Šeštadienis, 6 kovo, 2021
  • Apie Alkas.lt
  • Saulės arkliukai
    • Naujienos
    • Diskusijos
    • Kultūros teorijų labirintai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

M. Kundrotas. Ar įmanomas nacionalizmas be neapykantos?

Marius Kundrotas, www.alkas.lt
2019 05 01 08:00
57
Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.
Marius Kundrotas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Prieš daugiau, nei dvidešimt metų įsijungus į nacionalistų gretas viena sena draugė paklausė: „Tu – nacionalistas? O ką tai reiškia? Nekenti kitų tautų?“ Teko aiškinti, jog nacionalizmas – tai meilė savo tautai, o ne priešiškumas kitoms. Nuo to laiko daug mąstyta, kas yra nacionalizmas, kokia jo prasmė ir kuo jis gali būti svarbus objektyvios tiesos siekiančiam, visuotines vertybes pripažįstančiam žmogui.

Didelės įtakos turėjo Klodo Levio-Stroso, Entonio Smito, Gilberto Keito Čestertono, Antano Smetonos, iš dalies – Antano Maceinos ir kitų mąstytojų darbai. Tautiškumas, kaip meilė pasaulio įvairovei, kurią išsaugoti gali tik tautų teritoriškumas ir optimaliu atveju – valstybingumas, tautiškumas, kaip amžinas judesys nuo savęs į kitą, nuo atskirybės – prie bendrybės, kaip sudėtinė bendražmogiškumo dalis ir žmogaus asmens būties plėtra, kaip ištikimybė mus išauginusiai bendruomenei – visa tai atrodė gera, gražu ir prasminga.

Deja, retas sutiktas nacionalistas mąstė tokiomis kategorijomis. Geriausiu atveju daugelio jų nacionalizmas reiškė į kolektyvo lygį perkeltą egoizmą, taip įteisinant ir individualų egoizmą. Aš – pats svarbiausias, antroje eilėje – tai, kas mano, o visa kita ir visi kiti – nors tegul prasmenga. Blogiausiu atveju dažno sutiktojo nacionalizmas reiškė neapykantą. Visiems kitokiems, išeinantiems už jo siauro, lėkšto, provincialaus pasaulėlio ribų.

Dėl ydingos žmogaus prigimties blogi jausmai dažnai būna stipresni už gerus, juo labiau – už šaltą, racionalią mintį. Neigiami jausmai labiau įkvepia, labiau sutelkia. Tuo žaidžia įvairūs manipuliatoriai, puikiai suprasdami žmogaus ydingumą, bet užuot jį vedę doros keliu jie išnaudoja jame tūnantį blogį. Priešo idėja – kur kas lengviau panaudojama, nei kūrybos ar draugystės idėja.

Vienam toks priešas – žydas, kitam – afrikietis, trečiam – lenkas, ketvirtam – rusas… Ne kaip konkrečios valstybės, režimo, ideologijos ar organizacijos atstovas, bet kaip tautos arba rasės individas. Kai kuriais atvejais tautą arba rasę priešo vaidmenyje gali keisti religija ar kultūra. Dabar ypač madinga nekęsti musulmonų. Ne al-Kaidos ar „Islamo valstybės“ smogikų, ar pavienių teroristų, banditų, asocialų, o tiesiog musulmonų. Apimant ir Lietuvos, ir Krymo totorius, ir ičkerinius čečėnus – nuosaikius, kultūringus žmones, Lietuvos sąjungininkus ar piliečius.

Nepritari tokiam priešinimui? Vadinasi, dirbi JIEMS. Zurofams, Tomaševskiams, bin Ladenams. Arba esi suknistas tolerastas. Arba karjeristas. Arba konformistas. Neapykanta kitam juk – vienintelė galima doro ir nuoširdaus žmogaus pozicija. Bet kuriuo atveju kaip nacionalistas, tautininkas ar patriotas esi visiškai pasmerktas: meilė, pagarba ar bent neutralumas kitokio atžvilgiu – tiesiog prieštaravimas tautinei pozicijai.

Nacionalistui, ginančiam kitų tautų, rasių, kultūrų žmogiškumą, siūloma kuo skubiau pareikšti paramą ir homoseksualistams, ir masinei imigracijai. Tarsi vienintelis galimas motyvas ginti savo tautą – aistringas priešiškumas kitoms. Tarsi žmogus, gimęs kitoje tautoje ar kitu keliu ieškantis Dievo, objektyvios tiesos, būtų tapatus individui, vergiškai tarnaujančiam iškreiptoms aistroms.

Ne, rudieji ponai. Homoaktyvistai – tai jūsų lyga. Jūsų aistros ir jų aistros priklauso tai pačiai kategorijai: egoizmo kategorijai. Kalbant apie masinę migraciją, tai kaip tik meilė pasaulio įvairovei, jo daugiatautiškumui – svariausias moralinis motyvas priešintis globalistiniam klajokliškumui ir tautų maišymui.

Rudojo atspalvio nacionalistams visiškai normalu palaikyti abortus, iškeikti senolį ar ligonį, pastumti vaiką ar tarpuvartėje sumušti šiek tiek kitaip atrodantį, kitaip mąstantį tautietį. Meilė? Kokia meilė? Meilė – tolerastų išmislas. Neapykanta kitiems – pagrindinis ar net vienintelis tokių nacionalistų motyvas, o meilė savo tautai – geriausiu atveju, teorinė abstrakcija, išnykstanti, kai tauta ima reikšti konkretų tautietį.

Neapykantos nacionalizmas reiškiasi ir politinio sektantizmo kontekste. Labai svarbu, kokį lyderį, kokią grupę palaikai. Joną ar Petrą. Jei aš palaikau Petrą, o tu – Joną, tai joks tu nacionalistas, priešingai – esi eretikas, degeneratas, tautos ir Tėvynės priešas. Ar tai – nacionalizmas? Ne, tai turi kitą pavadinimą – mizantropija.

Ne taip seniai už pasisakymus prieš mizantropiją sulaukta vienos plebso atstovės vertinimo: užmirškime šį durnių, jis – ne mūsų. O taip. Ir labai tuo džiaugiuosi.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. M. Kundrotas. Nacionalizmas ir nacizmas: vienovė, atskirtis ar priešprieša?
  2. G. Navaitis. Nacionalizmas – ES gelbėjimosi ratas
  3. Č.Iškauskas. Nacionalizmas ar tautiškumas: kokį turime Lietuvoje?
  4. M. Kundrotas. Edmundo Berko konservatizmas ir šiuolaikiniai lietuviškieji konservatoriai (IV)
  5. R. Ozolas. Nacionalizmas – tai šiuolaikinis humanizmas
  6. M. Kundrotas. Tauta ir ideologija
  7. M. Kundrotas. Ideologijos problema
  8. M. Kundrotas. Tautinio ekstremizmo baubas
  9. M. Kundrotas. Patriotai, kosmopolitai ir vatnikai: kas yra kas?
  10. M. Kundrotas. Nepaprastoji padėtis? O taip!
  11. M. Kundrotas. Nubudęs patriotizmas ar nauja komanda?
  12. M. Kundrotas. Etninių žemių akcentai šiuolaikinėje tautininkystėje
  13. M. Kundrotas. Edmundo Berko konservatizmas ir šiuolaikiniai lietuviškieji konservatoriai (IX)
  14. M. Kundrotas. Sąvokų diktatūra
  15. M. Kundrotas. Vilniaus atgavimas. Kas už? Kas prieš?
  16. M. Kundrotas. Žvejyba drumstame vandenyje
  17. M. Kundrotas. Darsyk apie autoritetus
  18. M. Kundrotas. Daina ir istorija (video)
  19. M. Kundrotas. Vidurys. Ar visada auksinis?
  20. M. Kundrotas. Radžvilogeitas ir melagėliai skarolskiai
  21. M. Kundrotas. Mirties vardas – islamas? Ne – liberalizmas
  22. M. Kundrotas. Kodėl vengiama senbuvystės argumento?
  23. M. Kundrotas. Ar apginsime savo didvyrius? (video)
  24. M. Kundrotas. Tautų teritoriškumas ir pasaulio įvairovė
  25. M. Kundrotas. Jaunas? Tautiškas? Marš mokytis!
  26. A. Avižienis. Nacionalizmas ir krikščioniška dvasia – draugai ar konkurentai?
  27. M. Kundrotas. Vidurys tautininkų politikoje (I): Dešinė ir kairė
  28. M. Kundrotas. Vidurys tautininkų politikoje (II): Tautiškumas ir valstybingumas
  29. M. Kundrotas. Nemeilė kitokiems ir pakanta gyvybės naikinimui
  30. M. Kundrotas. Šventybės gynyba ir humoras, kurio nėra

ALKO TURINYS

Pastabos 57

  1. .... says:
    2 m. ago

    Nacionalizmas meilė savo šaliai,o nacizmas neapykanta visoms kitoms tautoms,rasėms,religijoms,kitus įsitikinimus turintiems, ir pan.?

    Atsakyti
  2. Juozas P. says:
    2 m. ago

    Aptaku, deja, o reikia kažko aiškaus, kad neįvyktų tai:

    AFRIKA PAVERS EUROPĄ AFRIKA.

    Atsakyti
    • Rimgaudas says:
      2 m. ago

      Kvartero tarpledynmetis nėra pasiekęs temperatūrinio maksimumo, o tai reiškia, kad vis dar šiltės, todėl ne Afrika pavers Europą Afrika, o DIDĖJANČIOS TEMPERATŪROS PERMAINOS pavers Europą Afrika.
      M. Kundroto, kaip žmogaus, straipsnis yra normalus. Prie ko čia partijos ar mokslai? O apie lenkus, rusus, vokiečius, žydus ir tautiškumą jūs už mane išmanote geriau. Galiu pasakyti tik tiek, kad, nežiūrint tautybės arba religijos, visi nori primesti savo kultūros “pirmumą”, naudojant visas įmanomas kultūrinės – masinės erdvės komponentes. Būkime draugiški, atremiant hibridinių karų prieš mus išmoningumą.

      Atsakyti
      • Juozas P. says:
        2 m. ago

        Labai šmaikštu. Prie ko čia temperatūra? Jeigu Europoje europietiškoji kultūra kol kas dar yra, tai dar kokie 5 Merkel valdymo metai ir jos neliktų. Bet, ačiūDie, atsirado AfD.

        O po naujų rinkimų į ES parlamentą būtent nacionalistai sustabdys šią laviną.

        O mes gi čia kaip tikri provincialai prasivardžiuodami – lenkai/liankai pilam vandenį ant kitos Pasaulio nelaimės – Putino girnų.

        Atsakyti
    • !!! says:
      2 m. ago

      +++

      Atsakyti
  3. Joana says:
    2 m. ago

    Svarbiausia neperlenkti lazdos. Esu nacionalistė ir nebijau prisipažinti, nes be galo myliu savo šalį, jos istorija – kokia skaudi ji bebūtų, su piliakalniais ir pilkapiais, myliu gimtąją kalbą, kuri yra gražiausia pasaulyje ir daug dar ką myliu. Tai yra mano protėvių šalis, aš ją paveldėjau ir jaučiuosi čia šeimininkė. Svetimšaliams nekeršiju, neapmėtau akmenimis, jų nepravardžiuoju ir neįžeidinėju, tačiau jie turi gerbti mūsų kultūrą, papročius, jokiu būdu nediktuoti mums ir nenurodinėti kaip mes turime gyventi.

    Atsakyti
    • Žemyna says:
      2 m. ago

      + + + !

      Atsakyti
    • Bartas says:
      2 m. ago

      Joana, esi šauni Lietuvė. Pagarba.

      Atsakyti
  4. Antanas says:
    2 m. ago

    Jei rusai myli savo tėvynę, tai jie yra patriotai, o jei “pribaltai” myli savo tėvynę, tai jie – nacionalistai. 😄

    Atsakyti
    • Žemyna says:
      2 m. ago

      Be to, jei „pribaltas” stoja ginti savo Tėvynę (ypač – nuo slavų), tai yra fašizmas!

      Atsakyti
      • Antanas says:
        2 m. ago

        Įdomiausia yra tai, kad dauguma mūsų “didžiųjų brolių” visiškai neskiria itališkojo fašizmo nuo vokiškojo nacionalsocializmo ir III-jo Reicho vokiečius vadino fašistais (?!)… Beje, didžiarusiškąjį šovinizmą jie didžiuodamiesi vadina patriotizmu.

        Atsakyti
  5. Romas says:
    2 m. ago

    Labai tinkamas Antano pavyzdys. Dėka jo galima padaryti esminę takoskyrą tarp nacionalizmo puolamojo ir gynybinio. Panašus pavyzdys yra tarp lenkų ir lietuvių. Lenkai kovojantys dėl savo tautiškumo Lietuvoje, kas tai?

    Atsakyti
    • Antanas says:
      2 m. ago

      Atleisk, Tamsta Romai, bet lenkai gyvena Lenkijoje. O tie taip vadinami “panowie” Bubnel, Dedel, Gaidis, Kerszul, Kiszkel, Krepsztul, Wentis, Wojsznis ir t.t. tokie pat lenkai kaip aš marsietis. Apie tai, kokie “lenkai” gyvena Pietryčių Lietuvoje ir kokia “lenkų” kalba jie šneka, labai aiškiai išdėstė savo publikacijose ir akad. Z. Zinkevičius, ir Lenkijos kalbininkė prof. H. Turska, taigi norintys pamatyti pamatys, norintys išgirsti išgirs, norintys suprasti supras… O kvailiams kažką aiškinti nėra prasmės…

      Atsakyti
      • Bartas says:
        2 m. ago

        Antanas yra TEISUS. Pagarba.

        Atsakyti
    • Žemyna says:
      2 m. ago

      Tai kad dėl tautiškumo kovoti nereikia. Kokios tautinės kilmės esi, toks ir esi – tai tavo PRIVATUS reikalas, kad ir kur pasaulyje gyventum!
      Kiek žinau, dėl kitokios tautinės kilmės Vakarų valstybėse žmonės turi bėdų tik Lenkijoje. Ten skubama „sudaryti palankias sąlygas” „savanoriškam” savo tautybės atsisakymui. Ar ne todėl būtent per pastaruosius 30 m. dramatiškais šuoliais mažėjo PL lenkų skaičius? Nes, jei nori kuo nors rimtai verstis, užimti rimtas pareigas, pasas su lietuviška pavarde tau labai rimtas trukdis. Su tuo pasu esi užrakintas savo parapijoje.
      O Lietuvoje, dar gerokai iki sutarties su PL pasirašymo, jei pareikšdavai esąs lenkas pavarde… „Dobil”, tai niekas ir nevertė rašyti „Dobilas”. Taigi, rašyta pagal lenkišką (nors iš tiesų lietuviškos) pavardės SKAMBESĮ, kaip ir buvo vėliau parašyta dvišalėje sutartyje.
      Dangstydamiesi kova dėl tautiškumo, patys to gal net nesuvokdami, jie kažkieno noru užsiima kalimu į į viešąją nuomonę, jog Vilnius ir Vilnija – Lenkijai priklausančios žemės, jog milžinė grobuonė Lietuva apvogė mažytę visų skriaudžiamą Lenkiją.
      Kažin, kas iš ko pasiskolino hibridinio karo metodus – PL iš Kremliaus, ar visgi atvirkščiai? Juk PL nuo seno užsiima pretenzijų dėl iš jos „pavogtų” teritorijų reiškimu. Nuo pirmų žingsnių, kai atplyšo nuo UA lemkų genties ir Karpatų gabalą su žmonėmis kai pasiskolino ir taip iki pat Baltijos vis daugiau jų „skolinosi”, tai ligi šiol negrąžino.

      Atsakyti
      • Antanas says:
        2 m. ago

        Gal šiek tiek ne į temą, bet vis dėlto apie tautiškumą: tėvas – lietuvis, motina – gudė, o vaikas… lenkas (?!)… Kaip paaiškinti šitą fenomeną? Reiškia, kad, pvz., aš, lietuvis, galiu pasikeisti tautybę kaip kojines?

        Atsakyti
        • Žemyna says:
          2 m. ago

          Jei į lenkų – be eilės, tskant…
          Matau savo kaimynystėje – jei tik mišri šeima, o „tiošča” – „gryna lenkė” (su visa gimine Gudijoje, kalbanti rusų, baltarusių bei tuteišių kalbų mišiniu), jos anūkas „lenku” auga. Na ir kas, kad vardas ir pavardė lietuviški. O lietuvis žentas nė prasižioti toje šeimoje negali. Savas butas šeimai neįkandamas. Vienas iš tų šeimų vaikų tai bent kažkiek lietuviškai supranta, o kitas – tik rusiškai, o visas jų pulkelis kieme rusiškai kalba. (Beje, katras iš akademinių sluoksnių atėjęs seimūnas rengėsi išmesti lietuvių k. iš vaikų darželių?)

          Atsakyti
        • Tomas Antanui says:
          2 m. ago

          Šiek tiek ne į temą, bet duosiu pavyzdį. Jogailos tėvas uolus pagonis lietuvis, o motina arši slavė rusė, o pats Jogaila gimė ar tapo prolenkiškas. Kaip paaiškinti šį fenomeną? Paaiškinti galima tuo , kad augdamas rusiškoj aplinkoj ir kultūroj, bet turėdamas tėvą provakarietišką pagonį jis tapo lenku, nes lenkai tie patys slavai, kaip ir rusai, tik provakarietiški – t. y katalikai, o ne stačiatikiai. Tas pats ir su tavo išsakytu pavyzdžiu.

          Atsakyti
  6. Vilnietis says:
    2 m. ago

    šitas jau juokingai atrodantis kvazifilosofas maišo nacionalistus su nacistais.
    Aš siūlau alkas.lt už pastovų A.Juozaičio šmeižimą savo facebook paskyroje daugiau kundroto straipsnių nebespausdint. jų vertė nulinė kaip ir jis pats.

    Atsakyti
  7. Romas says:
    2 m. ago

    Gerą pavyzdį, kaip ginti savo tautiškumą ir tautiečius kitose šalyse pademonstravo žydai. Dar tarybiniais laikais. Jie organizavo visų (norinčių) pasaulio žydų atvykimą (gyvenimui) į Izraelį… Pasirūpino šiuo reikalu valstybiniu lygiu, skyrė pinigus, susitarė su šalių vyriausybėm. Vėliau tą patį padarė ir vokiečiai.
    Gal kada susiprotės ir lenkai? Tai geras sprendimas, jeigu kalba eina tik apie tautiečius. O ne apie kitos šalies teritoriją…

    Atsakyti
    • Žemyna says:
      2 m. ago

      Čia turėtų pasigirsti toks gudrus savim patenkintas „Kche, kche, kche…”
      Juk tikslai jų skirtingi! Žydų – įsitvirtinti žemėje, kuri jiems pažadėta. Strateginės tikslas – savo teritorijos plėtimas, nesibaigiančios varžybos su Europa ir Rusija dėl „kieno čia valdžia”, Wielkopolskos sukūrimas.
      Teritorijas visada lengviau užgrobti, kai nusižiūrėtoje šalyje pasirengusios laukia pakankamos pajėgos, padėsiančios plėšikui „susigrąžinti”, kas „jam priklauso” – silpninančios valstybę iki jos žemes užgrobiant, reikiamu metu pakelsiančios ginklą net ir prieš artimiausius kaimynus (ko trūksta – sukilimo? Reikia – tai bus!). Tuo tikslu čia paliktiems ir vis pakurstomiems „talkininkams” veidmainiškai meluojama, kad kaimynė dėl jų pergyvena, politiniai kašpirovskiai juos hipnotizuoja kalbomis apie jų patiriamas skriaudas bei „nutautinimą”. Nors iš tikro jų paskirtis – lemiamu momentu, jei prireiks, tapti patrankų mėsa. O pačioje Lenkijoje jie ne-pa-gei-dau-ja-mi, nes iš tiesų jie nelaikomi lenkais.
      Buvau liudininkė didžiosios lenkų repatriacijos. Būtent LENKŲ. LENKAI buvo įsileisti be kalbų. Mūsų pažįstami, kaimynai, bendraklasė išvažiavo. Įsileisti bent susituokusieji su Lenkijos piliečiais (tuo metu buvo leista jiems čia atvykti ir padėti giminėms iš čia išvažiuoti. Kas iš tuteišių spėjo tuo pasinaudoti, tie susitvarkė civilinės santuokos popierius).
      Pabėgti iš čia norinčių buvo masės, bet… Lenkija tuteišių neįsileido, nepripažino lenkais, nors lenkų kunigai buvo juos į lenkiškai parapijas įsirašę. Tarpukariu nutautintų Lenkijai nereikėjo. Net ir tų, kas uoliai stengėsi kaimynei kolaboruoti… Jie su tais žmonėmis pasielgė „strategiškai” – paliko juos čia. Juk ką gali žinoti – gal ateityje vėl prireiks tokios moralės žmonių paslaugų… Juk kiekviena gudri valstybė pasinaudoja išdavikais, bet… savais jų niekada nepripažins. Nes žino – tau išdavęs, bus pasirengęs ir tave išduoti. Jei bus naudingiau.
      Atrodo, po tokio pažeminimo savigarbos turintys žmonės ne į tą pusę žiūrėti neturėtų. Tačiau jie vėl atkišę ausis makaronams. Viltis miršta paskutinė? Nors ir kvailam aišku – jei kaimynei būtent jie, o ne teritorija rūpėtų – būtų seniai jiems parengta vieta, „skriaudžiami tautiečiai” seniausiai būtų pakviesti ir prie motinos krūtinės priglausti… Tokia „repatriacija” kainuotų ne ką daugiau, negu dabar jų ideologiniam apginklavimui (vėliavoms, plakatams, kompiuterizacijai, įv. premijoms, transportui, konferencijoms ir t.t. per tiek metų leidžiami pinigai.

      Atsakyti
  8. -.-.- says:
    2 m. ago

    autorius atkreipia dėmesį tikrai į labai svarbius klausimus. Koks tu nacionalistas ir savo tautos mylėtojas, jei jauti neapykantą savo tautiečiams, kurie kitaip mato pasaulį? Atvirkščiai, tokie veiksmai tik skaldo tautą ir neleidžia jai susitelkti tikrai svarbiems darbams (pavyzdžių toli ieškoti nereikia – viena partinė jėga kaip tik ir atsiskėlė sau 16-18 proc. tautos, o likę, jos požiūriu, geriausiu atveju – visiškai nesvarbūs antrarūšiai “tamsuoliai”).

    Atsakyti
    • Antanas says:
      2 m. ago

      Čia Tamsta apie ką? Apie paleckiukus (“Savi šaudė į savus”)? Apie titovus (“Partizanai buvo banditai, vagys ir žydšaudžiai”)? O kokia Lietuvoje yra ta viena partinė jėga? Komunistų partija? Beje, ekonominė valstybės padėtis priklauso ne nuo vienos partijos, o nuo daugelio faktorių. Tarp kitko, valdžią renkame mes patys. Ką išsirenkame, tą ir turime. 🤗

      Atsakyti
      • -.-.- says:
        2 m. ago

        galėčiau ir atsakyti, bet kam, jei vis tiek perskaitote ne taip, kaip parašiau, o savaip? :)))

        Atsakyti
        • Antanas says:
          2 m. ago

          Dar reikėjo parašyti: “Pats esi kvailys!” 😃

          Atsakyti
      • -.-.- says:
        2 m. ago

        na, jei kalbate apie nusikalstamas organizacijas ar pavienius nusikaltėlius (taip mėgindamas netiesiogiai patekti pavyzdį, kuris priverstų suabejoti “neneapykantos” idėjos veiksmingumu, tai juos visuomenė juk ir izoliuoja nuo savęs, kol “pagis”, t.y. kol išmoks elgtis visuomenės atžvilgiu nedestruktyviai, o visuomenė tuo tarpu galės ramiai pagyventi, nejausdama priešiškų jausmų savo tautiečių (bendrapiliečių) atžvilgiu.

        Beje, pasibaigus izoliavimo laikui sveikose visuomenėse dar būna įvairios integracinės programos, kurios leidžia sugrąžinti žmogų į visuomenę (aptariamu atveju, į tautą), t.y. visai nebūtina jausti jiems (ir jų palikuonims iki trisdešimt devintos su puse kartos) “amžiną neapykantą”, o praeinančius apmėtyti gendančiais maisto produktais ar žodiniu arba virškinamojo trakto turiniu. :))

        Atsakyti
  9. Kniedė says:
    2 m. ago

    Kada,p.Kundrotas,kels savo asmenybę į Lietuvos Respublikos prezidentus???

    Atsakyti
  10. Romas says:
    2 m. ago

    Marius kelia jautrius klausimus, problemas kurių sprendimui būtina dvasinė branda. O, kaip tik šito ir trūksta…

    Atsakyti
  11. Linksma stebeti kaip says:
    2 m. ago

    Kundrotas vercia savo kaili… kiek jis metu vis bando baigti studijas- 15 ar 20 metu, ar pabaige, ne?! Laikui begant patapo toks muilinas KONJUNKTURINIS PRISIPLAKELIS, kiek partiju pakeite, nesuskaiciuosi- Pankistas, Paksininkas, dabar- Puteikininkas… vis ties raide “P”… matyt kita “stotele” bus Puidokininkas 🙂

    Atsakyti
    • Vilnietis says:
      2 m. ago

      būtent. degradavo tas kundrotas visiškai. Nuo ryto iki vakaro sėdi facebooke šmeižia Juozaitį, aukštiną puteikį, ant visų loja, su visais buvusiais bendražygiais jau susiriejo su busimais tuoj susiries irgi.
      man tai jis visiškas dunrnelis. kiek partijų ar judėjimų jis buvo- tiek visas sužlugdė ir paliko. dabar laikas išsprogdinti puteikio partiją iš vidaus ir keliaus toliau.

      Atsakyti
  12. Žemyna says:
    2 m. ago

    Tie, kas krikščioniais esantys skelbiasi, bet stengiasi užgožti kitą tautą (net ir jų žemę užgrobiant), yra ne krikščioniai, o sukčiai, melagiai, paniekinantys Dievą, kurio vardu savo veiksmus dangsto.
    Krikščionybė skelbia, jog kalbos ir tautos iš Dievo atsirado (išsk. tas, kurios atsirado hiperaktyvioms dūšioms okupavus kitos tautos žemę ir, susimaišius su vietos gyventojais, savaime susikūrusias iš vietos gyventojų ir okupanto kalbos mišinio – t.y., hibridines okupantų kalbas).
    Tikintis Dievą nekels balso nei rankos prieš tautą bei jos kalbą jos pačios žemėje. Tikintis Dievą nenaudos savo kalbos okupacijos įrankiu, kad jos pagalba kitos tautos žemę nusavintų. Kitatautis, atvykęs į kitos tautos žemę, elgsis mandagiai, kaip ir dera svečiui šeimininko namuose elgtis.
    Beje, nepainiokime fizinio kūno buvimo kurioje nors vietoje su jo kalba, nei tos kalbos teise į viršenybę. Jeigu tas kūnas bei iš jo kilę palikuonių kūnai keitė savo tautybę ir tikėjimą kartu su vienas kitą keičiančiais okupantais, Tarptautinės teisės požiūriu tai nėra pateisinama priežastis jo kalbai teikti privilegijų jo gyvenamoje vietoje, ji negali būti naudojama ginklu prieš kamieninės tautos kalbą.
    Beje, tautos naudojama hibridinė kalba savaime įrodo, jog ji įsikūrusi ne savo, o užgrobtoje žemėje. Tikintiesiems, žinantiems, jog kalbas sukūrė Dievas, saugoti nehibridines kalbas yra pirmaeilė PAREIGA ir jų pačių egzistencinė būtinybė. – Kūrėjas kūrė tik tai, kas BŪTINA gyvybei Žemėje išlikti. Kiekvienas jo Kūrinys turi ne vieną paskirtį, tik ne visos žmogui jau žinomos. Taip ir kiekviena Jo duota Kalba – jų paskirtis ne tik tarpusavyje pasišnekučiuoti. Nehibridinės kalbos gyvybiškai būtinos žmonijai, ir priežastis išaiškės, kai ateis laikas. Todėl kiekvienos tautos pareiga – saugoti savo kalbą savo tautos žemėje, apsaugoti ją nuo tądien madingų svetimų kalbų įtakos. Kalbą gali tik sąmoninga Tauta išsaugoti, ir tai nėra nusikaltimas kitoms tautoms!. Tai nei nacizmas, nei, juolab, fašizmas. Tai daug paprasčiau – tai tavo ATSAKOMYBĖ ir PAREIGA ir tavo paties, ir ne tik tavo palikuonių labui. Net jei šiandien dar nepriėjai tos brandos, kad tai suprastum.

    Atsakyti
  13. Romas says:
    2 m. ago

    Facebokui neturiu laiko, asmeniškai Mariaus nepažįstu, bet jo straipsniai – puikūs. Jie skatina žmonių sąmoningumą, verčia susimastyti aktualiausiais klausimais, ieškoti sprendimų.
    Visiems neįtiksi, kūrybinės jam dvasios ir stiprybės.

    Atsakyti
  14. Žemyna says:
    2 m. ago

    O kaip jums patinka tai, kad mūsų URMas išvyko į JAV atidengti paminklo Ramanauskui-Vanagui? Nors dėl jo kaltinimų Laisvės kovotojams teko po jo langais mitingą rengti? Juk pagal jo pritariamus kovotojų šmeižikams priešintis okupacijai – nusikalstama?

    Atsakyti
  15. Rafa says:
    2 m. ago

    Įdomu, kur Kundrotas apšmeižė Juozaitį? Nepalankus vertinimas nėra šmeižtas. O kada buvo paksininkas, gal kas galėtų pateikti kokių nuorodų? Panką, kiek žinau, pats į tautininkus ir atvedė, tai klausimas, ar Kundrotas buvo pankistas, ar Panka – kundrotistas. O šiaip paskutinė straipsnio pastraipa kai kam gerai pataikė, kad toks putojimasis. Lyderiai painiojami su idėjomis, bet ribotiems fanatikams tai būdinga.

    Atsakyti
    • Vilnietis says:
      2 m. ago

      tu pažiūrėk į jo šitbuko paskyrą ir pamatysi kaip nuo ryto iki vakaro jis šmeižia Juozaitį. labai toli tai tiesiog nuo nepalankių vertinimų. niekam nerūpi jo nei pirma nei paskutinė pastraipa- nes jis pats seniai niekam nerūpi.
      koks kam skirtumas ką rašinėja tiesiog eilinis bomželis?

      Atsakyti
    • Vilnietis says:
      2 m. ago

      tu pažiūrėk į jo šitbuko paskyrą ir pamatysi kaip nuo ryto iki vakaro jis šmeižia Juozaitį. labai toli tai tiesiog nuo nepalankių vertinimų. niekam nerūpi jo nei pirma nei paskutinė pastraipa- nes jis pats seniai niekam nerūpi.
      koks kam skirtumas ką rašinėja tiesiog eilinis bomželis?

      Atsakyti
  16. Žemyna says:
    2 m. ago

    Girdėjote? Ar ne rytoj 10 val. Nepriklausomybės a. kviečiami rinktis mūsų lenkai. Iš ten jų eisena pajudės link Aušros vartų, kur 12 val. mišios Liublino unijos sukakčiai ir konstitucijai paminėti… Neužmiršo nė to pareikšti, jog JI, mūsų strateginė, įkūrė pirmąją Europoje ES… Lietuviai, žinoma, niekuo dėti… Kaip suprantu, LDK buvo slapyvardis, po kuriuo slėpėsi Lenkijos DK…
    Eis kaip visada, mums panosėje švytruodami kaimynės vėliavomis? Tomis pačiomis, su kuriomis lietuviai net ir visomis šeimomis buvo žudyti, ar bent iš savo namų bei ūkių lauk išvyti, ir nuo tada jie tapo okupanto „teisėta nuosavybe”? Dar pareiškė, jog nesvarbu, kad abi pusės skirtingai vertina tuos laikus. Bet tai neturi trukdyti švęsti konstituciją ir uniją… 🙂
    Štai tokiom povo plunksnom apkaišys tarpukario „mažytį nesusipratimą”, ir jo uodegos spalvų apakinti valstiečiai su premjeru net neskaitę pratęs sutartį? Ir TAUTOS NEATSIKLAUSĘ?
    Tiesa, neseniai paskleidė naują versiją – jog tarpukario Vilnijos (ir ne tik jos!) užgrobimu PL išgelbėjo LT Nepriklausomybę…

    Atsakyti
  17. Skalvis says:
    2 m. ago

    Ar įmanomas nacionalizmas be neapykantos? Neįmanomas: kol nėra tautų lygybės prieš įstatymą ir Dievą. Ir kol vyrauja kapitalizmas – instinktų tenkinimo, betkokia kaina, kultas.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      2 m. ago

      Netiesa.

      Atsakyti
      • Skalvis says:
        2 m. ago

        Ačiū, pasitaisau: ne” kol vyrauja kapitalizmas” , bet kol vyrauja materialistinis ekstremizmas, kuris reiškiasi tiek įvairiomis religijomis, tiek įvairiomis ideologijomis. Visumoje imperializmu. Iš esmės nėra skirtumo tarp krikščionybės, bolševizmo ir kapitalizmo. Visi jie norėjo ir nori pasaulinės valdžios bet kokia kaina. Visi jie kiršina vienas tautas prieš kitas ir taip jas naikina. Tiek Bažnyčios, tiek Komunistų, tiek Kapitalistų elitas nemato skirtumo kokia tauta bus sunaikinta ir kiek milijonų žus. Tauta, tai liaudis – kam ji? Nacionalizmą jie naudoja žmonėms sukiršinti ir taip juos sunaikinti. Todėl aš esu anti nacionalistas. Aš esu rasistas. Baltųjų liko vos keli procentai. Ir visada Europiečiai buvo naikinami po nacionalizmo vėliava – gal užteks? Gal atsikratykim azijietiškos pasaulėžiūros ir vėl atraskim Keltų-Baltų Europą ? Jonai, kaip dabar ?

        Atsakyti
        • Skalvis says:
          2 m. ago

          Prie to paties noriu pasakyti, jog nacionalizmą suprantu, kaip valstybinį šovinizmą, kuris irgi naikina tautiškumą. Tauta: žemė, genai ir kalba. Tautiškumas paprastų žmonių reikalas, jokiai nacionalinei valdžiai jis nerūpėjo ir nerūpės. Nebent iš to galima gerai pasipelnyti. Tarkim karai ar sportas.

          Atsakyti
          • Skalvis says:
            2 m. ago

            Žinoma, karai ir sportas, tai tik riebiausios žuvys. Nacionalizmo dūda labai praverčia užmaskuojant milijardines aferas, perkant auksinius šaukštus, atsigabenant begalę pigios darbo jėgos ir tt – viską paverčiant šventu reikalu : vardan tos….na, ir į valdžia nacionalizmas atveria duris. Ilgam.

          • Skalvis says:
            2 m. ago

            Kadangi nuolatos painiojamos žodžių ir sąvokų reikšmės, pabandysiu paaiškinti: Tauta – tai Ethnos. Tautinė valstybė būtų etninė lietuvių valstybė. Tokios niekada nebuvo. Tai pačiai tautai priklauso tik to paties genetinio kodo žmonės. Nacija – valstybės piliečiai. Čia tautybė ar rasė neturi jokio vaidmens. Pilietybė, taip pat neturi nieko bendra su tautybe ar rase. Liaudis – darbo žmonių visuma. Gali būti belekokia. Kad ir tarybinė. Vakaruose žodis Tauta yra pakeistas žodžiu Nacija. Tai klasta, kuri naikina etniškumą – tautiškumą. O kur kalbos inspekcija žiūri ? Kodėl neskiria baudų už žodžių ir sąvokų iškraipymą ?

        • Hau says:
          2 m. ago

          Nacionalizmas turėtų eiti išvien su rasizmu, tada viskas gerai susiderina. Tai, pagaliau, yra protinga. Jei gerbi savo Tautą, reikia palaikyti ir savo Rasę, nes tai taip pat yra artima giminingų žmonių grupė, kurios aplinkoje Tauta gyvena.

          Atsakyti
          • Skalvis says:
            2 m. ago

            Gerbti ir mylėti savo tautą ir savo rasę yra lygiai tas pats kaip gerbti ir mylėti savo tėvus ir savo vaikus. Tai tas pats.Tai kiekvieno šventa pareiga. Visiems: baltiesiems, judošiams, juodiesiems, kiniečiams ir tt Bet kodėl tai daryti leidžiama tik vienai rasei, tik vienai , tipo, tautai ?!? Visi kiti – niekinkit save ir naikinkite…

    • Žemyna says:
      2 m. ago

      Tinkamomis tam sąlygomis – įmanomas. Tačiau kai ji specialiai skatinama, keliant nepagrįstas pretenzijas, savo nusikaltimą keliant lyg nuopelną, tai anksčiau ar vėliau tai gali sukelti net ir nevaldomą neapykantą.

      Atsakyti
  18. Romas says:
    2 m. ago

    Skalvio klausimas, ar įmanomas nacionalizmas be neapykantos, reikalauja patikslinimo. Patikslinimo – kas yra nacionalizmas. Nes Skalvio ir Jono Vaiškūno nacionalizmo sąvokos supratimas skyresi.
    Jeigu nacionalizmas yra ideologija propaguojanti vienos nacijos pranašumą kitų atžvilgiu, kaip pvz. vokiečių prie Hitlerio, tai Skalvis teisus. Bet tokiu atveju reikėtu naudoti nacizmo terminą.

    Gynybinio nacionalizmo atveju jokio pranašumo kitų nacijų atžvilgiu nėra. Tad pilnai įmanoma apsieiti be neapykantos…

    Atsakyti
  19. svaja says:
    2 m. ago

    Tautininkų , o ne fašistų sudirbtų “nacionalistų” .Kodėl tiesiog atsipalaidavus iš žodyno metami lietuviški terminai /žodžiai ,juos iš karto keičiant “tarptautiniais” .

    Atsakyti
  20. Žemyna says:
    2 m. ago

    Kodėl negirdžiu džiūgavimo šūksnių?
    Lenkija apdovanojo nemažai mūsiškių. Tarp apdovanotųjų Bumblausko nėra, bet yra naujasis, dar kojų nespėjęs apšilti Kultūros ministras. Kaži – tai avansas už būsimą lankstumą, ar jau už nuopelnus?

    Atsakyti
  21. Kam įmanomas, kam - ne says:
    2 m. ago

    Vilniuje nuniokotas Artūrui Sakalauskui skirtas paminklas
    – delfi.lt/news/daily/lithuania/vilniuje-nuniokotas-arturui-sakalauskui-skirtas-paminklas.d?id=81080555

    Atsakyti
  22. Skalvis says:
    2 m. ago

    Aš jau įpratęs, kaip kariamas šuo, kad mano nuomonė netvirta, jos nepatvirtina valdžia ir ji nepasirodo Saulės šviesoje. . Bet, kad išbūtų keletą valandų ir ją išimtų – dar nebuvo. Na, pabandom iš naujo ( dydis revizorius gal jau įkalė ir miega , o mažieji bus nuolaidūs. Beje, vakar Pasaulis minėjo spaudos laisvės dieną ir pažymėjo, kai kurias ES šalis, blogoje šviesoje… )
    Taigi, kas buvo pašalinta: vienas pamąstymas buvo apie tai, kad po nacionalizmo vėliava labai sėkmingai paslepiamos milijardinės vagystės, jas paverčiant šventu reikalu : vardan Tos ….Kitas pasisakymas buvo apie žodžių ir sąvokų klastojimą. Baldžiau paaiškinti sąvokas : Tauta, Nacija, Liaudis, Pilietis, Valstybė… ir prašiau jų neiškraipyti ir neklastoti – nepavyko….

    Atsakyti
  23. Skalvis says:
    2 m. ago

    Aš jau įpratęs, kaip kariamas šuo, kad mano nuomonė netvirta, jos nepatvirtina valdžia ir ji nepasirodo Saulės šviesoje. . Bet, kad išbūtų keletą valandų ir ją išimtų – dar nebuvo. Na, pabandom iš naujo ( dydis revizorius gal jau įkalė ir miega , o mažieji bus nuolaidūs. Beje, vakar Pasaulis minėjo spaudos laisvės dieną ir pažymėjo, kai kurias ES šalis, labai blogoje šviesoje. )
    Taigi, kas buvo pašalinta: vienas pamąstymas buvo apie tai, kad po nacionalizmo vėliava labai sėkmingai paslepiamos milijardinės vagystės, jas paverčiant šventu reikalu : vardan Tos ….Kitas pasisakymas buvo apie žodžių ir sąvokų klastojimą. Baldžiau paaiškinti sąvokas : Tauta, Nacija, Liaudis, Pilietis, Valstybė… ir prašiau jų neiškraipyti ir neklastoti – nepavyko….

    Atsakyti
  24. Hau says:
    2 m. ago

    Kundroto bėda, kad jis buvo fanatiku Tikėjimo žodyje. Todėl visur bando manipuliuoti sąvokomis Meilė ir Neapykanta, nors nacionalizmas yra ne apie tai. Galiausiai Kundrotas tapo ne tik tolerastu, bet ir karjeristu, konformistu, ką pats teisingai paminėjo. Tada belieka kiršinti, savo aplinkoje pilstyti tolerastinį purvą. Įsivaizduokite, jei kas antras Lietuvos žmogus būtų kaip Kundrotas, mes gyventume tarsi beprotnamyje. 🙂 Grįžtant į pradžią, tai yra pamoka mums visiems: saugokime savo vaikus nuo patekimo į globalistines religines sektas, kad neatsitiktų kaip p. Kundrotui!

    Atsakyti
    • Romas says:
      2 m. ago

      Mylėti tik savo vaikus, savo tautą ir savo rasę nepakanka. Būtina, bent jau toleruoti ir kitas. Nes be tolerancijos, prie dabartinės ginkluotės tai vedą į pasaulinį krachą…
      Marius Kundrotas sąmoningai ar intuityviai ieško “recepto”, kaip taikoje ir prasmingai sugyventi visiems.

      Atsakyti
      • Skalvis says:
        2 m. ago

        Pagal tamsta gaunasi, jog jei myli savo vaikus, tai savaime aišku, neapkenti kitų vaikų ? Jei gerbi savo tėvus – niekini kitų tėvus ? Kodėl darot tokias išvadas ?

        Atsakyti
        • Romas says:
          2 m. ago

          Iš “Hau” komentarų.

          Atsakyti
  25. Žemyna says:
    2 m. ago

    Norite iš nuostabos aukštielninki apvirsti? Maloniai prašom:
    Skvernelis: puoselėkime savo tradicijas, gerbkime kalbą, būkime laisva ir stipri valstybė…
    Tai – Delfyje. Gal ir kitur yra. :
    Taip tikisi palenkti tuos, kas už Juozaitį balsuoti nusprendė? 🙂

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

M. Kundrotas. Apie lyčių perkūrimą – šaltai, bet iš esmės

M. Kundrotas. Apie lyčių perkūrimą – šaltai, bet iš esmės

2021 03 02
„Mokslo sriuba“: kokią grąžą valstybei generuoja investicijos į mokslą ir studijas? (video)

M. Kundrotas. Nužmoginimas ir nužmogėjimas. Ką pasakė Artūras Žukauskas?

2021 02 25
D. Norkūnas. Nuo manęs Lietuvai (video)

D. Norkūnas. Nuo manęs Lietuvai (video)

2021 02 24
V. Bukaitė. P. Klimas Lietuvių konferencijoje: rengėjas, dalyvis, metraštininkas

V. Bukaitė. P. Klimas Lietuvių konferencijoje: rengėjas, dalyvis, metraštininkas

2021 02 23
Atminties archyvai | Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro nuotr.

Politinės užuovėjos nebus: Genocido centras ir toliau bus puolamas

2021 02 22
Prezidento A. Smetonos tragiškas gyvenimas JAV 1941–1944 metais

Prezidento A. Smetonos tragiškas gyvenimas JAV 1941–1944 metais

2021 02 21
B. Makauskas. Suvalkų sutartis – po šimto metų (V)

B. Makauskas. Suvalkų sutartis – po šimto metų (V)

2021 02 18
post.lt nuotr.

Kokią istoriją apie Vasario 16-ąją pasakoja pašto ženklai?

2021 02 16
Kryžkalnyje iškilmingai atidengtas Lietuvos partizanų memorialas | lrp.lt, R. Dačkaus nuotr.

Z. Tamakauskas. Vasario 16-oji – trykštanti mūsų stiprybės gyvybingoji dvasia

2021 02 16
Vokietijoje rastas Vasario 16-osios Lietuvos Nepriklausomybės Akto originalas

D. Tarailienė. Žvilgsnis į 1918 m. Vasario 16-ąją

2021 02 16
Rodyti daugiau

Naujienos

Sostinė 700-ąją sukaktį pasitiks su įspūdingais kultūros ir meno renginiai
Kultūra

Sostinė 700-ąją sukaktį pasitiks su įspūdingais kultūros ir meno renginiai

2021 03 06
Kauno modernizmo architektūros paraiška pateikta UNESCO Pasaulio paveldo centrui
Kultūra

Kultūros ministras: „Ieškosime sprendimų dėl muziejų veiklos atnaujinimo“

2021 03 06
Atėjo laikas skiepytis nuo erkinio encefalito
Gamta ir žmogus

Po storu sniego sluoksniu peržiemoję erkės ruošiasi pavasariui

2021 03 06
Kada paskutinį kartą valėte šiuos 5 buities prietaisus?
Gamta ir žmogus

Kai kuriuos buitinių prietaisų nesklandumus galima išspręsti ir patiems

2021 03 06
Briedis | wikipedija.org nuotr.
Gamta ir žmogus

Ant kelių likusi druska naktimis vilioja stirnas ir briedžius

2021 03 06
Agurkai – gaivios organizmui naudingos daržovės
Gamta ir žmogus

Agurkai – gaivios organizmui naudingos daržovės

2021 03 06
Mokytoja su mokiniais | A.Žuko nuotr., smm.lt
Lietuvoje

Savivaldybės kviečiamos jungtis prie saugaus pradinukų grįžimo į mokyklas projekto

2021 03 06
am.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Aplinkosaugininkų pagalbininkai turės daugiau laisvės

2021 03 06


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • vasionis apie Kultūros ministras: „Ieškosime sprendimų dėl muziejų veiklos atnaujinimo“
  • Vaclovas Mikailionis apie Žymų etnoastronomą, baltų kultūros tyrinėtoją Joną Vaiškūną 60-mečio sukakties proga sveikina Romuva
  • Svajonė apie Sostinė 700-ąją sukaktį pasitiks su įspūdingais kultūros ir meno renginiai
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Sostinė 700-ąją sukaktį pasitiks su įspūdingais kultūros ir meno renginiai
  • Kultūros ministras: „Ieškosime sprendimų dėl muziejų veiklos atnaujinimo“
  • Po storu sniego sluoksniu peržiemoję erkės ruošiasi pavasariui
  • Kai kuriuos buitinių prietaisų nesklandumus galima išspręsti ir patiems

Skaitomiausi straipsniai

  • Č. Iškauskas. Žydai – bolševikų tarnyboje peržiūrėta: 1286; komentarų: 14
  • Grupė visuomenininkų reikalauja stabdyti propagandinius išpuolius priešinančius tautines mažumas ir lietuvius peržiūrėta: 1218; komentarų: 17
  • R. Karbauskis. Ar tradicinės šeimos gynimas bus pripažintas nusikaltimu? (video) peržiūrėta: 938; komentarų: 49
  • V. Valiušaitis. Išdrįsti atsistoti prieš Legioną peržiūrėta: 562; komentarų: 9
  • M. Kundrotas. Nužmoginimas ir nužmogėjimas. Ką pasakė Artūras Žukauskas? peržiūrėta: Array; komentarų: 24
  • M. Kundrotas. Nužmoginimas ir nužmogėjimas. Ką pasakė Artūras Žukauskas? peržiūrėta: Array; komentarų: 24

Artimiausi renginiai

  1. Rasos

    2021-06-23 08:00 - 2021-06-24 17:00

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

M. Kundrotas. Apie lyčių perkūrimą – šaltai, bet iš esmės

by Jonas Vaiškūnas
2021 03 02
3
M. Kundrotas. Apie lyčių perkūrimą – šaltai, bet iš esmės

Šiandieniniai Seimo liberalai rengia Lietuvai keturių priemonių paketą lyčių perkūrimo srityje. Tai – Stambulo konvencijos ratifikavimas, lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas,...

Skaityti toliau

M. Kundrotas. Nužmoginimas ir nužmogėjimas. Ką pasakė Artūras Žukauskas?

by Jonas Vaiškūnas
2021 02 25
24
„Mokslo sriuba“: kokią grąžą valstybei generuoja investicijos į mokslą ir studijas? (video)

Ne taip seniai Seimo švietimo komiteto pirmininkas, vadinamosios Laisvės partijos atstovas Artūras Žukauskas atskleidė savo požiūrį į demokratiją atsisakydamas kviesti...

Skaityti toliau

D. Norkūnas. Nuo manęs Lietuvai (video)

by Jonas Vaiškūnas
2021 02 24
7
D. Norkūnas. Nuo manęs Lietuvai (video)

Seimo pavasario sesijoje planuojami klausimai tokie kaip partnerysčių įteisinimas ir Stambulo konvencijos ratifikavimas. Tai tik pora radikalių teisinių sprendimų, kurie...

Skaityti toliau

Naujausios pastabos

  • vasionis apie Kultūros ministras: „Ieškosime sprendimų dėl muziejų veiklos atnaujinimo“
  • Vaclovas Mikailionis apie Žymų etnoastronomą, baltų kultūros tyrinėtoją Joną Vaiškūną 60-mečio sukakties proga sveikina Romuva
  • Svajonė apie Sostinė 700-ąją sukaktį pasitiks su įspūdingais kultūros ir meno renginiai
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
Kitas straipsnis
Šančiai | D.Petrulio nuotr.

Už ką Kaunas nekenčia upių? Šančių krantinės projektas – vienas atsakymų

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | Visi rašiniai
Pradžia

 

Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Apie Alkas.lt
  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai