Šį rudenį Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove – vilniečiai, atvykę į Savivaldybę, vienoje vietoje galės gauti Savivaldybės ir jos įmonių paslaugas: sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuoką, pasipildyti Vilniečio kortelę, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus ir kt. Pradeda veikti ir bendrasis klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.
„Vilniaus miestas, jo institucijos, infrastruktūra turi taupyti miestiečių ir jo svečių laiką. Gyventojams nėra svarbu, kokios funkcijos ar atsakomybės tarpusavyje pasidalytos, pavyzdžiui, tarp seniūnijos, „Vilniaus vandenų“, Vilniaus šilumos tinklų ar kitų Savivaldybės įmonių, padalinių. Jie nori gauti paslaugą sklandžiai, patogiai ir kuo greičiau. Bendro Klientų aptarnavimo centro bandomasis projektas parodys, kaip galime integruoti sistemas, kur dar reikia pasistengti, ir leis ateityje pasiūlyti aukšto lygio aptarnavimo kokybę“, – sakė Administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veiks Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai galės gauti: UAB „Vilniaus vandenys“, AB Vilniaus šilumos tinklai, SĮ „Susisiekimo paslaugos“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būstas“ ir Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre bus teikiamos visos paslaugos, kurias iki šiol buvo galima gauti šių įmonių klientų aptarnavimo centruose ar padaliniuose. Tiek padaliniai, tiek trumpieji numeriai kol kas išlieka. Atsiskaityti už paslaugas ne tik savitarnoje, bet ir grynaisiais bus galima nuo lapkričio mėnesio specialiuose mokėjimo automatuose.
„Klientų aptarnavimo centras Konstitucijos prospekte yra tik pradžia. Projektas apima ir bendrą savitarną, ir pagal poreikį išdėstytus bendrus fizinius aptarnavimo centrus ateityje. Prie miesto teikiamų paslaugų (tokių kaip reklamos leidimai ir pan., miesto įmonių – šaltas vanduo ir atliekų tvarkymas) ateityje sieksime prijungti elektros, dujų ir kitas Vilniaus miesto gyventojams teikiamas paslaugas. Tai nėra vien galimybė kaip per vieną sąskaitą atsiskaityti už kelias paslaugas. Tai galimybė tvarkyti savo arba savo turimo turto informaciją Vilniaus mieste“, – kalbėjo Administracijos direktoriaus patarėja Eglė Radvilė.
Skaičiuojama, kad atvykus į Savivaldybę reikalingos paslaugos tenka palaukti vos apie keturias minutes. Iki karantino kasdien Savivaldybės Klientų aptarnavimo centre apsilankydavo apie 350 interesantų, karantino metu šis skaičius sumažėjo dėl sklandžiai teiktų elektroninių paslaugų.