Vakar, 2012 m. liepos 24 d., buvo išplatintas pareiškimas, jog L.Stankūnaitė didina reikalavimus Lietuvos Respublikos valstybei Europos Žmogaus Teisių Teisme. Šiuo metu L.Stankūnaitė pageidauja daugiau nei pusės milijono litų iš mūsų valstybės.
Teisminiai procesai dėl mano brolio a.a. Drąsiaus Kedžio dukrelės gyvenamosios vietos problemų persikėlė į Strasbūrą. Ką lems šie institucijų sprendimai: tiesą ar dar vieną manipuliaciją tiesa? Žingsnį link demokratinių žmogaus teisių grindimo ar dar vieną korumpuotų asmenų prasismelkimą į struktūras, kurios savo veiklą siekia remti europietiška teisine praktika? Tai bus sąžiningų Lietuvos pareigūnų veiksmai, pagrįsti morale ir etika ar bandymas visomis priemonėmis dar kart įteisinti neteisingumą, sutelkus visas pajėgas, visas galias, ryšius ir priemones? Girdint kai kuriuos dalykus, jau dabar kyla pagrįstų abejonių.
Lietuvos atstovė Europos Žmogaus Teisių Teisme (EŽTT) Elvyra Baltutytė 2012-05-31 išplatino pranešimą, kad išsiuntė atsakymus dėl L.Stankūnaitės ir D.Kedžio dukters EŽTT.
E.Baltutytė komentuodama nurodė: „Net ir perdavus dukrą mamai, gali būti pripažinta, kad Lietuva padarė pažeidimą. Valstybė gali būti vis tiek atsakinga už tai, kodėl čia taip užsitęsė. Už prarastą ryšį valstybės atsako kitose bylose, tai mes rašėme ir apie tai, kaip vyko pasimatymai, kaip tas kontaktas buvo palaikomas, mes ir tai turėjome aiškinti, kadangi EŽTT praktika yra tokia, kad ir į tai kreipia dėmesį. Šiaip šiuo požiūriu, kad įvykdytas sprendimas, tai, aišku, yra žymiai geriau, nes pagal teismo praktiką buvo akivaizdu, kad jeigu būtų neįvykdytas sprendimas, tai tikrai būtų konstatuotas pažeidimas“.
Nesu mačiusi E.Baltutytės rašto, išsiųsto Europos Žmogaus Teisių Teismui, bet manau, kad institucijai turėjo būti išdėstyti visi svarbiausi argumentai, išsiųsti visi esminiai procesiniai dokumentai iš pedofilijos ir vaiko gyvenamosios vietos nustatymo bylos. Ar tai buvo padaryta, ar viskas buvo atlikta sąžiningai, negaliu būti tikra. Ir jeigu taip nepadaryta, tuomet bus akivaizdu, kad Lietuvos atitinkamos institucijos, kurioms pagal pareigybes priklauso šios informacijos suteikimas Europos žmogaus teisių teismui, gins ne Lietuvos Respubliką, bet kaip ir iki šiol – kaltinamojo pedofilija draugę, Lietuvos ,,pasididžiavimą“, Lietuvą ,,reprezentuojančią“, kadaise esą valymo paslaugas teikusią ir kirpėja dirbusią (iki šiol kirpykla nežinoma) Laimą Stankūnaitę.
Kadangi iki šiol Lietuvos visuomenei teisėsauga bandė sudaryti įspūdį, jog visi procesiniai veiksmai dėl pedofilijos bylos eigos yra atlikti ir procesas vyko sklandžiai, išsamiai ir be priekaištų bei pažeidimų (nors taip nebuvo), tikėtina, kad tokia eiga ir ne tik Lietuvos, bet ir Europos visuomenę klaidinanti bei iš esmės melaginga pozicija bus tęsiama ir minėtame teisminiame procese EŽTT. Tai liudija jau patys E. Baltutytės pareiškimai, kuriuose aiškiai ,,teisingumo“ ir ,,teisėtumo“ akcentas suteikiamas L. Stankūnaitės pusei. Tačiau pagrįstai kyla klausimas, ar gerbiama Lietuvos atstovė pateikė Europos teismui visus kvestionuotinus bylos aspektus dėl V.Kondratjevo sprendimo, ar išties pristatė teismui visą pedofilijos istorijos liudijimą, nekalbant jau apie Vaiko teisių konvencijos pažeidimus, neatsižvelgus į mergaitės nuomonę, apie prievartą prieš ją 2012 m. kovo 23 d. bei gegužės 17 d.? Ar Europos Žmogaus Teisių Teismo teisėjai bus supažinti su brutalią prievartą prieš vaiką liudijančia filmuota medžiaga? Ar tik spekuliatyviai sąmoningai bus nuorientuoti viena, deja šiurkščius žmogaus teisių pažeidimus įkūnijančia įstatymo raidės linkme, kokia normalioje teisinėje Europos visuomenėje niekada nebūtų surašyta ir pasiekusi tokio brutalaus ir prievartinio įteisinimo? Esu giliai įsitikinusi, kad filmuoti kadrai apie mergaitės prievartinį tąsymą kovo 23 d. ir jos pagrobimas gegužės 17 d. yra tiesioginiai Lietuvos teisinio proceso sprendžiant mergaitės gyvenamosios vietos bei pedofilijos bylos klausimus fiasko.
Tačiau neabejotinai galima ir blefuoti, siekiant kelių tikslų: noro toliau dezinformuoti Lietuvos visuomenę ankstesnių sprendimų ,,teisingumo“ ,,patvirtinimu“ iš Vakarų, dar ,,pagrindžiamo“ pinigine bauda, ir tolimesnio ,,teisėto“ kelio nusikaltėlių nebaudžiamumui grindimo.
Konkrečiai ir aiškiai nurodau esminius dalykus, pagrindinius dokumentus, kurie privalėjo būti išdėstyti rašte Europos Žmogaus Teisių Teismui. Jeigu iki šiol Lietuvos valstybės atstovė to nepadarė, manau, privalo įvykdyti nedelsiant.
1.Teisme nagrinėjama pedofilijos byla.
Kaltinamojo akto išvadoje nurodyta, kad Andrius Ūsas kaltinamas tuo, kad jis nuo 2006 metų lapkričio mėnesio iki 2008 metų lapkričio 23 d. bute, esančiame adresu M. Gimbutienės g. 8-1, Kaune, kurį nuomavo Laimutė Stankūnaitė, tyrimo metu tiksliai nenustatytą skaičių kartų mažametei laižė įvairias kūno vietas, lytinius organus bei prašė mažametės laižyti savo kūną, taip tvirkindamas mažametį asmenį, ir tuo padarė nusikaltimą, numatytą LR BK 153 str.
Taigi kaltinamasis aktas patvirtina, kad L. Stankūnaitė galimai susijusi su kaltinamojoje išvadoje nurodyta nusikalstama veika, nes nusikalstama vieta yra L. Stankūnaitės nuomojamas butas.
2. Neįvykdyta galutinė ir neskundžiama Vilniaus apygardos teismo 2009-10-06 nutartis.
Šioje apygardos teismo nutartyje nurodyta, jog LR BK 24 str. 6 d. numato, kad padėjėjas yra asmuo, padėjęs daryti nusikalstamą veiką duodamas patarimus, nurodymus, teikdamas priemones arba šalindamas kliūtis, saugodamas ar pridengdamas kitus bendrininkus, iš anksto pažadėjęs paslėpti nusikaltėlį, nusikalstamos veikos darymo įrankius ar priemones, šios veikos pėdsakus ar nusikalstamu būdu gautus, įgytus daiktus, taip pat asmuo iš anksto pažadėjęs realizuoti iš nusikalstamos veikos įgytus ar pagamintus daiktus. Šioje apygardos teismo nutartyje nurodyta, jog vertinant ikiteisminio tyrimo medžiagoje esančius duomenis galima pagrįstai įtarti, jog L. Stankūnaitė, suteikdama sąlygas A. Ūsui tvirkinti mažametę, pati betarpiškai stebėdama su vaiku atliekamus nusikalstamus veiksmus, padėjo A. Ūsui tvirkinti mažametę nukentėjusiąją, dėl ko jos veiksmuose galimai yra nusikalstamos veikos, numatytos LR BK 24 str. 6 d. 153 str. požymių. Atsižvelgdamas į nurodytas aplinkybes Vilniaus apygardos teismas dar 2009 m. spalio 6 d. konstatavo, kad šioje ikiteisminio tyrimo medžiagoje yra duomenų ir apie tai, kad L. Stankūnaitė galėjo padaryti nusikalstamą veiką, numatytą LR BK 24 str. 6 d. ir 153 str., dėl ko panaikino Kauno m. apylinkės teismo 2009-07-20 nutarties dalį, kuria atmestas D. Kedžio skundas dėl Kauno m. apylinkės prokuratūros prokurorės G. Ročienės 2009-04-21 nutarimo dalies atsisakyti L. Stankūnaitės atžvilgiu pradėti ikiteisminį tyrimą dėl nusikalstamos veikos, numatytos LR BK 24 str. 6 d. ir 153 str. padarymo, panaikinimo ir perdavė klausimą dėl įtarimo pareiškimo L. Stankūnaitei pradėtame ikiteisminiame tyrime Nr. 23-1-00834-08, pagal LR BK 24 str. 6 d. ir 153 str., svarstyti Vilniaus apygardos prokuratūrai. Vykdant nurodytą Vilniaus apygardos teismo nutartį L. Stankūnaitei vienareikšmiškai turėjo būti įteiktas pranešimas apie įtarimą padarius nurodytą nusikalstamą veiką, tačiau Vilniaus apygardos teismo 2009-10-06 nurodymai neįvykdyti ir pranešimas apie įtarimą L. Stankūnaitei iki šio momento neįteiktas.
3. Kaltinamojo pedofilija A.Ūso ir L.Stankūnaitės tyrimas poligrafu (melo detektoriumi).
2009 m. lapkričio 6 d. buvo atliktas A. Ūso tyrimas poligrafu (melo detektoriumi). Šios apklausos metu 71-ą kartą buvo užfiksuota A. Ūso organizmo reakcija (melas) atsakant į užduotą klausimą (21 t., b.l. 64-69). Per šią apklausą A. Ūsui buvo užduota 160 klausimų. A. Ūso reakcija (melas) buvo užfiksuota atsakant į 71-ą klausimą, kas leidžia pagrįstai manyti, jog atsakydamas į maždaug 40 procentų klausimų, įtariamasis melavo.
Įtariamajam atsakant neigiamai į klausimą „Ar jam žinoma kaip buvo atlyginama už mažametės seksualinius žaidimus su vyrais jos motinai?“ jo reakcija (melas) fiksuotas septynis kartus iš vienuolikos, paminėjus : duotus pinigus, padovanotus daiktus, suteiktą teisinę pagalbą, atsilyginimą seksu, buto išnuomojimą, aukso padovanojimą ir atsilyginimą kitu būdu. Įtariamajam atsakant į klausimą „Ar žinote, kiek pinigų gavo L. Stankūnaitė už jos dukters Deimantės Kedytės seksualinį išnaudojimą?“ reakcija fiksuota paminėjus pinigų sumą virš 3000 litų.
Lyginant duomenis gautus atliekant A. Ūso apklausą naudojant poligrafą (melo detektorių) su mažametės nukentėjusios parodymais užfiksuotais apklausų metu ir jos tėvo nufilmuotose pasakojimuose bei liudytojų D. Kedžio, A.V. Kedžio, L. Kedienės, N. Venckienės, O. Girdauskienės, D. Degutienės parodymais akivaizdu, kad jie iš esmės sutampa.
2009 m. spalio 28 d. buvo atliktas L. Stankūnaitės tyrimas poligrafu (melo detektoriumi). Šios apklausos metu 56-ą kartus buvo užfiksuota L. Stankūnaitės organizmo reakcija (melas) atsakant į užduotą klausimą, iš kurių dvejais atvejais negalima kategoriškai teigti, kad reakcijos priežastis atsakymas į klausimą (19 t., b.l. 34-37). Per šį tyrimą L. Stankūnaitei buvo užduoti 132 klausimai. L. Stankūnaitės reakcija (melas) buvo užfiksuota atsakant į 54 klausimus, kas leidžia pagrįstai manyti, jog atsakydama į maždaug 40 procentų klausimų, labai panašiai kaip ir įtariamasis A. Ūsas, L. Stankūnaitė melavo.
Lyginant duomenis gautus atliekant L. Stankūnaitės tyrimą naudojant poligrafą (melo detektorių) su duomenimis gautais atliekant analogišką įtariamojo A. Ūso tyrimą, akivaizdžiai matosi, jog jų reakcija fiksuojama atsakant iš esmės į analogiškus klausimus ir paminėjus analogiškas aplinkybes (vietas, daiktus, vardus).
Sugretinus šiuos duomenis su mažametės nukentėjusios parodymais, užfiksuotais apklausų metu ir jos tėvo nufilmuotose pasakojimuose bei liudytojų D. Kedžio, A.V. Kedžio, L. Kedienės, N. Venckienės, O. Girdauskienės, D. Degutienės parodymais, akivaizdu, kad L. Stankūnaitės ir A. Ūso reakcija poligrafu fiksuota pastariesiems neigiant mažametės nukentėjusios parodymuose išdėstytas aplinkybes apie jos seksualinį prievartavimą, nors tiek mažametės nukentėjusios, tiek ir paminėtų liudytojų parodymų turinys jiems nežinomas. Šių ikiteisminio tyrimo metu gautų įrodymų sisteminis vertinimas neginčijamai patvirtina, kad mažametės nukentėjusios parodymuose užfiksuoti jos pačios realiai patirti išgyvenimai, o A. Ūsas ir L. Stankūnaitė duodami parodymus ikiteisminio tyrimo metu meluoja, nors L. Stankūnaitė ir įspėta dėl atsakomybės už žinomai melagingų parodymų davimą.
4. Pedofilijos byloje atlikta kompleksinė teismo psichiatrijos, teismo psichologijos ekspertizė.
Ekspertizės akte nurodyta, jog mažametei psichikos sutrikimas nekonstatuojamas. Padidintas polinkis fantazuoti ir nevalingai supainioti realius įvykius su vaizduotės produkcija tiriamajai nenustatytas. Nestebėta padidinto įtaigumo požymių, tačiau tiriamoji yra paklusni, linkusi vykdyti emociškai reikšmingų žmonių reikalavimus, prašymus. Tiriamajai nebūdingos tokios individualios psichologinės savybės, kurios trukdytų jai teisingai suvokti konkrečias faktines reikšmingas bylai aplinkybes (įvykio vieta, jo dalyviai ir jų veiksmai, įvykio seka) bei duoti apie tai parodymus. Šio ekspertizės akto išvadoje konstatuojama, jog mažametė, atsižvelgiant į jos amžių, išsivystymo lygį, individualias psichologines savybes bei psichinę būseną, gali teisingai suvokti konkrečias faktines reikšmingas bylai aplinkybes (įvykio vieta, jo dalyviai ir jų veiksmai, įvykio seka) ir duoti apie tai parodymus. Mažametei nenustatytas padidintas polinkis fantazuoti.
Šiame ekspertizės akte nurodyta, jog ikiteisminio tyrimo medžiagoje nėra jokių objektyvių duomenų apie D. Kedžio daromą poveikį nukentėjusiajai ar jos parodymams. Šiame ekspertizės akte taipogi nurodyta, jog teismo psichiatrijos-teismo psichologijos ekspertizės metu nevertinamas tiriamo asmens parodymų patikimumas, jų teisingumas, atitikimas realybei, objektyvumas, nes tai priklauso teismo kompetencijai.
Nurodytame Teismo psichiatrijos, teismo psichologijos ekspertizės akte Nr. 103MS-18 (1 t., b.l. 75-78) nurodyta, jog kalbant apie galimą seksualinę prievartą kontaktas su tiriamąja blogėja – ji įsitempia, tampa nerimastinga, aktyviai vengia šios temos, akivaizdu, kad pokalbis apie tai neigiamai veikia tiriamąją, kas patvirtina, jog mažametė nukentėjusioji patyrė seksualinę prievartą, dėl ko jos papildomos apklausos nerekomenduojamos.
5. Mažametės mergaitės apklausų duomenys.
Pedofilijos byloje esančiame 2009 m. birželio 9 d. mažametės nukentėjusiosios apklausos protokole (5 t., b.l. 85-89) fiksuojama, jog mergaitė dar kartą patvirtino jau anksčiau duotus savo parodymus apie tai, jog jai būnant ten, kur gyvena mama, Andrius ją laižydavo kambaryje, tualete ir vonioje, matant jos mamai L. Stankūnaitei. Šios apklausos metu mažametė nukentėjusioji dar kartą patvirtino, jog Andrius jai laižė įvairias kūno vietas, tarp to ir lytinius organus, bei liepė jai laižyti savo kūną, lytinius organus.
Duodama parodymus šios apklausos metu mažametė nukentėjusioji anksčiau duotus savo parodymus papildė naujomis aplinkybėmis, apie kurias jau buvo pasakojusi savo artimiesiems, – tą patvirtina jų parodymai, duoti ikiteisminio tyrimo metu. Šios apklausos metu nukentėjusioji papildomai parodė, jog A. Ūsas įkišdavo ir ištraukdavo savo „sysalą“ jai į burną, jis kišdavo savo „sysalą“ jai daug kartų. Apklausos metu mergaitė teigė, kad apie tai ji papasakojo savo tėčiui (D. Kedžiui) ir Neringai (N. Venckienei). Tokie mergaitės parodymai visiškai sutampa su nurodytų liudytojų parodymais.
Apklausos metu mergaitė patvirtina, jog tai, ką ji pasakojo, tėtis nufilmavo. Nors ir nenorėdama kalbėti šia tema, mažametė dar parodė, jog kai jis (A. Ūsas) kišdavo jai ,,sysalą“ į burną, tai ji labai kosėdavo. Tuo metu ji būdavo ir apsirengusi, ir nusirengusi. Mergaitė taip pat liudijo, kad kai jai tai buvo daroma (A. Ūsas kišdavo savo „sysalą” į burnytę), jai labai skaudėdavo gerklytę.
Šios apklausos metu mergaitė taip pat parodė, jog ji yra mačiusi Andriaus „sysalą“, tėčio „sysalo“ niekada nėra mačiusi, o mama ir Simonas „sysalo“ neturi. Tai neginčijamai patvirtina, jog mažametė nukentėjusioji „sysalu“ vadina vyrišką lytinį organą. Šios apklausos metu ji dar parodė, jog tas „sysalas“ buvo didelis, tačiau daugiau apie tai vengia kalbėti, užsidengdama veidą. Tai leidžia pagrįstai manyti, kad ji gėdijasi, nes supranta, jog tai, kas jai buvo daroma, yra negerai.
Šios apklausos duomenys dar kartą patvirtina, jog mergaitė visų su ja atliktų apklausų metu vienodai teigė, kad A. Ūsas, dalyvaujant jos motinai L. Stankūnaitei, laižė jai visą kūną, tarp to ir lytinius organus, bei liepė, kad ji laižytų jam visą kūną, tarp to ir lytinius organus, ką pastaroji ir darė. Parodymai, kad A. Ūsas kišdavo jai savo „sysalą“ į burną, iš esmės sutampa su fiksuota A. Ūso reakcija atliekant jo tyrimą poligrafu.
Kaip matyti iš 2009 m. spalio 23 d. mažametės nukentėjusios apklausos, ji dėl nežinomų ir logiškai nesuprantamų priežasčių vėl yra apklausinėjama kitos psichologės, kuri su tiriamąja neturi jokio kontakto, ir kuriam užmegzti buvo skirta daugiau kaip valanda laiko, per kurį mažametė nukentėjusi iš esmės pavargo. Nepaisant to, mergaitė ir šios apklausos metu parodė, jog į mamos namus ateidavo trys vyrai: Ūsas, Jonas ir Aidas. Ji liudijo, kad nurodyti asmenys mamos bute būdavo nuogi. Mergaitė šios apklausos metu taip pat patvirtino, jog yra mačiusi tik tris nuogus žmones, kurie buvo vyrai ir kurių vardai yra Aidas, Jonas ir Andrius. Daugiau jokių nuogų žmonių, tarp jų ir savo tėčio, ji nėra mačiusi.
Šios apklausos metu mažametė nukentėjusioji parodė, jog nurodytus vyrus į butą įsileisdavo jos mama, tai yra L. Stankūnaitė. Paklausta, iš kur žino, kad vienas iš vyriškių yra būtent Andrius Ūsas, nukentėjusioji parodė, jog Ūsas yra pavardė, o Andrius yra vardas, ji tai žino, nes tai jai sakė mama (L. Stankūnaitė). Psichologės paklausta, iš kur nukentėjusioji žino kitų dviejų vyrų vardus, pastaroji atsakė, jog žino, na, tiesiog žino ir viskas. Psichologės paklausta, kur matė nurodytus tris vyrus, nukentėjusioji dar kartą patvirtino: „pas mamą, kur dar daugiau“.
Šios apklausos metu nukentėjusioji liudijo, jog A. Ūsas turėdavo mamos buto raktus ir ateidavo net tada, kai mama būdavo išvažiavusi. Psichologės paklausta, ką jie darydavo, kai ateidavo Ūsas, Jonas ir Aidas: žaisdavo, ar kalbėdavo, – nukentėjusioji atsakė: „Ką, ką, nu tai laižydavo, tampydavo, ką darydavo! Ką darydavo, dar?“
Šios apklausos metu pateikus nukentėjusiajai tris gyvūnus ir dvi lėlytes (berniuką ir mergaitę) ir paprašius parodyti, ką jinai veikdavo, kai ateidavo Jonas, Aidas ir Andrius, nukentėjusioji pasiėmė vieną lėlytę ir pasakė, kad tai bus ji, apie pateiktus tris gyvūnus pasakė, kad tai bus Ūsas ir Andrius, ir Jonas, bei tuoj pat patikslino, kad Andrius, Jonas ir Aidas. Ketvirtą gyvūną nukentėjusioji nustūmė į šalį ir pasakė, kad jo nereikia.
Paėmusi nurodytus žaislus, nukentėjusioji parodė, kaip vienas iš nurodytų asmenų išsiėmė „sysalą“ ir kišo jai į burną. Nukentėjusiajai parodžius, kaip tai buvo daroma ir psichologei paklausus, kas taip darė, nukentėjusioji paaiškino, kad Jonas. Po to ji dar parodė, kaip Jonas ją laižydavo ir kišdavo jai į burną bei parodė ant žaislinio meškiuko, kurioj vietoj yra „sysalas“. Psichologei paklausus, kur tai buvo, nukentėjusi atsakė, kad bet kur. Ji taip pat parodė, kad taip darant, būdavo Jonas ir Andrius, ir Aidas, o mama būdavo išvažiavusi. Psichologei paklausus, ar prieš apklausą ji su kuo nors yra žaidusi su tokiomis lėlėmis, mažametė nukentėjusioji nurodė, kad ne, niekada to nėra dariusi.
Be to, ikiteisminio tyrimo medžiagoje yra ir dar viena mergaitės 2009-12-21 apklausos, atliktos atliekant ikiteisminį tyrimą Nr. 20-9-00073-09 dėl L. Stankūnaitės poveikio nukentėjusiajai, stenograma (11 t., b.l. 140-152), iš kurios matyti, kad mažametės nukentėjusios parodymai akivaizdžiai sutampa su ikiteisminio tyrimo metu pedofilijos byloje nustatytomis faktinėmis aplinkybėmis, dėl to netikėti jais nėra pagrindo.
6. Vaiko nuomonė ir norai.
Teisėjo B. Varsackio 2010 m. kovo 17 d. nutartimi paskirtoje psichologinėje konsultacijoje nurodyta, kad mažametė sako, kad labai myli Neringą (t.y. Neringą Venckienę). Be to, byloje esančiame 2010-02-20 VšĮ „Psichologinės paramos ir konsultavimo centras“ rašte Nr. SD-56 „Dėl Neringos Venckienės globėjos pareigų atlikimo“ nurodyta, kad į socialinės darbuotojos klausimą, kodėl ji, kaip kiti vaikai, negyvena su savo mama, mergaitė paaiškino: „nes trys vyrai ateina pas mamą“. Tame pačiame dokumente nurodyta, kad socialinei darbuotojai mergaitė pasakė, kad ji nori visą laiką gyventi su Neringa. Šio minimo rašto dalyje „Prieraišumas ir išsiskyrimas“ nurodyta, kad prieš paskiriant Neringą mergaitės globėja, mergaitė buvo labiausiai prisirišusi prie tėvo ir senelių. Dabar jai pačiu svarbiausiu žmogumi tampa teta, nes kasdien rūpinasi mergaite, skiria jai emocinės šilumos, stengiasi atsižvelgti į vaiko praeities išgyvenimus, formuoti saugų prieraišumą.
Teismo psichologijos akte (2011 m. 09-07 – 10-07 d. Nr. 103MS-143) 3 punkte nurodyta, kad mergaitė ekspertizės metu, kaip ir kitų susitikimų su psichologais metu (remiantis civilinės bylos medžiaga), išsako norą gyventi globėjos N. Venckienės šeimoje. Šio ekspertizės akto 8 punkte nurodyta, kad mergaitės ryšys su globėja N. Venckiene stiprus, tvirtas, emociškai pakankamas, pasižymi saugiu prieraišumu.
Teisėjo V.Kondratjevo apklaustos VšĮ „Psichologinės paramos ir konsultavimo centro“, esančio Petrausko g. 19A, Kaune, darbuotojos: psichologė Ieva Šidlauskaitė – Stripeikienė ir socialinė darbuotoja Daiva Matulevičiūtė patvirtino, kad mažametė sugeba išreikšti savo nuomonę, mažametės noras visada buvo gyventi su Neringa.
7. Dėl vaiko gyvenamosios vietos nuo gimimo.
L. Stankūnaitė mažametę yra auginusi tik nuo 2006 m. kovo iki 2006 m. gegužės 15 d., ir 2006 m. lapkričio iki 2008 m. birželio. Visą kitą gyvenimo laiką mergaitė gyveno su tėvu Drąsiumi Kedžiu, seneliais adresu Klonio g. 5, Teleičių k., Garliavos apyl. sen., Kauno rajone, o nuo 2009 m. spalio 13 d. – su teta, globėja Neringa Venckiene adresu Klonio g.7, greta senelių Kedžių.
L. Stankūnaitės žinioje buvusi mažametė buvo atiduota į savaitinę darželio grupę. Kauno lopšelio – darželio „Kregždutė“ savaitinę grupę mažametė lankė nuo 2006 m. kovo 7 d. iki 2006 m. kovo 22 d. ir nuo 2006 m. balandžio 26 d. iki 2006 m. gegužės 15 d. (Kauno lopšelio – darželio „Kregždutė“ 2006-09-07 pažyma Nr.98).
2008 m. kovo 19 d. teismo patvirtinta taikos sutartimi tarp D. Kedžio ir L. Stankūnaitės mergaitės gyvenamoji vieta buvo nustatyta su tėvu D. Kedžiu, o L. Stankūnaitė pageidavo su mažamete matytis tik kas antrą savaitgalį. Tik prasidėjus pedofilijos bylai, L. Stankūnaitė užsigeidė auginti mažametę.
L. Stankūnaitei visada buvo per sunku auginti mažametę. Tėvui D. Kedžiui dirbant Juodkrantėje, vienerių metukų amžiaus mergaitė 2005 m. vasarą buvo vedama į vaikų darželį, o tuo metu L. Stankūnaitė degindavosi prie jūros (Juodkrantės lopšelio – darželio „Vyturėlis“ 2006-11-21 pažyma Nr. 6).
Taigi ne dėl pradėto ikiteisminio tyrimo pedofilijos byloje, bet daug anksčiau, savo noru L. Stankūnaitė atsisakė auginti mergaitę.
8. Stankūnaitės bendravimas su mažamete.
2009 m. vasarą L. Stankūnaitė neatvyko į 5 (penkis) pasimatymus su dukra: 2009 m. liepos 9 d., 2009 m. liepos 30 d., 2009 m. rugpjūčio 3 d., 2009 m. rugsėjo 14 d., 2009 m. spalio 1 d., nors turėjo visas galimybes, nes tuo metu jai jokia apsauga nebuvo skirta, o laikotarpyje nuo 2009 m. spalio 6 d. iki 2009 m. gruodžio 17 d. atsakovė L. Stankūnaitė neatvyko nei į vieną pasimatymą su mažamete dukra, t.y. ji neatvyko į 20 (dvidešimt) pasimatymų: 2009 m. spalio 8 d., 2009 m. spalio 12 d., 2009 m. spalio 15 d., 2009 m. spalio 19 d., 2009 m. spalio 22 d., 2009 m. spalio 26 d., 2009 m. spalio 29 d., 2009 m. lapkričio 2 d., 2009 m. lapkričio 5 d., 2009 m. lapkričio 9 d., 2009 m. lapkričio 12 d., 2009 m. lapkričio 16 d., 2009 m. lapkričio 19 d., 2009 m. lapkričio 23 d., 2009 m. lapkričio 26 d., 2009 m. lapkričio 30 d., 2009 m. gruodžio 3 d., 2009 m. gruodžio 7 d., 2009 m. gruodžio 10 d.
9. Faktinių aplinkybių konstatavimo 2012-01-09 protokolas.
Antstolis V.Zubinas 2012-01-09 konstatavo, kad filmavimo metu mažametė pasakė: „Aš nenoriu gyventi su Laima… Aš nenoriu gyventi su Laima todėl, kad jos draugai man kišo į burną pimpalą. Laima stovėdavo ir ne kartą žiūrėdavo… Ir net buvo vieną kartą sakę, kad tylėčiau ir nepasakyčiau, kad man kiša į burną pimpalą, nes tada man gali įdurti… su peiliu sakė. Su Neringa aš noriu gyventi, kad ji man yra labai… ji man gero nori labai. Aš tik su ja noriu gyventi, su Laima labai nenoriu gyventi. Nenoriu su Laima gyventi, tik su Neringa. Dar (antros mažametės vardas) kišdavo jai į burną pimpalą… dar būdavo pririšę… Su Neringa aš noriu gyventi“.
10. Mažametės sužalojimai 2012-03-23.
Teismo medicinos specialisto išvadoje Nr. 0015/12 nurodyta, kad 2012-03-23 apžiūrėjus mažametę, nustatyta: vienas odos nubrozdinimas kaklo – krūtinės dešinėje bei du odos nubrozdinimai krūtinės ląstos kairėje pusėje, viena poodinė kraujosruva kairėje pažasties duobėje. Mažametei padarytas nežymus sveikatos sutrikdymas.
11. Mažametei po 2012-03-23 išsivystęs potrauminio streso sutrikimas.
Medicininiuose dokumentuos nurodyta, kad mergaitės psichikos būklė pakito po 2012-03-23 patirtos fizinės ir emocinės prievartos. Rekomenduojamos traumos įveikimo pasekmės: kategoriškai neleistinas fizinės – emocinės prievartos naudojimas. Nustatyta diagnozė: F 43.1 Potrauminio streso sutrikimas.
12. Vaizdo įrašai apie taikytą prievartą vaikui 2012-03-23 ir 2012-05-17.
EŽTT turėjo būti pateikti vaizdo įrašai apie 240 policijos pareigūnų, L. Stankūnaitės ir jos advokato G.Černiausko taikytą prievartą vaikui. Vaizdo įrašai Garliavoje apie prievartos, guminių lazdų, ašarinių dujų naudojimą teisėtai susirinkusiems, jokių norminių aktų nepažeidusiems Lietuvos žmonėms, norėjusiems tik vieno – kad teismo sprendimas būtų įvykdytas teisėtai.
13. Visuomeninės komisijos dėl įvykių Garliavoje išvados, kuriose konstatuota: prieš mergaitę buvo panaudotas smurtas.
Tikiu, kad EŽTT yra pateikti L.Stankūnaitės besikeičiančių ir melagingų parodymų apklausos protokolai iš pedofilijos bylos, duomenys apie neaišku iš kur ir už ką įgytas dideles pinigų sumas, automobilius, kaltinamojo pedofilija A.Ūso banko sąskaitų duomenys apie mokėjimus už butą L.Stankūnaitei, kuriame, kaip nurodė prokurorai, A.Ūsas tvirkino mažametę L.Stankūnaitės dukrą.
Strasbūro teismui taip pat turėtų būti perduoti šie buvusio Seimo pirmininkės I.Degutienės patarėjo vidaus politikos klausimais Daliaus Stanciko žodžiai: „Po „teisingumo“ įvykdymo gegužės 17 dieną Garliavoje, kelių Seimo narių liudijimais, valstybė poniai L. Stankūnaitei, kaip suprantu, jau ne vienerius metus yra sudariusi išskirtines sąlygas: 3 kambarių butas su prabangiu apstatymu ir vidiniu kiemu, nemokamas maitinimas, drabužiai, kosmetika, dabar jau ir filmavimo kameros, ir, žinoma, apsauga, transportas – žodžiu, tikras komunizmas. Seime, tai išgirdus, plojama katučių ir niekam nekyla elementarus klausimas – už kokius tos ponios nuopelnus šiais pasaulinės krizės laikais toks dėmesys? Juk dar gyvi disidentai ar partizanai, Vyčio kryžiaus ordininkai, rūsiuose prakalėję dešimtmečius už mūsų visų laisvę ir geresnį gyvenimą, daužyti ir kankinti, net negali svajoti apie tokį valstybės teisingumą. Kodėl tokie išskirtinumai vienai moteriai, jei tai tik paprasta, kaip teigiama byla, už kurios niekas daugiau neslypi, tik vienos šeimos ambicijos negrąžinti motinai vaiko?“
Tad kokia kompensacija šiai iš valstybės visapusiškai išlaikomai poniai L.Stankūnaitei dar gali priklausyti iš Lietuvos Respublikos valstybės???
Akivaizdu, jog ši pedofilijos byla – jau ne vien mažosios ir nelaimingosios mano dukterėčios likimo, bet ir visos tautos gyvenimo teisinių pagrindų istorija. Visi žinome, koks svarbus joje buvo kiekvieno pareigūno, kiekvieno liudytojo vaidmuo. Vaidmuo, veiksmas, liudijantis apie žmogaus sąžinę, dorą, moralę, savo vardo, savosios žmogiškos prigimties gerbimą. Kokiais keliais nuėjo vaiką per prievartą atėjusi grobti antstolė, duris ir langus daužę, pjovę policijos pareigūnai, jų veiksmais iš džiaugsmo krykštavę Seimo nariai, kuriems kadaise patikėjome savo valstybę, mes visi matėme.
Visa tai – veikla, žlugdanti Lietuvos teisėtvarkos autoritetą šalyje ir pasaulyje, lemianti visuomenės nepasitikėjimą sava teisėsauga, o kartu – ir visa valstybe, nes teisėtvarka yra pagrindinis jos normalaus ir harmoningo gyvenimo garantas bei instrumentas. Kai nėra dorai ir sąžiningai veikiančios teisėsaugos, nėra ir kokybiškai funkcionuojančios valstybės. Tada pedofilų prievartauti vaikai atsiduria pas savo žagintojus, žmogžudžiai už žmogaus subadymą peiliu sėdi kalėjime dvejus metus, o valstybės turtą išpardavę ar pasiglemžę ,,politikai“ toliau šypsosi savo kėdėse, garantuoti turtinga ir sėkminga bei sočia rytdiena. Tokia situacija – klaiki šiandienio mūsų tautos gyvenimo deformacija, absoliutus pasityčiojimas iš visų tautos aukų, per visas išsivadavimo kovas – pokarį, Sausio 13-ąją sudėtas ant mūsų Tėvynės aukuro, ir ji ne tik man, bet daugeliui Lietuvos žmonių yra nepriimtina.
Manau, daugeliui dorų Lietuvos Respublikos piliečių, vos suduriančių galą su galu, nepriimtinos kaltinamojo pedofilija draugei, Lietuvos ,,pasididžiavimui“, Lietuvą ,,reprezentuojančiai“ Stankūnaitei teikiamos privilegijos. Lygiai taip pat nepriimtinas ir nuostabą kelią Stankūnaitės beaugantis apetitas.
Ar tai Stankunaitei viskas su psichika gerai ?Na suprantama-einama ,,va bank”-bandoma sakyti -as tokia nekalta,kad nebijau i Strasbura kreiptis.Butum ,,tokia nekalta”-pati pirma butum prasius-ISTIRTI BYLA.
Tai, kad jai jokios bylos iškelta nėra.
Ką čia sapnuoji?
Pedophilios bila tikra bendrinis komunistinis taribinis kiek ash supratau turi ignoruoti nes taribineii teiviineia pedophilios ir pedophiu neira. O jaigu rimtai tai ash nesupratu jaigu Stankunaitei sakosi ne kalta tai kodeil inai bio tai irodineiti teiisme? Ir kodeil valstibineii kaltintojai ja turi saugoti nuo teiismo kad neduok dieve i neliuditu teiisme ir nuoshirdzheii ne atsakineitu i jai pateiikemus klausimus. Venskienei Stulpinas ir kiti i tai kone kiekviena diena vos ne pirshtai bado reiikalaudomi atsakimo bet prokuratura kure gina dabartineii politikai leiidzhe sau toke prabanga kaip ignoratsia. Todeil kad ta prabanga pasibaiktu reiike lietuvems ishsirinkti kitus politikus. Ar ne taip misteri kuris save uzhvadines tikru lietuviu?
kur ji turetu liudyti.O nustacius,kad faktai tikri-buti kaltinama.Jus,pasivadines skambiai-Tikru lietuviu,tikite,kad Usas toks kilnus altruistas,kad taip dovanom apipyle laima,kad jis netycia uzsimuse pries pat bylos svarstyma ?Pamates pomirtines Drasiaus nuotraukas-sulauzytom kojom ,sudauzytu veidu,tikite jo paspringimo versija ? ?? Kodel netiriama jo zutis ? O jus -toks ir ,,tikras” lietuvis.Nedarykit vardui gedos.
Na, esu n kartų aiškinęs ir dar kartą paaiškinsiu, kad užrašas tikras lietuvis daugiau reiškia tai, jog tuo siekiama atspindėti visuomenės daugumos nuomonę.
Nieko negaliu pasakyti nei apie Ūsą, nei apie kitus ten paminėtus, nes nesu su jais pažįstamas.
Kas daug žinot, tai, matyt, kartu pedofilija užsiiminėjot? 🙂
Teismai tegul išsiaiškina, todėl nekiškite snapo ten, apie ką neturit jokio supratimo.
O tai bus kaip Venckienei – 5 įtarimai jau yra.
Ir veil meluojate misteri kuris save vadinate tikru lietuviu. Toki slapivardi jus pasirinkote bandiidamas sukurti iliuzia kad taip kaip jus masto tikri lietuveii. Ir dar tureiki drasos prisipazhinti kad esate melagis “tikras lietuvis:
2012 07 25 16:49
Tai, kad jos niekas niekuo nekaltina” tai ira vienas ish jusu niekingo melo pavizdzhiu. Priminsiu melagiui kad Stankunaite kaltina savadavimu pagrindinis pedophilios bilos liudininkas. Misteri kuris save vadinate tikrtu lietuviu ar ne geida meluoti?
Žyde,
kartoju – jokių kaltinimų L.Stankūnaitei nėra pareikšta.
Tai kodėl saugoma?? Tai tegul eina dirbti 🙂
Kad jūs, kedofilai, nenužudytumėte.
ją saugo nuo jūsų, violetinių daunų. ar dar nesugebėjai to suvokti, pašlemėke?
Misteri melagi ir iliuzioniste jus melavote kad Stankunaiteis niekas niekuo nekaltina. Ja kaltina savadavimu pagrindinei pedophilios bilos liudininkei.
Dar kartą aiškinu – jokios bylos Stankūnaitei iškelta nėra, jokių kaltinimų jai pareikšta nėra.
Maniau, kad žydai yra protingesni. 🙂
Misteri iliuzioniste ir tuo pathiu melagi jus sakeite kad jos (Stankunaiteis) niekas nekaltina. Jus meluojate nes Stankunaite savadavimu kaltina pagrindinis pedophilios bilos liudininkas. Jusu mineiti prokurorai lauzhidasmi teiiseisaugos printsipus gina Stankunaite nuo liudinikeis. Kadangi liudininkei ira padal komunistinius Lietuvos istatimus Stankunaitei kaip ir vergei i negali atskiru privathiu kaltinimu kreiiptis i teiisma deil Stankunaiteis. Pagal komuniitiniu Lietuvos istatimus vaikai Lietuvoja ira be teiisei. Vergai. Kaip shligshtu ar ne taip misteri melagi?
Ir dar misteri melagi painiojeteis savo iliuziose. Tai paaishkinkite kuom jus mane laikote ar zydu blogo zhmogaus prasme ar jus mane laikote zydu pagal tautibe?
Ir iš kur jūs tokie buki atsirandat?
Apie tai čia n kartų kalbėta, bet vis tiek jie grajina tą pačią plokštelę.
Taigi dar kartą:
1. Stankūnaitei jokie kaltinimai nėra pareikšti;
2. jokios žydų tautos nėra.
Tureikite drasos pripazhinti kad savo melu kad jos niekas nekaltina kurete Stankuneiteii nekaltumo ivaizdi. Esate melagis tai dar ir bailis biote prisipazhinti apsimelaves.
Žydeli, 🙂
juokini – aš nei kiek nemeluoju:
1. Stankūnaitei nėra pareikšta JOKIŲ kaltinimų;
2. Stankūnaitei nėra iškelta JOKIOS bylos.
Misteri iliuzioniste melagi o prie to dar baili o prie to dar shmeiizhike jus teiigeite kad Stankunaiteis niekas ne kaltina. Ir jum buvo duota nuoroda i jusu mela. Ka ash galvoju kad dvasishkai komunistineis tironios suzhaloti Lietuvos sunus ignoruoja tiesa. Ar ne taip.
Ir dar misteri iliuzioniste susipainiojote savo iliuziu pasaulia taip ir ne atsakeite kuom jus mane laikote ar zhydu pagal tautibe ar zhydu jusu paties sugalvota blogo zhmogaus prasme?
Na tai pagalvojam įtenpę visas esamas smegenėles. Yra 1 pasirinkimo variantas iš 2 galimų :
1- žydas, kaip tautybė (kurios, kaip sako tikras lietuvis, nėra) ir 2 – žydas, kaip blogas žmogus.
Kokį čia dabar algoritmą galime pritaikyt, nes čia jau aukštosios matematikos lygmuo….
Tamsta ne “čiukčia” ? pastarieji dainuoja ką mato ir rašo kaip girdi, …labai panašu į tamsta. Nesupyk aišku, čia aš draugiškai visai pastebiu….
———-
Ku Klux Klan
R.D. Fišeris, šachmatų genijus, nors pats buvo iš judėjų (t.y. jehudimas) ir giliai tikintis, bet nekentė žydų už jų gudravimą.
A.Hitleris, kuris irgi turėjo giminių judėjų, nemėgo žydų už jų gudravimą ir savo knygoje “Mano kova” parašė: : “kovodamas prieš žydavimą, aš atlieku dievo misiją”.
O Viljamas Šekspyras vienoje savo dramų sako: “tu ginčijiesi su žydu” (suprask – beprasmiška, nes jokios logikos tame nerasi).
Taigi žydus, kaip mėgstančius gudrauti, jau seniai išskiria ir patys judėjai bei jehudimai, todėl tai nėra jokia naujiena.
Nebent visiškiems abeliams, kurie per gyvenimą nėra nei vienos knygos perskaitę ir net nežino (o iš kur žydui 🙂 žinoti lietuvių kalbą – jis juk tik pinigus skaičiuoja? 🙂 ), kad, pvz., lietuvių kalboje yra žodis žydavimas, kuris reiškia tam tikrą gudravimą (o rusų kalboje tai atitinka žodis еврействовать).
Vadinasi, ši prasmė yra senų senovėje visiems, bent kiek mąstantiems, aiški.
O jei kas save pasivadina žydu (nei vienas judėjus ar jehudimas tam niekada nepasirašys), tai toks jis ir yra.
Štai Lietuvos “žydų” bendruomenės vadovas S.Alperavičius vakar per LRT sakė, kad jie nežino ( įsivaizduojate!!!) kiek gali būti pretendentų į kubilinių skirtus 3 mln., nes, sako, žmogus visą gyvenimą buvo kokios tai tautybės, o dabar, kada pakvipo pinigais, jau ir jis ateina ir sako: “aš – žydas” 🙂 . Ir aš juo tikiu – jis yra žydas 🙂 , nes parodo savo tikrą veidą.
Usui byla ne as iskeliau.O jei manote,kad zmones neturi teises susidaryti savo nuomone pagal viesai prieinama informacija,tai jus toli grazu ne Tikras Lietuvis.Galima isivaizduoti-kas jus
Jokios bylos L.Stankūnaitei nėra.
Tai nuo ko saugo?/ Tegul dirbti eina:)
Rudenį ji eis į darbą, o mergaitė į mokyklą.
Ką dar norėjai sužinoti?
kas kur eis.Iseitu-aplinkos zmogus.
Lryte buvo rašyta.
Miau:)))))
Na, kolkas, kaip ir viskas tvarkoje, ji savo vaidmenį atlieka gerai…
Deja zhodzhio zhydas prasme ash zhinau tik viena kuri apsprendzhe tautibe arba kitaip tarent zhmoniu bendruomene kure junge ta pati kultura. Tuo tarpu visos kitos zhodzhio zhydas prasmeis ira phantomineis tai reiishke kiekvienas kuris naudoja ta zhodi pagal kita prasme mato tai ka nori matit. Sakisimi misteris kuris save vadina tikru lietuviu givena iliuziu pasaulia ish kurio ir tempe ivairiausiu phantomus
Fantomas – realaus objekto natūralaus dydžio maketas, vaizdine priemonė, šmėkla. Realaus esamo ar kadaise buvusio objekto. Tarkim, žmogus jaučia fantominį amputuotos galūnės skausmą, galūnės nėra, o ji skauda. Tai galūnės fantomas skauda ir skauda realiai. Žydų fantominė prasmė negali būti kitokia, nei natūrali “Žydas” prasmė, arba savokos “fantomas” čia taikyti iš ties negalima., tai vieną. Antra, man išties nusišvilpt ant žydų, yra jie ar jų nėra. Trečia, kad jų nėra bent jau Lietuvoje, man užtenka pasižiūrėti į save identifikuojančiu “žydas” asmens tapatybės dokumentą, kurs vadinas LR pasas, kuriame jokio žodžio “žydas” nėra. Iš čia ir sprendžiam, jog jokios tautos žydai – nėra, bent jau Lietuvoje. Belieka vienas “Žydas” ir tai yra blogas žmogus.
——-
Ku Klux Klan
Phantomas tai ira kauke. Pavizdzhiui kada mane vadina zhydu misteris kuris save uzhvadines tikru lietuviu tai shiuo atveiu ash po zhodzhiu zhydas matau kauke tai ira phantoma kurio prasme ir ka ta kaukei slepe zhino tik misteris tikras lietuvis. Kad suprastum ka ta kaukei slepe reiike gilintis i tikro lietuvio iliuziu pasauli bet kada zhmoneis givena iliuziu pasauliuose i zhodzhems suteiike kitokes prasmes tai praktishkai ne imanoma padariiti nes vienu atveiu po kauke gali slipeti vinas o kita karta visai kitas vaizdas. Ir dar man skauda deil to kad Lietuvos sunus ir dukros dvasishkai suzhaloti komunistineis tironios givena iliuziu melo moralinio degradavimo ir t.t. pasauliuose
aha,… tai ką dabar daryt su tais virtualiais, kaukėtais, fantominiais žydais??? gal pro kamina?
——–
Ku Klux Klan
testas
Kharaktereii kurie naudoja photominizuota kalba dazhniauseii internete vadinami troleiis. Nikas nieko bendro neturi su prasme nebet tikro lietuvio nikas mano akimis skirtas kurti iliuzias apie lietuvius. Bet griishtam prie zhydu. Jaigu tikro lietuvio ir jusu akimis tai reiishke bloga zhmogu tai kodeil jus manes nevadinate tiesiok blogu zhmogumi kas butu visishkai teiisinga nes musu vertiibeis skiresi. Pavizdzhiui kas jum ira gerai man ira blogai arba tesiok nepriimtina. Ir dar tikras lietuvis taip susipainiojo savo iliuziu pasaulija kad pradeio man aishkinti apie taremus mano kaip ir tautiethius bent jau ash taip supratau tai ira zhydus. Tai dabar ash jau nieko nesupratu ar tai reiishke jusu pasaulia blogu zhmoniu tauta ar blogu zhmoniu buri ar ka???
Teisingai pasakei – nieko nesupranti, bet aš tai ir nebeaiškinsiu: kas norės, tas perskaitys komentarus ir supras.
Kuriam galui čia malti tą patį per tą patį?
Jusu ish savo iliuziu pasaulio tempete naujus ishsireiishkimus pavizdzhiui “Maniau, kad žydai yra protingesni. ” tik zhodi zhydai reiiktu pakeiisti blogi zhmoneis kad zhmoneis matitu apie ka jus kalbate ir taip “Maniau, kad blogi žmones yra protingesni. ” patikekite taip apie taremus blogus zhmoneis lietuviu kalba dar niekas iki jusu neira kalbeias. Matot kokiu kuriozu galima rasti tirineiamt jusu iliuziu pasauli misteri kuris save vadinate tikru lietuviu.
Dar apsimesi, kad nežinai, jog žodis жид atėjo iš rusų, kur reiškia blogietį?
Be to, apie tai esame čia n kartų ir daug kalbėję, todėl pasakysiu tik tiek – tiesa jums nepatinka.
To zhodzhio prasmei kure jus naudojate ateiina grinai ish jusu iliuziu pasaulio.
Nešnekėk niekų – paklausk rusų, jei nori patvirtinimo.
Arba kokį žodyną pavartyk.
Kas tokie rusai jusu pasaulia blogi ar geri o gal neutralus ar kas ie tokie. Nes man tai padeitu ash zhinothiau kokiu zhmoniu reiike klausti.
Ar tu asilas ar tokiu apsimeti? 😉
Bet kokiu atveju pasirodai kaip žydas (nuo rusiško žodžio žid – blogietis).
Jus sakeite kad ash esu zhydas kas jusu pasaulia reiishke bloga zhmogu. Veiliau jus pradeiote kalbeiti apie mano kaip ir tautiethius zhydus. Tai ash jusu ir klausiu ta zhydu tauta jusu pasaulia reiishke blogu zhmoniu tauta? O veiliau jus pradeiote kalbeiti apie rusus tai ash ir klausiu kas ira tokie jusu pasaulia tie rusai? Ar jus tik apsimetate kvaileliu ar ish tikruju nesiorentuojate laike ir erdveia ir maishote realu pasauli su jusu iliuziu pasauliu?
ir vėl tas pats per tą patį. na gerai, išsirinkite Venckienę LT prezidednte ir tada pamatykite jos tikrąjį veidą, jei iki šiol to padaryti nesugebate…
Kiek galima šitą “politikę” ir spiegiančią buvusią teisėją spausdint? Ar dar visiems nenusibodo spręsti jos asmenines bėdas ir įgyvendinti jos asmenines ambicijas? To dar betruktų kad tokia kaip ji be jokios programos išskyrus rėkalojimą ir savo asmeninės naudos žiūrėjimą patektų į seimą, nors kai jaunimas tingi ateiti balsuoti o balsuoja visokie marazmatikai nenustebčiau kad išrinks ir garliavos patvorinius, gaila Lietuvos tik.
Niekas už juos nebalsuos – dera balsuoti už tautininkų aljansą.
Tikėkimės, kad tautininkų aljansas paruos gerą programą kaip pakelti šalies ekonomiką bei gyventojų gerovę.
aš irgi labai tikiuosi kad tautininkai paruoš gerą programą ir sugebės ne kaip kokie konservai tik švaistyti pinigus, o atstatys ekonomiką algas pakels bent jau iki europinio lygio, tačiau jeigu ir juos išrinkus sugebės tik verkt ir mokesčius kelt ir verkt kad nėra iš ko algų kelt, prisižadu kad gyvenime už juos daugiau nebebalsuosiu ir visaip kitaip nepalaikysiu
Kol kas tos programos nesimato.
Jei prisiminti, kad iki šiol nei viena seimo partija nedirbo visuomenės daugumai, tai tautininkams su draugais būtų proga čia pasireikšti.
Pamatysim kokį jie turi potencialą, o tai per dažnai jie užsiiminėjo populizmu – stojo į vienos šalies pusę pedofilijos byloje, kas yra nesolidu ir netgi pavojinga – o kas jei ta pusė neteisi?
Tada partija gali dėl tokių dalykų žlugti per rinkimus.
Tautininkų aljansui dera ne kištis į konkrečias bylas, o priimti priemones, padedančias teisėsaugos sistemai sklandžiau dirbti.
Tam, manau, trūksta teismų sprendimų perpatikrinimo instancijos – Prisiekusiųjų teismo, kaip, kad esu ne kartą minėjęs.
Dabar, gi, teismai praktiškai gali daryti ką panorėję, jei sugebės susitarti visos grandys.
O kai kuriose bylose iš viso yra nonsensas jau procese – pvz., dėl šmeižtio leidžiama bylinėtis tik iki apygardos teismo, kas, nesant jokių teismų priežiūros varžtų, padaro ne teismus priklausomus nuo tiesos, kaip, kad turėtų būti, o bylininkai priklauso nuo teisėjų norų, nes jų niekas nepakontroliuos, už blogą darbą per sprandą neduos.
O jei Prisiekusiųjų teismas senas bylas kartais pakeltų (patikėkite – jų nebūtų labai daug), tai teisėjai jaustų, kad jiems pasislėpti nuo atsakomybės nepavyks.
Ir per laiką viskas susitvarkytų.
Dabar teismais (ir teisėsauga tuo pačiu, nes teismų žodis paskutinis) žmonės nepasitiki tik dėl to, kad yra nemažai suchaltūrintų bylų, kurių pajudinti prie dabartinės tvarkos niekaip neįmanoma, dėl ko ir pasitikėti teismais (šimtu procentų, ypač liaudžiai, kuri nesugeba įsigilinti į bylos apluinkybes – kaip ir yra minimos pedofilijos bylos atveju) taipogi nėra įmanoma.
Iš čia ir nepasitikėjimas.
Ar ryšis tautininkų aljansas iškelti Prisiekusiųjų teismo kaip teismų sprendimų , gautų priežiūros tvarka, perpatikrintojo idėją?
Jei reikės, tai galiu apie šią idėją papasakoti plačiau – jau rašiau apie tai ne kartą.
jei žmogus abejingas vaiko skausmui,jei abejingas vaiko išsakytai skriaudai,tai jis joks tautininkas.Jei žmogus abejingas nepagarbai senoliams,jų savigarbos orumo išniekinimui tai joks iš jo tautininkas.Jei žmogus abejingas privačių namų išniekinimui,tai joks iš jo tautininkas.Tautininko kelias- Tautos kelias,orių,pagarbos kitiems ir sau reikalaujančių žmonių kelias.Tautininkas vadovaujasi doros,pagarbos kitam,savigarbos ir teisingumo principais.Todėl labiausiai pažeidžiamų žmonių- vaikų saugi,šviesi vaikystė ir senolių ori senatvė jiems šventas dalykas.Be pagarbos ir teisingumo nėra žmogaus,be orių,sąmoningų piliečių- nėra valstybės.
Deja ilgi sovietiniu ,,apverstu vertybiu” metai subrandino karta,kuri zodzio ORUMAS nezino.Taip pat kaip ir PADORUMAS.
Nu ir juokiausi is jusu zenkliuko spalvos! O juoktis -sveika.
atibuskit reikia mergytes gaileti o ne lietuvos
mergytės buvo gaila, kai ji buvo patvorinių įkaitė, tame kedvenskių įkurtame zoologijos sode. dabar gaila tų, kurie vis dar tiki melage teisėja…
NA ATRODO,KAD MŪSŲ TEISĖSAUGININKAMS SUBINĖSE DEGANTYS KNATAI PRIE PAT GALO.
JAU KABINASI Į DALGĮ.
Pritariu. Yla jau išlindo iš maišo. Tuoj sulauksim kaip pliš ir visas supuvęs Lietuvos teisėsaugos maišas.
Panašu, kad tuoj pasirodys kiek verti tvirtinimai apie pedofilijas.
Ką tada sakysite?
Sakysiu tą patį, nes tiesą žinau iš pirmų lūpų. Ne iš žiniasklaidos ar tuo labiau Lietuvos teisėsaugos.
Buvote su Ūsu ir viską matėte? 🙂
Tada esate bendrininkas.
O jei nebuvote, tai nieko ir nežinote – daug kas gali pasakyti daug ką, o tik teismas turi visą medžiagą ir nustatys kas ir kaip ten buvo ar nebuvo.
Брангус драуге – несивелките и асменишкумус. Концентруокитес тик апие саво дарбо есме – китайп прапулсиме.
Jūs jau seniai prapuolėte. 🙂
Vladimir į puškinizmą puolęs.
T. y. Vladimyr.
koks teismas tikras lietuvi juk lietuvoj nei tismo nei teisingumo
Jei LT nebūtų policijos ir teismų, įsibandyk vaizduoti, kas krikščionybe apgaubtoje LT dėtųsi. Jau dabar auto vežiojuos kardą, tai tuomet turbūt reikėtų tobulėti – tobulą kulkosvaidį. CHA
kai norisi minios linčo teismo, tai joks teisingumas neįtiks, violetinių nepilnapročių gauja
gal tamsta pats paklydes savyje?
N
Norėtum, kad būčiau “paklydęs” ?
Kad būtum susirades save:))).
Venckienė vietoj to, kad garbingai kautis už savo tiesas, slapstosi (lyg negalėtų duoti parodymų, kad ir po kojos operacijos – ne galvos, juk) ir, tuo tarpu, bando paveikti visuomenę tokiais propagandiniais straipsniais.
Niekas šitoje byloje nėra įrodyta, todėl nedera jai nei bylos duomenų viešinti ar aiškinti kaip panorėjus, nei savo išvadų piršti.
Yra teismai, ten ir įrodinėkite.
Ir tada pamatysime kas buvo teisus – buvo ta pedofilija, o gal jos visai net nebuvo. Nes visiškai jokių įrodymų nėra be mažametės, buvusios kedvensksučų įtakoje bei priklausomybėje ir todėl galimai jų įtakotos, parodymų.
Tegul sprendžia teismai – ko bijote?
Sakai, “tegul sprendžia teismai”. Taigi, kad jau ketveri metai teismai nieko nesprendžia- nei žudynių, nei pedofilijos. Tik pradėjo kažką spręsti pedofilijos byloje, prieš pat posėdį teisėjas į ligoninę nuvažiavo, paskui viską atidėjo iki rinkimų. Per tą laiką ir mergaitę valstybė pagrobė ir Venckienei imunitetą panaikino ir vis dar kurpia bylas ieškovams pedofilijos byloje. Tai čia vadinasi “tegul sprendžia teismai”? O kur mergaitė?
Nenusišnekėk: mergaitės nepagrobė – ją grąžino motinai iš neteisėtai paėmusių (kas yra įrodyta).
O visas tas procesas užsitęsė TIK DĖL VALDANČIŲJŲ, KURIE VISAM TAM DIRIGAVO IR Į TAI KIŠOSI, kaltės.
Jei niekas nebūtų kišęsis, tai, patikėk, maksimum pusmetis ir viskas būtų buvę išspręsta.
Ar tai tą šturmą su 240 ginkluotų policininkų vadini “mergaitės grąžinimu”? CPK 765 str. tai įvardinta “vaikų perdavimas išieškotojui”.
Politikai kišosi? Ar gali pasakyt kitą pavyzdį, kur vaikas pagal pirmos instancijos vieno teisėjo nutarimą tokiu būdu perduodamas iš vienų namų į kitus. Dar kartą klausiu, kur dabar yra mergaitė, kur jos gyvenamoji vieta?
Nenusišnekėk, mergaitė grįžo ten kur ir turi vaikai būti – pas mamą.
Jei Venckienė vaiką būtų pati atidavusi, tai nebūtų reikėję nei anstolių, nei policininkų pagalbos.
ar tikram lietuviui teko būti vaiku?Ar teko susidurti su skriauda,neteisybe.jei taip, ką išgyveno?Jei ta skriauda būtų labai didelė,vaikui-mažam jaunam lietuviui?Ar jis nenorėtų būti ten kur jaučiasi saugus ir ten kur pasitiki žmonėmis.Bet gi Jūs matomai vaiku nebuvote,jei negebate suvokti vaiko skausmo ir skriaudos jam?
O iš kur tu žinai, kad Stankūnaitės dukrai kas nors buvo nutikę?
Patikėjai kedpedofilų svaičiojimams?
Ko jie negaudė savo Skučo, kuris kartu tame patvoryje tupėjo ir kaimynės mergaitę žagino?
Viena šaika.
ką čia ,tamsta vis pilstote?Ar reikia ką šmeižti,toks darbas?Kad ten buvo visiškai nieko nesusijes žmogus ,kuris taip elgėsi buvo ne kartą rašyta?
Kurioje vietoje ta maža mergaitė tamstai ant mazolio užmynė,kad tiek paniekos ir neapykanrtos jai?Kas yra normalūs tėvai tie supranta ką vaikas sakė ir kuo guodėsi,kas jį baugino, o tamstai niekaip neaišku ir neaišku?
O iš kur tu žinai ką mergaitė iš tikrųjų sakė, o kas jos pasakojimuose jau yra galimai pakoreguota kitų?
Nežinai.
Todėl geriau jau patylėk – yra teismai, tegul jie ir išsiaiškina.
matosi,kadvaiku neteko auginti.is drasiaus irasu(video) visiems kas pazista vaiko psichologija aisku ir is kuno kalbos-vaikas kalba tiesa.Net sunku patiketi,kad randasi zmoniu linkusiu uzsimerkti pries faktus,nes nori laikytis savo versijos.
Versiją visada galima versti, t. y. vartyti. Štai taip.
jus pone lietuvi vaziuojat i lankas. jau grybaujat su savo komentarais
Konkrečiau, kedpedofilai. 😉
Tai gal tiki,kad visoj Lietuvoj gerbiama gydytoja melavo liudydama ir issaukdama ,,ugni i save” ?
Manau, kad ji tiesiog nusipezėjo. 🙂
Kaip ir visi jūs.
“……manau,kad ji tiesiog nusipezėjo.”
Na čia tai jo.Tai jei gydytoja matė,kaip specialistė ir konstatuoja faktą ,tai tamstelė turėjo matyti,kad neigia?Jei nematė,tamstelė ,tai tas neigimas tiek vertas kiek ir visi anksčiau išsakyti…..??????
O tu matei?
“mergaitę pagrobė” :)))))) taip, pagrobė ją iš šlykščių manipuliatorių ir grąžino mamai.
Tik eiliskumo tvarka-pirma-pedofilijos ir zudyniu bylas,o jau po to Neringos.
Eilė bus tokia – pasodins visus kedpedofilus ir nebeliks jokios pedofilijos. 🙂
teisingas ir pagrįstas straipsnis, ar ne laikas ir Neringai V., parašyti EŽTT, nes galimai (jei byla bus svarstoma), dalis tų EŽTT teisėjų net nežinos, kad pateikiami LR vardu duomenis spėjamai bus falsifikuoti
Matosi, kad esi apgraužta 🙂 – štai Venckienei jau kalti pasidarė ir jos bylų tyrėjai, nors ne jie tas bylas inicijuoja http://www.alfa.lt/straipsnis/15048224/Venckiene.apskunde.ja.i.apklausas.kvieciancia.prokurore=2012-07-24_11-11/ ir laimingi būtų, kad bylų būtų kuo mažiau.
Po teismų(daugiskaita) sprendimo įvykdymo, mergaitės grąžinimo motinai iš violetinės prievartos, visuomenės nuomonė keičiasi ne ponios N. Venskienės naudai. Šis straipsnis yra psichologinė ataka, bandant susireikšminti ir
sustabdyti žemyn besiritančius reitingus. Tai kontr puolimas po visuomenei pateiktų filmuotų įrodymų kad mergaitė su
mama jaučiasi gerai, nes tie gražūs motinos ir mergaitės vaizdai aiškiai ne violetinių naudai.
O man atrodo, kad tie filmukai L. Stankūnaitei nė kiek nepadeda, o tik kenkia, nes tai yra tokia saldi, naivi propaganda, kad net nemiela žiūrėti. Kaip koks klipas sveikinimų koncertui tai gal ir tiktų, jei nuflimuota mama su dukra nebūtų Stankūnaitė su D…(?). Beje, ar ten tikrai jos dukra D…?
Be to, man atrodo, kad tie, kurie visaip stengiasi apšmeižti ką nors iš vieno ar kito “Sąrašo” lyderių, išskairdami tik kurio vieno “Sąrašo” gerumą, yra tikrai ne Lietuvos valstybės draugai, nes tie, kam rūpi ši valstybė, darytų viską, kad žmonės, siekiantys tiesos, skaidrumo vienytųsi ir po būsimų rinkimų jų kuo daugiau būtų Seime ir kuo mažiau tų, jau per dvidešimt metų trynusių Seimo kėdes, bet Lietuvos viuomenei taip nieko gero ir nepadariusių.
Tie filmukai tik parodo tiems, kurie labai nori žinoti, kaip gyvena mergaitė.
tikram lietuviui sviesa ne is tos puses nesigyncykit ns matot kad cia yra ne lietuvis su tokiu mastymu
O kaip mąstote jūs, kedpedofilai?
kad tuose filmukuose tikros motinos mato daug daugiau nei geba įžvelgti ponas ženklas:)))?
Tikri gražūs,natūralūs santykiai tarp tėvų ir vaikų turi tam tikrą energetiką :)))
Saldu iki slykstumo.Idomu ar LATGA (Lietuvos autoriniu teisiu agentura) gavo mokesti uz Kenny J muzikos naudojima ?
stebina Stankūnaitės ,,gynėjų”, o tikriausiai ir rėmėjų (nors pedofilijos byla tempiama iki begalybės ir norima kaip nors išsisukti, tik tokia išvada peršasi, stebint šią bylą ir su ja susijusiais žudynes) ,,kaltinimai” Neringai Venckienei, nepateikiant jokio fakto, kai tuo tarpu gerb. Neringa logiškai pateikia daugybę faktų, kurie labai nepatinka Stankūnaitės ,gerbėjams”.
Faktai bus pateikti pateikus įtarimus, bet, kad Venckienė to vengia kaip velnias kryžiaus.
Uzhteks meluoti neira jokiu phaktu. Kada prokurorai vieshai visu Lietuvos giventoju atsiprashis uzh Zhilimo vieshai skleiidzhema mela. Nes kiek ash suprantu prokurorai pagal ta mela bando sukurpti biila.
Gal galėtumėte rašyti aiškiau, nors kiek panašiau į lietuvišką rašybą, nes labai sunku skaityti oir suprasti, kai taip rašote.
Ash nieko jum negaliu padeiti. Paprashthiauseii naudodamas pareizhe uzhrashau savo kalba ir jaigu norite daugiau apie tai suzhinoti guglinkite zhodi susibrudimas.
Žydeli,pradėk rašyti be klaidų, nes supyksime ir paprašysime, kad tave užblokuotų.
Tu esi vienas iš tų, kuriuos laikau normaliais komentatoriais, na, bet tavo rašyba tai jau neduok dieve.
Брангус драуге – картою – несивелките и дискусияс. Дирбките тик таи кас юмс приклаусо. Дар ира даугибе тему, курйосе пасигендаме юсу идирбио. Таип кад сусимките.
Nebepaistyk nesąmonių, vaike. 😉
Siūlo kažką imti.
Kyšių neimam – mums tiesa brangesnė.!
Užblokuoti neįmanoma. Aš tam pavyzdys 🙂
Geriausias blokavimas-komentarų galimybės atsisakymas.
Reikėtu, kad Venckienė sumokėtu iš savo lėšų Stankūnaitei, nes visuomenė-mokesčių mokėtojai čia niekuo dėti. Venckienė pagrobė Stankūnaitės dukrą, todėl ji ir privalo mokėti. Aplamai kalbant, tai kas kaltas tas ir turi mokėti, o ne valstybė.
—————
Ku Klux Klan
Klaida mano pasaulia ira tada kada zhmogus viena sako o kita mato. Visa kita ira tik netikslumai arba ne atitikimai vienai ar kitai kulturai. Tik ar taribinis zhmogus tai pajegtu suprasti?
Užknisai – nei minties, nei rašto normalaus.
Venckienei, jei ji yra nuoširdi, patarčiau eiti ir kautis su teisininkais, įrodinėjant savo tiesas.
Tik panašu, kad įtarimai dėl įstatymų nevykdymo gali būti pagrįsti – dėl ko ji, ko gero, bandys išlaviruoti, kaip , kad ne kurie seimūnai darė iki tol, kol atsiranda galimybė to išvengti.
Betgi taip tiesos neįrodysi.
Jei ji yra, žinoma.
Ash ta pati patarthiau ir Stankunaiteii ne vilkinti pedophilios bilos dar ilgiau ir teiisme nuoshirdzheii atsakiti i visus jei pateiktus klausmus.
Taip ir bus – nejau ji kokia žydė, kad meluotų? 🙂
Jus man panashus i taribini komunistini tikra lietuviu taip kad melas jus tik iliustruoja. Kitaip tarent jum tinka prie veiido.
Nesupyk, bet čia prisiminiau kaip smetoniniam laike lietuvių vaikai erzindavo žydus:
žydi judi – karvės šūdi.
? 🙂
teistas uz zydu izeidinejima raso ?
Ar Joną nuteisė?
Kiek buvo rašyta, tai jį išteisino.
Dar sykį kartoju: jokių žydų tautos nėra ir niekada nebuvo.
Dašuto?
Klajokliai net ne visi gali tapti jehudimais, o tik tie, kurie yra gimę iš motinos judėjos – t.y. skirtingai, nei,. kad tampa visų kitų tautų nariais, taigi tai – ne tautinis požymis, o dirbtinis. Rusai klajoklius vadina iš prancūzų atėjusiu žodžiu j’evre’i, kuris reiškia persikėlėlį. Semitai tėra tik arabai. Dar jehudimai, kurių, lyginant su arabais, yra tik tiek, kad nei procento nėra. Klajokliai, kuriuos turi omenyje ir kuriuos, gal, geriau vadinti judėjais, jei tikintys, arba jehudimais, ar nors “žydais”, bet ne žydais, kas reiškia blogietį, nes bent vieną gerą žmogų tikrai visada rasi (žid – žodis ir prasmė yra atėjusi iš rusų) nėra semitai. Jie yra be tautybės, nes tauta yra tam tikros teritorijos bendruomenė. Jehudimai, pvz., savo teritoriją turi (Izraelis) – nuo 1948m. ten kuria savo tautą. Klajokliai neturi. Ir jie arba tampa tam tikrų teritorijų bendruomenių tautų dalimi (filosofas Donskis irgi sako, kad tapatybės tautinės yra įgyjamos, o ne gimstant gaunamos), arba tiesiog klajoja po pasaulį. Tauta yra antipodas klajokliams, nes tauta gyvena savo teritorijoje, o klajokliaI atvirkščiai – tai ten, tai ten.
Tu ką – irgi iš klajoklių?
Kodėl toks bukagalvis?
Nežinai, pvz., kad lietuvių kalboje nuo seno yra tokie posakiai:
1. žmogui – ne žydui (kas reiškia, kad žmogui = geram žmogui, o ne žydui = ne blogam žmogui;
2. arba baltasis žydas, kuris rodo to asmens savybę – polinkį gudrauti ar net sukčiauti.
lkz.lt yra dar daugiau žodžio žydas neigiamų reikšmių.
Ir t.t.
Pirma, vaike, pasimokyk, o paskui ateik pasiginčyti su dėdėmis.
Ar aiškiai pasakiau?
Papildau:
dar tuos klajoklius smetonos laike vadino žydeliais (kaip rusus – ruseliais), kas rodo gerą požiūrį.
O jei sakydavo žodį žydai, tai jau, kaip taisyklė, neigiama prasme, nes su kai kuriais klajokliais konkuravo lietuviai šviesuomenininkai ir rasdavo blogų dalykų.
Arba.
Pvz., V.Kudirka yra sukūręs kūrinį “Kodėl žydai nemėgsta kiaulienos?, kur parodo tų žmonių suktumą.
Taigi žodis žydas nuo seno lietuviuose yra neigiama reikšmė. Teigiama – žydelis, judėjas, jehudimas ir pan.
Nėra čia jokių įžeidimų – tik tiesos konstatavimas.
Nenoriu izeidineti,bet dabar pati isivaizduoju tarp skustagalviu,o su jais nediskutuoju.Labai norit pasirodyti protingas,bet deja-zydai nera arabai-tarp ju nemaza ir blondinu.O jei jie pagrinde uzsiima finansais ir prekyba,tai todel,kad senovej jiems buvo uzdrausta isigyti zemes,taigi-kas liko ?Man rodos tik zmogus negalintis niekuo kitu pasigirti bando save pastatyti auksciau uz kitas tautybes.Nes…kas jam belieka ?
Nėra tokios tautybės ir nebeknisk proto savo žydiškom nesąmonėm.
Galit girtis sau Izraelyje, ale, kad jūsų ten niekas nepriima – nesate jehudimai.
Ponia Venckienė “užmiršo” paminėti, kad tuose, jos taip išsamiai apibūdintuose Melo detektoriaus pagalba atliktuose apklausos aktuose yra ir tos srities specialistų – ekspertų išvados. Bent jau dėl Stankūnaitės tai aiškiai pasakyta, kad jos atsakymai jokių įtarimų nesukėlė… Panašiai pasakyta ir dėl ATA Ūso, nors pripažinta, kad buvo klausimų kuriuose jo atsakymai nebuvo visiškai aiškūs, bet, turint omenyje tai, kad žmogus buvo neteisingai apkaltintas, žeminančiais jį kaip asmenybę dalykais, nekeista, kad žmogus labai jaudinosi… Galėčiau paneigti dar vieną p.Venckienės teiginį, tai, būtent dėl tos 2009.10.06 d.Vilniaus apygardos teismo galutinės ir neskundžiamos nutarties likimo, bet tingiu, o, be to, viskas žiauriai nusibodo…
O kas Stankunaiteii trukdo kautis teiisme ir iirodineiti tenai savo nekaltuma?
Tai, kad jos niekas niekuo nekaltina.
O jei jūs, žydukai, kažką sapnuojate, tai jau jūsų žydiškas reikalas – mūsų, lietuvių, į tas kvailystes prašau nevelti. 🙂
O koks tavo reikalas,Latvių gatvės abeli? 😀 Džiaukis,kad tau JK antrankių neuždeda,Kantai. 😀
Ir vėl nusipaistai, Abeli.
Beje, o kur padėjai Kainą? 🙂
Garliava priskendusi vis toliau regeneruojamoje Kančioje, todėl Varkala ten ir prilipęs – savo žydvasingume maitintis. Kedžio kapą apstačius kryžiais, toliau imamasi visos tikros Lietuvos sąmonės.
Kaip tai niekas ne kaltina. Ja kaltina pedophilios bilos liudininkei. Ir ish kur prisiveiisei tokiu tikru melagiu kurie save dar drista vadinti tikrais lietuveiis? Ar tikras lietuvis tai ira tikras melagis?
Tikras lietuvis yra ne žydas,
t.y. ne blogietis.
Jei jau zmogus susijaudines-tai i visus klausimus toks ir butu.
Liudvikas Jakimavičius apie Stankūnaitės išplatintą grubiai sumontuotą vaizdo įrašą: http://www.alfa.lt/straipsnis/15048290/Falsifikatai=2012-07-25_07-00/
Na, koks čia dar profesionalas – ar ne jis yra psich.ligoninėje gulėjęs? 🙂
Oho, kiek šioje svetainėje iškrypėlio Ūso ir jo draugės gerbėjų priviso… Štiš! Geriau eikit išpažinties…
Savo išpažintį Perkūnui čia raštiškai parašyk. Mes K.O. mentatoriai paskaitysim.
jo tikrai kazkas uz pedofilija
Gerai, kad prisipažįsti – reikės organus apie tai informuoti. 🙂
Apie tamstos skleidziama antisemitizma,tautines nesantaikos kurstyma.
Informuok informuok, išsigimėli.
Tik žiūrėk galo negauk, kaip dažnai tokiems atsitinka.
Kvailiems pridedu išaiškinimą: žydų tautos nėra – žodis žydas atėjo iš rusų , kur reiškia blogietį, o izraelitai, kurie, kaip sako V.Putinas, daugumoje yra rusakalbiai, žino to
žodžio reikšmę ir save vadina ne žydais, o jehudimais, t.y. neasimiliavusiaisiais.
Apie zydu tautos istorija matyt nenusimanai.Linkiu,kad kam reikia atkreiptu demesi i tavo tautines neapykantos kurstyma.
Nemanyk, kad esi neatrandamas – tada tau jokie atsiprašymai nebepadės.
Tada deportuosim iš Lietuvos – žinosi kaip čia išsidirbinėti.
Į biblijos tėviškę.
Juokingas tu su savo grasinimais.
Kai tik tave surasiu, tai visi juokai tau kaip mat išdulkės – žinosi kaip išsidirbinėti, vaikūze.
Bet bus vėlu.
In kur kreipsies? Ir taip aišku, kad ne in lietuviškas in stancijas.
Čia rašiau tam “Na ir bukumas”, kuris rašė:
“Apie žydų tautos istoriją matyt nenusimanai. Linkiu,kad kam reikia atkreiptų demesį į tavo tautinės neapykantos kurstymą.”
Rašys žydomasonams. 🙂
Bet kodėl Venckienė ar Kauno savivaldybė, esant išdėstytiems faktams, nekėlė bylos dėl motinystės teisių atėmimo Stankūnaitei ir taip nebandė sustabdyti mergaitės paėmimą iš jos kaip globėjos arba jos nekelia dabar išvardijamų faktų pagrindu.
Juk Venckienė teisininkė, tokia teisinė galimybė jai buvo ir yra žinoma.
“Tikro lietuvio” komentarus jau seniai ignoruoju, bet vis matau, kad atsiranda žmonių, kurie pasiduoda jo niekingoms provokacijoms ir ima su juo ginčytis kaip su normaliu žmogumi. Taip tik nukrypstama nuo straipsnio temos ir užblokuojama tikra, garbinga diskusija.
Keista yra ir alko.lt redakcijos nuostata šio komentatoriaus atžvilgiu, nes jo toleravimas šiam tinklapiui garbės tikrai neteikia. Iš kai kurių rimtų portalų, kaip pastebiu, jis jau yra pašalintas ir ten nesireiškia (arba neturi galimybės reikštis), skleisdamas bjauriausią tautinę neapykantą ir žemindamas bei šmeiždamas jam neįtikusius žmones.
Jums žydams visad tiesa nepatinka. Nesugebate civilizuotai bendrauti – tai tik skaitykite, o savo pyktį galite išlieti padaužant galvelę į sieną…
Per kaip tik tokius, kuriems neužteko pamokų, 1941 -aisiais nukentėjo begalė nekaltųjų.
Prožyteolog”man”tizme – KANČIA būtina.
Grįžk į kuolių rezidencijas – ten tau ir vieta.
Čia erezijų gali neskleisti: Lietuvoje teismas ir tik teismas, o ne kokie nors kedpedofilai nustatinėja kas yra kaltas ar nekaltas,.
Patvoriniai – teisėjai.
—-
Keista yra ir alko.lt redakcijos nuostata šio komentatoriaus atžvilgiu, nes jo toleravimas šiam tinklapiui garbės tikrai neteikia. Iš kai kurių rimtų portalų, kaip pastebiu, jis jau yra pašalintas ir ten nesireiškia (arba neturi galimybės reikštis), skleisdamas bjauriausią tautinę neapykantą ir žemindamas bei šmeiždamas jam neįtikusius žmones.
—-
Alkas žino LR Konstitucija, o būtent jos 25 str., beto Alkas ne prokuratūra ir LR BK 170str. pripaišinėjimu neužsiiminėja.
Kiekvienas individas atsako asmeniškai. Todėl ateity prašome žydiška-pederastiška maniera Alkui pretenzijų nereikšti, visais Jums rūpimais klausimais kreipkitės tiesiogiai į Jums neįtinkantį oponentą.
Ačiū ir sėkmės.
——
Ku Klux Klan
Oi!!!, kažkas susidubliavo!, matyt buvau mažumą numiręs.
Ištrinkit prašau kurį nors komentara, nepastebėjau vakarykščios savo replikos….
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus… 🙁
——
Ku Klux Klan
Kokie tie “rimti” tinklapiai?
Musiau 🙂 komunizmas. org , kuris jau yra uždarytas.
Ir taip bus visiems tinklapiams, kurie norės neleisti man pasakyti visuomenės daugumos nuomonės.
Edmundas Burke‘as, „The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.” – “Tam, kad blogis triumfuotų, tereikia, kad geri žmonės nieko nesiimtų”.
Skaitau kopmentarus ir nesuprantu, kodėl tie žmonės rašo tą patį per tą patį. Klausimas tas pats: yra pedofilija ar ne.
Abiem pusėm pasakysiu tą patį: mes pašaliniai žmonės to nežinome. Todėl reikia tą išsiaiškinti. Savo teismais nebepasitikime, todėl reikia, kad padėtų tarptautiniai teismai. Prašau abiejų pusių dalyvių pasirašyti peticiją. Kuo daugiau žmonių pasirašys, tuo greičiau sužinosime tiesą. Juk mes visi Lietuvos žmonės norime tik tiesos, ar ne taip?
Peticiją reikia pasirašyti čia: w.peticijos.lt/visos/60287.
Dėl Venskienės straipsnio. Iš šio ir kitų jos straipsnių matyt, kad ji nėra įsitikinusi, kokius dokumentus Lietuvos atstovė Europos Žmogaus Teisių Teisme (EŽTT) Elvyra Baltutytė pateikė teismui. Matosi, kad ji Baltutyte nepasitiki. Remdamasi Baltutytės pasisakymais, nepasitikiu ja ir aš. Ar gali atstovauti Lietuvai, žmogus, kuris išanksto nusprendžia, ką pasakys teismas. Nežinau nuo ko tai priklauso, bet manau, kad Batutytė yra ne tas asmuo, kuris galėtų atstovauti Lietuvai. Lietuvos vyriausybė turi būti suinteresuota Laimėjimu. Todėl ponią Baltutytę turi kuo greičiau pakeisti. Jei bus pristatyti visi Neringos nurodyti dokumentai teismui ir, teisme bus aiškiai įrodyta, kad tie dokumentai niekiniai, tada teks susitaikyti su teismo sprendimu.
Jei jau kedvenskskučų pozicijas pradeda ginti grasinimais, šantažais ir pan., tai žinok, kad ta pozicija nėra teisinga.
Todėl čia yra (ir buvo) vienintelė išeitis: teismas išspręs kas kaltas, o kas ne.
Ir kitiems kištis bei tuo daryti spaudimą teismui yra nevalia.
Ar tai mano komentare skaitote apie grąsinimus ir spaudimus teismui? Kuriuose žodžiuose jūs tai įžvelgiate? Ar tai, kad prašau pasirašyti peticiją? Kuo daugiau žmonių pasirašys peticiją, tuo greičiau išgirsime tiesą. Tai nėra spaudmas, tai yra norėjimas tiesos, kuri rūpi tiek Kedžių, tiek Stankūnatės šalininkams.
Ne jūsų – skaitykite komentarus aukščiau.
savo galimo žmogiškumo stoką ir galimą perkreiptą požiūrį ,nereiktų dangstyti teismais.
Su ta prakeikta Garliava prokrikščionys dangsto savo visapusinę esmę – su kryžiuočiu Varkala priešakyje – kraujo pagarbinimo troškulyje. Ką gi, tikėkimės, neišdegs, nors ir kaip krikščioniams noris tobulalai antikonstituciškai ugningai pakariauti.
CHA
Vilmantai,galime su pasididžiavimu pasakyti:mes baltai.Mums labai svarbi mūsų protėvių kultūra,mūsų istorija.Bet užaugo kitos kartos, kurios išpažįsta kitas religijas ir Bažnyčioje ar kitose konfesijose randa sielos ramybę.Todėl reiktų gerbti žmones visus,tiek baltiško tikėjimo,tiek katalikiško ar kitų.Kodėl galvojama tik apie save ir nenorima suprasti kitų žmonių.Varkala labai garbingas žmogus.Kunigas yra dvasinis mokytojas-Varkala būtent toks.Jisr atlieka savo pareigą š žmonėmsJ.is yra žynys,tik ne Baltiškojo,bet katalikiškojo tikėjimo ir niekuo dėtas dėl Lietuvos istorijos praeities.Sugyventi turėtume visi.
CHA
Būtų gerai, kad tas žynys ateitų pas Mane išpažinties. Paskui lai žinosi.
Aš kalbu rimtai.
aš ateisiu.Tinka?
Na, Tau iškart ATLEIDŽIU, pusprisidirbęs puskrikščioni. Jauti palengvėjimą ir dėkingumą?
Beje, dar nepamiršk, kad po Perkūno antroji LT religija yra Krepšinis, o per jo pamaldas nepamiršk gerti apeiginį alų.
Na, jei rimtai, patarčiau paprasčiausiai pabūti prie paprasčiausios Ugnies. Ji, anot Trinkūno, viską sutvarko, nuima visas anomalijas ir Tavo puskrikščioniškas malijas. Pasikaitink delnus. Tai va.
Dar gali pagulėti ant šerno kailio, pagerti žolelių.
Ypač tinka Ąžuolo gilių kava. Alkas galėtų “įmesti” pasigaminimo receptuką.
ačiū už patarimus.Tik kad aš tuos dalykus žiniau:))) Kai Tavyje viskas susigulės,kai tu būsi savo žiniose stiprus,požiūris į viską keisis, atsiras nuosekli mintis,ateis išmintis.To nuoširdžiai linkiu.
Na, Tu man PER DAUG visko linki. Aš nesu ego-istas su ego – VISKO turėti (gauti) DAUG. Man garbingesnis atrodo stoikiškas pamąstymas – kartais daug ką tiesiog palikti nepaliesta, nepaimta – tiesiog iš pagarbos gyvenimui ir gyvenimo duotybėms. Tai, kad prakeikta krikščionybė čia DAUG ką sujaukė, tai čia atskira tema. Užtad taip ir gyvename.
ČIUPK – GRIEBK.
“………..kartais daug ką tiesiog palikti nepaliestą………….” gražios mintys,…..unikalios.
NIEKS turbūt nenuneigtų, kad anksčiau protėviuose būdavo garbingos šventos giraitės, garbingas šventas kampas namuose, į kuriuos žmogus iš pagarbos garbingai “nesikišdavo”. Brunoniniai varkaliniai kryžčionys, štai, atvirkščiai. Na, pavyzdžiui, šventa (ne žmonių) vieta turėtų būti kapinės, kurios anksčiau buvo tiesiog visuotiniai kauburiai – visuotinam visų mirusiųjų prisiminimui… Dabar atneštinio ego-isto čionys ten atskiruose sklypuose besi-ego-izuodami, iš jų padarę prochodimcinę barmalėjinę toliau kažkokiai kančiai garbinti.
Religija – opiumas liaudžiai, todėl tą priklausomybę dera gydyti – nereikia, kad žmones durnintų.
Ir taip pilna visokių sukčių.
Jei žmogus ten randa dvasinę ramybę,jo apsisprendimo teisė.
Tai ar,Vilmantai, turi kryvio teises priimti išpažintį ar teks kreiptis pas Trinkūną?
Geriau tiesiai pas Perkūną, Gabiją… Nors, jei rimtai, Trinkūnas turi daug paprastų galių. Esu su juo pabendravęs keletą kartų, ir tai pastebėjau.
T.L-“Religija – opiumas liaudžiai, todėl tą priklausomybę dera gydyti – nereikia, kad žmones durnintų.” atsakymas-V.R.:”Ypač tinka Ąžuolo gilių kava. Alkas galėtų “įmesti” pasigaminimo receptuką”
Zmones, atsipeikekit. Kodel jus leidziates i kalbas su tokiais “tikras lietuvis” arba kazkoks Vil;mantas. Man tai nbutiu zema. SAr jus nematot, kas jie tokie ir kieno pasamdyti? Juk jiems uz tai moka pinigus. Net slykstu skaityt ju neva,
. komentarus.Nebukit tokio lygio, kaip jie. Tokie zmones nepripazista Dievo, jie nieko nebijo, net velnio. Jie kazkokie
pedofilu atmatos, stankes draugai, jau matosi. Dar kazkam grasina. Stanke gerai moka ar pedofilai? Sitaip ja gina, iki ktrauju. Nesdinkites is sito portalo, eikit i lietryti, ten jusu vieta.
Teisingai – nešdinkis, chuligane, ir, kad daugiau nei tavo kvapo čia nebūtų.
Supratai ar reikės susirasti bei griežčiau paaiškinti? 😉
Jus teisus.Siandien perskaiciau Cercilio citata,kur sakoma-,,niekad tikslo nepasieksi,jei stabciosi,kad akmenimis apmetyti visus aplojancius sunis”.Priimu domen.
Klausyk,
jei tau taip patinka ne Lietuvos, o biesas žino kokie veikėjai, tai šiaušk iš Lietuvos ir visiems bus nuo to tik geriau?
Geros kelionės! 🙂
Nebalsuokite nei už venckienių, nei už kuolių ar pan. sąrašus – balsuokite už tautininkų aljansą ir jų būsimą gerą programą.
Ir šiam aljansui visuomenės daugumos priesakas Nr.1:
panaikinti įstatymą, kuriuo iš nepagydomomis ligomis sergančių ligonių, našlaičių, vargstančių bei pensininkų atimti paskutiniai grašiai bus dovanojami sumoje 128mln. lt “žydams” ar žydams už nežinia kieno tai padarytas skriaudas.
Visuomenėje neturi būti išskirtinių, kuriuos šertų visuomenės dauguma, – visi turi būti lygiateisiai ir lygūs, ko ir siekė žmonės, ėję paskui Sąjūdį.
Štai ką tuo klausimu sako seimo narys E.Klumbys:
“Tai yra Lietuvos išprievartavimas, vykdomas žydų mafijos”.
http://www.alfa.lt/straipsnis/15015154
Taigi tai – žydų (ne “žydų”, ne judėjų, ne jehudimų) darbas
Jūsų straipsnyje tiek medžiagos apie pedofiliją, tai kodėl Jūs nepateikiate dėl mergaitės į Srasbūro Teismą. Kuo greičiau tą darykite, nes bus per vėlu, jei lauksite.
Tai kad tu, pastebėk, čia jau su savim, ne su Venskiene šneki.
Visai tiu tiu.
Čia yra jėga apie kurią uždrausta kalbėti VISAI ŽINIASKLAIDAI. Ir tos 4 partijos spręsdamos visso Lietuvos teisingumo problemas išspręs ir Venckienės klausimą.
Tikras lietuvi,
Stankę apkaltino itin sunkiu nusikaltimu jos pačios dukra. Ir apkaltino jau daugiau nei prieš 4 metus.
Ir tai svarbiausias kaltinimas.
Klysti:
1. Stankūnaitei nėra iškeltos jokios bylos;
2. Stankūnaitei nėra pateikti jokie įtarimai.
Visi žino kaip keliamos bylos?
Plačiau, prašom.
Jei sugebėsite, žinoma. 🙂
P.S.
kaip pastebiu, jau pereinate prieš tautininkų aljansą? 😉
„Prokuratūros užduotis – bet kokia kaina neutralizuoti N.Venckienę
Generalinė prokuratūra toliau kurpia bylą Neringai Venckienei net pagal akivaizdžiai melagingus tariamo liudininko Mindaugo Žalimo parodymus.“ (Laisvas laikraštis.)
Kad Venckienė dorojama visomis priemonėmis, kurpiamos iš kavos tirščių bylos, vykdomas negailestingas jos persekiojimas, tai gali nematyti tik paskutinis kvailys arba suinteresuotas ją nušluoti nuo žemės paviršiaus.
Kasdien apie ją, ar bent jau apie jos tėvus, pasirodo isteriški straipsniai, televizija baigia užkimti begąsdindama Venckienės atėjimu į politiką.
Visos viršūnėlės žiauriai bijo jos atėjimo į politiką. Tik paminėjus Venckienės pavardę visiems jos priešams kvapą užgniaužia iš baisios neapykantos. Prokurorai laksto į ligonines, tikrina jos sveikatos stovį, įteikinėja šaukimus kas savaitę.
Politologai, psichologai, narsto po kaulelį jos gyvenimą, kemša liaudžiai per visus galus savo sugalvotas „tiesas“, Vilmorai apklausinėja nebūtas sielas, ir visi šie burtininkai pranašauja, teigia, kad Venckienei nelemta patekti į seimą.
Dabar išlindo šis straipsnis, kurio net pavadinimas isteriškas, kad Venckienė „paims“ Kauną. Po kurio laiko laukime naujo straipsnio, kad iškylo dar didesnė grėsmė, nes ji žada užimti visus miestus. Neuroze susirgo visi: nuo iškilių prokurorų ir seimūnų, baigiant komentatoriais. Šie net šlapinasi po savim bemaigydami klaviatūras, kad tik spėti apdergti Venckienę. Vyksta varžytuvės, kuris parašys kuo bjauresnį komentarą apie ją.
Kažin kodėl taip jos bijo ?
Kiekvienas sprendžia pagal save.
Prieš rašydamas komentarą, pirma pasižiūrėk kas jo autorius – šito yra Venckienė.
Taigi nebesapnuok.
P.S. ir pasivalyk po savim – jau ganėtinai prisišlapinai. 🙂
O kaip kitaip žmogų, kuris kažkam reikalinga, kad būtų išrinktas į valdžią, išgarsinti, tik bandant be jokio pagrindo žmonių pasitikėjimo neturinčioms teisėsaugos institucijoms akivaizdžiai nepagrįstai kelti jam bylas…
Deja, klysti, – bylos iškeltos pagrįstai: ar tau kas leistų nevykdyti įstatymo?
Niekada neleistų.
Todėl ir ji negali tos nuostatos pažeidinėti.
Net jei būtų 100% teisi (kovodama byloje), kas yra labai ir labai abejotina.
O gal šiuo atveju yra akyvaizdus nepagrįstumas bylai kelti.
keista man šita istorija. Nuo pedofilų ginamas (traumuojant jo psichiką) vienas vienintelis vaikas.Kad to vaiko motina dar nepilnametė vaiko tėvo buvo ištvirkinta,sulaužytas jos gyvenimas,niekam neįdomu… Kad per visą šitą antipedofilinį vajų neatsiliepė daugiau pedofilų aukų, niekam nekeista. Negi dvi mažos mergaitės aptarnavo visą klaną? Visi tie antipedofilai sugebėjo tik Ūso kapą apdergt. O kapus dergia tik niekšai ir debilai,nes miręs žmogus jau niekam nieko neskolingas. Mergaitei būtų geriausia,kad visi ir tetulė ypač šitą istoriją užmirštų ir neprisimintų,tada ji galėtų normaliai gyventi. Pedofilams ŠITA mergaitė visai neįdomi. Per daug dėmesio,o Lietuvoj daug kitų vaikų,kurie antipedofilams visai neįdomūs.Bet negi kavianska poniutė praleis progą pasireklamuoti? Tegul ir mergaitės psichikos sąskaita…
Ir visi net nebando analizuoti žiniasklaidos brukamos versijos,nors jos absurdiškumas akivaizdus. Tereikia pagalvoti savarankiškai. Negi tiek mažai sugebančių?
Šituos cirkus valdantieji užkūrė tik dėl to, kad nesugeba savo darbo dirbti, todėl taip nukreipia liaudies dėmesį į šoną.
Bet tai jiems negelbės – bus šiemet išspjauti iš seimo kaip musės iš barščių.
Būtų gerai, kad vietoj jų ateitų tautininkų aljansas – su gera ekonomine prtograma ir pagaliau būtų pradėta dirbti visuomenės daugumai.
O tai jau per “nepriklausomybės” laiką Lietuva prarado milijoną lietuvių, o jei taip bus ir toliau, tai gali Lietuvos ir visai nebelikti.
Visokie “lenkai”, “rusai” ir pan. jau dabar tam ruošiasi – mokslina vaikus ne valstybine, o kitų valstybių kalbomis (už Lietuvos pinigus, beje, – auginam gegužiukus), taip ir laukdami kada tie anie Lietuvą padarys sava teritorija.
Ir tada jau mūsų vaikaičiams tektų mokytis gyventi kitakalbėje aplinkoje, nors gyvenant gimtoje žemėje.
O gal jau laikas, lietuviai, susiimti ir išmėžti, galų gale, visą tą brudą, kad Lietuva ir vėl atgimtų?
E.Mieželaitis sakė: “čia – Lietuva, čia lietūs lyja”.
Pridėkim – tebūna, kad čia gyvena lietuviai ir tik lietuviai, nes kas nenori juo būti, tam visi keliai atviri ieškoti eldoradų kitur.
Ar tautininkų aljansas yra pasiruošęs įgyvendinti šį rinkėjų priesaką?
Manau, kad tautininkų aljansas visų pirma turi atstatyti lygias teises tarp lietuvių ir kitų tautų mokyklų. Ne paslaptis, kad lietuvių mokyklos gauna 21 proc. mažesnį mokinio krepšelį, mokylose vienam mokiniui tenka mažiau ploto (visi jau žinome, kad ir Vilniuje 800 vietų lenkų Lelevelio mokykloje mokosi apie 250 mokinių, Vivulskio mokykloje- tas pats ir t.t.), įvairi parama tautinių mažumų mokykloms yra didesnė, mokytojams atsieit , sunkiau įsisavinti medžiagą, tai skirta kvalifikacijos kėlimui, algoms kažkiek milijonų. O mokiniams egzamino suvienodinimą KBL ir Step..atidėjo 8 metams. Taigi, laikydami lengvesnį egzą gauna geresnius pažymius ir įstoja į aukštąsias, o lietuviai- už borto.
Tai sutvarkyti tuos reikalus gali tik Songaila..
Kadangi Lietuvoje nėra jokių kitų tautų, išskyrus lietuvių, tai ir tokių mokyklų, ypač išlaikomų iš Lietuvos biudžeto, būti negali.
Taškas.
Kam neaišku, tas tegul nuvažiuoja į JAV ir tegul randa nors vieną tokią mokyklą, išlaikomą valstybės.
Lietuvių tautos nėra taip pat. Lietuvos asmens tapatybės dokumentuose nėra nurodomos jokios tautinės tapatybės, nėra jokių tautų, nėra jokių tautinių mažumų yra tik LR piliečiai.
Ne – lietuviai visada buvo ir yra, nes Lietuvos nariai buvo ir yra lietuviai.
Na, kad lietuviai kadais buvo neneigiu (sovietmečiu pase, kariniame biliete buvo nurodoma tautybė, tada buvau lietuvis oficialiai), dabar gi likau tik piliečiu Lietuvos, kitam galiu išrodyt lenku, jei lenkiškai kalbėsiu, rusu – jei rusiškai, galiu teigti jog žydas esu, taigi aš galiu būt įvairiatautis ir visiškai betautis, ir net teismas nenustatys kokios aš esu tautybės, nes visad galėsiu “priskiriamą-primetamą tautybę” neigti. Taip kad nėra lietuvių tautos jau, ji liko tik kiekvieno lietuvio mintyse, širdy ir dar LR Konstitucijoje. Sakau kreiptis reiks į LLRA, kad pastarieji pradėtu triukšmauti dėl lenkiškų tautybių pasuose, nes lietuvių partijoms – px lietuviškas identitetas…o man ne px nes LR piliečiu gali būti ir nigeris, bet tai nereiškia, kad jis toks kaip aš – lietuvis.
Lietuvos nariai yra Lietuvos piliečiai, kurie gali būti ir ne lietuviai, o kaip sakiau – negrai, mongolai, kinai, turkai, arabai ir kt… negi tamsta nukakęs į Mongoliją ir tapęs jos nariu tapsi mongolu?
Tamsta – gal dar ne, bet tavo vaikai – tai jau taip. Važiuok – įsitikinsi.
933. labai puikus komentaras
2011 03 03 12:25
„pilna komentaruose rypavimu apie ypatinga, tobula, pavyzdine biologines motinos meile vaikui, statoma pavyzdziu visoms Lietuvos motinoms. Bet toms visoms Lietuvos motinoms, nepriklausomai nuo ju socialinio statuso, nebuvo pareiksti tokie ziaurus itarimai ir nebuvo iskelta byla – kaip “tobulai” biologinei. Plius, kaip rasoma – ji jos galima sakyti neaugino. Mergaite buvo palikta pas teva.
Klykiama , kad Kedys stanke “dare” kai ji buvo nepilnamete. Kodel stanke nesikreipei i policija? Turejai visas teises. Patiko? Svaigai apie jo pinigus? Ar niekas kitas i tave neziurejo?
Klykiama, kad Kedys pavydejo, is meiles kersto smeize stanke (neva ji patapus turtinga). Kaip zinome Kedys ja ne tik nepristate savo giminei, kaip mylima moteri, bet ir jos nevede, ir neketino vesti ir kurti su ja seima, nors susilauke vaiko. Reiskias nei mylejo, nei pavydejo. Stanke nebuvo jo ateitis.
Klykiama, kad Kedzio gimine stankei kerstauja, pavydi – kaip zinome, jie jos nuo pat pirmos akimirkos nepripazino ir atsisake priimti i savo gimine. (normalu- nebuvai verta tos seimos). Kedzio ir jo giminiu, stanke tau, durys i namus buvo uztrenktos. Ne karta buvai ismesta uz duru.Taip, tu jiems buvai niekas – nulis. (normalu). Bet pati nuo tos seimos neatstojai. Ar „nuliui“ galima pavydeti ir kerstauti? Vienareiksmiskai ne.
Turejai grazaus laisvo laiko susirasti vyra – kaip zinome paieskos nebuvo sekmingos. Niekas su tavim rimtai neprasidejo. Kol pati nesusiradai mums zinomo veikejo uso. Kaip rasoma ir cia ne tu buvai demesio centre.
Kedys suzinojes „dalykus“su mergaite – bego ne tave zudyti, o uzmete pareiskimais teisesauga – tai truko labai labai ilgai. Viska dare humaniskai, teisetai. Tu tuo metu vaiksciojai laisvai be apsauginiu.
Iskilus i viesuma, susimyzo tavo sebrai. Rezultate – kruva mirciu, (kaip rasoma 9-ios).
Aidas prasmuko – jis sulauks „savo“ teismo – matyt ji cia per svelni butu. Apie ji jau nebekalbama.
Rypaujama – man reikia apsaugos, nes mane gali nuzudyti. Vaiksciojai laisvai po Maxima, Akropolius, bankus – nei tavo galvos kas nori nei ka. Kadangi esi islaikoma is mokesciu moketoju pinigu – visi turi teise dometis, kaip yra leidziami zmoniu pinigai. Tik tiek. Normalu. Komentaruose siuloma tau dingti kuo greiciau is visuomenes akiu, nes jau visiems bloga nuo taves. Visi saukia: stanke, dink mums is akiu. (Kezio gimines, kaip prisimename irgi ta pati tau sake: dink is akiu).
Dabar durys, langai placiai atverti, net skervejis pucia – eik i keturias puses. Eik, niekam tu neidomi. Ko isitverus laikaisi? Kur tavo gelbetojai? Kodel tave jie nepasiima, neissiveza? Esi ir jiems nereikalinga? Ar jie laukia visgi ne taves (eilini karta) o mergaites? Ir kodel jos sitaip nori?
Tad is komentaruose rypavimu, ziniasklaisdos galima susidaryti nuomone – cia labiausia pageidaujama mergaite. Uso jau nebera, viskas, taskas. Tik ne sakyk, bijomasi, del tariamo Aido. Ne. Apie joki Aida jau nebekalbama ir jis jau siuo atveju niekam neidomus (jis sulauks atpildo savo ruoztu).
Iskyla klausimas:
Kodel tavo sebrams reikia sios mergaites? Ka su ja ketinate daryti? Kuo ja ketinate paversti? Ir kas per norai CIA ir DABAR kaip per gaisrą?
Stiprybes Neringai ir jos giminei, visiems zmonems apsaugant mergaite nuo stankes ir jos sebru.
Ne. Tiesiog jūsų “argumentai” tokie, kad perskaičius atkrenta apatinis žandikaulis. Ir nesupranti, kuo reikia galvoti, kad tokių nesamonių prigalvoti. :))))) Beje, noriu atkreipti dėmesį, kad patys kvailiausi komentarai visada būna pedofilų ir stankės “draugų”. “Violetinių” būna protingi, kiti gal mažiau protingi, bet išskirtinai buki – tik pedofilų rėmėjų ir stankės draugų. gal todėl, kad neimanoma protingai ir logiškai pateikti jūsų deklaruojamų nesamonių? Ar jūs visi iš prigimties bukapročiai?“
Be ryšio tas komentaras:
1. jei Kedys nematė ateities su Stankūnaite, tai kodėl padirbo vaiką?
2. nuo to momento tėvai jau nebepriklauso tik sau – jie yra, visų pirma, atsakingi už vaiką, o joks vaikas neužaugs be mamos. Todėl mamą reikėjo ne varyti, o jau globoti, net jei ji būtų ir su n trūkumų;
3. jei mama būtų buvusi ne išvaryta, tai nebūtų ir jokių įtarimų.
Išvada: patys š pridirbot, patys ir kalti esat.
O teismai tegu sudeda visus taškus.
http://www.ustream.tv/channel/baltasvilkas
lietuvi, ar tu pasiruošęs išlaikyti stankūnaitę ir jos “apsaugą” iki mirties?..ar pasiruošęs dovanoti prabangų gyvenimą galimai pačiam šlykščiausiam nusikaltėliui – “išgimdžiusiai” savadautojai?.. Aš- nepasirašau.
Nusišneki: niekas nieko tikro nežino, o tu jau kaltini.
Apsiramink geruoju.
Kaltinti Varkala turbobūt primokinęs.