Spaudoje pasirodė žinia, kad LGBT ir jai vadovaujantis tūlas Simonko žada dešimties litų banknotą su Dariumi ir Girėnu dalinti kaip suvenyrą su žaismingu prierašu, jog Darius ir Girėnas yra gėjai. Jei du šalia stovintys vyrai kam nors vaidenasi esantys gėjai, tai tam yra pavadinimas – paranoja. LNK televizija laidoje KK2 apie šį ketinimą kalbėjo irgi žaismingu, neva pasipiktinusiu tonu, bet šaipėsi ne iš provokacijos autoriaus, o iš besipiktinančio Gražulio. Tačiau ši žinia yra ne žaisminga, bet atgrasi, gresianti pasekmėmis ne mažiau tragiškomis, kaip per nesenas žudynes Paryžiuje. Ir ten viskas prasidėjo žaismingai, o baigėsi lavonais, nes žodis žeidžia kaip peilis.
Ar vėl bus bandoma „plėsti žodžio laisvės ribas“? Iš anksto sakome – neišdegs. Lietuva ne Prancūzija, kur per paryžietiškas bastilijas ir komunas buvo kapojamos galvos marijoms antuanetėms ir robespjerams, išžudyta daugybė kunigų, išniekinta vienuolių, kur laicistinė valstybė neseniai atskleidė savo juodąją pusę. Lietuvoje viso to nebuvo (išskyrus carinį ir sovietinį laikotarpius, bet tai darė okupantai). Lietuva turi savo didvyrius, taurius vyrus, kuriuos gerbia kiekvienas normalus lietuvis už jų žygį ir ypač už jų priešmirtinį testamentą jaunajai Lietuvai, išliksiantį amžina vertybe.
Todėl privalu perspėti pilietį Simonko – sustokite, tai nėra nei sąmojinga, nei žaisminga – žaidžiate su ugnimi. Už juodą, atgrasų, absoliučiai nepriimtiną iššūkį-provokaciją galite susilaukti ne mažiau juodo, atgrasaus ir absoliučiai nepriimtino atsako. Juk Lietuvoje, kaip ir kiekviename krikščionišku vadinamame krašte, ne visi atsuka kairįjį žandą, daug yra ir tų, kurie tebeišpažįsta principą „akis už akį“, pagrindinį kaltininką to, kas įvyko Paryžiuje (pabraukta autoriaus). Ir vargu ar daug kas Lietuvoje nešios užrašą „aš esu simonko“. Kovokite iki soties, kiek lenda už savo spalvotas teises – tą kiekvienam piliečiui užtikrina demokratija – bet civilizuotu, be provokacijų būdu.
Ir iš vis, kas jūs toks, pilieti Simonko, kad drįstate šaipytis iš kito, tokio paties piliečio ir jo šventybių bei vertybių? Kas jus auklėjo, kokias vertybes diegė šeimoje? Gyvenate Lietuvoje, bet lietuviškai kalbate su akcentu, matyt apie Darių ir Girėną sužinojote tik tada, kai Jų atvaizdai pasirodė ant litų. Betgi esate Lietuvos pilietis, tad elkitės atsakingai ir pilietiškai.
Tad, linkėdamas būtent pilietiškumo, pagrįsto sveiku protu, bei reikalaudamas atšaukti provokaciją, nepagarbiai – autorius.
Dėkoju, gerb. Patackui, už straipsnį. Jūs, signatare, pasakėte už mus visus.
už mus visus ?
—————–
CHA
galiu jus nuraminti, bet jūs į – visų – tarpą neįeinate. Dabar jau bus ramiau?
protingiau būtų neatsakinėti jums, tačiau linkiu jums džiaugsmo ir ramybės, mielas žmogau
atsiprašau, turėjau galvoje jūsų nelietuvišką kalbą. Kemblys geriau atsakytų, be ironijos…
Kai numirsime, mieloji, va tada ir bus ramybė.
(šioje vietroje buvęs mano ironiškas komentaras apie TARPĄ neleistinai pašalintas. Posovietinė cenzūra?)
Užsirašyki ant kaktos: Je suis Vladimir.
Kaip čia autoriui neužkliuvo ir šie nedorėliai? Jų taip pat turėtų laukti itin juodas atsakas! Tikri lietuviai, tikri vyrai, akis už akį!!! http://www.dariusirgirenas.lt/
Į gėjų “problemą” visada galima žiūrėti ne-gražuliškai, t. y. linksmai ir linksmiau.
Algirdas Patackas:
,,Tad, linkėdamas būtent pilietiškumo, pagrįsto sveiku protu, bei reikalaudamas atšaukti provokaciją, nepagarbiai – autorius.”.
Priešai NIEKADA nesureikšminami, negąsdinami ir NIEKADA neįspėjami – kariai privalo būti nenuspėjami!!!
“Priešai NIEKADA nesureikšminami, negąsdinami ir NIEKADA neįspėjami – kariai privalo būti nenuspėjami!!!”
Gali,simonkaitė,nesuprasti už ką tada…
Tavo reikalas, jei mano mintis pritaikei kažkam – aš nieko neįvardinau
Aiškink kam nori ir ką nori, man tas pat.
Tamsta gal taikos religijos išpažinėjas? Kiek domėjausi, jie irgi mokomi tokių metodų…
jo, negerbiamas gėjų lyderi, Patackas savo pažadus vykdys – prisiminkime atvejį su nepraustaburniu R. Valatka…
Nu jo, senatvės reikia bijoti. Senatvėje dauguma žmonių kvailėja žūstant niauronams.
Na, kartais norint pagražint, sakoma, kad senatvėje suvaikėjama.
ne suvaikėjimo reikia bijoti, paukšteli, o tamsumo: rašoma ne “niauronai”, bet “neuronai”… Mokykis nuo pirmos klasės.
patiko jūsų pastebėjimas, šaunuolis esate. Pasirodo, kad kada klausomasi tik perkūno, tai nebelieka laiko mokslui
Tuomet pastabiukė bendram išsilavinimui:
Žodį Perkūnas rašyk iš didžiosios, o jezius – iš mažosios.
senatvinis kvailejimas ne toks baisus kaip uzgimtas, Perkuno ozeli !
Dariaus ir Girėnio artima draugija – tai dar nieko.
Tačiau kas bus, kai atsiras su prierašais Jezaus paveikslas, kur jis su dvylika(!) vyrų ?
(“Paskutinė vakarienė”).
pats laikas Simonkui pasidomėt, kodėl krepšinio komandose po 12 pusnuogių vyrukų susirinkę. Va čia tai saldainukas čiupačiupsas simokui. Gerus pinigėlius galima iš to būt išplėšt
o imtynėse? taigi ten vienas kitą už anų vietų čiupinėja… UŽDRAUSTI
Ačiū Patackui, kad atsakė tvirtai ir vyriškai. Suįžūlėjo simonko ir panašūs spalvotieji, net šaiposi iš Tautos didvyrių. Jiems nėra jokių padorumo ir moralės ribų. Kuo toliau tuo bjauriau. Norisi tikėti, kad Lietuvoje dar yra vyriškų vyrų, kad nepavyks panašios provokacijos.
Nykstant krikščioniškoms korporacijoms, belikę fundamentalistai įgauna polinkį užsiiminėti inkvizicija ?
kaip sutampa simonkų ir ‘neopagonių ‘ mintys.
Ačiū Patackui už pasakymą to, ką ne vienas iš mūsų galvojame. Lietuvoje žinomo žmogaus žodis yra svaresnis negu eilinio piliečio. O Perkūno Paukščio nesuprantu- ar tai noras visada viską sakyti atvirkščiai, ar tai neapykanta kitiems Alko komentatoriams. Vienaip ar kitaip, bet tokiu elgesiu purvinami “neopagonys” ar gamtatikiai
Išmokęs tarptautinių žodžių, matyt, iki „k’ raidės, paukščiukas negali perskaityti elementaraus gero teksto su paprastu kodu – nelįsk į MANO NAMUS, JEI TAVĘS NEKVIEČIAU.
Vaje, jau Lietuva, kaip ir pasaulis neturi ką kuriančio veikti, tai su “simonkomis” imasi. Beje, iš pavadinant Simonko “tūlu”, išeitų, kad Patackui kaip lietuvybės puoselėtojui nėra žinoma, jog “tūlas” lietuvių kalboje reiškia “dažnas”.
Taip – ir ,,tūlas”, ir ,,vienok” kalbos ,,dorintojų” yra peikiami. Tačiau jie yra labai talpūs ir prigiję. Kodėl gi tie patys „dorintojai” nepeikia nesąmonės, kuri kasdien žiniasklaidoje vartojama – ,,laikmetis”? „Laikas” ir „metas” yra idiomos. Tai kodėl gi nevartoti ,,zuikiakiškis” arba ,,meškalokė”? Oi, tai būtų žvėrys! Siūlau skaityti tekstą, jeigu jis yra teisingas.
Žodis tūlas pavartota prasme yra gryniausias semantizmas iš rusų “niekij”. Tai lietuvių kalboje “prigydė” nevalyvi nemokšos.
Nurodykite šaltinį
Kai apie tai rašyta – seni laikai. Šaltinio ieškokite sovietmečio”Kalbos kultūros”, kitose kalbos kultūros praktikai skirtose publikacijose.
Ieškokite jūs: jūs teigiate – jūs ir įrodymus (citatas su šaltiniais) nurodote.
Kalbos šaltinių (žodynų) gali prireikti tam, kuris tos kalbos gerai nemoka. Aš parašiau lietuviškais žodžiais, taigi lietuviui suprantamai. Tačiau pats pasigedai žodžio “tūlas” šaltinių, tai, matyt, esi žmogus gerai nemokantis lietuviškai arba kalbos kultūrai neskiriantis reikiamo dėmesio. O tai – jau paties problema.
Lietuvių kalboje – “kultūros” “problema” ?
Ar čia tokia simtaksė ? CHA
Be to, žodį ŠALTINIS vartojate netinkamai.
Švieskis, tai tokių klausimų nekils…
Įrodykite, kad parašėte lietuviškais žodžiais: šiandieninė lietuvių kalba atsirado tik 1918 metais (kaip ir šiandieninė rusų, ukrainiečių, baltarusių).
Paties žiniai. Bendrinė lietuvių kalba susidarė iš tarmių praeito amžiaus pradžioje, o jos tarmės egzistavo nuo seno – prieš tūkstančius metų.
Kokie šaltiniai apie tai byloja?
Šaltinių klausimu patarčiau kreiptis į šias informacines paslaugas teikiančias tarnybas. Aš tokių paslaugų neteikiu.
Šiaip tai lietuvių kalbos istorija yra žinoma kiekvienam vidurinę baigusiajam.
Jei neturite šaltinių, ko tada reiškiatės? Suprasčiau dar, jei jums apie tai senelis koks papasakotų.
Posakiu “…žinoma kiekvienam vidurinę baigusiajam.” sukeliate tik juoką: pats bent žinote kokiais šaltiniais remiantis parašyta vidurinės mokyklos programa ir kodėl ji kinta laikui bėgant?
Neieškok durnių, geriau baik vidurinę užuot čia vaikagaliavęs…
Į save pasižiūrėkite.
Baigti vidurinnę nereiškia žinoti.
aš asmeniškai žinau tik vieną šnekamąją kalbą , apie kūrią gal ir galima būtu sakyti ” atsirado” . Tai esperanto .O šiaip , gyvos kalbos pastoviai kinta . Atsiranda nauji ir pamirštami seni žodžiai , tarimai ir panašiai . Pasakymas ” kalba atsirado” man skamba panašiai kaip ” gimė senelis”.
Jums gal is skamba, bet faktai lieka faktais: minėtos kalbos “atsirado” ar jas sukūrė 1918 m.
“klausimui “. Na prieš visišką bukumą tikrai sunku rasti argumentų – jis jų paprasčiausiai nesupranta . Bet vis dėlto idomu sužinoti Tamstos nuomuonę. Kokia kalba kalbėjo dauguma dabartinės Lietuvos teritorijos gyventojų 1917 metais?
Ir man kyla klausimas: kokia kalba kalbėjo Rusijos imperijos dalyje, kuri dabar vadinama Lietuva iki 1918 metų.
Turite duomenų? Nuomonės čia visiškai neįdomios ir reikalingi tik faktai. Todėl baikite vaidinti buką ir paieškokite jų.
Atsiprašau, vis dėlto tai būtų – turiu mintyje ,,laikmetis” – elementarus pleonazmas…
Reikia laikytis nustatytomis normomis ir kitataučiai turi taikytis prie mūsų gyvenimo, o ne šaipytis
Visada gerbiau ir gerbiu Algirdo Patacko nuomonę. Pastaroji – labai subtilus geranoriškas įspėjimas. Ar jo paklausys „brolilerio” rūšies pilietis, kaip Simonko, – klausimas. Manau,kad – ne. Apetitas ateina bevalgant, ypač gaunat finansavimą iš Europos. O dar provokacijos sėkmė, palaiminta A.Zuoko, kelia alkį. Kodėl gi Lietuvoje nepasidarius kankiniais ir persekiojamaisiais?
Ta pačia proga pridursiu daug metų seimūnams siūlomus Seimo rinkimų įstatymo papildymus. Jie būtini, nes šventa rinkėjų teisė yra žinoti viską apie pretenduojantį savo atstovą. Tad – kandidatuojantis į bet kokį valstybės atstovo renkamąjį postą turi susitaikyti su asmeninio gyvenimo netekimu, ir anketoje deklaruoti dar ir:
– seksualinę orientaciją;
– psichiatro išvadą apie gebėjimą priimti svarbius viešajam interesui sprendimus.
Iš anksto komentuoju, kad oponentams dengtis žmogaus teisių pažeidimais ir pan. būtų banalu ir dirbtina. SVARBIAUSIA yra daugumos žmonių teisė žinoti – mūsų vaikams bus taikoma vienokia ar kitokia švietimo doktrina, mūsų įstatymus priiminės stabilios ar ,,laisvos” psichikos atstovai.
EINATE, GERBIAMIEJI, ATSTOVAUTI – PASISAKYKITE VISKĄ, KUO GALITE PRADŽIUGINTI RINKĖJĄ!
atleiskite, tamsta, tačiau pas mus rinkimų įstatymas tik saviems, o iš savų nepareikalausi, kad jie pasisakytų apie savo “hobius” ar gyvenimo būdą. Belieka tik laukti, gal kada nors ir bus kitaip……
Tiražuokite siūlymą, gal kas pavyks?
,,kandidatuojantis į bet kokį valstybės atstovo renkamąjį postą turi susitaikyti su asmeninio gyvenimo netekimu, ir anketoje deklaruoti dar ir:
– seksualinę orientaciją;
– psichiatro išvadą apie gebėjimą priimti svarbius viešajam interesui sprendimus.
Iš anksto komentuoju, kad oponentams dengtis žmogaus teisių pažeidimais ir pan. būtų banalu ir dirbtina. SVARBIAUSIA yra daugumos žmonių teisė žinoti – mūsų vaikams bus taikoma vienokia ar kitokia švietimo doktrina, mūsų įstatymus priiminės stabilios ar ,,laisvos” psichikos atstovai.
EINATE, GERBIAMIEJI, ATSTOVAUTI – PASISAKYKITE VISKĄ, KUO GALITE PRADŽIUGINTI RINKĖJĄ!”
Hahaha, įdomu kokią išvadą pateiktų psichiatras… Greitai visi normalūs žmonės būtų negebantys priimti svarbius viešus sprendimus, ir rinktumėt simonkus. Psichiatras Pūras tuoj čia sutvarkytų viską.
Pas iškrypėlius – iškrypėliškos ir mintys. Tokiems nesuvokiamos Lietuviškos vertybės, jie svetimi. Vyt tokius lauk iš Lietuvos į ”briuselius”, tegul ten vaiposi ir tyčiojasi !!!
Prie to pačio simonko reiktų priminti, jog vaivorykštė yra gamtos reiškinys (labai gražus) ir su jų purvinais reikalais neturi nieko bendro. Todėl tegu pašalina vaivorykštę (kad ir kastruotą) iš savo logotipų.
Ir dar , kiek prisimenu iš savo vaikystės , vaivorykštė – vaikystės simbolis. Negi verti supratimo apvogusieji vaikystę? Man -ne.
šiaip ar taip, vaivorykštė ne tavo.
Beje, kaip ir Litai.
Manau apsirinki .Va , vaivorykštė tai jau tikrai ir mano ,kaip ir tavo . Kaip ir tų vaikučių , bėgiojančių kieme. Kaip ir zukučio tupinčio po krūmu. Ar žolės kuria jis minta . Lygiai kaip ir mes visi esame jos.
O štai litai , kuriuos aš turiu dabar , panašu vien tik mano. Valstybė nuo jų jau kaip ir atsisakė.
Ir kaip jūs suprantate “Tavo/Mano”?
“Tavo, mano” – yra tik tai, ką gali notariškai parduoti, pikti…
Kalbate kaip koks spekuliantas.
Nesumokėkite mokesčius už tuos “Tavo/Mano” ir sužinosite kas iš tikrūjų tai gali vadinti “Tavo/Mano”.
Iskrypelis bando isityciot is lietuvisku vertybiu ir jei sulauks dabar propaguojamo socialliberalaus konservatorisko tolerantiskumo, eis toliau.Manau, jis perzenge riba.
Savi savus per atstumą kaip šunys užuodžia. Si
Simonko pasakė garsiai tai, ką daugelis pašnibždomis kalbėdavosi. Esmė tame į ją žiūrime – ar į lakūnų seksualinę orientaciją ar į nuopelnus garsinant Lietuvą.
Tas homikas garsiai pasakė tą, ką daugelis IŠKRYPĖLIŲ pašnibždomis kalbėdavosi. Normalūs žmonės mąsto normaliai – bet iškrypėliai to suvokti neįgalūs, todėl ir aiškina, kad, atseit, VISI galvoja taip, kaip jie.
Gerb. p. ALGIRDAI,
Visa širdimi Jums pritariu. Kiek gali tyčiotis iš mūsų visokie svieto perėjūnai? Gaila tik, kad Jūs vienintelis vyras Lietuvoje ir likote. Todėl ir kelia galvas visokie simonkos ir kiti nevykėliai vidutinybės, nieko gyvenime nepasiekę, todėl dabar keršijantys už savo nesėkmes visiems ir visur. Manau, reikėtų, ne tik perspėti ir parodyti jo vietą, kur jis būtų laimingas. Jeigu būtų pokario partizanai, jie palydėtų tokiu simonkas, kur jie būtų laimingi. Iš Rusijos išvijo, Baltarusijos išvijo, tai čia jie teršia mūsų istoriją ir mūsų šventas asmenybes. Vargas Tau, Lietuva, kai leidiesi spjaudoma į veidą visokių nevykėlių simonko, purvinu liežuviu. Pagarbiai. Ačiū. O.V. Vilnius, 2015.01.17.
Tyčiojasi todėl, kad leidžiame.
Piktinamės ir trumparegiškai praleidžiame svarbiausią dalyką – šitas degeneratas ir jo globalkompanija nusitaikė į paauglius, kuriems iškreipia pasaulio vaizdą ir pakeičia vertybes. Nueikite į veidaknygę ir pamatysite kiek 12-mečių palaiko šitą, kažkokį raulį ir jų veiklą. Čia turi būti sveikai mąstančių tėvų veiklos dirva – kalbėti be baimės savo vaikams, kad tai yra iškrypėliai, o žodis “tolerancija” yra medicininis terminas, reiškiantis organizmo nesipriešinimą svetimkūniams iki žūties.
Tikrai, neleiskime tyčiotis kažkokiems nenormaliai mąstantiems. Jau peržengė visas ribas tas žmogeliūkštis. Gyvena Lietuvoje ir daro provokacijas, aišku, ne už dyką.
Pagarba A. Patackui.O tėvams tenka aiškinti vaikams su kokiu tikslu tas veikia.
Na , gerbiamoji Ona, truputį nuskalbėjai. A. Patackas – vienintelis vyras Lietuvoje.
Dar kartą pasitikrinau, viskas vietoje. Aš pažemintas.
Vyriškumas pirmiausia turi būti galvoje. Pas simonko ir jam panašius ir viskas vietoje, o galvoje gerokai skiriasi nuo to kas turi būti
Algirdas vienintelis vyras Lietuvoje.
——
Va čia tai bajeris.
Mano kaimynka – vienintelė moteris Lietuvoje!
Negi taip nuskriaustas esi? Tik vieną ?…. ir tai kaimynką. Gal tada simonko pasekėju tapot …. po tos kaimynkos.
Beje atvirkščiai.
Jai visada per pasimatymus sakau:
Dėkis sijoną, ko vaikštai su kelnėm kaip koks vyras.
———————————-
Vardan lyčių lygybės ir teisybės: jei moterys su kelnėm, tai vyrai su sijonais ?
Kiek dar žaisite kvailus žaidimus alia “lyčių lygybė”? Lytys skiriasi ir jokių kalbų apie jų lygybę būt negali.
Kiek suprantu , jie laiko mane kvailiu , nes bando įrodyti kad aš, žolė , ožka ir vilkas yra vienodi . Turi vienodas teises , ir matomai visi tūrėtu maitintis vienodai – mėšlu. Bet aš nelabai tuo tikiu . Ir mėšlas man nelabai patrauklus .
Jie LAIKO, o pats kas esate?
Sandėlio vedėjas…. kaip šalutinė veiklos srytis, jei Tamstai taip įdomu. O šiaip -žmogus , su visomis iš to išplaukiančiomis aplinkybėmis . Tiek teigiamomis , tiek neigiamomis . Galima į tai žiūrėti kaip į nuosprendį, ar kaip Į privilegiją – kaip kam atrodo .Bet apsimetinėti kažkuo kitu – kvailių amatas.Tačiau manau kad Tiesos savininkams tai sunkiai įkandama samprata .
Sandėlio vedėjas reiškia tik užsiėmima materialiame pasaulyje.
Ką jūs suprantate sąvoką “žmogus”? Vien pasakymas “Tiek teigiamomis , tiek neigiamomis” rodo dvimatį mąstymą, o pasaulis mažiausiai keturmatis. Iš to gaunasi – turite didelį potencialą klaidoms daryti. Pakelkite mąstymo matmeniškumą iki keturių, kad tiksliau matyti tai kas vyksta aplinkui.
” Klausimui “… atleiskit , bet aš gi nerašau kad esu gydytojas. Todėl tikrai niekuo negaliu Tamstai padėti .
Liko tų vyrų, bet daugelis kalėjime. Įdomu, kodėl nepalaikote per teismus ir sakote “smurtautojai”, o po to “kur vyrai”?! Jūs ne sumoteriškėjusius kundrotus palaikykit, o pavyzdžiui skinus, bus tada vyrų…
Iš kur jūs ištraukėte, kad visi jūsų išvardyti yra vyrai? Ar vyriškumo požymis tai smurtavimas, griovimas, keiksnojimas ir moteriškų hormonų (alus) vartojimas?
Barto ir Perkūno Paukščio parodytas supratimas apie vyriškumą yra Simonko lygio- pagal klyną. Kitaip vyriškumą suprato bartai, žemaičiai ir lietuviai, o gaila, kad kai kurie dabartiniai lietuviai paveikti Simonko auklėjimo
Ir,kaip pasipriešinti?
Geriausias pasipriešinimas: jei moterys su kelnėm, tai vyrai su sijonais !
Kam priešintis? Tiesiog kalbėkite su vaikais (jei tokių turite) apie šeimos vertybes ir kaip jas galima įgyvendinti savarankiškai esamom sąlygom be valdžių, patarėjų ir pan.
Kuo gėjai trukdo šeimos vertybėms? Būtų analogišką, jei pamatę neįgalųjį vėžimėlyje, pultumėt kalbėtis su savo vaiku apie šeimos vertybes.
Reikia suprasti realybę, kad yra apsigimimų trukdančių daugintis. Bet kad kitas apsigimęs, tai nereiškia kad ir tu toks tapsi. Nu bent aš dėl savęs garantuoju, kad netapsiu O jei jūs bijote, kad pamatę gėjų irgi juo patapsite, tai reiškia su jumis iš tiesų kažkas netvarkoj
Gėjai nesidaugina, bet jų sparčiai daugėja.
——
(Šitą teiginį nugirdau prieš kokį dešimtmetį).
Sunkiai suvokiate, kad ne pačiuose gėjuose esmė, slypinti už jų gerokai galingesnė jėga. Paklauskite savęs: kas finansuoja visas šias organizacijas? patys gėjai? iš kur toks dėmesys jiems? Kodėl akcentuojamas ir aukštinamas toks “apsigimimas” dėl kurio žmonės negali daugintis? Labai jau primena genocidą.
Pradedu skaityti ir pamatęs, kad tariamąjį lietuviškumą ginantys tūli asmenys nemoka lietuviškai taisyklingai minčių dėstyti, metu lauk tokius bekalbius rašinius.
Mano nuomone, tas kas bando tyciotis is Lietuvos didvyriu yra dvasinis issigimelis. Jeigu tokiu nori save parodyti koks nors simanonkokokorieko tegu…. pasiziuresime rezultatau, ar neuzsoks ant kokio nors kuloko? Laisve ir atsakomybe yra neatskiriamos!
Šiuo atveju, daktare, Simon’as jūsų prastų minčių sanitaras.
Pripažinkite. Istoriškai laisvai ir atsakingai pra…iko lietuviai litus su visais savo atvaizdais.
Be to, į šitą “reikalą” galima pažiūrėti sveikai su prancūzišku Šarlio humoru. CHA
Lietuviai pra….iko, kaip sakai, labai daug. Tas TIESA. Taciau prancuzikas issigimeliksas jumoras pasiepiant kitos religijos pranasa yra man nepriimtinas. Tas prancuzas gali sau dabar saipytis patogiai grabe guledamas. Laisve ir tame tarpe zodio laisve be atsakomybes negali buti! Perkuno pauksteli, jeigu jau taip uzciulbejote, tai kuria mano minti laikote prasta?
jei Simonko taip domisi atvaizdais, jam (su draugais) pats laikas būtų aplankyti Ninevijos (Nineveh) muziejų. Ten yra senovinių bareljefų su įspūdingais vyriškiais.
Na ir kuo tau tie atvaizdai padarė įspūdį ?
Drąsus ne Patackas – jis neturi ką prarast, išskyrus amžinybę. Drąsus yra Jonas Vaiškūnas, išdrįsęs išspausdinti.
Algirdo Patacko ir Jono Vaiškūno tiesiai šviesiai ir rimtai paklausčiau:
Jei D. ir G. būtų ne skridę, o su amerikoniška patobulinta motorine valtele perplaukę Atlantą, tai juos su pasididžiavimu būtų irgi paišę ant litų ?
ir statę paminklus ?
Nesupykčiau, jei tinklapio administracija iškrypėlių pezalus ištrintų, kad eterio neterštų.
Dėkoju Algirdui Patackui, kuris visame šitame mėšlyne išlaiko sveiką protą ir protarpiais nuvalo intensyviai teršiamą sąmonę. Didžiuojuosi Dariumi ir Girėnu, labai gerbiau Stepono Dariaus dukrą , savo dėstytoją Kauno medicinos institute Dariūtę -Maštarienę, Stepono Dariaus našlė išsaugojo savo mylimo vyro atminimą ir relikvijas per visą sovietmetį. Anūkas Skirmantas Darius rūpinasi atminties išsaugojimu. Ir štai vargšeliai su identiteto sutrikimais pradeda ‘bajeriukus’. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu, nes ‘duodami d-iui kelią’ kartais jau visai neturėsime kuo vaikščioti.
Šiandieninis gyvenimas bėga žiauriai greitai. Jūs dar tik džiaukitės, kad nors kažkas kažkaip prisimena jūsų gimines ir stabukus. Nejau jums dar trūksta fanfarų (tiesių trimitų be vožtuvų) ir paminklų akmeninių veidų išraiškomis ?
kam tarnauja ivairaus plauko “simonkos” – nuspeti nesunku.
Mazdaug pries metus britu BBC zurnalistai renge reportazus is Rytu Ukrainos ,iskaitant ir interviu su antieuropietiskai nusiteikusiais rusakalbiais. Ir ka jus manote – bene didziausia prieiskuma ES sukelia,butent,simonku propoguojami geju paradai&ect.!
O ir video su Grazulio “zygdarbiais” tam panaudoti irgi neprasciau – stai ziurekit kokias kancias tenka pergyventi ES ne gejams – policija “vargselius” neste isnesa zviegiancius kaip skerdziamas kiaules……
Nors is tiesu net veltis I diskusijas su ivairiom simonkom nereiketu taip nesuteikiant aniems progu pasireklamuoti ir pasireiksti – ignoruodami – paprasciausiai nekreipiant absoliuciai jokio demesio i Dievo nuskriaustus,atimtume is ju nora rengti “paradus” ar visas kitokias donkichotiskas kovas su isivaizduojamais geju priesais.
Gėjai – visuomenės dalis. JI paįvairiaspalvina nykią (krikščionišką ?) kasdienybę.
Jei juos vertinate, kad tai kažkokia kažkokio dievo klaida, tai visus nepasitenkinimus tam dievui ir “adresuokit”.
Ir pagonybėje jie buvo visuomenės dalis? Ir iš kur jie atsirado jei jie negali daugintis?
Tiesiog susaitaikyk su mintim, kad visuomenėje tarp vyrų tiesiog esa apie 5 proc. gėjų.
Ir tarp moterų apie 3 proc. taip vadinamų lesbių.
—————————-
O paskui, kai čia kažkam kažkaip ta visuomenės dalis
“visiškai nepatinka”, “nepatinka”, ar “nelabai patinka” – tai visiškai dzin !