Sekmadienis, 18 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

T. Baranauskas. 600 eurų atėjūnui per mėnesį – tai spjūvis į veidą sąžiningai dirbantiems lietuviams

Tomas Baranauskas, www.alkas.lt
2015-09-16 14:20:34
139
Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.
Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

179 eurai – tai vidutinė bedarbio pašalpa Lietuvoje, 247 eurai – vidutinė senatvės pensija, 325 eurai – tai minimalus mėnesinis atlyginimas Lietuvoje dirbantiems lietuviams (juo tenkinasi 20 procentų visų dirbančiųjų), 554 eurai – tai vidutinis mėnesinis atlyginimas Lietuvoje. Tokie yra Lietuvos socialinės statistikos faktai.

Todėl kaip galima vertinti pranešimus, kad Lietuvai jėga ir šantažu Briuselio ponų primetamiems vadinamiesiems „pabėgėliams“ bus skiriama net 600 eurų per mėnesį!? Daugiau kaip dvigubai daugiau nei pensininkams, daugiau net nei sąžiningai dirbantiems ir net ne minimalų, o vidutinį atlyginimą uždirbantiems lietuviams?

Tai yra dar neregėto masto pasityčiojimas iš visų Lietuvos žmonių.

Ateina metas, kai mes turėsim pasirinkti – ar susitaikome su mums peršamu antrarūšių Lietuvos teritorijos gyventojų statusu, ar visgi prisiminsime savigarbą ir šitą Briuselio liokajų valdžiukę vis dėlto nušluosime. Galimas dalykas, kad tai yra net Lietuvos išlikimo klausimas. Spjaudymas lietuviams į veidą tampa jos gyvenimo norma. Valdžiukę labiau jaudina Briuselio peršamų „pabėgėlių“ gerbūvis, o ne iš šalies bėgantys ir išmirštantys lietuviai.

Viena iš bukiausių dabartinės valdžiukės atstovių socialdemokratė Birutė Vėsaitė, pagarsėjusi tuo, kad nesugebėjo įsiminti net kokios ministerijos vadove buvo paskirta, šiame kontekste sužibėjo plakatu „Mūsų namai – jūsų namai“. Jos partinė bendražygė Aušrinė Marija Pavilionienė, pagarsėjusi pasigyrimu, kad perka sekso paslaugas Egipte, nusifotografavo su panašios prasmės plakatėliu anglų kalba: „Proud to protect refugees“. Tačiau kai TV3 laidos „Prieš srovę“ žurnalistai surengė socialinę provokaciją – pristatė B. Vėsaitei nikabu apsirengusią moterį – neva pabėgėlę iš Sirijos, atvykusią su penkiais vaikais – ir paprašė priglausti ją tik vienai nakčiai, B. Vėsaitė tėškė: „Pradėkime nuo Lietuvos“. Taigi, tik Lietuva – tie naivuoliai, kurie balsuoja už tokias personas, kaip Vėsaitė, – turi suteikti prieglobstį svieto perėjūnams savo namuose, o ne pati Vėsaitė…

Ir štai oficialus spjūvis visiems valdžiukės rinkėjams – „pabėgėliai“, Briuselio nurodymu, verti daugiau nei dauguma lietuvių – 600 eurų per mėnesį. Svarbu tik, kad Briuselio, Vokietijos ir kiti ponai, didelėmis išmokomis prisivilioję įstatymų nepaisančių, pasienio užkardas šturmuojančių barbarų minias, liktų patenkinti ir per petį patapšnotų.

Vengrijos, Lenkijos, Čekijos politinis elitas dar pajėgia pasakyti „ne“, pajėgia ginti savo žmonių interesus, o mūsų valdžiukė sugeba tik nuolankiai lankstytis. Ką gi, už tai jie gauna gerokai daugiau nei 600 eurų per mėnesį. O jei pūs prieš vėją, gali jų ir negauti. Išseks rinkiminės sąskaitos, nebekabės jų veideliai ant kiekvienos tvoros, nebus kiekviena šiukšliadėžė prikimšta jų spalvotų lankstinukų, ir nebeišrinks jų į Seimą apsnūdęs ir abejingas rinkėjas, kuris be plakatų ir lankstinukų nieko nebepastebi.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių skyriaus vedėja Eglė Čaplikienė bando švelninti padėtį aiškindama, kad tie 600 eurų pabėgėliams nebus išmokami grynaisiais. Esą dalis bus skiriama būstui apmokėti, maistui, ir „tik“ 265 eurai – į rankas. Tai – vis dar daugiau, nei vidutinė pensija, tik kad nei pensininkams, nei dirbantiesiems niekas komunalinių paslaugų neapmoka ir nemokamai nemaitina. Turint galvoje, kad didelę savo atlyginimo dalį mes visgi išleidžiame būtent šiems dalykams, tie šeši šimtai eurų vis dėlto lieka šešiais šimtais eurų…

Vengrija ties savo siena su Serbija užtvenkė nesibaigiantį ir vis augantį įsibrovėlių srautą, kai jų skaičius pasiekė daugiau kaip 9 tūkstančius per dieną. Jie tikrai negrįš atgal, o ir pats srautas nesibaigs, nes šis sienos ruožas – tik nedidelis fragmentas šiaip jau kiauroje kaip rėtis Europos Sąjungos išorinėje sienoje. Tuo tarpu kitos „tolerantiškosios“ šalys ne tik kad nedėkoja Vengrijai, nors turėtų jau seniai būti suklupę ant kelių prieš Viktorą Orbaną, bet dar ir grūmoja pirštuku dėl neva netinkamo elgesio su vargšais „pabėgėliais“.

Tokios šalys, kaip Vokietija, kurios spjovusios į bet kokią teisę ir teisėtumą, skiria prizus, vertus 600 eurų per mėnesį, visiems daugelio valstybių sienų pažeidėjams, tuo skatindamos jų srautus didėti geometrine progresija, dabar nori užkrauti savo prasimanyto dosnumo naštą šalims, kurios savo piliečiams nesugeba skirti tiek, kiek pagal vokiškus standartus reikia skirti kiekvienam individui iš agresyvios įsibrovėlių minios.

Europos Sąjungos viršūnėlės tuo tarpu suka galvas, kaip „teisingai“ pagal kvotas paskirstyti pastarųjų dienų įvykių kontekste juokingai mažą 120 tūkstančių „pabėgėlių“ skaičių. 1105 iš šio skaičiaus tektų Lietuvai. Dar visai neseniai skirstytas 40 tūkstančių skaičius, iš kurių 325 žadėti Lietuvai. Abiem atvejais mūsų liokajai pritariamai linkčiojo galvas – tai optimalu!

Skaičiukai keičiasi greitai, todėl į absoliučius skaičius dėmesio kreipti nereikia. Faktiškai kalba sukasi apie tai, kad Lietuva turėtų priimti maždaug 0,9 proc. visų migrantų. Gal manote, kad, šitaip skaičiuojant, atsižvelgta į menkesnius Lietuvos ekonomikos pajėgumus? Priešingai: Lietuvoje gyvena tik 0,6 proc. Europos Sąjungos gyventojų, tad Lietuvai projektuojama „pabėgėlių“ kvotos dalis – 0,9 proc. – yra net trečdaliu didesnė, nei jai priklausytų dalinant vien pagal gyventojų skaičių. Vadinasi, Lietuva turėtų prisiimti netgi santykinai didesnę naštą, nei turtingieji šio antplūdžio kaltininkai – nelegalių migrantų viliotojai. O gal, žiūrint iš Briuselio, atrodo, kad Lietuvos ekonomika yra pajėgesnė, nei kokios Vokietijos?

Taigi, lietuviams spjauta į veidą taip, kaip ir priklauso, kiekvieną spjūvį su nuolankumu priimančiam vergui. Visapusiškai riebus skreplys. Ką mes atsakysime? Ką atsakys valdžiukė, jau iš esmės aišku. „Ačiū, džiaugiamės!“ Bet ką atsakysime mes?

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. T. Baranauskas. Litas sunaikintas. Bet jis sugrįš
  2. T.Baranauskas. Puolimas prieš Vengriją. Kurioje pusėje jūs?
  3. T. Baranauskas. Sąjūdis kryžkelėje: pareiškimas prieš Lietuvos išpardavimą
  4. Už priimamus migrantus Lietuva gaus 17.2 mln. eurų
  5. T.Baranauskas. Raudonas sąjunginis pasas
  6. J. Valatka. Socialdemokratų partijos ir Tėvynės sąjungos (konservatorių) politika. Ar skiriasi?
  7. D.Paukštė. Ką reiškia rinkėjui seiminių partijų pažadai didinti MMA?
  8. D. Paukštė. Darbdaviai nori tik pigių juodadarbių
  9. P. Gylys. Grįžkit į Sodros glėbį, vaikai paklydėliai!
  10. D. Paukštė. Lietuva kovoja su emigracija, o Jungtinė Karalystė su imigracija. Kaip sekasi?
  11. S. Lapėnas. Kodėl liberalai prieš eurą? (I)
  12. Per metus vidutinis mėnesio darbo užmokestis padidėjo 5 proc.
  13. Nelegalūs migrantai ieško kito kelio į Europos Sąjungą
  14. Kipro nemokumas – grėsmė euro zonai
  15. Trijų parlamentinių partijų kandidatai į Europos parlamentą pasirašė pažadą siekti Lietuvos valstybės panaikinimo

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 139

    1. Mr. T says:
      10 metų ago

      Reikalinga Broliams Lietuviams sukilti jau dabar!! Nelaikas bus ,kai musulmonas galvas pjaus rekdamas aukstai iskeles AK-47 salvemis “alach akbar” ! Tfu ant sitos politikos! Tfu ant tu kurie sypsosi i kameras zebenksties akimis ir sako ” as neimsiu, Lietuva priims” ! 600€ ??
      Esu biudzetines istaigos darbuotojas ir tokio atlyginimo akyse neregejes! Max mokejimas prie konservatoriu buves gerokai zemiau minumo ir dabar, kai stoja viskas po truputi savon vieton,reikes paskutines kelnes nusimaut,kad islaikyr veltedi,agresyvu,nestabilios psichikos musulmona,kuris tik dabar isgyvena savo viduramzius pagal socmoraline skale????!!!

      Tada EIKIT Jus visi politikai susikibe uz rankuciu PO VELNIUUU!!!!

      Zmones,pileciai, LIETUVIAI yra pries!! Jei mes pries,Uz KO Jus ” galingieji” Laikysites???

      Kazkas labai graziai pasakes. ” Lietuvis yra tas kuris myli laisve,leidzia kitam laisve megautis,nesmukdo pirmas nedoryben ir GerbIa LR statuta..”

      Klausimas Jums. Ar musulmonas gerbs LR statuta ir cia kartu kartomis gyvenanti ciabuvi- Lietuvi ???

      Atsakyti
      • nebalsuosiu says:
        10 metų ago

        nebalsuosiu daugiau kol gyva uz tokia valdzia, nusivyliau labai, mano vaikas negauna nemokamo maitinimo, o jiems tokie pinigai, prazilau per nakti…

        Atsakyti
        • Vaidotas says:
          10 metų ago

          jeigu neuždirbi pakankamai kad vaiką išmaitinti ,tai gal neesi verta to vaiko auginti?

          Atsakyti
          • xxx says:
            10 metų ago

            Galva pasitikrink. Man atdodo, ne viskas su ja gerai…

            Atsakyti
            • Vaidotas says:
              10 metų ago

              Kodėl aš turiu mokėti mokesčius už kažkokius nevykelius kurie nesugeba vaikų išlaikyti? Gal pirma mokslus reikia baigti, darba gauti. finansini intelekta gauti ,o ne valkatauti su nemokamo maitinimo talonais. Poto vaikai irgi išaugo tokie patys išlaikytiniai, pinigo vertės nemate ,o reikalauja …

            • S says:
              10 metų ago

              Džiaugiamės galėdami paremti Savo Tautos moteris su vaikais, linkėčiau turėti žymiai daugiau, paremsim visus. O “pabėgėliai” valkatauja patys su vaikais, nesugeba net savęs išlaikyti, nevykėliai, tegul nešdinasi šitas šlamštas. Linkiu ir pačiam paskui juos, nes tu elgiesi kaip svetimas, ne mūsų tautos žmogus.

          • Mintis says:
            10 metų ago

            na ir ciniška.
            Žmogum gi skirta būti?

            Atsakyti
            • Vaidotas says:
              10 metų ago

              http://g3.dcdn.lt/images/pix/file30794275_f2af24bbb901040c25.jpg pavizdys.

      • irma says:
        10 metų ago

        Tai kylam! Ko bl……t laukiam?

        Atsakyti
      • S says:
        10 metų ago

        Ateina laikas telktis į savanorių būrius. Gal nušluoti šitos valdžiukės iškart kaip 1926.12.17. nepavyks, bet lietuvių naikinimą, manau, sugebėsim sustabdyti. Dirbti iki išsekimo baikime, negerinkime valdžiai gyvenimo, ir užtenka čia jau pezėti, dabar kiekvieno lietuvio pareiga skirti 1-2 valandas kasdien – mūsų Tautos ateičiai ginti.

        Pabandykime pradžiai rinkti savo skyrių, ar bent jau bendraminčių grandį!

        Atsakyti
    2. Niekas says:
      10 metų ago

      niekada, negerbe neskaite zmonemis pataikunu ir subinlaiziu. Neturim savos valdzios:( Neturim Lietuvos zmones atstovaujanciu politiku. Yra tik sutve menkystu valdziazmogiu pasiruosusiu be muilo listi i subine ewrosojuzo ponams.

      Atsakyti
    3. G.P. says:
      10 metų ago

      Valdžiukė taip elgiasi, nes mes leidžiam jai taip elgtis. Deja.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        10 metų ago

        Sakymas, kad “mes leidžiame jai (valdžiukei) taip elgtis”, yra gryniausia demagogija… Tai ką valdžiukė – koks darželinukas, kurį turėtume už rankutės vedžioti, sakydami čia neik, šito neimk ir t.t. ir pan… Pagaliau yra opozicija, kuri pinigus už valdžiukės priežiūrą gauna, tai gal nemokėkime jai atlyginimų, jeigu savo pareigų neatlieka.

        Atsakyti
    4. jura says:
      10 metų ago

      mes niekada nerupejom musu valdziai tik savo jie kisenes kemsa pinigais o mums kaip darbiniams arkliams net nesugeba normaliu algu moket tik kapeikas moka is kuriu isgyvent neisgalim. visi seimunai bunkeriuose sulys jei tik emigrantai sukelt kara o mes niekuo deti zmones kesim visa skurda bada .

      tegu savo lietuviais rupinas o ne emigrantus ima y sita ubagyna,mums ner normaliu algu tik kapeikos ,o emigrantam randa pinigu biudzete
      . kai sukels kara tada tupes bunkeriuose kad galvu nenuimt o niekupo deti zmones kentes , mums ner normaliu algu kad pragyvent galetum nevarzomai , o dar reikia kapeikas is siuksliu rinkt ,kad duonos ir krakmolingos desros gala nusipirktum , geda mus valdziai visai turret but kad sitoki ubagyna padare.

      Atsakyti
    5. vaida says:
      10 metų ago

      Truksta tiesiog žodžių,kaip valdžia rūpinasi sava tauta!!mintis tokia,arkit,dirbkit nors ir per du darbus,vistiek gausit spigute,o štai pabėgėlius priimsim,apgyvendinami,pamaitinsim ir aprengsim,dar ir sukėlė gera duosim,jus brangieji tik bėkit ir i taip nuskurusia Lietuva!!!esu trijų vaikučių mama,auginu viena,dirbu daug tik tam kad atžaloms užtektų visko ir valdžios prašyti nereikėtų,bet jau absurdiška čia likti ir gyventi,susipakuosiu lagaminus ir padauginsiu emigrantu gretas,svetur su vaikais sunku,bet bent stotį kasdienybė ir euras kitas lisnas saskaitoj.

      Atsakyti
    6. VYTAS0 says:
      10 metų ago

      uz pabegelius mokes ne valdzia o Briuselis, tad jai mes sutinkam juos priimti (SKAICIUS GALI BUTI TIK PRASOMAS, O VALDZIA TAI TURI pati spresti) tai butu juokinga tu pinigu atsisakyti, o pensijas tai moka jau musu valdzia , o kodel tiek mazai tai jau cia kitas klausimas musu valdziai,O KAIP DEL NORO KAD Nato padetu mums su oro patruliavimu ir pagalba siekiant apsaugoti mus?( cia irgi savotiskas santazas)Visi aisku turi laikytis istatymu ne isimtis ir pabegeliai juk jai mes esam ES turim kazkiek soliDarizuotis ar tik sau naUDOS ZIURETI?JUK NEBUNA LAISVES BE KARIUOMENES KAIP MANOME?

      Atsakyti
      • Neringa says:
        10 metų ago

        Optimistas…Briuselis skirs tik dalelę tos sumos.Visa kita – iš mūsų kišenėlių

        Atsakyti
      • Algimantas says:
        10 metų ago

        Neklaidinkite.Straipsnį pasiskaitykite Delfyje.Ten aiškiai parašyta Tačiau šių lėšų nepakaks, todėl kitiems metams iš biudžeto prašoma papildomai 5,5 mln. eurų. Neklaidinkite .Būkite sau ir kitiems sąžiningas

        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/kiek-pinigu-lietuva-skirs-pabegeliams-papasakojo-nuo-pradziu.d?id=69019282

        Atsakyti
      • Vytautas says:
        10 metų ago

        Zombis tu užprogramuotas visokiais paistalais ir nieko nesupranti.Net to kas ir kam reikalingas , neskiri pelų nuo grūdų.Su tokiu informacijos bagažu geriau nereišk savo nesąmoningos nuomonės, nekvailink kitų

        Atsakyti
      • Lamatas says:
        10 metų ago

        O is kur ima “Briuselis” ? Kazkoks kolukietiskas ekonomikos supratimas.

        Atsakyti
      • Pikc says:
        10 metų ago

        Aš vis galvojau – kada prasidės “jeigu nepriimsim nelegalų, tai NATO mūsų negins” marazmas? Na, va ir prasidėjo. 😀
        Taigi, NATO nuo šiol nebegins Vengrijos, Čekijos, Slovakijos, Lenkijos, Rumunijos (visos priešinasi kvotoms), Ispanijos (iškart atmetė jai brukamą kvotą), Danijos, (nepriima babajų iš Vokietijos – net sieną uždarė), Airijos (turi išsiderėjusi “imunitetą” kvotoms – kaip ir Anglija). Tiesa, Vokietija irgi sieną su Austrija uždarė – vadinasi, jos irgi negins. Nors gal gins – anys gi aktyviausiai nelegalus pas save kvietė.
        O sajūzas jo – Lietuvoj nelegalus su visais jų palikuoniais iki gyvos galvos išlaikys. 🙂
        Vienžo, imam DAUG nelegalų – būsim saugūs (nes NATO ginami) ir turtingi (nes Briuselis babkių duos). Argi ne nuostabu? 😀

        Atsakyti
    7. vaida says:
      10 metų ago

      Bijojom rusų su tankais, o dabar ateis musulmonai ir plikom rankom visą Europą paims. Ir NATO nepadės. Ir dar už tokią nebylią okupaciją, plačiai išsišiepę, grynais susimokėsim. Skaudu, kai savi piliečiai valdžiai visai nerūpi.

      Atsakyti
    8. romas says:
      10 metų ago

      va jusu seimininkai eikit dirbti cia nerasineje http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/terrorism-in-the-uk/11866536/Isil-jihadist-Omar-Hussain-complains-of-rude-Arabs-who-steal-his-shoes-and-cant-queue.html

      Atsakyti
    9. Pinče says:
      10 metų ago

      Vo kur maladec!!! Aš pažiūrėsiu kur bėgs tie debilai su plakatais “Sveiki atvykę”, kuriuos rodė per teliką, kai tą banda irakiečių ir dar bbž ko pasuks link Lietuvos ir rezultatai bus kaip Frankfurte ir dar N miestų pro kuriuos jie jau prasinešė…

      Atsakyti
    10. Edita Juchneviciute says:
      10 metų ago

      Tikrai laikas lietuviams sukilti pries Lietuva sekinancius politikus… suzinojus apie pabegeliu pasalpas negalejau tuo patiketi… jos yra Svedijos lygio, bet juk Svedijoje pragyvenimo lygis zymiai aukstesnis ir pajamos yra zymiai didesnes bei viska brangiau kainuoja. Tik deja pabegeliai Svedijoje stipriai maistauja ir jiems vis dar negerai, vis maza ( Svedija vien ais saliu suteikianciu geriausias salygas pabegeliams bei turinti didelia problema, kad jie tik ir gyvena daugeli metu is socialiniu pasalpu isnaudodami sistema)…per mazai, o dirbti nenori, nes gaus truputi daugiau, o dirbti reiks 40 val per savaite. O ka mano Lt politikai skirdami jiems daugiau nei atlyginimas…? tai grynas veltedziu armijos auginimas ir didziule nepagarba savo tautai. Negi gerbiami politikai negalite apginti savo salies ir pateikti Euro parlamentu tikru skaiciu apie musu pensijas, atlyginimus, pragyvenimo islaidas… ir pasiulyti situacija atitinkancia pasalpa..?

      Tiesa, Svedijoje yra dar viena problema… pabegeliai gaudami tokias geras salygas galvoja, kad svedai viska gauan nemokamai: automobili, nama ir t.t. ir jauciasi nuskriausti, nes jie gauna tik nemokamai buta, gydyma, vaistus, darzelius ir pasalpas.
      Tad koki ivaizdi mieli politikai jus sukuriate atvykusiems pabegeliams…? negi jums negeda pries savo tauta…? negi jums nerupi jusu vaiku, anuku ateitis…? Kokioje salyje jus norite, kad jusu atzalos gyventu…? Gal manote, kad gales isvykti i uzsieni ir ten laimingai gyventi…? Deja nera taip lengva gyventi kitoje salyje, kulturoje. Tad geriau pasirupinkite, kad Lietuva isliktu, kad kitos tautos gerbtu mus ir skaitytusi su mumis , o laikytu pasluoste. Juk net tarybiniais laikais Snieckus sugebejo diplomatiskai susitarti su TSRS ir lyginant su kitomis respublikomis mes gyvenome gerai ( latviai vargo zymiai stipriau del ju tuometines valdzios nesugebejimo rupintis savo tauta). tad kodel dabar sluostome uzpakalius europos parlamentui…? Kodel negalit diplomatiskai susitarti…?

      Atsakyti
    11. X says:
      10 metų ago

      Koks absurdas juos imti tuos pabegelius, naikinti Lietuviska tauta ir kultura! Skirti jiems po 600 euru ir dar pasalpas + 300 ar daugiau priklauso ar vienas, tai jei vienas zmogus jo bendra suma pragyvenimo bus 1000 euru i menesi. Tai neteisybe pries Lietuvos visa tauta!!!

      Atsakyti
    12. blaivas diedas says:
      10 metų ago

      daugiau emigrantų- daugiau pinigų, daugiau pinigų- daugiau išims iš biudžeto- daugiau išims, daugiau paims- iš trijų kartų atspėkit kas?. Ir kas tai sukontroliuos- nemokantys mūsų kalbos ir nežinantys įstatymų atbėgėliai ? Taip , taip, tai jau tikrai- pasufleriuosiu, kaip atsakyti- o lietuviai po karo bėgo į Vokietiją, tūkstančius dolerių pašalpoms tai gavo, gyveno dip stovyklose, kaip inkstai taukuose (biškį nelabai skamba, bet sueis)(tikrai ?) :)))

      Atsakyti
    13. Gražina Šuklienė says:
      10 metų ago

      VIESPATIE,LIPK NU O KRYZIAUS IR DARYK LIETUVOJ TVARKA,NES KAI ATEIS svetimtauciai,tikrai turesim emigruoti is Lietuvos patys,.600euru,isproteciau tiek gaudama,kai gaunu pensijos ,,net,,164 eurus.Noreciau buti migrantu Lietuvoje,gal gauciau 600euru

      Atsakyti
    14. eiline says:
      10 metų ago

      tai ko neduoda kaip socialinės-102 e pirmam žmogui, o kitiems šeimos nariams-dar mažiau? ir iš tų pačių apsimokėt už viską reikia….

      Atsakyti
    15. Rolandas says:
      10 metų ago

      Puikus straipsnis. ..tikiuosi atsiras blaiviai mastanciu

      Atsakyti
    16. šiaip says:
      10 metų ago

      Teisybės dėlei, ekonomikos požiūriu į tas pažadėtas (sidabrines?) 600 eurų reikėtų žiūrėti kaip į 265 euras, suteikiamas atėjūnui, kad čia įsikurtų (taigi, jei neišsiųs namiškiams, ir tas pačias čia išleis) ir į 335 euras, skiriamas Lietuvos gyventojams – už jų papildomai sukurtas paslaugas. Tai yra, galima į tas 600 eurų žiūrėti kaip į šiokią tokią “injekciją”, kuri, beje, ekonomikoje dar pasididina, nes pasireiškia multiplikatoriaus efektas. Tik va, tie, ta parama teks ne tiems, kam ji iš tiesų reikalinga ir kurie gyvena iš pašalpų, bet ne iš savo darbo ar suteikiamų paslaugų, o visiems kitiems.

      Atsakyti
      • to shiaip :) says:
        10 metų ago

        … o skaichiavai kiek kainuos nors vieno ish prazhiopsoto fanatiko diversija, ju zhmonu nedarbas ir “rujojimas” panashus i tryda …??? 🙂

        Atsakyti
        • šiaip says:
          10 metų ago

          aš tokioms, atsiprašant, “injekcijoms” ir “gelbėjimo” planams irgi nepritariu, bet juk tada ir mūsų argumentai turi būti nepriekaištingi, tiesa, o ne daugiau grįsti emocijomis?

          Atsakyti
          • Pikc says:
            10 metų ago

            Na, kalbant apie “nepriekaištingus argumentus”, pradžiai gal nereiktų savo “loginės grandinės” rikiuoti taip, tarsi tie nelegalai tuos pinigus UŽDIRBTŲ. 😉 Skubu užbėgti už akių aiškinimams, kad čia sajūzas mokės, mesteldamas kelis klausimus: a) ar sajūzas yra oficialiai įsipareigojęs pilnai išlaikyti šalims-narėms primetamus nelegalus (aš radau tik tai: “Už kiekvieną perkeltą asmenį priimančioji valstybė galės tikėtis 6000 eurų paramos” (http://www.europarl.europa.eu/news/lt/news-room/content/20150915IPR93259/html/EP-pritar%C4%97-papildom%C5%B3-120-t%C5%ABkst.-prieglobs%C4%8Dio-pra%C5%A1ytoj%C5%B3-paskirstymui) – o tai 10 mėn. O kaip toliau?) b) o kaip su jų šeimos nariais (nepamirškim “šeimų susijungimo”)? c) ar numatytas tų nelegalų IŠSIUNTIMO mechanizmas? Jei ne, tai kas mokės už jų išlaikymą iki gyvos galvos?

            Atsakyti
            • šiaip says:
              10 metų ago

              O kas kaba apie uždirbimą? Atėjūnai – tik pagrindas tiems pinigams gauti. O toliau jau ima veikti ekonomikos dėsniai, apie kuriuos pačiam neprošal būtų bent pasiskaityti, prieš imant diskutuoti. Atėjūnų išlaikymas – aišku, kad yra valstybės išlaidos, tačiau bet kurios išlaidos šalies viduje, naudojamos ekonomikoje sukuria didesnį ar mažesnį produktą ir per mokesčius grįžtą į tą patį biudžetą. Kitas dalykas, kad tų 6.000 € gali nepakakti, ir tada išlaidas reikės planuoti kitų valstybės išlaidų (t.y. remtinų lietuvių) sąskaita – arba kažkas įsivaizduoja, kad per tiek laiko atėjūnai čia ims kažką dirbti, t.y. didinti Lietuvos BVP, arba jau yra numatę išsikaulinti iš ES kokią nors rimtesnę paramą ar periodines išmokas, arba yra “komjaunuoliai” (“partija skazala nado, komsomol otvetil – jestj” (ir dar rankutę prie smilkinio)). Kad ir kaip būtų paradoksalu, bet teisingas atsakymas nebūtinai yra paskutinis – taip iš karto neatmesčiau ir antrojo varianto galimybės.

    17. ! says:
      10 metų ago

      Pritariu kiekvienam autoriaus žodžiui. Stipru!

      Atsakyti
    18. Juozas says:
      10 metų ago

      Geras straipsnis. Deja, tokia jau ta mūsų valdžia. Kitokios ir negali turėti veršiai.

      Tautininkai turi unikalią progą. Suorganizuotų mitingą ir dar pasikviestų kolegų iš … Varšuvos. Dar geriau būtų – iš LLRA 🙂 , bet tai jau būtų ėjimas žirgu, numatant be to penkis ėjimus, Nėr didmeistrių TS. Deja.
      Patogiau “kovoti” dėl pasų, į kuriuos labai patogu bus rašyti arabų pavardes.

      Tokių grėsmių Europai akivaizdoj genialieji politikai – tokie, kaip Čerčilis, de Golis – susivienytų net su pačiu šėtonu.

      Atsakyti
      • Rimantg says:
        10 metų ago

        Tautininkų siūlyme nėra galimybės rašyti antrajame paso puslapyje arabiškai, nes tai draudžia Konstitucinio teismo išaiškinimas. O Lenkija nori įtampos, todėl nepritaria tautininkų siūlymui rašyti pavardes antrame paso puslapyje visomis lotyniškos abėcėlės raidėmis, nes įvedus į lietuvišką abėcėlę w ir q, lenkiškai pavardės visvien neparašysi ir bus galima reikalauti kitų raidžių, jau remiantis, kad w ir q jau buvo įvestos. Tie, kurie palaiko Lenkijos reikalavimą skatina įtampą Lietuvoje.

        Atsakyti
        • Juozas says:
          10 metų ago

          Aišku. Priešas Nr.2 tik ir taikosi, kaip čia nuskriausti eilinį kartą.

          Kai Klaipėdos mieste iš tikro Achmedas bus populiariausias naujagimių vardas, priedo rašomas ir arabiškai, tada bus PER VĖLU .

          Atsakyti
    19. Valstybės tarnautojas says:
      10 metų ago

      Dirbu sąžiningai daugiau nei 10 metų, bet 500€ netgi negaunu į rankas! Kur teisybė????????????????????

      Atsakyti
      • šiaip says:
        10 metų ago

        teisybė yra užsienyje (keliomis prasmėmis). Arba anapus (viena prasme). Pokštas, aišku, bet po mūsų (?) Centrinio banko vadovo paaiškinimo apie šio ir ne šio pasaulio dimensijas, reikia būti realistais (ar pabėgėliais?). Yra, kas gauna ir 325 € valstybės tarnyboje, o yra kas ir daugiau, bet ir privačiame sektoriuje ne ką geriau. Ilgą laiką dėl to, kad sukauptume valiutos, dempingavome Europą savo darbo kaina (dirbtinai nupiginę litą), turėjome progą tą ištaisyti, mums įvedinėjant eurą (bendras darbo kainos lygis, iš esmės, yra visuomenės susitarimo reikalas), deja, valdantieji arba to nesuvokė, arba jiems tai buvo neaktualu, arba nepradrįso. Dabar galima paskaičiuoti, per kiek laiko bus artėjama prie ES atlyginimų vidurkio natūralaus išsilyginimo būdu, ir nuspręsti, kur ir kaip tą laiką praleisti – savo kalbinėje ir kultūrinėje aplinkoje, bet daugiau varžant kitus savo ir namiškių poreikius, ar tarp svetimųjų, bet šiek tiek labiau apsirūpinus buitine prasme.

        Atsakyti
        • Pikc says:
          10 metų ago

          Užskaitau demagogiją! 🙂 Be abejo, pilnas reiklių ir agresyvių veltėdžių išlaikymas užtikrins geresnį apsirūpinimą “buitine prasme” – ir prie sajūzinio atlyginimo vidurkio greičiau priartėsim. 😀

          Atsakyti
          • šiaip says:
            10 metų ago

            kažką ne taip supratai – šame komentare (kaip ir visuose kituose, kuriuos rašau) nėra nė lašelio demagogijos, jau greičiau sarkazmas. Rašydamas apie geresnį apsirūpinimą buitine prasme, bet gyvenant tarp svetimųjų, turėjau omenyje gyvenimą ne Lietuvoje, ko neskatinu, tačiau kiekvienam valia rinktis – negi taip sunku perskaityti visą tekstą.

            Atsakyti
    20. Nerijus says:
      10 metų ago

      pritariu 100 proc.

      Atsakyti
    21. k says:
      10 metų ago

      Kaip visada, pašnekėsim kaip blogai ir toliau nieko nedarysim.

      Atsakyti
    22. Pritariam says:
      10 metų ago

      Ačiū Baranauskui, kad aiškiai išdėstė, kaip tyčiojasi iš mūsų visų sąžiningai dirbančių.

      Atsakyti
    23. seimunams ;-) says:
      10 metų ago

      … mokekyte tiek kiek LT shialpiamiems piliechiams ir lai patys apsimoka uzh busta kaip vietiniai, lai pamato i koki roju atbego. Patys pasiprashys atgal, o ish suteiktos Briuselio sumos panaudokyt tik tiek, kiek LT socialiam piliechiui duodat, o likusia grazhinkyte! Bent taip neapsishiksite priesh savo piliechius ir Briuseliui parodysyte ne tik lojaluma, bet ir principinguma ginant savo rinkejus 😉

      Atsakyti
    24. dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      “T. Baranauskas. 600 eurų atėjūnui per mėnesį – tai spjūvis į veidą sąžiningai dirbantiems lietuviams ”
      Nemanau, kad tie 600 euru yra spjuvis, manau greiciau parodo eurovaldininku proto bukle. Manau, kad jie stengesi is paskutiniuju, is paciu paskutiniuju…. du kuo maziau, maziausiai kiek imanoma ir tai isejo 600 euru. Todel jie niekaip savo protiniais sugebjimais negali suprasti, kaip galima isgyventi uz maziau… nes patys ant pinigu backos sedi. Tai jie yra neadekvatus, nesupranta ir jau nesupras. Gi Lietuvos vagims tas 600 euru…. oi kaip reikalinga. Tie atbegeliai tikrai ju negaus, jau cia galima buti labiausiai tikriems…. ras kur tuos pinigelius panaudoti. Taigi Lietuvos valdziai atbegeliu reikia kuo daugiau, nes daugiau gales PAVOGTI! Tai vadvaujantis siai mintimi labai nesunkiai galime suprasti ir Lietuvos valdzios elgsena.

      Atsakyti
    25. Liūnė says:
      10 metų ago

      Puikus straipsnis. Ačiū Tomui, ačiū Alkui. Skaudūs tie spjūviai, mums visiems spjauti į veidą. Įkyrėjo ir valdžiukės parsidavėliškumas. Ką čia bepridursi.

      Atsakyti
    26. Robertas says:
      10 metų ago

      Tai gal dašils kam reikia kodėl mes išvažiuojame į užsienį?

      Atsakyti
      • piliete says:
        10 metų ago

        galvoji kam nors rupi? jiem pinigai terupi, savi tautiecia nerupi visai..

        Atsakyti
    27. Albinas Vaškevičius says:
      10 metų ago

      1940 metais Lietuvoje gyveno 80 000 rusų. Jie sudarė 2,5 % nuo visų gyventojų.
      1959 metais Lietuvoje gyveno 231 000 rusų. Jie sudarė 8,5 % nuo visų gyventojų.
      Per 19 metų mus užplūdo 151 000 rusų. Padidėjo 6 %.
      Šie atėjūnai tapo stribais, o vėliau jedinstvenikais, sausio 13-osios organizatoriais,… Jie ir dabar dar neįsiintegravo į Lietuvos visuomenę ir atlieka savo kenkėjišką veiklą Lietuvoje. Jų šiuo metu Baltijos valstybėse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Karaliaučiaus krašte gyvena 2 610 719. Sovietų Sąjungos okupuotų Baltijos valstybių mastu atėjūnų yra 36,26 %.
      Į Lietuvą neturėtų patekti nei vienas atėjūnas kol Europos Sąjunga nepriims 181 292 400 pabėgėlių t. y. kol Europos Sąjungos atėjūnų skaičius nepasieks 36,26 % nuo visų ES gyventojų.
      Tik tada kai susilygins Baltijos valstybių ir Europos Sąjungos atėjūnų procentai mūsų valdžios atstovai turėtų pradėti kalbėti apie atėjūnų priėmimą į Lietuvą. Priešingu atveju šį atėjūnų brukimą Lietuvai ir Lietuvos valdžios padlaižiavimą ES galima laikyti lietuvių tautos genocidu.

      Atsakyti
      • neprieko says:
        10 metų ago

        nesamone, mums dar toil kad pasivitumeme kitas eu su etejunu skaiciumi

        Atsakyti
    28. piliete says:
      10 metų ago

      Nebogai..as saziningai dirbau, pagimdziau vaikus, ir tegaunu varganus 150 euru i men uz mazaji, kol esu prieziuros atostogose..varganus 40% nuo algos…. vos gala su galu sudurdami gyvenam..eiciau dirbt kaip leidzia istatymas, bet kita beda, kur mazyli deti?darzely vietos nera..eilej stovim ir stovesim iki kitu metu rugsejo..tai ka reiks daryt kai teks dar trecius metus pasilikt vaika augint ir isvis nei cento neturet?gerai kad darbdavys geras, laiko darbo vieta, ir laikys..turesiu kur gryzt..o jei ir darbo vieta prarandu?kas tada?as ne toks zmogus kad is pasalpu gyvent, viska noriu pati savo rankom uzsidirbt, bet kur galimybes?valdzia verkia kad gimstamumas mazeja, bet palaukit, o kaip gyvent reikia pagimdzius vaika?is ko tiksliau?gerai kad priemiesty gyvenam, tai nors darzoviu, pauksciu pasiauginam..pas mus jovalas sistemoj, zmones, tvarkos nera..jei tokie bardakai bus issilakstys lietuviai visi iki vieno ir liks is Lietuvos tik pavadinimas..o kai privis kitatauciu nes kudasiu mieli tautieciai uzsienin..nors sotesnis gyvenimas bus..nes mes darbstus zmones ariam uz gruda, o ateiviai gaus uz dyka..

      Atsakyti
    29. rs says:
      10 metų ago

      Nera cia ko pergyventi.Ne vieno pabegelio cia ir surises nesulaikysi.Ka jie cia veiks su tokio mizernom pasalpom ir dar mizernesnem algom…Juk jie ne nuo karo bega,o gauti geras bedarbiu pasalpas.Begtu nuo karo,butu nesvarbu kokioje valstybeje apsistoti,svarbu ,kad nesaudo ir nesprogdina,o matote,kad nori i galingiausia europos valstybe….

      Atsakyti
      • Pikc says:
        10 metų ago

        Tai kad numatytas mechanizmas tų pabėgėlių neišleisti: https://plus.google.com/118198014712853689988/posts/G7DPKUMNwfT
        bei “Perkėlus asmenis į kitą ES šalį, jiems suteikiama teisė teisėtai gyventi tik toje šalyje ir tokie asmenys negali išvykti į kitą ES valstybę narę. Jeigu asmenys išvyksta ir yra sulaikomi, jie bus grąžinti į teisėtos gyvenamosios vietos šalį pagal Dublino reglamento nuostatas.” (http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-15-5597_lt.htm?locale=FR).

        Atsakyti
    30. Bronius says:
      10 metų ago

      1992 metais man teko buti Svedijoj ir bendrauti su Sodertelje miesto policijos komisaru,kuris papasakojo kokia problema turi Svedija,tai sake arabu saliu emigrantai,.Kai gauna politini prieglobsti vienas arabas ,po kokiu metu praso leidimo pasikviesti seim ,tai pagal ta leidima atvaziuoja visas aulas(arabu kaimas) nes ten visi gimines.Dirbti nedirba gyvena is pasalpu,o kai pritruksta pinigu jaunimas eina vagiliauti,plesikauti ir daryti visokius kitokius nusikaltimus.Komisaras pasakojo ,kad anksciau svedai namu nerakindavo,o dabar yra priversti,tai isivaizduokit kas pas mus desis kai priguzes pilna Lietuva situ ,,pabegeliu”. Jie turi nebegti is salies ,bet kovoti uz savo sali,tad kokie jie patrijotao,veltedziai ir daugiau nieko.

      Atsakyti
    31. Jurgita says:
      10 metų ago

      O koks skirtumas,ką pasakysime mes? Mūsų nuomonės neklausė iš pradžių,dabar tuo labiau nesvarbu,k mes manome. Mūsų kaip žmonių nebėra tiesiog, yra tik egzistuojančios personos,kaip zombiai šmirinėjančios naudingame plote,iš kurių dar galima išmelžti paskutinį kraujo lašą,kad ir persisunkusį agonijos,bet vis dar kraujo lašas.Tad kovoti už save,tam kad pratęsti savo pačių agoniją nebėr prasmės…

      Atsakyti
      • S says:
        10 metų ago

        Matosi, kad nesimokėte psichologijos aukštojoje, bet nesvarbu, aš jums padėsiu. Gyvenimo pagrindinė taisyklė: KOVA VISADA TURI PRASMĘ! Iki šiol turbūt kovojome netinkamais būdais, gal tai išvis net nebuvo kova, tačiau visada ateina laikas susivokti, ir mes pasieksime pergalę.

        Atsakyti
    32. Ingrida says:
      10 metų ago

      Tema gera, idėja – taip pat. Tekstas niekinis, leksika – burokams, o ne žmonėms. Jie piktiniesi dėl Lietuvos žmonių, tai pasakyk, kaip jie gyvena, o ne vapėk apie Aušrinas Marinas ir kitas vėsaites….

      Atsakyti
    33. Kęstutis Krikščiūnas says:
      10 metų ago

      Puikus straipsnis, gal valdžiukė pradės sveikai protauti. Prisiminkit Vytauto laikus, jis juk pats pasikvietė karaimus ir totrius, bet jie buvo puikūs sargybiniai ir daržininkai. Ir prisiminkit ar tarp šių piliečių buvo nusikaltėlių ar aferistų…kažkaip negirdėjau, taip padėti reikia, tik kokia kaina ir kokios pasekmės. Gal jau gana balsuoti už Veisaites ir visokias Marijas-Aušrines, kurioms labai rūpi pasidulkinti su rytų šalių jaunuoliais ir ginti gėjų teises, o visi kiti kvailiai nesusipratėliai, apgailėtina…

      Atsakyti
    34. wikswa says:
      10 metų ago

      Vokietija pasinešusi kurti naują naciją, kur, pasak jų prezidento Gauko, “nedominuotų gimtoji kalba, nedominuotų krikščioniška religija ir baltaodžiai”. Merkel, nekenčianti vokiečių ir kiekviena proga apšaukianti juos neonaciais, pareiškusi, kad islamas yra Vokietijos dalis, daro viską, kad musulmonų būtų kuo daugiau. Berlynas nekenčia vadinamų Rytų Europos valstybių už TSRS griovimą. Jie darys viską, kad nacionalinių valstybių ES neliktų. Kadangi komunistai ir Lietuvą valdo, tai dirba su jais ranka rankon. Šiomis dienomis Merkel pareiškė, kad Vokietija priims pabėgėlius neribotai. Paskui, žinoma, “solidariai” privers ir kitas ES valstybes juos priimti. Irgi neribotai.
      Kur mūsų tautininkai, sąjūdininkai ir pan.? Ar jie atsibunda tik per jubiliejines šventes?

      Atsakyti
    35. Sarlote says:
      10 metų ago

      Tikra teisybe!Pagaliau atsirado protingai mastantis zmogus!Lietuviams reiktu tokio lyderio kuris uz Lietuvos zmones ir gerove kovotu o ne kekiaklupsciautu Briuseliui!Visi tik ir pute migla kad anksciau rusu buvom okupuoti nuo Maskvos sprendimu buvom priklausomi o dabar kas iseina?Atseit esam laisvi bet tik dabar jau nuo Briuselio sprendimu esam priklausomi!Duokit lietuviams tuos 600 simtus euru per menesi ir jie sedes namie ir po uzsienius uzdirbti nevazines!

      Atsakyti
    36. rence says:
      10 metų ago

      nebeblūdink, dėde ir nekiršink žmonių…pabėgėliai tik sustiprintų finansiškai LT, net ir dėl apyvartoje pasipildžiusių papildomų ES lėšų-pašalpų,nekalbant jau apie intelekto potencialą, nes pas mus jau ir spaudoje tuparylos bando reikštis…:(o kam nepatinka, gali migruoti, pvz. Baltarusiją,kur tokių grėsmių nebus ir planinė ekonomika…:)

      Atsakyti
      • wikswa says:
        10 metų ago

        Papildomos ES lėšos pašalpos išruks tamstai prie pakaušį. Juos reikės visiškai išlaikyti. Vienas toks asmuo atsieina 1000 eurų. Jie gerai žino, kas jiems priklauso, nes yra gerai informuoti ir palaiko tarpusavio ryšius. Ko negaus, išsireikalaus. Ir svarbiausia – šita porcija migrantų tai nesibaigs, nes jie plūsta ir plūsta. Vokietija jiems stato namus. Tad jie ir visur reikalaus būstų, o ne Ruklos.
        O apie intelekto potencialą nekalbėsim. Jei, garbusis, nekenti savų, nepaistyk, kad myli svetimus. O planinė ekonomika iš Briuselio irgi šliaužia, nes ES valdo raudoni. Jei šito dar nesupratai arba tam prijauti, tai kitas reikalas.

        Atsakyti
        • šiaip says:
          10 metų ago

          jei “wikswa” nesupyks, atkreipsiu dėmesį, kad “išlaikyti” valstybės mastu reiškia ne sumokėti banditui iš savo kišenės 1000 eurų ir nueiti susisielojusiu veidu skandintis, o visai ką kita – samdyti lietuvio soc.rūpybos darbuotojo paslaugas, samdyti lietuvio arabų vertėjo paslaugas, samdyti lietuvio lietuvių kalbos mokytojo paslaugas, samdyti lietuvio lietuvių istorijos ir kultūros mokytojo paslaugas, samdyti 3 saugumiečių paslaugas (pamaininis darbas stebėti dieną naktį), samdyti visus mokytojus, padėsiančius paruošti tuos į atėjūnus orientuotus specialistus (čia gal ir ne visi lietuviai bus). Į tai įeis ir statybininkai, gausiantys užsakymų ilgiems dešimtmečiams į priekį. Be viso to, papildomo darbo (ir pajamų) gaus lietuvės darželio auklėtojos, lietuvių mokyklos mokytojai, kirpėjai, kosmetologai, parduotuvių darbuotojai, rūbų pardavėjai, maisto gamintojai, maisto tiekėjai, šaunieji mūsų automobilių atgaivinimo pramonės ir prekybos atstovai ir daugelis kitų. Apibendrinant, tos išlaidos, kurias valstybė skiria išlaikymui, iš tiesų nusėda ne išlaikomųjų kišenėse, o juos aptarnaujančių žmonių ar verslų kišenėse.

          Atsakyti
          • wikswa says:
            10 metų ago

            Ne, deja, tiek daug į tą tūkstantį neįeis. Tai sumelė jiems pragyventi su būstu, maistu, transportu ir dienpinigais.
            Jei manot, kad ta darbo jėga pakelsit Lietuvos ūkį, manykit ir toliau. Pasidairykit į Vakarų valstybes, kurios jau užkimštos ta “darbo jėga” ir užsakymais. Pamatysit, kas iš to išėjo.
            Galėčiau sakyti, taip jums ir reikia. deja, kentės visi. Nes viskas bus iš biudžeto, kol net tie keli, kurie tikrai galbūt dirbt norės, galės ką dirbt.
            Tai, ką taip gražiai išvardinot, tėra teorija. Vieninteliai, kam padaugės darbo, bus policija, teismai, nu ir žmonių teisių gynėjai 🙂

            Atsakyti
            • šiaip says:
              10 metų ago

              aš ne manau, aš tą žinau, nes taip veikia ekonomika. Kitas dalykas yra, kad tokiu būdu (čia apie pabėgėlius) bus susikuriamos papildomos problemos, kurias, vėlgi reikės spręsti, ir vėlgi, tam valstybė kurs naujas darbo vietas, skirs lėšas, ir tokiu būdu, kaip paradoksaliai beskambėtų, taip pat bus keliamas BVP. Galiu užtikrinti, kad man asmeniškai, toks ekonomikos kėlimo būdas – nepriimtinas. Tarkim, užsiiminėti prostitucija ar narkotikų prekyba laisvu nuo darbo metu gal irgi būtų labai protinga asmeninio biudžeto požiūriu (ir kokia aukšta pridėtinė vertė!) ir labai pelninga, bet juk ne viskas pelnu matuojama – reikia turėti kažkiek ir padorumo bei savigarbos. Taip ir su pabėgėliais – ekonomiškai mums jie būtų naudingi, bet jei mus išprievartavo juos prisiimti, o mes net negalime jų atsirinkti pagal savo nuožiūrą, su šia žyme ir kartėliu teks gyventi nuolat, ir tą gėdingą faktą mums nuolat primins pats jų buvimas šalia, taigi, ilgainiui garbingą ir ilgą istoriją turinti lietuviškosios tolerancijos tradicija, bijau, kad išnyks. Atsirūgs mums tokiu būdu gauta ekonominė nauda (po teisybei, ne per didžiausia) – kaip ainiams į akis pažiūrėsime.

            • Pikc says:
              10 metų ago

              Įdomus fruktas tas “šiaip” – suskumba pareikšti, kad “man tai nepriimtina”, bet tuoj pat puola įrodinėti: “žiūrėkit, kiek čia naudos visiems bus”. Užbėgdamas tolesniems tokių trolių-apsimetėlių skiedalams apie “belenkokią” nelegalų naudą, leisiu sau pasikartoti – sajūzas vienam babajui skiria 6k tugrikų – IŠ VISO. T.y. ta pati 600 tugrikų pašalpa 10 mėn. IR VISKAS. Ir čia OPTIMISTINIS scenarijus – tie debilai vis dar galvoja, kad valdo padėtį ir kad čia vienkartinis dalykas. Tad iš dalies su tuo “šiaip” sutinku – reikės visko. Daug. Ypač daug reikės psichologinės pagalbos specialistų išprievartavimų aukoms, riaušių malšinimo pajėgų, viešosios tvarkos apsaugos, epidemiolgų… Tik mokėsim už tai MES, o ne babajai, negrai, ar sajūzas. Tad, “progresyviai” šnekant, STFU, ksenofilai. 😉

      • wikswa says:
        10 metų ago

        Ko versti lietuvius daryti tai, ko jie nenori. Tai gal tamstai pačiam į kokią arabiją, jei lietuviai taip netinka, kad net musulmonus reikia kviestis. Būtų paprasčiau, nei sujaukti visą Europą.

        Atsakyti
    37. wikswa says:
      10 metų ago

      Gal nieko negirdėjai apie išaugusį nesuvaldomą nusikalstamumą, paralelinę visuomenę, prekybą narkotikais?

      Atsakyti
    38. Ilona Rusilienė says:
      10 metų ago

      Pritariu straipsnio autoriui 100 procentų. Agresyvūs ir be skrupulų musulmonai sugeba tik reikalauti. Jei bus priglausti, tai niekuomet nesibaigs jų reikalavimai ir sąlygų statymas mums. Be to juokinga manyti, kad koją įkėlęs vienas iš giminės neprisišauks ir visą giminėlę. Vislūs kaip tarakonai, greit taps pagrindiniais Lietuvos gyventojais. O tada jau mes būsime paklusni mažuma svetimtaučiams. Manau, kad su tokia politika Europą greit valdys musulmonai ie Roma taps jų šventuoju miestu.

      Atsakyti
    39. alksnaitis says:
      10 metų ago

      Tomo žodžiuose daug tiesos.Visa bėda , kad ar sodzdemų ar koncervų- liberalų valdžia visi dirba naujam ponui iš Briuselio , Vašingtono, ką lieps ta ir daro….reikia laivus supjaustyti, supjausto, atominę uždaryt, uždaro…priimt 500 000 pabėgėlių priimti priims.

      Atsakyti
    40. kurčias pabėgėlis says:
      10 metų ago

      Ale tu matai kaip cia gerai gaunasi – metu darba, sudeginu pasa, issimozoju pelenais veida , prisistatau valdziai, gestais parodau, kad esu nebylys pabegelis, ir uzdirbu daugiau, nei vidutinis atlyginimas, nekalbant jau apie minimuma ar pasalpa.
      Blia zjbs verslo modelis. Kas su manim?..

      Atsakyti
      • Pikc says:
        10 metų ago

        Nieko nebus – pagal “europines viartibes”, baltiesiems tai negalioja. Nebent kokiu persekiojamu pediku apsiskelbus – bet gal tiek to toks biznis. 🙂

        Atsakyti
    41. alksnaitis says:
      10 metų ago

      Pritariu Juozui dabar Tautininkų sąjunga pradėjo kovą lik dėl Lietuvių kalbos, o gal kad galima būtu leisti rašyti emigrantam- atėjūnams savo vardus ir pavardes kitoje pusėje. Įdomu kieno tai buvo mintis, o gal nuleista iš kur ?

      Atsakyti
    42. neprieko says:
      10 metų ago

      cia spjuvis ne lietuvos dirbantiems o ju valdininkams, kad nesugeba savo tautieciui suteikti daugiau nei eu pasalieciams. geda turetu buti tau net sneketi tokias nesamones, per tokius kaip tu lietuviai vargsai ant tiek paliko, kad pasalaiciams daugiau duoda. geda geda geda musu valdziai

      Atsakyti
    43. Raup Suo Toji says:
      10 metų ago

      Neužakcentuuotas straipsny liko vienas niuansas, jog tie 600,– € yra minimali suma gyviui žmogaus pavidale (nepriskiriant jokiai tautybei ar valstybei) išgyventi – ekonominėmis Lietuvos sąlygomis – . MINIMUMAS!!! tiek reikia gyvybei palaikyti ir apsisaugoti stogu nuo klimatinių sąlygų žmogui, kuris nič nieko neužsidirba.. ir neturės teisės dirbti. Tai paskaičiuokite, ką tomis pačiomis ekonominėmis sąlygomis turėtų gauti Lietuvos PILIETIS, kuris ne gulinėja nuo šono ant šono, o DIRBA…jei čia ne priežastis sukilimui…

      Atsakyti
    44. Mama says:
      10 metų ago

      Sveiki, negaliu patikėti,kad tokios išmokos bus mokamos ?Mano neįgalus vaikas negauna savo poreikiams patenkinti nei pusės tokių pinigų,mano vaikui į dieną skiriama 1,5 sauskelnės, visą kitą reikia nusipirkti patiems turi ar ne tu euriukų. Nuolatinė priežiūra siekia juokingą sumą, o čia būtent pinigai skirti, už ,,mamos” skalbėjos, virėjos, slaugės,guodėjos darbą.Man net sanatorija nepriklauso,nes nenusipelniau pailsėti už kasų pinigus,į kurią pati taip pat ir moku.Kalbų mokytis turėčiau už savo pinigus, o mano vaikui integracija vyksta už mano pačios pinigus,tai kaip čia išeina įsipareigojimai didesni ES nei žmonėms,kurie čia dirba ir išlaiko valstybę?Turbūt artėj ne karas , o pasaulio pabaiga ir mes bejėgiai?Kažin ,kurioje šalyje mane su neįgaliu vaiku taip priimtu, su tokiom išmokom, gal laikas ir mums bėgti:)?

      Atsakyti
    45. Mindaugas Stankevičius says:
      10 metų ago

      Mano pasamonė skelbia karą, labai tikėtina, kad ir sąmonė neatsiliks.

      Atsakyti
    46. Nijolė Klipčiūtė Tylingo says:
      10 metų ago

      Kad tas straipsnis atvestu visus i prota kurie nori priimti pabegelius. Patys juk verksit kai tie patys pabegeliai jus is jusu namu vys ar prievartaus jusu seimas. Ka jus uz tai gausit kad priimsit pabegeli? Nieko. O valstybe tai jau tikrai aciu jums nepasakys net

      Atsakyti
    47. Romualdas Bruzas says:
      10 metų ago

      Koks dzukiskai svelnus naujadaras – valzdiuke 🙂 O si citata verta VSD tyrimo '' Ateina metas, kai mes turėsim pasirinkti – ar susitaikome su mums peršamu antrarūšių Lietuvos teritorijos gyventojų statusu, ar visgi prisiminsime savigarbą ir šitą Briuselio liokajų valdžiukę vis dėlto nušluosime.'' Valstybinio perversmo skatinimas. Idomu kokios rusies save laiko vokieciai, prisiimdami daugiausiai pabegeliu?
      Ir kas tada, kai nusluosit valdziuke, patys atsisesit i valdziukes vieta ir butsi ta pati valdziuke? Is kur gausit pinigu, jei pagal ES dudele nesoksit? Soksit pagal Maskvos balalaika?
      Pinigus pabegeliams skiria ES is bendro biudzeto, nes ir problema bendra. Neskaiciuokit svetimu pinigu. O padejavimai, kaip mes nenorim priimti pas save pabegeliu, baigsis, kai pabegeliai ateje su tuo 600 euru prades ieskotis busto nuomai, ir siaip isleidines gautus pinigelius buiciai. Itariu, greiciausi ''isisavine'' tuos pinigelius, bus dabar garsiausiai saukiantys ''nusluosim valdziuke''

      Atsakyti
    48. Laimute Kudirkiene says:
      10 metų ago

      Tikri erodai. Toj valdziukej sedi nes prisikise zmoniu pinigu jiems netenka badauti ar galvoti kaip sumoketi mokescius ir is likusiu skatiku dar nusipirkti vaistu ir duonos taigi pagalvokit ka renkat i valdzia ir is vis ja reiktu deprtuot i sibira kad pavestu truputi su visais pabegeliais

      Atsakyti
    49. Tomas Baranauskas says:
      10 metų ago

      Kiek man žinoma, ponaiti Bružai (ar Bruzai), valdžiukės pakeitimas nėra nusikaltimas… Vis dar…

      Atsakyti
    50. Nerijus Buta says:
      10 metų ago

      Man atrodo kad musu sudagalviu valdzia greit pasieks tai kad lietuviai is lietuvos tokiais pat srautais prades begt :))))

      Atsakyti
    51. Joana Miskiniene says:
      10 metų ago

      Pabandykit viena karta neit balsuot, nei uz ka, nei vienas zmogeliukas, kas bus valdzioj be musu pagalbos? ka tada jie darys?

      Atsakyti
    52. Joana Miskiniene says:
      10 metų ago

      teisingai, kentesim nuo ju, o gerai butu kad valdzios vyru seimos kentetu pirmiausiai.

      Atsakyti
    53. Romualdas Bruzas says:
      10 metų ago

      Siaip valdzia renkama teisetais rinkimais. Va bus rinkimai, prasom balsuoti, rinkti kas jums patinka. Bet va apie rinkeju politini isprusima niekas nekalba, svarbu, duok pasluoti.

      Atsakyti
    54. Lina Stankeviciene says:
      10 metų ago

      sibiras tai rusu,tokius naikint reikia

      Atsakyti
    55. Tomas Baranauskas says:
      10 metų ago

      Rinkimais? Mat kaip… Ir, vadinasi, jūs jačiatės taip, tarsi tik vienas šitai žinote? Na tai būtinai pasidalinkite savo vertingomis įžvalgomis… 🙂

      Atsakyti
    56. alksnaitis says:
      10 metų ago

      Europos Parlamentas pritarė prievartinėms migrantų kvotoms Tarp pritarusiųjų buvo ir pusė Lietuvą atstovaujančių parlamentarų – socialdemokratai Zigmantas Balčytis ir Vilija Blinkevičiūtė, liberalai Petras Auštrevičius ir Antanas Guoga, konservatorius Algirdas Saudargas.
      .

      Atsakyti
    57. Zita Balsevičienė says:
      10 metų ago

      Tai yra dar neregėto masto pasityčiojimas iš visų Lietuvos žmonių.

      Atsakyti
    58. Zita Balsevičienė says:
      10 metų ago

      Dedasi negeri dalykai,bijau kad artimoj ateity nebutu karo.

      Atsakyti
    59. violeta says:
      10 metų ago

      greitai visa europa bus ,,alach akbar,,ziauru,o musu valdzia tai zodziu truksta Kvailiu Kvailiai

      Atsakyti
      • ass says:
        10 metų ago

        salia maleikum … grybauskaitei korana laikas pradet nagrinet.. matosi kaip myli savo busima tauta:)

        Atsakyti
    60. Violeta Gaigaliene says:
      10 metų ago

      auksinis pasiulymas,bet ne lietuviams,pas mus nera vienybes,pazejus i graikus kaip jie kovoja,va cia tai jo

      Atsakyti
    61. Chm says:
      10 metų ago

      Ta kvota ne trečdaliu, o 50 proc. didesnė – 0,6+0,3

      Atsakyti
    62. ass says:
      10 metų ago

      savi vaikai badauja… saviems vaikuciams vaistu neapmoka…. o babajams viska….. geda kad gimiau tokioi saly…. ir dziaugiuos pati kad is jos pabegau…. velniop ta prakeikta prezidente ir visa ziurkiu lizda…!! jei galeciau tai ir i veida musu valdziai spjauciau…..

      Atsakyti
    63. Gintaras says:
      10 metų ago

      geras straipsnis,issakantis didesnes gyventoju dalies nuomone i kuria deja valdziai absoliuciai nusispjaut…

      Atsakyti
      • S says:
        10 metų ago

        Jei pakvips kartuvėmis, nebus nusispjaut.

        Atsakyti
    64. Asta Gaulyte says:
      10 metų ago

      Oi bus karas Europoj,bus….Cia bresta nenormalus dalykai. Jau Vokieciai irgi pripazino,kad tai Naujas Tautu Kraustymosi laikotarpis,kaip giliais Viduramziais buvo. Problema,jau pasaulinio masto. Tie pabegeliai ,nera vargsai.Tai bailiai!! Bijantys uz savo teises kovoti. Matosi,kad pas juos vienybes irgi nera.Pjauna vieni kitus. Zinoma,yra ten tarp ju ,tikrai vargsu zmoniu,kaip pavyzdziui krikscionys pabegeliai is Irako. Juos ten tikrai skerdzia kaip avis tie musulmonai. Kodel,pvz. Lietuvos politikai,negali daryti taip,kaip Slovakijos politikai pasisake,kad jie tik krikscionius pabegelius priims,nes musulmonai ir taip nejaukiai salyje jaustusi 😀 Vokieciai jau prisileido visokio brudo,o dabar uz galvu imasi,nezino ka daryti. Nei siusi atgal,nei pasilikt nori. Bando Vokiska biurokratija jais atsikratyti 😀 Cia viska debile Merkel pridirbo!!! Kazkada dirbo STASI (kaip komunistine KGB) tai matomai dabar jai sazine prabilo. Todel priima visokius urodus i Europa,ir dar diriguoja kitom salims ir ultimatumus stato padeti jiems!! Vargsiukai blyn!!Visi su Smartphon´ais atkeliave!!Jie jau vos atvyke i Europa,reikalauja,kur ju namai,kur ju maistas kur ju rubai!!Atmatos ir nieko nepasakysi. Sioje,pabegeliu,sistemoje,nera teisybes ir yra vykdomi nusikaltimai pries tuos,kuriems tikrai reikia pagalbos. Nes ja ,kol kas,gauna tie ,kurie jos neturetu gauti!!O Amerikonai ,kartu su IS teroristais,juokiasi uz pilvu susieme,is kvailiu Europoje.

      Atsakyti
    65. Rimgaudas Vyšniauskas says:
      10 metų ago

      Romualdas Bruzas, prismink Ukrainą. Įtariu maidaną palaikei 100%. Tai, kad "teisėti rinkimai" yra gan įvairiaspalvė sąvoka 🙂

      Atsakyti
    66. Vitalijus Boiko says:
      10 metų ago

      Reikia i mitinga eiti visiems ir ji isreklamuoti, gal kas planuojama, parasykit? PRIES MIGRACIJA KITATAUCIU IR KITATIKIU… pries saviskiu emigracija.

      Atsakyti
    67. Vaidotas says:
      10 metų ago

      Sveiki,

      Apie mintį:Daugelis nesupranta pabėgelio statuso. Jie ateina basi, be būsto, be kalbos, be nieko, beto jie turi artimuosius likusius karo zonoje. Jiems reikės išmokti kalbą, integruotis. Kas tie pabėgeliai? Dažniausiai sveiki darbingi žmonės, o į tai reikia žiurėti kaip į turtą, jie atvažiuoja integruojasi ir gražina tuos pinigus su kaupu. Yra puikiu pavyzdžių Norvegijoje, Švedijoje, Vokietyjoje. Pats pažystu žmogų iš Taivano, senais laikais buvusi pabėgeli, puikus žmogus! Pensijos ir bedarbio išmokos valstybei yra išlaidos ,o mokami pinigai pabėgeliui yra investicija kuri atsipirks su kaupu, kuo daugiau priimsime tuo turtingesni tapsime.

      Apie straipsnį: kai autorius kabinėjasi prie žmonių privačiu gyvenimų ,o ne prie turinio, darbų, sprendimu konteksto tai rodo kaip žemai jis yra puoles (Aušrinė Marija Pavilionienės pramogos Egipte yra niekieno reikalas, jis visiškai neisipaišo į kontekstą).

      Teisingai nerimavo Platonas dėl doxa dominavimo politinėje erdvėje, graudu kai sprendimai daromi remdamiesi jausmais ir populiara nuomone, o ne racionaliu mastymu. 🙁

      Sėkmės,
      Vaidotas

      Atsakyti
      • Pikc says:
        10 metų ago

        Teisingai – apstu įrodymų, jog atvykėliai išties yra vargšai pabėgėliai iš karo zonos, ieškantys prieglobsčio nuo negandų, o ne geresnio gyvenimo (http://www.moteris.lt/veidai/pabegele-is-sirijos-jei-man-lieptu-vaziuoti-i-lietuva-verciau-grizciau-atgal-i-stambula.d?id=69031936) ir tiesiog trokšta integruotis bei sunkiu darbu atsidėkoti priimančioms šalims už svetingumą, remdamiesi savo keliuose universitetuose įgytomis žiniomis kelti priimančių valstybių mokslo ir kultūros lygį beigi visokeriopai gerinti vietinių gyventojų gerbūvį, įskaitant pensijų vietiniams uždirbimą, senukų ir neįgaliųjų priežiūrą bei kitą visuomenei naudingą veiklą. Tą jų pasiryžimą jau dabar akivaizdžiai rodo jų elgesys – pvz. https://www.facebook.com/jasonmillmusic/videos/1011152122249958/?hc_location=ufi. Allahu akbar! 
        Ir taip, labai teisingai pastebėta, kad reikia ne remtis jausmais ir trinti snarglius, o mąstyti racionaliai, pateikiant tvirtus argumentus, kaip pvz. “Jie ateina basi, be būsto, be kalbos, be nieko, beto jie turi artimuosius likusius karo zonoje.” arba “Pats pažystu žmogų iš Taivano, senais laikais buvusi pabėgeli, puikus žmogus!”. Štai kur argumentai – o ne kažkokios emocijos! Išties, graudu iki ašarų, kad kiti pasiduoda jausmams, o ne mąsto racionaliai, kaip p. Vaidotas. Kaip čia neraudosi? Sakykite, Vaidotai, o kelis vargšus pabėgėlius ketinate asmeniškai priglausti? Negi pats nenorite praturtėti, nes juk “kuo daugiau priimsime tuo turtingesni tapsime”?

        Atsakyti
    68. Validot Antan Ratk says:
      10 metų ago

      Apie mintį:Daugelis nesupranta pabėgelio statuso. Jie ateina basi, be būsto, be kalbos, be nieko, beto jie turi artimuosius likusius karo zonoje. Jiems reikės išmokti kalbą, integruotis. Kas tie pabėgeliai? Dažniausiai sveiki darbingi žmonės, o į tai reikia žiurėti kaip į turtą, jie atvažiuoja integruojasi ir gražina tuos pinigus su kaupu. Yra puikiu pavyzdžių Norvegijoje, Švedijoje, Vokietyjoje. Pats pažystu žmogų iš Taivano, senais laikais buvusi pabėgeli, puikus žmogus! Pensijos ir bedarbio išmokos valstybei yra išlaidos ,o mokami pinigai pabėgeliui yra investicija kuri atsipirks su kaupu, kuo daugiau priimsime tuo turtingesni tapsime.

      Apie straipsnį: kai autorius kabinėjasi prie žmonių privačiu gyvenimų ,o ne prie turinio, darbų, sprendimu konteksto tai rodo kaip žemai jis yra puoles (Aušrinė Marija Pavilionienės pramogos Egipte yra niekieno reikalas, jis visiškai neisipaišo į kontekstą).

      Teisingai nerimavo Platonas dėl doxa dominavimo politinėje erdvėje, graudu kai sprendimai daromi remdamiesi jausmais ir populiara nuomone, o ne racionaliu mastymu. 🙁

      Atsakyti
    69. Validot Antan Ratk says:
      10 metų ago

      Patys kalti tie Lietuviai

      Atsakyti
    70. Validot Antan Ratk says:
      10 metų ago

      Minarchizmas yra idealiausia valdymo forma, tačiau egzistuoja tik liberalioj visuomenėj. Pas mus to nebus

      Atsakyti
    71. Validot Antan Ratk says:
      10 metų ago

      Kai žmogus savo kaimo toliau nemato, tai ir rašo tokias nesamones. Niekada pabėgelio nemates, nebendraves. Istorijos neskaites. Lietuviai bėgo į JAV, ten išmoko kalbą ir dirbo gerindami JAV gyvenimą, kažkodėl visi tai pamiršo, nors neseniai tai buvo. Kuo šie kitataučiau blogesni u- Lietuvius?

      Atsakyti
    72. Inge Stahl says:
      10 metų ago

      Aktyvus religijos propagavimas bet kokį žmogų padaro "blogesniu" už tą, kuris to nedaro.

      Atsakyti
    73. Lietuve says:
      10 metų ago

      Košmaras kažkoks. Pirmiausia, tai tikras pasityčiojimas iš lietuvių.
      Nesuprantu kaip galima tikėtis iš lietuvių būti tolerantiškiems kitataučiams, kai vyksta tokie dalykai. Reikia stebėtis, kad dar gatve jiem leidžiam ramiai pereit. Kodėl lietuvis pilietis turi gyventi kiekvieną dieną skaičiuodamas centus, senyvo amžiaus pilietis nė mirties negali ramiai sulaukti, o šie pabėgėliai, turi sąlygas gyventi aukštame lygyje. Plius, didelė dalis tų pabėgėlių yra teroristinės grupuotės nariai, kurie įsimaišė į grupę, kad tik patekti į Europą. Tai mes dar jiems ir mokame, kad jie žudytų ir plėštų mūsų šalis. Nėra pakankamai žodžių išreikšti mano nusivylimą ir pyktį. Aš neesu visiškai nusiteikus prieš, bet manau, kad tai turėtų būti kontroliuojama griežčiau. Jei jis pabėgėlis, ieškosi geresnio gyvenimo, gerai, suteikim sąlygas dirbti ir užsidirbti. Kąsnį prie kąsnio dėti ir taupyti, mokėti tai vertinti. Jei visą ant lėkštutės padėsim, tai su laiku atneš tik daug problemų.
      Šiuo metu ketinu grįžti į Lietuvą. Rasti darbą ir bandyti įsikurti ilgam. Tačiau kai matau, kad tokie dalykai vyksta, turiu atvirai pasakyti, mano noras tik mažėja. Lietuva – tai šalis, kurioje noriu gyventi, auginti vaikus ir pasenti, tačiau kuo toliau, tuo labiau tai panašėja tik į gražią svajonę.

      Atsakyti
    74. neteisinga says:
      10 metų ago

      Bet idomiausia, kodel minimalus atlygynimas pas mus 325 Eur (is kurio zmogus turi pragyventi: susimoketi uz buta, nusipirkti menesiui sau maisto ir viska kas yra butiniausia zmogui… nekalbant jei turi vaikus dar uz tuos pinigus aprupint) O sitiems skirs viskam 600 Eur, o gal dar nuspres ir daugiau. Tai kodel jiems irgi neskiria tuos 325 Eur?

      Atsakyti
    75. Tikra nepriklausomybė says:
      10 metų ago

      Gana čia jums visiems verkšlenti. Visi į mitingą rugsėjo 20d. Ten ir išreiškit savo nuomonę.

      Atsakyti
    76. Jonas Orsauskas says:
      10 metų ago

      Jau site babai tikrei nedirbs Validot! Jie tik slampineja po miesta kiek matau vaziodamas dienos metu,o jai kiti kaskur dirba tik del isveizdos gudrus tinginjai..Tei kad Antan gali juos pasikvesti pas save!!!!!

      Atsakyti
    77. wikswa says:
      10 metų ago

      Tie vargšai nešiojasi brangius iphonus, kokius ne dažnas ir čia turim. Labai gerai tarpusavy komunikuoja su likusiais ten kažkur. Ir praneša visas realijas ir naujienas. Kas vyksta prie ES sienų galima pamatyti tik internete. TV info filtruoja.

      Atsakyti
    78. Validot Antan Ratk says:
      10 metų ago

      Jonas Orsauskas Yra tame tiesos, bet cia kokiam UK, ar kitoj labiau socialistinej valstybei. Yra geras terminas tokioms puolusioms valstybes "welfare state" kur neapsimoka dirbti nes nedirbdamas daugiau gauni ir zmones istringa tame rate, bet procentaliai nedarbas net ir UK kur tokie zmones labiausiai matomi yra 5,4% cia su visais veltedžiais. Va va, akys mato širdis jaučia bet faktus patikrint tingi. Bet geriausias yra liberalus atvejis kai zmonems duodamas sansas dirbti taciau neduodamos ismokos. Lietuviai po II pasaulinio karo JAV irgi buvo tokie patys pabegeliai. Bet LT atvejis yra kitos ypač dėl žmonių nemokšiškumo. Šitiem pabėgeliam šiaip pinigai ne iš lietuvos ateina o iš EU (6000eur uz zmogu), tai realiai Lietuva mokės tik sekančiais metais kada dauguma ju integruosis. Galima rašyti visokias drumzles ant emigrantu,pabėgeliu,musulmonu ir t.t. bet galima ir faktus pažiūrėti ir istorija kaip kitoms šalims sekėsi su karo pabėgeliais , gi nepirmas kartas: ogi sekėsi puikiai integravosi ir kepa daug geresnius kebabus negu Lietuviai 😛

      Atsakyti
    79. Agneta says:
      10 metų ago

      Ar civilizuotame pasaulyje, esate matę valstybę, kuri pati žemintų savo tautos atstovus, Lietuva – tai pirmųjų tarpe. Ar galima gerbti valdžią, kuri negina savo piliečių, o juos smukdo. Emigrantas kitoje šalyje uždirba dvigubai mažiau, nei šalies pilietis, o pas mus pabėgėliai geriau bus išlaikomi, nei pagarbus dirbantis lietuvis….

      Atsakyti
    80. Aleksandr says:
      10 metų ago

      Lietuviai kalba apie kazkokia nepriklausomybe, bet istiesu Lietuva niekada nebuvo nepriklausoma. Tvarkos cia dar ilgai nebus. Cia nera politiku, kurie kovoja uz savo valstybes ir tautos interesus, o kol ju neatsiras i Lietuva visi sluos kojas i spjaudys i veida. O ir pati tauta elgiasi kaip vergai, blogai gyvena, nieko, gal ateity bus geriau, bet tikrai nebus geriau, kol sedesi rankas sudejes ir linkesi galva nieko neveikdamas. Uz savo interesus reikia kovot ir gero lyderio, o ne marionetku kuriom galima manipuliuot. Ps. sorry uz gramatiskas klaidas, as nesu lietuvis.

      Atsakyti
    81. vilius says:
      10 metų ago

      As gaunu 350 euru ir jeigu atvyks nors vienas pabegelis ir valdzia skirs jam daugiau negu 350 euru pazadu ilgai jie negyvens. Mano kraujas verda laukiu kol atvyks

      Atsakyti
    82. Kęstas says:
      10 metų ago

      Labai geras ir teisingas straipsnis

      Atsakyti
    83. Ill Il says:
      10 metų ago

      Tik kodel streles nukreiptos pries Pavilioniene ir Vesaite? Manes jos nenuskriaude jokiais savo veiksmais, ko nepasakyciau apie vagnoriu, grybauskaite ar kubiliu. Nors pati sistema asmenvardziu ir neturi. Cia tas pat, kad kaltinti koki Miezelaiti ar Baltusi del TSRS okupacijos ir tuometines sistemos veikimo. Problema zymiai gilesne ir visiskai nepriklausanti nuo eilinio lietuvio. Esam suskaldyti ir apgalvotai blokuojami. Gi patys esame migruojanti, byranti visuomene. "Atejunai" tik parodo musu "pasiekimu" lygi

      Atsakyti
    84. Aldona says:
      10 metų ago

      Gaunu salpos pensija 324 litus ir dar 70 litu nasles pensija.Manau jau maziau gaunanciu pensininku nera Lietuvoj.Bet niekam neidomu,nei karto jokie butkeviciai situ zmoniu nei neprisimena,kad jiems gal reiktu kazkiek pakelti ta ubagiska ismoka,o cia pabegeliu reik prisiimti.Nepamasto,kad patys ubagu sociai turim.

      Atsakyti
    85. Marius Strioga says:
      10 metų ago

      Romualdas Bruzas teisingai – valdžia yra renkama teisėtais rinkimais, o taip pat (ko vertėtų nepamiršti) atšaukiama teisėtu daugumos balsu.

      Atsakyti
    86. Pikc says:
      10 metų ago

      Žiūriu, visokie “Validot Antan Ratk”/”Vaidotai” nenustoja dezinformacijos skleisti apie “puikiai besiintegruojančius” beigi “stropiai dirbančius” babajus, kurių “kartu su veltėdžiais” tėra vargani 5 proc. Tiek to, nekalbėsim apie akivaizdžius “integracijos” įrodymus (“no-go” rajonus, šariato įvedimą, augantį nusikalstamumą (ypač baltųjų moterų prievartavimus)) – pažiūrim grynai į ekonominę pusę. Kaip ten dėl tų 5,4 proc? Ogi štai kaip: “16-24 year olds who are from ethnic minority backgrounds now have an unemployment rate of 37%, up from 33% in 2012.” (http://www.theguardian.com/news/datablog/2014/jan/08/rising-unemployment-for-uk-ethnic-minorities-race-whos-affected). Vis dėlto, toks lyginimas netinkamas, nes JK kol kas dar “pabėgėlių” nelabai gausu, tad ir duomenų apie juos nėra. Užtat yra duomenų iš kitur – ir kaip tik apie tokį kontingentą: “Im Jahr 2012 war von den erwerbsfähigen Flüchtlingen mit Aufenthaltsbewilligung […] und erwerbsfähigen, vorläufig aufgenommenen Flüchtlingen […] die grosse Mehrheit von der Sozialhilfe abhängig. Bei den Eritreern waren es 91 Prozent, bei Iranern 84 Prozent. Auch bei Flüchtlingen aus Sri Lanka, die allgemein als gut integriert gelten, bezogen drei von vier erwerbsfähigen Personen Sozialhilfe (75 Prozent).
      Bei Flüchtlingen aus der Türkei waren es fast neun von zehn (89 Prozent). Die Quote ist damit höher als bei Menschen aus Syrien (87 Prozent). Am besten schnitten die Chinesen ab mit 69 Prozent.” (http://bazonline.ch/schweiz/standard/Aus-Asylanten-werden-Sozialhilfefaelle/story/19937027). Trumpai: išlaikytinių (iš pašalpų gyvenančių) procentai tarp “prieglobsčio prašytojų” pagal kilmės šalį: Eritrėja – 91%, Iranas – 84%, Šri Lanka (anys laikomi gerai besiintegruojančiais) – 75%, Turkija – 89%, Sirija – 87%, Kinija – 69%. Čia reikia atkreipti dėmesį į porą dalykų: a) šitie procentai buvo PRIEŠ dabartinę veltėdžių bangą – gi dabartiniai “vargšai pabėgėliai” statistikos tirai nepagerins; b) turėkite omenyje, kad tie “vargšai dirbti ir priimančių šalių ekonomiką bei gerbūvį kelti trokštantys pabėgėliai”, apie kuriuos čia kalbama, yra darbingo amžiaus vyrai. Pagalvokite, kaip pasikeis statistika, kai prasidės “šeimų susijungimas”. 😉 Ir dar vienas LABAI svarbus punktas, apie kurį niekas kažkodėl nekalba: pabandykite įsijausti į Lietuvai skirtos siuntos atstovų padėtį – važiavo Vokietijon (juk Merkel žadėjo visus priimti!), kur juos su gėlėm ir raudonais kilimais sutiks džiūgaujančių imbecilų minios, apibers “chaliava”, pašalpomis, “teisėmis” bei kitokiomis gėrybėmis – o vietoj to eldorado atvežami į Lietuvą, kur debilų minių ir gėrybių lietaus nelabai, o pabėgti į išsvajotą Vokietiją uždrausta. Sakyčiau, yra nemenka tikimybė, kad mūsų laukia “laimė” gauti gaują LABAI PIKTŲ babajų.

      Atsakyti
    87. Inge Rut says:
      10 metų ago

      Jie ateina basi, bet reikalauti moka, vat Svedijoje nuo pirmu dienu salygos netenkina:

      http://www.svt.se/nyheter/regionalt/dalarna/de-hungerstrejkar-for-battre-boende
      ( svediskai, bet galima issiversti i anglu k.)

      Atsakyti
    88. Diana Suleimanova says:
      10 metų ago

      Spiulyciau zvilgteleti i Angijos miesteli pavadinimu Lutonas,bury park,prieme savo laiku pabegelius, dabar net miesto meras musulmonas,stai kas musu laukia

      Atsakyti
    89. Rugilė says:
      10 metų ago

      Labai teisingai rašo. Mums nereikia musulmonų migrantų. Artėja Seimo rinkimai, būtinai dalyvaukim lr braukim netinkamus kandidatus iš sąrašų. Tik masinis dalyvavimas rinkimuose gali pakeisti esamą valdžios sudėtį.

      Atsakyti
    90. joris says:
      10 metų ago

      Žmonės ka darysim kad šitą ivaziją sustabdyt? Kokia partija remt per rinkimus?

      Atsakyti
      • S says:
        10 metų ago

        Balsavimams per vėlu. “Demokratiją” laikas užmiršti.

        Atsakyti
      • Jonis says:
        10 metų ago

        Kremliaus partiją.

        Atsakyti
    91. Skalvis says:
      10 metų ago

      Nagi, prisiminkit kaip reagavo Lietuviai iki krikščionybės į svetimtaučių invazijas ? Nemėgo labai, bet vėliau pamilo. Visas privilegijas jiems suteikė, o patys nuėjo arti 🙂 Net savo vaikus ėmė vadinti imigrantų vardais. Kas mes būtume be jų? Nei Dievo, nei šventųjų, nei bažnyčių, nei dvarų neturėtume. Luktelėkim keletą šimtų metėlių ir jie taps šventi : -) Amerika jau viešai prakalbo apie prezidentą musulmoną. O jūs ką ? Prieš Ameriką ? 🙂

      Atsakyti
    92. Arnoldas Čepėnas says:
      10 metų ago

      Na, va cia jau riba perzengta. Net pasalpos mums uz nieka neduoda, o kazkokiam svetimsaliui visus 600euru. Tai gal mest viska ir begt is cia ? Esu dirbantis, studentas. Vos susimoku uz studijas,nuoma, maista. Ir tai vos 400 euru gaunu i rankas, kur nuoma 160e, komunaliniai, maistas, kelione, pietus i darba, plius kas menesi kazkiek pinigu padedama studijoms. Dabar man paaiskinkit, kaip dirbanciam studentui isgyventi Lietuvoje ir plius dar maza tu darbo vietu o cia dar jas nori tiems atiduoti. Kur pagarba lietuviam, Lietuva?

      Atsakyti
    93. Gintautas Pačkauskas says:
      10 metų ago

      Validot Antan Ratk duodu aš tau kelią 🙂 aš armijos tarnavau Azijoj žinau ką kalbu o tu tuščia ir tiek .

      Atsakyti
    94. Validot Antan Ratk says:
      10 metų ago

      Gintautas Pačkauskas "KEBABAS", čia teiginys? hipotezė? klausimas? argumentas? Jeigu čia ne tuščia tai kaip suprast? Paaiškink gerb. Gintautai, aš Azijoj netarnavau, šneku pilnais sakiniais:P

      Atsakyti
    95. Vytautas says:
      10 metų ago

      visai sutinkam !!!!!!kaip dabar gyvenam -tai tikriausiai nei viena salis -taip neisgyventu -palaukit —dar po keliu metu -Lietuvoj neliks kamdirbti -ir pensijas -moket pensininkams !

      Atsakyti
    96. Sergejus says:
      10 metų ago

      Su Lietuva visada taip buvo, nekada savo nuomone ne tureio. Dabartino laiku kada ekonomikos ne bero taip ir isheina cha priimti pabegelju, cha loti ant russijos. Ir Uzh viska shita gauti $$$$$$$$ labai gera strategija.

      Atsakyti
    97. keista says:
      9 metai ago

      Dabar budina tauta vergu valdytoju statytinis. Pries alkoholi pasnekek, biudzeto neiplaukas. Kai zmogus lavonas nuo reformu, ismeta budintojus

      Atsakyti
    98. Ski says:
      9 metai ago

      Ar pasidomejot kokiu budu tie pinigai yra skiriami? Didzioji just dalis nuseda vietiniu rankase. Pabegeliai tu 600 nematodes. Pinigai yra skiriami ivairiems su integracija suristoms islaidoms.

      Atsakyti
    99. Arturas says:
      5 metai ago

      Be karo nieko nebus,visi išpampe vampyrai laikosi briuselio,ir kaip jis diriguoja,taip šoka.

      Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Pavojingus gaminius į rinką teikusioms bendrovėms skirtos baudos | vvtat.lrv.lt nuotr.
    Gamta ir žmogus

    Pavojingus gaminius į rinką teikusioms bendrovėms skirtos baudos

    2025 05 17
    Panevėžyje kviečia paroda „Lietuvos mokslo knygų menas 1955–2025“
    Kultūra

    Panevėžyje kviečia paroda „Lietuvos mokslo knygų menas 1955–2025“

    2025 05 17
    Diskusija apie muziejų ateitį | S. Samsonas, Lietuvos nacionalinio muziejaus nuotr.
    Istorija

    Kodėl šiandien reikalingi muziejai? Misija, iššūkiai ir ateitis

    2025 05 17
    Europos muziejų naktis Laisvės kovų muziejuje | lnm.lt nuotr.
    Lietuvoje

    Paskelbta šių metų muziejų nakties dienotvarkė: atidarytos durys, atvertos istorijos

    2025 05 17
    Birzų pilis | Lietuvos pilių ir dvarų asociacijos nuotr.
    Architektūra

    Europos muziejų naktį duris atveriančiuose Lietuvos pilyse ir dvaruose: nuo dvariškų patirčių ir mistiškų istorijų – iki bendro rekordo siekimo

    2025 05 17
    Čiurlionių šeima apie 1906 m. | NCDM nuotr.
    Istorija

    Švenčiame Čiurlionio metus: Lauko paroda „Čiurlionių šeimos paletė“

    2025 05 17
    Saugumo priemonės
    Lietuvoje

    KAM stiprina savivaldybių atsparumą

    2025 05 16
    Vaistai | pixabay.com nuotr.
    Gamta ir žmogus

    Vaistai, keliantys didžiausią priklausomybės pavojų

    2025 05 16

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • Misija taps įmanoma! apie MT kviečia studentus dalyvauti varžytuvėse stažuotėms NASA
    • Nepraleiskime - apie J. Vaiškūnas. Stambulo derybos: politiniai burtažodžiai plėšrūnų elgesio nekeičia
    • Globalistas apie J. Vaiškūnas. Stambulo derybos: politiniai burtažodžiai plėšrūnų elgesio nekeičia
    • Sekmadienį, 16:30 apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Nerūšiuojant baterijų, atliekų įmonės degs kasdien
    • J. Vaiškūnas. Stambulo derybos: politiniai burtažodžiai plėšrūnų elgesio nekeičia
    • Kad masažas padėtų, o ne pakenktų
    • Atnaujinti reikia ne tik telefonus, bet ir įrangą
    Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

    Kiti Straipsniai

    Pinigai

    LIPFA: Pensijų sistemos pertvarka nelems didesnių pensijų

    2025 05 15
    Piniginė, pinigai | pixabay.com, Analogicus nuotr.

    Lietuviai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

    2025 05 14
    Susitikimas Prezidentūroje

    Prezidentas su verslo bendruomene aptarė ekonomikos skatinimo galimybes

    2025 05 13
    Liberalai

    Liberalai prieštarauja pensijų kaupimo sistemos ardymui

    2025 05 13
    Gitanas Nausėda | R. Dačkaus nuotr.

    Prezidentas: Pensijų augimo tempą privalome išlaikyti

    2025 05 13
    Vytautas Rubavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

    V. Rubavičius. Moskovijos ordos parado geopolitika

    2025 05 11
    Alkas.lt

    V. Sinica. Praturtinimas pakistaniečiais

    2025 05 03
    „Artea“ bankas

    Šiaulių bankas primena apie artėjančius pokyčius

    2025 05 02
    Pinigai | pixabay.com, Justmarius_de nuotr.

    Vyriausybė pritarė II pensijų kaupimo pakopos pertvarkai

    2025 04 30
    Pensijos | lb.lt nuotr.

    Dėl pensijų pertvarkos – verslo laiškas Vyriausybei ir Seimui

    2025 04 28

    Skaitytojų nuomonės:

    • Misija taps įmanoma! apie MT kviečia studentus dalyvauti varžytuvėse stažuotėms NASA
    • Nepraleiskime - apie J. Vaiškūnas. Stambulo derybos: politiniai burtažodžiai plėšrūnų elgesio nekeičia
    • Globalistas apie J. Vaiškūnas. Stambulo derybos: politiniai burtažodžiai plėšrūnų elgesio nekeičia
    • Sekmadienį, 16:30 apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas
    • +++ apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Dalius Stancikas | bernardinai.lt, E.Levin nuotr.

    D. Stancikas. Kalba ir cenzūra

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai