Šiandien Migracijos departamentas priėmė pirmuosius prašymus e. rezidento kortelei įgyti. Dėl jų kreipėsi du Latvijos piliečiai, turintys verslo interesų Lietuvoje.
Teikti e. rezidento paslaugą Migracijos departamentas pradėjo kaip tik š. m. birželio 21-ąją, tad abu Latvijos piliečiai G. Vizulis ir M. Vasiljevs, gyvenantys Rygoje, tapo pirmaisiais naujosios paslaugos gavėjais. Tai prekyba užsiimantys Latvijos verslininkai, savo verslą plėtojantys ir Lietuvoje, įvertinantys e. rezidento statuso privalumus ir siekiantys kuo greičiau pasinaudoti minėto statuso teikiamomis galimybėmis.
G. Vizulis, Migracijos departamento Šiaulių skyriuje teikdamas prašymą e. rezidento kortelei įgyti, sakė, kad šios paslaugos laukė ir stebėjo visą su ja susijusią informaciją, kad abu su kolega kuo greičiau įgytų e. rezidento statusą ir ateityje galėtų naudotis Lietuvoje teikiamomis elektroninėmis paslaugomis. Jis tiki, kad e. rezidento kortelė palengvins komunikaciją su šalies valstybės, finansų įstaigomis, padės vykdyti komercinę veiklą.
Migracijos departamentas atkreipia dėmesį, kad kol kas e. rezidento kortelė suteikia galimybę prisijungti prie Elektroninių valdžios vartų, parašu pasirašyti dokumentus ir prisijungti prie Lietuvos migracijos informacinės sistemos MIGRIS. Ateityje e. rezidentams teikiamų elektroninių paslaugų daugės, ir e. rezidento statusą turintys užsieniečiai galės naudotis jiems aktualiomis elektroninėmis paslaugomis: plėtoti verslo santykius, steigti ir valdyti įmonę, atlikti finansines operacijas, kt.