Šeštadienis, 2 liepos, 2022
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Naujienos Lietuvoje

Ilgiausią Baltijos šalyse geležinkelio tiltą statys Italijos bendrovė

www.alkas.lt
2022 04 01 18:18
3
Ilgiausią Baltijos šalyse geležinkelio tiltą statys Italijos bendrovė

Tiltas per Nerį | ltg.lt nuotr.

Už „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pasirašė rangos darbų sutartį su Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ dėl „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos.

Sutartis pasirašyta gavus Vyriausybės Nacionalinio saugumo komisijos (NSK) išvadą, patvirtinančią Italijos kompanijos atitikimą nacionalinio saugumo interesams. Sandorio vertė  – beveik 64 mln. eurų be PVM.

„Geležinkelio tiltas per Nerį – tai ne tik išskirtinis „Rail Baltica“ statinys inžineriniu ir techniniu aspektais. Šis objektas yra ypač svarbus įgyvendinant projektą ir tiesiant geležinkelį Latvijos sienos link – juo bus transportuojami bėgiai, kurių ilgis sieks ne mažiau kaip 50 metrų, tad juos galima atvežti tik geležinkeliu“, – teigia „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis. Numatoma Neries tilto rangos darbų trukmė – 2,5 metų.

„Esame pasiruošę panaudoti ilgametę kompanijos patirtį tiltų inžinerijos ir statybų srityje įgyvendinant Lietuvai ypatingai svarbų ir sudėtingą geležinkelių infrastruktūros projektą“, – sako „Rizzani de Eccher“ atstovas Frankas Alceta.

Naujasis geležinkelio tiltas bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Jo ilgis sieks net 1510 metrų. Tiltas kirs Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, todėl ypatingas dėmesys skiriamas aplinkosaugai. Siekiant išvengti poveikio Neries biologinei įvairovei, darbai Neries upės apsaugos zonoje nebus vykdomi žuvų migracijos ir neršto metu.

Projektuojant tiltą atsisakyta invazinių sprendimų upės vagoje – tilto atramos nebus statomos vandenyje, tad virš upės tarp atramų bus išlaikytas net 150 metrų atstumas, todėl žuvys galės laisvai migruoti, o vandens augmenija – vešėti.

Tiltas statomas netoli Jonavos miesto, tad ties gyvenamosiomis teritorijomis bus įrengiami triukšmo barjerai – triukšmo mažinimo sienelės, vibracijos slopintuvai, specialūs pylimai.

Tilto statybos rangovo konkursą laimėjusi įmonė taip pat turės pasirūpinti visa tilto bei šalia esančia infrastruktūra. Bus rekonstruojama melioracijos sistema, elektros, telekomunikacijų, vandentiekio tinklai, remontuojamas šalia einantis rajoninis kelias įrengiant nuovažą, taip pat tvarkomas landšaftas.

Italijos inžinerijos, infrastruktūros ir pastatų statybos bendrovė „Rizzani de Eccher“ jau yra įgyvendinusi sudėtingus projektus JAV, Kanadoje, Rusijoje, Jungtinėje Karalystėje, Turkijoje, įvairiose centrinės Amerikos, Azijos bei Afrikos valstybėse.

„Rail Baltica” geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos techninės priežiūros paslaugas teiks bendrovė „Viamatika”, kuri pernai laimėjo „LTG Infra” skelbtą konkursą.

 

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai
  2. Atstatytu geležinkelio ruožu pajudėjo pirmasis traukinys į Latviją
  3. Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja
  4. Kaip apsaugoti Neveronis nuo geležinkelio plėtros padarinių?
  5. Traukinys sujungė Baltijos sostines
  6. Siekia išnaudoti visas „Rail Balticos“ galimybes
  7. Nuo Vilniaus iki Kauno per 38 min. Įmanoma?
  8. Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu
  9. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  10. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  11. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  12. Kauniečiai marias galės pasiekti nauju pėsčiųjų tuneliu po geležinkeliu
  13. „Rail Baltica“ Kaunui atveria naujų galimybių
  14. „Rail Baltica“: Panevėžio lūkesčiai ir poreikiai
  15. „Rail Baltica“: kas svarbu Marijampolės regionui?
  16. Kaune – neeilinis traukinių susitikimas
  17. Pristatyti „Rail Balticos“ ruožo planai
  18. Lietuva prašo paramos „Rail Balticos“ statyboms
  19. Pasirašyta „Rail Baltica“ rangos darbų sutartis
  20. Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 3

  1. Pajūrietis says:
    3 mėnesiai ago

    Gerai, kad nebus invazinių sprendimų – nebus ir landšafto aneksijų.

    Atsakyti
    • Tyliu says:
      3 mėnesiai ago

      Knibžda klausimas, bet prasižiojus bijau mintį pakišti…

      Atsakyti
  2. Kažin says:
    3 mėnesiai ago

    Pirmiausiai reikalinga specialistams ir visuomenei įrodyti, kad būtent prie Jonavos, o ne kitur, tas tiltas reikalingas. To iki šiol nėra padaryta. Jau patyliukais vieną kaip ir nereikalingą geležinkelio gabalą nuo Kauno iki Lenkijos sienos Valdžios yra nutiesusios prieš 7 metus. Į jį valstybės sukišta 365 mln eurų, dar apie 50 mln. sukišta jį geležinkelio išvedžiojimą Kauno m. teritorija, o apie kokią nors jo naudą valstybei nieko negirdėti.
    Dabar tam, kad iš Kauno į Panevėžį nuvažiuoti, sumanytas tiltas per Nerį. Bet kiekgi ten tų keleivių gali būti? Matyt, jiems suskaičiuoti vienos rankos pirštų gali pakakti. Tarkim kroviniams Kaunan nuo Panevėžio pusės vežti geležinkelio tiltas per Nerį prie Jonavos yra. Taigi jokios logikos dar vienam dėl krovinių nėra. Keleivių nėra, kroviniams vežti nėra būtinas, tai kam tiltą statyti.
    Antai, sostinei ir Lietuvai kaip valstybei, o ne kažkokiai Kauno gubernijos ar vaivadijos teritorijai, šimtus kartų reikalingesnis ir naudingesnis būtų tiesioginis 250 km/val greičio susisiekimas su Ryga, Talinu, Helsinkiu ir t.t. Susijungus “Rail Baltica” tiesioginiu maršrutu kokiai 10 metų to ir pakaktų.
    Tokiu atveju tilto statyba per Nerį būtų suprantama, bet jis turėtų būti prie Vilniaus, o ne prie Jonavos. Dabar, vedant “Rail Baltica” maršrutą ne per sostinę, o už 100 km nuo jos, Lietuvą pasaulis supras ne kaip valstybė, o kaip Lenkijos ar Rusijos Kaliningrado teritoriją.
    Kur žurnalistika, kodėl tie valdžių, partijų “patyliukai” nevelkami į dienos šviesą?! Ar nors viena partija išmano kieno interesais tai vykdoma, juk šis elgimasis Vilniaus ne kaip sostinės atžvilgiu – akivaizdi politinė ir ekonominė žala valstybei…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Į Lenkiją bus galima nukeliauti ir traukiniu

2022 06 02
Šiauliai | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Šiaulių meras prašo Vyriausybės pagalbos

2022 05 27
Nuolaida važiuoti autobusais ir traukiniais turi galioti visiems moksleiviams | Lietuvos keleivių vežimo asociacijos nuotr.

Nuolaida važiuoti autobusais ir traukiniais turi galioti visiems moksleiviams

2022 05 26
„Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai

Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai

2022 04 20
Dalies valstybei svarbių ekonominių projektų nauda abejotina

Pristatyti dar vieno „Rail Balticos“ ruožo pasiūlymai

2022 04 15
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

„Lietuvos geležinkeliai“ uždaro atstovybes Rusijoje ir Baltarusijoje

2022 04 11
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Keliaujantiems traukiniais – nauja bilietų sistema

2022 04 03
Siaurukas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Siaurukas pradeda senovinio garvežio atnaujinimo darbus

2022 03 17
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Pasirašyta „Rail Baltica“ rangos darbų sutartis

2022 02 10
Traukinys | litrail.lt

Lietuva prašo paramos „Rail Balticos“ statyboms

2022 01 24
Rodyti daugiau

Naujienos

Suvalkų kraštas – pavojingiausia vieta žemėje? | punskas.pl nuotr.
Baltų žemėse

Suvalkų kraštas – pavojingiausia vieta žemėje?

2022 07 02
Pociūnuose – geriausi pasaulio sklandytojai
Įvairenybės

Pociūnuose – geriausi pasaulio sklandytojai

2022 07 02
„Sutarjėla“ Ukmergėje | rengėjų nuotr.
Etninė kultūra

Vilkmergėje – XVII Aukštaitijos sutartinių šventė „Sutarjėla“!

2022 07 02
Valdovų rūmuose bus atverta paroda „SUGRĮŽIMAS. Dingusios 1918–1940 m. Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys“ | archyvai.lt nuotr.
Istorija

Valdovų rūmuose bus atverta nauja paroda

2022 07 02
Paveldo komisijos susitikimas su visuomene | A. Rymkevičiūtės nuotr.
Architektūra

Ar bus išsaugota Sluškų rūmų paskirtis?

2022 07 02
Užupio aikštei suteiktas Tymo vardas
Įvairenybės

Užupio aikštei suteiktas Tymo vardas

2022 07 02
Geras pasiruošimas – sklandi kelionė į užsienį
Įvairenybės

Karštis daro įtaką ir vairuotojams

2022 07 02
Karas Ukrainoje | Alkas.lt nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 07 01 12:00

2022 07 01


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Trūksta žodžių! apie Dezinormacijai tautybė nepavaldi
  • Žemyna apie S. Buškevičius. Karaliaučiaus tranzitas – uždelsto veikimo bomba
  • Žemyna apie „Aktualioji istorija“: Baltarusių ir ukrainiečių takoskyros Respublikoje
  • LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie S. Buškevičius. Karaliaučiaus tranzitas – uždelsto veikimo bomba

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • A. Navys, M. Sėjūnas. Kas sustabdys ordą?
  • Suvalkų kraštas – pavojingiausia vieta žemėje?
  • M. Kundrotas. Kam provincialams valdžia?
  • Pociūnuose – geriausi pasaulio sklandytojai

Skaitomiausi straipsniai

  • T. Baranauskas. Ar Rusijai gali būti naudinga pulti Lietuvą? peržiūrėta: 2022; komentarų: 51
  • Klaipėdoje lauks išskirtinės Lauksnos ir Joninės peržiūrėta: 1061; komentarų: 0
  • D. Gaižauskas: Rusija grasina karu Lietuvai, valdantieji tyli… peržiūrėta: 632; komentarų: 30
  • Mirė žymus Lietuvos istorikas Algis Povilas Kasperavičius peržiūrėta: 592; komentarų: 0
  • D. Rastenienė. Apie tautiškus Simonos Rainienės aksesuarus kasdienai ir šventėms peržiūrėta: 579; komentarų: 1
  • Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 06 23 12:02 peržiūrėta: 546; komentarų: 0

Artimiausi renginiai

  1. Tradicinių šokių stovykla ŠAKIŲ r.

    2022-08-03 08:00 - 2022-08-07 17:00

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

Į Lenkiją bus galima nukeliauti ir traukiniu

by Ditė Česėkaitė
2022 06 02
4
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Keleivių vežimo traukiniais bendrovė „LTG Link“ atnaujina tarptautinius reisus į Lenkiją – jie bus vykdomi bendradarbiaujant su Lenkijos vežėju „Polregio“....

Skaityti toliau

Šiaulių meras prašo Vyriausybės pagalbos

by Ditė Česėkaitė
2022 05 27
1
Šiauliai | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Iki šiol į Šiaulių pramonės parką, Šiaulių laisvąją ekonominę zoną ir Šiaulių oro uostą nebuvo galimybės atvežti ir išvežti krovinių...

Skaityti toliau

Nuolaida važiuoti autobusais ir traukiniais turi galioti visiems moksleiviams

by Kristina Aleknaitė
2022 05 26
0
Nuolaida važiuoti autobusais ir traukiniais turi galioti visiems moksleiviams | Lietuvos keleivių vežimo asociacijos nuotr.

Seimas jau pritarė Transporto lengvatų įstatymo pataisoms, kuriomis siūloma nustatyti 50 proc. lengvatą vienkartiniam arba terminuotam vardiniam važiavimo tarpmiestiniais autobusais...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Trūksta žodžių! apie Dezinormacijai tautybė nepavaldi
  • Žemyna apie S. Buškevičius. Karaliaučiaus tranzitas – uždelsto veikimo bomba
  • Žemyna apie „Aktualioji istorija“: Baltarusių ir ukrainiečių takoskyros Respublikoje
  • LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie S. Buškevičius. Karaliaučiaus tranzitas – uždelsto veikimo bomba
  • LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie S. Buškevičius. Karaliaučiaus tranzitas – uždelsto veikimo bomba

Kitas straipsnis
Aplinkosaugininkai kviečia prisidėti visuomenę

Aplinkosaugininkai kviečia prisidėti visuomenę

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

rašto darbai | Greitos skyrybos internetu – skyrybų advokatai | Siuskpigiau.lt siuntos Lietuvoje | Pramogų, grožio, sveikatingumo pasiūlymai | irigatorius | vitamino c serumas | oro drekintuvas | HiMountains | iddo.lt modernūs stalai | kūno kremai | August.lt - valymo įrenginiai | fs22 mods | https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | Automobilių nuoma | drogas.lt | CBD aliejus Lietuvoje | Mažoji Indija | Pakavimo prekės | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai