Kovo 31 d. į Lietuvos edukologijos universitetą (LEU) susirinko 20 moksleivių iš įvairių Lietuvos miestų ir mokyklų, kurie parodė didžiausią motyvaciją tapti mokytojais. LEU prasidėjusioje „Jaunojo pedagogo akademijoje“ jie visą savaitę mokysis ir geriau pažins pedagogo profesiją, ugdys lyderystės, bendravimo, komandinio darbo ir organizavimo įgūdžius.
11–12 klasių moksleiviai su pedagogo profesija susipažins per patyrimą. Dalyviai atrinkti pagal motyvacijos stiprumą ir mokymosi mokykloje rezultatus. Kiekvienas akademijos dalyvis turėjo pateikti motyvacinį rašinėlį „Kodėl verta būti mokytoju?“, mokytojo parašytą rekomendacinį laišką ir klasės auklėtojo patvirtintą paskutinio semestro pažymių vidurkį.
Į akademijos veiklą įsijungė visa universiteto akademinė bendruomenė: rektorius, LEU ir Erasmus studentai, dėstytojai ir net buvę studentai. Akademijos dalyviai kartu su studentais atliks užduotis, susipažins su LEU studentų atstovybės veikla. Visą akademijos laiką moksleiviai gyvens šalia universiteto esančiuose bendrabučiuose, smagiai vakaros su studentais, susiras naujų draugų.
„Jaunojo pedagogo akademijos“ rengėjai sako, jog pagrindinis akademijos tikslas yra parodyti moksleiviams, kad Lietuvos edukologijos universitete yra įdomu ir galima daug išmokti, supažindinti moksleivius su studijų programomis. LEU yra vienintelis Lietuvoje profiliuotas, pedagogus ruošiantis universitetas.
Naujos Kartos mokytojams norėčiau patarti Kredo :
Gyvenimas susideda iš daugybės sprendimų – pasirinkimų, kuriuos padarome kiekvieną dieną, kiekvieną minutę.
Sėkmė priklauso ne tiek nuo atminties, žinių kiekio, mokėjimų, kiek nuo to, kaip greitai ir teisingai apsisprendžiame – nuo mąstymo galios ir kūrybiškumo.
Kas ir turėtų būti Mokyklos pagrindinis tikslas: mąstymo ir kūrybiškumo ugdymas. Nes,ne tiek svarbu ko nors išmokti, įsisavinti, įvaldyti atlikėjos funkciją ( kas tuoj pasensta ir tampa stabdžiu, o ne privalumu), kiek svarbu sugebėti kurti. Dievas sukūrė Pasaulį nebaigęs nei vienos klasės.
Kad ir kiek besistengtum kuo daugiau žinių sukaupti, kad ir kiek besistengtum kuo daugiau visokių darbų mokėti – Kompiuterio nenugalėsi: gudinkis ten, kur Kompiuteris visiškai bejėgis – Mąstymas ir Kūryba.
Ir moksleiviui sakyk: negalvok kokį darbą gausi – mąstyk kokį darbą duosi.
Taigi, jaunime: treniruok protą labiau, nei kūną, nes silpnas kūnas visiškas menkniekis palyginus su silpnu protu 🙂