Sausio 23 d. Vilniuje, Ugdymo plėtotės centre, įvyko Lietuvos Etninės kultūros ugdytojų sąjungos (LEKUS) visuotinis narių susirinkimas. Susirinkimo tikslas strateginių LEKUS veiklos krypčių ir veiklos plano parengimas. Strateginio plano gaires pristatė LEKUS pirmininko pavaduotojas Egidijus Skarbalius, jis iniciavo diskusiją prioritetinių veiklos krypčių nustatymo tema, pasiūlė svarstyti šias 2015 metų veiklos plano sritis: mokslas, kvalifikacijos kėlimas, leidyba, lobistinė veikla, viešieji ryšiai, projektų rengimas.
Etninės kultūros globos tarybos (EKGT) pirmininkas Virginijus Jocys pristatė rengiamą etnokultūrinių renginių kalendorių, skirtą Etnografinių regionų metams.
Ugdymo turinio skyriaus kalbų ir meninio ugdymo poskyrio metodininkė Daiva Briedienė papasakojo apie rengiamą etninės kultūros olimpiadą, etininės kultūros savaitę mokyklose ir kitose švietimo įstaigose.
Buvo aptartas tautiškumo ugdymas pradinėje mokykloje. Kauno „Šilo“ pradinės mokyklos pavaduotoja etnokultūrai Gražina Kepežinskienė pristatė etninės kultūros ugdymą, kuris vyksta neformaliame bei integruotame formaliame ugdyme, muziejinėje veikloje, kalendorinių bei tautinių švenčių metu, išvykose, kūrybinėse stovyklose ir kitose veiklose, pabrėžė išskirtinius ugdymo sėkmės veiksnius: tai tautiškumo ugdymas vaikystėje, unikali gamtos aplinka, bendri mokyklos bendruomenės siekiai, parengta individuali etninės kultūros programa I – IV klasėms, kūrybinės veiklos ir kt.
LEKUS pirmininkės pavaduotoja Dalia Urbonavičienė informavo, kad LEKUS gretose jau virš 80 narių ir 7-iose savivaldybėse įkurti skyriai. D. Urbanavičienė siūlė parengti atmintinę, kaip įkurti skyrius savivaldybėse. Diskusijoje dalyvavę nariai siūlo vesti savivaldybėse seminarus ir taip supažindinti su LEKUS įstatais bei veikla.
LEKUS (Lietuvos etninės kultūros ugdytojų sąjunga) – tai nepolitinė, savanoriška, visuomeninė ne pelno organizacija, kurios pagrindinis tikslas – telkti etninės kultūros ugdytojus (ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bei neformalaus švietimo pedagogus, aukštųjų mokyklų dėstytojus ir studentus, mokslininkus, edukacine veikla užsiimančius kultūros įstaigų darbuotojus, verslininkus ir kitus suinteresuotus asmenis) bendrai veiklai siekiant etninės kultūros ugdymo plėtros bei tobulinimo, tautinės savimonės ir savigarbos puoselėjimo, skleidžiant etninės kultūros suvokimą, tradicines dorovines ir moralines vertybes.