Sekmadienis, 7 rugpjūčio, 2022
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą? (video)

www.alkas.lt
2013 11 11 14:38, Papildyta: paskelbtas spaudos konferencijos vaizdo įrašas
88
Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Informacinė „provokacija“ prieš Respublikos Prezidentę (video)

Alkas.lt asociatyvinė nuotr.

Alkas.lt nuotr.
Alkas.lt nuotr.

Lapkričio 12 d. Seime vyko Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nario ir Nepriklausomybės Akto signataro Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą?“

Š.m. sausio 13-ąją, minint Lietuvos laisvės gynėjų dieną, signataras Z.Vaišvila, kalbėdamas Seime apie sausio 13-osios bylą, be kita ko atkreipė dėmesį ir į Lietuvos Prezidentės Dalios Grybauskaitės kai kuriuos nutylimus ir net slepiamus biografijos faktus. Signataro nuomone, pastarojo meto įvykiai ir BNS žurnalisčių sulaikymas, nepalieka vietos abejonėms, kad anuometinis perspėjimas buvo savalaikis.

Siekis nuslėpti tikrąją Prezidentės Dalios Grybauskaitės biografiją, signataro Z.Vaišvilos nuomone, jau peržengė įstatymo ribas. Šių įvykių kontekste signataras komentuos Generalinės prokuratūros bei VSD atsisakymus pateikti jam informaciją, ar jo atžvilgiu taikomos operatyvinės veiklos (kriminalinės žvalgybos), baudžiamojo proceso priemonės.

Spaudos konferencijoje taip pat dalyvavo piliečių judėjimo judėjimo „Pro Patria“ narys Paulius Kruopis, kuris pasisakė apie tai kaip šiais laikais visuomenėje kuriami mitai.

Spaudos konferencijos tiesioginę transliaciją buvo galima žiūrėti ČIA arba ČIA.

Klausimus raštu internete galima buvo užduoti ČIA.

Spaudos konferencijos tiesioginės transliacijos iš Seimo vaizdo įrašas:

 Z.Vaišvilos spaudos konferencijoje Seime 2013.11.12 d. perskaitytas pranešimas:

Z. Vaišvila. Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą?

Š.m. sausio 13-ąją savo kalboje Seime apie sausio 13-osios bylą, atkreipiau dėmesį ir į Lietuvos Prezidentės Dalios Grybauskaitės nutylimus ir net slepiamus biografijos faktus, jos darbą po Kovo 11-osios Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje, kurioje buvo perversmininkų štabas. Pastarojo meto įvykiai ir BNS žurnalisčių sulaikymas, nepalieka vietos abejonėms, kad šis perspėjimas buvo savalaikis. Siekis nuslėpti tikrąją Prezidentės Dalios Grybauskaitės biografiją jau peržengė ir įstatymo ribas.

Š. m. spalio 31 d. Prezidentė paskelbė apie būsimas informacines provokacijas prieš ją. Pradėta ir „Didžiąją paslaptį“ išdavusiųjų „paieška“. Kadangi Prezidentės „gelbėjimas“ ir jos pačios paskelbta „provokacija“ peržengia net tik baudžiamojo proceso, bet ir padorumo ribas, todėl tiems, kuriuos dėl to dar purtys STT, primenu Baudžiamojo proceso kodekso (BPK) 27 straipsnį – paros metas nuo 22 val. iki 6 val. yra nakties laikas, kada atitinkami baudžiamojo persekiojimo veiksmai neleidžiami, išskyrus ypatingus atvejus. Matyt, Prezidentė, pati paskelbusi šią „paslaptį“, atsidūrė „išskirtiniame pavojuje“. Todėl tiems, kurie susidurs su šia sistemos savivale ginant „valstybės paslaptį“ – tiesą apie Respublikos Prezidentę, priminsiu, kad BPK 44 straipsnis nustato, jog: a) niekam negali būti atimta laisvė kitaip kaip šio kodekso numatytais atvejais ir nustatyta tvarka; b) kiekvienam sulaikytajam ar suimtajam nedelsiant jam suprantama kalba turi būti pranešama, dėl ko jis sulaikomas ar suimamas; c) kiekvienas sulaikytasis ar suimtasis turi teisę kreiptis į teismą, skųsdamasis, kad neteisingai sulaikytas ar suimtas; d) kiekvienas asmuo, kuris buvo nepagrįstai sulaikytas ar suimtas, turi teisę į žalos atlyginimą įstatymų nustatyta tvarka; e) kiekvienas asmuo turi teisę, kad būtų gerbiamas jo ir jo šeimos privatus gyvenimas, taip pat teisę į būsto neliečiamybę, susirašinėjimo, telefoninių pokalbių, telegrafo pranešimų ir kitokio susižinojimo slaptumą. Šios asmens teisės baudžiamojo proceso metu gali būti apribotos tik BPK numatytais atvejais ir tvarka.

Savaitgalį www.zemesvardu.lt/ susipažinau su dviem atkurtos Lietuvos Aukščiausiosios Tarybos Pirmininko Vytauto Landsbergio interviu prieš referendumą dėl žemės ir referendumų inicijavimo. Skirkite 5 minutes ir sužinosite jau nesivaldančio mūsų Nepriklausomybės simbolio nuomonę šiuo klausimu ir tai, kad mūsų Žemė yra „usnynė“, o mes – kvailiai. Kad nuomonė būtų tikresnė, Pirmininkas dar apkaltino Tautą, kad ji galinti sugalvoti ir referendumą prieš gėjus. Todėl supratau, kad š.m. spalio 31 d. anksti ryte www.ekspertai.eu paskelbtas mano straipsnis “Nuopuolis (du klausimai Vytautui Landsbergiui)”, kreipiantis į Pirmininką ne tik dėl to, kodėl jis išdavė Sąjūdžio nuostatas valstybės ir Tautos atžvilgiu, bet ir dėl to, kuo D. Grybauskaitė jam priimtinesnė už Kazimirą Prunskienę ir Viktorą Uspakichą, galėjo išprovokuoti ar paskubinti spalio 31 d. įvykius. Tai patvirtino pradėtas ikiteisminis tyrimas ir vakarinis V. Landsbergio kalbėjimas LRT, įvardinant galimai su Kremliumi veikiantį Zigmą Vaišvilą.

Seime sulaikytą BNS žurnalistę Jūratę Skėrytę matydavau spaudos kambaryje prieš ir po mano spaudos konferencijų, siųsdamas savo pranešimus. Įsivaizduoju jos reakciją į sulaikymą. Ir štai kodėl. Prezidentei reikia tinkamos sklaidos apie jos veiklą ir paslapties apie buvusią veiklą išsaugojimo. BNS – viena svarbiausių grandžių, kuriai Prezidentė, jos kanceliarija ir atstovė spaudai, visų pirma, teikia informaciją. Ir staiga žurnalistės, vykdžiusios šią sklaidą, sulaikomos ir krečiamos už tai, kad tai darė. Atrodytų, absurdas? Deja, ne. Ne vienas žurnalistas dėl „netinkamų“ veiksmų, nušviečiant Prezidentės veiklą ir biografiją, neteko ir darbo. Sutrumpintai pacituosiu interneto komentarą dėl šių įvykių: „Man tai vien už BNS direktorės frazę: „Iki vakar atrodė, kad viskas Lietuvoje gerai, po vakar taip nebeatrodo“, norėtųsi, kad viskas tuo nesibaigtų. Nenoriu spėlioti …, bet šoko terapija pristabdys procesus. Linkiu… kad maža nepasirodytų ir nebeatrodytų Lietuvoje “viskas gerai”, o reali situacija pradėtų ryškėti.”

Mūsų valdžia su žurnalistais pasielgė, taip, kaip ir Rusijoje retai elgiamasi. Todėl būtina kalbėti apie tai, kas vyksta. Neapsimesti, kad nesuprantame. Visi, taip pat ir žiniasklaida turi susivokti, kodėl mes vedami melo ir grąsinimų keliu, kad pavojinga net žurnalistui skelbti vien tik “valdišką” nuomonę. Kodėl tai suvokiama tik tada, kai tai, kas daroma su visuomene, skaudžiai paliečia tave patį? Kodėl tai darantys asmenys, sąmoningai ar būdami priversti tarnauti sistemai, užvaldžiusiai valstybę, nesusimąsto, jog šiai sistemai jie reikalingi tik tol, kol reikalingi. Net ir teisėjai, ne tik žurnalistai. Tai pamoka kiekvienam, kad sistema gali bet ką ir bet kada paaukoti ar parduoti, jei taip nuspręs. Ir tavo nuomonės, žmogau, neklaus. Į teisę ar žmoniškumą nusispjaus. Po vakarykščio Generalinio prokuroro pareiškimo dėl tyrimo patikrinimo matome, kad ginant Prezidentės mundurą dėl šios nemokšiškos „provokacijos“, gali būti paaukoti ir STT pareigūnai, teisėjas G. Viederis, „neadekvačiai“ vykdę komandą “fas!“. Labai „adekvačiai“ vykdė – vakar LRT laidoje VSD vadovo G. Grinos pasisakymą galima suprasti, kad valstybės paslaptis nebuvo atskleista, tik rūpintasi, kad nebūtų atskleisti „rimtos“ informacijos šaltiniai. Tačiau argi pažymoje nurodomi informacijos šaltiniai? Po šio pareiškimo ikiteisminis tyrimas turi būti nutrauktas – pareiškėjas VSD tvirtina, jog valstybės paslaptis nebuvo atskleista. Tai rodo, kad valstybės institucijos naudojamos ne pagal įstatymo nustatytą paskirtį. Todėl šiuo atveju jau tirtinos ir VSD vadovo, Generalinės prokuratūros, pačios Prezidentės galimai nusikalstamos veikos. Kas tirs? Seimas taip ir neišdrįso pradėti svarstyti Nepriklausomo prokuroro įstatymo.

Matome, kad Prezidentei D. Grybauskaitei net ir psichologiškai be galo svarbu išsaugoti jos pasirinktą ir klusnų Generalinį prokurorą. Jei Prezidentė jo neišsaugos, sistemai tarnaujantys, net ir tie, kurie nurodymus vykdo jausdamiesi aukščiau visko, supras, kad ir jie gali būti bet kada paaukoti. O tai jau šios sistemos griūties pradžia, nes Prezidentės D. Grybauskaitės iniciatyva buvęs Seimas valstybėje įtvirtino alternatyvų teismams prokurorinį teisingumą – prokuroras tiria galimą nusikaltimą, tik jei jis pats nusprendžia. Teismo sprendimas šiuo klausimu prokurorui neprivalomas.

Sistemai reikalingi nesvarbu kaip, bet valdomi asmenys. Visiems, net ir teisėjams, kurie taip pat yra mūsų visuomenės dalis, būtina suvokti ir įveikti save. Psichologiškai labai nelengva buvo konkretiems teisėjams valstybės vardu priimti sprendimus buvusių FNTT vadovų V. Gailiaus ir A. Giržado naudai prieš valstybę, kuriai vadovaujanti Prezidentė viešai ciniškai pareiškia, kad jai svarbiau poligrafo parodymai, o ne teismo sprendimai, kad jai nesvarbus Tautos referendumo sprendimas. Teisėjai atsilaikė ir dėl UAB „FF Lizingas“ tariamos 6,9 mln. Lt skolos finansų ministerijai, kuriai savo metu vadovavo ministrė D. Grybauskaitė. Tačiau yra pareigūnų ir teisėjų, kurie pažeidžiami, o jų valdymo instrumentai – sistemos rankose. Tik taip galima paaiškinti, kodėl įtarimai dėl LAL privatizavimo nebuvo reiškiami metų metais, o tai padaryta tik praėjusią savaitę po dviejų partijų susijungimo. Tik taip galima suprasti, kodėl skandalingai prasidėjusi vadinamoji V. Matuzo byla kažkur „užšalo“ – Prezidentei reikalingi konservatoriai būsimuose rinkimuose. Matome, jog sistemai būtina turėti politinių procesų įtakojimo ir valdymo instrumentus, kad galėtų juos panaudoti tada, kada jai, o ne teisingumui ir Lietuvai reikia.

Pažeidžiamus asmenis kviečiu – vienus nedalyvauti politinėje veikloje, kitus – palikti savo valstybines pareigas. Nelengva tai padaryti – sistema negailestinga. Štai pernai rugsėjyje LGGRTC direktorė T.B. Burauskaitė viešai paaiškino, kad Lietuvos kriminalinės policijos vadas Algirdas Matonis pažeidė įstatymais nustatytas liustracijos taisykles ir negali dirbti šiose pareigose. Mat iki 1991 m. rugpjūčio pabaigos, t.y. iki Maskvos pučo baigties, jis dirbo KGB ir apie tai nustatyta tvarka nepranešė. Prezidentė viešai išbarė visus, kurie tai paviešino. Pernai spalio 7 d. „Respublika“ atspausdino interviu su Z. Vaišvila „Lietuva A.Matoniui dirbti KGB neliepė“, kuriame atskleista kad šis pareigūnas siekį išlikti aukštose pareigose dengia melu. Prezidentė ir Generalinis policijos komisaras atsakė tyla. Liudytojo A. Žalimo byloje teisme A. Matonis paliudijo, kad jis siuntė pavaldinius į prokuratūrą dėl informacijos apie būsimas žudynes Kaune. Šie pavaldiniai – kaltinamųjų suole, o A. Matonis, siuntęs juos su šia žinia, tik liudytojas. Todėl nenuostabu, kad toks pažeidžiamas pareigūnas ir po š.m. liepos 1 d. pasibaigusios Policijos departamento reorganizacijos paliktas vadovauti visai Lietuvos kriminalinei policijai!

Pagrindiniu Prezidentės propagandiniu įrankiu tapo pareiškimai, kad Prezidentei nė motais įstatymai, už kuriuos balsuoja Darbo partijos Seimo nariai. Tačiau ji tai daro pasirinktinai, nors šios partijos Seimo nariai balsuoja ir už kitus įstatymus. Prezidentei privalu žinoti, kad ji turi Konstitucines teises ir pareigą dalyvauti įstatymų leidime, teikiant įstatymų projektus, juos grąžinant Seimui ar vetuojant. Tačiau ji neturi teisės tuo spekuliuoti savo ar sistemos interesais. Tampa akivaizdu, kad tokiais veiksmais Prezidentė siekia, jog nebūtų priimti tik tie įstatymai, kurie pažeidžia valstybę užvaldžiusią sistemą.

Seimui ir Prezidentei priminsiu savo kalbos š.m. sausio 13-ąją Seime, kuriai Jūs plojote, t.y. pritarėte, pabaigą: „Kreipiuosi į Tautos atstovybę Seimą. Jus išrinko sudėtingu Lietuvai metu. Negriaukime Tautos pasitikėjimo valstybe. Nei Seimo, nei Prezidento valia nėra ir nebus aukščiau už Tautos valią. Jos ignoravimo pasekmės būtų nepataisomos. Tyliai atsakykite kiekvienas sau į šį klausimą.“ Nei Konstitucija, nei įstatymai Prezidentui nesuteikia teisės ignoruoti įstatymus, kurti Seimo rinkimų alternatyvą – užsimano Prezidentė ir nevykdo įstatymų. Konstitucija neatleidžia Prezidento ir nuo pareigos valdyti valstybę drauge su Tauta ir kitomis atstovaujamosios valdžios grandimis. Jei įstatymas ginčytinas, tai, Prezidente, nelaukite – dalyvaukite jo priėmimo procese. Ir jau niekaip nevalia nei Seimui, nei Prezidentei neįgyvendinti Tautos referendumo.

Kalbą iškilmingame Seimo posėdyje š.m. sausio 13-ąją pasakiau ne tam, kad pakalbėčiau, bet kad pasakyčiau tai, kas svarbu valstybei. Tai buvo tik antroji mano kalba iškilminguose Seimo posėdžiuose. Tiems, kurie neišgirdo jos turinio, priminsiu, kad Sausio 13-osios byloje teismas nustatė, jog po Kovo 11-osios virš 800 asmenų toliau dirbo perversmą Lietuvoje organizavusiai LKP/TSKP, t.t. ir Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje, kurioje buvo įkurdintas perversmininkų štabas. Išsaugoti dokumentai patvirtina, kad mūsų Prezidentė buvo viena jų bent iki 1990 m. liepos. Būsima mūsų Prezidentė drauge su vienu pagrindinių perversmo organizatorių LKP/TSKP CK sekretoriumi Valentinu Lazutka nevykdė 1990-03-11 Lietuvos Vyriausybės potvarkio Nr.64p dėl šių pastatų perdavimo Lietuvai. Dėl šio potvarkio vykdymo buvęs rektorius a.a. S. Šimkus ir buvo pakeistas V. Lazutka, dėl kurio paieškos D. Grybauskaitės kadencijos metu nesimato jokių Generalinės prokuratūros veiksmų. 15-ai iš 48-ių kolaborantų šioje byloje panaikinti įtarimai, nes jie tiesiogiai nešaudė mūsų žmonių. Jų pavardes Generalinė prokuratūra atsisako pateikti, nors jie jau nebėra ikiteisminio tyrimo subjektai. Į visus klausimus, taip pat ir į A. Paleckio ir Rusijos pareiškimus „savi šaudė savus“ Prezidentė atsako tyla. Prezidentės pavaldinė atsako net melu, kad Prezidentė po LKP atsiskyrimo 1989 m. gruodyje būsima Prezidentė įstojo į atsiskyrusią LKP. Oficiali Prezidentės biografija kaitaliojama pagal situaciją net jos kadencijos metu! Bandymai tai išsiaiškinti galų gale pavadinti provokacija prieš Prezidentę. Nepaklusniųjų sudrausminimui Generalinė prokuratūra, panaikinusi įtarimus 15-ai kolaborantų, pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl šios „provokacijos“.

Šiandien, kai visapusiškas Respublikos Prezidentės melo biografijoje ir šiandieninės jos veiklos toleravimas pačiu šiurkščiausiu būdu palietė ir žurnalistus, jau aš viešai klausiu – ar ir dabar ne laikas ir ne vieta Seime apie tai kalbėti? Po vakar dienos Prezidentės ir STT spektaklio noriu paklausti BNS žurnalisčių, ar jos yra tikros, kad nebuvo sąmoningai „pakištos“ ir neatsidurs kaltinamųjų suole? Priminsiu, kad prokuratūra netenkino mano prašymo dėl ikiteisminio tyrimo dėl tikros valstybės paslapties atskleidimo –Lietuvos ambasadorių tarnybinių pokalbių paviešinimo. Jau tada buvo aišku, kad tai yra valstybės instrumentų naudojimas kitaip mastančių ar kalbančių įbauginimui. Ar abu šie atvejai nėra primityviai surežisuoti Lietuvoje? Laikas visiems elgtis pagal sąžinę ir įstatymus, mąstyti apie tai, ką jums kažkas nurodinėja. Nemanyti, kad jei šis savavaldžiavimas dar neliečia tavęs, tai jis tavęs nepalies rytoj. Ir būtina jausti atsakomybę dėl savo darbo ne tik prieš Prezidentę, ignoruojančią Tautos valią, bet ir prieš pačią Tautą – valstybės suvereną. Kviečiu Sąjūdžio informacinės agentūros žurnalistus Audrių Siaurusevičių ir Ritą Miliūtę suteikti LRT eterį diskusijoms dėl renkamų referendumo parašų. Juk atsimenate, kaip Lietuvos žmonės laukė LTV ekrane ne tik valdžios nuomonės, bet ir Sąjūdžio „Atgimimo bangos“. Tikrai nepakenkė valstybei A. Siaurusevičiaus suorganizuota LTV laida 2009 m. sausio 16 d. iškart po įvykių prie Seimo, kai žmonės tiesioginiame eteryje išgirdo ne tik valdžios nuomonę.

2013-08-22 d. spaudos konferencijoje Seime „Melas buvo, yra ir bus melas“ atskleidžiau susivienijusių mano oponentų beatodairiškus veiksmus panaudojant teismuose duomenis, neteisėtai gaunamus iš teismuose neišnagrinėtų bylų ir LITEKO sistemos, taip pat apie tai, kad iš anksto sužinoma apie mano teismui ruošiamus dokumentus. Medžiagą Lietuvos Aukščiausiojo Teismo Pirmininkas G. Kryževičius savo iniciatyva persiuntė ir Generalinei prokuratūrai. Jau du kartus teismas panaikino Generalinės prokuratūros atsisakymus pradėti ikiteisminį tyrimą. Prokurorų nuomone, nenustatyta neteisėtų prieeigų prie LITEKO sistemos. Tačiau prokurorai nenori atlikti paprastų veiksmų – apklausti tuos, kurie teismuose naudoja šiuos neteisėtai gautus dokumentus, iš kur jie tai gavo? Akivaizdu, kad tai daryti nėra noro ar nevalia.

Minėjau ir aplinkybes, susijusias su mano š.m. sausio 13 d. kalba iškilmingame Seimo posėdyje. Tačiau neįsivaizdavau, kad neteisėti ir atvirai vykdomi veiksmai mano atžvilgiu bus tęsiami ir po viso to. Galimai neteisėtai stebima ne tik mano naudojama elektroninė erdvė, bet ir telefonas. Jei jūsų telefonu siunčiama SMS žinutė adresatą pasiekia ne iškart, tai ji galėjo nukeliauti dar ir kitam adresatui. Nesmagu suvokti, kad stebimi ir mūsų namai. Tai patvirtina konkretūs veiksmai, kuriuos pateiksiu prokurorui, pradėjus ikiteisminį tyrimą. Nelaukdamas, ar Generalinė prokuratūra ir po antrojo jų atsisakymo, panaikinto teisme, vis tik apsispęs pradėti ikiteisminį tyrimą, š.m. spalio 25 d. kreipiausi į Generalinę prokuratūrą, Policijos departamentą ir VSD dėl informacijos pateikimo, ar mano ir šeimos atžvilgiu nuo 2009 m. buvo ir ar yra taikomos operatyvinės veiklos (kriminalinės žvalgybos), baudžiamojo proceso priemonės? Gavau Generalinės prokuratūros ir VSD atsisakymus pateikti prašomą informaciją. Policijos departamentas, kuriame kriminalinei policijai vadovauja A. Matonis, dar neatsakė. VSD pasiteisino, kad nebėra ikiteisminio tyrimo įstaiga. Skųsti šį atsisakymą galima bendra administracine tvarka, t.y. administraciniam teismui. Tačiau viešai žinomas faktas, kad slapti pasiklausymai nedaromi be VSD.

Generalinė prokuratūra patvirtino, kad asmeniui, kurio atžvilgiu taikyta 60476kriminalinė žvalgyba ir ikiteisminis tyrimas nepradėtas, šiam asmeniui pareikalavus jam turi būti pateikti apie jį surinkti duomenys, išskyrus detalius duomenis apie informacijos rinkimo būdus ir priemones, jų taikymo taktiką, slaptųjų dalyvių tapatybę bei detalią informaciją apie jų sudėtį. Išskyrus atvejį, jei tai gali pakenkti nebaigtiems tyrimams.  Suprantu, Prezidento rinkimai dar neįvyko. Beje, priemonių taikymo priežastį įstatymas neleidžia nuslėpti. Tačiau detalios informacijos ir neprašiau – tik pačio fakto patvirtinimo ar paneigimo. Iš šios atsakymo dalies darytina išvada, kad kriminalinė žvalgyba oficialiai netaikyta arba tebetaikoma. Tai daryti leidžiama tris mėnesius, o pratęsti – iki devynių. Jei tai nedaryta ir nepereita į ikiteisminį tyrimą, tai atsakyme nesimato pagrindų atsisakyti pateikti tokią informaciją.

Dalyje dėl ikiteisminio tyrimo Generalinė prokuratūra atsisakė pateikti informaciją, paaiškindama, kad tokio pobūdžio informaciją asmeniui privaloma pateikti iškart, kai slaptą priemonę nustota taikyti. Išskyrus atvejį, jei tai nepakenks tyrimo sėkmei. Sprendžia prokuroras. Jei pakenkti galima būsimiems Prezidento rinkimams, tai šis atsisakymas suprantamas. Atsisakymą skųsti galima Generaliniam prokurorui atsakyme nenurodyta tvarka ir nenurodytais terminais. Konsultavausi dėl šių tvarkų – visos jos slaptos.

Formaliai atsakymai gal ir teisingi, tačiau ar ne paprasčiau būtų atsakyti, jog to nėra. Atsisakymas grindžiamas tuo, kad prokuratūra neturi teisės pateikti šios informacijos, nors konkreti procesinė stadija nenurodyta. Tačiau tokiu atveju, kodėl ta pati Generalinė prokuratūra atsisako pradėti ikiteisminį tyrimą net pagal Lietuvos Aukščiausiojo Teismo Pirmininko persiųstą medžiagą, kai neteisėtas informacijos gavimas ne tik akivaizdus, bet ir ši informacija naudojama teismuose? Prokurorai, paimkite iš teismų jų posėdžių garso įrašus, protokolus – ir viskas paaiškės. Jau net du kartus Generalinė prokuratūra atsisakė tai daryti, ir du kartus teismai šiuos atsisakymus panaikino. Kiek tęsime šį ping-pongą? Matyt, iki Prezidento rinkimų. Nebent laukiama š.m. lapkričio 13 d. – gal vis tik Lietuvos apeliacinis teismas paskelbs UAB “FF Lizingas” bankrotą (tai jau antras bandymas tai padaryti šiemet). Jei Prezidentė nesupranta, kodėl teismai priėmė sprendimus V. Gailiaus, A. Giržado ar Z. Vaišvilos naudai, o ne taip, kaip Prezidentei norėtųsi, tai jos problema. Dabartinė Prezidentės reakcija į informacinę „provokaciją“ – tai jau desperacija.

Jei tikimasi taip mane paveikti ar pagąsdinti, kad nebekalbėčiau ir neberašyčiau, tai apsirinkama.

Pirmą kartą mane drauge su Artūru Skuču ir Arvydu Juozaičiu bandė sulaikyti tarybinė milicija 1988 m. birželio 21 d. po pirmojo nesankcionuoto Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės mitingo prie Aukščiausiosios Tarybos – pagal žodinį aprašymą mes buvome panašūs į tuos, kurie vogė kažkokiame bute. 1989 m. gruodyje, iškart po LKP atsiskyrimo nuo TSKP, TSRS II liaudies deputatų suvažiavime Lietuvos delegacija susitikimui su M. Gorbačiovu kuriam laikui buvo uždaryta  Kremliaus suvažiavimų rūmų belangėje patalpoje. Tačiau išleido. 1991 m. sausio 10 d. pavakare išėjus iš paskutiniojo slapto susitikimo Fabijoniškėse su žmogumi, iš kurio sužinodavau TSRS kariškių planus kitai dienai, mane su dviem apsaugos vyrais bandė sulaikyti Šiaurės miestelio tarnybos. Apie šį, viskuo rizikavusį žmogų, po šio įvykio įsodintą į lėktuvą ir išskraidintą iš Vilniaus, tuomet dar žinojo tik Aukščiausiosios Tarybos Pirmininkas V. Landsbergis, kuriam jį buvau pristatęs. Nespėjo sulaikyti, nes automobilį buvome palikę ne kieme, o gatvėje. 1991 m. sausio 16 d. mane, po trijų parų grįžusį namo Justiniškėse (buvau Sausio 13-osios aukų valstybinės laidojimo komisijos pirmininkas, tad nors prieš laidotuves bandžiau spėti persirengti), drauge su dviem apsaugos vyrais bandė sulaikyti į mūsų kiemą iš priešingų pusių vienu metu įvažiavę du TSRS vidaus kariuomenės ekipažai. Taip pat nespėjo – išeidami prasilenkėme pusės minutės tikslumu, o automobilį buvome palikę gatvėje.

Apie AB „Oruva“ bankroto istoriją ir sistemos veiksmus mano atžvilgiu, suaktyvintus po Prezidentės D. Grybauskaitės inauguracijos 2009 m. liepą, galima parašyti ne vieno tomo bestselerį. BAB „Oruva“ ikiteisminiu tyrimu ir UAB „Parex lizingas“ užspaudimu, pradėtu dar 2003 m. lapkrityje, nepavyko mus galutinai prispausti. Priminsiu, kad prokuratūroje yra be eigos BAB „Oruva“ kreditorių komiteto nario Z. Vaišvilos prašymai pradėti ikiteisminį tyrimą dėl finansų ministrės D. Grybauskaitės vadovautos ministerijos atstovų galimai nusikalstamų veikų. Bandote dar kartą prispausti? Pirmyn! Belieka tik paklausti, ar valstybės spec. struktūroms užtenka dar pajėgų ir laiko dirbti savo tikrąjį darbą? Tačiau sprendžiant pagal š.m. spalio 31 d. „provokaciją“, pajėgumų jau trūksta. Labai neparuoštas ir nekvalifikuotas darbas. Ir akivaizdu, kad Prezidento ir Generalinio prokuroro pasikeitimo bijoma dėl atsakomybės. Užtektinai problemų Prezidentė prisikūrė savo kadencijos metu ir sukūrė kitiems.

Baigdamas visus, taip pat ir Prezidentę D. Grybauskaitę kviečiu apsisprendimui – ar Jūs su Tauta, ar prieš? Prezidente, kreipkitės į Seimą dėl 2012 m. spalio 14 d. referendumo sprendimo įgyvendinimo ir pasirašykite dėl referendumo sušaukimo. Pasakykite kada, ir atvyksime Jūsų parašo. Suprantu, Jūs labai sunerimusi, kad nebelaimėsite būsimų Respublikos Prezidento rinkimų. Pabandykite bent likusią kadencijos dalį pasikeisti ir būti su Tauta, o ne prieš ją. Net Antanašės kaimo bibliotekoje, kurioje Jūs paskelbėte akciją „Knygų Kalėdos”, nebuvote nuoširdi. Kalbėjote apie pasiaukojančiai už nedovanotinai mažus atlyginimus dirbančių bibliotekininkų darbo svarbą. Tačiau nepasakėte, kokia jų laukia perspektyva. Jūsų kadencijos metu nuo 2012 m. Lietuvos aukštosiose mokyklose neberuošiami bibliotekininkai. Tai jau ne pirma Jūsų vieša akcija bibliotekininkų rate. Kodėl nuoširdžiai ir sąžiningai nepasakote jiems, kad Lietuvos valdžiai bibliotekos – kultūros ir žinių skleidėjai – nebereikalingos? Didžiuokitės ne žodžiais, o darbais.

Iki referendumo organizavimo parašų rinkimo pabaigos liko geros dvi savaitės. Padarykime šį darbą! Dirbdamas žemės darbus, žemę visada liečiu tik rankomis. Niekada nenaudoju pirštinių. Tad ir šį referendumą padarykime savo rankomis! Be baltų pirštinaičių, perkamų už taip vadinamas Europos Sąjungos lėšas!

Balsuosime ir šiame referendume, kad susigrąžinti Tautai Konstitucijos 2 straipsnyje įtvirtintą nuostatą, jog Lietuvos valstybę kuria Tauta, jog suverenitetas priklauso Tautai. Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Konstitucijos 3 straipsnis suteikia
Tautai ir kiekvienam pilie
čiui teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką. Tai, kad Seimas ir Prezidentė ignoruoja 2012 m. spalio 14 d. referendumo sprendimą, o VRK ir LRT trukdo vykdyti įstatymo numatytą agitaciją už organizuojamą referendumą, manau, reiškia prievartinį kėsinimąsi į Lietuvos valstybės konstitucinę santvarką, naudojantis uzurpuota atstovaujamąja valdžia ir ignoruojant Tautos teisę valdyti valstybę ne tik per atstovaujamąją valdžią, bet ir tiesiogiai.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kodėl Prezidentė D.Grybauskaitė 2013 metais dar kartą pakeitė savo biografiją? (tiesioginė transliacija, video)
  2. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas? (video)
  3. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Laikas pasakyti Tautai, į kur vedama Lietuva Europos Sąjungoje? (video)
  4. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ką dar aukosime ant Lietuvos pardavimo aukuro? (video)
  5. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kaip kuriama valstybės užvaldymo sistema (video)
  6. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Informacinė „provokacija“ prieš Respublikos Prezidentę (video)
  7. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Susigrąžinkime valstybę! (video)
  8. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kodėl norima keisti Atgimimo istoriją? (tiesioginė transliacija, video)
  9. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar Lietuvos valdžia jau tapo homoseksualizacijos įrankiu? (video)
  10. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Tiesos ieškojimas teismuose. Pramuškime abejingumo ir melo sieną! (video)
  11. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar turime teisę tikėti Prezidente Dalia Grybauskaite? (tiesioginė transliacija, video)
  12. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kviečiu Prezidentę prisiimti atsakomybę ne tik dėl generalinio prokuroro, bet ir dėl melo Lietuvos rinkėjams (video)
  13. Z.Vaišvilos spaudos konferencija „A.Paleckio liudytojai traukiasi…“ (video)
  14. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Visa Lietuvos valdžia kapituliavo prieš Lietuvos gėjų lygą (video)
  15. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kas svarbiau – Tautos valia, ar valdžios verslo projektas Visagino AE? (video)
  16. Seime signataro Z.Vaišvilos spaudos konferencija „Laiku ar ne laiku?“ (video)
  17. Z.Vaišvilos spaudos konferencija „Ar valstybė dar turi stuburą?“ (video)
  18. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Dėl „Lietuvos gėjų lygos“ atsakomybės ir užsienio valstybių kišimosi į Lietuvos vidaus reikalus (video)
  19. Z.Vaišvilos spaudos konferencija Seime: būtina steigti nepriklausomo prokuroro instituciją (video)
  20. Seime Z.Vaišvilos spaudos konferencija dėl A.Paleckio spekuliacijų Sausio 13-osios tema (tiesioginė transliacija)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 88

  1. Marta says:
    9 metai ago

    Visa KORUPCIJA IR VISAS BLOGIS, pereina nuo Daukanto aikštės Bobos – kiseniniai prokurorai, teismų reformos baime valdomi šalies teisėjai , jei nepatiksi Bobai, nepaskirs i naujas pareigas! Visa teisesauga sėdi Bobos rankinuke, tik bijo vyrai- generolai sau pripažinti , jog apsisysiojo…

    Atsakyti
    • Inga Baranauskienė says:
      9 metai ago

      Manau, kad šiuo atveju bijo ne vyrai, o pati ekselencija. Ir toji baimė jau atėmė jai sveiką protą, nes kokia gi reikia būti idiote, kad dėl kažkokio menamo Rusijos puolimo bėgtum virkauti į TV!
      O šiaip ši istorija – tai trečias kartas (po Garliavos ir namie gimdančių motinų bei joms talkinančių pribuvėjų parodomojo persekiojimo), ir jos tikslas vienas – spectarnybos paprasčiausiai siekia išsiaiškinti savivalės galimybės, murkdydamos Lietuvą vis giliau ir giliau į purvą ir įvedinėdamos savo diktatūrą.
      Vienintelis džiaugsmas, kad šįkart žiniasklaida vis dėlto sujudo.

      Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      9 metai ago

      STT lai ir tikrina, kas tame rankinukyje, be lūpdažių.

      Atsakyti
  2. Kodėl svarbi praeitis says:
    9 metai ago

    Pritariu signatarui – prezidentės praeitis yra esminis klausimas. Komentaruose pasigirsta nuomonių, jog “reikia liautis kapstytis praeityje”, kad “visų mūsų biorgafija tokia pati”, kad “praeitis nesvarbu, svarbu darbai” ir pan. Į ką jau ne kartą atsakiau ir atsakysiu dar ne vieną kartą: praeitis, ypač prezidentės, yra svarbi. Turimais duomenimis sausio 13-ą, kai mūsų žmonės žuvo po tankų vikšrais, ji dirbo “priešų stovyklai”. Jeigu prezidentė apie tai negali kalbėtis su tauta, negali paaiškinti tokių savo veiksmų ir kaip po to pateko į Nepriklausomos Lietuvos valdžią, tai kelia labai daug klausimų, o svarbiausia – kas ji ir tiesų yra ir kam dirba. Gal anie ryšiai dar nenutraukti? Vis dėlto, ko gero, iš dalies sutikčiau su “praeities pamiršimu”, jeigu prezidentės dabartiniai darbai būtų Lietuvai ir lietuviams. Bet to nematau, veikiau – priešingai – jos veiksmai nukreipti prieš valstybę ir valstybingumą ir tai kelia nerimą. Manau, mūsų valstybės saugumo užtikrinimui, prezidentė negalėtų ir neturi teisės palikti jokių “juodų dėmių” ir neatsakytų klausimų. Todėl signataro nuoseklumas šiuo klausimu yra sveikintinas.

    Atsakyti
    • praeitis says:
      9 metai ago

      Įdomiausia, kad tie kurie visuose komentaruose isteriškai rėkia, kad nereikia “kapstytis” Carienės praeityje, patys pirmi puola gerb. Vaišvilą ir copy-pastina taip vadimas KGB Instrukcijas kaip “pristatyti” visuomenei Signataro “praeitį”…
      Atrodo, kad viskas aišku, kodėl tiems rėkiantiems DG gerbėjams “nereikia” praeities… Panašu, kad kvapas ten ne koks likęs…

      Atsakyti
      • Veikimo barai says:
        9 metai ago

        O kaipgi kitaip? Labai nefilosofuojant – manau, kad visi jaučiame ir suprantame, kad artėja kažkokia atomazga. Kokia? Na to niekas turbūt nežino, bet daugelis žino, kad ji tikrai artėja – dėl jos turinio ir vyksta žūtbūtinė kova su visais spektakliukais, slaptumais, pažymomis, kratomis, žmonių gąsdinimu ir galiausiai – komentarais. Nereikėtų nuvertinti ir šio “veikimo baro” – dirbama labai aktyviai ir visais frontais. Labai teisingai pastebėjote – KGB intrukcijų braižas liejasi laisvai – dažniausiai net nebesistengiama “apginti” tokios instrukcinės “nuomonės” – tik numetama ir neriama “į krūmus”. Ką gi, juo geriau ir paprasčiau netyčia užklydusiems atsirinkti. Visgi įdomi ta atomazga turėtų būti..Spėju, kad “kai kam” ji nebus itin maloni – ne veltui tiek baimės, besireiškiančios absoliučia desperacija, sukaupta.

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          9 metai ago

          Manęs neapkaltinsi, kad ,,neriu į ktūmus”, atsibodo tavo spjaudalai:
          ,,nefilosofuojant, spektakliukais, komentarais, aktyviai, frontais, intrukcijų, instrukcinės, absoliučia desperacija…..”

          Kodėl Z.Vaišvilą įvardini ,,signataru”, o ne ,,Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariu”? Persitvarkymas nepatinka tau?

          Atsakyti
          • LPS says:
            9 metai ago

            tai kad Landsbergiui labiausiai nepatinka Tiesa ir Teisingas Sąjūdžio pavadinimas:) Tai jis kažko išsigandęs “persitvarkymo” žodžio šią vasarą beveik bandė įrodinėt, kad tokio Sąjūdžio pavadinimo (LPS) kaip ir nebuvo , o tik “Lietuvos Sąjūdis”… O mes jums net galim patikslinti, kad Vaišvila nuo 2008 m. spalio 27 d. yra Lietuvos P e r s i t v a r k y m o S ą j ū d ž i o iniciatyvinės grupės klubo pirmininkas.
            Kita vertus, Signataru Jis buvo, yra ir bus. Tai nepanaikinamas , nenuginčijamas, garbingas ir oficialus Jo statusas.

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Tavo ,,Signataras” skiriasi nuo aukščiau parašyto ,,signataro”. Manau, trumpinant, vietoje ,,Nepriklausomybės Akto signataras”, reikėtų rašyti iš didžiosios raidės. Savo atsiliepime žemiau (2013 11 11 19:23) bandžiau atkreipti dėmesį kaip mes privalome įvardinti šiuos žmones nepriklausomai ar jie mums patinka ar ne. Čia kažkas pasirašinėja įvairiais vardais ir bando ,,palaikydama” visiškai sumenkinti Z.Vaišvilą.

          • Būna says:
            9 metai ago

            Signataras, Kembly, dėkoju už pataisymą. Deja, visai netyčia komentaruose taip kartais atsitinka – mintis nori būti parašyta greičiau nei pirštai bėgioja klaviatūra. Su didžia pagarba Signatarui ir Jums.
            P. S. Mokydamas gerbti nepraraskite pagarbos kitam žmogui. Gero vakaro 😉

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Kaip tave gerbti, jei pasirašinėji skirtingais vardais? Internetas, kaip gatvė, čia irgi yra tam tikros ribos, kurias peržengęs, neteksi pagarbos.

          • ? says:
            9 metai ago

            Kembly, ar tamstos vardas – “Kemblys”? Eik išgerk šalto vandens ir atvėsk, nes jau ne į temą gaunasi.

          • cha cha cha says:
            9 metai ago

            vaje, kemblys pasiklydo tarp dviejų pušų 🙂

          • kembly says:
            9 metai ago

            nesipainiok, ne pirmą karta Alke esi. Ok, susipažįstam iš naujo : su raudonu (gal bordo) paveikslėliu- Rasa, o ten, aukščiau, su mėlynai- baltu- mano benrdamintis Medus. Ar aišku?

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Tai jūs abu esate Zigmo Vaišvilos palaikymo RINKTINĖ? Gal dar įgalioti ir jo vardu rašyti?
            Rinktinė sutelkė jėgas atšaldyti kažkokį ,,kemblį”…..

            Jei Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys ir Nepriklausomybės Akto signataras Zigmas Vaišvila žaidžia tokį pigų žaidimą, tai reiškia, kad bando dengti kažkokį RIMTESNĮ ŽAIDIMĄ.

          • Nerimtas says:
            9 metai ago

            Kembly, išsiplauk galvą, jei nuo vakar dar nepraėjo, darosi nuobodu. Maniau, kad gali parašyti šiek tiek geriau nei vaiko lygyje kabinėtis. Nuo kada reikia tavo leidimo ką nors palaikyti ar “nelaikyti”? Kas kieno vardu ką rašo? Žodžiu, nebesijuok pats iš savęs, nes visai jau ne kas.

          • juokiuosi.... says:
            9 metai ago

            tas Kemblys tikrai jau nupuso- visiems priekaistauja del “lietuvybes”, o pats naudoja NElietuviskus zodzius- iniciatyvines, signataras 🙂

            Jau nekalbant apie tai, kad prisikabino prie pasisakanciuju “pravardziu” ir deja pats perzenge visas “kelio” ribas ir prarado pagarba 🙂

            Juokdarys esi, kembly…

  3. Nepolitikas says:
    9 metai ago

    Labai teisingas gerb. Vaišvilos žingsnis. Visuomenė turi žinoti, ką slepiama, ir kaip tai daroma… bravo. Jog kas tie vadovai ES protektorate?

    Atsakyti
  4. Manau says:
    9 metai ago

    Grybauskaitė artėja prie liepto galo, labai nedaug priemonių beliko prisidengti.

    Atsakyti
  5. Ramūnas says:
    9 metai ago

    Neteisingai nurodytas konferencijos adresas: ne Seimas, bet Latvių gatvė.

    Atsakyti
    • Tik spėju says:
      9 metai ago

      Spėju, kad kaip tik iš minėtosios ir rašote;)

      Atsakyti
  6. Kemblys says:
    9 metai ago

    O iš kokios gatvės būsiu, jei nepatinka Jos Ekscelencija Dalia Grybauskaitė ir Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys ir Nepriklausomybės Akto signataras Zigmas Vaišvila?

    Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      9 metai ago

      Čia jau ne „iš gatvės“, čia jau taboro.

      Atsakyti
  7. lyvis says:
    9 metai ago

    Įdomu ar pats Zigmas Vaišvila buvo pionierium? lyvis

    Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      9 metai ago

      Įdomu, o gėjai jau nori ir spaliukus, pionierius homoseksualizuoti?

      Atsakyti
  8. Kažin says:
    9 metai ago

    Man atrodo, kad gali būti, jog ir Vaišvila ne visus konkrečius KGB archyvų patvarkymo faktus, vykusius, kai šie archyvai buvo jo žinioje, iki galo atskleidžia.
    Taigi, visa tai darosi panašu į bendrai vykdomą viešųjų ryšių akciją, voliojamą be galo. Ir ji be abejonės naudinga valdžių kėdėse esantiems ir siekiantiems toliau jose išsilaikyti. Juk taip “murkdomasi” vietoje užuot plaukus savo kursu iš Maskvos- Varšuvos sąsiaurio…
    Akivaizdu, kad po to, kai ir Maskva parašė tais pačiais klausimais, kuriuos kelia Vaišvila, Grybauskaitės vieši aiškinimaisi dėl jų būtų aiškinimusi prieš Maskvą. O to, akivaizdu, negali būti. Taip Vaišvilos keliamiems reikalavimams Grybauskaitei paaiškinti atitinkamus faktus yra dedamas taškas. Tai gal, sakau, ar ir “Maskvos parašymas” nėra scenelė, numatyta tame pačiame viešųjų ryšių akcijos scenarijuje… Juk audžiant, vien apmesti nepakanka, reikia ir atausti…

    Atsakyti
    • Geras says:
      9 metai ago

      Darosi vis įdomesnis tamstos vaidmuo šiame paveiksle, nes kuo toliau, tuo labiau atsiskleidžiate 🙂 Gal dar patikslinsite kieno užsakymu ta “Viešųjų ryšių akcija” vykdoma? Turbūt Grybauskaitė susitarė su Vaišvila, kad abu slėps jos praeitį, kad Grybauskaitė laimėtų rinkimus? 🙂 Grybauskaitė šaukia, kad Vaišvila atskleis, Vaišvila sako, kad atskleis ir…????? Tai kaip čia viskas? Jo… kai laiko turi, sugalvoja visokie kažin įvairiausiaus “kas žino” dalykėlius.. Įdomu, kokiu tikslu visgi?

      Atsakyti
      • Kažin says:
        9 metai ago

        Tekste yra pasakyta – kam akcija naudinga…
        Dėl “klaustukų”, tai Mass media scenoje (erdvėje) visokie žaidimai yra įmanomi…
        Tai, ką įžvelgi, manau, – privalai pasakyti viešai, tai – tikslas…

        Atsakyti
        • Negeras says:
          9 metai ago

          Visai neaišku. Kodėl “aiškinimui dedamas taškas”? Jeigu išaiškėtų kas nors iš Maskvos pusės, apie ką jau žino (arba nujaučia) Vaišvila, tai nieko nekeičia.
          Kita vertus, ir negali išaiškėti to, ko nebuvo, tik geriausiai tai žino viena Grybauskaitė, todėl ir kelia bangas, nes yra kam išaiškėti. Vaišvila judina, nes irgi suvokia, kad yra kam išaiškėti. Na tiek mes ir patys žinome, juk kad ji dirbo prieš Lietuvą “jos kare”, tas yra nepaneigtas faktas. Taip pat faktas, kad apie tai ji tyli dantis sukandus. Tai kodėl tokių faktų atskleidimas atimtų jos pareigą pasiaiškinti, šitas visai neaišku. Jei kas nors tokio paaiškėtų, į kitus rinkimus Grybauskaitei pateikti be prisipažinimo “jaunystėje suklydus”, didelės atgailos ir ašarotų paaiškinimų – be šansų. Tai kur logika?

          Atsakyti
          • Kažin says:
            9 metai ago

            Akivaizdu, kad bet koks Grybauskaitės šmeižtas iš Maskvos dar labiau darytų ją Lietuvai sava, keltų rinkėjų pasitikėjimą ja. Taigi tas būtų tik, kaip parama jai rinkimuose. Tai tokia logika – čia.

          • Faktas? says:
            9 metai ago

            Informacija (faktai) nuo šmeižto skiriasi tuo, kad gali būti pagrįsti dokumentais. Tai šiuo abejočiau kaip “pagalba” Grybauskaitei.

          • Kažin says:
            9 metai ago

            Pirmiausiai, visiems žinoma, kad dokumentai, kaip ir daug kas, gali būti “gaminami”…
            Antra, kaip bebūtų pateikti (dokumentais ar ne) faktai iš Maskvos, jie vis vien, akivazdu, Lietuvoje daugelio bus priimti šmeižtu.

          • Nebūtinai says:
            9 metai ago

            Laikai ne tokie seni, kad nebūtų galima faktų patikrinti su liudininkais ir kitais būdais, tad “gaminimas” atkrinta. Gal šaltinis būtų visai ne Maskva, bet, žinoma, būtų naudinga apversti taip, kad atrodytų, kad “puola rusai”, ką Grybauskaitė pati paviešino. Aš šiuo atveju matau tikrą baimę daukantynės stovykloj ir ne dėl ko kito, bet dėl to, kad ne viskas taip lengvai kaip anksčiau klostosi. Gal klystu, matysim.

          • tyla ne visada gera byla says:
            9 metai ago

            Manau, kad greitai ne tik tikrinti kokius faktelius nebebus galima, o ir kalbėti. Kaip galbūt matėte kituose puslapiuose, prezidentės nuomone, “kritikuoti valdžią, tai griauti valstybę” – ar kažkaip panašiai. O ką tai reiškia, manau, aiškinti niekam nereikia – kas dar pamename savo tėvus, bijančius kalbėti ir mokančius mus, tada vaikus, tylėti, klausimų nebekyla.

  9. lyvis says:
    9 metai ago

    Rusai elgėsi kaip kryžiuočiai nutautinant lietuvius. Kryžiuočiai grėbdavo į nelaisvę kilmingu šeimų vaikus ir auklėdavo prieš jų tėvus. Taip buvo ir su Herku Mantu. Deja jis grįžo pas saviškius ir kovojo prieš kryžiuočius. Ir tai siejasi Herkus Manta su Dalia Grybauskaite. Zigmas Vaišvila čia atrodo nekaip. lyvis

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      9 metai ago

      Šiaip ar taip, ši mūsų prie zydentė šiemet apdovanojo mūsų Krivį kažkokio ordino kažkokiu ordinu.
      Gal ir Zigmas ordino ordino nori ?
      CHA

      Atsakyti
      • lyvis says:
        9 metai ago

        Jis nori atkurti Tarybų Lietuvą. lyvis

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          9 metai ago

          „Jis nori atkurti Tarybų Lietuvą. Lyvis”, ne Jis nori atkurti VISĄ Tarybų Sąjungą… Gal dabar atstosi nuo žmogaus. Eik miegoti – gėjai labai pavargsta… 🙂

          Atsakyti
          • lyvis says:
            9 metai ago

            Patikslinu stribui Nepolitikui: Jis nori atkurti stribų Lietvą. lyvis

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            9 metai ago

            Reikia atkurti pagonišką Lietuvą.

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            9 metai ago

            Reikia atkurti pagonišką Lietuvą. Tačiau apie tai Vaišvila kažkodėl – nė bur bur.

          • lyvis says:
            9 metai ago

            O ja tik tai taip. O kur dėsime stribus, jie nori Lietuvos pagal Marksą. Pagoniškoje Lietuvoje reiks gyventi, o ne dejoti ir parazituoti kaip nori stribai. Visi kaip viena šeima ir nemaišyti tai su iškrypeliais ir jokios demokratijos vienam to reikia kitam to reikia. ;yvis

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            9 metai ago

            Kriviui – aukščiausia valdžia. Prie zydentas gali būt, tačiau po Krivio (gal Krivio patarėju), ar panašiai…
            Žmogaus dvasia, siela turi būti lyg pirmoje vietoje, – teisingiau pasakius.

          • mintis says:
            9 metai ago

            lyvis tai čia gal “tikras lietuvis”?

  10. alisa says:
    9 metai ago

    Panašu,kad norėjo “iškedenti” Daša Loretą,bet apsišyko aukštielnyka su savo eunuchais,todėl dabar galva nebeišneša kaip apsivalyti nuo gėdos.Naukoja vargšus bėenėsus,nors jie nė prie ko.
    Diagnozė:PARANOJA.

    Atsakyti
    • pensininkas says:
      9 metai ago

      O man rodos, alisa, kad reikia stipraus vyro su dideliu reitingu ir po pradėtų elgtis adekvačiai bei propocingai.

      Atsakyti
  11. VITAS T. says:
    9 metai ago

    Skiriu GRYBEI – BUVUSIAI KOMUNISTEI

    Pamiršote kaip bolševikus mokė Leninas. Galiu priminti: “Dezinformacijos ideologinius pagrindus suformulavo pats Leninas. CITUOJU: “Komunistai turi būti pasiruošę viskam: jeigu yra būtina, privalo griebtis klastos ir intrigų, naudodami neteisinius metodus, kad nuslėptų tiesą (…) Mes, komunistai, privalome sukiršinti vieną šalį su kita” (11t.)

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      9 metai ago

      Pirmiausia įsikirsk, ką reiškia pats žodis DEMO kratija. Tai lyg probažnytija, kuri ir apsėsta savo teologiniais demonais.

      Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      9 metai ago

      VITAS T. ui . O su proteliu …. nekaip… jau ir leninu pasidarei, sugrįžk kaip busi Napoleonu….

      Atsakyti
  12. Kodėl tautininkams says:
    9 metai ago

    nepareiškus Viešo Kreipimosi į seimą ir vyriausybę,kad jie atkreiptų dėmesį ir imtųsi tirti tuos,kurie kaip tarpininkai supirkinėjo Lietuvos žemes,kurių pareigos leido prisigrobti žemių tikslu jas perparduoti užsieniečiams,pasipelnyti ir atsikratyti nusikaltimo šleifo…Vieno veikėjo paklausus,ar pasirašė referendumui,jis pasakė,aš čia nesikišu…O jo žmona dirba žemėtvarkoje,tai patys suprantat,tik laukia,kada…

    Atsakyti
  13. Ačiū says:
    9 metai ago

    Ačiū Signatarui ir Pauliui. Net neįmanoma patikėti, kad po žmonių krauju atkovotos Nepriklausomybės gyvename TOKIOJE Lietuvoje. Tai, be abejo, susiję su daug didesniais procesais Europos ir pasaulio mastu ir tokia tautų naikinimo politika nėra atsitiktinė. Bet tai nereiškia, kad turime pasiduoti. Dėkoju, kad Jums rūpi taip kaip ir mums. Dėl laiko stokos paskubomis skaityto teksto ir nuolat trūkinėjančio ryšio sunku susidaryti daugiau nei bendrą vaizdą, tad įrašas ir tekstas yra labai laukiamas.

    Atsakyti
  14. Ačiū says:
    9 metai ago

    labai puiki konferencija. Ačiū už nepailstamas Tiesos paieškas, Tautos žadinimą ir skatinimą Veikti.

    Atsakyti
  15. pilietė says:
    9 metai ago

    PAKLUSNŪS PANELĖS IŠ DAUKANTYNĖS GARBINTOJAI,AR “TIEK DARBELIŲ NUVEIKUSIĄ” PREZIDENTĘ IR ANTRAI KADENCIJAI RINKSITE?

    Atsakyti
  16. pensininkas says:
    9 metai ago

    Šaunuolis. Lašas po lašo ir akmenį pratašys. Laukiu kuomet antisisteminiai iškels Zigmą kandidatu. Nenorėčiau balsuoti už Ropę.

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      9 metai ago

      Įdomiai tu čia… “Zigmu” vadini. Kas jį “kels”, ANTISISTEMINIAI? Jo uždavinys aiškintis prezidentės praeitį.

      Atsakyti
  17. Iškalbingi faktai says:
    9 metai ago

    Man iškabingiausias faktas vis tik yra prezidentės reakcija dėl “savi šaudė į savus”, t.y. tyla. Pasako daugiau nei tūkstantis žodžių. Žinoma, labai įdomi ir be reikalo paaiškinti piliečių internetinės erdvės sekimo galimybė. Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių. Gera konferencija.

    Atsakyti
  18. Nepolitikas says:
    9 metai ago

    Konferencija kaip visada patiko. Tiesiai, trumpai ir aiškiai. Nesvarbu, kad salė kaip visada tuščią – „žodis ne paukštis, į narvelį neuždarysi, net jeigu tas narvelis būtu auksinis“. Tik melui reikia didelės auditorijos. Tai kiek dar tragedijų turime pamatyti, kad „Iki vakar atrodė, kad viskas Lietuvoje gerai, po vakar taip nebeatrodo“? Ir kad atsirastu pilietiškumas ir konstitucinės santvarkos troškimas! … Gerb. Vaišvila perspėją – „šia sistemos savivale ginant (…)“, „savivale“ visiškai netinkamas žodis. Sistema veikia „teisėtai“ ir tik pagal „įstatymus“, o „įstatymai“ visada turi „ypatingus atvejus“. „Ypatingus atvejus“ sukuria prokurorai, teisėjai ir Konstitucinis Teismas, atsižvelgiant į ES reikalavimus, bei į valdžios nuomonę, ar įsitikinimus(jeigu tai neprieštarauja vėlgi ES). Duokit sistemai Hitlerį, Staliną, ar … gerb. Z. Vaišvilą – sistema vis tiek „dirbs“. O „grėsmė“ sistemai(jeigu atsirastu) bus pašalinta politiškai(kaip Paksas), arba fiziškai(kaip JAV – „senos demokratijos“ šalyje). Blogis augina blogį. Kol veiks „reformos“ nieko nepadarysim. Gal šis referendumas dėl žemės…istorikams noriu priminti: 1918 m. liepos 11 d. Lietuvos Valstybės Taryba išrinko Viurtenbergo hercogą Vilhelmą fon Urachą Lietuvos karaliumi Mindaugu II. Taigi valio Lietuvos karaliams „Mindaugu III, IV, ir t.t. !

    Atsakyti
  19. albinas says:
    9 metai ago

    Pasižiūrėkit ką šneka E. Gentvilas apie referendumą, baisu klausytis. Kvestionuojamas dar net neįvykęs tautos referendumas. Išvadas darykite patys.
    Laida „Savaitė“ per LRT 2013-11-10
    http://www.lrt.lt/mediateka/laidos/S/1452/savaite
    Žiūrėti nuo 22:20

    Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      9 metai ago

      Reklameris. O gal gėjas?

      Atsakyti
    • ateities vizija says:
      9 metai ago

      Ačiū už nuorodą, Albinai, tik tokių demagogijų nebegaliu klausyti, todėl nebeklausau. Manau, tokie ir panašūs jau girdėti pasisakymai leidžia susidaryti aiškų vaizdą kas mūsų laukia kai praeisime (manau, kad tikrai praeisime) su parašų skaičiumi ir pajudėsime link refrendumo. Ir sistema tai žino. Sistema Tautos valios sunaikinimui jau pajungta ir tik stiprės. Tikiuosi, stiprėsime ir mes – kuo jau kuo, o lietuviai pasižymi gebėjimu susitelkti spaudimo akivaizdoje ir parodyti tylų, tačiau nepajudinamą užsispyrimą. Manau, paveldėjome tai iš žemaičių 😉

      Atsakyti
  20. S says:
    9 metai ago

    Nespėju perskaityt visko, bet atrodo, kad Vaišvila dėjo iš peties, apie esminius klausimus nepamiršo paminėt. Va čia politikas, tie seiminiai galėtų pasimokyt. Tarp kitko, įsitikinau, kad ta “informacinė blokada” tikrai vyksta. Dabar neįmanoma už jokius pinigus nusipirkti svarbiausių žiniasklaidų laiko. Netrukus šis “rigor mortis” pasibaigs su parašų rinkimo pabaiga, tada būkit pasiruošę viskam, Velniai rautų… 🙂 Aš jau su draugais įkaliau patį didžiausią parašų rinkimo bėgį, pažiūrėsim kur vėžiai žiemoja… 😀

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      9 metai ago

      ,,Vaišvila dėjo iš peties” – prisiminė numirėlis persti (lietuvių posakis).

      Atsakyti
      • keletas faktų says:
        9 metai ago

        S, malonu jus girdėti. Labai teisingai pastebėjote – informacinė blokada – aukščiausio lygio – iki labai žemo lygio nusikalbėjimų komentaruose – kaip ir pats matote:) Manau, kad einant į referendumą tai dar labiau sustiprės. Bet puola, vadinasi, bijo. O bijoti yra ko – Tautos valia – didelė grėsmė sistemai – tegu bijo 🙂

        Signataras, kaip visada – kalba tiesą jos nepagražindamas ir nepagerindamas pagal “jos didenybės” poreikius. Man šioje konferencijoje esminiai momentai buvo Signataro atkreiptas dėmesys į žiniasklaidos nukreiptumą skelbti tik “valdišką” nuomonę; insitucijų veikla ne pagal įstatymais nustatytą paskirtį ir pačios prezidentės vaidmuo tame; teismų sperendimai, neprivalomi prokurorams; “teisingumas” pagal politinės karjeros poreikius (kad ir V. Matuzo byla); A. Matonio didelis “skėtis”, apsaugantis nuo bet kokio blogo oro; prezidentės “monarchinio priepolio” apraiškos veikiant taip, lyg visas Seimas būtų tik Darbo partijos nariai; valstybės instrumentų naudojimas kitaip mąstančių ir kalbančių įbauginimui (dabartinis spektaklis, ambasadorių tarnybinių pokalbių paviešinimas) ir, žinoma, Lietuvos piliečių, galimai ir Signataro, elektroninės (ir kitos) veiklos erdvės sekimas. Paskutinis momentas, kaip ir dauguma kitų – žinoma, nieko naujo – negi ko kito galime tikėtis gyvendami globalistų tarnų uzurpuotoje policinėje valstybėje?

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          9 metai ago

          Pamiršau, jei paveikslėlis mėlynas, tai tu ‘berniukas’, jei paveikslėlis raudonas -tu ‘mergaitė’

          “kembly:
          2013 11 11 23:24
          nesipainiok, ne pirmą karta Alke esi. Ok, susipažįstam iš naujo : su raudonu (gal bordo) paveikslėliu- Rasa, o ten, aukščiau, su mėlynai- baltu- mano benrdamintis Medus. Ar aišku?”

          Atsakyti
          • tuoj mirsiu:))))) says:
            9 metai ago

            🙂 🙂 🙂
            Kembly. tai tu čia niekatroji NOVAEURO lytis? Bo paveiksliukas labai įtartinas 🙂

            pala,o mano koks? Kas paaiškins?

          • Tiesiai šviesiai says:
            9 metai ago

            Kembly, ko čia suki aplinkui, geriau klok tiesiai šviesiai kas pastaruoju metu taip gyvenime nepasisekė, kad tik tiek iš tavęs liko? Gal atsiras suprantančių…

          • pensininkas says:
            9 metai ago

            Baikit diskutuoti su psichiniais. Negražiai atrodo. Reikia į temą, o kas ne į temą ar neadekvačiai, tegul rašinėja pats sau.

          • savanore says:
            9 metai ago

            labai skaniai prisijuokiau,aciu;)

  21. savanore says:
    9 metai ago

    El. pasirašymo puslapyjehttps://www.lietuva2.lt/pasiulymas/referendumas-tautos-valia/52456a370a1d0d07e0edbcd6 spaudžiam “Pasirašyti”;
    Spustelim ant El. valdžios vartų logotipo;
    Atsidariusiam lange spaudžiam “Bankas”;
    Pasirenkam savo banką, prisijungiam prie jo ir sutinkam perduoti duomenis;
    Grįžę į el. valdžios vartus spaudžiam “Patvirtinti”;
    Pateikiam papildomus įstatymo reikalaujamus duomenis, pasirenkam, ar norim, kad mus rodytų pasirašiusiųjų sąraše, patvirtinam, kad esam susipažinę su pasirašymo sąlygomis ir spaudžiam “Pasirašyti”.

    Atsakyti
  22. GRYBAUSKAITĖ says:
    9 metai ago

    Asmuo, užimantis Prezidento postą, sėkmingai paverstas žmogum iš niekur. Nei praeities, nei dabarties, nei ateities, nei draugų, nei giminių, nei sąjungininkų. Net šeimos nėra. Svetima tarp savų ir sava tarp svetimų. Artima dešiniesiems, svetima kairiesiems, su tokia neištrinama sovietine praeitimi, kad dabar patologiškai siekia būti europiete ir net ne rytų, o tik vakarų. Užduotis įvykdyta, nes asmuo, užimantis Prezidento postą, bijo net savo pirmtako šešėlio. Provokacijai visiškai sunokęs.

    Atsakyti
    • Ne kitaip says:
      9 metai ago

      Liuks, labai gerai parašyta. Viešojoj erdvėj dabar kirvį kabint galima – nenukris 🙂

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        9 metai ago

        http://www.prezidento-rinkimai.lt/

        Atsakyti
        • Betgi says:
          9 metai ago

          Nerimtas ten reikalas, nebalsuosiu. Palauksiu kol apsispręs kam reikia.

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Kas anksčiau pradės varžytis, tas daugiau priešų turės. Kas per vėlai, tas nespės.

        • S says:
          9 metai ago

          Hehehe, neblogas puslapis. Pirmauja Dalia Grybauskaitė 26 ir kažkoks pankas Augustas Gocentas 23. 🙂 Aš greičiausiai nebalsuosiu, bet iš šalies pažiūrėt smagu..

          Atsakyti
          • m>s says:
            9 metai ago

            S, kodėl nebalsuosit? Na gal pirmiausia – kur? Tame tinklapyje? Aš ten irgi tikrai nebalsuosiu:) O jei man tinkamo kandidato nebus, aš apskritai nebalsuosiu – nematau prasmės gadinti savo laiką ir palaikyti oligarchų-globalistų tarnų kuriamą iliuziją, kad mums jų reikia. Nereikia.

  23. Rasa says:
    9 metai ago

    Pagaliau. http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/generaline-prokuratura-stt-tyrime-del-valstybes-paslapties-atskleidimo-jau-aisku-kas-nutekino-informacija-ziniasklaidai-56-385058?cf=df
    Tai jau kažkas labai naujo ir neįprasto Lietuvoje per pastaruosius 4,5 metų.
    Prisiminkime gerb. Vaišvilos spaudos konferenciją 2013-11-07 ir pasakytus jo žodžius “… artėjame prie geros pabaigos…”( žr.: 25:17 min.)- http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/generaline-prokuratura-stt-tyrime-del-valstybes-paslapties-atskleidimo-jau-aisku-kas-nutekino-informacija-ziniasklaidai-56-385058?cf=df
    Jaučiu, kad tie žodžiai gali įgyti kur kas gilesnę prasmę. Palaukim, gal nebedaug liko… Tikėkimės. Tereikia drąsių Prokuratūros, VSD, Seimo ir galų gale- Konstitucinio Teismo žingsnių… Mažytė vilties pradžia jau pradeda ryškėti…

    Atsakyti
    • atsiprašau says:
      9 metai ago

      per skubėjimą ne ta antra nuoroda
      Turėjo būti:
      http://www.youtube.com/watch?v=7IWxj_eKiA8&list=PLA2P52oGyYC8tHTWCTBXxuaXGik9D1M0I&index=1

      Atsakyti
      • ? says:
        9 metai ago

        O kas neįprasto? Jokios slaptos informacijos nebuvo, nebuvo ką “tekinti”. Daukantynės žaidimai.. Stebėkit kaip tuoj kai kas griebsis “žodžio laisvę” gelbėjančių įstatymų ir prezidentė dar kartą užsidės folinę karūną 🙂

        Atsakyti
        • neįprasta says:
          9 metai ago

          nes Prokuratūra, su Grybauskaitės globojamu Prokuroru priešaky, išdrįso pažiūrėt į prazidentūrą ne iš “paradinės” pusės.
          Taip, dar matysim, kas bus, bet “skandalas” jau apsisuko taip, kaip Organizatorė, matyt, nesitikėjo:)

          Atsakyti
          • Kas žino says:
            9 metai ago

            Maniau ir tebemanau, kad matome to paties Vaidinimo Trečiąjį veiksmą. Ir bus daugiau 🙂

          • medus says:
            9 metai ago

            Šioje sistemoje netikiu jokiu “teisingumu”, taip pat netikiu, kad šios “žinios” yra kokia “naujiena” prezidentūrai. Norėčiau tikėti, bet, deja, nepavyksta ir štai kodėl:
            1) Sistemai reikalingos “galvos” sudėliotos savo vietose ir dirba sistemai, ne prieš ją;
            2) Šios “žinios” greičiausiai yra reikalingos tik prezidentės galimo įsikišimo į šį reikalą “nuplovimui” – labai reikalinga ir paranku prieš rinkimus, o galbūt planuose yra ir kitas, mažesnis, bet gabūt visai norimas tikslas, na kad ir pvz. prezidentės spaudos atstovės pašalinimas (visuomenei skirta parodomoji “bausmė”, patvirtinanti prezidentės “skaidrumą”) arba dar kas kita. Dar ne tiek galvų lėks, jei “skaidrumui” to reikės… Bjauru ir tiek. Norėčiau klysti.

          • Kemblys says:
            9 metai ago

            Sveikinu, prisiminei pasirašyti.

          • kol kas says:
            9 metai ago

            naujausiais duomenimis, Carienė dar kartą bandys apsimesti nukentėjusia ir “neteisingai” galimai “apšmeižta” dėl infp nutekinimo.
            Cirkas tęsiasi 🙂

          • medus says:
            9 metai ago

            Ar yra buvę kitaip? 🙂 Labai nemėgstu sakyti “juk sakiau”, bet tikrai – juk sakiau – viskas “skaidrumui”…Prezidentė taip “nuskaidrės”, kad gal tiesiai į Rojų ją paims 😉

    • Kemblys says:
      9 metai ago

      Gražus Tavo vardas 🙂

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        9 metai ago

        Svarbu rasoja.

        Atsakyti
  24. arvydas damijonaitis says:
    6 metai ago

    VALDŽIAŽMOGIŲ KLANAS LIETUVOJE – TAUTOS DEMORALIZACIJA

    Lietuvių tautos išgamų, kolaborantų paleckių, poželų, lietuvių tautos genocido organizatorių ir vykdytojų, stribų vaikai, vaikaičiai neatsako už tėvų siaubingus nusikaltimus, tačiau, matomai, gal nesuvokia, kad dėl galimo interesų konflikto ir tautiečių demoralizavimo jų politinė veikla netoleruotina – tautos demoralizacija yra sunkus nusikaltimas. Ir paleckių, ir poželų, ir stribų vaikams ir vaikaičiams okupacijos, lietuvių tautos genocido laikotarpiu, Kremlius sudarė išskirtines sąlygas gauti išsilavinimą, dalino įtakingus postus, visokeriopas privilegijas, Lietuvoje kryptingai buvo kuriamas valdžiažmogių – paleckių, poželų, stribų ir jų giminių klanas. Kai žinomų nusikaltėlių giminaičiai vienijasi partiniu principu – pavojinga. Kremliaus specialios tarnybos žinomų kolaborantų pavardes naudoja savo propagandinėse diversijose. Europoje nėra pavyzdžių, kad visuomenė toleruotų, nutylėtų minėtų asmenų dalyvavimą valstybės valdyme. Deja, Lietuva yra išimtis – buvę privilegijuoti kolaborantai, jų giminės, yra daugumos vyriausybėje. Atgautos nepriklausomybės metu, okupantų subrandintas valdžiažmogių paleckių – požėlų – stribų klanas (BE LIUSTRACIJOS) pradėjo valdyti Lietuvą partinės demokratijos sistemos ribose. Totali emigracija, apie kurią įspėjo Kremliaus nužudytas Vilties Prezidentas Stasys Lozoraitis, prasidėjusi po okupacijos pirmojo sekretoriaus A.M.Brazausko „tapsmo” Lietuvos prezidentu, įrodo, kad TAUTOS DEMORALIZACIJA YRA SUNKUS NUSIKALTIMAS. Kas slopina politinę valią teismo keliu įvardinti nematytai žiaurios okupacijos metu organizuotą ir vykdytą lietuvių tautos genocidą? Konstitucinis teismas atskirame nutarime konstatavo, kad Lietuvos teismas gali savarankiškai įvardinti genocido faktą, reikia politinės valios. Tai kas tą valią slopiną? Čia svarbus ne santykinis aritmetinis skaičius Lietuvos partijėlėse, o tas faktas, kad buvę okupacijos „komunistai“, išsaugoję savo okupacinę valdžios monopolio struktūrą, in corpore tapo nekaltais „socdemais“. Pavyzdžiui, LR Seimo nariai, Gediminas Kirkilas (pirmoji ir antroji žmonos – rusės) ir Irina Šiaulienė (Irina Nikolajevna Ananjeva, registruoto stribo duktė), Seimui pateikė valstybiniam lietuvių kalbos statusui prieštaraujantį Vardų ir pavardžių įstatymo projektą. Socialdemokratų partija, buvusi okupacinė „šlovingoji“ LKP, Seime balsuos už pavardžių rašymą nelietuviškais rašmenimis. Matome, kirkilai ir šiaulienės išmano ko reikia, kad lietuviai vėl gyventų sovietinės okupacijos “internacionale” – būtina sunaikinti lietuvių kalbos valstybingumą.
    Pagarbiai Arvydas Damijonaitis

    Atsakyti

Komentuoti: Rasa Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Gitanas Nausėda | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Prezidentas pasirašė NATO plėtros įstatymus

2022 07 20
Lukiškių aikštėje vyks Lietuvos įstojimo į NATO dienos minėjimas

Ratifikuoti NATO sutarties protokolai

2022 07 20
I. Tarvydienė. Ar atėjo neįgaliųjų eilė būti pažemintiems?

Neįgaliesiems – daugiau galimybių įsidarbinti

2022 07 19
J. Skirius. Lietuvos valstybės skola dabar ir prieškaryje: trumpa apžvalga

Sugriežtinti atsiskaitymai grynaisiais pinigais

2022 07 19
VRK primena: nuo vasario 28 d., 1 val. rinkimų agitacija draudžiama

Seimas pritarė veto dėl Rinkimų kodekso

2022 07 19
Seimas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Seimui grąžintas Politinių organizacijų įstatymas

2022 07 17
Pasirašytas naujas susitarimas dėl gynybos

Pasirašytas naujas susitarimas dėl gynybos

2022 07 15
Eugenijus Sabutis | Seimo kanceliarijos nuotr.

Socialdemoktarai vėl siūlo PVM lengvatas

2022 07 14
Visuomeniniai rinkimų komitetai. Ar reikia pokyčių?

Rinkimų kodeksas grįžta į Seimą

2022 07 13
Lukiškių aikštėje vyks Lietuvos įstojimo į NATO dienos minėjimas

Seimas svarstys NATO plėtros protokolus

2022 07 13
Rodyti daugiau

Naujienos

Vietoj priešpiečių dėžutės – lengvai paruošiamos salotos indelyje
Lietuvoje

Maistas turi įtakos ir mūsų grožiui

2022 08 07
Ledai | pixabay.com nuotr.
Lietuvoje

Daugiausiai ledų atkeliauja iš Ukrainos

2022 08 07
Sodų kraitė – ne visiems gausi
Įvairenybės

Šaldome sodų uogas – serbentus ir agrastus

2022 08 07
URM griežtai smerkia Rusijos neteisėtą sprendimą pripažinti jos kontroliuojamų Ukrainos teritorijų nepriklausomybę
Lietuvoje

Rekomendacija dėl kelionių į Izraelį ir Palestiną

2022 08 07
Paspirtukas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Vasarą gerokai daugėja vaikų nelaimių

2022 08 07
Šienpjovių varžytuvės 2022 | V. Ščiavinsko nuotr.
Gamta ir žmogus

„Metų šienpjovės“ vardą pelnė ukrainietė

2022 08 07
Pradinukų ugdymui – daugiau laisvės
Lietuvoje

Mokyklinėms prekėms tėvai išleis daugiau

2022 08 07
VDU plečia paramos Ukrainos žmonėms veiklas | VDU nuotr.
Lietuvoje

VDU plečia paramos Ukrainos žmonėms veiklas

2022 08 07


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • jo apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos
  • Antulis apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos
  • Valdas apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 06 12:29
  • tomas apie M. Kundrotas. A. Rudomanskis įrodinėja Z. Šličytės teisumą?

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Maistas turi įtakos ir mūsų grožiui
  • Daugiausiai ledų atkeliauja iš Ukrainos
  • Šaldome sodų uogas – serbentus ir agrastus
  • Rekomendacija dėl kelionių į Izraelį ir Palestiną

Skaitomiausi straipsniai

  • Bus įamžintas 1863–1864 m. sukilimo dalyvių atminimas peržiūrėta: 588; komentarų: 12
  • Sovietiniu ilgesiu serga tie, kurie buvo prisitaikę prie režimo peržiūrėta: Array; komentarų: 29
  • Sovietiniu ilgesiu serga tie, kurie buvo prisitaikę prie režimo peržiūrėta: Array; komentarų: 29
  • Kodėl verta aplankyti Dzūkijos perlą Merkinę peržiūrėta: 485; komentarų: 0
  • Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022-07-30 12:10 peržiūrėta: 458; komentarų: 21
  • Valstybės archyvas nuolat papildomas dokumentais peržiūrėta: 450; komentarų: 0

Kiti Straipsniai

Prezidentas pasirašė NATO plėtros įstatymus

by Ditė Česėkaitė
2022 07 20
0
Gitanas Nausėda | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Prezidentas Gitanas Nausėda trečiadienį pasirašė Seimo priimtus įstatymus, kuriais išreiškiamas pritarimas Švedijos ir Suomijos prisijungimui prie Šiaurės Atlanto sutarties organizacijos...

Skaityti toliau

Ratifikuoti NATO sutarties protokolai

by Ditė Česėkaitė
2022 07 20
0
Lukiškių aikštėje vyks Lietuvos įstojimo į NATO dienos minėjimas

Seimas neeilinėje sesijoje ratifikavo NATO sutarties protokolus dėl Suomijos ir Švedijos prisijungimo prie aljanso. Už įstatymą dėl Suomijos prisijungimo vieningai...

Skaityti toliau

Neįgaliesiems – daugiau galimybių įsidarbinti

by Ditė Česėkaitė
2022 07 19
0
I. Tarvydienė. Ar atėjo neįgaliųjų eilė būti pažemintiems?

Seimas priėmė Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pasiūlytus teisės aktų pakeitimus, kurie sudarys platesnes galimybes žmonėms su negalia aktyviai įsitraukti...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • jo apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos
  • Antulis apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos
  • Valdas apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 06 12:29
  • tomas apie M. Kundrotas. A. Rudomanskis įrodinėja Z. Šličytės teisumą?
  • T0mas J. apie A. Navys, M. Sėjūnas. Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 05 14:30

Kitas straipsnis
Bronis Ropė | asmeninė nuotr.

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos Taryba kandidatu Lietuvos Prezidentus išrinko B.Ropę

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

rašto darbai | Greitos skyrybos internetu – skyrybų advokatai | Pramogų, grožio, sveikatingumo pasiūlymai | irigatorius | vitamino c serumas | oro drekintuvas | HiMountains | iddo.lt modernūs stalai | kūno kremai | August.lt - valymo įrenginiai | fs22 mods | https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | Automobilių nuoma | drogas.lt | CBD aliejus Lietuvoje | Mažoji Indija | Pakavimo prekės | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | Žūklės reikmenys internetu | Darbo skelbimai | kemi.lt | Šalikai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai