Lietuviams krepšinis yra tarsi antra religija. Mūsų tauta reikšmingomis krepšinio pergalėmis garsėja nuo 1937 metų, kuomet Lietuvos rinktinė pirmą kartą tapo Europos čempione.
Tad galime tik pasidžiaugti, kad jau beveik šimtmetį Lietuva augina ir ugdo krepšinio profesionalus, entuziastus ir mėgėjus, o lietuvius krepšininkus palaikančios skanduotės skamba visame pasaulyje.
Regioninė krepšinio lyga (RKL) norinčius ir galinčius prisidėti prie Lietuvos krepšinio ateities kviečia tapti RKL partneriais ar rėmėjais.
Tuo būdu galima ne tik padėti ugdyti jaunąją krepšininkų kartą, tačiau ir gauti galimybę garsiai, plačiajai auditorijai kalbėti apie savo verslą ar veiklas, stiprinant jų žinomumą bei įvaizdį visoje Lietuvoje.
Prisidėjusioms įmonėms žadama skirti maždaug 5 val. reklamos eteryje per vieną krepšinio sezoną!
2005 metais savo veiklą Lietuvoje pradėjusi RKL, laikui bėgant tapo didžiausia profesionalia krepšinio lyga Lietuvoje, kurioje rungtyniauja daugiau nei 800 krepšininkų iš visos Lietuvos!
Šiuo metu lygoje yra 42 krepšinio komandos, iš jų 16 – A divizione ir 26 – B divizione. Šiais metais numatoma: A divizione – 280 rungtynių, B divizione – 366 rungtynės. Pagal atnaujintąs žinias – iš viso numatomos net 646 varžybos.
RKL yra mėgstama ir šiuo metu išgyvena atgimimą: diegiamos naujovės, skirtos didinti lygos profesionalumą ir matomumą!
Šiuo metu RKL yra pasirašiusi sutartis su 3, visoje Lietuvoje, žinomais informaciniais partneriais:
- INIT TV, kurios programa pasiekia daugiau nei milijoną žiūrovų Lietuvos miestuose ir miesteliuose. INIT TV suteikia laiką per didžiąją rungtynių pertrauką: per ją (15 min. laiką) transliuoja RKL turinį, reportažus, reklaminius video apie savo partnerius.
- SETUPAD, turinčiu net 150 informacijos sklaidos kanalų visoje Lietuvoje, kur Jūsų įmonės reklamą vienu metu gali matyti iki 2 mln. skaitytojų.
- VIDEOSPORTAS.LT – transliuosiančiu visas 646 rungtynes savo platformoje, pasitelkiančiu profesionalias kameras ir kitą rungtynėms reikiamą įrangą. Tai yra didžiausias žingsnis Lietuvos krepšinio istorijoje!
Bendradarbiaujama ne tik su didžiausiais skaidos portalais, tačiau ir su regioniniais. Sklaida kiekviename iš jų per dieną pasiekia nuo 30 000 iki 200 000 unikalių vartotojų.
Tuo būdu sudaroma palanki galimybė savo veiklas pristatyti ir reklamuoti siauresnėse, tikslinę auditoriją turinčiuose portaluose.
Ir tai dar ne viskas, kalbant apie RKL rėmimo naudas. Jaučiamas didžiulis palaikymas ir iš Lietuvos krepšinio federacijos, tad jie RKL rėmėjams suteikia palankias sąlygas keliauti ir palaikyti vyrų krepšinio rinktinę skirtinguose šalyse stebint varžybas iš VIP vietų – tai galimybė iš arti stebėti geriausius Lietuvos krepšininkų pasirodymus.
„Turime įvairių pasiūlymų ir reklamos paketų iš mūsų dabartinių partnerių, tad bet kokia bendradarbiavimo forma yra laukiama ir diskutuotina ieškant geriausio sprendimo abiem šalims.
Tai abipusė nauda tiek Lietuvos krepšinio ateičiai, tiek verslo plėtros ir Jūsų prekinio ženklo žinomumui – būkite išgirsti ir matomi visoje Lietuvoje.
Prisidėkite prie sporto, o ypač mūsų šalies antrosios religijos – krepšinio – populiarinimo, bei jaunųjų krepšinio talentų ugdymo!“, – rašoma RKL pranešime spaudai.
Apie RKL daugiau sužinoti galima čia:
Regionų krepšinio lyga – RKL | Facebook
Regionų krepšinio lyga – RKL | Instagram
Regionų krepšinio lyga – RKL | Transliacijos
RKL Naujienas rasite čia: www.rkl.lt
Ką reiškia SETUPAD? Lietuvių kalboje nėra tokio žodžio.
„Lietuviams krepšinis yra tarsi antra religija.“ O kokia pirma religija: cepelinai, alus, grybavimas ar komentarų rašinėjimas?