Spalio 29 d. Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos šešėlinė Vyriausybė parengė klausimus, kurie keliami sveikatos apsaugos ministrui Arūnui Dulkiui ir inicijuoja kreipimąsi į Seimo frakcijas siūlant rengti interpeliaciją minėtam ministrui.
„Mums kelia nerimą, kad tiek visuomenei, tiek sveikatos apsaugos sistemai sprendimai priimami chaotiškai ir neturint tam reikiamų kompetencijų bei neprisiimant jokios atsakomybės už padarytas klaidas. Valdantieji, mūsų manymu, turėtų pasirūpinti, kad sistemos vairas atitektų labiau kompetentingam asmeniui, kuris, be visa ko, aiškiai suvoktų situaciją ir savo veiksmų pasekmes“, – sako LVŽS pirmininkas ir šešėlinis premjeras Ramūnas Karbauskis.
Jis ir jo kolegos tvirtina, kad sveikatos apsaugos ministro valdymo srityje nematyti jokių pozityvių poslinkių, sprendžiant susiklosčiusią krizę ar bandymo reaguoti į visuomenės, teisininkų ar medikų bendruomenės pastabas dėl to, kad Sveikatos apsaugos ministerija toliau tęsia neefektyvią galimybių paso strategiją, o tinkamai nevaldant krizės, auga COVID-19 sergamumas bei su tuo susijęs mirštamumas.
Šešėlinis sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga sako, kad daugėja klausimų A. Dulkiui. Juos šešėlinis kabinetas pateikė nutarime, kuriuo grindžia pokyčių sveikatos apsaugos ministerijoje reikalingumą:
1) Ministras savo darbą pradėjo pandemijos sąlygomis ir buvo skelbiama apie 130 žingsnių pandemijos suvaldymo planą, tuo galimai sukuriant klaidingą įsivaizdavimą dėl ekspertų įtraukimo ir tinkamo pasirengimo pandemijos valdymui. Tačiau šis planas visuomenei nebuvo pateiktas, jis nebuvo pristatytas ir dalimis, kaip vėliau buvo žadama ministro pasisakymuose. Įvardintos pandemijos valdymo priemonės viso labo tebuvo pandemijos stebėsenos rodiklių reikšmės (kaip antai užsikrėtimų atvejų skaičius 100 tūkst. gyventojų ir pan.). Strategijos ir plano nebuvimas nulėmė iš esmės nekoordinuotą ir eklektišką, bei reaktyvų pandemijos valdymą. Kodėl buvo meluojama visuomenei apie pandemijos suvaldymo planą ir kokia yra dabartinė pandemijos suvaldymo strategija?
2) Kodėl Vyriausybei pradėjus darbą buvo leista nukelti infekcinių ligų klasterio kūrimą į paskutinius šios Vyriausybės darbo metus, kai tuo tarpu infekcinių ligų klasteris būtų leidęs sustiprinti Lietuvos atsaką į pandemiją ir geriau pasirengti ateities infekcinių ligų keliamiems iššūkiams? Ar ministrui buvo svarbesni pinigai, kuriuos taip sutaupote kitoms, mažiau reikšmingoms ministerijos pertvarkoms, o ne žmonių gyvybė? Pasigirdus kritikai buvo pareikšta, kad infekcinių ligų klasterio projekto įgyvendinimas ankstinamas. Koks yra galutinis šio projekto įgyvendinimo terminas?
3) Kodėl pandemijos metu didelė dalis įstaigų, reikšmingų teikiant pagalbą žmonėms, yra destabilizuotos ir toliau lieka be vadovų, o kai kurie vadovai yra atleidžiami abejotinomis aplinkybėmis? Be vadovo išlieka Nacionalinis visuomenės sveikatos centras, Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras, vadovaujantis anoniminiu skundu atleistas Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos vadovas, regionines paslaugas koordinuojančios Šiaulių Respublikinės ligoninės vadovas ir t.t. Likusios institucijos yra nuolat audituojamos, net perkant išorės auditus, nors yra atlikti ministerijos auditai. Ar ministro tikslas yra sukompromituoti vadovus, juos atleisti ir visiškai destabilizuoti įstaigų veiklą pandemijos sąlygomis?
4) Sprendimus dėl vakcinų įsigijimo ir jų portfelio diversifikavimo priėmė dar praėjusioji Vyriausybė. Tai suteikė Lietuvai išskirtines galimybes užtikrinti savo gyventojų apsaugą. Tačiau šia sukurta galimybe taip ir nebuvo tinkamai pasinaudota. Kodėl dar gegužės mėnesį pastebėjus lėtėjančią vyresnio amžiaus asmenų vakcinaciją nebuvo imtasi papildomų ir savalaikių priemonių, kurios kaip kitose valstybėse būtų leidę pasiekti 100 proc. vyresnio amžiaus asmenų vakcinaciją (šiai grupei specifiška komunikacija, vienkartinės išmokos, nuvykimas skiepyti į namus, galimybė pasiskiepyti kiekvienoje vaistinėje ar pas kiekvieną šeimos gydytoją ir kt.)? Kodėl nebuvo išleistos rekomendacijos savivaldybėms dėl pavėžėjimo paslaugų, o bandomasis projektas bendradarbiaujant su Lietuvos paštu pradėtas vykdyti tik rudenį, dramatiškai keičiantis pandeminei situacijai? Ar ministras nemano, kad turėtų asmeniškai prisiimti atsakomybę už nesuvaldytą pandemiją bei augantį mirštamumą tuo metu, kai vakcinos yra visuotinai prieinamos?
5) Kokiais moksliniais tyrimais remtasi pagrindžiant galimybių paso efektyvumą, o ypač tas priemones, dėl kurių buvo atsisakyta kaukių uždarose viešose vietose tiems asmenims, kurie yra vakcinuoti, taip galimai nulemiant infekcijos protrūkius vakcinuotų asmenų tarpe? Kurie iš aukščiau nurodytų duomenų/mokslinių tyrimų buvo pateikti pripažintuose mokslo leidiniuose (su ISI web of Science indeksu)?
6) Kodėl dirbtinai užvilkintas LNSS šakos sutarties pasirašymas net keičiant derybų grupės vadovus? Kodėl sutartis nepasirašyta iki šiol, nors. Jau pateiktas kitų metų PSDF biudžetas? Toks sutarties vilkinimas yra aiškus ženklas medikų bendruomenei, kad vengiama ilgalaikių įsipareigojimų. Ar ministro viešai išsakytas 6 proc. medikų atlyginimų didinimas yra pakankamas, žinant, kad praktiškai visą augimą sunaikins tokiu pat procentu auganti infliacija?
7) Kodėl ministras Seime pristatinėdamas įstatymo projektą, kuriuo atsisakoma įstatyme įvardintų aiškių įplaukų šaltinių į Valstybinį visuomenės sveikatos stiprinimo fondą, teigė, kad tai neturės jokios įtakos fondo dydžiui, o į fondas bus net didinamas, tačiau pristatant 2022 metų biudžetą jau matome, kad fondas yra mažinamas, o ne didinamas? Ar ministras nemano, kad turi prisiimti asmeninę atsakomybę dėl mažėjančių galimybių plėtoti visuomenės sveikatos projektus, socialinę komunikaciją ir kt.?
8) Pastaruoju metu ministerija įsivėlė į viešųjų pirkimų skandalus („Kitokie pasikalbėjimai“, ministro ir jo aplinkos nuotraukų pirkimas, kai nuotraukos kaina siekia daugiau kaip 50 eurų). Ar ministras nemano, kad tokie „pasitaikantys“ atvejai indikuoja dideles ministerijos skaidrumo problemas, ypač viešųjų pirkimų srityse? Kaip ministras paaiškintų, kaip buvo priimti sprendimai dėl aukščiau nurodytų pirkimų? Ar ministras nemano, kad dažnėjant tokių atvejų atsakomybę turėtų prisiimti ne tik ministro komandos nariai, bet ir asmeniškai pats ministras?
9) Pateikiant Farmacijos įstatymo pataisas seime, kuriomis buvo sumažinta konkurencija kompensuojamųjų vaistų rinkoje, buvo teigiama jog bus imamasi kitų, vaistų kainą galinčių sumažinti priemonių. Tačiau nei viena priemonė iki šiol nėra įgyvendinta. Iki šiol nėra atgaivintas mechanizmas dėl bendrų brangių vaistų pirkimų su Višegrado šalimis ir neįvyko nė vienas ekspertų susitikimas, iki šiol nėra suprogramuota ir neveikia nuotolinė receptinių kompensuojamųjų vaistų nuotolinės prekybos platforma. Brangstantys vaistai didina PSDF išlaidas, kurios galėtų būti panaudojamos tiek naujų paslaugų finansavimui, tiek medikų darbo užmokesčio didinimui. Kodėl nesiimama jokių veiksmų konkurencijai vaistų rinkoje skatinti?
“Kuo blogiau, tuo geriau”. Dulkio atvejis, kaip tik toks. Nes jis kompromituoja patį šios ligos suvaldymą. Kuo daugiau absurdo, tuo greičiau paaiškės TIESA apie šią ligą.
O ji tame, kad tai tik priemonė atviram ir galutiniam žmonijos pavergimui:
TAMSIEJI
Gyvename dvidešimt pirmame amžiuje, visi žinome, kad žvaigždės nakties danguje yra saulės. Ir jų be galo daug. Dar daugiau yra planetų, besisukančių apie jas. Todėl visiškai logiška būtų manyti, kad mes visatoje ne vieninteliai… Bet rimtai kalbėti apie ateivius vengiama, kaip kokio „blogo tono“. Šis „blogas tonas“ – dirbtinis, manipuliacijos dalis, jis kaip elektrinis piemuo avelių bandai. Jos turi likti aptvare, būti valdomos…
Yra geras pasakymas – „kaip danguje, taip ir žemėje“. Arba atvirkščiai. Žemėje žmogus, tarp savo „jaunesniųjų brolių“ pats gudriausias ir tuo pasinaudodamas, vienaip ar kitaip juos išnaudoja. Danguje arba, kitaip sakant, masteliais kosminiais, žmogus nėra pats gudriausias, toli gražu. Todėl nereikia per daug stebėtis ir piktintis, jeigu ir jis…
Žmogaus išnaudojimą patvirtinančių ženklų buvo visada, o pastaruoju metu pasipylė ir informacija atviru tekstu. Todėl pasistenkite ignoruoti žmonėms primestą „blogo tono“ programą arba žemiau esantį tekstą priimkite, kaip fantastiką.
Daug mums pažįstamų gyvybės formų esančių Žemėje, kosmoso platybėse, yra įsivystę iki humanojdinio pavidalo ir pasiekią kosminių civilizacijų lygmenį. Kai kurių jų atvaizdai (su paukščio, reptilijos, vabzdžio) bruožais išliko Egipto, pietų Amerikos piramidėse ir kitose vietose. Tai jų apsilankymo ar buvimo mūsų planetoje pėdsakai.
Pagal jų požiūrį į mus, įvairovė didelė. Daugiausia norinčių mums padėti. Yra neutraliai stebinčių mūsų evoliuciją. Bet yra ir kraštutinai savanaudiškų. Apie jų santykius tarpusavyje galime numanyti iš tokių, mus pasiekusių atgarsių, kaip kad „buvo karas danguje“… Apie tai galima rasti Biblijoje, „Urantijos knygoje“ ir kitur. Nors jokios garantijos, kad tai bus gryna tiesa.
Priešingai, esminiai skirtumai tarp religijų, ezoterinių mokymų, vieno ar daugelio gyvenimų koncepcijų yra dirbtiniai. Jie tam, kad žmonės būtų suskaldyti, supriešinti, pastoviai konfrontuotų ir kariautų. Nes žmonių negatyvios emocijos (baimė, pyktis, neviltis) yra anunakų maistas ir būdas „prisijungti“…
Daugiausia informacijos apie juos – anunakus „šumeru dievus“, rasime knygoje „Nešantys šviesą“ lietuvių kalba 2002 metų leidimo, vertimas iš anglų, autorė Barbara Marciniak, lenkų kilmės amerikietė, kontaktuotoja. Tai reškia, kad ji informaciją tik „priėmė“ ir užrašė. Tikrieji informacijos autoriai viena grupė iš Plejadės ( Sietino ) žvaigždyno. Mes labai panašūs į juos. Trumpa ištrauka:
„Mūsų protėviai yra ir jūsų. Norėtume jus vadinti savo senovine šeima, nes iš tiesų taip ir yra. Mūsų protėviai suteikė DNR pirmapradžiams planuotojams ir tai tapo žmonių rūšies DNR dalis“. 26psl.
„Dalis“ reiškia tai, kad turime ir kitų, net kelių civilizacijų DNR dalis. Tiksliau turėjome:
„Pirmapradis žmogus buvo didinga būtybė. Įvairios jutiminės civilizacijos jai buvo suteikę dvylika DNR spiralių. Atvykę naujieji savininkai dirbo laboratorijose ir sukūrė kitokį DNR turintį žmogų – žmogų su dviejų spiralių DNR. Jie išardė pirminį žmogaus DNR modelį, palikdami jį nefunkcionuojantį ląstelėse.
Dėl to jūs sugebate siusti ir priimti ribotą dažnumą. Jo pakanka naujųjų savininkų maistui ir galios palaikymui.“ 36 psl.
Šioje knygoje labai daug informacijos, kiekviena eilutė prašosi cituojama. Jos yra ir apie Žemės istoriją. Lemūrijos ir Atlantidos civilizacijas plejadiečiai laiko „šiuolaikiškomis“. Juos labiau domina „senovinės“, pietinėje Antarktidos dalyje po ledo gaubtu palaidotos civilizacijos.
Negaliu nepacituoti šitos vietos:
„Prasidėjo nedideli mūšiai. Viena kosmose kovojusi būtybių grupė laimėjo bei užėmė Žemę. Naujieji planetos savininkai nenorėjo, jog vietinės Žemės rūšys – žmonės – žinotų, kas vyksta, nes nieko nežinančias būtybes lengviau valdyti. Štai dėl ko sakome, jog informacija – šviesa, o nežinia – tamsa.“
Tai paaiškina principinį skirtumą tarp šviesos ir tamsos jėgų. Kodėl vienos civilizacijos nueina šviesos keliu, o kitos… Ir ne tik civilizacijos, dar pirmiau atskiri asmenys ar jų grupės. Dabar daug aiškiau ką reiškia Agni – jogoje (Gyvojoje etikoje) kartais sutinkamas terminas „tamsieji“. Jie Žemėje jau labai seniai – 300 000 metų.
Sakoma, kad gero teisėjo aikštelėje nematyti. Taip pat ir gero okupanto. Jo kaip ir nėra, bet kiekviename žingsnyje jo pėdsakai. Tamsa persismelkusi visa dabartinė politika. „Žiniasklaida“ per informacijos nutylėjimus ir iškraipymus, pavirtusi propagandos ruporu.
Tik holivudiniuose fimuose, kaip „Nepriklausomybės diena“ ar „Jūros mūšis“ ateivių invazija yra atviro pobūdžio. O tikrovėje tai neįmanoma, nes mes randamės „laisvos valios zonoje“ . Yra bendras visų kosminių civilizacijų susitarimas – nepažeisti laisvos valios principo. Todėl „tamsieji“, kaip tame biblijiniame Kristaus pokalbyje su Šėtonu, tiktai „gundo“, o nuodėmingus darbus žmonės daro patys…
Toksai „hibridinis“ nebrandžių civilizacijų pavergimas yra nepakankama priežastis kitų civilizacijų įsikišimui. Dar reikalingas ir engiamųjų prašymas padėti. Užbėgdamas už akių pasakysiu, kad mūsų atveju jis jau išreikštas ir išgirstas. Šviesos jėgos „tamsiesiems“ visoje saulės sistemoje uždėjo karantiną. Iš išorės į Žemę jie patekti nebegali, Šį veiksmą išprovokavo valdžios smurtavimai kai kuriose šalyse ir žmonių maldos, šaukimasis pagalbos.
Tokia „hibridinio“ pavergimo strategija, veikimas pačių (šiuo atveju žmonių) rankomis, yra pagrindinis drako – reptilijų bruožas. Nes jų aukščiausia (karališkoji) kasta yra stiprūs telepatai. Jiems nieko nereiškia paveikti atskirus žmones – užtelepatinti valdžios viršūnėlę. O kadangi žmonija iki demokratijos dar nedagyveno (tik deklaruoja), tai per valdžios vertikalę „tamsiųjų“ programos čiuožia žemyn, kaip per sviestą…
Dar jie gali „pasijungti“, tapti žmogaus operatorium (apsėdimo atvejai). Ir netgi priimti žmogaus pavidalą.
Manau, kad šios dvi versijos – „tamsiųjų“ ir „pačių žmonių“, viena kitai ne prieštarauja. Jos abi veikiančios. Pakankamai tamsos ir žmonėse…
Neseniai mūsų sveikatos ministras Dulkys „dienos temoje“ per LRT, su pasipiktinimo gaidele balse retoriškai klausia:
– Kas jų galvose? Kodėl jie nesiskiepija???
Labai geras klausimas. Su atsakymu „galvose“. Todėl, kad jie ne vien galva vadovaujasi. Protingas apgaunamas dar protingesnio, gudresnio. O tu apgauk širdingą, tą kuris turi intuiciją, gilias „šaknis“. Rytuose sakoma „ protas geras tarnas, bet blogas šeimininkas“. Vadovautis vien galva, tai būti tamsoje, tai būti įrankiu kažkieno rankose…