
Kitą kartą ėjusias par svietą Teisybe ir Neteisybe. Beeidamas išalkusias valgyti. Turėjusias abiedvi ir duonos po kepalėlį, susėdusias ir susišnekusias:
– Katros dabar valgysme pirmiaus duoną?
Neteisybe sakanti:
– Valgykim dabar tavo, kitą kartą mano duonos valgysme.
Teisybe sutikus. Suvalge jos pusę kepalėlio. Beeidamas toliaus, išalko ir antrą kartą. Tada jau Teisybe norėjo, kad valgytų iš kepalėlio duonas Neteisybes, bet Neteisybe sakius:
– Subaikim tavo duoną, tai paskui mano galėsme valgyti.
Teisybe, nieka pikta nemislydama, padave savo duonas kepalėlį. Pavalgiusias ėjo toliaus ir vel išalko. Išalkus Teisybe praše Neteisybes duonas, bet
Neteisybe atsakius:
– Jei man duosi savo akį išgriežti, tai duosiu duonas.
Teisybe, žinoms, nenorėjo da duoti, bet paralkus ir padave, tąkart gavus pavalgyt. Ėjo da toliaus abiedvi, pakol vel išalko. Tada Teisybe ėmus vel prašyti Neteisybes duonas. Neteisybe savo giesmę giedojo:
– Jei duosi man savo antrą akį išgriežti, tai duosiu valgyti.
Teisybe, labai valgyt norėdama, padavus ir paskutinę akelę, bet Neteisybe, išgriežus abi aki, Teisybei nebedavė nė valgyti – paliko alkaną, aklą beklaidžiojančią po miškus ir laukus.
Todėl ir liko pryžodis: yra teisybe ant svieto, ale kad be akių.
Užrašė Matas Slančiauskas, 1884m., Trumpaičių k., Skaistgirio sen., Joniškio r. [Lietuviškos pasakos yvairios (II t.). Surinko dr. J. Basanavičius, 1904]
***
Ir anuomet ir dabar – Teisybė akla, nes grindžiama papročiais, sąžine, dorove, darna, kurios slypi giliai širdyje. O akys nuolat krypsta į pinigų ir įtakos galių pasaulį, kuriame valdo ir bado akis Neteisybė ir blogis.
Kryžiuočiai: Neatversime Vartų kalaviju,atversime Vartus auksu.Neatversime Vartų kalavijų,patys atsiversite Vartus auksu pamaloninti.
Dar nuo senųjų laikų iki šiol,pagal žydų sukurtus pinigus,atidarom Vartus ne Žmonėms,o pinigams.
Nesvarbu kas stovės žydas,musulmonas,arabas,kas daugiau duos,to dainą dainuos.
Akys neklysta,kol pasikliauna savo paties,o ne kitų,akimis…
Tačiau kodėl toks prakeiksmas Lietuvoje – kad teisybė čia kažkodėl alkana ?
Labai gili filosofinė sakmės mintis. Tesybės ir Neteisybės prigimtys yra tiek priešiškos, kad iš pincipo bendras jų buvimas viename pasaulyje yra nesutaikomas.
Kodėl Alke.lt nėra paskelbto visuomeninių organizacijų kreipimosi į EP dėl ‘estrelos rezoliucijos” balsavimo EP ryt 12 10 dieną,kurią pasirašė ir Romuva.Pagarba Romuviečiams ir visiems pasirašiusiems.
—– 1. Ar manote, kad procentinis santykis, kai lietuvių Lietuvoje 80, o kitataučių 20 yra saugotinas?
—– 2. Ar galima parduoti Lietuvos žemę užsieniečiams?
—– 3. Euras ar Litas?
—– 4. Už ar prieš juvenalinę justiciją.
—– 5. Ar jums patinka užrašai Pay post?
—– 6. Ar reikalingi mūsų kariai Afganistane?
—– 7. Kas naudingiau Lietuvai, kad Karaliaučiaus sritis išliktų Rusijos priklausomybėje ar pereitų vokiečiams?
—– 8. Jūs pirma lietuvis ar europietis?
—– 9. Pirma Lietuvis ar krikščionis, pagonis, ar budistas ir t.t.?
—– 10. Jus pirma Lietuvis ar liberastas, socdemas ar koncervatorius ir t.t.?
—– 11. Ar Lietuva čia gimusių kraštas ar visų norinčių čia gyventi?
—– 12. Lietuvos kariuomenės uždavinys apsiginti ar fiksuoti gynimosi faktą ?
—– 13. Lotyniškos raidės pasuose ar ne ?
—– 14. Lietuvio korta emigrantams. Už ar prieš ?
—– 15. Ar reikalinga privaloma karo tarnyba ar ne ?
—– 16. Valstybinis komercins bankas. Reikalingas ar ne ?
—– 17. Prieš homoseksualizmo propagandą ar už?
17 klausimu, Negali būti jokios nukrypimų propagandos, išaukštinimo, nes tai veda tautą į išsigimimą.Nemuškite jų, nspjaudykite ant jų, nemėtykite akmenimis. Bet jokių rūkorių, kišenvagių, gejų bei norinčių susituokti su savo telyčiomis eitynių.Nuo šiandien.