Šeštadienis, 31 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Akiračiai

V. Rubavičius. Kur Europą veda „Marselietė“?

Vytautas Rubavičius, www.tiesos.lt
2015-11-21 09:00:28
9
Vytautas Rubavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Vytautas Rubavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Vytautas Rubavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.
Vytautas Rubavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Prancūzijai teko išgyventi dar vieną siaubingą teroristinį išpuolį – žmonės verkia, drąsinasi, užjaučia vieni kitus ir stengiasi kuo gali padėti. Gausu nesavanaudiškos veiksmingos užuojautos pavyzdžių, kurie rodo europietiškos visuomenės solidarumo galią. Užjaučiame prancūzus ir mes, lietuviai. Ašaros kaupiasi akyse regint tragedijos aukų artimuosius, jų palaikyti prie Prancūzijos ambasadų kitose šalyse besibūriuojančias minias.

Užuojautos negana – reikia ne tik veiksmingai padėti, bet ir patiems ruoštis naujų geopolitinių realijų keliamiems iššūkiams. Terorizmo virusas suleido šaknis europietiškoje terpėje ir nepaliaujamai plinta. Tik dabar tai jau ne europietiškas, daugsyk valstybiniu buvęs terorizmas, o islamiškasis fundamentalistinis, pačių vakariečių apmokytas. Europoje paskelbtas terorizmo pavojus ir tas pavojus artimiausiais dešimtmečiais nemažės jau vien dėl to, kad daugelyje turtingų Europos šalių susikūrė palanki, jokiomis priemonėmis jau neišgyvendinama socialinė terorizmo terpė, kurioje esminis yra jaunimo vaidmuo.

Multikultūralizmo politikos iliuzijos skelbė, kad įvairių tautybių gero gyvenimo trokštantys imigrantai bus patys lojaliausi piliečiai, tačiau tikrovė pasirodė esanti visai kitokia – imigrantai iš musulmoniškų kraštų ėmė burtis į savas uždaras bendruomenes, kuriose tikroji valdžia yra religinių lyderių ir juos aptarnaujančio „personalo“ rankose. Pilietinės integracijos vyksmus nustelbė spartėjanti ir radikalėjanti getoizacija, kurių bendrą europinį tinklą kurti ir vieningai ideologijai skleisti labai palankus yra vidinis europinis besieniškumas, Šengeno erdvė. Pastaruoju metu realioji getų valdžia neišvengiamai pereina ir į kovose su vakariečiais Irake, Sirijoje ir kituose kraštuose pasižymėjusių jaunesnės kartos veteranų rankas. Visi žino apie tuos uždarus kvartalus ne tik didmiesčiuose, bet ir didžiosiose Europos šalių sostinėse, tačiau jau nedrįstama į juos eiti net pasitelkus policijos pajėgas – reikalingi specialieji padaliniai.

Uždaruose musulmonų imigrantų kvartaluose daug jaunų vyrų ir paauglių, kurių energijai prasmingą išeitį siūlo radikaliojo islamo ideologija – kova prieš šėtoniškuosius Vakarus už naują, islamo vertybėmis ir tikėjimo tiesomis grindžiamą pasaulį. Didingi tikslai, didingi užmojai, dėl kurių verta besąlygiškai aukoti ne tik save, bet ir aplinkinius. Ar ne šitaip veikė ir revoliucinės vakariečių ideologijos. Baisintis teroristų nežmoniškumu, dera turėti omenyje radikaliojo islamo ypatumą – žmonėmis laikomi tik tikintieji, iš jų išskiriami tikratikiai musulmonai, o netikintieji žmonėmis nelaikomi, nes stokoją žmogui būtinos tikėjimo savybės. Judaistinis etninis išskirtinumas islame keičiamas religiniu. Demokratinių Europos valstybių politikai nežino, kaip elgtis su getais, jų gyventojais, kurie yra tų valstybių piliečiai, ir apskritai getoizacijos vyksmu, nes trukdo ideologinės besąlygiško europinio svetingumo nuostatos, tad sunku ir policijai, kurios veiksmai malšinant riaušes tuoj susilaukia aršios kairuoliškosios žiniasklaidos kritikos. Atkreiptinas dėmesys, kaip prancūzų ir kitų šalių policijos atstovai po teroristinių išpuolių aiškina, kad visi „pasižymėję“ teroristai jau buvę policijai žinomi ir sekami. Tačiau kažkodėl toks spectarnybų dėmesys jų nesustabdė. O ką galvoti apie tuojau pat policijos įvykdomus reidus ir surandamus ginklų sandėlius – juk spectarnybos turėtų veikti taip, kad tų sandėlių teroristai nespėtų įrengti, juolab juos užpildyti ginkluote.

Apie tai būtų galima daug kalbėti, juolab kad publikai skirti pačių aukščiausių, šiuokart Prancūzijos, pareigūnų paaiškinimai dėl politinio korektiškumo atrodo vaikiškai naivūs, tačiau šį kartą pasvarstykime apie solidarumą skambant „Marselietei“.

Reikėtų ne vieno straipsnio, kad išskleistume, ką prancūzui reiškia ši giesmė. Galima drąsiai tvirtinti, kad ji yra tapusi prancūziškumo bruožu. Ją giedant tvirtinama kovingos bendrystės jausena. „Marselietę“ giedanti Prancūzija iškelia savo revoliucinę praeitį, jos idealus, o sykiu ir tvirtina esanti universalistinis europinio vienijimosi vyksmo smaigalys – „laisvė ir lygybė“. Prancūzams „Marselietėje“ nacionalumas susilieja su intymiu asmeniškumu, tad visiškai suprantam, kad susiburiant ir gedint pasigirsta šios giesmės melodija.

Tačiau yra ir kitokia Europa, kuriai „Marselietė“ kelia priešiškus jausmus – sovietiniai okupantai žudė, trėmė, kalino gulaguose ir tvirtino savo valdžią okupuotuose kraštuose giedodami tą pačią „revoliucinę“ giesmę. Pačioje šiuolaikinėje Rusijoje daugybė žmonių dar mena, kaip jų tėvai ir seneliai, ištisi popų ir buožių ar „socialiai svetimų elementų“ sluoksniai buvo naikinami „Marselietės“ įkvėptų minių ir revoliucinių spectarnybų. Rusijos revoliucionieriai tęsė prancūzų pradėtą darbą – juk negailestingas dvasininkų, vienuolių ir valdančiųjų luomų naikinimo vajus valstybinės politikos rangą ir įgavo Prancūzų revoliucijos metais.

Tą ritualinį aspektą, susijusį su „senųjų socialinių atliekų“ naikinimu, „Marselietė“ išlaikė iki šiolei tapdama karingojo, sakytume, šovinistinio sekuliarizmo himnu. Prancūzams tai besąlygiška vertybe pripažįstamas laicizmas, turintis tapti suvienytosios Europos pamatu ir pasaulio raidos siekiamybe, naikinant visokias viešo religinio gyvenimo, ypač krikščioniškojo apraiškas. Ankstesnės „Marselietę“ giedojusios revoliucionierių kartos siekė sunaikinti europinę krikščioniškomis vertybėmis grįstą civilizaciją kovodamos su „religiniais prietarais“ ir žudydamos įtikėjusius, tad „Marselietė“ savaip tiktų ir islamistams – juk jie taip pat siekia sunaikinti Europą ir ant jos griuvėsių suręsti naują šviesų kalifato rūmą, kuriame jau nebeliktų jokių klaidatikių. Prisiminus moderniųjų laikų revoliucinės Europos istoriją, galima drąsiai tvirtinti, kad kol kas islamiškųjų teroristų „veikla“ niekaip nepalyginama su europiniu, taip pat ir kolonijiniu „Marselietės“ įkvėptųjų „paveldu“.

Vargu ar daug prancūzų suvokia, ką „Marselietė“ reiškia kitai, sovietinę okupaciją ir revoliucinius sovietinės ideologijos „apžavus“ ir baisybes patyrusiai ir kultūrinėje atmintyje išlaikiusiai Europai. Todėl sunku būtų paaiškinti, kodėl užjaučiantis prancūzus „kitas“ europietis niekaip negalėtų kartu su jais giedoti „Marselietės“. O juk jei negali kartu giedoti šventosios kovingojo sekuliarizmo giesmės, kuriai skambant buvo laidojamos ir ankstesnio teroristų išpuolio prieš „Charlie hebdo“ aukos, tai gal negali ir solidariai apsikabinti? Tad vėlei klausimas – ar terorizmo grėsmės akivaizdoje Europa susivoks, koks veiksmingas yra taip įnirtingai iš viešo gyvenimo trinamas krikščioniškasis solidarumas, ar eis pirmyn, tačiau nežinia kur, vėlei giedodama „Marselietę“? Būtų gerai, kad terorizmo grėsmė taptų nauju veidrodžiu, kuriame Europa išvystų savųjų kairuoliškųjų fundamentalistinių virusų daromą žalą ir paklaustų savęs, kodėl taip energingai žingsniuojama civilizacinių pamatų išmontavimo keliu.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Prie Prancūzijos ambasados susirinkusieji kitaip sudainavo „Marselietę“ (video)
  2. V. Rubavičius. Naujasis Rusijos kelias – agresija ir melas
  3. K. Čeponis. Ar milijonai imigrantų iš Azijos ir Afrikos nusiaubs Europą ir Lietuvą?
  4. V. Rubavičius. Putinas pradeda ir kol kas laimi
  5. V. Rubavičius. Rusija tikrina NATO atlapus
  6. V. Rubavičius. Liūdžiu ir užjaučiu, tačiau „Je ne suis pas Charlie“
  7. V. Rubavičius. Pražūtingas pastovumas
  8. S. Lapėnas. 56 procentai migrantų palaiko „Islamo valstybės“ teroristus? Ką mes kviečiame į Lietuvą?
  9. R. Alaunis. Kodėl pasaulio bankai susigrąžina aukso atsargas?
  10. A. Ažubalis. Kodėl ne „Je suis Ukrainien“? Apie pozityvią politiką su Rusija
  11. D. Daučiūnaitė. Spalvotos vėliavėlės „Facebook“ ir viešas liūdesys dėl įvykių Paryžiuje: nuoširdi užuojauta ar veidmainystė?
  12. A. Kubilius. Rytų kaimynystė – Rusijos ir Europos likimas sprendžiamas Kijevo demonstracijose
  13. A. Patackas. Trumpai – kas gero laukia Ukrainos
  14. V. Sinica. Islamo taika Europai
  15. Profesorius A. Butkus: Pabėgėliai – avikailiais aptraukti vilkai

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 9

  1. Teisus Rubavičius says:
    10 metų ago

    Norėtųsi, kad Užsienio reikalų ministras bent perskaitytų šias mintis. Jis vėl kalba, kad “terorizmas neturi tautybės…” V. Rubavičius aiškiai pasako, dabartiniai Europą užplūdę imigrantai turi aiškų tikslą. Nejaugi dar nesuprato mūsų vadovai? Jie niekada nesiintegruos, tik kels baimę ir žudynes.

    Atsakyti
    • Giedrius says:
      10 metų ago

      ..ir “Marselietė” tampa, atminties, liūdesio bei paguodos užjaučiant aukas bei visus aplink – artimuosius ir tolimuosius,
      tos Prancūzijos jau nėra, nėra ir Vokietijos, gal Danijos, jau Švedijos, tuoj Suomijos t.p. nėra (“TŲ”).

      Tačiau “šios” – ESTIJA. LATVIJA. LIETUVA, net LENKIJA su VENGRIJA išlikusios,
      nors ir …išduotos netgi kelissyk “anų” XX a.

      Atsakyti
  2. Arūnas says:
    10 metų ago

    (trečiasis Marseljetės stulpelis):

    Ką?! Šios užsieniečių gaujos
    Leis įstatymus mūsų teismuose!
    Ką?! Šios samdinių falangos
    Pjaus gerkles karžygių vaikams!
    Pjaus gerkles karžygių vaikams!
    Gerasis Dieve! Jei būsim surakintom rankom
    Mūsų antakius jungas nulenktų,
    O žiaurūs despotai taptų
    Likimo valdovais!

    Šios užsieniečių gaujos – dabar tai apie atbėgėlius
    Gerasis Dieve! – tai ne “Allahu Akbar “

    Atsakyti
    • vabalas says:
      10 metų ago

      “Gerasis dievas”… Čia tikriausiai koks šposas. Milijonai buvo nužudyti su gerojo dievo pagalba ir palaiminimu. Arba vardan to gerojo dievo. Ir šiandien žudoma. Pamiršote, kad visi stambesni ginklai laistomi šviantu vundeniu ir poteriaujama prie karo laivų, tankų ir kitų žudymo mašinų?

      Atsakyti
  3. Vaitas says:
    10 metų ago

    Dėl socialinių, moralinių ano laikmečio problemų Rubavičiui reikėtų pasiskaityti Hugo „Vargdienius” ir tada svarstyti, kas yra teisingumas ir malonė, religija ir tikėjimas to meto siekyje išsilaisvinti iš slogios praeities.

    Atsakyti
  4. GAL TAIP says:
    10 metų ago

    KRITINIU METU ELGSIMĖS PAGAS APLINKYBES. PO JŲ , KAS BENDRA VALSTYBEI

    Atsakyti
  5. Atmintis says:
    10 metų ago

    O ką mes tokiu atveju giedotume, kad pajustume bendrystę ir vienybę? Sąjūdžio laikų dainų daugelis nebemoka,
    himno žodžių taip pat. Gal ir užtrauktume svetimus hitus “Pirmyn, vergai, pažemintieji, išalkusi minia pirmyn”. Bet…
    Būtina gaivinti Tautos dvasią, pasididžiavimą savo krašto istorija, liaudies dainomis. Prancūzai taip pat nebeturi nieko, kas sutelktų,dainavo tai, ką prisiminė. Mes eitume lyg avių banda į skerdyklą: murmėdami, baubdami, keikdamiesi. Prabuskime, kelkimės vardan Lietuvos.

    Atsakyti
  6. Herodotas says:
    10 metų ago

    Jaučiu, kad autorius nelabai supranta apie ką rašo, nes akivaizdžiai maišo “Internacionalą” (“Pirmyn vergai nužemintieji…”) su “Marseliete” (“Atsisakom nuo senojo svieto…”). Ir be reikalo lygina pastarąją su bolševikų represijomis ir teroru: jie buvo daugiausiai vykdomi giedant “Internacionalą”. Nemėgstu diletantų, kurie pasigavę kokią nors kvailą mintį, bando ją išrutuliuoti iki sau reikalingų išvadų.

    Atsakyti
    • Pikc says:
      10 metų ago

      Va, ką gerbiu, tai kai toli einančios išvados daromos remiantis neginčytinais faktais (“jaučiu, kad…”)! Štai, kur ne diletantizmas!
      O jei rimtai – Prancūzijos revoliuciją įvykdę ir šalį kraujyje paskandinę to meto raudonieji išties buvo tiek bolševikų, tiek teroristų pirmtakai (ir pats terorizmo terminas – iš ten), tad “Marselietės” ir represijų bei teroro ryšys – kuo intymiausias. Na, o rusų bolševikai išties “Marselietę” (“Рабочая Марсельеза”) naudojo kartu su “Internacionalu”, ir bolševikų terorą patyrusiems ji toli gražu ne su prancūzais asocijuojasi – tad autorius nėra jau toks neteisus.
      O, va, dėl “kvailos minties”, tai norėtųsi platesnio paaiškinimo, kame tas “kvailumas” glūdi – ir kurios minties. 😉

      Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Sūduviai
Etninė kultūra

Sūduvos vardo susigrąžinimas: diskusija dėl istorinės tapatybės ir teisinio įtvirtinimo

2025 05 31
Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda | voruta.lt nuotr.
Istorija

Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda

2025 05 31
Liuteronų sodas | M. Avik nuotr.
Architektūra

Vilniaus viešosios erdvės – tarp geriausių Lietuvoje: įvertintos Nacionaliniuose architektūros apdovanojimuose

2025 05 31
„Stasys Museum“ | V. Garlos nuotr.
Gamta ir ekologija

„Stasys Museum“ pirmųjų veiklos metinių proga pristato „Vaikų miško paviljoną“

2025 05 31
V. Zelenskio ir D. Trampo susitikimas Ovaliajame kabinete
Ukrainos balsas

V. Zelenskis: Rusija daro viską, kad kitas galimas susitikimas būtų bevaisis

2025 05 30
Mitingas prieš nekilnojamojo turto mokestį
Pilietinė visuomenė

Birželio 10 d. – antrasis mitingas prieš NT mokestį

2025 05 30
Andrius Kubilius ir Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas su EK nariu A. Kubiliumi aptarė gynybos stiprinimą

2025 05 30
Prezidentas apdovanojo tėvus ir globėjus
Lietuvoje

Prezidentas apdovanojo nusipelniusius tėvus ir globėjus

2025 05 30

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • LTV pranešė apie Teismas priėmė nagrinėti skundą dėl VRK atsisakymo registruoti referendumą dėl piliečių nuosavybės apsaugos
  • Rimvydas apie Sūduvos vardo susigrąžinimas: diskusija dėl istorinės tapatybės ir teisinio įtvirtinimo
  • Kita tema apie D. Kuolys. Lietuvių laisvės kovos: 1863–1864 metų sukilimo patirtys (I)
  • Rimgaudas apie Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Lietuvos banko rūmai Kaune kviečia į nemokamas ekskursijas ir šeštadieniais
  • D. Kuolys. Lietuvių laisvės kovos: 1863–1864 metų sukilimo patirtys (I)
  • Už kiek šiemet galima pailsėti Palangoje, Turkijoje ir Ispanijoje?
  • Augalai daugiabučiuose: svarbu ne tik grožis, bet ir saugumas

Kiti Straipsniai

V. Zelenskio ir D. Trampo susitikimas Ovaliajame kabinete

V. Zelenskis: Rusija daro viską, kad kitas galimas susitikimas būtų bevaisis

2025 05 30
„Sodra“

Persikėlus į Europos valstybę, pensija bus mokama be pertraukų

2025 05 30
Turkija imasi tarpininkavimo tarp Maskvos ir Kijevo

Ukraina spaudžia Rusiją: ar įvyks tikros taikos derybos?

2025 05 29
Parodos vizualizacija 2025 m. | dail. J. Zovės darbas

Kviečia virtuali paroda, skirta prof. Zigmui Zinkevičiui

2025 05 29
Rustemas Umerovas

Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo

2025 05 29
Trampas Ukrainos griuvėsiuose

Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?

2025 05 28
Putinas, Trampas, karas | Alkas.lt koliažas

D. Trampo griežti pareiškimai Rusijos atžvilgiu: naujas posūkis ar jausmų proveržis?

2025 05 28
Užsienio reikalų ministerija

Rusijai įteikta nota dėl atakų prieš Ukrainos gyventojus

2025 05 27
Pasienis | vrm.lrt.lt nuotr.

Prezidentas su EK nariu aptarė migracijos iššūkius

2025 05 27
Pasienis | lrv.lt nuotr.

Nuo birželio 1-os Lietuva nebepripažins Rusijos nebiometrinių pasų

2025 05 26

Skaitytojų nuomonės:

  • LTV pranešė apie Teismas priėmė nagrinėti skundą dėl VRK atsisakymo registruoti referendumą dėl piliečių nuosavybės apsaugos
  • Rimvydas apie Sūduvos vardo susigrąžinimas: diskusija dėl istorinės tapatybės ir teisinio įtvirtinimo
  • Kita tema apie D. Kuolys. Lietuvių laisvės kovos: 1863–1864 metų sukilimo patirtys (I)
  • Rimgaudas apie Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda
  • Rimgaudas apie Sūduvos vardo susigrąžinimas: diskusija dėl istorinės tapatybės ir teisinio įtvirtinimo
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Briuselyje paskelbta aukščiausio lygio terorizmo grėsmė

Briuselyje paskelbta aukščiausio lygio terorizmo grėsmė

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai