Pastaraisiais metais įvairios įmonės matė daug pokyčių. Naujos technologijos, besikeičiantys klientų poreikiai, visuomenės pokyčiai ir COVID-19 pandemija sparčiai pakeitė verslo aplinką. Tačiau ko galime tikėtis 2023 metais? Šiame straipsnyje pateiksime svarbiausias 2023 metų verslo tendencijas aktualias daugeliui įmonių.
Kas yra verslo tendencija?
Bet koks veiksmingas verslo planas turi apimti dėmesį į visas naujausias tendencijas ir jų laikymąsi. Jos paprasčiausiai apibrėžiamos kaip pokyčiai, kurių reikalauja dabartinės aplinkybės, pagrįstos surinktais duomenimis ir statistika. Daugelį jų lemia technologijų pokyčiai, kurie paveikė daugybės įmonių rinkodaros strategiją.
Mobiliesiems įrenginiams pritaikytos reklamos
Įrodyta, kad šiais laikais dauguma vartotojų apsiperka naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Tai reiškia, kad 2023 m. daug dėmesio bus skiriama skelbimams, kuriuos galima lengvai peržiūrėti telefone.
Daugelis skelbimų yra pasiekiami tik kompiuteriu, o įmonės dėl to praranda didelę dalį potencialių klientų.
Pokalbių robotai nenustos augti
Šiais laikais vartotojai nori, kad į jiems rūpimus klausimus ir problemas būtų atsakyta iš karto. Priklausomai nuo situacijos, jie gali neturėti laiko laukti atsakymo darbo dienomis. Štai kodėl tiesioginiai pokalbiai tapo populiariu būdu gauti greitą atsakymą iš įmonių.
O chatbotai padeda automatizuoti šiuos pokalbius, kuriuos iki šiol atlikdavo žmonės. Šitaip įmonės sutaupo ir pinigų ir patenkina savo klientus greitais atsakymais bet kuriuo laiku.
Virtualioji realybė
Niekas negali tiksliai nuspėti, kokį poveikį virtualioji realybė turės įmonėms 2023 m., tačiau sakoma, kad ji įsilies į mūsų kasdienį gyvenimą – nuo šios technologijos naudojimo naujiems darbuotojams įdarbinti iki virtualių paslaugų pardavimo – ir tai neabejotinai yra tendencija, kurią verta kiekvienai įmonei stebėti.
5G ryšys
Šis tinklas, leidžiantis užtikrinti didesnį duomenų perdavimo greitį ir toliau auga. Palaikydamas didesnį duomenų srauto pralaidumą, pramogų sektorius su 5G gali transliuoti kokybiškesnius tiesioginius koncertus, sport rungtynes, laidas, kazino gyvai žaidimus ir pan.
Darbas nuotoliniu būdu
Vis daugiau įmonių supranta, kad gali įdarbinti bet kurį žmogų iš bet kurio miesto. 2021 ir 2022 m. dėl COVID-19 daug darbuotojų dirbo nuotoliniu būdu. Jei jūsų įmonė buvo to dalis, tikriausiai pastebėjote, kad tai turėjo nemažai privalumų ir jūsų verslui, ir darbuotojams. Nuo išlaidų sumažinimo iki didesnio produktyvumo įmonėje.
Rinkodarai skirti vaizdo įrašai
Socialinės medijos platformos suteikė įmonėms naują erdvę reklamuoti savo produktus ar paslaugas tikslinei auditorijai. Ekspertai mano, kad vaizdo įrašai yra veiksmingesni už bet kokią kitą turinio formą, todėl daugelis įmonių perkelia dėmesį į įtraukiančių vaizdo įrašų kūrimą, kad reklamuotų savo produktus ar paslaugas.
Dėmesys privatumui ir saugumui
Šiais laikais, žmonės vis labiau rūpinasi savo saugumu ir privatumu. Ir ne be priežasties. Vien per pirmąjį 2022 m. pusmetį įvyko daugybę duomenų nutekėjimų. Esant tokiam scenarijui, dėmesys privatumui ir saugumui įmonėse yra vienas iš svarbiausių 2023 m. klausimų. Įmonės sieks tobulinti savo svetainių saugumą ir užkimšti potencialias spragas.
Paieška balsu
Sparčiai auga paieškos balsu telefonuose ir kituose įrenginiuose, įskaitant „Google hub“, „Siri“ ir „Alexa“, naudojimas. „Google“ duomenimis, 41 proc. suaugusiųjų ir 55 proc. paauglių kasdien naudojasi paieška balsu. O 2023 m. galime tikėtis, kad šie skaičiai toliau augs.
Kūrybiškumas
Galiausiai, viena iš svarbiausių tendencijų įmonėse, kurios galime tikėtis 2023 m., yra kūrybiškumas. Sparčiai keičiantis pasauliui, tapo akivaizdu, kad įmonės turėtų ieškoti naujų, novatoriškų būdų, kaip parduoti savo produktus ar paslaugas.