Jonavos rajone startavo europinio standarto (1435 mm) bėgių tiesimo darbai. Bėgių tiesimas – vienas ryškiausių projekto progreso pavyzdžių – 8,8 km bėgių ruože Šveicarija–Žeimiai bus nutiesti iki šių metų pabaigos.
„Geležinkelio statyba pereina nuo planavimo iki realių darbų – nuo vizijos iki bėgių paklojimo. „Rail Baltica“ – ne tik modernus transporto projektas, bet ir viso Baltijos regiono saugumo garantas. Kiekvienas europinio geležinkelio bėgis sustiprins mūsų šalies ir Europos Sąjungos rytinės sienos saugumą, užtikrins, kad Lietuvos žmonės turėtų greitą ir patogų susisiekimą su Vakarų Europa“, – sako susisiekimo ministras Juras Taminskas.
Geležinkelio bėgiai bus sujungiami ir tiesinami specialia technologija, kad atitiktų tarptautinius „Rail Baltica“ geležinkelio statybai taikomus standartus. Vieno bėgio ilgis – 25 metrai, viso „LTG Infra“ 2024 m. šiems darbams įsigijo 86 200 tonų skaldos, 29 500 vienetų gelžbetoninių pabėgių ir 42 kilometrus bėgių.
„Teritorijų planavimas, projektavimas, pasirengimas projekto įgyvendinimui užima didelę dalį. O statyba, kaip bėgių tiesimas, yra greitai vykdomas procesas. Šiuo metu mums svarbiausia išlaikyti pernai įgautą progresą bei statybos tempą“, – teigia LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
„Rail Baltica“ projektą įgyvendinanti grupės įmonė „LTG Infra“ pabrėžia, kad investicijos į infrastruktūrą valstybei atneša apskaičiuojamą naudą. Tai rodo atliktos studijos rezultatai.
Parengta pagal „LTG Infra“ pranešimą





















