Sekmadienis, 1 birželio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Gamta ir žmogus Įvairenybės

Į Lenkiją bus galima nukeliauti ir traukiniu

www.alkas.lt
2022-06-02 16:32:38
4
Traukinys

Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Keleivių vežimo traukiniais bendrovė „LTG Link“ atnaujina tarptautinius reisus į Lenkiją – jie bus vykdomi bendradarbiaujant su Lenkijos vežėju „Polregio“. Traukiniai maršrutu Kaunas-Balstogė-Kaunas vėl kursuos nuo liepos 1 d.

Bilietų prekyba atnaujintu maršrutu pradedama nuo birželio 1 d. Iš Balstogės traukiniai išvyks penktadieniais-šeštadieniais 14 val. 58 min., o iš Kauno – šeštadieniais-sekmadieniais 9 val. 10 min.

„Tarptautinių traukinių maršrutams užtikrinti reikalingi kompleksiniai sprendimai. Šiam sugrįžimui ruošėmės ne vieną mėnesį, tad atšaukus beveik visus COVID-19 ribojimus bei stebint augantį susisiekimo su Lenkija poreikį jau galime pristatyti pirmųjų grįžtančių reisų į Lenkiją datas.

Geležinkeliai yra patikimiausias būdas žmonių pervežimui, todėl šiandien kaip niekada svarbu turėti aktyviai veikiančią geležinkelių jungtį su Vakarais. Kartu grąžiname galimybę traukinių entuziastams vykti į Lenkijos miestus laisvalaikio tikslais, pasiekti Varšuvą, o per ją – ir kitus Europos miestus“, – sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

Į Balstogę vykstančiame traukinyje bus 140 vietų, kelionės į šį miestą trukmė sieks 4 val. 33 min. Standartinio bilieto kaina bus 11 EUR, kartu keliaujantiems vaikams taikomos nuolaidos.

Norintys traukiniais pasiekti Varšuvą tai galės padaryti Balstogėje persėsdami į kitą traukinį. Numatoma, kad kelionė nuo Kauno iki Varšuvos, įskaitant persėdimui skirtą laiką Balstogėje, truks 7 val. 54 min.

Kaip ir Lietuvoje, šiuo tarptautiniu maršrutu bus galima patogiai vežtis asmeninį rankinį bagažą ar dviračius, o turint veterinarijos gydytojo išduotą pažymą apie gyvūno sveikatą – keliauti su augintiniais. Dviračio, gyvūno ar daugiau nei 36 kg (bet ne daugiau kaip 50 kg) sveriančio bagažo vežimas kainuos po 2 EUR.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Atnaujinamas net 41 traukinių reisas
  2. Keičiasi traukinių tvarkaraščiai
  3. Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį
  4. Nuo šiandien daugėja traukinių reisų
  5. Lenkijoje traukinių tragedija
  6. Jau kitais metais Varšuvą pasieksime traukiniu
  7. Traukinio bilietus bus galima įsigyti ir per mobiliąją programėlę
  8. Į Lietuvos pajūrio kurortus vėl pajudės „Pajūrio ekspresas“
  9. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  10. Nuo sekmadienio į Minską važiuos naujoviški elektriniai traukiniai
  11. Su šeimos kortele kelionės traukiniais kainuos 20% pigiau
  12. Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja
  13. Nuo Vilniaus iki Kauno per 38 min. Įmanoma?
  14. Nuo rugsėjo 13 d. keisis kelionės traukiniais tvarka
  15. Keturias šalių sostines nuo šiol sujungs traukinys

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 4

  1. Kažin says:
    3 metai ago

    Na matai, ar ne lenkybė Lietuvos valdžioje jau baigia Kauną paversti dar viena Lenkijos vaivadija. Ir matyt, to traukinio kursavimą teks LTG Link subsidijuoti už valstybės pinigus. O juk pirmiausiai savo šalyje derėtų atkurti susisiekimą Vilnius- Druskininkai ir toliau vėžę pratęsti iki Augustavo (Balstogės). Tokiu atveju geležinkelis duotų naudą Lietuvos valstybei ir paslaugą šimtus kartų didesniam žmonių skaičiui. Dabar tai veikiausiai yra tik lenkiškos Kauno užmačios iš valstybės kišenės…

    Atsakyti
    • Abejoju says:
      3 metai ago

      Kokios ten uzmacios, kas nores 180km vilktis 4.5val? 3 val maksimum kai dar pagalvociau, ar verta

      Atsakyti
      • Kažin says:
        3 metai ago

        Apskritai ta vėžė kaip keleivinė link Lenkijos nebuvo ir nebus reikalinga, o kroviniams visiškai pakako buvusio geležinkelio su krovinių terminalu Šeštokuose. Buvo ir yra tikslinga greituoju 249 km/val greičio keleiviniu geležinkeliu susijungti Baltijos šalims savo sostines. Keleivių būtų pakankamai, pritrauktų žymiai daugiau pasaulio turistų, duotų valstybėms pelną, atrodytume kaip moderni šalis. Tačiau, matyt, valdžios partijoms rūpėjo savas biznis, o gal tai buvo svetimų šalių interesai, kad tapo sukišti 365 mln į keleiviniam susisiekimui neperspektyvią vėžę nuo Kauno iki Lenkijos sienos. Dabar, matyt, kad užmaskuotų tą 365 mln. nesąmonę dėl akių varinėja keleivinį traukinį tarp Kauno ir Baltstogės, o tarp Baltijos šalių greitojo 249 km/val traukinio kaip neturėjome, taip ir neturime.
        Atsakomybės dėl to nė valdžių asmenims, nė partijoms viešai niekas nekelia. Tai va toks tas demokratinis gyvenimėlis gavosi…

        Atsakyti
        • Nešpėšim... :( says:
          3 metai ago

          Lenkai vėl aplenkė lietuvius – greitkeliu nuo Kauno iki Lenkijos saugiai lėksime ne anksčiau kaip po trejų metų
          – ve.lt/aktualijos/lenkai-vel-aplenke-lietuvius-greitkeliu-nuo-kauno-iki-lenkijos-saugiai-leksime-ne
          ,, Lietuva beviltiškai pralaimi kelių atnaujinimo lenktynes su pietų kaimyne. Naujausias tokio atsilikimo pavyzdys – Lietuva nespės kartu su Lenkija abi šalis sujungti moderniu ir saugiu greitkeliu.”

          Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Saulės elektrinė | statybunaujienos.lt nuotr.
Energetika

Saulės elektrinių bumas Lietuvoje neslopsta – ar sugebėsime sutvarkyti jų atliekas?

2025 06 01
Bernadetos gobelenas | valdovurumai.lt nuotr.
Kultūra

Restauruotas karališkas gobelenas pristatomas lankytojams

2025 06 01
Gedimino pilies bokštas | J. Butrimaitės nuotr.
Architektūra

Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?

2025 06 01
Sūduviai
Etninė kultūra

Sūduvos vardo susigrąžinimas: diskusija dėl istorinės tapatybės ir teisinio įtvirtinimo

2025 05 31
Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda | voruta.lt nuotr.
Istorija

Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda

2025 05 31
Liuteronų sodas | M. Avik nuotr.
Architektūra

Vilniaus viešosios erdvės – tarp geriausių Lietuvoje: įvertintos Nacionaliniuose architektūros apdovanojimuose

2025 05 31
„Stasys Museum“ | V. Garlos nuotr.
Gamta ir ekologija

„Stasys Museum“ pirmųjų veiklos metinių proga pristato „Vaikų miško paviljoną“

2025 05 31
V. Zelenskio ir D. Trampo susitikimas Ovaliajame kabinete
Ukrainos balsas

V. Zelenskis: Rusija daro viską, kad kitas galimas susitikimas būtų bevaisis

2025 05 30

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Rimvydas apie D. Kuolys. Lietuvių laisvės kovos: 1863–1864 metų sukilimo patirtys (I)
  • LIETUVIŠKOS KARALYSTĖS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
  • Globalistas apie V. Zelenskis: Rusija daro viską, kad kitas galimas susitikimas būtų bevaisis
  • jo apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Saulės elektrinių bumas Lietuvoje neslopsta – ar sugebėsime sutvarkyti jų atliekas?
  • Cukrus – ne tik baltos smulkios granulės
  • Restauruotas karališkas gobelenas pristatomas lankytojams
  • Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?

Kiti Straipsniai

1863–1864 metų sukilimo herbas

D. Kuolys. Lietuvių laisvės kovos: 1863–1864 metų sukilimo patirtys (I)

2025 05 31
Traukinys

Traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos važiuos greičiau ir dažniau

2025 05 28
Transporto ministrų susitikimas

Vilniuje – įsipareigojimas stiprinti karinio mobilumo jungtis

2025 05 28
„Rail Baltica“ | sumin.lrv.lt nuotr.

Sutarta siekti didesnių investicijų „Rail Balticos“ projektui

2025 05 27
Lėktuvas | sumin.lrv.lt nuotr.

Apklausa: susisiekimo oru kokybė ženkliai gerėja

2025 05 26
„Rail Baltica“ | sumin.lrv.lt nuotr.

Susisiekimo ministerija rengia veiksmų dėl „Rail Balticos“ planą

2025 05 20
Gitanas Nausėda ir Andžejus Duda

Lietuvos ir Lenkijos Prezidentų susikitime – saugumo klausimai

2025 05 19
Andžejus Duda ir Gitanas Nausėda

Prezidentas lankosi Lenkijoje

2025 05 19
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Traukiniautojų dieną – 90 proc. pigesnės kelionės

2025 05 15
B. Makauskas. Suvalkų sutartis – po šimto metų (VI)

V. Valiušaitis. Lenkams – didvyris, lietuviams – grobikas: 90 metų po J. Pilsudskio mirties

2025 05 12

Skaitytojų nuomonės:

  • Rimvydas apie D. Kuolys. Lietuvių laisvės kovos: 1863–1864 metų sukilimo patirtys (I)
  • LIETUVIŠKOS KARALYSTĖS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
  • Globalistas apie V. Zelenskis: Rusija daro viską, kad kitas galimas susitikimas būtų bevaisis
  • jo apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
  • KUR, KADA ir KAIP??? apie V. Zelenskis: Rusija daro viską, kad kitas galimas susitikimas būtų bevaisis
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Automobiliai

Pasiūlą viršijanti paklausa kelia automobilių kainas

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai