Pirmadienis, 2 birželio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Akiračiai

V. Vaitkevičius. Nemuno kilpose atrasti nežinomi senovės lietuvių pilkapiai

Vykintas Vaitkevičius, www.vykintokeliai.lt
2018-11-09 15:00:58
15
V. Vaitkevičius. Nemuno kilpose atrasti nežinomi senovės lietuvių pilkapiai
Senovės lietuvių pilkapiai Birštono centriniame parke | V. Vaitkevičiaus nuotr.
Senovės lietuvių pilkapiai Birštono centriniame parke | V. Vaitkevičiaus nuotr.

Džiugi žinia baltų kultūros puoselėtojams: antradienį, prieš prasidedant pilkapiams skirtam seminarui Nemuno kilpų regioninio parko lankytojų centre, už poros šimtų metrų nuo šio pastato buvo apžiūrėti ir apmatuoti iki šiol nežinomi senovės lietuvių pilkapiai!

Archeologų akimis mažiausiai trylika Birštono centrinio parko pilkapių (jų dydis svyruoja nuo 5,5 iki 12 m skersmens, nuo 0,5 iki 1,8 m aukščio) yra lengvai matomi, tačiau išsidėstę dideliame plote kelių hektarų plote ir iš dalies apardyti takelių, aikštelių, kitos žmonių veiklos. Tikėtina, kad pilkapių yra dar daugiau, ypač nežvalgytoje parko pietinėje ir pietvakarinėje dalyje.

Pilkapių dydis ir išvaizda būdinga IX-XI a. laikotarpiui ir ši senovės laidojimo vieta be mažiausios abejonės susijusi su senuoju Birštonu, kurio branduolį sudaro Vytauto kalnu vadinamas piliakalnis ir į pietus nuo jo plytinti senovės gyvenvietė. Trūkstama archeologinės vietovės dalis – baltų šventvietė – šiandien pirmiausiai sietina su rytų kryptimi (įsauliui) tekėjusiu Druskupiu, žinoma, ir ten pat į Nemuną sruvusiais mineralinio vandens šaltiniais.

Belieka šių eilučių skaitytojus kviesti ir skatinti baltų paveldo paieškas tęsti, gilinti žinias, kaupti patirtį, o labiausiai – žvalgyti ir įsižiūrėti į mus supančią aplinką. Kaip rodo naujausias atradimas Birštone, kartais mums paprasčiausiai sunku patikėti tuo, kas akivaizdu. Tad nuo šiol būkime dar atidesni ir drąsesni!

Senovės lietuvių pilkapiai Birštono centriniame parke apžiūrėti ir apmatuoti dalyvaujant dr. Gediminui Petrauskui ir Burkvydui Kaluškevičiui. (Sampilai matomi nuotraukos dešinėje). | V. Vaitkevičiaus nuotr.
Senovės lietuvių pilkapiai Birštono centriniame parke apžiūrėti ir apmatuoti dalyvaujant dr. Gediminui Petrauskui ir Burkvydui Kaluškevičiui. (Sampilai matomi nuotraukos dešinėje). | V. Vaitkevičiaus nuotr.

 

1) Birštono piliakalnis, vad. Vytauto kalnu; 2) Senovės gyvenvietė; 3) Pilkapiai (dalis); 4) Vieta, kur galėjusi būti baltų šventvietė | nzt.lt kartografinis pagrindas, vykintokeliai.lt pieš.
1) Birštono piliakalnis, vad. Vytauto kalnu; 2) Senovės gyvenvietė; 3) Pilkapiai (dalis); 4) Vieta, kur galėjusi būti baltų šventvietė | nzt.lt kartografinis pagrindas, vykintokeliai.lt pieš.

Išvykoje į Birštoną ar susiruošę į ekskursiją, nepamirškite apie pilkapius! Jie lengvai pastebimi plote lygiagrečiame Kęstučio gatvei (apie 54.608066, 24.031868), netoli nuo Algirdo ir Pušyno g. sandūros (apie 54.610564, 24.026668) ir kitose parko vietose.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. A.Mikus. Obuolys ir riešutai. Dar kartą apie senovės baltų dualizmą
  2. Telšiuose vyks seminaras „Baltų kelias“
  3. „Baltų kelias“ apima visą Lietuvą
  4. J. Trinkūnas. Marija Gimbutienė ir Romuva (video)
  5. T. Baranauskas. Naujai prakalbinta aisčių istorija
  6. Pribrendo metas tyrinėti aisčių mįslę, vakarų baltų pasaulį (I)
  7. Š. Laužadis. Ko mūsų nespėjo išmokyti Jonas Trinkūnas?
  8. V. Rutkūnas. Naujiems Saulės metams krivūlė nubrėžė gaires: veiksmas baltų gyvasčiai kelti (video)
  9. Baltijos gintaro meno centras kviečia į V. Vaitkevičiaus paskaitą „Baltų šventviečių atodangos“
  10. Marijai Gimbutienei – 90 (video)
  11. Smolensko archeologas krivičių gentį susiejo su baltais
  12. „Baltų kelias“: iššūkiai ir galimybės
  13. „Baltų genas“: A.Girininkas apie neolito gyvybės ir mirties simbolius (audio)
  14. Krivės sveikinimas Saulėgrįžos proga (video)
  15. T. Statkuvienė: Pamirus kiek laiko būna gėlėse, o iš tų gėlių vėl gema žmonės

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 15

  1. Vilna says:
    7 metai ago

    Šiais metais teko būti Birštone, tai pagalvojau šitoks piliakalnis, o jo vaidmuo mūsų istorijoje nėra atskleistas. Koks baisus aplaidumas – iš kur jis toks… Pasižvalgęs pamaniau, kad netoliese galėjusi būti brasta, taigi piliakalnio įgula turėjusi saugoti praėjimą toliau į Lietuvą, priešo praplaukimą vasarą ar praėjimą ledu žiemą Nemuno kilpomis nuo Kauno pusės darė neįmanomą. Nemuno vidurupyje yra ir daugiau piliakalnių tiek vienoje, tiek kitoje jo pusėje. Antai, Alytuje vienoje pusėje yra Miniškių, kitoje – didžiulis ir įdomus Radžiūnų piliakalnis. Apskritai dabartinė Užnemunė, kaip Lietuvos valstybės teritorija, be niekur nieko neatsirado. Tie piliakalniai tik patvirtina, kad kova dėl Užnemunės nuo 11-o amžiaus (Netimeras) iki Žalgirio pergalės buvo pagrindinė Lietuvos kovų už išlikimą arena. Pagrindinis krikščionybės skverbimasis vyko būtent Nemuno vidurupio ruože. Tai Lietuvos istorijos koncepciniai dalykai.

    Atsakyti
  2. Rimgaudas says:
    7 metai ago

    Sėslūs Nemuno kilpų žemėje atsiradę sodiečiai (paganas, lot – valstietis, sodietis) dokumentuotai (turėjo savo paleoastronominį kalendorių) įsikūrė 6 766 m. pr. Kr. laiku. Tai buvo dinastinė vietinių kunigaikščių toli dar iki didžiųjų Jogailos ir Vytauto laikų egzistavusi valda. Džiaugiuosi kolegų Vykinto su Burkvydu atradimais viliantis, kad šiame regione jie nebus paskutiniai. Sėkmės!

    Atsakyti
    • Tvankstas says:
      7 metai ago

      Gerb. Rimgaudai, iš pagarbos Jūsų žinioms.
      Jūs žinote plačiai ir sena, ir nauja, ir mintijate pirmeiviškai, bet su man nesuprantamu išlikusiu, anksčiau išsiugdytu bei įsišaknijusiu įpročiu – su nuolankiu lankstymusi liaudynų / lotynų kalbai, todėl noriu priminti, kad liaudynų ‘paganus’ neturi veiksmažodžio šiam žodžiui, o prasminis atitikmuo būtų lietuvių ‘pa-gin-ti’, ‘pa-gany-ti’, kur ir priesaga, ir šaknis aiškiai išreikštos ir išlikę iki šiandien tik mūsų kalboje.

      Atsakyti
  3. gintas says:
    7 metai ago

    Maciau yotuobej kaip sudegino rusu zyni ir lauzavietes vietoj supyle pilkapi.Taip pasilaidojus dabar Lietuvoje vaikus ir kitus dalyvavusius zmones valdzia uztasytu po beprotnamius ir apdetu baudom bei uzsiundytu antstolius.

    Atsakyti
  4. gintas says:
    7 metai ago

    Per Birstona eina riba skirianti N1c1 haplo grupes areala ir arijieciu R1a1 haplo grupes areala,tai gal ir paaiskintu, kodel siam Nemuno ruoze stovi ikikrikscioniski piliakalniai abejose Nemuno pusese.

    Atsakyti
  5. Bartas says:
    7 metai ago

    “Džiugi žinia baltų kultūros puoselėtojams:” Kodėl tik jiems? . O aš norėčiau , kad tais atradimais žavėtusi visą Lietuva.

    Atsakyti
  6. Tvankstas says:
    7 metai ago

    Esu tuo asfaltuku kelis kartus pravažiavęs, visada buvo įdomu : negi tai pilkapiai, ištirti archeologų ar ne ?
    Dėkingas gerb. Vykintui Vaitkevičiui už darbus, straipsnį.

    Atsakyti
  7. Nijolė says:
    7 metai ago

    Ačiū Vykintui už gerą naujieną. Pamenu gal jau prieš metus ar seniau, susitikus su Burkvydu Birštone jis jau sakė, kad parke yra pilkapių ir kitų gilios praeitie ženklų. Kad tokių žmonių būtų daugiau, nes Lietuvos kraštovaizdis saugo dar daug baltiško gyvenimo ir tikėjimo paslapčių.

    Atsakyti
  8. -.-.- says:
    7 metai ago

    įdomi žinia. Tik apmaudu, kad atkurtoji iškasto Birštono alko akmenų kompozicija, prastovėjusi ar ne pora dešimtmečių niekieno nekliudoma, šiemet tapo suniokota, dalį jos pagrindines figūras sudarančių akmenų išsivežus nežinomiems asmenims… (gal tie nė nesuvokė, kad jie – ne atsitiktinai suversta akmenų krūva, o tiesiog patiko akmenų spalva ir raštas?). Neaišku ir kas bus toliau su didžiaisiais alko akmenimis, esančiais pačioje statybų aikštelėje, kai bus pabaigtos sporto centro statybos. Beje, žemėlapyje dabartinė alko vieta parodyta ne ten (ar gal čia dar vieną atkasė?). Galėčiau dar papildyti šį žemėlapį, bet dėl minėtų įvykių gal geriau susilaikysiu. Archeologai, tikiuosi, supranta, kad tie pilkapiai – ne šiaip kažkokie bevardžiai kasinėjimo objektai, bet šiandieninių birštoniškių tiesioginių protėvių kapai, ir išlaikys deramą pagarbą bei jų nelies? Gyventojų sudėtis čia keitėsi labai pamažu, todėl net ir žmonių pavardės nedaug skiriasi nuo buvusių, pvz. 16 amžiuje …

    Atsakyti
  9. Rimgaudas says:
    7 metai ago

    Gerb. Tvankstai, visai sutinku su pastaba. Lotynų kalba buvo 8 kartus pertvarkyta, kol įgijo dabartinį variantą. Yra, beje, nuomonių, kad žodis paganus, paganas yra parvežtas iš Centrinės Amerikos. Ne iš nuolankumo naudoju šį žodį, o todėl, kad skaitant būtų iš karto suprantamas skaitytojams, taipogi ir vertėjams. Specialiai temai ir auditorijai naudosiu Jūsų žodį, paaiškinant jį per lotynų kalbą. Dėkoju.

    Atsakyti
  10. Vilna says:
    7 metai ago

    Seni žmonės ant ką nors negerai, ne taip, kaip derėtų, darančio vaiko sakydavo, – “vai tu, pagone”… Atsižvelgiant į tai, kad yra pavardžių Pangonis, žodis “pagonas” gali būti radęsis iš ‘pangonas’. Taigi gali būti laikytinas senu lietuvišku žodžiu, reiškiančiu tą patį ką reiškia žodis – neklaužada, nenuorama. Be to, gali būti tarmiškai giminingas su žodžiu ‘banguoti, banga, bangonas’ – ‘tas kas vis banguoja’. Taigi žodį pagonis sieti su lot. kalba nederėtų.

    Atsakyti
  11. Rimgaudas says:
    7 metai ago

    Kadangi įsijungė ir (u)ponia Vilna, tai trise turime spec. temą.
    Ką mena Aksumo (Auksumos) miesto apylinkėse randamas auksas ir kyšančių iš po žemių stelų užrašai Afrikoje? Mus domina “Ankstyvųjų Auksumos karalių užrašų” stela I . Ten rašoma … “ir valdovas Syjamo ir valdovas bega ir valdovas kasų … pakilo į žygį kad atkurti šalį ir įvesti joje tvarką”.
    Žinant ir stelos II tekstą su “bega” (metas buvo toks, kai Europą buvo sukaustęs šaltis) bei pasitelkiant semantiką, skaitome bega – gabe – gabia – gabija ir tas reiškia žmonių “gabijų”, kurie žino ugnies deivę Gabiją, bendruomenę. Laiko tėkmėje bega transformavosi į bega – pega – page, kur, naudojant raidę a du kartus (J. Šeimio užrašų Egipto piramidėse metodika), išeina “paga(n)ia (galinis kirtis ant a)”, t. y. nuo “paganyti”, pagal Tvankstą, daiktavardis. Taip per liaudų/lotynų daiktavardžius “paganas”, “paganus” (paganius) daiktavardžius galima sužinoti apie gabijų, paganančių gyvulius prie ugnies naktigonėse ir žinančių deivę Gabiją, buvusių Afrikoje gyvenimo būdo bruožus.

    Atsakyti
  12. Vilna says:
    7 metai ago

    Manau, kad dėI žodžio ‘pagonys’ kilmės yra viskas paprasčiau. Jo nelaikyčiau priešdėlio ‘pa’ žodžiu iš ‘ganyti’.
    Veikiau tai šakninis žodis, jo kilmė sietina su prūsų (vakarų baltų) žodžiu panno ‘ugnis’. Jotvingių panike, dzūkų pincis ‘ugnis’ (seniau dzūkų buvo sakoma duok pincies – duok ugnies, duok prisidegti rūkant). Taigi pag-on-ys < pang-on-ys yra priesagos -on- darinys iš vakarų baltų (lietuvių) pan(g) šaknies žodžio, reiškiančio ugnis, o pats šis žmonių pavadinimas lietuviškai būtų 'ugnonys' iš ugnis.
    Iš istorijos, archeologijos neginčijamai žinome Lietuvoje gyvenusius žmones kaip ugnies garbintojus, turėjusius to garbinimo apeigas. Suprantama, kad šis paprotys negalėjo būti ištisai visuotinis, tai patvirtina ir archeologija, be to, jis, kaip ir visa kita, kito netolygiai – vienur greičiau kitur lėčiau. Taip, visai galimas daiktas, kad ugnies jau negarbinantys galėjo ją dar garbinančius kaimynus paniekinamai vadino – pagonimis Ga(r)bija (daugiskaitinės prasmės), plg. žodį perkūnija.

    Atsakyti
    • Vilna says:
      7 metai ago

      Atsiprašau, klaida – pabaigos pastraipa turi būti:
      Kas dėl ugnies deivės Gabijos pavadinimo, tai jis, kadangi, kaip žinoma, ugnis buvo labiau už kitką garbinta, yra iš Garbija > Ga(r)bija (daugiskaitinės prasmės), plg. žodį perkūnija.

      Atsakyti
  13. Rimgaudas says:
    7 metai ago

    Visai nėra reikalo prieštarauti, gerb. Vilna, jūsų priėjimui prie Gabijos iš dabartinių kalbinių aukštumų pusės todėl, kad mano priėjimas prie Gabijos iš Afrikos žemyno, kuomet ten gyvenome ledynmečiu, pusės duoda tą patį rezultatą. Tad, dar kartą atsiprašau Tvankstą, kad bendrose temose sėslų gyvenimą gyvenančius sodiečius, kurie ūkyje turi naminius gyvulius, paukščius, laukų arimus, namus, tvartus, klėtis, žydinčius sodus ir t. t., vadinsiu lietuviškos kilmės lotynišku žodžiu paganas.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Ukrainos dronų ataka Rusijos gilumoje | Alkas.lt koliažas
Ukrainos balsas

Rusijos „Perl Harboras“: susprogdinti bombonešiai, sąmyšis Maskvoje ir Stambulo derybų kortos

2025 06 01
Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 12 12 10:45
Ukrainos balsas

Rusiškos „derybos“: reikalavimas pasiduoti

2025 06 01
Tautinių rūbų kūrėjai: Vilkėdamas istoriją, paaugi bent 3 centimetrais | lzs.lt nuotr.
Etninė kultūra

Tautinių rūbų kūrėjai: Vilkėdamas istoriją, paaugi bent 3 centimetrais

2025 06 01
Saulės elektrinė | statybunaujienos.lt nuotr.
Energetika

Saulės elektrinių bumas Lietuvoje neslopsta – ar sugebėsime sutvarkyti jų atliekas?

2025 06 01
Bernadetos gobelenas | valdovurumai.lt nuotr.
Kultūra

Restauruotas karališkas gobelenas pristatomas lankytojams

2025 06 01
LNM
Architektūra

Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?

2025 06 01
Sūduviai
Etninė kultūra

Sūduvos vardo susigrąžinimas: diskusija dėl istorinės tapatybės ir teisinio įtvirtinimo

2025 05 31
Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda | voruta.lt nuotr.
Istorija

Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda

2025 05 31

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Net jeigu taip - apie Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?
  • Kas toliau? - apie K. Stoškus. Apie tautos poetę, išdavystę ir desovietizacijos politiką? (IV)
  • Tam mokestį naudotų? apie R. Šimaitis. 230–276 mln. eurų kasmet –nedirbantiems užsieniečiams, o lietuviams NT mokestis po kaklu?
  • +++ apie Z. Vaišvila. Kur mus vedate?

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Rusijos „Perl Harboras“: susprogdinti bombonešiai, sąmyšis Maskvoje ir Stambulo derybų kortos
  • Rusiškos „derybos“: reikalavimas pasiduoti
  • Kai televizorius tampa kibernetinių atakų taikiniu
  • Tik sporto ir mitybos apsisaugoti nuo celiulito gali nepakakti

Kiti Straipsniai

Tautadienio rengėjos

Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais

2025 05 21
Kernavės piliakalniuose – Rudens lygiadienio ir baltų vienybės šventė | Širvintų kultūros centro nuotr.

R. Dilius. Tautinė tapatybė – muziejinė egzotika ar būtina išlikimo sąlyga? (III)

2025 05 10
Šv. Onos ir Šv. Barboros bažnyčių pamatai | L. Penek, LNM nuotr.

Žygimanto Augusto ir Barboros Radvilaitės meilės takais: legenda, paveldas ir įkvėpimas šiandienai

2025 04 13
Tomas Baranauskas ir Gintautas Zabiela

„Aktualioji istorija“: 2023 metų Lietuvos archeologiniai atradimai

2025 01 23
Paroda apie silkių kelią „Nuo Šiaurės jūros iki Kūčių stalo“. Parodos bendraautorės dr. Raimonda Nabažaitė ir Akvilė Poškienė | A. Kazlausko nuotr.

Jono Šliūpo muziejus kviečia paragauti silkės…

2024 11 19
Ilgių šventimas Romuvos kaime Dvarciškiuose | D. Greičiūno nuotr.

D. Greičiūnas. Ilgių šventimas Romuvos kaime Dvarciškiuose

2024 10 27
Daugyvenės muziejus kviečia į ekskursiją „Nuo Ilgių iki Vėlinių“ | L. Prascevičiūtės nuotr.

Daugyvenės muziejus kviečia į ekskursiją „Nuo Ilgių iki Vėlinių“

2024 10 20
H. Gudavičius. Saulė motulė vėl su mumis…

H. Gudavičius. Saulė motulė vėl su mumis…

2024 10 11
Kaune – XVI tarptautinė vaikų ir jaunimo folkloro šventė „Baltų raštai 2024“ | ktkc.lt nuotr.

Kaune vyks XVI tarptautinė vaikų ir jaunimo folkloro šventė „Baltų raštai 2024“

2024 10 01
Rudens lygiadienio ir baltų vienybės šventė Kernavėje – tarp mistikos ir tikrovės | N. Žilinskaitės nuotr.

Rudens lygiadienio ir baltų vienybės šventė Kernavėje – tarp mistikos ir tikrovės

2024 09 28

Skaitytojų nuomonės:

  • Net jeigu taip - apie Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?
  • Kas toliau? - apie K. Stoškus. Apie tautos poetę, išdavystę ir desovietizacijos politiką? (IV)
  • Tam mokestį naudotų? apie R. Šimaitis. 230–276 mln. eurų kasmet –nedirbantiems užsieniečiams, o lietuviams NT mokestis po kaklu?
  • +++ apie Z. Vaišvila. Kur mus vedate?
  • +++ apie Rusijos „Perl Harboras“: susprogdinti bombonešiai, sąmyšis Maskvoje ir Stambulo derybų kortos
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Lietuvos Savivaldybių asociacijos tarybos posėdis | lsa.lt nuotr.

Savivaldybės siekia – iš valstybės biudžeto kompensuoti didesnę dalį GPM

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai