Kauno tautinės kultūros centras laukia jaunimo (46)

Kūrybinė stovykla 2013m. Spalvos | ktkc.lt nuotr.

Kūrybinė stovykla 2013m. Spalvos | ktkc.lt nuotr.

Kauno tautinės kultūros centras (Adomo Jakšto g. 18, Kaunas) kviečia 4-19 m. vaikus bei jaunimą, norinčius susipažinti su lietuvių tautine kultūra, įsilieti į etninės kultūros, kraštotyros, tautodailės, dainavimo, muzikavimo studijų, šokių ir folkloro ansamblių gretas.

Jaunuolių laukia profesionalių pedagogų, folkloristų, muzikantų, dailininkų vadovaujamose studijose, ansambliuose, kuriuose bus galima patirti bendravimo džiaugsmą šokant, dainuojant, tapant, kuriant nepakartojamus savo širdžių padiktuotus kūrybinius darbus, rankdarbius, smagiai leisti laisvalaikį ir lietuviškai švęsti šventes.

FOLKLORAS, INSTRUMENTINIS MUZIKAVIMAS

Pasirinkus šiuos ansamblius, lengvai išmoksite ir dainuoti, ir šokti, ir netgi muzikuoti ne vienu lietuvių liaudies instrumentu. Čia rasite bendraminčių, su kuriais repeticijos virs šauniomis popietėmis, vakaronėmis, šventėmis.

Folkloro ansamblis „Ratilėlis“ (7-19 m.)
Folkloro ansamblis ,,Dailingė (4-19 m.)
Folkloro ansamblis ,,Tautinukai“ (7-10 m.)
Vaikų folkloro ansamblis „Pliauškutis“ (4-10 m.)
Vaikų folkloro ansamblis „Žemynėlė“ (4-10 m.)
Folkloro ansamblis ,,Sodailio“ (4-19 m.)
Studija „Gyvasis folkloras“ (4-19 m.)
Vaikų tautinių šokių ansamblis „Kukutis“ (7-10 m.)
Vaikų tautinių šokių ansamblis „Kalvelis“ (4-19 m.)
Studija „Linksmoji armonika“ (11-19 m.)
Studija „Kauno bandonija“ (11-19 m.)
Lietuvių liaudies pučiamųjų instrumentų studija (7-10 m.)
Muzikavimo tautiniais instrumentais studija (7-19 m.)
Kanklių studija (11-19 m.)
Tradicinio muzikavimo kanklėmis studija „Luotelė“ (7-10 m.)
Romantinės dainos (gitaros) studija (11-19 m.)

ETNINĖ VEIKLA

Smalsieji neapsiriks, jei atvyks į etninės veiklos studijas. Sekdami pasakas, mindami mįsles, vaidindami, gamindami Užgavėnių kaukes, margindami kiaušinius, puošdami Kalėdų eglutę šiaudinukais ar kitais mielais rankdarbiais, bus galima išmokti draugauti, gerbti šeimos narius, sužinoti, kodėl Lietuvoje striksi kiškis, o ne zuikis.

Studijėlė „Tautosakos abėcėlė“ (4-6 m.)
Studija ,,Metų ratas“ (7-10 m.)
Etninės veiklos studija „Krivūlė“ (7-19 m.)

TAUTODAILĖ

Mėgstantiems būti ramiai, stebėti žydrą dangų ir neklusnius debesėlius, smaragdinę jūrą ir pienių pievą, norintiems visas svajones spalvomis išsakyti, šiaudeliais išlankstyti, išausti, iškarpyti, iš molio nulipdyti, tuomet tiems tikrai tiks tautodailės studijos.

„Šlamutis“. Tapyba, grafika (7-19 m.)
Tapybos ir kompozicijos pagrindų studija „Spingsulė“ (7-19 m.)
„Auksarankiai“. Rankdarbiai (7-10 m.)
„Šiaudų plastika“  (7-10 m.)
„Karpiniai ir popieriaus plastika“ (6-14 m.)
,,Lietuviški ženklai“ . Tekstilė (11-19 m.)
„Skiaučių menė“. Tekstiliniai rankdarbiai (11-19 m.)
,,Langas“. Interjero, eksterjero puošyba (11-19 m.)
,,Pynimėlis“. Rankdarbiai (7-10 m.)
„Molinukas“. Keramika (7-10 m.)

SAVAITGALIO UŽIMTUMO GRUPĖ „Meistrelių palėpė“ lauks šeštadieniais:

4-6 metų vaikų nuo 9.00 iki 12.00 val.
7-10 metų vaikų nuo 12.00 iki 15.00 val.

Labai norintiems lankyti mokyklą, bet dar per mažiems. Čia, smagiai žaidžiant, bus galima sėkmingai pasiruošti susitikimui su mokykla, mokytojais ir mokyklos draugais.

Šeštadieniais trūksta draugų? „Meistrelių palėpėje“ bus galima susitikti su jais ir kūrybingai praleisti laiką meistraujant, žaidžiant, iškylaujant.

Nauji draugai, patyrę ir nuotaikingi pedagogai laukia visų norinčių.

Dokumentai priimami raštinėje: Kauno tautinės kultūros centras, A.Jakšto g. 18 Darbo dienomis 8.00-12.00 ir 13.00-17.00 Informacija tel. 8-37-407135, 867936861

Daugiau informacijos rasite čia.

Mokestis už studijas, ansamblius – 18 Lt, 20 Lt/mėn.
Mokestis už vaikų užimtumo grupes – 80 Lt/mėn.

plakatas_2014_rugsejo_1_A3_N-K100

Kategorijos: Etninė kultūra, Kultūra, Švietimas, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

46 komentarai

  1. Kemblys:

    Tarybiniais laikais rusai norėjo parodyti pasauliui ‘tautų brolybę’ tsrs valstybėje ir kūrė visiems ‘tautinius’ būrelius. Rusai, lengvindami sau ‘darbą’, visiems įpiršo taip vadinamus ‘tarptautinius’ žodžius. Pasekmėje, dabartiniai būreliai ‘puoselėja’ tautinį paveldą SVETIMŽODŽIAIS. Lietuvių kalba taip pat yra tautinis paveldas, bet jo nesaugo net dabar.

    Pvz., nelietuviški žodžiai, pirmuose dviejuose sakiniuose:
    ,,kultūros centras, kultūra, etninės kultūros, studijų, folkloro ansamblių, profesionalių pedagogų, folkloristų, muzikantų (4 svetimžodžiai iš eilės!!!!), studijose, ansambliuose, padiktuotus”.

    • Amelija:

      Kembly, esi teisus: tikra tautiška auklyba… Bet kokio lygio auklėtojai ten susirinks? Vien nuo žinios apie tai. kas Kaune vaizduoja esantys tautinės raiškos skleidėjai, sveikam žmogui darosi silpna. Kokie bukagalviai mėgina ketvirtadieniais patraukti praeivius į savo pusę Kauno santakoje? Tegul jie patys papasakoja, kaip tai jiems sekasi…

      • Kemblys:

        Kas iš to, kad teisus? Naiviai tikėjausi, čia ‘alke’ rinksis tautiškai nusiteikę žmonės, susibursime, imsime telkti Tautą…. Baisiausia, kad kalbą reikia saugoti nuo romuvių, nuo tautininkų, nuo kalbininko Alvydo Butkaus, nuo ‘folkloristų’, o Leitgirio atstovas, gindamas svetimžodžius, net pasiūlė susikauti ginklais… Buvau sutikęs kelis ‘leitgiriečius’ renginyje ,,Mėnuo juodaragis” Skinderiškyje, mandagiai pakalbinau, tai spruko šalin…

        ,,Leitgiris – bendruomenė, jungianti žmones (karius, amatininkus ir kt.), atsiliepusius į protėvių Leitos girioje duotą priesaiką – nebojant savo genties ar tikybos kiekvienam kas kuo geriausia – ginklu, amatu ar žodžiu protingu, prisidėti prie bendro darbo – duoti atkirtį visiems užgrobėjams ar saviems parsidavėliams, taipgi ginti ir saugoti bočių išmintį, jų priesakus ir atminimą.”

        • Amelija:

          Kadangi labai gerbiu Tamstos požiūrį į lietuvių kalbą (esu baigusi vieną sovietmečiu buvusių tikrų gimnazijų – J. Jablonskio vidurinę Marijampolėje, dabar vadinamą Rygiškių Jono gimnazija), mane taipogi skaudina visuomenės abejingumas kalbai, nes sąsaja tarp kalbos ir mąstymo, o po to – sprendimų priėmimų – yra neatsiejama. Apskritai Tamsta esi sveiko žvilgsnio žmogus šitame neva tautiškame nuomonių pasidalijime. Kiek čia pykčio, išsidirbinėjimų ir tariamos didystės…

  2. Ženklas:

    Noriu visiems priminti apie ką putojasi jėzuitė Amelija, minėdama ketvirtadienius Kauno santakoje. Ketvirtadieniais Santakoje prie aukuro mes romuviai 18 valandą atliekame apeigas mūsų Dievams ir Deivėms.

    • Kemblys:

      Mano manymu, turėjai praleisti Amelijos įžeidimą ir padėkoti, kad ji parašė laiką ir vietą kur jūs renkatės. Sužinos žmonės ateis pažiūrėti ir, jei sugebėsite, patrauksite juos.
      Savo įsitikinimus pavadinčiau ‘gamtameldžio’ ar ‘gamtatikio’, nesvarbu, jie remiasi protėvių pasaulėžiūra, bet neisiu žiūrėti vaidinimų, kuriuos vadinate apeigomis, kol neskelbsite viešai savo pasaulėžiūros pamatų: gyvenimo tikslo, savęs suvokimo (kur tavyje yra Siela, Vėlė, Dvasia, Protas, kol esi gyvas) ir santykio su Gamta ir Visata ir visiems paaiškinsite kas yra Dievas.

      Tavo, matyt, visa kažkokių ‘baltų’ pasaulėžiūra remiasi tik pasikivirčijimu su katalikais. Amelija sėkmingai pakėlė drumzles tavyje. Stebėjau ne vieną romuvių kivirčą su katalikais – linksma, kai ginčijasi dvi pusės, nesuvokiančios Dievo, apie religiją 🙂
      Stengiesi atgrasyti žmones nuo protėvių pasaulėžiūros?

      • Ženklas:

        Mes romuviai, suprasdami jog jėgos tikrai yra nelygios, vengiame ginčytis tikėjimo klausimais su svetimdievio išpažinėjais. Tai jų problemos, mes turime savo daugiadievystės pasaulį. Bet kada kryžininkė Amelija mus romuvius vadina bukagalviais, kada viešai džiaugiasi kad katalikai pastoviai nuplėšinėja nuo aukuro lentelę su užrašu – Dievams ir Deivėms ketvirtadieniais 18 val uždegame ugnelę – , kada specialiai atveda savo šunį, kad jis myžtų ant mums švento aukuro ir tuo giriasi internete, tai nėra pagarbos nusipelnantis veikimas ir pagrįstai susilaukia paniekos.

        • Kemblys:

          Jei suvokiate, kad esate nepajėgūs skleisti SAVO įsitikinimų tarp lietuvių, tai kodėl PRAŠOTE valdžios, kad pripažintų TRADICINE RELIGIJA?

          Jei statote kažkokį ‘aukurą’, tai būkite malonūs apginti jį. Aš nestatau jokių aukurų. Man visa, kas gyva, yra aukuras – ugnis dega širdyje. Visiems galiu viešai pareikšti, kad Saulė yra Dievo dalis – tegul spjaudo ant Saulės katalikai ir visi kiti, kas netingi 😀 😀

          Beje parašei žodį SPECIALIAI. Ar teisingai aš supratau mintį lietuvišku žodžiu TYČIA, šiuo atveju?

          • Ženklas:

            Taip Jūs teisus, žodį ,,specialiai“ pavartojau netinkamai.

            • Kemblys:

              Ženklas:
              ,,Mes romuviai, suprasdami jog jėgos tikrai yra nelygios, vengiame ginčytis tikėjimo klausimais su svetimdievio išpažinėjais.”

              Tu teisus, jėgos tikrai nelygios – krikščionys nesuvokia Dievo, jie nesuvokia savęs, jie negali paaiškinti gyvenimo prasmės, tai tik tuščio puodo skambėjimas, o ne religija. Jie nesugeba, aiškinkite jūs ir nereikia su jais ginčytis.
              Galima būtų viską paaiškinti, bet jūs pasiskelbėte, kad atkūrėte kažkokių ‘baltų’ pasaulėžiūrą… Tai patys paprasčiausi klausimai kuriantiems pasaulėžiūrą, neatsakius į juos, jums nėra ką veikti prie to aukuro.

              Beje, ‘kemblys’ yra vienas NEPAKARTOJAMAS – kreiptis privaloma TU 😀 😀

              • Dalė:

                Darosi Įdomu 🙂
                Ar yra dar kas nors, be vienintelio ir nepakartojamo Kemblio, “suvokiantis” Dievą?

                • Kemblys:

                  Daug dar liko pasaulyje genčių, kurios gyvena Gamtoje – jie suvokia Dievą. Valstybėse paplitusios ‘religijos’ neaiškina Dievo sąvokos. Kiek atsimenu, tu bandei aiškinti ‘krikščionišką’ trejybę: Dievas Tėvas, Sūnus ir Šventoji Dvasia. Dievo Tėvo nesuvokiate ir aiškinate viską per Sūnų ir sūnaus darytus ‘stebuklus’ – gryni įrodinėjimai, o, kaip rasti ‘Šventą dvasią’, tikrai neaiškinsi, nes nesupranti. Nieko nėra aiškiau už Dievą, bet valstybinių religijų, t.y. parankių valdžiukei, ‘šventikai’ tingūs arba nesugeba mąstyti. Mes, lietuviai, galėtume įsijungti į ‘ideologinius’ žaidimus ir gerokai sumenkintume islamą, krikščionybę, bet romuviams lengviau žaisti vaidinimus ir aiškinti apie daug Dievų 🙂

                  • Dalė:

                    Kokia prasmė žaisti “ideologinius” žaidimus?
                    kokia prasmė menkinti kitas religijas?
                    Kad patenkintumėte savo nepasotinamąjį ego?

                    • Kemblys:

                      Menkinti kitas religijas būtina! Visų dabartinių religijų, paplitusių valstybėse, ‘šventikai’ nedirba SIELOVADINIO ‘darbo’ – jų veikla apsiriboja tų valstybių valdžios poreikiais. Mes, išaiškindami žmonėms savo požiūrį į gyvenimo prasmę, Dievo suvokimą, savęs suvokimą ir santykio su Gamta suvokimą, priverstume juos (ir katalikų kunigus) ieškoti geresnių sprendinių. Tinkamai aiškindami apie pamatines žinias (maždaug 40 sąvokų) suderintume žmones ir Tautą iš vidaus. Žmogus (taip pat ir visuomenė), būdamas vidinėje ramybėje, mažiau darys nusikaltimų, nebus toks gobšus turtams, nenaikins taip beatodairiškai Gamtos, nepasiduos aistroms, griaunančioms Šeimą ir t.t. Pasidomėk žmonių, kurių įsitikinimai labai tvirti, nesvarbu kokios pasaulėžiūros, gyvenimo būdu. Ar jie gobšūs, ar nusikaltėliai, ar svaiginasi, ar…? Jiems vidiniai asmens poreikiai svarbiau už ‘kūno’ poreikius ar įgeidžius. Iš begalės krikščionybės atmainų išskirčiau rusų sentikius, kiek teko sutikti, stiprūs vidumi Žmonės.

        • Amelija:

          Žmogau, aš jokio šuns neturiu, ir apskritai dėl manęs jūs nors pagoniškas orgijas ketvirtadieniais kelkite – įvairovė yra demokratijos apraiška. O jei nutarsite man padovanoti šuniuką – laukiu pasiūlymų.

          • Ženklas:

            Kaip jėzuitininkė. taip ir suktybės pilna melagė : http:alkas.lt/2012/07/07antroji-balyų-krivulė-latvijoje-sutelkė-baltus-nuotraukos (2012-08-29) Komentatorės Amelija komentaras ,,…Ant to jūsų aukuro Kauno Santakoje mano šuniukas kas vakarą palieka pagoniškai šlapią ženklą, kaip savo pagarbos patogiam nusilengvinimui ženklą“. Citatos pabaiga. Padovanokit šuniuką, padovanokit šuniuką…

          • Perkūnpaukštis:

            O kalė tinka ?

  3. Dalė:

    Kembly, kas jums patvirtino, kad mūsų (ar jūsų) požiūris į gyvenimo prasmę, Dievo suvokimą, savęs suvokimą ir santykio su Gamta suvokimą, yra tas tikriausias ir teisingiausias, kad jis yra tas, kurį turėtų priimti visi kiti tautiečiai?
    Kalbate kaip politikas: šventikai niekam tikę, religijos tarnauja valdžiai, sekite manimi ir aš jus išvesiu į tikrąją šviesą. (Kitaip sakant, rinkite mane – AŠ ŽINAU KAIP)

    • Kemblys:

      Dale, ar tu moki skaityti? Kur aš rašiau, kad mano požiūris teisingas? Rašiau, kad reikia mums pradėti aiškinti gyvenimo tiesas ir tuo PRIVERSTI dirbti visų religijų ‘dvasininkus’! Nusikaltimai, svaigalai, gobšumas, Gamtos išderinimas, šeimų irimas, susvetimėjimas ir t.t. ir t.t. rodo, kad visų valstybių visuomenės ir atskiri žmonės neturi vidinės ramybės – DVASININKAI NEDIRBA SIELOVADINIO DARBO! Jie naudojasi visuomenės kuriamu gerbūviu mainais nieko neduodami.

      • Dalė:

        Skaityti moku, gerb. Kembly, įpratau skaityti ir tai, kas parašyta tarp eilučių 🙂
        Prieš priversdamas dirbti dvasininkus, turite pirmiausia priversti dirbti save. Nes niekas kitas negali žmogaus priversti dvasiškai tobulėti, tai turi būti pačio žmogaus laisvas pasirinkimas.Joks dvasininkas nenuves jūsų sielos į nušvitimą prieš jūsų paties valią, tai galite padaryti tik jūs pats. Jei rasite dvasininką, kuris jus supranta ir gali jums padėti šiame darbe, tikrai nepakenks. Tačiau kiekvienas žmogus turi rasti SAVO dvasininką (mokytoją), nes dvasininkai irgi tik žmonės, ir be jokios abejonės jie yra nevienodo dvasinio lygmens. Jei kažkuris dvasininkas jums atrodo visiškas nulis, tikėtina, jog yra tokių žmonių, kuriems jis gali pagelbėti.Yra labai gerų dvasininkų, yra vidutinių, yra visai blogų, nežinia kaip ir kodėl pasirinkusių šį kelią ( tą patį galime sakyti ir apie kitų profesijų atstovus – gydytojus, mokytojus, aktorius, traktoristus – gerų visada reikia paieškoti).
        Dvasingumas nėra politinė akcija, ir kai žmogus rašo, jog reikia menkinti kitas religijas, jis kalba kaip politikas, siekiantis “įsukti ” savo partiją į valdančią koaliciją, menkindamas kitas partijas. Dvasiniame kelyje šis principas nepriimtinas ir žalingas. Reikia apsispręsti ko siekiate – valdyti, ar tapti geresniu, sąmoningesniu, o tuo pačiu ir laisvesniu.

        • Kemblys:

          Visas tavo suvokimas apie dvasininkus – ,,…nes dvasininkai irgi tik žmonės…”.

          Dale, nerašyk to ko nesuvoki – dvasininkas ne profesija.

          • Dalė:

            O kas, jei ne profesija, – pasivaikščiojimas po pramogų parką, lengvai malant liežuviu ir dalinant patarimus į dešinę ir į kairę?
            Tai profesija, ir norint būti šioje srityje tikru profesionalu, reikalingas pašaukimas ir labai rimtas pasiruošimas – žinios, įgūdžiai,išlavintos asmeninės savybės ( gebėjimas gyventi dvasioje, jautrumas tiesai, meilė žmogui)

            • Dalė:

              “… visos žmonijos nukreipti į kokį nors gėrį nepavyko nė vienam dvasiniam mokytojui. Nepavyko budai. Nepavyko Jėzui Kristui. Tęsdami mintį, galėtume sakyti: nepavyks ir mums, kam dar vargintis? Toks požiūris irgi kvailas. Turime daryti, ką galime.”
              (Dalai Lama “Nerimastingas pasaulis”)

              • Kemblys:

                Dalai Lama teisus, kad nepavyko Budai ir Jėzui, bet iki šitų, kurių ‘pasaulėžiūra’ tarnauja valstybių valdžioms valdyti visuomenę, ne vieną tūkstantį metų Žyniams pavykdavo beveik visose gentyse laikyti savo gentį ir atskirus gentainius VIDINĖJE PUSIAUSVYROJE ir pusiausvyroje su Gamta! Apie tai byloja visų tautų tautosaka, papročiai, dorovės suvokimas!

                • Perkūnpaukštis:

                  Gėrio lyg nėra. Yra tik jo kažkokia siekiamybė.
                  —-
                  O Gamtoje pusiausvyra tokia – tik vienas kitą ėdant, naikinant ?

                • Dalė:

                  Kembly, dorovės normos visais laikais visose religijose buvo ir tebėra praktiškai tapačios.
                  Skiriasi kalba, skiriasi papročiai, skiriasi apeigos, bet ne dorovė. Tik bėda, kad visais laikais šias dorovines normas žmogus kreipė sau naudinga linkme. Kai jis gyveno gentyje, kur buvo stiprūs bendruomeniniai ryšiai, egocentriškus polinkius jam buvo sudėtingiau tenkinti. Tačiau karingose gentyse klestėjo žiaurumas ir jėgos kultas. Gentis – seniai nebe išeitis iš padėties.Išeities reikia ieškoti gėrio ir blogio suvokime. Tai, kas yra iš tikrųjų gėris, yra gėris visiems žmonėms, o ne atskiram žmogui, atskirai genčiai ar atskirai tautai.
                  “Ieškokite tiesos, ir tiesa jus išlaisvins.

                  • Perkūnpaukštis:

                    Ir kiek metų Tu tos išlaivinančios tiesos ieškai ?

                  • Kemblys:

                    Dale, žmogus neturi priešų Gamtoje – perteklius naikinamas tarpusavio karuose (visi stambiausi plėšrūnai taip elgiasi). Genčių tarpusavio karuose buvo žmonių atranka, o valstybių karuose beatodairiškai žudoma. Dabartinis žmonių perteklius Žemėje kelia grėsmę pačiai žmonijai. Visose valstybėse yra kariškiai, kurie valdo nežmoniškos galios ginklus. Naivu būtų tikėtis, kad tie ginklai nebus panaudoti. Gentis po karo atstato savo visuomenę iš likusių narių, o valstybė negali atstatyti. Lietuvai būtų pražūtingas bet koks karas. Mums būtina keisti tautoje tarpusavio santykius. Nesiginčysiu dėl galimybės gyventi gentyse, bet reikia permąstyti genties, šeimos, tautos, bendruomenės ir valstybės sąvokas. Jei įsivaizduoji, kad suvoki, parašyk apibrėžimus. Sociologijos apibrėžimai nepakankami tikslūs. Pereinant iš gentinės į valstybinę visuomenę praradome pasaulėžiūrą, o valstybinės dar nesukūrėme. Visos dabartinės ‘religijos’, ‘tikėjimai’ yra tik pigus pasaulėžiūros pakaitalas. Šių klausimų neišspręsime, kol nesuvoksime visuomenės, o visuomenės nesuvoksime nesuvokę pačio žmogaus, o žmogaus nesuvoksime nesuvokę gyvybės ir mirties, nesuvokę Dievo….
                    Baigsiu pritardamas Perkūnpaukščio klausimui Tau 🙂

                  • lyvis:

                    Dale, tarp zodiakų yra tris zodiakai, kurie yra duodantys tai svarstyklės, vandenis ir žuvis. Kristus gimė ožiaragio ženkle t y neduodantis ženklas – savanaudis. Todėl krikščionybė visaip neigia astrologiją, nes tai kenkia Kristaus nuoširdumui žmonėms. lyvis

                    • Perkūnpaukštis:

                      Įsikirsk, marketinginės senovės žyidų pasakos “suteikia” viltį amžinai komforto siekiančiam žyidvartotojų pasauliui.
                      Laimei, lietuviai esa už krikščionybės (už jos hebraraščių) ribų.

                    • Kemblys:

                      lyvi, niekas nežino ar iš viso toks Jėzus buvo – žydai nepripažįsta tokio. Kitą vertus, jo gimimo laikas sugalvotas taip, kaip katalikams patogiau. Katalikai skiriasi nuo kitų sektų, jie, be Biblijos, dar TIKI į tai, ką patys prisigalvojo – ‘šventąją tradiciją’.

  4. Arūnas:

    Gerbk savo tikėjimą, bet nežemink ir kitų. Tikėti ar netikėti (Dievu, dievais, vadais ar artimaisiais) sako žmogaus vidinis balsas, o išorinis savo tikėjimo rodymas tai yra politikos ar pasirodymo ženklas. Kiek daug religinių atsivertėlių ir kiek mažai tikinčiųjų matosi pagal darbus. Bet palikime tai kiekvieno sąžinei ir dėl tikėjimo-netikėjimo neguldykime visų į Prokrusto lovą.

  5. Dalė:

    Įsismarkavote 🙂
    Nebuvo Kristaus, bet metus kažkodėl pasaulis skaičiuoja nuo Jo gimimo 🙂
    Žmogus tikrai nėra vienintelė protinga būtybė Visatoje. Visais laikais žmonija turėjo savo mokytojus, kurie skleidė mums dvasines žinias, kurių pagrindu žmonės kūrė religijas. Religinės sampratos nebuvo pastovios – istorijoje jos kito, priklausomai nuo žmonių sąmonės evoliucijos. Todėl nė viena religija neišvengė pirmapradžio dvasinio mokymo iškraipymų.
    Kalbos apie žmonių perteklių Žemėje iš piršto laužtos. Žemė pajėgi išmaitinti visus savo vaikus. Problema yra gėrybių padalinime. Jei gobšuoliai būtų saikingesni, Žemėje niekas badu nemirtų.Tarpusavio santykius būtina keisti, bet kurdami apibrėžimus, jų nepakeisime. Dar nė vienas apibrėžimas žmogaus GERESNIU nepadarė.
    Apie zodiako ženklus tokias nesąmone pliaukšti… tai yra nusišnekėti žemiau jūros lygio 🙂 Nė vienas žmogus nėra vien tik duodantis, arba vien tik gaunantis. Visi gyvybiniai procesai paremti gavimu ir atidavimu.

    • lyvis:

      Katalikai negalėjo sugalvoti Jėzaus Kristaus gimimo laiko viskas rėmėsi pagoniškais dėsniais. Mitologiškai gruodžio 25 yra ne gimimas o pastojimas. Gimimas yra kovo 22 d. Bet čia yra trupučiuka painiau.
      O Dale tiki tik tuo ką jai įteigė kraugeriai kryžiuočiai ir tu jai niekuo neįtiksi galvažudžių aklatikiai išpažinėjai ir taip jie tiki dangaus karalyste. Įdomu kodėl jie vis vartoja žodį karalystė kai šis žodis yra pagoniškas. Kristus karalius na koks jis karalius gimęs tvarte. lyvis

      • Dalė:

        Nurimkite, lyvi 🙂
        Nesu nei stribų, nei juo labiau kryžiuočų sąjungininkė 🙂
        Jau sakiau, kad religijos istorijos eigoje kito, ir dabartinė krikščionybė nėra ta pati, kuri buvo viduramžiais
        Vietoj to, kad klijuojate visiems etiketes,atidžiau pasižiūrėkite į save, ir savo viduje tikrai išvysite inkvizitorių, kuris šaukia: “Ji ragana – ant laužo ją”. Rasite ir stribą, nuolat ieškantį liaudies priešų 🙂
        Vadovaudamasis šia savojo proto programa, jūs net zodiako ženklus suskaldėte į “savanaudiškus” ir “nesavanaudiškus”. Tuo tarpu pagal atliktus tyrimus, Žemės žmonių genomas sutampa 99%, nepriklausomai nuo rasės ar tautos.
        Bet štai mąstymo programos lemia, kaip žmogus šioje žemėje elgiasi.

    • Kemblys:

      Dale, jau visai nerimtai rašai…
      ,,Nebuvo Kristaus, bet metus kažkodėl pasaulis skaičiuoja nuo Jo gimimo 🙂
      Žmogus tikrai nėra vienintelė protinga būtybė Visatoje. Visais laikais žmonija turėjo savo mokytojus, kurie skleidė mums dvasines žinias, kurių pagrindu žmonės kūrė religijas.”

      Metus skaičiavo ir iki krikščionybės įsigalėjimo Europoje ir dabar yra daug šalių PASAULYJE, kur visai kitaip skaičiuojami metai.
      Žmonija neturėjo, neturi ir neturės mokytojų – turi atskiros Gentys, tautos, bet ne žmonija.

      Metus skaičiuos kitaip – nuo pirmo ‘kemblio’ ATSILIEPIMO pasirodymo 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *