)
Mūsų Prezidentė rūpinasi, kad Gasprom monopolis neįsitvirtintų Europoje ir Lietuvoje, bet turėtų konkurentų. Dabartinė JAV vyriausybė, kaip teigia wikiLeaks nutekėjimai, po pusės metų stebėjimo, Grybauskaitę laiko patikimiausia Rytų Europos vadove. Vadove, kuri vykdo skaidrią politiką. Todėl ji nėra mėgstama nei Rusijos pozicijos, nei opozicijos, nei, ypač, mafijos veikėjų. Ją palaiko tik sveiko proto jėgos. Ir nors globalizmas jau vyksta nesustabdomai, svarbu kad Europoje įsitvirtintų sveiko proto jėgos, kurių Putino kuriamoj Eurazijoj dar reikia su žiburiu ieškoti.
Eik tu ši…. su savo faneravimo, „Vikonda“ nebuvo dujų tarpininke, nors Uspaskichas buvo „Gazprom“ valdybos narys, kadangi „plovė“ pinigus Viachrevui … tarpininkė buvo kita firma (paklausk Bosą), Klaipėdoje….
energetikos sektoriuje išvengti Rusijos įtakos yra sunku, nes ši valstybė į energetikos sektorių įsitraukusi bene labiausiai iš visų valstybių ir turi didelių interesų. Galime ir toliau neigti, kad alternatyvios energetikos šaltinių plėtra Lietuvoje blokuojama dėl aktyvių ir konfrontuojančių vietinių žmonių grupių ir jų noro apginti savo žemes nuo technologijų invazijos, tačiau reiktų ir pripažinti, kad vietinių žmonių ir valdžios konfliktais labiausiai džiaugiasi, o gal net juos skatina per “žaliuosius” mūsų kaimynė Rusija, nes kuo ilgiau mes tarpusavyje pešimės dėl sprendimų priėmimo, tuo ilgiau priklausysime nuo vieno tiekėjo. Kol patys politikai yra susiskaldę dėl energetikos, tol ir žmoneliai neturi aiškaus supratimo kas jiems naudinga ir kas ne. O tai yra ideali situacija propagandai skleisti.
Dar krūvą Informacinio karo apraiškų galima atrasti ir tam pačiam internete. Lietuvai nepalankių svetainių nors vežimu vežk, tačiau visos jos sėkmingai pridengiamos patriotizmu, tiesos paieškomis ar tiesiog kritinės nuomonės raiška. Bet ar niekad nekilo klausimas, kodėl V.Uspaskicho balsas.lt, su padaliniai rajnuose (kiedainietis.lt, šiaulietis.lt, klaipiedietis.lt ir t.t., Antonovo buvęs lietuvosrytas.lt, Romanovo diena.lt ir kt, V.Tomkaus respublika.lt, laisvas (nuo tiesos)laikraštis.lt ir netgi sorošistų tiesos.lt, ekspertai.lt, … nuolat muša tik į vienus vartus – prieš Prezidentę, prieš VSD, prokuratūrą, t.y. PRIEŠ LIETUVOS VALSTYBĘ?
“Marta”, jeigu jūs pati iš tiesų tikite nors vienu šios demagogijos žodžiu ką čia prilaistėte, tai man jūsų jau tik gaila – smegenys išplautos turbūt neatitaisomai. Uspaskis? JAV? wiki leaks? mankurto pasakos. aš prašiau lyginti ponios ŽODŽIŲ TURINĮ SU DARBAIS, o ne turinį su turiniu (kartais net nesusijusiu). net nekomentuosiu..:)
net žemė dreba nuo Prezidentės darbų, o jūs nematot? Visi sukčiai ir mafijozai sprunka kuo toliau, o jūs nematot? Tad iš kurgi toks galingas sukčių susivienijimas kiltų prieš Prezidentę, jei ji nedirbtų, panašiai kaip nedirbo prezidentai iki jos ir buvo tylu, ramu, puikios sąlygos veistis sukčiams, erkėms siurbiančioms tautos kraują… Tai gal savęs gailėkitės, brangute. 🙂
“Aš prašiau” – kas per tonas? Ar aš tamstytės koks pažas, turintis atnešt kiekvieną JE darbą ant lėkštutės? Jei vadinat kitus mankurtais, tai prašom nurodyti – kuri žiniasklaidos priemonė formuoja tokias nuomones kaip mano? O tokių kaip jūsų, brangute, pilnas internetas. “Laisvam laikraštį”, net rastume identišką dvynę, pasivadinusią “Beta Vulgaris”.
kam tiek emocijų? „aš prašiau“ yra mandagus išsireiškimas, atspindintis tai, ko klausimu buvo prašoma. o kaip jūs parašytumėte, jeigu prašėte? pageidaujate? reikalaujate? įsakote?:) tikrai neturėjau mintyje jūsų įžeisti, nes mano prigimtyje nėra poreikio įžeidinėti (tik išskirtiniais atvejais), tad prašau (ir vel prašau!) atsipalaiduoti – „tono“ nebuvo. „tonas“ čia visai nėra esmė, man svarbu turinys – jūsų minčių turinys, kurio nėra: jūs šventai tikite (jei tikite!), kad „prezidentė dirba Lietuvai“ ir šaukiate be argumentų, ir pykstate, ir gadinate sau sveikatą. kam? gal tiesiog paanalizuokite prezidentės žodžių ir veiksmų adekvatumą – analizuoti jūs mėgstate – kodėl nepasidarote svarbiausios analizės, kuri atvertų jums akis? to ir prašiau, ir dar kartą prašau – paanalizuokite kaip jos žodžiai atitinka jos darbus – gal praregėsite? pasiūlymas buvo su geriausiais ketinimais, ir tebėra.
makurtiškumu vadinu žmogaus sąmoningą užsidarymą, kad būtų vykdoma jam įkalta instrukcija – nežiūrint nieko – žmogų, užvaldytą intonacijų, tonų ir emocijų, neleidžiančių atvirai ir kritiškai pažvelgti į pasaulį. dar galima ir Č. Aitmatovo „Ilga kaip šimtmečiai diena“ prisiminti, geras kūrinys. o makurto oficiali reikšmė: „žmogus, nežinantis savo tėvynės, tautos, giminės, pamiršęs, ką žinojo, ir nenorintis apie tai žinoti“. matyti, kaip sąmoningai nakinama tauta ir tam užmerkti akis – man yra baisus mankurtiškumas. man jūs primenate tokį žmogų ir labai norėčiau, kad pabustumėte – nuoširdžiai (jeigu jūsų „miegas“ – irgi nuoširdus).
p.s. jeigu tokių kaip aš, „pilnas internetas“, vadinasi, esu teisingame kelyje:) neapibėgau visų tinklapių, neanalizavau. bet džiaugiuosi, kad yra panašiai mąstančių tautiečių.
o apie „brangutes“ ir „brangiuosius“ jau kalbėjome – šiuos pasilaikykite sau, iš jūsų meilumai manęs nedomina…brr.
jūsų vietoje taip nesididžiuočiau, kad esu tik lengvai žiniasklaidos manipuliuojamos nemąstančios masės dalelė. Pati tai įvardinote mankurtizmu, jei ką:) sudie. daugiau nebeturime apie ką kalbėtis. Manęs nedomina ego konkurencija kas ką įveiks žodžių srautu, ar “pamažins” epitetais iki savojo susimažinimo lygio:) Nes meilė tarp nelygių negalima. 🙂 ir aš jus myliu:)
Aš – taip pat eurofederalistas 🙂 manau, kad Europos ateitis – FEDERACINĖ VALSTYBĖ. ir kuo greičiau tai įvyks – tuo geriau 🙂
Bus kaip ir su skalūnais… Kažkam naudinga… Visada tarp valdančiųjų atsiras šliužų, kurie ne tik žemę, bet ir tėvą motiną parduotų.
Manau, kad gąsdinimaisi ES federalizmais, Rusija, Spinelli grupe ir t.t. nėra niekuo tikru, o tik suinteresuotųjų finansuojamomis ir organizuojamomis viešųjų ryšių akcijomis (jaukinamomis idėjomis), kurios be kita ko Lietuvoje daugiausiai pasitarnauja dūmų uždangalu realybei – Lenkijos strateginėms grėsmėms Lietuvai ir apskritai regionui į Rytus (Baltarusija, Ukraina), o konrečiau šalių viduje esančio “lenkizmo” vykdomam, šliaužiančiam lenkinimuisi, pridengti.
Tokiu atveju laikau, kad apie tariamas grėsmės realiausiai, taigi ir lietuviškiausiai galvoja komentatorius “S”.
Kažin, pagal jūsų filosofiją aš ir visi čia komentuojantys, turėtume jausti didžiules įplaukas iš ..kur? Lenkijos? ES? Rusijos? kokios idėjos “jaukinamos”? kokiu tikslu? būkite maonus, patikslinkite – noriu žinoti iš kurios pusės laukti atskrendant pinigų maišo, nes kol kas niekas nenusileido 🙂 jūsų neabejotinas pasitikėjimas turint autoritetą pasakyti kas kam ir už ką moka garbės nedaro ir tik dar kartą pasitarnauja “raganų medžioklei”. tokiu principu jūs ir pats turėtumėte būti labai turtingas pajamomis, gaunamomis iš…ES? – už dėmesio nukreipimą nuo jų? liūdna skaityt tokius jūsų komentarus. gal būtų pats laikas pradėti mąstyti kaip žmonėms, o ne kaip sistemų sukamiems sraigteliams?
beje, šiuo metu darom lygiai tą patį, kaip ir sąjūdiečiai, besiaiškindami “kuris tikrų tikriausias ir dar tikresnis”. kaip gaila, kad mes, lietuviai, tokie. nuo šio klausimo eskalacijos pasitraukiu, nes nematau prasmės. jei kartu negalime nieko kurti, vienas kito kaltinimais nieko nelaimėsim.
Nebūtinai- “visi” – pvz., pinigus gali gauti tik chorvedžiai, o choristai tenkintis tik “padainavimais”.
Paprastai idėjos jaukinamos tikintis, kad jos gali būti prijaukintos, tapti savomis. Šiuo atveju jaukinamomis idėjomis gali būti, kad ir pvz., Lietuvai nepriimtina ES federalizmo idėja.
Pamanymai visokie galimi, jie priimtini ramiai, juk ne šiltnamio sąlygomis auginti esame, o laisvuose laukuose.
Dėl pinigų, tai, matyt, realiausia būtų jų laukti iš tų, berods, 1,39 milijono dolerių, kurie, kaip prieš pora metų buvo girtasi, 2012-13 metams buvo gauti Rytų reikalams finansuoti iš Lenkijoje sukviestų finansinių donorų
Pusės, iš kurių jie atskristų šiuo atveju, suprantama, gali būti netikros, taigi, apie jas sakydamas, nenorėčiau laukiančiųjų nuvilti…
Gi kompleksų dėl “raganų medžioklės” nevertėtų turėti, juk nesivaizduokime kokia šventųjų tauta esanti.
Tai va toks mano supratimas dėl paminėtų dalykų, keista, kad dėl to ambicijos kyla… Juk Sąjūdžio laikais buvo sakoma: Jupiteri, tu pyksti, vadinasi esi neteisus…
esu kaltas, kaltas, esu labai, labai kaltas. Išgąsdinau visus alke federalizmu, Spineli, Rusija, pasitarnavau “dūmų uždangalu” šliaužiančiam lenkizmui… O juk iš tikrųjų tereikia tarnauti vienam visagaliui dievui Perkūnui ir viskas būt gerai. 🙂
Federalizmas išties išeitų tik į naudą. Kaip aš apie tai nepagalvojau. Turėtume vieną protingą ES vyriausybę, vieną teisingą ES prokuratūrą, vieną galingą policiją – interpolą, o vietinė regioninė valdžiukė atliktų bankomato funkciją – rinktų mokesčius. Tik to ji ir verta. Amen.
Dėkui, kad apšvietėt:)
Pritariu,manau, organizuokime eitynes iš Lietuvos vietų: iš Klaipėdos, Mazeikių, Biržų, Druskininkų.Ir susitinkame Vilniuje.
Pagarbiai,
Algis Daniusevicius
Na kažkaip įdomu- ar Filomena Taunytė jau prisikėlė? Juk sako kad ji mirė…. O čia pasirašė jūsų manifestą. Lietuva stebuklų kraštas….
Manifestas pasirašytas tada, kai ji buvo dar Šiapus. Kiek pamenu, netgi senokai, atrodo, prieš pora metų, čia gal atnaujintas? Kažkada esu Youtubėj klausiusi analogišką ar panašų 2011m. tekstą.
Retkarčiais pagalvojus, kodėl taip „nesiseka“ visokiems visuomeninėms organizacijoms, kodėl jų nepalaiko visuomenė, kur užkastas „šuo“? Atlikau savo tyrimus, teko daug bendrauti su „aktyvistais“ ir pagaliau galiu pateikti tiesą:
1. Melas ir asmeninių interesų viršenybė.
2. Valdžios(įtakos) noras.
3. Egoizmas ir kerštas.
Taigi, kad sukurti stiprį organizacijos brandulį, tokiais atvejais reikalingi pinigai… dideli pinigai. Todėl neviena organizacija negali išsilaikyti iš savo narių įnašų. Todėl visų partijų, kitų politinių ir visuomeninių organizacijų „vienijantis“ pagrindas(idėja) yra milijonierių pinigai. Visų partijų ir kitų organizacijų programos yra vienodus, pagal principą – „Mums, Jums ir Visiems Kitiems“. Panašiai kaip nusikaltėliams deklaruotu atleidimą nuo bausmės, o nukentėjusiems griežtinti bausmės, teisėsaugai kelti atlyginimus. Ir visi bus patenkinti. Nors realiai taip nebūna… Kada trukta pinigų, tai prasideda pigios akcijos, peticijos ir t.t. Tokie „spektakliai“ organizuojami tik dideliuose miestuose, arba „kurortų“ sąlygomis, o visa Lietuva paliekama už „borto“, nors kalbama apie vieningą Tautą. Tikslas pritraukti(įtraukti) kaip galima daugiau žmonių… o rimtus tikslus galima palikti iki rinkimu(„pažadų laikas“). Dauguma jau suprato ir tiesiog nedalyvauja orgijose, o organizatoriai pyksta – kur pilietiškumas, lygtai kvailumas ir pilietiškumas butų sinonimai.
Nuomonė:Nuosavybė šventas dalykas- kam noriu tam parduodu… O kodėl nenorite drausti namų su žeme po jais pardavinėti? Juk dar sparčiau Lietuva išparduodama. Čia neblogas būrelis iniciatorių susirinko: Juozaitis savo laiku vietą renkant Atkuriamąjį Seimą raudonąjam koloborantui Brazauskui užleidęs, Šliužas- visokiais būdais bandęs ir bandantis prie lovio prieiti, ,,čempionas” (niekad neatlikęs antidopingo testo ??) Savickas, nuo lovio nuvytas Ozolas, mirusi F.Taunytė ir t.t. Tikrai neisim į referendumą ir kitus raginsime neiti. O žemę jau artimiausiu laiku parduosiu užsienio įmonei, kurios vadovas grynas žemaitis…
aplamai ar nejaučiate, kad pasaulis suka kokiu tai keistu DEMATERIALIZACIJOS KELIU?
BENDRAUJAM VIRTUALIAI, PINIGAI VIRTUALŪS, knygos ir laiškai virtulūs, yra jau ir virtualių universitetų, mokyklų, nekilnojamas trurtas virsta kilnojamu, nuosavybė, nors ir privati, bet apmokestina ją kas tik nori ir kiek tik nori mūsų vis besikeičiančių vyriausybių… o kuom tai skiriasi nuo reketavimo? Jeigu mano nuosavybė, ji turi būti šventa ir neliečiama. Bet jei nuo jos lupa kažkas mokesčius, tai tas kažkas kam aš moku ir turėtų būti tikrasis sąvininkas. Vadinasi, privati nuosavybė yra tik dalinė… tarsi nuoma iš valstybės.
Lėkšta emocija ir daugiau nieko…
Kažin, Tavo komentarai tai – Vėmalai vemiančiųjų ir daugiau nieko…
“Martos” dėka galbūt atrasiu giminingų sielų:)
http://www.laisvaslaikrastis.lt/news/1457/53/d,detalus/
medus, 2013-07-23 18:27
sveiki. aš šiame tinklapyje pirmą kartą – atėjau susipažinti su “Beta Vulgaris”, kuri, anot tokios personos “Martos” (dar besivadinančios et ir kitaip), jus pavadino mano “identiška dvyne” 🙂 nuoroda čia: https://alkas.lt/2013/07/21/lietuvos-zemes-nepardavimo-uzsienieciams-referendumo-rengejai-saukia-tauta-susitelkti/?comments#comment-118916 (žr. komentarą “tai jūs nematot?: 2013 07 23 16:23” malonu susipažinti, būtinai pažiūrėsiu jūsų mintis. galbūt dėl laiko stokos dažnai čia neužsuksiu, bet malonu žinoti kažkur esant giminingą sielą. AČIŪ, “MARTA” 🙂
na, ko taip susijaudinote, SALDŽIOJI BETA VULGARIS?:) Nurimkite, niekas jūsų nekaltina, kad tapote ‘Laisvo laikraščio”(laisvo nuo tiesos) auka. Jei VIEN tik šį laikraštį skaityčiau ir aš galvočiau panašiai kaip jūs – kad visi aplink mankurtai ir kad šviesa Rytuose, o VAKARUOSE TIK TAMSA. . Juk jame nerasi nei vieno straipsnio, kuris nebūtų nukreiptas prieš Lietuvos vyriausybę. NET DIDŽIAUSI LIETUVOS PRIEŠAI TAIP NEIŠDRĮSTŲ:)
Štai antraštės:
Mus valdo pasipūtusi idiotė
Teisėjai išnagrinėja bylas jų net nematę (12)
Cirkas Klaipėdos apygardos teisme arba teisėjos šou 2 dalis (28)
Dar neįsiteisėjus nuosprendžiui, spauda „siunčia už grotų“ Viktorą Uspaskichą ir Vitaliją Vonžutaitę. DP ir Garliavos bylų sąsajos ir bendras saugumo vardiklis (
Kaip banko Snoras bankroto administratorius N.Cooper švaisto banko kreditorių pinigus ir tyčiojasi iš Lietuvos (5
Seimo Komisija tirs galimą Prezidentūros politinę korupciją …. (31)
V. Gapšys: „Jeigu E. Masiulis negina žmogaus teisių Lietuvoje, tai galėtų bent patylėti“
D.Valys dengia mafijos nusikaltimus ? (85
Naglis Puteikis : Seimas surado savyje jėgų nepritarti gen.prokuroro ataskaitai (62)
Seimas parodė D.Valiui duris (81)
Henrikas Daktaras tikrai turi teisę į nekaltumo prezumpciją. Lietuviškosios teisėsaugos grimasos: be kaltės kaltas, nes … Daktaras (205)
Dalius Stancikas. Katastrofa ar neeiliniai gebėjimai? (167)
D.Grybauskaitė meluoja ir neraudonuoja (82)
Rūta Janutienė: „Raudonai Daliai ranką ištiesė gimdytojas, pravarde „Dėdulė“…” – tęsinys, 2-oji dalis (50)
Gal pagaliau bus atstatydintas „kišeninis prokuroras“ Darius Valys? (174)
Ar tikrai Jono Furmanavičiaus ir Andriaus Ūso niekas nesiejo? (117)
Virš Vilniaus – purvinas dangus. Kas sutramdys teršėjus? (55)
„Ekspertai.eu“ turimi dokumentai rodo, kad prezidentės tėvelis Polikarpas Grybauskas tarnavo NKVD (410)
„Ar turime teisę tikėti Prezidente Dalia Grybauskaite?“ (156)
Naglis Puteikis pasiūlė Seimui ištirti galimą VSD ir prokurorų nusikaltimą (69)
Įdomi bus ekspertizė (293)
Nors teismas pripažino, kad LL redaktorius A.Drižius nuteistas pagal melagingus A.Sadecko parodymus net keturiose baudžiamosiose bylose, tačiau generalinis prokuroras D.Valys atsisakė atnaujinti šias bylas (122)
„Vsio zakonno“ teisingumo filosofijos dinozaurai (86)
Kaip supermenas Drąsius Kedys , vadovaujant po akių operacijos gulinčiam lovoje R.Ivanauskui, sušaudo teisėją J.Furmanavičių : specialisto išvados duomenų analizė (224)
Rūta Janutienė: „Raudonai Daliai ranką ištiesė gimdytojas, pravarde „Dėdulė“…” (3
Tai buvo sąmoningas bandymas mane nužudyti (papildyta) (725)
Neeilinė A. Drižiaus pergalė
„Laisvo laikraščio” redaktorius pateko į sunkią avariją (319)
Kokią plastinę operaciją A. Sadeckas pasiūlytų mergaitei? (8
hey, „marta“! jau atsigavote po vakarykčio fiasko? tai kaip tas jūsų ego? nelabai nukentėjo? 😉 vakar taip dramatiškai atsisveikinote, bet visgi negalite manęs pamiršti?? stipru. ok, atleisiu jums su viena sąlyga – vardan tos meilės, kurią man išreiškėte – ar atliksite tą mažą užduotėlę, kurią jūsų PAPRAŠIAU atlikti? nes man iš tiesų rūpi jūsų dvasios būsena – kai kuriais klausimais mūsų nuomonė nelabai skiriasi (keliuose komentaruose jums net pritariau), tad savaime nejaučiu priešiškumo – bėda tik tame, kad nematote pačios esmės, o tai labai vargina ir liūdina.
o dėl laisvo laikraščio – poreikio jus įtikinėti nejaučiu – programuoti žmonės dažniausiai veikia griežtai pagal programą, bet galbūt bus įdomu tiems, su kuriais tenka bendrauti šiame tinklapyje ar kurie galbūt bendrauja su „Beta“. taigi, faktai: vakar buvo pirmas kartas, kai lankiausi (jūsų dėka!) „Laisvame laikraštyje“ (teks suvokti, jog ne visi blaškosi taip kaip jūs) ir parašiau „Betai Vulgaris“. apmaudu, bet tai ne aš! ir ne, mūsų tapatinti negalima. dėl laiko stokos (žmonės dar daro tokius dalykus, kurie vadinasi darbas) permečiau akimis tik keletą „Betos“ komentarų ir iš karto pastebėjau esminį skirtumą, kurio jūs, deja (kur jūsų pastabumas?), nepastebėjote. man jau kuris laikas: „Visi tikėjimai – fantazijos žaislai / apie tikrovę nieko pasakyt negali“ (Vytautas Mačernis), ko apie „Betą“ nepasakysi. dar kalba kartais šiek tiek gruboka pasirodė, bet gal tik pirmas įspūdis toks. o šiaip jos matyti komentarai visai patiko – pilni žaismės, fantazijos ir įdomių argumentų. tad dėkoju, jeigu pagal šias savybes mus sulyginote ir palaikėte tuo pačiu asmeniu. o šiaip – regis, smagiai jie ten gyvena, gal vertėtų apsilankyti dažniau.
p.s. tikiuosi, „Beta Vulgaris“ nepaduos jūsų į teismą, kad drįsote taip pažeminti jos originalumą..uch..kokie pavojai tyko internete 🙂
graudu iki ašarų – aš jau raudu…………………………………………………………………………………………………………….: ) “Marta”, neradusi argumentų ne pasuokite, o ANALIZUOKITE, iš tiesų analizuokite, o ne imituokite! man nesvarbu komentavimas po jūsų komentarais – svarbu, kad jūs PABUSTUMĖTE. sėkmės.
Dękui už rūpesti saldžioji Beta Vulgaris:) Be jūsų tikrai neišgyvenčiau. 🙂
Įdomu kur yra Lietuvos kontr žvalgybos akys . Kur FNTT ir kitos instancijos , kurios jau dabar turėtu rinkti informaciją apie asmenis , kurie supirkinėja žemes , miškus vakariečių pinigų maišais . Tokie turėtu būti užsienio asmenys įtraukti į Lietuvos nepageidaujamų , bei Lietuvai pavojingų asmenų juodąjį sąrašą .
Jos buvo išmestos per langą, nes per daug matė.
Parduoti Lietuvos Žemę ne Lietuvos piliečiams(Mūsų Protėvių krauju persisukusią,ginant nuo svetimšalių…,kad Ji būtų mūsų) – tai ne tas pats, kas parduoti dūšia velniui,- tai neapsakomai blogiau…
Po velnių, nesigavo nueit į Vingio parką į tą susirinkimą. KUR PARAŠŲ REFERENDUMUI LAPUS GAUT? Girdėjau, kad Tautininkų sąjunga dalins, bet greičiau paimsiu – daugiau pririnksiu.
Žemė visų pirma valstybės teritorija. Kaip ir savo pilietybės negali perleisti kitos valstybės piliečiui, taip ir žemės-valstybės teritorijos negali perleisti kitos valstybės piliečiui. Politikai prisiekė “saugoti Lietuvos valstybės vientisumą”!
Stojant į ES balsavome tik UŽ NARYSTĘ. Ne viskas, kas ateina iš Briuselio, yra gėris. Šiandien šitą jau žinome geriau, nei bet kada.
Siekime, kad visi Briuselio nurodymai būtų viešai svarstomi, o ne aklai priimami. Jau pamatėm jų “geranoriškumą” ir demokratiją. Ačiū, nereikia.
Ir mokykimės gyventi be jų pinigų, velniai griebtų! O kaip lig tol gyvenom?
Ir nemanykit, kad ES tai jau amžiams. Kada nors vistiek turėsime gyventi be jų. Supuvusios moralės imperija visada pasmerkta žlugti. Dar nebuvo taip, kad Dievo planas pralaimėtų.
Andrius:
2013 07 24 11:34
Įdomu kur yra Lietuvos kontr žvalgybos akys . Kur FNTT ir kitos instancijos , kurios jau dabar turėtu rinkti informaciją apie asmenis , kurie supirkinėja žemes , miškus vakariečių pinigų maišais . Tokie turėtu būti užsienio asmenys įtraukti į Lietuvos nepageidaujamų , bei Lietuvai pavojingų asmenų juodąjį sąrašą .
Atsakyti
A:
2013 07 28 04:55
Jos buvo išmestos per langą, nes per daug matė.
Sveiki. Svarbi teisinė informacija. Pamatinis terminas „LIETUVIŲ KILMĖS LIETUVOS PILIETIS“ sureguliuos visas ,dvigubos pilietybės, žemės pardavimo problemas. Mąstom, nebūkim juokingi, apgailėtini ministerijų šliužai. Arvydas Damijonaitis
Labai autoritetingas komentatorius. Tiesiog politologas ir filosofas. Štai jo prisistatymas Lietuvos visuomenei “bloge”:
Vardas: Arvydas
Pavardė: Damijonaitis
Slapyvardis: Psycho
Apie mane:
Trenktas žmogas , visuomet randantis dėl ko pasijuokti. Gyvenantis muzika ir mylintis rudenį (: Mirštantis be sausainių ir saldainių popierėlių išgertuose arbatų puodeliuose (((: ”
Dabar jau atsibodo žaisti saldainių popierėliais, norisi pažaisti Konstitucijos straipsniais?
mens ugg scuff slippers Lietuvos žemės nepardavimo užsieniečiams referendumo rengėjai šaukia Tautą susitelkti (video) | Alkas.lt
ugg boots ireland online http://www.gullionviewpiggies.com/discount/ugg-boots-ireland-online.html