Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija laimėjo Jurbarko rajono savivaldybės skelbtą aukcioną ir tapo vienos iš Jurbarko uosto krantinių nuomininke. Prieš kurį laiką gimę planai atgaivinti Jurbarko uostą virsta tikrove – bus siekiama kaip įmanoma greičiau pradėti darbus, susijusius su šio projekto vystymu. Per keletą metų Klaipėdos uosto direkcijos investicijos į Jurbarko uostą sieks septynženklę sumą.
„Pergalė aukcione yra pirmasis realus žingsnis pradedant kurti modernų upinį krovinių uostą Jurbarke. Šio uosto vystymas anaiptol nėra tik regioninis projektas, jis yra svarbus ir nacionaliniu mastu, nes atveriame galimybę krovinius gabenti vidaus vandenų keliais. Tam tikra prasme Klaipėdos uostas – mūsų šalies vartai į pasaulį – prasidės Jurbarke. Šis uostas turi potencialo tapti stipria sausumos ir vandens transporto jungtimi, vidaus vandenų laivybos centru, užtikrinsiančiu sąlygas krovinius transportuoti paliekant mažesnį veiklos pėdsaką planetoje. Šį potencialą ketiname išnaudoti“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
„Atverčiame naują puslapį Jurbarko rajono vystymui, nes ateina stambus investuotojas, patikimas partneris – Klaipėdos jūrų uostas, Baltijos šalių uostų lyderis, aktyvus, iniciatyvus ir novatoriškas. Jurbarko rajono ir viso regiono bendruomenė labai laukia šios investicijos“, – sveikindamas investuotoją sako Jurbarko rajono savivaldybės meras Skirmantas Mockevičius.
Klaipėdos uostui aukciono būdu išnuomotos Jurbarko uosto krantinės paskirtis – vandens uostų, uosto krovos infrastruktūrai ir (ar) suprastruktūrai vystyti ir eksploatuoti bei su tuo susijusiai kitai uosto veiklai vykdyti.
Jurbarko uoste numatomos ne tik grūdų gabenimo, bet ir jų sandėliavimo galimybės.
Uosto direkcija, įgijusi teisę į žemės plotą, pakankamą Jurbarko uosto krovos infrastruktūros ar suprastruktūros išvystymui, įsipareigos per trejus metus investuoti ne mažiau kaip 1 mln. eurų.
Parengta pagal Klaipėdos uosto pranešimą