Trečiadienis, 27 rugpjūčio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Įsibėgėja ilgiausio tilto per Nerį statybos

www.alkas.lt
2023-10-03 13:49:20
3
„Rail Baltica“ statybos | sumin.lrv.lt nuotr.

„Rail Baltica“ statybos | sumin.lrv.lt nuotr.

       

Įgyvendinant didžiausią geležinkelių infrastruktūros projektą Baltijos šalyse „Rail Baltica“, įsibėgėja ir ilgiausio geležinkelio tilto per Neries upę statybos Jonavos rajone – intensyviai vykdomi polių įrengimo darbai. Pagrindinės geležinkelio linijos statybos brandžiausiame geležinkelio ruože nuo Kauno iki Latvijos sienos prasidėjo šiemet. Šioje atkarpoje taip pat statoma geležinkelio sankasa bei inžineriniai statiniai, tiesiami privažiuojamieji keliai automobiliams.

„Tiltas per Nerį – vienas sudėtingiausių projekto „Rail Baltica“ objektų ir itin sudėtingas inžinerinis statinys. Šiandien tilto statybos vietoje kasdien vis intensyviau vyksta polių įrengimas. Siekiant pagreitinti jų įrengimo darbus artimiausiu metu numatoma statybos darbams pasitelkti papildomą polių įrengimui reikalingą techniką“, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo projektų įgyvendinimo vadovas Vytautas Tilinskas.

Statybos darbus vykdo Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“. Siekiama, kad polių įrengimo darbai būtų baigti kitų metų pavasarį. Esant tinkamoms oro sąlygoms per dieną įrengiami vienas-du poliai. Statybvietėje darbai atliekami rotorine gręžimo mašina, kurios aukštis siekia net 27 metrus.

„Skaičiuojama, kad kiekvienam poliui reikės po 40–60 kubinių metrų betono – priklausomai nuo polio ilgio ir skersmens. Išgręžus polio įrengimo vietą pirmiausia yra įstatomas metalinis poliaus armatūros karkaso rėmas ir tada atliekami betonavimo darbai. Viso tiltui suprojektuota įrengti 376 polius, vyraujantis polių skersmuo yra 1,5 metro, tačiau taip pat yra ir 1,8 metro skersmens polių. Ilgiausių polių gylis sieks net 33 metrus“, – kalba V. Tilinskas.

Įrengus polius bus vykdomi betonavimo darbai, statomi rostverkai – polinio pamato viršutinė jungiamoji dalis, į kurią remsis tilto konstrukcijos. Kitas statybų etapas – atramų ir taurų statyba, perdangų ir apdailos darbai.

Tiltas per Nerį kirs Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, todėl statybų metu ypatingas dėmesys skiriamas aplinkosaugai. Siekiant išvengti poveikio Neries biologinei įvairovei, buvo spręsti išskirtiniai techniniai uždaviniai, vyko aktyvus bendradarbiavimas su Valstybine saugomų teritorijų tarnyba. Atsisakius invazinių sprendimų upės vagoje žuvys galės laisvai migruoti, o vandens augmenija – vešėti. Saugant vietinę biosferą darbai Neries upės apsaugos zonoje nebus vykdomi žuvų bei paukščių migracijos metu.

Tiltas per Nerį bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse – jo ilgis sieks net 1510 metrų. Tilto, kurio aukštis sieks 40 metrų, statyboms reikės 11,5 tūkst. tonų armatūros ir 74 tūkst. kub. metrų betono.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  2. Geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas
  3. Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai
  4. Ilgiausią Baltijos šalyse geležinkelio tiltą statys Italijos bendrovė
  5. Siekia išnaudoti visas „Rail Balticos“ galimybes
  6. Nuo Vilniaus iki Kauno per 38 min. Įmanoma?
  7. Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu
  8. Ministras ragina spartinti „Rail Balticos“ darbus
  9. „Rail Balticai“ Lietuvoje EK skyrė 394 mln. eurų
  10. Pristatomas „Rail Balticos“ Panevėžio planas
  11. Naujajam Klaipėdos tiltui per Danę – žalia šviesa
  12. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  13. Kauniečiai marias galės pasiekti nauju pėsčiųjų tuneliu po geležinkeliu
  14. „Rail Baltica“ Kaunui atveria naujų galimybių
  15. Pasirašyta „Rail Baltica“ rangos darbų sutartis

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 3

  1. Mikas says:
    2 metai ago

    Tiesiog nesuprantama, kam tas tiltas reikalingas, kai geležinkelio tiltas per Nerį netoli Kauno yra. Jį sutvirtink, praplatink , jeigu reikia, ir viskas. Dabar rausiamasi per Natūra 2000 teritoriją, kad Lenkijai per Kauną, Panevėžį, o ne Vilnių Lenkijai neįkandamą, į Latviją geležinkelį padarius. Žodžiu, Lietuva daroma Lenkijos pravažiavimo koridoriumi ir kas tokius interesus iš Lietuvos valdžios asmenų palaimino, užuot pasinaudojus ES lėšomis ir pasidarius greitąją vėžę vos ne per visą Lietuvą (nuo Vilniaus iki Šiaulių) kaip patogų ir greitą susisiekimą Vilniaus, Kauno, Šiaulių ir kitų miestų žmonėms su pajūriu bet kuriuo metų laiku.
    Valdžia šiuo “Rail Baltica” maršruto klausimu su visuomene nekomunikuoja, nors save kaip demokratine šalimi laikant tai yra privaloma. Tikra sovietinė geležinė uždanga tęsiama. .

    Atsakyti
    • ??? says:
      2 metai ago

      Siandienos geoploitineje karo busenoje tarp vakaru
      ir rytu , mano galva geriau butu statyti tuneli o ne tilta….bet kai lesos ateina is ES …tai niekas per daug nemasto…..

      Atsakyti
  2. Mikas says:
    2 metai ago

    Didžiausias poreikis greitojo europinio geležinkelio yra Lietuvos gyventojų susiekimui su pajūriu ir su Ryga, Talinu. Kroviniams per Lietuvą ir po ją vežti geležinkelių pakanka. Tokiu atveju tas tilto lėšas skirti greitajai vėžei nuo Vilniaus link Kaišiadorių tiesimui. Čia jos visais atvejais prireiks. ES – esame ir mes, todėl privalu mastyti, kad lėšos būtų kuo naudingiau panaudotos.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

I. Ruginienė. Valdantieji praleido progą pasukti valstybės vairą gerovės kryptimi
Lietuvoje

Prezidentas paskyrė Ingą Ruginienę Ministre Pirmininke

2025 08 26
Paveldotvarka
Lietuvoje

Sostinėje sutvarkyti 73 kultūros paveldo objektai

2025 08 26
AIS
Lietuvoje

ES pradės veikti Atvykimo ir išvykimo registracijos sistema

2025 08 26
„Gmail“
Gamta ir žmogus

Sukčiai nusitaikė į „Gmail“ vartotojus

2025 08 26
Keltas
Lietuvoje

„DFDS“ plečia paslaugas kelionėms Baltijos jūra

2025 08 26
Metju Vitakeris ir Dovilė Šakalienė
Lietuvoje

Ministrė su JAV ambasadoriumi prie NATO aptarė gynybos klausimus

2025 08 26
Vaikas su akiniais
Gamta ir žmogus

Akinių lęšių kompensavimu pasinaudojo per 2,5 tūkst. vaikų

2025 08 26
Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas su darbo vizitu lankysis Suomijoje

2025 08 26

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Patric Byrne apie Vilniuje – protestas „Gėdos diena“: tūkstančiai žmonių reiškia pasipiktinimą valdžios koalicija
  • Prezidentų algos apie Prezidentas su darbo vizitu lankysis Suomijoje
  • Būtent! - apie A. Navys, M. Sėjūnas. Rusiją reikia sutriuškinti jos pačios labui
  • Aleksandras Dubinskis (iš kalėjimo) apie A. Navys, M. Sėjūnas. Rusiją reikia sutriuškinti jos pačios labui

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Prezidentas paskyrė Ingą Ruginienę Ministre Pirmininke
  • Sostinėje sutvarkyti 73 kultūros paveldo objektai
  • ES pradės veikti Atvykimo ir išvykimo registracijos sistema
  • Sukčiai nusitaikė į „Gmail“ vartotojus

Kiti Straipsniai

Tiltas per Dubysą

Raseinių rajone prasideda tilto per Dubysą atnaujinimo darbai

2025 08 14
Tiltas per Nerį

Pasirašyta sutartis dėl naujo pėsčiųjų tilto per Nerį

2025 08 13
„Rail Baltica“ traukinys | panevezys.lt nuotr.

„Rail Baltica“ liniją Lenkija–Kaunas projektuos Vokietijos bendrovė

2025 08 11
Vilniaus geležinkelio stotis

Vilniaus geležinkelio stotis žada tapti nauju traukos centru

2025 08 08
Geležinkelis

Ministerija susirūpino geležinkelių saugumu

2025 08 07
Meškinio tiltas

Ruošiamasi ketvirtojo tilto per Nerį ir viaduko atnaujinimo darbams

2025 08 06
„Rail Baltica“ statybos

Pasirašytos naujos sutartys dėl „Rail Baltica“ bėgių tiesimo

2025 08 06
Kelio darbai, kelio ženklas

Dėl incidento ties Č. Radzinausko tiltu įvedami eismo ribojimai

2025 08 04
Statybos

Kaip technikos nuoma statybose išvengia brangių klaidų?

2025 07 31
Traukinys

Birželį stebėtas keliaujančių traukiniais rekordas

2025 07 31

Skaitytojų nuomonės:

  • Patric Byrne apie Vilniuje – protestas „Gėdos diena“: tūkstančiai žmonių reiškia pasipiktinimą valdžios koalicija
  • Prezidentų algos apie Prezidentas su darbo vizitu lankysis Suomijoje
  • Būtent! - apie A. Navys, M. Sėjūnas. Rusiją reikia sutriuškinti jos pačios labui
  • Aleksandras Dubinskis (iš kalėjimo) apie A. Navys, M. Sėjūnas. Rusiją reikia sutriuškinti jos pačios labui
  • +++ apie Vilniuje – protestas „Gėdos diena“: tūkstančiai žmonių reiškia pasipiktinimą valdžios koalicija
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Kaip baigsis karas Ukrainoje? | pixabay.com, Placidplace nuotr.

Europos Sąjunga Ukrainai privalo plačiai atverti savo duris

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai