Antradienis, 14 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Ilgiausią Baltijos šalyse geležinkelio tiltą statys Italijos bendrovė

www.alkas.lt
2022-04-01 18:18:53
3
Ilgiausią Baltijos šalyse geležinkelio tiltą statys Italijos bendrovė

Tiltas per Nerį | ltg.lt nuotr.

Už „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pasirašė rangos darbų sutartį su Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ dėl „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos.

Sutartis pasirašyta gavus Vyriausybės Nacionalinio saugumo komisijos (NSK) išvadą, patvirtinančią Italijos kompanijos atitikimą nacionalinio saugumo interesams. Sandorio vertė  – beveik 64 mln. eurų be PVM.

„Geležinkelio tiltas per Nerį – tai ne tik išskirtinis „Rail Baltica“ statinys inžineriniu ir techniniu aspektais. Šis objektas yra ypač svarbus įgyvendinant projektą ir tiesiant geležinkelį Latvijos sienos link – juo bus transportuojami bėgiai, kurių ilgis sieks ne mažiau kaip 50 metrų, tad juos galima atvežti tik geležinkeliu“, – teigia „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis. Numatoma Neries tilto rangos darbų trukmė – 2,5 metų.

„Esame pasiruošę panaudoti ilgametę kompanijos patirtį tiltų inžinerijos ir statybų srityje įgyvendinant Lietuvai ypatingai svarbų ir sudėtingą geležinkelių infrastruktūros projektą“, – sako „Rizzani de Eccher“ atstovas Frankas Alceta.

Naujasis geležinkelio tiltas bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Jo ilgis sieks net 1510 metrų. Tiltas kirs Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, todėl ypatingas dėmesys skiriamas aplinkosaugai. Siekiant išvengti poveikio Neries biologinei įvairovei, darbai Neries upės apsaugos zonoje nebus vykdomi žuvų migracijos ir neršto metu.

Projektuojant tiltą atsisakyta invazinių sprendimų upės vagoje – tilto atramos nebus statomos vandenyje, tad virš upės tarp atramų bus išlaikytas net 150 metrų atstumas, todėl žuvys galės laisvai migruoti, o vandens augmenija – vešėti.

Tiltas statomas netoli Jonavos miesto, tad ties gyvenamosiomis teritorijomis bus įrengiami triukšmo barjerai – triukšmo mažinimo sienelės, vibracijos slopintuvai, specialūs pylimai.

Tilto statybos rangovo konkursą laimėjusi įmonė taip pat turės pasirūpinti visa tilto bei šalia esančia infrastruktūra. Bus rekonstruojama melioracijos sistema, elektros, telekomunikacijų, vandentiekio tinklai, remontuojamas šalia einantis rajoninis kelias įrengiant nuovažą, taip pat tvarkomas landšaftas.

Italijos inžinerijos, infrastruktūros ir pastatų statybos bendrovė „Rizzani de Eccher“ jau yra įgyvendinusi sudėtingus projektus JAV, Kanadoje, Rusijoje, Jungtinėje Karalystėje, Turkijoje, įvairiose centrinės Amerikos, Azijos bei Afrikos valstybėse.

„Rail Baltica” geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos techninės priežiūros paslaugas teiks bendrovė „Viamatika”, kuri pernai laimėjo „LTG Infra” skelbtą konkursą.

 

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  2. Atstatytu geležinkelio ruožu pajudėjo pirmasis traukinys į Latviją
  3. Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja
  4. Kaip apsaugoti Neveronis nuo geležinkelio plėtros padarinių?
  5. Traukinys sujungė Baltijos sostines
  6. Siekia išnaudoti visas „Rail Balticos“ galimybes
  7. Nuo Vilniaus iki Kauno per 38 min. Įmanoma?
  8. Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu
  9. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  10. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  11. Kauniečiai marias galės pasiekti nauju pėsčiųjų tuneliu po geležinkeliu
  12. „Rail Baltica“ Kaunui atveria naujų galimybių
  13. „Rail Baltica“: Panevėžio lūkesčiai ir poreikiai
  14. „Rail Baltica“: kas svarbu Marijampolės regionui?
  15. Pasirašyta „Rail Baltica“ rangos darbų sutartis

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 3

  1. Pajūrietis says:
    12 mėnesių ago

    Gerai, kad nebus invazinių sprendimų – nebus ir landšafto aneksijų.

    Atsakyti
    • Tyliu says:
      12 mėnesių ago

      Knibžda klausimas, bet prasižiojus bijau mintį pakišti…

      Atsakyti
  2. Kažin says:
    12 mėnesių ago

    Pirmiausiai reikalinga specialistams ir visuomenei įrodyti, kad būtent prie Jonavos, o ne kitur, tas tiltas reikalingas. To iki šiol nėra padaryta. Jau patyliukais vieną kaip ir nereikalingą geležinkelio gabalą nuo Kauno iki Lenkijos sienos Valdžios yra nutiesusios prieš 7 metus. Į jį valstybės sukišta 365 mln eurų, dar apie 50 mln. sukišta jį geležinkelio išvedžiojimą Kauno m. teritorija, o apie kokią nors jo naudą valstybei nieko negirdėti.
    Dabar tam, kad iš Kauno į Panevėžį nuvažiuoti, sumanytas tiltas per Nerį. Bet kiekgi ten tų keleivių gali būti? Matyt, jiems suskaičiuoti vienos rankos pirštų gali pakakti. Tarkim kroviniams Kaunan nuo Panevėžio pusės vežti geležinkelio tiltas per Nerį prie Jonavos yra. Taigi jokios logikos dar vienam dėl krovinių nėra. Keleivių nėra, kroviniams vežti nėra būtinas, tai kam tiltą statyti.
    Antai, sostinei ir Lietuvai kaip valstybei, o ne kažkokiai Kauno gubernijos ar vaivadijos teritorijai, šimtus kartų reikalingesnis ir naudingesnis būtų tiesioginis 250 km/val greičio susisiekimas su Ryga, Talinu, Helsinkiu ir t.t. Susijungus “Rail Baltica” tiesioginiu maršrutu kokiai 10 metų to ir pakaktų.
    Tokiu atveju tilto statyba per Nerį būtų suprantama, bet jis turėtų būti prie Vilniaus, o ne prie Jonavos. Dabar, vedant “Rail Baltica” maršrutą ne per sostinę, o už 100 km nuo jos, Lietuvą pasaulis supras ne kaip valstybė, o kaip Lenkijos ar Rusijos Kaliningrado teritoriją.
    Kur žurnalistika, kodėl tie valdžių, partijų “patyliukai” nevelkami į dienos šviesą?! Ar nors viena partija išmano kieno interesais tai vykdoma, juk šis elgimasis Vilniaus ne kaip sostinės atžvilgiu – akivaizdi politinė ir ekonominė žala valstybei…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Kontrabanda | vsat.lrv.lt nuotr.

Traukiniai iš Baltarusijos – tik per Kenos postą

2023 02 16
Automobilių kelių direkcija | sumin.lt nuotr.

Tvarkomi pietinio Kauno tilto turėklai

2023 02 14
Traukinys | sumin.lrv.lt

Tikslinamas „Rail Baltica“ vieno ruožo planas

2023 02 01
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Ribojant traukinių eismą daugės autobusų

2023 01 30
Transporto ministrų susitikimas | sumin.lrv.lt

Ministrai sutarė spartinti „Rail Balticos“ jungtį

2023 01 24
Artėjant Vilniaus gimtadieniui vaikai iš visos Lietuvos kurs Vilniaus judumo ateitį

Dėl „Rail Baltica“ vėžės – Vilniaus pasiūlymai

2023 01 18
Traukinys | sumin.lt nuotr.

Raginama spartinti „Rail Baltica“ įgyvendinimą

2023 01 13
Traukinys | sumin.lrv.lt nuotr.

Keisis dalies traukinių tvarkaraščiai

2023 01 11
Traukinys | litrail.lt nuotr.

Gerės sąlygos keliaujantiems traukiniais

2023 01 05
Traukinys | sumin.lrv.lt nuotr.

Keičiasi kai kurie traukinių maršrutai

2023 01 01
Rodyti daugiau

Naujienos

Ukrainos gynėjai | facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Kremliaus planuose – milijonai pabėgėlių, chaosas Europoje

2023 03 14
Vėjo jėgainė | enmin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Pasiektas svarbus riboženklis vėjo energetikoje

2023 03 14
Kauno oro uostas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Tiesioginiai skrydžiai sujungs Kauną ir Antaliją

2023 03 14
Šeima | pexels nuotr.
Lietuvoje

Tėvai jau dalinasi vaikų priežiūra

2023 03 14
teismas.lt nuotr.
Lietuvoje

LAT pirmininke paskirta Danguolė Bublienė

2023 03 14
Vilnius ir Šiauliai baigia šildymo sezoną
Lietuvoje

VŠT kovo pabaigoje atsisakys mazuto

2023 03 14
Pasienis | vrm.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Nepaprastoji padėtis galios iki gegužės

2023 03 14
Vitaminas D | zenpr.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

Priešlaikinės mirties pavojus – kuo dėtas vitaminas D?

2023 03 14
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Pritariu apie I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša
  • Žemyna apie Kremliaus planuose – milijonai pabėgėlių, chaosas Europoje
  • vajetau apie I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša
  • Jonas Vaiškūnas apie I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Z. Vaišvila. „Vienybė – mūsų išlikimo sąlyga“ (J. Marcinkevičius) (III)
  • Kremliaus planuose – milijonai pabėgėlių, chaosas Europoje
  • Pasiektas svarbus riboženklis vėjo energetikoje
  • Tiesioginiai skrydžiai sujungs Kauną ir Antaliją
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Traukiniai iš Baltarusijos – tik per Kenos postą

by Ditė Česėkaitė
2023 02 16
0
Kontrabanda | vsat.lrv.lt nuotr.

Užkardant kontrabandą krovininių traukinių, į Lietuvą atvykstančių iš Baltarusijos, eismas nuo vasario 16 d. bus kreipiamas tik per Kenos geležinkelio...

Skaityti toliau

Tvarkomi pietinio Kauno tilto turėklai

by Ditė Česėkaitė
2023 02 14
0
Automobilių kelių direkcija | sumin.lt nuotr.

Papildomai vykdomi tilto per Nerį ties Kaunu (pietinis tiltas, esantis šalia tvarkomo A. Meškinio tilto) turėklų tvirtinimo darbai.  Šiuo metu...

Skaityti toliau

Tikslinamas „Rail Baltica“ vieno ruožo planas

by Ditė Česėkaitė
2023 02 01
1
Traukinys | sumin.lrv.lt

Pristačius visuomenei „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Vilnius specialųjį planą, numatantį konkrečias teritorijas, žemės sklypus ir jų dalis, per kurias eis geležinkelio...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Pritariu apie I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša
  • Žemyna apie Kremliaus planuose – milijonai pabėgėlių, chaosas Europoje
  • vajetau apie I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša
  • Jonas Vaiškūnas apie I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša
  • jhonas jonui apie I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša
Kitas straipsnis
Aplinkosaugininkai kviečia prisidėti visuomenę

Aplinkosaugininkai kviečia prisidėti visuomenę

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai