Sakoma, kad kaimynų nepasirinksi. Lietuvos laimė ar nelaimė, kad Vakaruose plyti Lenkija, kuri šimtmečiais save laiko lietuvių langu į Europą, į pietus – tokia pat bekraštė Baltarusija, vis tvirtinanti, kad su Vyčio broliais būtent mes privalome gražiai sugyventi, na ir šiauriau – Rusija, kurios tik maža dalelė – Karaliaučiaus kraštas – vėlgi laimei ar nelaimei ribojasi su mūsų šalimi. Šiomis dienomis šią kaimynystę prapūtė eiliniai skersvėjai…
***
Kaip ir reikėjo tikėtis, Lietuvos lenkų rinkimų akcijos (LLRA) aktyvistai, gavę Seime 8 mandatus, ima rodyti savo nagučius. Remiami radikalų iš Varšuvos jie atvirai žada revizuoti Švietimo ir Tautinių mažumų įstatymus. Antai, Kultūros viceministras Edvardas Trusevičius pareiškė, jog pirmoji jo užduotis bus reglamentuoti viešose erdvėse tautinių mažumų kalbų vartojimą ir parengti naują tautinių mažumų įstatymą, pagal kurį būtų įteisintas nelietuviškų vardų ir pavardžių rašymas dokumentuose. Pasak viceministro, tai yra jį delegavusios LLRA programos dalis. Planai išspręsti tautinių mažumų teisių problemą esą numatyta ir Vyriausybės programoje, atsižvelgiant į Europos Tarybos Tautinių mažumų apsaugos pagrindų konvenciją.
Tarsi švelnindamas savo akibrokštą, E.Trusevičius pabrėžia, kad neplanuojama siekti visiškos dvikalbystės įteisinimo, o tik užrašų viešose vietose dvikalbystės tose vietose, kur gyvenanti tautinė mažuma to pageidauja ir sudaro žymią gyventojų dalį. „Žinių radijo“ laidoje „Aktualusis interviu“ jis sakė , jog 2009 – aisiais Konstitucinis teismas išaiškino, kad pavardžių rašymas nelietuviškais rašmenimis negali būti prilygintas įrašui valstybine kalba. E.Trusevičius manąs, kad joks naujai priimtas teisės aktas nepaneigs Konstitucinio teismo padarytos išvados, kad dėl šio klausimo bus tariamasi su konstitucinės teisės ekspertais.
Laidoje jam paprieštaravo Tautininkų sąjungos pirmininkas Gintaras Songaila, kuris pabrėžė, kad jokia konvencija negali būti viršesnė už Konstituciją. G.Songaila atkreipė dėmesį, kad LLRA vietovėse, kur lenkai sudaro didelę gyventojų dalį, siekia legalizuoti tik vienos – lenkų kalbos užrašus. Kalbėdamas apie vardų ir pavardžių rašymą, G.Songaila pateikė Latvijos pavyzdį. Latvijoje jau kurį laiką galioja tvarka kuomet pirmame dokumento puslapyje asmens varda ir pavardė rašomi valstybine kalba, o kitame – ta kalba, kuria pageidauja žmogus. G.Songailos teigimu, Lietuvai priėmus dabartines Lietuvos lenkų rinkiminės akcijos teikiamas sąlygas, tai neigiamai paveiktų ir latvius.
Iškart po Seimo rinkimų Alke jau rašėme apie galimą juodąjį Lietuvos scenarijų . Lenkiškoji jo dalis pradedama repetuoti. Aukštyn uždangą!
***
Santūrių grasinimų srautas plūstelėjo ir iš Minsko. Prabėgus pusmečiui po skandalingos švediškų „meškiukų“ akcijos virš Baltarusijos teritorijos, prezidentas Aleksandras Lukašenka pareiškė, kad jo šalis derasi su Rusijos ir Ukrainos uostais dėl krovinių gabenimo, o susitarus dėl tarifų Minskas turės alternatyvą Lietuvai ir „nebedės visų kiaušinių į vieną pintinę“, sausio viduryje pranešė naujienų agentūra „Belapan“. „Bet jei mes matysime iš mūsų partnerių Lietuvoje ir Latvijoje pusės žmonišką požiūrį į mus, o mes to nusipelnome, mes jiems pinigus duodame – pervežame savo produkciją, duodame darbo žmonėms, jei jie elgsis su dėkingumu, mes pasirengę bendradarbiavimui“, – teigė autoritarinis Baltarusijos lyderis. „30 proc. Lietuvos biudžeto formuoja baltarusiai. 2015 metais, kaip man sako, o gal ir anksčiau, Europos Sąjunga nedotuos Lietuvos. Prarasti partnerystę su Baltarusija – Lietuvoje tik beprotis tam ryžtųsi“, – dėstė A.Lukašenka. Štai šitaip: baltarusiai mums pripildo trečdalį iždo, dar duos paskolas, o Klaipėdos jūrų uosto darbuotojai meldžia Vilniaus politikų, kad tik šie savo europine elgsena nesupykdytų A.Lukašenkos…
Ir ką gi: Lietuvos Generalinė prokuratūra paskelbė atlikusi visus galimus baudžiamojo proceso veiksmus ikiteisminiame tyrime dėl neteisėto valstybės sienos perėjimo bei tarptautinių skrydžių taisyklių pažeidimo ir priėmė sprendimą kreiptis į Švedijos Karalystės kompetentingas institucijas su prašymu perimti baudžiamąjį persekiojimą. Stokholmas prašymą atmetė, ir ratas užsidarė.
Primename, kad pernai liepos 4 d. lengvasis lėktuvas „Jodel“ su Švedijos registracijos numeriu, pažeisdamas tarptautinių skrydžių taisykles, neturėdamas reikalingų dokumentų ir leidimo kirsti valstybės sieną, išskrido iš Lietuvos į Baltarusiją, išmėtė pliušinius meškiukus netoli Minsko ir sugrįžo į Lietuvą.
Su meškiukais Vilniui nepavyksta, tai gal Minsko širdį pavyks suminkštinti neįsileidžiant antibranduolinės energetikos judėjimo aktyvistų iš Baltarusijos, pavyzdžiui, Tatjanos Novikovos? Kad tik ūsuotas diktatorius nesupyktų… Drebėkite, litovcai: „batia“ savo jaunėliui sūneliui Koliai Naujųjų proga pistoletą padovanojo…
***
Palikime didžiąją politiką, nes svarbiausi dalykai valstybių santykiuose klostosi dėl detalių. Maskva metė visus esminius priekaištus Vilniui, ir štai Kremliui palanki agentūra Regnum su pasimėgavimu skelbia, kad Lietuvos vėl kyla skandalas dėl gėjų parado, kuris – jau antrasis – rengiamas šią vasarą. Antai, pirmasis, surengtas 2010-ųjų birželio 8 d., sukėlė tokią audrą, kad jis sujaukė net keleto Seimo narių reputaciją ir supriešino Lietuvos visuomenę. Regnum smulkiai primena visas to skandalo smulkmenas ir teigia, kad geriau Vilniaus valdžiai šįkart leisti gėjams žygiuoti Gedimino prospektu, nes kitaip lietuvius pasmerks visa tolerantiškoji Europa…
Pasakytume: koks jūsų reikalas? Norime netradicinės orientacijos atstovus leidžiame žygiuoti Vilniaus centre, norime – Upės gatve. Kitaip sakant, nesikiškite į mūsų vidaus reikalus.
Bet kas šitai kaimynams pasakys? Juk naujoji valdančioji dauguma savo „pragmatinės“ užsienio politikos prioritetu pasirinko Rusiją, Baltarusiją ir Lenkiją…
Jums LR Konstitucija nepatinka ar kritika G.Songailai, kad trinat komentarus?
Jūsų komentarai buvo ištrinti Jūsų pačių labui. Pernai 2 Alko komentatoriai už analogiškus komentarus buvo nuteisti. Privalėjome pagal policijos pradėjusios ikiteisminį tyrimą reikalavimą išduoti tuos žmones teisėtvarkai. Taip, kad iš gailesčio Jums ištrynėme.
Tiesa, jų komentarus irgi buvome ištrynę, bet jau, kaip pasirodė, per vėlai. Taip, kad nenustebkite – jei sulauksite kvietimo į policiją.
Ir dar.
Alkas.lt, pasirodo, daro paslaugą Lietuvos priešams:
1. ištrina komentarą, kuris nepatinka Lietuvos priešams, tuo pačiu neleisdamas tam, kuris parašė tokį komentarą, mintį pareguliuoti, paaiškinti ar net kitaip pakreipti, kas padėtų laimėti prieš Lietuvos priešus, nes “teisėsaugininkai” nebeturėtų galimybių prikibti ( o tokia mintis komentatoriui gali kilti, kada jis pasižiūrės į tekstą naujomis akimis, taip sakant)
2. alkas.lt, gavęs teisėsaugininkų užklausą apie atitinkamą komentarą, kadangi turi visų komentatorių internetinius adresus, esant geranoriškumui komentatoriaus atžvilgiu, privalėtų komentatoriui pranešti, kad iš policijos gautas toks ir toks laiškas dėl tokio ir tokio komentaro (komentaro tekstas), kuris yra gautas iš tokio IP, tokiu vardu pasirašytas, tokį internetinį adresą nurodant.
Tada komentatorius galėtų tiesiog pridėti, kaip minėjau, papildomą komentarą straipsnio komentaruose ir t.t, ir pan.
Naivu. Belieka tikėti, kad komentarai buvo ištrinti laiku ir tas rašeiva neturės nemalonumų. Tokie komentarai – Lietuvos priešamas tikrai nekenkia, o kenkia Lietuvai. Kai pritrūkstama proto tada imama burnoti ir vemti žodžiais. O perspėti rašeivas kitaip kaip nors nei čia dabar rašant – jie patys nepalieka galimybės, nes pasirašo visokiais šlykščiais vardais ir iš baimės adresų nepalieka. Tačiau policiją suseka vis tiek kai jau nebelieka kitos išeities kaip tik nepraustaburnius pamokyti teisinėmis priemonėmis. Tad rašykite atsakingai, kalbėkite atsakingai, svariai ir stipriai, o ne derkite per burną ir pirštus.
Žinia,
ne kiekvienam pavyksta parašyti taip kas atitiktų teisės normas (garantuoju, kad ir pats to nesugebėtum 🙂 , todėl niekada nekomentuoji iš esmės), tačiau tai dar nereiškia, kad žmogus yra blogas, kad jis turėjo blogus tikslus ir siekė blogo.
Daugiau neaiškinsiu, nes tai – teisė.
Kalbėkim daugiau apie moralę.
Komentarus, ypač čia, rašo tie, kuriems ne tas pats ar Lietuva išliks, ar ne.
Todėl tai derėtų turėti omenyje, prieš vertinant vienokį ar kitokį komentaro tekstą.
Jonelį, ar tau neatrodo, kad „Tokie komentarai – Lietuvos priešamas tikrai nekenkia, o kenkia Lietuvai.“, mes jau girdėjom sovietmečiais iš KGB lupų? „Tikras lietuvis“ yra teisus. Be to kas vertina komentarus – „ekspertai“. O tie „ekspertai“ ko naudojasi? Mokslo pasekimais, mokslo žiniomis ir t.t.? Ne jie pateikia savo išvada pagal savo įsitikinimus! Bet jau daugiau kaip prieš 30 m. „mokslininkai įrodė“ – klimato atšinimą! Pagal jų „prognozę“ Lietuvoje jau senai žiemos neturėjo būti. O ką mes matome -15 laipsniu! Įmonės moka „teršiuos mokestį“, kuris vėliau „pakliūna“ į kainas. Taigi, aš manau šitą kovą prieš „kenkia Lietuvai“ yra susidorojimas su kitaminčiais ir tiek, jog visi supranta: „Piliečiams laiduojama teisė kritikuoti valstybės įstaigų ar pareigūnų darbą, apskųsti jų sprendimus. Draudžiama persekioti už kritiką.“(LR Konstitucija 33 str. 2 d.)
Dar apie komentarų trynimą.
Tuo ne tik atimate galimybę komentatoriui savo mintį koreguoti, bet ir prisiimate funkciją teisėjo, sprendžiančio kas atitinka teisę, o kas – ne.
Visa tai – tik Lietuvos priešų naudai.
Jau du pakoregavo savo komentarus. Vienas už pakoregavimą susimokėjo 900 Lt + teismo išlaidos, kitas nesidomėjau, gal – sėdi.
Jonai,
vadiniesi etnokosmologu ir pan., bet nesimato, kad gerbtum komentatorius – jei jų nebūtų, tai ir retas tinklapis išsilaikytų (reklamos negautų).
Gali žmogus suklysti (ir pats, švelniai tariant, ne kartą nepataikei), todėl kodėl nesuteikti progos jam pasitaisyti?
Tai netgi teisė propaguoja.
O gal pats tik už tai, kad komentatorius, kurių nuomonė neatitinka tavąjai, persekioti? 🙂
Ką reiškia suteikti teisę pasitaisyti? Prašau – taisykitės, dar nevėlu. Pasitaisykite – nerašykite brudo ir nereiks taisytis pataisos darbuose, belangėje, ar mokėti baudas. Juk teismas irgi siekia, kad – pasitaisytumėte.
Neteiskite ir nebūsite teisiamas, Jonai.
Jūs, nebūdamas teisininkas, jau sprendžiate kuris komentaras atitinka teisės normas, o kuris – ne.
Norint, kad komentarai liktų nenubausti, prieš kiekvieną komentarą reikia pridėti “Man vaidenasi…” arba “Man pasivaideno…”, ar panašiai.
P.S.
ar tie komentarai buvo ištrinti neatstatomai?
Tuomet kaip jūs davėte patvirtinimą, kad tokie komentarai buvo?
Juk, jei to komentaro atstatyti nebegalima, tai jo nėra, o jei nėra, tai ir nebuvo, dėl ko tokiais atvejais, kada komentaras yra ištrinamas neatstatomai, jūs turėtumėte duoti atsakymą tokį: ” patvirtinti, kad toks komentaras buvo neturime galimybės, o šiuo metu tokio komentaro nėra”.
Kaip ten buvo iš tikrųjų?
Jei tų komentarų nebebuvo (ištrinti neatstatomai), tai komentatorius išdurnino dvigubai : komentaro nėra, tai už nėra už ką bausti – tik nereikia pulti prisipažinėti ir prisiiminėti kalčių.
Nes teisinis procesas yra rungtyninis, tai yra, populiariai šnekant, žaidimas, kada kaltinančioji pusė turi pateikti neatremiamus įrodymus (kozerius) apie padarytą nusikaltimą, tačiau jei jau tokio komentaro NĖRA, TAI IR JOKIO NUSIKALTIMO NEGALI BŪTI PRIPIEŠIAMA.
Vienžo, liaudiškai tariant, išėjo nekaip – buvo galima apsiginti.
Vienas, pasirodo, buvo Katastrofijus, o kas kitas?
Dėl ko klausiu, nes reikėtų alkui.lt užvesti specialią temą, kurioje būtų galima tiems, kuriuos atakuoja lietuviams priešiški elementai (iš įvairių žydomasoniškų fondų ir “teisėsauginiai”), gauti konsultaciją kaip elgtis.
Nes, kaip pastebėjau, absoliuti dauguma komentatorių, pagal BK 170str. buvo nepagrįstai.
Pvz.:
“Randu tokią žinią:
http://www.znadwilii.lt/ogloszenie/2012 … nadal-trwa
– Katastofijus už komentarą prieš lenkus ir žydus nubaustas 910 lt bauda.
Ar tikrai ten nebuvo įmanoma apsiginti (pabandyti, patikėk, visada verta ir netgi būtina, kada kauniesi už teisų reikalą, nes, kaip sakė vienas prokuroras, chaltūrindamas byloje prieš žulikus, – kaip jie, taip ir mes .
Galėjai su mumis pasikonsultuoti? Tik pasakyti žulikui, kad jis žulikas dar ne viskas yra šioje visuomenėje, nes tai įtvirtinti gali tik savo veiksmą apsigynęs)?
Ir ką ten LŽLEK pripezėjo?
Jei pripažinai kaltę, tai duodu pavyzdį. kaip tave galėjo išdurti teisėsaugininkai: tavo komentaras, kaip suprantu, buvo apie naikinimą, kas turi būti nagrinėjama pagal BK 99 str. (genocidas), pvz., ar 129 str. (nužudymas), tačiau šie str. tau negali būti inkriminuoti, nes tavo veiksmuose nėra realaus pavojaus, o tik pamąstymai.
Tuo tarpu tau, ko gero įkosėjo prisipažinti, kad, būk kurstei neapykantą pagal BK 170 str., kai, tuo tarpu, tuose žodžiuose jokio kurstymo nėra.
Netgi žodis parazitas nėra blogas, o tik konstatuojamasis, nes Didysis lietuvių kalbos žodynas taip vadina tuos, kurie nei sėja, nei pjauna.
Taip buvo?
Gal netgi būtų įmanoma dėl naujai išaiškėjusių aplinkybių (juk be advokato buvai, dėl ko teisėsaugininkai neteisingai tave painformavo apie tavo veiksmų teisinio vertinimo padėtį, t.y. tyčia suklaidino?) apskųsti teisėjo įsakymą tave nubausti ir atnaujinti bylos teisminį nagrinėjimą?
Gal gali pakomentuoti kaip ten ir kas?
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=115&t=9519
Vienžo, su priešu dera kautis, o ne pasiduoti.
http://www.znadwilii.lt/ogloszenie/20120918/kampania-europejskiej-fundacji-praw-czlowieka-w-sprawie-komentarzy-nadal-trwa
P.S. šito fondo keletą kartų paklausiau kas juos finansuoja.
Ir ką manote?
Neatsakė.
Vienžo, tai – prieš Lietuvą dirbanti organizacija.
Esu sujaudinta Jūsų gailesčiu mano asmeniui, tačiau ateity prašyčiau komentarų mano netrinti, leiskite man pačiam pasiaiškinti su teisėsauga, jei jie parodys norą su manimi pabendrauti, tik abejoju ar jiems bus naudinga su manimi diskutuoti LR Konstitucijos rėmuose. Kaip jau minėjau anksčiau, tai neegzistuojančio reiškinio neigimas negali užtraukti atsdakomybės, įsidėmėkite tai ir Jūs iš neteisės negali kilti teisė, kitaip – teisinė atsakomybė.
Ačiū
Gaila, neteko perskaityti to komentaro, bet aš patį pažįstu kaip rimtą komentatorių, todėl tikiu, kad viskas su teise ten buvo tvarkoj, o buvo, matyt, išsigąsta kritikos Songailai.
Iš dalies J.Vaiškūnas teisus – tas Dominik apačioje, garantuotai, yra iš efhr.eu, nes jie turi žmones, kurie sėdi ir specialiai analizuoja lietuvių tekstus internete, tikslu prikibti (ten yra tokių pavyzdžių nurodyta).
Tuomet kaip tik buvo blogai ištrinti tą komentarą:
1. jei tas komentaras blogas, tai mes jį būtume galėję smulkiai išnagrinėti ir rimtas komentatorius KKK, kuo nei kiek neabejoju, būtų mintį pakoregavęs kitu komentaru, kas nebūtų leidę kam nors prie to komentaro prikibti;
2. dabar, gi, pats komentatorius teksto, garantuotai, neturi išsisaugojęs, neatmena ir, nors niekas be skundikų jo neperskaitė, bet to komentaro teksto minties pakoreguoti komentatorius jau nebeturi tokios galimybės – komentaro teksto nėra.
Taip ne tik praleidžiama proga komentatoriams mokytis rašyti komentarus (išmokti pasakyti mintį taip, kad joks lenkomanų – žydomasonų – rasiejinių imperialistų šiknabirbis teisėsaugoje nesugebėtų rasti priekabių), bet ir Lietuvos priešams yra suteikiama galimybė užpulti Lietuvos atstovą.
Galbūt, prieš kiekvieną komentarą pakaktų pridėti “Aš manau, …”.
Komentaras komentaru, o Alkas.lt gali išimti skriptą, kuris nuskaito komentatoriaus IP. Tada Alkas.lt priims neutraliteto ir demokratijos poziciją. O Policija komentatorių galėtu ieškoti kosmose. Tai būtu įdealus Alkas.lt nusiplovimas nuo komentatoriaus išdavimo, koks jis bebūtu blogis. Nerenkame jokių IP, neturime tam techninių galimybių ir ate.
o čia dabartinis mano IP:
IP Information: 94.75.205.130
ISP: LeaseWeb B.V.
Organization: LeaseWeb
Services: Network Sharing Device
City: Amsterdam
Region: Noord-Holland
Country: Netherlands
Kitą žinutę rašysiu iš kito IP, gal nulėksiu iki Zimbabvės, gal Kiniją, o gal Kaimanų salas….pagalvokite apie skripto išėmimą ir galėsite ramiai sau miegoti….
Tas kurį nuteisė (900 Lt + išlaidos + teistumas) irgi kaitaliojo IP. Pasirodo policija jau turi specialistus su kuriais ir taip juokauti negalima. O Alkas.lt tikrai sau atsakomybės už Jūsų šlykštynes neprisiims. Neturi Alkas ką veikti? Beje Alkas – šventvietė – o ne blevyzgų vieta.
Neturiu ką pasakyt, jei tamstai LR Konstitucijos priminimas yra blevyzgos ir šlykštynės.
Nesikesinu aš į Alkas.lt garbę. Melskitės sau ramiai, nebetrukdysiu. Elkitės pilietiškai ir mano IP’us galit perduot prokurtatūrai iš karto jau dabar, aš neprieštarauju.
———–
Ku Klux Klan
Gerai. Ir dar, anonime – Kukskluklanai kadangi komentatorius pats atsako už savo žodžius – galiu paprašyti, kad Jūsų ištrinti komentarai būtų gražinti. Jei esate pasiruošę atsakyti už savo žodžius ir turite laiko ir noro bylinėtis – parašykite – komentarai bus grąžinti iš šiukšlių dėžės – į pradinę vietą. Mes gerbiame laisvą žodį. Bet už jį reikia prisiimti atsakomybė. Na?
Mes laikomės nuostatos, kad Alkas.lt ne dergimosi vieta – o nuomonių ir pažiūrų kovos vieta. Pradinė žodžio Alkas reikšmė – ŠVENTVIETĘ. Todėl džiaugsimės jei ŠVENTVIETĖS teršėjus padės išgaudyti tvarkdariai.
Leiskite man pabūti arbitru – parodykite juos man.
Aš pasakysiu ar verta jam rizikuoti.
Prieštaraujančių, manau, nebus?
Ir jei bus netinkami, tada, Jonai, ištrinsite juos iš šiukšliadėžės?
Tai buvo Alko šventvietę teršiantys kometarai. Jei teisėsauga dėl jų kreiptųsi – priduotumėme tokį neabejodami. Todėl Jūsų tarpininkavimas yra perteklinis šiuo atveju.
Ar tie komentarai netinka alkui.lt, ar ne – jums geriau žinoti, mane domina tik teisinės atsakomybės už juos aspektas: jei jie nors panašiai neatitinka teisės, tada viena, bet jei atititinka – tada niekas negalėtų sakyti, kad neatititinka.
Prašyčiau gražinti abu. Aš pasirengęs atsakyti ir kovoti už kiekvieną parašytą žodį.
;;;;;;;;;;;;;;
kukluksklanas
Klausimas, Jonai:
kada ištrinate komentarą, tokiu atveju, jo nebelieka iš viso, ar tik kompiuterio ekrane nesimato?
Iš anksto dėkoju už atsakymą.
Ištrintas nueina į šiukšlių dėžę. Kol iš ten neištrinamas – kurį laiką ten būna.
Ir kurį laiką būna šiukšliadėžėje?
Papildau: jei, pvz., jį galite iš šiukšliadėžės ištrinti neatstatomai BET KADA, tai tokiu atveju galite tai padaryti ir tada, jei, pvz., kas nors jų reikalauja, atsakant, kad “tokio komentaro šiuo metu nėra, o apie tai ar buvo, tokios informacijos neturime.”
Paprastai kai kreipiamasi į redakciją pradėjus ikiteisminį tyrimą, jau komentaras būna užfiksuotas teisiškai – notariškai. Taip, kaip Jūs sakote, mes galime panašiais ar kitais būdais atsisakyti bendradarbiauti su teisėsauga. Bendradarbiausti sutinkame tik tuomet kai manome, kad minėtas asmuo yra vertas būti nubaustas nes nepraustaburniškais komentarais iš tiesų teršė Alko šventvietę.
Notariškai komentarų jie nefiksuoja – skundikai tik pasidaro kopiją, tačiau, norint komentatorių nubausti, policija turi gauti iš jūsų patvirtinimą, kad toks komentaras yra.
Ir jei jo nėra (jis ištrintas, kaip sakote, tuomet kam jį laikyti šiukšliadėžėje?), tuomet jūs negalite ir duoti atsakymo, kad jis yra, o jei jo nėra, tai ir atsakomybės nėra.
Man rods, jį rado kitaip: jis pasirašė nuolatinį internetinį vardą. Proksių niekas negali perskaityti.
Kas kita, kad proksiai telieka tiems, kurie iš anksto yra nusiteikę daryti nesąmones.
Paprastas komentatorius proksiu pasinaudoja tik tada, kada yra netikusio administratoriaus blokuojamas.
Taigi, jei tavo tikslas – pasakyti tiesą, tai nereikia proksių: tegul priešai žino kas jiems kala vinį į kaktą!!!
Bet tada, kada Lietuvos priešai užsiundys ant jūsų – pasamdys savo šiknabirbius iš “teisėsaugininkų”, jūs rungsitės jau su teisėsauga, dėl ko reikia išnaudoti teisės proceso teikiamomis galimybėmis apginti savo poziciją:
1. jei neturite savo komentaro kopijos, tuomet JOKIU BŪDU nesakykite, kad tai – jūsų komentaras (nes, kaip žinia, sakinio reikšmei gali būti esminiai svarbus kiekvienas net kablelis ir pan.). Gal būt tą komentarą parašė žydomasonai;
2. jei nesate teisininkas, tai JOKIU BŪDU NEPRISIIMKITE JOKIOS KALTĖS – ką jums, apsimesdami geradariais, bandys įkosėti “teisėsaugininkai” (jiems yra nesvarbi tiesa – jiems svarbu kuo skubiau užsidėti pliusą ir tai liečia ne tik tyrėjus, bet ir prokurorus, bei teisėjus);
3. pateikus jums įtarimą, jūs NEPRISIPAŽINKITE KALTU, NEDUOKITE PARODYMŲ, pasiimkite įtarimo tekstą ir jį gerai išanalizuokite su išmanančiais asmenimis – teisininkais, parašykite komentaruose ir jus mielai pakonsultuos komentatoriai;
4. savo gynybai JOKIU BŪDU NEPRISIIMKITE “teisėsaugininkų” siūlomo advokato, nes tai – jų žmogus ir jis veiks ne jūsų, o jų chebros naudai. Advokatą susieškokite patys;
5. Katastrofijus, kaip suprantu, pinigų rimtam advokatui neturėjo, pats teisinių žinių irgi neturėjo, todėl greitai pavargo nuo teisėsaugininkų spaudimo, gąsdinimų ir zirzimo, ir kaltę prisiėmė. Tai – klaida, nes reikia už tiesą kovoti.
Netgi tada, jei, gal būt, pavartojai ne visai tinkamą žodį ir pan.;
6. visada, rašydami komentarus, stenkitės savo mintis išdėstyti nuodugniai ir per kuo daugiau komentarų (“teisėsaugininkai”, kaip taisyklė, iš visų jūsų komentarų išrinks kokį tai vien, bet jūs reikalaukite, kad ekspertizė būtų daroma pagal visus jūsų IP komentarus – kad jie nesukčiautų), nes puola, kaip taisyklė, tuos, kurie išmeta kokį tai atsitiktinį komentarą, kuriame ne tik, kad žmogus neišsako savo tikros pozicijos, bet parašytais žodžiais, gal būt, netgi parodo save ne iš tikrosios pusės;
7. nebijokite Lietuvos priešų atakos – jos visada bus, dėl ko reikia nebijoti bendrauti su tokiais pat – su komentatoriais, iš kurių tikrai gausite rimtų paaiškinimų bei patarimų.
“Išminčius” moko, kaip nesilaikyti įstatymų… Pagirtina.
Kodėl nesilaikyti?
Procesas yra teisės dalis ir jo taisykles išmanyti reikia.
Tuo labiau kovojant su jumis, Lietuvos priešais.
Puikūs septyni rimti patarimai.
Dar neteko, bet, tikiuos, gal kada (CHA)pravers.
Ačiū.
vienok juokdariai esat….
Ku Klux Klan:
Jūsų komentaras laukia patvirtinimo.
2013 01 21 21:50
Komentaras komentaru, o Alkas.lt gali išimti skriptą, kuris nuskaito komentatoriaus IP. Tada Alkas.lt priims neutraliteto ir demokratijos poziciją. O Policija komentatorių galėtu ieškoti kosmose. Tai būtu įdealus Alkas.lt nusiplovimas nuo komentatoriaus išdavimo, koks jis bebūtu blogis. Nerenkame jokių IP, neturime tam techninių galimybių ir ate.
Jų buvo du…. tiek tos. Terintukas perskaitė prieš trindamas, tad gal pasidalins su kitais vadais mintimis, kaip reikia ir kaip galima kietai vadovautis LR Konstitucija.`
Štai pavyzdys, kad Prezidentė buvo išvadinta prostitute ir sterva ir … nieko:
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/prezidentei-megines-igelti-a-vinokuras-sulauke-ispejimo.htm
Kodėl taip?
Todėl, kad ne visų atžvilgiu baudžiamoji politika yra taikoma.
Lietuvos lenkų rinkimų akcijos atstovus į Lietuvos Respublikos Seimą išrinko Lietuvos Respublikos piliečiai. 2012 m. spalio 14 d. vykusių rinkimų I turo balsavimą už šią politinę jėgą ir jos atstovus savo balsą atidavė 80 tūkst. piliečių. LLRA visada pasisakė už atvirą, sąžiningą politiką, už valstybę, kurioje gerbiami visi žmonės, valstybę, kurioje nėra vietos tautinei neapykantai, nepakantumui kitos šalies ar kitos tautybės žmonėms.
Paksą irgi į Prezidentus buvo išrinkę Lietuvos Piliečiai… Tačiau jei išrinktieji pradeda veikti prieš LR įstatymus – jie būna teisiami.
Taip, išrinko ir DP atstovus, kurie dabar teisiami…Viceministras irgi gali prisikalbėti…
Lietuvoje jokių lenkų nėra ir niekada nebuvo:
1. tauta yra teritorinė sąvoka, dėl ko Lietuvoje gyvena TIK lietuviai (kai kas gali būti kitos kilmės), kaip ir Lenkijoje – lenkai (žiūrėk jų Konstituciją);
2. akademikas Z.Zinkevičius nustatė, kad lenkų etnoso čia niekada nebuvo.
Štai kas yra rašoma Lenkijos Konstitucijos Preambulėje:
KONSTITUCIJA
Lenkijos Respublikos
1997 m. balandžio 2 d.
PREAMBULĖ
Besirūpinanti dėl mūsų šalies egzistavimo ir ateities,
atgimusi 1989, suvereni ir demokratiška nustatyti savo likimą,
mes, lenkų tauta – visi Lietuvos Respublikos piliečiai,
Lenkiškas tekstas:
KONSTYTUCJA
RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
z dnia 2 kwietnia 1997 r.
PREAMBUŁA
W trosce o byt i przyszłość naszej Ojczyzny,
odzyskawszy w 1989 roku możliwość suwerennego i demokratycznego stanowienia o Jej losie,
my, Naród Polski – wszyscy obywatele Rzeczypospolitej,
http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
Ar dar kam kyla abejonių kaip jie elgiasi patys ir dėl ko ieško sliekų svetimoje subinėje?
Tamoševskis sako, kad lenkų yra virš 300 000, vadinas patys lenkai nebepalaiko šovinistų, ir teisingai daro, o turint omeny, kaip dar jie išdūrė rusus ir prunskienę, tai per kitus rinkimus į seimą nebepraeis aplamai.
Klysti,
jokių lenkų Lietuvoje nėra, niekada nebuvo ir nebus.
Štai kuo jie užsiima Lietuvoje:
“Nuo liepos iki rugsėjo atlikau praktiką Fonde –
stebėjau komentarus internetinėje erdvėje”
http://www.efhr.eu/2012/09/30/musu-praktikante-rasa-valantinaite/?lang=lt
kad lenkų nėra, tai ir taip aišku, visi jie LR Piliečiai, čia tokia nauja Lietuvos tautybė, bet va yra tokis fenomenas LLRA, kažkokis tai išsigimimas, mutacija ir toji mutacija šokdina visą Lietuvėlą, štačiai spalinės uodegoj….gražiai parašiau, bet tuoj ištrins trintukas 😉
Iš kur žinai, kad iš tikrųjų “išdūrė”, gal jiems buvo už tai atsilyginta. Juk, kad bus “išdūrti”, jie negalėjo nesuprasti prieš rinkimus. Gi ne pirmi metai politikoje…
„Dainuojančią“ revoliuciją nugalėjo „šliaužianti“ kontrrevoliucija
1990 m. kovo 11 d. tikrasis Lietuvių Tautos Sąjūdis įveikė KGB sukurto “persitvarkymo sąjūdžio” įtakos agentūrą ir pasiekė reikšmingą pergalę 1988 m. pradėtoje “dainuojančioje“ revoliucijoje.
Tačiau šią pergalę mes labai greitai praradome dėl tuometinių objektyvių geopolitinių aplinkybių ir ypač dėl sovietų okupacinės armijos bei kitų okupacinių struktūrų veiklos, o valdžią Lietuvoje, pasinaudoję mūsų “surištomis rankomis”, palengva, tačiau gana greitai, užgrobė Lietuvybės – Lietuvių Kalbos, Lietuvių Tautos ir Nepriklausomos Lietuvos Valstybės – priešai, kurie nuo to laiko ir valdo mūsų Valstybę.
Apie tai labai taikliai atsiliepė viename savo interviu 2003 05 01 radijo laidoje (vedėjas Vaidotas Žukas) Kovo 11 signataras, aktyvus Kauno žygeivis, jų vadas ir vienas idėjinių lyderių, vėliau buvęs politiniu kaliniu, Vidmantas Povilionis:
Ištrauka (visas tekstas – http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?t=728 ):
V. Žukas: Gerai. Kaip Jūs dabar, po 15-os metų nuo Atgimimo, vertinate tuometinę Sąjūdžio veiklą?
V. Povilionis: Aš tai labai sąmoningai ėjau į tą Sąjūdį į Kauną, kadangi gyvenau Kaune ir buvau pakviestas Kaune. Aš kažkada sutikau savo kolegą iš Mordovijos lagerio Liudviką Simutį, kalėjusį keliasdešimtį metų. Ir aš tada pakviečiau ateiti į Sąjūdį. O jis atsakė: „Ką Jūs! Sąjūdis yra KGB-istų organizuotas, ko ten lįsti?“ Sakau: „Taip, jis KGB-istų organizuotas, bet ten reikia mūsų, reikia jį po truputėlį kreipti“.
V. Žukas: Tai Jūs jį perkalbėjote?
V. Povilionis: Jis vėliau atėjo. Po pirmųjų susitikimų neperkalbėjau. Labai mus daug tampė už skvernų, sakydavo: „Ko Jūs einate?“. Sąjūdyje buvo stiprūs susirėmimai tarp skirtingų grupių. Man kartais dabar keista klausytis apie kažkokį dabar esantį Sąjūdį, kurį aš pavadinčiau Sąjūdžio klubu.
Sąjūdis padarė tai, ką galėjo. Mes susistumdėme su įtakos agentais.
V. Žukas: Ką reiškia – įtakos agentai?
V. Povilionis: Na, šiandien gal aš plačiai nesiskleisiu, bet buvo žmonės, kurie kreipė tą Sąjūdį į vieną ar kitą pusę, priklausomai nuo to, iš kur buvo užsakymas.
Jeigu Jums buvo nelabai aiški situacija tuo laiku Lietuvoj, tai Jūs turbūt žinote, kokia buvo situacija Demokratinėje Vokietijoje, kai buvo manipuliuojama visais šitais liaudies judėjimais, krikščioniškaisiais judėjimais, žaliųjų judėjimais.
V. Žukas: Būtent todėl Hansas Ditrichas Genšeris (buvęs Vakarų Vokietijos užsienio reikalų ministras) ir išvaikė visą tą Rytų Vokietijos užsienio reikalų ministeriją.
V. Povilionis: Ir būtent todėl mes neišvaikėme nieko. Buvo kitas jėgų santykis.
—————————————
Faktiškai labai greitai įvyko “dainuojančios” Tautinės Revoliucijos nuverstųjų antitautinių jėgų sugrįžimas į valdžią – tai yra klasikinė “šliaužianti” kontrrevoliucija, pastaruoju metu ypatingai aršiai pradėjusi kovoti su Lietuvybe ir Tautinės Revoliucijos šalininkais.
Lietuvos Valstybė šiuo metu yra atkurta ant kreivų melo pamatų, neteisėtai panaikinant 1938 m. Lietuvos Konstituciją ir suteikiant pilietybę visiems kolonistams, imigrantams bei jų palikuonims.
Ši svetima jėga, savo dauguma labai priešiška Lietuvių Tautai ir jos gyvybiniams interesams, per kiekvienus rinkimus (savivaldybių, Seimo ir ypač prezidento) – kaip taisyklė – nulemia, kad rinkimuose laimi antitautinės-antilietuviškos jėgos.
Todėl Lietuvių Tautos išlikimui yra gyvybiškai būtina atlikti nuoseklų patikrinimą – kas kokiu pagrindu gavo Lietuvos Valstybės pilietybę. Ji privalo būti atimta iš visų antilietuviškai nusiteikusių asmenų, siekiančių Lietuvą paversti kosmopolitine valstybe, Rusijos ar Lenkijos dalimi.
Papildomai paaiškinsiu, kodėl 1990 m., formaliai įvykus “dainuojančiai” revoliucijai bei paskelbus Nepriklausomybės Atkūrimą, mums – šios revoliucijos pagrindinei varomajai jėgai – nepavyko atkurti tikrą Lietuvių Tautos Valstybę, egzistavusią iki 1940 m. sovietinės okupacijos.
Pagrindinė priežastis buvo šimtatūkstantinė sovietų okupacinė armija ir milžiniškos KGB bei GRU struktūros, kurias įveikti karine jėga mes tuo metu neturėjome jokių realių fizinių galimybių.
Todėl mes buvome priversti pakęsti sovietinių kolaborantų persigrupavimą, “persidažymą” į įvairias partijas, jų atliktą Lietuvos ir prieškario savininkų turto “prichvatizaciją” bei tolimesnį “teisinį” įsigalėjimą Lietuvos Valstybėje.
Prisidengdamas šiomis užsienio ginkluotomis okupacinėmis jėgomis, ir paskelbus Nepriklausomybę, Lietuvos Valstybėje valdžią realiai išsaugojo tas pats senasis sovietinės-partinės ir KGB nomenklatūros sluoksnis, kuris taip ir nebuvo išnaikintas, kaip būtų įvykę, jei Lietuvoje nebūtų buvę okupacinių šimtatūkstantinių karinių kontingentų.
Normalioje Lietuvių Tautos Valstybėje su tikra Lietuviška valdžia visi šie “burokevičininkai” jau labai seniai būtų visi iki vieno pakarti už Valstybės išdavystę ir tarnybą Lietuvių Tautos ir Lietuvos Valstybės priešams.
O visi “persidažę brazauskininkai” dirbtų viešuosius darbus arba sėdėtų už grotų, atgailaudami už savo tarnybą sovietų okupantams, be teisės užimti bet kokias valstybines pareigas iki gyvenimo galo.
Štai tai ir būtų tikra desovietizacija.
Tačiau ją dar reikės atlikti…
P.S. Įvairių valstybių istorija jau daug kartų patvirtino amžiną tiesą – tautinė revoliucija praranda savo prasmę, o vėliau ir visus pasiektus iškovojimus, jei neatlieka savo pagrindinės funkcijos – Valstybės kruopštaus išvalymo nuo antitautinių ir antivalstybinių šiukšlių.
Lietuvoje įvykusios “dainuojančios” revoliucijos pasekoje kaip tik tai ir įvyko – šiek tiek išsigandę antilietuviški kontrrevoliucionieriai labai greitai atsigavo, “persidažė jievrosojuzinėmis spalvomis” ir vėl įsiviešpatavo Lietuvių Tautos Valstybėje.
Ir kuo toliau, tuo labiau naikina Lietuvybę – Lietuvių Kalbą, Lietuvių Tautą ir pačią Nepriklausomybę.
Todėl sekantį kartą, įvykdę tikrą Tautinę Revoliuciją, turime labai gerai prisiminti “dainuojančios” revoliucijos karčias istorines pamokas ir jų nebepakartoti…
Štai kuo užsiima tas “Europos žmogaus teisių fondas” – jis kursto Lietuvos piliečius lenkintis:
http://www.efhr.eu/2012/12/28/pakeisk-varda-ir-pavarde-instrukcija-zingsnis-po-zingsnio-2/?lang=lt
Ką daro “nacionalistai”, alkas.lt ir pan.?
Nieko.
Kada “nacionalistai”, “tautininkai”, alkas.lt pradėsit kovoti prieš tokius fondus (“gėjų”, “tolerantų”, “žmogaus teisių institutą”, ir šį, ir pan.), mintančius iš ES Lietuvai skirtų lėšų?
Kur jūsų analitiniai straipsniai, išaiškinantys kas anie tokie yra, iš ko minta, kuo užsiima ir kaip kenkia Lietuvai bei kokiems imperialistams tarnauja?
Kur jūsų kova valdžioje, kad tokie Lietuvai priešiški dariniai būtų panaikinti?
Kiekvienam paanalizuojančiam “Meškiukų operaciją” yra akivaizdi, kad tai iš esmės politinė ir ekonominė diversija ne prieš Baltarusiją, o prieš Lietuvą. Akivaizdu, kad organizatoriams buvo aišku, jog pačiu meškiukų išmėtymu Baltarusijai jokio pakenkimo ar poveikio nepadarysi. Visas pakenkimas bus padarytas jos kaimynei, kurios teritorija bus pasinaudota tam atlikti. Taigi, pagrindinis šios diversijos užsakovo reikalavimas turėjo būti, kad ji būtų vykdoma iš Lietuvos teritorijos. Be abejonės šios diversijos užsakytojai mokėjo didelius pinigus atlikėjams. Suprantama, kad tokiu atveju geroka pinigų dalis turėjo atitekti Lietuvos teritorijos suteikėjui, nes juk, kaip jau sakyta, teritorijos panaudojimas yra šios diversijos tikslas. Meškiukai ir visa kita yra tik tikslo “aprėdymas”. Kodėl norima pakenkti ne kuriai kitai regiono valstybei, o būtent Lietuvai, atskiras klausimas.
Taigi, Minsko skersvėjis yra ne Minsko, o Baltarusijoje “išmėtytų” meškiūkų atsirūgimas… Prasta Č. Iškausko uoslė…, užuodžiant “meškiuškų’ skersvėjį, kaip Minsko pūstelėjimą…
Apskritai, ar ne Lenkijos politikos dūdelę iš esmės pučia Č.Iškauskas, pašiepdamas Minską ar Lukašenką. Lietuva neturi skriausti savęs, dirbdama kaimynės politikos naudai… Kada pagaliau liausimės sovietiškai vergauti, dabar jau kito naudai…
Kažin, tu klysti. Švedų akcija tirėjo tikslą: atkreipti A.L. dėmesį į žmogaus teisių pažeidimus. Kad jie pasinaudojo LT kaip ES narės teritorija, atsakomybė tenka ne valdžiai, o tiems klerkams iš oro linijų ir VSD. O ta akcija vykusi tiek, kiek Lukašenka atkreipė dėmesį, ogi- atkreipė…Juokinga skaityti, kad Iškauskas dar ir lenkų agentas…
+dėl tų komentarų trynimo. Padiskutuokit apie tai su DELFI redaktoriais. Jie jums paaiškins visas peripetijas, nes turėjo ne vieną bylą. Alkas.lt turi tokią teisę pagal įstatymus, ir taškas. Neklausyk tų protuolių, Jonai.
Niekas neneigia administratoriaus teisės trinti, tik sakome, kad jei administratorius deklaratyviai yra SU kovotojais už Lietuvą, tai neturi būti veiksmais PRIEŠ Lietuvą.
Dašuto?
“jei administratorius deklaratyviai yra SU kovotojais už Lietuvą, tai neturi būti veiksmais PRIEŠ Lietuvą…” Palauk, nedašuto. Kaip būdamas SU esi PRIEŠ? Kiek mokiausi logikos, + lygus – (tik matematikoj minusas naikina +). Paaiškink nedašutėliui…
Nors ištrynė, bet pakartosiu: skaityk iš naujo.
Beje, Delfis yra aiški Lietuvos priešų įstaiga, nes nuolat pučia burbulus prieš Lietuvą, populiarina visokią bjaurastį, o Lietuvos interesus ginančius komentarus trina, tokius komentatorius blokuoja.
Tačiau ir jiems atėjo prasti laikai – kai tik blokas, tuojau persijungiama į proksį ir komentuojama dar daugiau, kritikuojama dar daugiau.
Delfiai tik tokia bjaurastimi ir teišgyvena, nes nuolat kiša straipsnius apie pederastus kaip žmones (visus kitus anie vadina ne žmopnėmis, o žmonių nekentėjais), žydus kaip geruolius ir pan., bet jau pasirodo vienas kitas straipsnis ir su tiesa – pvz., neseniai buvo str. apie tai, kad “žydai Europoje nėra grynakraujai”, kadaise yra buvęs str. apie austrų gydytojų tyrimą, kuriuo nustatyta, kad tikrai homoseksualiu gimsta tik vienas vaikinas iš milijono, kas reiškia, kad visi kiti – palaidu gyvenimu yra įsitaisę tą priklausomybę, dėl kurios yra gydomi įvairiose šalyse.
Ir t.t.
Gal geriau – savo naivumus pasiliktum sau, negu čia jais dalintumeis…
Kadangi tekstai persimaišė, tai perkeliu:
“Jonas Vaiškūnas:
2013 01 21 22:44
O Alkas.lt tikrai sau atsakomybės už Jūsų … neprisiims. Neturi Alkas ką veikti? Beje Alkas – šventvietė – o ne blevyzgų vieta.”
Ne viskas, ką sugeba įkaltinti lietuvių priešai, yra blevyzgos = netiesa
Katastrofijus, beje, yra talentingas.
Šai jo giliai filosofinio kūrinio eilutės:
“Pasirinko jie būti prakeikti, ne garbės ar valdžios jiems reikėjo.
Išvalyt savo Gimtąją šalį jie nuo žydiško maro norėjo.”
Ir ką gi – kiekviena tauta tesugeba išgyventi tik tada, jei sugeba apginti savo teritoriją nei klajoklių.
Beje, žyniai, kurie ir buvo Alkuose, buvo kovotojai.
Ir ramiai atsisėdėti alkui nepavyks – teks arba būti Lietuvos pusėje, arba pereiti į Lietuvos priešų pusę.
Štai ką rašo homoseksualistų parado propagandistai:
“2008 m. trispalves Vilniuje išsikėlęs šūkį „Lietuva – lietuviams“ skandavęs jaunimas per penkerius metus sugebėjo mutuoti į įvairesnę, jau skirtingomis vėliavomis ir su vis daugiau palaikymo žygiuojančią minią. Pernai jos avangarde atsidūrė nežinia iš kurio alko išnirusios XXI amžiaus vaidilutės. Paradas-maskaradas Gedimino prospekte jau įvyko”.
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/lzigelyte-homoseksualu-eitynes-kas-naujesnio-kontrargumentuose.d?id=60479725
Matote, jie bijo, kad žygiuojančių jaunuolių nepalaikytų VISOS LIETUVOS VISŲ SLUOKSNIŲ ATSTOVAI – to ir reikia siekti, atmetant tai kas nereikalinga.
1. Kiek man žinoma, tai Katastrofijus tyčia ir visiškai sąmoningai “iššaukė ugnį į save”, bei oficialiai prokuratūroje ir policijoje parašė, kad tai yra jo komentarai (ne tik Alke, bet ir dar daug kur) – ir kad jis savo žodžių neatsisakys.
Be to parašė keletą “atsakomųjų” skundų, reikalaudamas iškelti baudžiamąsias bylas policijos ir prokuratūros darbuotojams, kurie – jo nuomone – tarnauja ne Lietuvos Valstybei, o užsienio valstybių jėgoms, priešiškoms Lietuvai – už valstybės išdavystę. 🙂
Šiuo klausimu jis savo poziciją išsamiai paaiškino čia:
Dialogai
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=115&t=9519
2. Svetainę, kurią aš jau eilė metų tvarkau (esu “adminas”) http://lndp.lt/diskusijos/index.php, net keletą kartų per tuos metus buvo rimtai “užsipuolę” – bet ne tiesiogiai, o prigąsdindami serverių Lietuvoje savininkus. Ir šie tiesiog ištrindavo svetainę (arba atsisakydavo toliau ją laikyti). Todėl dabar jau keletą metų svetainė yra laikoma įvairiuose užsienio serveriuose.
Beje, tokiu atveju juridiškai svetainė yra tos šalies, kurioje yra serveris, masinės informacijos priemonė – ir jai taikomi tik tos šalies teisės aktai (o ne Lietuvos). 🙂
Lygiai taip būtų, jei tu ten leistum laikraštį ar žurnalą, turėtum įkūręs savo TV ar radijo stotį – nors jie ir būtų lietuvių kalba.
Lietuvos teisėsauga geriausiu atveju tokiu atveju gali kreiptis į tos šalies atitinkamus teisinės sistemos “organus” su savo prašymais, kurie turi atitikti būtent toje šalyje galiojančius įstatymus. Ir tada ten svarsto tų prašymų teisinį pagrįstumą – paprastai tai vyksta tos šalies teismuose – ir dažnai tai tęsiasi eilę metų (maždaug kaip dabar Britanijoje svarsto ar išduoti Snoro savininkus Lietuvai).
P.S. Priminsiu, kad pasaulyje pakanka valstybių, kuriose žodžio laisvė jų masinės informacijos priemonėse yra garantuota (ypač jei rašoma lietuviškai ir apie Lietuvos politinius ar kitokius klausimus 🙂 ).
Šiuo požiūriu labai geras pavyzdys yra “Kavkaz-center” svetainė, kurią “ištrinti” nesugeba netgi “visagalės” Rusijos imperijos žvalgybos bei saugumo tarnybos, nors Rusijos diplomatai skundus teikė netgi Jungtinių Tautų Organizacijoje.
Taigi, galiu tik patarti “Alkui”, kad irgi perkeltų savo svetainę į kokį nors patikimą rimtos užsienio šalies serverį (dar geriau – į keletą). 🙂 (ir ne dėl komentatorių saugumo, o būtent todėl, kad gyvenimo praktika jau parodė, jog Lietuvoje serverių savininkus lengva prigąsdinti (tai, beje, gali padaryti ir įvairios įtakingos tarnybos (nebūtinai valstybinės), ir šiaip įtakingi asmenys) – ir prigąsdinti serverių savininkai tiesiog ištrina informaciją, netgi nepaisydami galimo vėlesnio bylinėjimosi).
3. Kalbant apie svetainių vidinį administravimą, tai kiekvienoje svetainėje yra savos taisyklės ir kiekvienas komentatorius, rašydamas komentarus, sutinka tų taisyklių laikytis.
Geriausia perkelkit į l
Lenkiją arba Izraelį. Tikrai bus ramu…
O kako tiesiai ne link Vatikano ?
Ku Klux Klan išsakė gerą Alkui mintį,” išimti skriptą, kuris nuskaito komentatoriaus IP” kodėl niekas nesureagavo?
Dėl anoniminių komentatorių, tai yra normalu, kuomet komentaroriai rūpinasi ne tik savo, bet ir savo artimųjų sveikata ar net gyvybe. Čia save paviešinę rašytojai, komentatoriai net nesusimąsto, kad kokie užsinarkašine morozai iš antifa, nk95, tolerastų ir pederastų pusės gali padaryti invalidu patį komentatorių, o geriau jo artimus, vaikus, tėvus, ir pan. Teisėsaugos nebijo tas, kas ryžtasi komentuoti ir komentuoti kietai, kai kam galbūt tai skamba kaip šlykštynės, bet tai dreičiau jų savisauga: matai mes šlikštynėms nepritariam, Maironis taip rašė šlykštynes sakydamas “Lenkas išgama tautų”, pasmerkite jį dabar už tai, kaip neatitinkantį Alko šventvietės dvasios, kurioj vietos randa tokie rašytojai kaip Š.Navickiai, kurio Alke nė kvapo nebeliko rinkimams pasibaigus.
Visais laikais aktyvūs kovotojai naudojosi pseudonimais ir netikrais vardais tam, kad išliktu gyvi ir sveiki ir kad galėtu kovoti su blogiu, plačiai skleisti mintis ir idėjas. Alke gi propaguojama “apsišviesti” ir savanoriškai padėti galvą ant ešafoto.
Norintiems saugiai rašyti ką galvoji rekomenduočiau pasiskaityti čia: https://www.torproject.org/
Naudojantis šia programine įranga neįmanoma užblokuoti komentatoriaus, ir rasti jį taip pat – neįmanoma.
visiems gero vakaro,
Na, pripažinkim, kad tam tikros ribos – ką galima rašyti, o ko tikrai ne – egzistuoja.
Bent jau minimalios.
Todėl jų laikytis reikėtų (čia būtų panašiai kaip su įvairiais įtartinais objektais kartais susiduri internete ir antivirusinės varpelis skamba vis garsiau ir garsiau, kol neatsipurtai to 🙂 ).
Tačiau visa kita, kas įstatymais ir morale nedraudžiama, turėtų būti leidžiama, nes kaip gi kitaip galėtų įvykti Lietuvos atgimimas, jei bijotume pasakyti tiesą?
Ir šioje vietoje dažno tinklapio adminas, ypač prieš Lietuvą nusiteikusių tinklapių (tipo Defis ir pan.), piktnaudžiauja savo galiomis – trina tiesą, o palieka prieš Lietuvą pasakymus tam, kad ateitų dar daugiau komentatorių ir vis rašytų rašytų, o tai tokiems tinklapiams – reklamos kapeikos.
Manau, kad tokia veikla turėtų būti prilyginama kriminaliniam nusikaltimui, nes tokia veikla kenkia Lietuvai.
Nesakau, kad tokius adminus reikėtų kaip Vytauto Didžiojo laike kuo greičiau pakarti, bet bylas kelti jiems būtų būtina. 😉
manau, kad jei adminai sudaro galimybę komentuoti, visi komentarai turi būti leidžiami bo jokios cenzūros, apart konkrečiai psichiškai nesveikų piliečių rašliavos ir konkretaus rusiško mato. Alkas nėra maldos namų tinklalapis, kaip sako ponas Jonas “šventvietė” (nesamonė visiška), Alkas delfi analogas, kiek lėtokas informacijos pateikimo prasme, šiek tiek tautiškai nusiteikęs, bet labai jau bailus, stačiai zuikis, nes elementariai bijo būti uždarytais ir griežčiau pasisakyti. Prie to paties adminai, leisdami komentuoti turėtu atsisakyti kolekcionuoti komentatorių IP ir tokiu būdu geranoriškai atsisakytu bendradarbiauti su korumpuota antilietuviška teisėsauga, tada nereikėtu įdavinėti vilkams žmonių, kaip Katastrofijus. Taip padaryti yra lengviau nei lengva, tereikia išimti skriptą, atsakingą už IP nuskaitymą. O kadangi tai nedaroma, vadinas pilnai įmanoma, kad Alkas dirba koja kojon su sistema, nes faktiškai turėjo išsiversti iš kailio ir Katastrofijų paslėpti, nėra, nerandam, sudegęs buvo servas, kaip kadais sakė pan Bumblowsyj, sudegė-nebėr, bet zuikio baimės akys didelės ir tai garbės Alkui nedaro, čia nėra žodžio laisvės, o jei nėra, tai nėra čia ką ir veikti.
Kaip matau tu lietuvi tikrasai čia įaugęs ir jau “priklausomas”, aš gi dar nespėjau ir “priklausomybės” dar neturiu būtinai atsižymėti. Galima pragyventi ir be Alko komentarų skilties 🙂
Kakai pagalvoji, Alkas – taryt savotiškos šventvietės mintis… Visa visai įdomi – na, kad ir tik siekiamybėje – bent jau didžiuotis tuo, prie ko nei pirštu neprisidėjai.
Gal todėl Alką dažnai paskaitau. Palikus asmeniškumus – yra, esa Alke šventos Ugnies, kokia skaudi kartais ji bebūtų.
ajajaj kaip gaila, vienu Mikrobu Alkas skaitytojų turės mažiau… Ką daryti?Nesitrauk, Mikorebe, meldžiam, suteiksim tavo komentams visišką laisvę – bliuznyk, keikis, ginklu versk valdžią, dėl ant prezidentės…, kad tik liktrum su mumis, mūsų neįkainojamasai… Trumpai drūtai – atią.
Daug tiesos pasakei, KKK.
Netgi tame, kad gal per daug mes komentarų rašom.
Betgi norėdami gero?
Jei to nesiektume, tai gal geriau semkas gliaudytumėme, žiūrėtume nelegaliai parsisiųstus filmus ar pan.? 🙂
O, juk, nors Vaiškūnas skelbia Alką.lt šventviete, mes puikiai žinom, kad nei dievas kada buvo, nei tokių vietų kada buvo – viskas yra daug paprasčiau ir buitiškiau.
Todėl tokiose kalbose įžvelgiu TIK nenorą kautis su blogiu ir nieko daugiau.
Rašo “TIKRAS lietuvis”: “nors Vaiškūnas skelbia Alką.lt šventviete, mes puikiai žinom, kad nei dievas kada buvo, nei tokių vietų kada buvo – viskas yra daug paprasčiau ir buitiškiau.” O kaip buvo “buitiškiau”? Na, paaiškink… O ar kada nors nebuvo Dievo? Ar šventųjų vietų irgi nebuvo? Esi marksistas-leninistas- ateistas, ir ne kitaip.O dar dediesi TIKRU lietuviu.
Sėdi sau šiltoj vaginoj ir sėdėk nekiauskėjęs, tampone….
Atsakymą gavai – patenkintas? 🙂
Ar dar kas neaišku?
Ir dabar yra visokių – pederastų, lenkomanų, rasiejinių imperialistų ir jie visi skelbiasi esą teisūs.
Betgi nereikia išklysti iš kelio į šunkelius – kur tie “dievai” buvo, kada priešai Lietuvą draskė?
Nebuvo. Nes jų nėra.
O žyniai visada buvo verslas – ir dabar yra tų “burtininkų”, tik žmonės yra jau daug daugiau protingesni.
Žinia,
tie, kurie turi realybės nesuvokimo trūkumų, tie tikės.
Ir tegul.
Kad tik visai neišdurnėtų ir nepradėtų ant žmonių puldinėti. 🙂
Tada teks pridaryti.
Gan banaliai buitiškai ir keliais sakiniais galbūt vertėtų paplėtoti šią mintį, kad žmonės padaro vietas šventomis (o ne atvirkščiai ?).
Lai bus, na, kad ir taip. Taip kartais, galbūt, ir būna.Tai irgi lietuviško žvilgsnio į pasaulį dalis. Ir tas žvilgsnis – egzistuoja tik savyje egzistuojant. T. y., galima sakyt, šventumui primetamos savosios žmogiškos (“žmogiško matavimo”) taisyklės.
Naujausias Lietuvos priešų išpuolis: eitynės be leidimo ir su Lietuvai priešiškos valstybės vėliavomis (ar jau Vilnių užėmė Lenkija?):
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/vilniaus-lenku-kunigas-del-nesankcionuotu-eityniu-turejo-aiskintis-policijai.d?id=60497519
“Nacionalistai”, nemiegam – skundus į gen. prokuratūrą rašom ir nieko nelaukiam.
Ir bausti reikia ne tik iniciatorių, bet visus dalyvavusius, nes visi dalyvavo teisės pažeidime.
Vadinas, lietuvi tikrasai, po kovo 11 turėsiu teistumą garantuotai 🙂
Apie ką kalba?
Kovo 11 – osios eisenos iki šiol visos buvo su leidimais.
Niekaip nesuprantu. Kam reikia leidimo tautinei-valstybinei šventei? Tikrai kažkas jau Lietuvoje baisaus nutiko.
O kas liečia Mikrobą, tai tikriausiai, vieno iš nedaugelio pasisakiusių, kuris blaiviai išdėstė mintį. Alkas.lt turėtų įsiklausyti. Be manęs taipogi nežlugs šis projektas. Bet taip gali ir daugiau skaitytojų nusivilti.
Sėkmės.
Nu Mikrobas rašo: visi komentarai turi būti leidžiami bo jokios cenzūros, apart konkrečiai psichiškai nesveikų piliečių rašliavos ir konkretaus rusiško mato… Tai tikrai nesveiko žmogaus siūlymas – viską leisti, išskyrus… O kaip nustatysi? Ar Alke sėdi psichiatrai? Yra bendros komentavimo normos viešoj erdvėj ir jų reikia laikytis. Ar tai naujiena “seniui šalčiui”? (lietuviškai – Kalėdų Senelis).
Kalėdos ne lietuviškai, o kryžiuotiškai.
Gal tu koks nors kryžiuotis nedamušas, be to? 🙂
Alkas ar Jonas, taip pat rašo, kad jie atrenka komentarus ir juos ištrina, taip padeda komentatoriams nepapulti teisėsaugai. O ką Jonas teisininkas ir supranta kuris komentaras pažeidžia įstatymą? Net prokuroras ar teismas pažiūrėjęs į komentaro tekstą nepasako tik perskaitęs, kad taip tai geras ar blogas komentaras. O vyksta netrumpa procedūra. O Jonas ar Alkas geriau už teisėjus nusprendžia kas teisus, o kas ne.
Antra. prie ko čia Kalėdų senis lietuviškai? Ir senis, ir šaltis yra patys tikriausi lietuviški žodžiai ir man kažkokių tamstos išvežiojimų tikrai nereikia. Aš tamstos neverčiu vadinti kokiu nors “skylakaiščiu”.
Trečia. kokios dar grupuotės gali susitikti per valstybinę šventę pagrindinėje sostinėje gatvėje? Šią dieną turėtų bet kokios pakraipos žmogus eiti švęsti tautos šventę. Čia gi ne dviejų krepšinio komandų susitikimo diena. O, jei kažkam ši diena ne šventė, tai logiška, kad toks ir neina jos švęsti.
Tik psichiškai nesveikas individas save ir dar viešai sutapatina su vaginaliniu tamponu, tad nustatyt psichligonį galime ir be psichiatro pagalbos. Skaitant paties, tampone. tekstą taip pat matosi, kad yra intelekto sutrikimas, nes nesugebi perskaityti oponentų teksto, nekalbant jau apie paties teksto suvokimą.Tad sėdėk savo šiltoj ir drėgnoj vietelėj ir nekiauksėk….
Šventei nereikia – ji nurodyta kalendoriuje, o eisenai reikia,nes kitaip gali būti toks atvejas, kad tos pačios erdvės panorės ne vieni, bet ir kiti ir kils konfliktas.
Šitai, manau, didžiąja dalimi išspręstų tai, jei eisenoje dalyvaujų KUO ĮVAIRESNIŲ LIETUVOS SLUOKSNIŲ žmonės (dalis iš jų, pvz., gali rodyti vienokius Lietuvą palaikančiuis šūkius ir šaukti juos, kiti – kitokius. Būtų maždaug kaip tarybinių laikų demonstracija, tačiau prieš tokią demonstraciją jau nebegalėtų (bent jau morališkai) išstoti visokie anti Lietuvos atžvilgiu veikiantys, kurie dabar maskuojasi anti fašizmais, antisemitizmais, kas, lyg ir, pateisinama, tačiau iš tikrųjų tai yra veiksmas prieš Lietuvą, kaip ir demonstruojančių susiaurinimas iki, pvz., artimų tautininkų, skinų ir pan., neleidžia atskleisti tų, kurie išstoja prieš demonstraciją, tikrojo, t.y. prieš Lietuvą nukreipto veido.
Jei tokioje demonstracijoje dalyvautų visi, kurie yra UŽ LIETUVOS IŠSAUGOJIMĄ KAIP TOKIOS, tai visokius prieš būtų galima paprasčiausiai sumesti į policijos furgonus, o po to susodinti į areštinę.
Ir vėl būtų laisva Lietuva!
Štai kaip reikėtų veikti.
Gal būt, būtų galima skanduoti tokius šūkius, pvz.: Pirk prekę lietuvišką, o po to kas nors per garsiakalbį trumpai painformuoja apie tai kas rašoma šiame straipsnyje (tokių str. galima rasti ir apie kiniškas prekes ir pan.):
http://verslas.delfi.lt/verslas/saldesiuose-is-lenkijos-ziurkiu-nuodai.d?id=60503741&com=1&no=0&s=2&r=7002#c66628163 (vienas šūkis prieš paaiškinimą, o kitas – po).
Šūkis Lietuva lietuviams! turėtų būti irgi paaiškintas: sušunkam Lietuva lietuviams, po to paaiškinam, kad Lietuvai yra per poneval kišama visokių kosmopolitinių dalykų (smulkiau galima paaiškinti, tik ne per ilgai), kas griauna Lietuvą, kad lietuvis yra komandos, kuri vadinasi Lietuva, narys, o antrą kartą jau reikia šaukti: LIETUVA TIK LIETUVIAMS!, kad šaliai vadovautų ne bet kas, o tik tie, kuriems ne tas pats ar Lietuva išliks kaip tokia.
Dar šūkis galėtų būti, pvz.: Nusikaltėliai turi sėdėti kalėjime!
Sušunkam, paaiškinam, kad Lietuvos ekonomiką politikai nuvarė iki tiek, kad milijonui lietuvių nebeliko Lietuvoje vietos (darbo ir pan.), sušunkam.
Sekantis logiškas šūkis būtų: Atimti politikų finansavimą iš privačių fondų!, nes kas finansuoja rinkimus, tas ir jų rezultatais pasinaudoja.
Ir t.t.
Eisenoje galėtų dalyvauti, pvz., pagal rajonus, pagal sporto rūšis – pvz., Žalgirio ar kt. komandų fanai, koks nors choras, pvz., ir t.t., ir pan.
Vienžo, visaliaudinis renginys.
Tada visi, kurie prieš, tiesiai į policijos katalažkę. 🙂
Labai protingi siūlymai, lietuvi tikrasai, tik ar jie bus išgirsti?
Beja, čia toks pastebėjimas ne į temą, nors gal ir į temą. Delfi komentarų taisyklės sako:
Ar tai konfidencialu?
Taip, tai visiškai konfidencialu, nes tam, kad parašytumėte komentarą, nereikia įvesti nei savo tikrojo vardo, nei pavardės, nei elektroninio pašto adreso.
Šis punktas akivaizdžiai yra melagingas ir specialiai klaidinantis komentatorius, nes konfidencialumas kaip mat dingsta jei komentatorius kažką “netinkamai” parašo.
Kas atsako už komentarus?
DELFI neredaguoja komentarų ir už juos neatsako.
Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn už šmeižikiškus, viešųjų ar privačiųjų asmenų garbę ir orumą įžeidžiančius, tautinę ar kitokią neapykantą skatinančius teiginius, smurto kurstymą, raginimus nuversti teisėtą Lietuvos valdžią bei kitokius neteisėtus veiksmus.
matai? Komentatorius yra anonimas ir yra įsitikinęs, kad komentuoja konfidencialiai, NET PATS DELFI TAI GARANTUOJA, o čia – pist ir už kiaušių prokurorai, vą čia ir yra iš anlksto pateikta melaginga informacija su tikslu sumedžioti ir nubausti komentatorių….Lygiai taip pat dabar elgiasi Alkas, lygiai taip pat, nes leidžia komentuoti anonimiškai (nereikia prisijungti per bankų sistemą) ir poto pist ir įduoda komentatorių…
Konfianonimiškai analytiškai mąstant, tarkim, o ką reiškia viešoj erdvėj “pist” ?
Papildau:
Pernai buvo užkirstas kelias šimtams tonų nesaugių produktų: į šalį neleista įvežti kon 43 t gyvūninių ir per 175 t negyvūninių maisto produktų bei 58 t pašarų. Daugiausia tai buvo rugiai (67 t), razinos (40 t), riešutai (37 t), žuvis ir jos gaminiai (43 t), įvairi arbata bei maisto priedai (286 kg).
Per 2012 metus į Lietuvą, nustačius per didelius pesticidų likučius, nepateko apie 20 t razinų iš Kinijos ir 9 t granatų – iš Turkijos.
Produktuose aptikus parazitų, į rinką neleista tiekti 18 t sairos konservų iš Rusijos.
Aptikus patogeninių (ligas sukeliančių) mikroorganizmų (Salmonella Rissen, Salmonella spp., Salmonella typhimurium, Listeria monocytogenes), buvo uždrausta įvežti kone 19 t sezamo sėklų iš Indijos bei 58 t pašarinių saulėgrąžų išspaudų iš Rusijos.
2012 m. daugiausia skubių pranešimų buvo gauta apie nesaugius maisto produktus, pagamintus Kinijoje, Turkijoje, Indijoje, Tailande, JAV, Ispanijoje ir Lenkijoje.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/i-lietuva-braunasi-ir-virusu-uzkrestos-braskes-201301260738.htm?p=2
Vilmantai, yra tokis daiktas google, paklausk ir ans visk tamstytei atsakys., Tiems, katrie nemok naudotis kompu ir nežino daikto googles, atsakau:
Pyst – senas naujas ištiktukas, kilęs iš žemaičių tarmės. Pastaruoju metu plačiai naudojamas bendrinėje kalboje, mandras žodis.
Reikšmės:
a) kas nors netikėto;
b) trenkė, mušė ir pan.
Potencinalių dzekų ištiktukas.
Kitaip tariant, kas siknoj, tas galvoj.
CHA
Bet gi liūdna tamstelės patirtis,…..na nieko, ir su tokia gyventi galima 😉
CHA