Antradienis, 8 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Visuomenė Politika ir ekonomika

„Savaitės pjūvis“ apie „Rail Baltica“ projektą ir nekilnojamojo turto rinką (video)

Česlovas Iškauskas, www.penki.lt, www.iskauskas.lt, www.alkas.lt
2014-04-20 18:30:50
11
Gintaras Toločka | penki.lt nuotr.

Gintaras Toločka | penki.lt nuotr.

Gintaras Toločka | penki.lt nuotr.
Gintaras Toločka | penki.lt nuotr.

Šioje šventinėje velykinėje „Penki TV“ apžvalginėje – ne visai šventinės temos: ar pavyks „prisikelti“ „Rail Baltica“ projektui po to, kai EK užprotestavo Lietuvos ketinimus nutiesti atšaką į Vilnių? Komentuoja Seimo narys, buvęs Ūkio ministras Dainius Kreivys, o apie projekto terminus kalba Susisiekimo ministerijos atstovas Arenijus Jackus.

„Prisikelia“ ir nekilnojamojo turto rinka. Jos tendencijas atskleidžia bendrovės „Inreal“ analitikas Gintaras Toločka.

Daugiau laidų, straipsnių ir komentarų – www.iskauskas.lt, „Penki TV“ kanalu „YouTube“, portaluose www.alkas.lt ir www.veidas.lt.

Penki TV Savaitės pjūvis

Tai apžvalginė laida, kurios kūrėjai drauge su pašnekovais aptaria Lietuvos politikos aktualijas, komentuoja įvykius užsienyje bei padeda nepaklysti svarbiausių naujienų sūkuryje. Laidos vedėjas: apžvalgininkas Česlovas Iškauskas. Turite klausimų, pageidavimų ar pasiūlymų? Susisiekite su mumis redakcija@penki.tv arba tel. (8 5) 266 4522

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Savaitės pjūvis“ apie prezidento rinkimus ir „Rail Baltica“ projektą
  2. „Savaitės pjūvis“ apie euro įvedimą ir parašų rinkimą referendumui (video)
  3. „Savitės pjūvis“ apie bendrovės „Chevron“ pasitraukimą iš Lietuvos ir Rusijos lietuviškų pieno gaminių boikotą (video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 11

  1. Kažin says:
    11 metų ago

    Svarbiausi klausimai taip ir liko negvildenti:
    1.Nekeltas klausimas, kaip galėjo atsitikti, kad esant “Rail Baltica” idėjai šia vėže sujungti Baltijos šalių sostines su Varšuva, Berlynu rengiamame projekte Vilnius tapo paliktas už šios vėžės maršruto?
    2. Kodėl projektuota vėžė per Kauną, kai tame pačiame jos maršrutas Lenkijoje į Varšuvą eina per Baltstogę, į kurią iš Vilniaus yra arčiau, be to, vykstant į ją Iš Vilniaus per Kauną yra akivaizdi nesąmonė, taip pat nors ir mažesnė, bet nesąmonė yra vykti iš Vilniaus į Rygą ir toliau per Kauną?
    3.Kokia ekonomonė, strateginė prasmė “Rail Baltica” vėžei einant per Lietuvą daryti vieną logstikos centrą Kaune, o ne pagal vėžę krovinių terminalus išdėstant keliose Lietuvos vietose kartu vystant ir regionus?
    Taigi dėl tos vėžės “velnias yra ne tik piniguose”…. Tad kodėl nepaklausus Seimo komiteto pirmininko Skardžiaus, kaip čia yra, kad jis neieško to “rėlės velnio”, kuris, akivaizdu, yra ir politikoje, kitur!…

    Atsakyti
  2. tampax'as says:
    11 metų ago

    jau sakiau apie praėjusią laidą, kai dar nebuvo žinomas EK sprendimas: estai nori naudos sau, jiems neparanku sukti pro Vilnių, o tik tranzitu per Lietuvą. Negi Kažin nenori, kad ir jį paimtų į Berlyną Vilniuje, o ne Kaune?

    Atsakyti
  3. Kažin says:
    11 metų ago

    Dėl estų, tai nieko panašaus. Antai, Estijos Prezidentas pernai viešėdamas Lietuvoje pabrėžė, jog iš Vilniaus į Balstogę nori važiuoti tiesiai, o ne aplinkiniu 300 km. ilgesniu keliu per Kauną ir Elką…
    Taigi estams trumpiausias tranzito kelias per Lietuvą į Berlyną yra būtent nuo Panevėžio važiuojant ne per Kauną, o tiesiai į Vilnių, Druskininkus, Balstogę, Varšuvą…
    Matyt, nesigaudai geografijoje, jeigu iš Vilniaus į Balstogę arba Rygą rengiesi važiuoji per Kauną…
    Man geriausia būtų, kad vėžė eitų per Balbieriškį, o pačiam, matyt, kad – per Kauną…

    Atsakyti
  4. Rokas says:
    11 metų ago

    Geras komentaras. Labai dziugina ES ir estu bei latviu pozicija. Susitarimu reikia laikytis. VISI puikiai supranta, kad itraukiant Vilniu projekto igyvendinimas ilges ir brangs. Kelione ilges ir brangs. Patinka vilnieciams ir Lietuvos valdininkams ar ne – Lietuva daugumia keliu ir keleiviu – tranzito salis. Vilnius logistikai – pati blogiausia vieta Lietuvoje, nera jokios ypatingos stambiagabarites pramones. Vilniuje – nieko ypatingo turizmo poziuriu. tad kam vingiuoti ir patirti nuostolius bei nepatogumus? Kam viska grusti i Vilniu? per Vilniu? ES – protingi zmones, jie nesupranta sovietiniu sostines formavimo principu (kad ir Europos centrinis bankas _ECB – yra samoningai ikurtas Frankfurte)- viska per krauja sukisti viename mieste. O cia kazkoks Baltstoges – Vilniaus marsruto eskalavimas – rado elementaria ekonomikos ir transporto ziniu stoka

    Atsakyti
  5. Kažin says:
    11 metų ago

    Samprotaujant dėl “Rail Baltica” vėžės maršruto per Lietuvą yra būtina žinoti, kad Lenkijoje ši vėžė į Varšuvą eis nuo Balstogės. Taigi ji Lietuvoje nuo Panevėžio orientuotina į Vilnių, o ne į Kauną. Priešingu atveju naudotis ja vyktant į Vakarus iš Vilniaus paklausos nebus. Geriausiu atveju vilniečiams apsimokės bilietus į juos pirkti nuo Balstogės tokiu atveju Vilniaus ir Baltarusijos keleivių pajamas iš bilietų nuo Balstogės į Vakarus pirkimo susižers Balstogė, t.y. Lenkija.. Atsižvelgiant į tai, kad Vilnius yra sostinė ir du kartus didesnis už Kauną, be to, duodantis 40% viso Lietuvos BVP dalį, nevesti vėžės per Vilnių yra mažų mažiausiai nesusipratimas, o sakant tiesiai šviesiai, veikimas ne Lietuvos, o savo privačios ar ir svetimų šalių naudai.
    Taigi nieko sau buvo 2004 metų valdžios sprendimas tiesti vėžę per Kauną, kad tuo pajamas iš Vilniaus bei tikėtina ir nemažos dalies Baltarusijos keleivių, vykstančių į Vakarus, atiduotume Lenkijai.
    Tuo gali būti daromas aiškus ekonominis (transporto pajamų atidavimas Lenkijai), o per tai be abejonės ir politinis (Lietuvos rytinės dalies su Vilniumi vertimas užkampiu – kas be abejonės yra Lenkijos kresų strategija) nusikaltimas Lietuvai. Taigi kur yra ta vis pabrėžiama parlamentinė Seimo kontrolė, Prezidentės kaip šalies vadovės žodis šiuo strateginiu atveju!?…
    Metas visuomeni žinoti, ar 2004 metais Lietuvos valdžiai nusprendus “Rail Baltica” tiesti per Kauną, o ne per Vilnių, nebuvo išduoti Lietuvos reikalai, ar tuo Vilnius nėra “čėdinamas” pilsudskininkams…
    Mano supratimu Kauno ateitis – ramus, savitas, vidutinio dydžio Lietuvos miestas, be ambicijų būti centru. Apskritai dabar turime gyventi Lietuvos telkimosi ne į centrą, o į pakraščius laikus. Tai būtų ir atsispyrimas kaimynų vykdomai “kresų politikai”…

    Atsakyti
    • tampax'as says:
      11 metų ago

      sutinku su tavim, kaip vilnietis Kaunui skiriu provincijos ateitį, nors ir negaila, kad per jį eis RB. Bet dabar Vilnius atsiduria arčiau rusiškos grėsmės, tad kišti visokius projektus į Lietuvos rytinius pakraščius yra netolregiška. Jau geriau Jonava, Kėdainiai, Jurbakas ir pan. O gal ir Balbieriškis, statant per Nemuną naują tiltą.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        11 metų ago

        Mockava nuo Vištyčio ne ką toliau negu Vilnius nuo Baltarusijos sienos. Taigi apie didesnes rusiškas grėsmes RB, einančiai per Vilnių, per rytinę Lietuvos dalį negu per Kauną, Kazlų Rūdą, Marijampolę, iki kurios nuo Kybartų apie 45 km., geriau pasakotum savo meilutei į ausį…

        Atsakyti
  6. tampax'as says:
    11 metų ago

    švancas esi, aš tau mandagiai, o tu vemi…

    Atsakyti
  7. Kažin says:
    11 metų ago

    Nelaikyk kitų durnais su tom rusiškom grėsmėmis tik iš Rytų, kai dabar Lietuvos atžvilgiu jos yra realesnės iš Karaliaučiaus…

    Atsakyti
  8. Reimundas says:
    11 metų ago

    EK komisija pritaria projektui,rekonstruojant rusišką vėžę,o ne panevėžiečių konservatorių išmislui railbaltika2 su naujos keleivinės trasos tiesimu su chebros žemių išpirkimu,kam kišti milijardus,kad Talino valdininkai ar Vilniaus klerkai dviem valandom greičiau atsidurs Lenkijos LIETUVOS pasienyje,kai net miestuose gatvės žvyro dangos.

    Atsakyti
  9. Kažin says:
    11 metų ago

    Taigi rekonstruokime senąją vėžę, pvz., nuo Druskininkų į Vilnių, nuo jo per Jonavą, Kėdainius, Šaulius, Žagarę, Mintaują (Latvijoje) ir t.t. Tokiam vėžės maršrutui jokios žemės išpirkti nereikėtų.
    Be to, nebūtų taip, kad Vilnius su Vakarais yra jungiamas vykstant į juos per Balstogę, tačiau į ją iš Vilniaus tektų vykti per Kauną, Kazlų Rūdą ar pan.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Maudyklų vandens kokybė | kretinga.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Vasara ir maudynės: atnaujinti duomenys apie vandens kokybę maudyklose

2025 07 08
Vasaros kelionė po Lietuvą: kviečiame aplankyti Medžių varžytuvių dalyvius | Rengėjų nuotr.
Gamta ir ekologija

Vasaros kelionė po Lietuvą: kviečiame aplankyti Medžių varžytuvių dalyvius

2025 07 08
Lietuvoje pradėtas miško paukščių indekso vertinimas | am.lrv.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Lietuvoje pradėtas miško paukščių indekso vertinimas

2025 07 08
Dirbtinis intelektas
Lietuvoje

Dirbtinis protas jau sėda prie darbuotojų atrankų stalo

2025 07 08
Baltijos šalių gynybos viceministrų susitikimas
Lietuvoje

Baltijos šalys stiprina bendradarbiavimą gynybos srityje

2025 07 07
Fatihas Birolis ir Saulius Skvernelis | Seimo kanceliarijos nuotr.
Lietuvoje

Seimo Pirmininkas susitiko su Tarptautinės energetikos agentūros vadovu

2025 07 07
Pinigai
Lietuvoje

Ministras Š. Birutis ragina spartinti paramą žiniasklaidai

2025 07 07
Frankas-Valteris Šteinmejeris ir Gintautas Paluckas
Lietuvoje

Vokietijos Prezidentas lankėsi Vyriausybėje

2025 07 07

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Tadas apie E. Matson – apie karalienių vaidmenis ir paslaptingąją Kotrynos Jogailaitės karūną
  • Rimvydas apie G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija signataro A. Patacko atminimui – 4‑oji diena (V)
  • Genai leis? apie D. Razauskas: Kas išvaduos iš baudžiavos? Tik Dievo sūnus
  • Gen. Flynn, Benny Johnson apie E. Laurinaitis: Mums dabar niekas nieko, išskyrus pačią laisvę, pažadėti negali

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Vasara ir maudynės: atnaujinti duomenys apie vandens kokybę maudyklose
  • Vasaros kelionė po Lietuvą: kviečiame aplankyti Medžių varžytuvių dalyvius
  • Lietuvoje pradėtas miško paukščių indekso vertinimas
  • E. Matson – apie karalienių vaidmenis ir paslaptingąją Kotrynos Jogailaitės karūną

Kiti Straipsniai

Baltijos šalių Prezidentai

Baltijos šalių Prezidentai aptarė saugumo klausimus

2025 07 04
„Rail Baltica“

„Rail Baltica“ projektui – papildomos ES lėšos

2025 07 04
Eugenijus Sabutis

E. Sabutis: Vilnius – neatsiejama „Rail Baltica“ projekto dalis

2025 06 19
Zigmas Vaišvila

Z. Vaišvila. Mes nesutinkame būti antraeiliais piliečiais

2025 06 17
Zigmas Vaišvila | alkas.lt koliažas

Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui

2025 05 29
„Rail Baltica“

Sutarta siekti didesnių investicijų „Rail Balticos“ projektui

2025 05 27
VRK 2025-05-22

Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

2025 05 23
„Rail Baltica“

Susisiekimo ministerija rengia veiksmų dėl „Rail Balticos“ planą

2025 05 20
Gyvūnų perėja

„Rail Baltica“ linijoje – viena šiuolaikiškiausių gyvūnų perėjų

2025 05 11
Lietuviai gins savo namus: protestas prieš NT mokestį Katedros aikštėje

Lietuviai gins savo namus: protestas prieš NT mokestį Katedros aikštėje

2025 04 22

Skaitytojų nuomonės:

  • Tadas apie E. Matson – apie karalienių vaidmenis ir paslaptingąją Kotrynos Jogailaitės karūną
  • Rimvydas apie G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija signataro A. Patacko atminimui – 4‑oji diena (V)
  • Genai leis? apie D. Razauskas: Kas išvaduos iš baudžiavos? Tik Dievo sūnus
  • Gen. Flynn, Benny Johnson apie E. Laurinaitis: Mums dabar niekas nieko, išskyrus pačią laisvę, pažadėti negali
  • Susan Kokinda apie L. Kojala. Meilė pragmatiniams interesams nebūtina
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Viešojo transporto stotelėse – originalūs plakatai mokslui populiarinti

Viešojo transporto stotelėse – originalūs plakatai mokslui populiarinti

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai