
Jie sugrįžo… Šią tragikomediją skiriu balsavusiems už veidmainius politikus, kurie prieš rinkimus sakė vieną, o po jų padarė visiškai priešingai. Liūdina faktas, kad labiausiai apgauti bus jauni Laisvės partijos rinkėjai.
Jaunimas pirmą kartą atėjo į rinkimus patikėdamas elementaria propaganda ir dabar pirmą kartą gyvenime supras, kad realybė ir politikų pažadai dažnai kardinaliai skiriasi. Visi vyresni nei 30 metų prisimena „naktines“ mokesčių reformas, todėl naujos valdžios veidmainystė jų nenustebins.
P R O L O G A S
Nuo pat praėjusio šeštadienio ryto ėmė viena kitą keisti antraštės apie tai, kad „A. Armonaitė ragina nusiteikti: griežtų priemonių reikia, jei norime vėl mėgautis gyvenimu“.
Tuo tarpu valdantieji susirūpinusiems žmonėms neatskleidžia savo planų, kokius sprendimus priiminės sekmadienį. Skamba grėsmingai visomis prasmėmis, todėl nori nenori tenka prisiminti antraštes ir tų pačių dabartinių valdančiųjų teiginius, kurie skambėjo kovą, gegužę ar vos prieš mėnesį ar du.
E. DOBROVOLSKA, š. m. kovas, tuomet ji dar ne teisingumo ministrė: „Karantinas nėra pagrindas suspenduoti žmogaus teises“ [1].
OPOZICIJA (dabar – valdantieji), š. m. kovas, iš karto po karantino paskelbimo: „Opozicijos nariai kelia klausimą, ar šeštadienio vakarą Vyriausybė, paskelbdama dviejų savaičių karantiną, neviršijo savo įgaliojimų. Anot jų, tokie ūkinės veiklos ar judėjimo suvaržymai nesergantiems bei neužsikrėtusiems piliečiams peržengia Užkrečiamų ligų įstatymo ribas, kuriuo rėmėsi Vyriausybė“ [2].
Po tokių raginimų matome, kad kelios dešimtys verslų kreipėsi į teismus, esą, buvo suvaržytos jų teisės. Tokiam skundui atstovaujantis advokatas tikina, kad Vyriausybės kovo nutarimas prieštarauja įstatymams ir Konstitucijai, nes Vyriausybė neturėjo įgaliojimų uždaryti verslo [3].
Dabartinė valdžia tokią retoriką puikiai naudojo rinkimų kampanijos metu ir pasistengė, kad kuo daugiau būtų nepatenkintų ribojimais, kuriais buvo stengiamasi apsaugoti visų mūsų sveikatą. Pažiūrėkite, kokių buvo daugiau pasisakymų:
A. ANUŠAUSKAS, TS-LKD: „Vyriausybės nutarime yra vienas punktas, kuris liečia neužkrėstus, nesergančius žmones, kur ribojamas jų judėjimas. Šis apribojimas nesergantiems, neužsikrėtusiems žmonėms gali būti tik nepaprastosios padėties atveju. Kitu atveju jis negali būti taikomas kaip dabar jis yra priimtas Vyriausybės ir paskelbtas karantinu. Aš suprantu šiuo metu vyraujančias grėsmes, bet tuomet reikia žiūrėti ir įstatymus“ [3].
Tuo pat metu į Seimo Teisės departamentą kreipėsi G. LANDSBERGIS su prašymu išaiškinti situaciją dėl karantino režimo priemonių, ar jos neriboja konstitucinių teisių ir laisvių, ar jos nėra analogiškos nepaprastosioms priemonėms, taip pat dėl to, ar Vyriausybė neviršijo savo įgaliojimų, kai nesikreipė į Seimą dėl nepaprastosios padėties įvedimo [4].
G. LANDSBERGIS, š. m. balandis: „<…> ateityje priimdami sprendimus turėtume, nepaisant spaudžiančio laiko, ekstremalių sąlygų pateikti visuomenei tikslią, greitą ir patikrinamą informaciją. Įtraukime į sprendimų priėmimą oponentus. Suprantama, kad bus kažkiek lėčiau, bet galų gale sprendimas bus priimtas su mažiau kritikos ir daugiau pasitikėjimo.<…>Valstybės, kuriose iš esmės vyravo pasitikėjimas priimamais sprendimais, lengviau įtikins laikytis karantino, negu tos, kur populistinės vyriausybės neturi didelio pasitikėjimo. <…> Antrosios pasitikėjimo trūkumą kompensuos didelėmis baudomis, stiprėjančia policine valstybe ir didėjančia piliečių kontrole“ [5].
V. ČMILYTĖ-NIELSEN, š. m. rugsėjis: „<…> jau galima užtikrintai sakyti, jog visuotinis karantinas buvo perteklinė priemonė. „Tai galima tvirtinti, nes žiūrint į kovo mėnesio skaičius ir į dabartinius skaičius, akivaizdu, kad situacija yra nė kiek negeresnė, tačiau elgiamės visiškai kitaip, kur kas laisviau. Mane stebina šios Vyriausybės veiksmuose nuoseklumo stoka“ [6].

D R A M A
Jei mūsų Vyriausybė nesiblaškė, tiesiai ir aiškiai Lietuvos žmonėms sakė, ką rekomenduoja tarptautinės organizacijos ir ekspertai bei kokių priemonių reikia imtis, dabartiniai valdantieji gi išgyvena ir priverčia mus stebėti tikrą dramą. Rinkimai baigėsi, prasideda darbai, ar ir sau taikys savo pačių išsakytus žodžius?
A. ARMONAITĖ, po I rinkimų turo: „Esame priešingų politinių pažiūrų, bent jau tai matėme pastaruosius ketverius metus Seime. Tai yra žmonės, kurie nori Lietuvą valdyti iš aukštų tribūnų, mes esame žmonės, kurie nori bendradarbiauti politikoje ir turėti daugiau atvirumo, pozityvumo. Tai mūsų prielaidos, kaip mes žiūrime į politiką, yra skirtingos. Kaip mes žiūrime į žmones – taip pat skirtingos. Aš norėčiau, kad žmonės kontroliuotų valdžią, kurią išrinko. R. Karbauskis nori kontroliuoti žmonių gyvenimus, nes jį išrinko. Tai yra fundamentalus skirtumas, kuris vėliau atsispindi praktiniuose sprendimuose valstybėje“ [7].
A. ARMONAITĖ, kiek vėliau, spalis, tarp I ir II rinkimų turo: „Kai yra atvejis arba daug atvejų vienoje kavinėje, tai nereiškia, kad per visą valstybę reikia kirsti botagu. <…> Ar tikrai reikia trumpinti darbo laiką, ir tokiu būdu mažinti darbo vietas? Yra saugumo priemonės, dezinfekcija. Jeigu atsitinka atvejis viename bare, ar tikrai kitame bare jis irgi atsitiks? Nebūtinai“ [8]
I. ŠIMONYTĖ, kandidatė į Premjerus, „<…>užtraukti rankinį stabdį yra ne taip sudėtinga kaip iš jo išjudėti ir tą parodė pirmosios bangos patirtis“ [9].

COVID-19 situacijai palaipsniui blogėjant, Sveikatos apsaugos ministras A. Veryga viešai pakvietė besiformuojančią valdžią kuo greičiau įvardinti būsimą sveikatos ministrą ir pažadėjo bendradarbiauti „Pažadu, kad tam žmogui padėsiu detaliai susipažinti su situacija, supažindinsiu su veikiančiomis institucijomis, štabo veikla, priemonėmis, kad pradėjus darbą nereikėtų nerti kaip į šaltą vandenį ir bandyti susiorientuoti prarandant brangų laiką“.
I. ŠIMONYTĖ, atsakydama į A. Verygos ištiestą draugišką ranką: „Man tai atrodo kaip toks bandymas nusimesti jau ir atsakomybę“ [9].
A. DULKYS, TS-LKD įvardintas kandidatas į ministrus, paklaustas apie tai, kokios yra jo minėtos COVID-19 suvaldymo priemonės, kalbėjo, kad šiame plane numatyta daugiau nei 130 skirtingų priemonių [10].
Susirūpinusiam Prezidentui viskas neatrodė taip paprasta.
G. NAUSĖDA, Prezidentas: „Buvo kalbama apie tam tikrą 130 priemonių planą, bet, deja, kuomet jau konkrečiai paklausėme apie šito plano sudedamąsias dalis, buvo šiek tiek pasislėpta už to, kad reikia geriau susipažinti su situacija vietoje ir kol kas to plano atskleisti nėra galimybių“[11].
Bėgo brangus pandemijos suvaldymo perėmimui iš nueinančios Vyriausybės laikas, tuo tarpu stebuklingo 130 priemonių plano, kaip I. Šimonytės Vyriausybė kovos su COVID-19, dalys taip niekada ir nebuvo atskleistos, nors paskirtoji Premjerė nuolat tvirtino, kad planas yra, tik yra rengiamas atskirai nuo Vyriausybės programos, kurioje apie pandemijos suvaldymą buvo pateikti vos keli abstraktūs sakiniai [12].
Vėliau A. Dulkys, jau tapęs ministru, buvo kaip reta atviras, ir žurnalistams gebėjo padiktuoti tik tuos tikslus, kuriuos pasaulis žinojo jau senai –didelė jų dalis buvo paskelbti viešai PSO tinklapyje daugiau kaip prieš pusę metų, gegužės 12 d. [13].
Visgi planas ir konkrečios priemonės, kaip juos pasiekti, nebuvo atskleistos net iki šį sekmadienį vykusio Vyriausybės posėdžio.
A. DULKYS, jau ministras, gruodžio 11 d., „Vadovaudamiesi Pasaulio sveikatos organizacijos ir Lietuvos įvairių ekspertų patarimais, su kuriais mes šiomis dienomis labai įtemptai konsultavomės, norime visus pakviesti darniai telktis vienam tikslui, susidedančiam iš trijų dalių. <…> Vyriausybė darys viską, kad būtų atsekami atvejai, o tie žmonės, kurie turėjo kontaktą, būtų izoliuojami per 48 val.<…> bus siekiama, kad nemažinant testavimo apimčių skaičių, teigiamų testų nebūtų daugiau nei 5 proc. Šiuo metu turime grėsmingą situaciją, kai šis skaičius jau viršija 20 proc. Darysime viską, kad atvejų skaičius per parą neviršytų 200. <…> Darysime viską, kad 100 žmonių neužkrėstų daugiau nei 100 kitų žmonių“ [14].
L. SLUŠNYS, TS-LKD frakcijos Seimo narys, laidos vedėjui paklausus, kada gali būti priimti ribojimai: „Nenorime netgi labai sakyti, nes tas principas, kurį taikė laikinoji valdžia, kai pasakydavo, kad už dešimt dienų kažką darysime, tai iš esmės sukeldavo didesnį šurmulį, sutrikdydavo ir padidindavo judėjimą, nes staiga visi puola į parduotuves ar dar kažkur“ [15].
E P I L O G A S
I.Šimonytės Vyriausybė pirmajame savo posėdyje nusprendė, kad tęsia karantiną iki sausio 31 dienos. Ji draudžia prekybą nebūtinaisiais produktais – turės užsidaryti aprangos, buities ir kitos ne maisto prekių parduotuvės. Įvedami griežti ribojimai judėjimui:
nuo gruodžio 15 dienos 24 val. iki sausio 3 dienos ribojamas asmenų išvykimas už savo gyvenamosios vietos savivaldybės teritorijos ribų, išskyrus atvejus, kai vykstama dėl artimųjų giminaičių mirties ar atlikti darbo, kai darbo vieta yra kitoje savivaldybėje, ar dėl būtinosios medicinos pagalbos.
Draudžiami daugiau nei vienos šeimos ar namų ūkio artimi kontaktai; taip pat draudžiama judėti gyvenamosios vietos savivaldybės teritorijoje ar už jos ribų dėl nebūtinų priežasčių. Draudžiama palikti gyvenamąją vietą, išskyrus kai vykstama į darbą, prekybos vietą;
ikimokyklinis, priešmokyklinis ir pradinis ugdymas turės būti vykdomas nuotoliniu būdu. Savivaldybių administracijos privalo užtikrinti ugdymą įstaigose vaikams, kurių tėvai neturi galimybių dirbti nuotoliniu būdu;
viešbučiai negalės veikti ir teikti paslaugų, nebent tai bus būtina asmenų izoliacijai.
Viskas labai primena komendanto valandos įvedimą 24/7, tik dokumente nerasite šio pavadinimo. Žmonėms nepaaiškinta, kaip bus užtikrinamas nejudėjimas tarp savivaldybių, kas ir kokiu būdu tai kontroliuos. Taip pat daug klausimų kyla dėl verslo. Nejau nebuvo kitų priemonių, kurios padėtų užtikrinti paslaugų teikimo saugumą, nei pasirinktas lengviausias kelias – UŽDARYTI, UŽDRAUSTI.
M O R A L A S
Žmonės pilni arogancijos ir pykčio su amžiumi protingesniais netampa, naktinės (savaitgalinės) reformos ir Tautos niekinimas užvaldo tokių žmonių sąmonę – nors prieš rinkimus žmones mulkinant jiems žadama pateikti visą informaciją, apie jokias planuojamas priemones tapus valdžia jie neinformuojami. Jiems tik pasakoma, ką reikia aklai vykdyti. Nes, perfrazuojant L. Slušnį, juk žmonės tokie nenuovokūs, kad tik šurmuliuoja ir staiga puola vienur ar kitur. Tautosaka teisingai teigia – „Durnių ir bažnyčioje muša“. Tik, atrodo, jog mušamojo vietoje atsidūrėme mes visi.
Jei buvusioji opozicija, o dabar valdžia, nebūtų visus šiuos metus skyrusi patyčioms iš buvusios valdžios, o dabar opozicijos, sprendimų kovojant su COVID-19, kiek kitaip tuos sprendimus būtų priėmusi ir visuomenė, nuo kurios solidarumo ir priklauso šios kovos sėkmė. Dabar gi I.Šimonytė, tarsi bandydama atsikratyti atsakomybės, daug kartų pakartojo, kad sprendimai esą priimami tokie, kokie buvo pavasarį.
Sąmoningai nutylima tai, kad sprendimai skiriasi iš esmės, kitokia situacija pavasarį ir dabar. Tuomet mes buvome nežinioje, trūko priemonių, testų, kaukių ir pirštinių, buvo dezinfektanto stygius. Tačiau šiuo metu visko yra. Testus siūlo pasidaryti ir privačios gydymo įstaigos. Nepalyginamai geriau pasiruošę ir medikai.
Žmonės turi visas galimybes būti saugūs, jeigu jie visas priemones naudotų teisingai ir laikytųsi reikalavimų dėl atstumų.
Atkreipkite dėmesį – Vyriausybė nekalba apie nepaprastąją padėtį, nors tie patys žmonės, kurie dabar valdžioje, apie ją svajojo pavasarį, bet ribojimai tokie drastiški, kad ir nepaprastosios padėties atveju jie nebūtų griežtesni. Visiškai apribotos sveikų žmonių teisės. Pavyzdžiui, jauniems žmonėms, kurie dar nėra sukūrę šeimų ir gyvena skirtingose savivaldybėse, apribojama teisė matytis. Kodėl, jei jie sveiki?
Akivaizdu, jog keliuose pradės patruliuoti policija ir kariuomenė, kad būtų ribojamas žmonių judėjimas, o susitikus trims žmonėms bus aiškinamasi, ar jie šeimos nariai. Kaip vyks išsiaiškinimas, ar tie žmonės šeimos nariai? Juk gyvenantys kartu gali turėti ir skirtingas pavardes, jiems nėra reikalavimo susituokti… Ar dabar reikės su savimi nešiotis asmens ir kitus dokumentus, kurie turės įrodyti gyvenamą vietą ir kt.?
Juk dabar situacija būtų daug geresnė, jei pavasarį, prasidėjus COVID-19 krizei, konservatoriai su liberalais būtų bendradarbiavę su valdžia ir kartu veikę, kad visuomenė suprastų grėsmę ir laikytųsi saugumo reikalavimų. Kiek purvo buvo supilta ant sveikatos ministro Aurelijaus Verygos, kuris kasdieną bendravo su visuomene, bandydamas paaiškinti karantino priemonių reikšmę ir jų tikslus.
Deja, iš viso to buvo tyčiojamasi, kaip dabar nutarta pasityčioti iš visos Tautos, net nepabandžius dar kartą pakviesti nuosekliai laikytis visų karantino reikalavimų, kurie jau galioja. Ką duos dar griežtesnis karantinas, kai dalis visuomenės tų reikalavimų nesilaikys, kaip nesilaikė ir iki šiol? Panaudosite jėgą ar milžiniškas baudas?
Nieko gero iš šios valdžios nesitikėjau, tačiau šiandien priimti sprendimai rodo, kad jų garsusis 130 punktų kovos su COVID-19 taip ir liks niekam nežinomas. Gaila, kad arogancija ir ribotumas neleidžia naujajai valdžiai analizuoti pasaulinės patirties ir rekomendacijų kovojant su COVID-19.
Būkite sveiki, saugokite vienas kitus. Lietuva išgyveno įvairiausias krizes, išgyvensime ir su šia valdžia, juk 2008-2012 metus taip pat kažkaip išgyvenome…
Nuorodos:
1. https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nuomones/evelina-dobrovolska-karantinas-nera-pagrindas-suspenduoti-zmogaus-teises-18-1294974
2. https://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/opozicija_abejoja_ar_vyriausybe_paskelbdama_karantina_nevirsijo_savo_igaliojimu/
3. https://www.delfi.lt/verslas/verslas/del-karantino-ribojimu-i-teisma-svarsto-kreiptis-dar-apie-80-imoniu-skaiciuoja-100-tukst-euru-zalas.d?id=85144169
4. https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/karantino-rezimo-teisetumu-suabejojusiam-g-landsbergiui-siulo-kreiptis-i-kt-56-1292590
5. https://www.lrt.lt/naujienos/pozicija/679/1161550/gabrielius-landsbergis-po-koronos
6. https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1227468/kandidatai-i-premjerus-pazere-kritikos-vyriausybei-patys-karantino-neivedinetu
7. https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/armonaite-pardavineti-sielos-del-kedziu-nezada-igele-ir-karbauskiui.d?id=85465429
8. https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/armonaite-apie-baru-ribojima-vilniuje-nereikia-per-visa-valstybe-kirsti-botagu.d?id=85495785
9. https://naujasis.lrytas.lt/lietuvosdiena/aktualijos/2020/10/27/news/i-simonyte-ragina-a-veryga-nenusimesti-atsakomybes-valdant-covid-19-situacija-16873803/
10. https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1288031/su-nauseda-susitikes-kandidatas-i-sveikatos-ministrus-turi-130-punktu-pandemijos-iveikimo-plana
11. https://m.kauno.diena.lt/naujienos/lietuva/politika/g-nauseda-atsakomybe-uz-dulki-prisieme-paskirtoji-premjere
12. https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/simonyte-pandemijos-valdymo-planas-rengiamas-atskirai.d?id=85933899
13. https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/332073/WHO-2019-nCoV-Adjusting_PH_measures-Criteria-2020.1-eng.pdf
14. https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/a-dulkys-pristato-plana-kaip-suvaldyti-covid-19-56-1422654
15. https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/valdantieji-savo-plano-neviesina-samoningai-ko-gero-bus-imtasi-paciu-griezciausiu-priemoniu.d?id=85969629
Ar čia rašė didysis dramaturgas Ramūnas? Neįtikėtinas talentas iš š… spausti vašką. Faktas kitas: valstiečių chebriutė tyliai nusiplovė nuo atsakomybės už kovidą, o dabar amsi iš už kampo… O Alkas tapo jų tribūna.
Gerbiamas, Jurgi, Alkas skiltyje NUOMONIŲ RATAS pateikia ne savo – o autorių nuomones. Tad rašykite ir Jūs, jei mokate.
Gerbiamasis Jonai, ir moku, ir galiu. Jeigu parašysiu apie RK, už LGBT, už narkotikus ar “tris raides” – skelbsite? Jeigu “prieštaraus Tamstos generalinei linijai” – bet kokias nuomones skelbsite? Abejoju…
Pabandykite.
Skirta jurgis ne visiškas: O, kokios temos būtų pasirinktos! O gal asmenines problemas pasilikime sau? Ką?
Labai teisingas požiūris, gerb. Jonai.
Tik turiu pastebėti, kad tai daugiau deklaracijos, nes autoriai “Alke” parenkami gana tendencingai 🙂
Jūsų deklaruojamas “neutralumas” patapo visokių nepritapelių bei įvairių kripčių (tiesa – tik ne liberalių) protegavimu.
Kiekviena žiniasklaidos priemonė turi savininkus, vadovus, remejus ir t.t. kurie formuoja portalo politiką.
Negali būti taip, kad publikuotų viską iš eilės nepriklausomai nuo turinio.
Jeigu atsirastų toks leidinys, jame būtų chaosas.
Alkas gana tolerantiškas. Nepublikavo vieintelio mano straipsnio su antirinkimine agitacija. Komentarų kai kurių nepraleidžia.
Bet dėl to nė kiek nepykstu.
Komentarai gal būna ir per aštrūs, o žiniasklaidai rinkimai, kai piniguočiai taško pinigus savo reklamai, pelningiausias laikas.
Gal todėl labai konkretus straipsnis ir nepasirodė.
Niekur nerasime taip, kaip norime. Visur bus nors kažkiek ne taip… Bet visada yra išeitis – persikelti į delfį ar bernardinus.
Jurgiui dar ne visiškam
Balandžio mėn. apie tai skaičiau prof. A. Butkaus straipsnį. Gal jis, anot “dar ne visiško”, irgi iš š… spaudė vašką? 🙂
h ttp://www.lzdraugija.lt/2020/04/a-butkus-ikasti-suniui/
Šlykštūs politinės kovos metodai. Pasirodo – apgailėtini populistiniai draudikai po rinkimų tapo “laisvės propaguotojais”.
Nurims, Karbauski. Pasitraukei iš Seimo – tad ir tupėks savo vietoje. Tavo chebros per ketverius metus sukurpti darudimai bus atršaukti. Ir tai puiku!
O su Civid reikia kovoti griežtomis priemonėmis. Tad naujoji valdžia elgiasi teisingai. Ir tai puiku!
Apie draudimus. Galima paklausti . Jei nesunku – išvardinkit 3 sukurptus draudimus, kurie ypatingai pablogino , Tamstos, gyvenimą.
Norite 3? Prašom:
1) Pats svarbiausias – absurdiški prekybos alkoholiu draudimai. Asmeniškai man jie visiškai neaktualūs (truputį vartoju nebent per ypatingas šventes), tačiau valstybės biudžeto pajamas sumažino. Tap pat padidino kaimyninių šalių pajamas bei nelegalių perpardavinėtojų pelną. Jau kuris laikas primiršti “taškai” vėl atgijo.
2) Su farmacija susiję reguliavimai, apsunkinę piliečiams galimybę gauti pageidaujamų vaistų.
3) Perdėti ekologiniai reguliavimai (pvz., dizelinių automobilių apmoketinimas ir t.t.).
O kiek ir be draudimo visokių absurdų – tai ir ŠM Monkevičiaus svajos apie aukštąjį išsilavinimą visiems – dėl tokių iniciatyvų kai kurie univerai “dūsta” dėl nemotyvuotų studentų gausos, kiek visokių kitokių nesąmonių…
O vienintelis teigiamas dalykas, kurį Valsteičiai padarė – tai apgailėtino žemės pardavimo “saugiklių” įstatymo atšaukimas. Nors, dar anksčiau jie taip pat prisidėjo, kad šis absurdiškas įstatymas atsirastų…
Jeigu net Valstybės biudžeto pajamos sumažėjo, tai matyt ne tokie jau absurdiški draudimai buvo – išgėrėm tai mažiau, peršasi tokia išvada 😀 Gal netgi ant kepenų cirozės gydymo dar pataupysim :’‑)
nejuokinkit- Lietuveleje isgerta tikrai nemaziau tik skirtumas yra jog is alkoholio akcizu pasipelnijo lenkai, latviai, vokieciai ir t.t. o skverneline vyriausybe tu mokesciu ir neusrinko todel paliko gan “solidzia” biudzeto skyle naujai vyriausybei……
Neveltui Lenkija apkarste Skverneli ordinais ir medaliais – juk ne vien alkoholio pagalba pasitarnavo Lenkijos biudzetui – Lietuvoje 75% parduotuviu lentynu atiduota lenkiskiems produktams arba Lenkijoje pagamintiems falsifikatams
Pasibjauretina kai vietiniai Lietuvos gamintojai bei ukininkai diskriminuojami ir skriaudziami
O aš nuo šitų draudimų visiškai nenukentėjau. Tada lygiosios 0-0.
kuomet valstybe nesugeba susirinkti mokesciu – nuo to kencia visi jos gyventojai.
Jei ko.
O kodėl „laisvės propaguotojai“ po rinkimų tapo „apgailėtinais populistiniais draudikais“? Nieko nesako iškiliam žemaitiškam protui? 😀
O ką jie uždarudė? Tiesa, yra baimių, kad ekologinei siterijai neatsparūs net mūsų liberalai. Tad tokių papildomų suvaržymų gali atsirasti. Jei jūs apie tai – tuomet gal ir esate teisus.
Na, o jei dėl Covid suvaldymo draudimų – tai viskas gerai. Tai laikini ir būtini draudimai, tad juos sveikinu. Galėtų būti net griežtesni.
O kodėl nesveikinot, kai dėl Covid Veryga tą patį draudė?
Aš sveikinau ir niekaip negalėjau suprasti, kodėl draudimai tokie menki.
Pvz., jau įpusėjaus antrąjai bangai dėstytojams vis dar buvo leidžiama laisvai rinktis dėstymo formą – nuotoliniu ar kontaktiniu. Suprantu – laboratoriniai darbai ir pan. Bet nemaža dalis nesupratingų (bet superatsidavusių mokslui ir daugiau aplinkui nieko nematančių kolegų) ir toliau KONTAKTINIU BŪDU tęsė teorines paskaitas. Nes pereiti prie nuotolinio buvo “tik rekomendacijos”, tad dažna jų nepaisė. To pasekoje mokslo fanatikai net pakenkė pačiam mokslui, nes kai kai teko sustabdyti kontaktinį – tai sustabdė ir laboratorinius darbus. Paskaitas, seminarus galima vesti nuotoliniu būdu, o štai laboratorinius darbus – nebent retais atvejais. Štai taip buvo pakenkta – dabar studentai nebegali patekti į laboratorijas. Teisingai – esant tokiai situacijai ir negalima. Bet ar nebuvo galima Į VISĄ TAI PAŽVELGTI LANKSČIAU, SU PROTU? Kažką (kur nebūtinas kontaktas) – griežtai drausti (paskaitas, bariukus ir t.t.) ir taip “tempti gumą” kad kuo ilgiau būtų galima pratęsti neišvengiamo kontakto užsiėmimus (pvz. lab. darbus ir pan.).
Asmeniškai aš visą laiką apie tai kalbėjau, rašiau, kritikavau. Tad manęs tikrai nereiktų klausti, “kur buvote”. O Verygos nesveikinau, nes jo draudimai buvo per mažai griežti ir labai aptakūs. Jau anksčiau reikėjo griežtesnių.
tai kad ne ta pati Veryga draude……
Isigilink ir pamatysi.
Nuo pat veryginiu draudimu pavasari iki siolei pasilike visos landos ne tik Kovydui bet ir galimiemes kitiems virusams ir baciloms o vyriausio pademijos “suvaldytojo” 5 savaiciu atostogos sveiku protu nesuprantamos – paleistos vadzios per seimo rinkimu vaju, ypac vasara pajuryje ir kitur netelpa i sveiko proto remus.
Beje, nauja vyriausybe informuoja kad teks skolintis milijarda, tai reiskia kad tie 5 milijardai kuriuos pasiskolino Skvernelio vyriausybe – isgarave???
O tai – Valstybės kontrolės dėmesio ir tyrimų vertas klausimas…
A.Dulkio vadovauta Valstybes kontrole atkase kad apie 10 milijardu iskaitant ir is ES gautu, istaskyta medicininei irangai pirkti tokiai, kurios Lietuvoje niekas nepanaudojo ir nepanaudos, tai yra 10 milijardu ismesti i bala (dalis, aisku, ir i privacias kisenes – kas gi galetu paneigti?), kadangi pries perkant nebuvo pasirupinta kas jomis dirbs. O tokie specialistai Lietuvoje is viso nerengiami, o uzsieniuose parengimas uztrunka ne vienus metus …
Aisku ta daugia milijardine iranga PASENO net nepradeta naudoti ……
Tai girdejau is pirmu lupu, tai yra is paties A.Dulkio jo pokalbyje pas A.Tapina.
Taciau, kaip mateme, tokio Valstybes kontolieriaus net prezidentura nenorejo…..
O ir i ministrus i ta pacia sveikatops apsaugos sistema nebuvo pageidaujamas…..
pasigendu bent laselio tolerancijos is naujos opozicijos – o kaip gi su tomis tradicinemis 100 dienu atlaidu naujoms vyriausybems???
O kur ta gresmingai- galinga seseline vyriausybe kuria R.Karbauskis taip garsiai gazdino???????
Nors labai rimtai abejoju kad tokia Lietuvoje atsiras – juk sesline vyriausybe, pavyzdziui Britanijoje, dirba labai daug ir nejuokais su visa programa ir savo pasiulymais kiekvienam parlamente nagrinejamam klausimui todel net labai daznai valdantiejo po ilgu ir turiningu diskusiju priima butent seselines vyriausybes pasiulytas idejas ir tai nera naujiena
Tik kad nelabai jau matosi daug politikos sunkiasvoriu Karbauskio apleistoje frakcijoje todel kazkas kuzda kad Ramuno seseline vyriausybe taip ir liks tame netrumpame jo melu sarase…..
Vyrai špagų griebėsi.
Liaukitės, ar visai negalvojate, ką darote? – Juk aš pulsiu skirti, o tada kuris nors netyčia, špaga bemojuodamas, numes man peruką, ar priklijuotą blakstieną nuplėš, veido grime grafičių pribraukys… Galvokit apie padarinius, būkite atsakingi.
Žemyna, mes čia nepiktai berniokiškai apsikumščiuojam 🙂 O mūsų špagos vis dar makštyse.
Joną aš gerbiu ir vertinu kaip įžvalgų žmogų. Man itin patinka jo Baltų tikėjimams skirtos publikacijos. Tik kai Jonas skelbia, kad “Alkas” yra politiškai neutralus – tuo abejoju. Anksčiau labiau susierzindavau ir siūlydavau aplamai “Alkui” atsiriboti nuo politikos ir tapti grynai baltų kultūrą puoselėjančia svetaine. Dabar taip gal (?) ir neteigčiau, nes ir politinėje tematikoje karts nuo karto randu kažką įdomaus ir prasmingo.
Nieko tokio, jei “Alkas” politologine prasme užima tautinę “nišą”. Tai suprantama – redakcijai spręsti, kokią politinę liniją jie palaiko. Tačiau tuomet reiktų taip ir įvardinti ir neklaidinti teigiant, kad svetainė idologiniu aspektu nešališka. Be to, pagaliau kad ir pasirinkus tautinę liniją – kam tuomet skelbiami akivaizdžiai kairiųjų autorių rašinėliai (pvz., kad ir tos profsąjungų lyderės Ruginienės). Tautinė ideologija turėtų būti kuo toliau nuo socializmo.
Jei aš susikurčiau naujienų svetainę, tai ji taip pat būtų šališka – atstovautų tam tikrą ideologinę liniją. Ir tame nematau nieko blogo. Tik aš nesistengčiau būti “madingu” ir deklaruoti nešališkumą. Atvirai skelbčiausi, kad atstovaujų tam tikrą ideologinę poziciją. Ne, joje niekada nebūtų melo. Parinkčiau tik faktais paremtas publikacijas. Tačiau ideologiniu požiūriu man nepriimtinos publikacijos (pvz., kairiųjų) tiesiog nebūtų skelbiamos.
Ko putoji ant “Alko”, Žemaiti? Straipsnis juk iš Delfio. Ar ir jis nėra “politiškai neutralus”?
Gal ir iš DELFIO. Bet tame jokio prieštaravimo nėra. Alke nemažai straipsnių iš delfio, bet dažnai jie atsirenkami tendencingai. Juk Alkas publikuoja ne bet kokius ir ne visu Autorių straipsnius. Pvz., “Alke” ne kartą teko matyti perspausdintus iš DELFI V. Sinicos straipsnius, tačiau nė karto – R. Valatkos ar R. Sadausko 🙂
Tad va DELFI iš tiesų spausdina visų. O Alkas?
Bet, akip minėjau, ir nebūtina. Niekas nereikalauja iš Alko būti politiškai neutraliu. Gali atstovauti vieną ideologinę liniją ir tendencingai rinktis publikacijas. Tačiau tuomet tai reiktų sąžiningai pripažinti, o ne asimesti “politiškai neutraliu”.
Nors, gal būtų teisingiau, jei svetainė, pavadinimu “Alkas” iš viso susilaikytų nuo politinių publikacijų. Juk tiek daug yra svarbių ir įdomių kultūros dalykų. Tad švieskime mūsų visuomenę.
Delfis spausdina visų, kam užsakė savo krypties straipsnį, ir tų, kas gali susimokėti už tai, kad Delfis praleidžia jo straipsnius.
Kai buvo renkami parašai dėl 2-kalbių pasų, ?Monikutė pareikalavo iš ,,Talkos” pasakiškos sumos (įtariu, jog specialiai tokios, kad tikrai neįpirktų), nors informuoti kuo plačiau visuomenę buvo VRK pareiga!
„Tad va DELFI iš tiesų spausdina visų.“ – balandžio 1-oji?
nu niekaip nepatikesiu kad si straipsni parase pats R.Karbausis, nors jus ka!?
Drozdamas savo labai jau primityvias kalbas demonstruoja absoliuciai kita stiliu.
Nebent koneveikiant konservatorius ituzis islieka panasus….
Tik jau nereikia laikyti Lietuvos zmoniu kvailiais, ponas Ramunai!
Armonikaite kudakuoja “mylime visus” as irgi abejoju, jau po pirmo vyriausybes posedzio abejoju ar myli ir savo pazadus rinkejams
+++ !!!
Ramūnas Karbauskis parašė daug karčios tiesos. Prisimename, kaip Vilniaus meras tyčiojosi, gal sąmoningai kenkė Sveikatos ministrui A. Verygai, juo pasekė visa savivaldybė, kuri, galima įtarti, vykdė sabotažą prieš tuomet valdančiuosius. Pilni barai Vilniuje linksminosi naktimis, aikštės, masiniai renginiai, kvietimai prie kalėdinės eglutės…visur buvo tuntai žmonių. Taip buvo užžiebta žalia šviesa pandemijai plisti. Tada jie visi “kovojo” už žmonių laisvą pasirinkimą, o šiandien, atsidūrę valdžioje, gieda tą pačią giesmelę iš ko prieš pusmetį šaipėsi. A. Veryga buvo paverstas pajuokos objektu – verygmetis, matote. Nesiskaitymas su vyriausybės taikomomis priemonėmis, patyčios persimetė ir į provinciją. Atsirado visai neadekvačių žmonių, kuriems pandemija išgalvota, tai tik pinigų plovykla, ne kurie pradėjo veržtis į ligonines ir trukdyti gydytojams(Klaipėdos atvejis) Vilniuje vieni durneliai prisirišę prie kojų grandines kvailiojo gatvėse…Taip buvo formuojamas nerimtas požiūris į gana rimtą grėsmę, apėmusią visą pasaulį. Todėl šiandien pirmaujame užsikrėtusiųjų skaičiumi. O kur mes nepirmaujame? Gėda prieš mūsų kaimynus latvius ir estus. Esame visiškame dugne.
Toks elgesys
Labai teisingai. Pritariu.
uzsiminete apie sabotaza… kaip tai galetu skambeti lietuviskai? tiesiog idomu… nezinau, tad savoka ir paliksiu. atkreipete demesi i viena itin daznai vartojama metoda- sabotaza. kada vieni valdzioje virsuje, bet realiai ju valdzia labai apribota nepalaikanciu zemesnio lygio tarnautoju neveiklumu ar net piktybiska veika. labai daznas atvejis, ir su praeita valdzia, panasu, buvo itin sekmigai naudotas. pradedant ziniasklaida ir baigiant tamstos minimais ‘sposais’ savivaldybeje/se
Tokios psichozės, tokio visuotino smegenų plovimo ir tiek represijų su neadekvačiois baudomis vargu ar kur nors kitur yra.
Tikrai gėda prieš kaimynus.
Olandijoje viskas dirba, visa kovidinė prievarta – arba kaukė arba 1,5 atstumas.
Norvegijoje, ansnukiai privalomi tik Osle ir tai tik tada, kai negali laikytis 1 m. atstumo.
T.t. ir t.t.
Turiu daug draugų Olandijoje,, Belgijoje, Amerikoje, Lenkijoje. Nė vienas neserga, jų giminės ir draugai neserga.
O Lietuvoje, vienas pažįstamas latras užgėrė, paskambino daktarei kad serga korone, negali dirbt, tai ne tik jis tapo karūnuotu, bet ir 8 bendradarbius “išryrė” ir visiems nustatė koronę.
Besimtomę.
:):):):):)
Per vieną pijoką visus karantinavo 10 dienų, sustabdė firmos darbą.
Va tokia koronė Lietuvoje.
Ir vėl Tamsta teisus.
Pšeprašam, kiek patikslinsiu ~18,30 žinios iš Olandijos: šiandien ten apgulti visi PC, nes ir pas juos trečiadienį, ar kt. šios savaitės dieną uždaro ,,visus ir viską”. Vokietijoje irgi.
Jei rytoj išskristi į Amsterdamą, tai dar spėtume apsipirkti. Ar į Kelną geriau?
🙂 🙂 🙂
Aš tai ne į Kelną, o į šiltas vatines sibiriokų kelnes šokčiau – su jom gal neskaudės taip ant slidaus šaligatvio žnegtelėjus 🙁
nevisai teisus esate – vakar ir Britanijos vyriausybe nuliudino britus ir mus tenai gyvenancius kad ilgai lauktas karantino “atsilimas” Kaledu proga neivyks….
Teks palaukti.
Gal Velyku. O gal britiskos Motinos dienos kuri UK svenciama paskutini kovo sekmadieni….
Taciau niekas cia nesiputoja ir nieko nekaltina.
Nebent afrocaribien, kaip aniems iprasta, megina rasistais apsaukti bet net ir tarp anu yra daugiau mastanciu…..
Vyrai , moterys – lietuviai. Ramiai, tyliai . Netrukdom. Kinas tik prasideda .
Bijau, kad būtent taip – prasideda.
Ir bijau, kad neapsiribos ,,tuo pačiu per tą patį”, arba kitu tos pačios lazdos galu, kuria patys pr. kadenciją opozicijos buvo daužomi, t.y., kerštu už viską pr. kadenciją patirtą. O nukentės Lietuva, o ne tie, kas gal iš tiesų gero diržo nusipelnė.
Gal galima būtų nesikarščiuoti, ataušti ir pagalvoti, gal yra išmintingesnių kelių?
nesutikčiau. Manau, kad už netinkamus sprendimus ir turi kentėti tie patys, kurie juos ir priima, kad kitą kartą daugiau pamąstytų prieš spręsdami, kam patikėti valstybės vairą sekantiems 4 metams. Tai nebus jiems (= ir mums) neištveriama pasaulio pabaiga, tiesiog nuolatinis nepatogus maudimas ir galvos skausmas. Kaip nors iškentėsime.
Pritariu – turėtų. Ir būtent todėl, kad jie gudriai atėmė iš rinkėjų ir piliečių galimybę priversti juos atsakyti už savo ne tik aplaidumą, bet ir nusikaltimus, mes ligi šiol murdomės kažkieno uodegos galiuke (ir tarnautojai ne asmeniškai ir ne savo, o mūsų kišene už piktnaudžiavimus atsako). Žodžių visas nepakaltinamų klanas.
deja deja, bet kaip matome ir is sio prelegento, buvusieji net nemano atgailauti ar pripazinti klyde.O ka jau kalbeti apie buvusiuju atsakomybe.
Juk kol kas dar neaisku – kurgi prasapo tie vasara Lietuvos valstybes (visu mokesciu moketoju) vardu pasiskolinti 5 MILIJARDAI bei pries keleta savaiciu is ES atkeliaves dar 300 000 000 kreditas???
O is nepakaltinamu juk nieko nepesi…..
Politika tai menas meluoti.
Ir dabar neeilinių sugebėjimų ryškiausias politikas, žeria priekaištus blogiau meluojantiems.
Kritikuoja už tuos pačius darbelius, kuriuos ką tik, prieš keleta dienų vykdė.
O man vis niekaip iš galvos neišdyla karabaso apgaulė paskleista prieš Visagino – Astravo referendumą.
Ilgai laukiau, kol Lietuvos energetinę nepriklausomybę jis užtikrins pats asmeniškai pristatęs šiaudais kūrenamų elektrinių.
Nesulaukiau.
Kuo įžūlesnė “teisybė” tuo lengviau ja žmonės patiki
MELAS JOKIU BŪDU NEGALI BŪTI TOLERUOJAMAS NET IR POLITIKOJE.
Politika įdealiu atveju visuomet turi būti tiesios sakymas, tiesa, dėl ideologinių skirtumų akcentuojant tavo pažiūrai priimtinesnes detales.
O jau po to, priimant sprendimus, ideologiniai oponentai turi pateikti savus, melu neparemtus argumentus ir juos ginti, įrodinėti, bet galiausiai – ieškoti bendro sutarimo.
Štai toks yra idealus demokratijos veikimo modelis.
Ir niekuomet nesutikčiau, kad politika yra melas. O jei taip yra, tai tokių melagių politikoje neturėtų likti!
Žemaiti, ar pameni, 1980 metais turėjo būti komunizmas.
Tamstos komentaras taip pat iš serijos “kaip turėtų būti”
(Bet niekada ir niekur nebuvo ir nebus.)
Kadangi pasaulyje nieko nėra idealaus, melas yra visų politikų išlikimo sąlyga, o demokratija visur tik popieriuje, tai „idealaus demokratinio veikimo modelio“ siekiamybė gali nuvesti tik link depresijos, obsesinio-kompulsinio bei kitų patologinių sutrikimų.
Diedui. Gerai , kad priminei komunizmą. Skyriuje , kur dirbau, buvo toks, prasigėręs komunistas. Jis ilgai važinėjo miesto transportu nemokamai.
Kai jį pagaudavo , tai jis tikrintojams rodydavo partijos suvažiavimo nutarimą , kad nuo 80- metų jau bus komunizmas ir susiekimas nemokamas. Bet vėliau , jis visiems su savo komunizmu nusibodo ir milicininkai sudraskė “nuolatinį”.
Irgi man prisiminė. O aš prisimenu, kad tamsta vienai merginai su didelėm lyg ežerai akim žadėjot 1980 visas žvaigždes nuo dangaus nuskinti. Ačiū Dievui, nepasisekė.
Užmušk, bet neprisimenu.
Taip.
Keistai šokinėja atsakymai (ar aš nepataikau). „Taip“ skirtas Diedui.
Netiesa. Civilizuotose valstybese politikai uz mela sodinami i kalejimus.
Bet kiek vėliau prezidentas išleidžia į laisvę, kaip JAV dabar.
paskutiniu metu Amerikai kazkaip labai nesiseka su prezidentais…..
Sunku patiketi kad supervalstybeje neatsiranda tinkamo amziaus kandidatu i toki svarbu posta o prasiverzia beveik karsinciai…, juk nuo demokratu vos nelaimejo 82 metu amziaus komunistuojantis Bernie Sanders?
Toks ispudis kad kazkam labai rupi pasaulio galios centra perkelti kitur?
Nezinau kaip Amerikoje bet Britanijoje visi dabar jau ex politikai kuriems teko “garbe” uz mela prisesti kalejimuose,( o tokiu tikrai buta nemazai) atsedejo nuo “skambucio iki skambucio” prarade visus titulus&ect bei bet kokia galimybe sugryzti i politika.
Pvz.: lordas Jeffrey Archer uz net nelabai dideli mela atsedejes 4,5 metu kaleijme parase gal 5 knygas o isejo is jau nebe lordas o tik eilinis britas Jeffrey Archer….
Ex lordas Neil Hamilton tik Neil Hamilton pres pora metu megino gryzti su N Farague taciau nepasiseke. Kiti net nemegina lysti atgal nes britu visuomenes poziuris i melagius yra labai grieztas.
O kuriai pasaulio valstybei sekasi su prezidentais?
B. Sanders yra soc demokratas ,o
ne komunistuojantis….
socdemu Jav valdzioje labai truksta…
Desinieji radikalai( Respublikonai)
ir desinieji centristai( Demokratai)
jau galutinai nustekeno viduriniaja ir darbininku
klases iki skurdo ribos…
O jei koks progresas ir yra tai tik plaukia i
monopolistu oligarchu kisenes….
Dekoju uz pastaba.
Taciau B.Sanders yra pacioje demokratu kaireje ir jo skleidziamos idejos yra gerokai komunistines o tai labai patinka juodaodziams..
Labai idomi butu Jusu nuomone apie paskutiniu metu gerokai “suaizejusi” pati Socinterna is kurio nemazai valstybiu kairieji politikai pasitraukia?
Jeigu Sanders jums “komunustuojantis”
Tai kas yra Labor party ?
Ultrakomunistuojanti ?
Pabutumet juoduku Amerikej
Iskart socdemu taptumete…
Mociute
Daznai dziaugiuosi jusu blaiviu protu,
Bet dabar atrodo jus net neisivaizduojate
Kokia tragiska sveikatos apsaugos
Sistema yra Jav…
Britai laimingi kad turi NHS …
Gal NHS yra komunistu darbas ?
Dekui.
Isibegejus 8 gyvenimo desimti vis dar stengiuosi neatsilikti o su savo nuomone esu gimusi……
Siek tiek zinau apie sveikatos apsaugos padeti JAV kuri yra viena is dvieju didziausiu JAV problemu – antra yra palaida bala ginklu prekyboje….
O britu NHS zinau netgi is vidaus, kadangi 2 mano seimos nariai yra aukstos kvalifikacijos NHS dirbantys medikai, ir jau baigia atidirbti butinaji 20 metu staza.
Iki 2004 teko paciai naudotis privacios klinikos paslaugomis kadangi mano viza
leidimas gyventi ir dirbti UK nesuteike man nemokamu medicinos paslaugu nors mokescius mokejau. Lietuvai istojuss i ES padetis pasikeite, taciau pati NHS per 13 Leiboristu valdymo metu buvo gerokai “nuslydusi”. Taciau po 2010 rinkimus laimeje britu Toriai pertvarke labai daug nors visiskai suvaldyti tokia griozdiska valstybes islaikoma sveikatos apsaugos sistema
nera paprasta Juk vien NHS metinis biudzetas siuo metu yra berods, per £ 80 milijardu…..
Ale kokia graži toje nuotraukoje Armonaitė 🙂
Atkreipiau dėmesį į jos veido išraišką. Tuo metu, gal pasijuto, tartum žemė slystų iš po kojų? Tokia, lyg ir ne visai sąmoninga…
Vajetau, vajetau…
Kaži, kada LP-ja ir ponas Š. baigs švęsti laisvę? Laikas jau ir darbo imtis, nes, girdėjau, jog vieną sykį neapsikentusi Ligonių kasa paduos merą teisman, kad kompensuotų kasos patirtą žalą, nes, nuskutęs nuo šaligatvių sniegą, taip ir nepabarstė jų smėliu. – Žmonės slidinėja, kaulus laužo.
Šiemet žiema atėjo netikėtai.
Aptiko naują koronaviruso mutaciją, kuri greičiau plinta: Jungtinėje Karalystėje jau užsikrėtė 1000 žmonių
– lrytas.lt/it/laboratorija/2020/12/14/news/aptiko-nauja-koronaviruso-mutacija-kuri-greiciau-plinta-jungtineje-karalysteje-jau-uzsikrete-1000-zmoniu-17517802/
todel ir ivedamas ypac grieztas karantinas visoje UK nuo sekancio vidurnakcio
Tai UK reikalai, o mes gyvename Lietuvoje ir mokame čia mokesčius. Lietuva rūpi, kas vyksta čia, Lietuvoje.
siaip ‘sukaltas’ straipsnelis labai neblogai, su pavyzdziais. idomu stebeti, kaip pasikeite dabartiniu nuomone, vos tik patys prilindo prie lovio. ir ka galima pastebeti? kad ir kaip butu gaila, tenka pripazinti piktybiska dabartiniu elgesi: rypavimai apie per didelius ir netinkamus draudimus, kai patys is pirmos dienos dar grieztesniu emesi… pagaliu kaisiojimas i ratus, taip berods liaudyje vadinama tokia veikla. viena is komentatoriu dar panaudojo savoka sabotazas. labai tinkama sioms aplinkybems ivardinti. o isvada viena- opozicija (jau pozicija) uzsiimdinejo piktybiska kenkejiska veikla
Aš žavėjausi Veryga, jo,gal kaip psichiatro sugebėjimu neįsileisti į “bobiškumus” visais atvejais į bet kokius kaltinimus(o jų konservai negailėjo) rasdavo ramų paaiškinimą, visada pasitempęs, tvarkingas,ramus. Kaip jis suprato,kad negalima daryti ilgalaikių karantinų, juk žmonės pavargsta nuo draudimų ,atbunka. Man pirmas karantino laikotarpis 3 savaitės labai tiko: nu kas čia tokio , pakentėsiu, paskui dar pridėjo ir vėl atrodę, ,kad ne tiek daug pakentėsiu. O dabar griežti draudimai dar gerai neįsižiemojus iki kitų metų beveik pavasario man prilygsta pusmečiui.Šimonytė tai ne Veryga -jai toli iki jo. O jos gąsdinimai kokie skaudūs, nepelnyti daugeliui žmonių. Malonu, kad šalia Verygos buvo Skvernelis ko gera vienintelis vyras su stuburu.Teisingas straipsnis
ne ten ziurite – verciau totalaus Verygos nusivadovaimo rezultaus apzvelkite – o jie tikrai nezavi!
Jeigu ne palaida bala per visa Lietuva praejusia vasara kuomet Vetryga pats asmeniskai net 5 savaites atostogavo – o to nedare nei vienas vyriausias pandemijos suvaldytojas Europoje, jei nors minimaliai butu palaikyta tvarka atostogaujantiems pajuryje&ect – dabar tikrai turetumem kita rezultata!
O man iki šiol gaila Gretos. Labai negražiai ta istorija baigėsi. Argi ji blogesnė už visus likusius?
Tamstai tik gaila, o man labai gaila. Toliau , kaip Tamsta parašei. Vo tep.
o nemanote kad Gretute vargo nemato?
Nebutina gi del to reklamuotis seime….
O kiti ten vargo matę, mato, ar matys?
Man tai patiko R.Karbauskio str. Va jau dabar jaučiasi tekste tikro politiko žodis . O jei taip surinkti visus pasisakymus visu tu politiku ? Tamsta išties taptu savo duoto pažado žodžiu savininku . Politikui klijuojamos etiketės neturėtų tamstos užgauti , toks jau tas samdomas darbas . Karaliai irgi šluoja gatves .
Baigėsi valstiečių karantinas, ne toks jau baisus buvo.Šiandien prasideda konservatorių karantinas, kol kas atrodo baisiai, kaltina, kaltina mus, žmones, o patys…Va, o kodėl Ekonomikos ministrė negali sau pavaldžios organizacijos Parodų rūmai laikinai paversti korona viruso ligonine, juk tokią galingą Laisvę turi.
Puikus ir taiklus Karbauskio straipsnis! Ne šmeižiantis, ne niekinantis, bet iliustruotas nuorodomis, kuriose valdantieji gali prisiminti savo pasakytus žodžius. Kaži kodėl mūsų populiarūs internetiniai portalai jo nepublikuoja? Turbūt bijo teigiamų “laikų” jo autoriui.
Pokalbis įdomus, tačiau nepalietė pačių svarbiausių Lietuvos problemų, tačiau, žinant, kad tai R.Karbauskio straipsnio aptarimas – tai atleistina. Siūlau naują temą pokalbiui: Lietuva šalis, kurioje vyksta neitikinamiausi dalykai: pvz. teisėsauga, kur pasaulyje rasite tokią? Linkiu rimtų apmąstymų ir aktyvaus dalyvavimo, sėkmės, pagarbiai internetinio laikraštėlio redaktorė AMG
Nei sveikatos apsauga, nei švietimas, nei teisėsauga, nei aplinkosauga nei dar kas negali būti atskira sala. Kaip yra visur, nuo pačio viršaus iki pačios apačios, taip yra ir tose srityse.
– respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/sskverneliui_ir_isimonytei_palinketa_suaugti/
Karbauski siunciame i neribotas ATOSTOGAS !!!